cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 [Story-2] Is this trust? part 1

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 38 ... 50  Volgende
AuteurBericht
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 26 Emptydo maa 03 2016, 14:57

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Mellanie Yume - Dreamer
'dat zag ik ook vaak genoeg maar hij... lijkt echt anders. bedoel heb je bee ooit langer dan een half jaar bij dezelfde meid gezien?' vroeg ik zachtjes en begon te gniffelen

'hahaha, ik was ook best verbaast toen ik een foto van yuli kreeg. wacht ik laat hem zien.' ik graaide me mobiel uit me broekzak en kwam een aantal keer tegen jay zijn kruis aan doordat me mobiel tussen ons in viel nadat ik hem uit me zak had gewurmt. 's-sorry.' zei ik zachtjes en hees me mobiel omhoog. ik bladerde door de fotos en draaide me schermpje naar jay om. 'kijk aan tafel daar zit yidae en dat meisje is angel. ze heeft gewoon haar haar geknipt! zo kort en en en.... echt zo niet angel. weet niet of yidae eerder dingen met haar doet dan andersom.' vroeg ik verbaast.  jay aaide over me rug en klonk iets serieuser. hij vertelde dat yidae snel terug kon vallen met druks. ik knikte braafjes. 'angel haat druks,' en mij... maar dat zei ik er niet bij. 'verder heb ik niet zo veel contakt met yidae. Af en toe hoor ik angel harder schreeuwen tegen yidae. misschien ging dat over druks? ik.... ik weet het niet m-maar... ze is anders nooit bij hem in een schreeuw bui altijd lief en aardig enzo.' zei ik in gebroken zinnen en streelde met een hand over jay zijn hart heen. ik tekende rondjes op zijn borstkast met mijn vinger en keek jay af en toe aan. jay vertelde dat delle een fretje had ik keek hem verbaast aan. 'wat! awh en dat heeft hij nog niet eens vertelt aan me...' zei ik teleurgesteld en trok een pruilipje.

'ik zou met drake naar puppy cursesen gaan maar drake komt steets vaker niet op dagen. en ik wil niet konstand aan hem blijven trekken weet je.' zei ik steets zachter, omdat ik drake stiekem nog altijd een beetje leuk vond. 'yu is af en toe met lucy uit dat ik van haar hoor. maar het vaakst is hij denk ik bij drake, delle of buiten rond wandelen met zijn hond en andere maatjes.' jay zakte steets verder weg. ik gaf hem een paar kusjes en vriemelde rond zijn borstkast met mijn vingertjes. ik had hem zo gemist.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Yu - vixx, blackwolves
Bij Yidae thuis was het super gezellig. We kregen aandacht van echte Hollandse meisjes, ja dat vond ik wel veel leuker dan een asiatische gezin! Iets zei me dat ik al wist dat Leo Uuh YD al geadopteerd was. 'YD waarom kom je vanavond niet eens trainen met drake en mij? Kun je gelijk dat bij gesprokkelde hout bij hem thuis af leveren met je bak.' Vroeg ik aan hem en glimlachte vrolijk. Ookal was ik zelf al met de auto YD hielp graag anderen. Ik stopte het laatste beetje eten naar binnen en stond op van tafel. 'Mmmh het eten was heerlijk mevrouw Straatman.' Zei ik beleeft en klopte Drake en YD op hun schouder. 'Kom dan gaan we dat hout in laden.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 26 Emptydo maa 03 2016, 21:50

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Straatman - Yidae -VIXX Vocal lead
'is goed!' alles was beter dan bij me zussen hangen. Ze waren nogal in de mood aan tafel. heletijd bezig met yu en drake.. En dat gingen ze van avonad p mij uit leven... I didn;t like it to be the only man in the familie.. Ik liep met drake en yu mee. 'Laat al het hout maar in min pix up ik ben nog wat reglene met Snow' ze ik en terwijl ik snow terug zijn stal in deed en daarna meee hielp met het hout in de auto laden.

Drake ging bij yu in de auto en ik volgde met de houtblokken. Bij hem aangekomen parkeerde ik me auto zo dat we makkelijk in en uit konden laden.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake Lee-gon -VIXX Rapper
Ik was kapot moe en me benen verzuurde.. leuk paardrijden. not.. spierpijn overal. geen wonder dat Yidae zun lichaam had.. die boven benen moesten afgetraind zijn! Ik sloot me ogen even. en genoot van de stilte in yu's auto. 'Yidae heeft een grote familie' zei ik zachtjes meer tegen mezelf in zware jaloesie.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James Daniel Choi - Jay -Leader VIXX
'ja' zei ik rustig.. Ik had hem langer dna een halfjaar bij een meid gezien.. ook wel mijn vriendin toen der tijd. Maar dat was echt naders daar moest ik Mellanie gelijk in geven. BEe kijkt nu heel anders uit zjn ogen en lijkt serieuser te zijn.

Ze wilde een foto van Yidae en Angel laten zien. Maar ze lied haar mobiel vallen. Ze raakte me kruis een paar ker aan. Ik slikte en sloot me ogen. Jah i khad haar gemist dat heel me lcihaam zich aan spande. nee... Nee james nee.... daarvoor ben je nier terug.. daar voor zie je haar niet.. gedraag je. 'leuke foto is dat wel' ik bekeek angelina wat langer. 'Ze lijkt er echt niet meer op.' met een schuin hoofdje bekeek ik de foto nog wat langer. 'apart wel lekker schattig!' lachte ik zacht en gaf Mellanie haar mobiel terug..  Ze vertelde dat angel ook anders wat bij Yidae en bij andere en hoe erg ze drugs haat.  haar vingers gledne over me borstkas. Ik oakte haar shirtje beet en drukte haar nog stviger tegen me aan. Me andere hand legde ik op haar heupen en gaf haar een flinke knuffel terwijl ze over Delle zin fretje praatte. 'Had een stuk montage gezien. Denk dat dat Delle begreep dat ik een privee youtube filmpje kan kijkne als beheerder dan de channel!.' Okey ik had gekeken naar wat ze gefilmt hadden en had er zo graag bij willen zijn. die voorbereidingen voor Setto het samen zijn alles. ik mistte de jongens zo erg. Alles hier..

Ze vertelde dat Yu en drake trainden en ook dat ze er bijna geen contact mee had I glimlachte en bedacht dat ik mara is met hun moest praten morgen en overmorgen. 'haha dat hondje dat Drake me gegeven had. en jij gevonen had. is geen hondje. wist je dat? ja natuurlijk heb er foots van gestuurt. het is een zeldzaam vosje. Wilde hem mee nemen maar kreeg dat nooit door de duane heen' lachte i kzachtjes.


Laatst aangepast door Evilian op do maa 03 2016, 22:17; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 26 Emptydo maa 03 2016, 22:09

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Yu - vixx, blackwolves
'Is goed niet in slaap vallen he bij je paardje~' riep ik plagerig hoe ik daar op kwam geen vlauw idee. Oh ja! Ah zo lang geleden.

'Hahahahaha' lachte ik door me eigen gedachten met dank aan wat drake zei. 'Die vader houd vast van paartje-reiden. Met zo veel kinderen.' Ik lachte nog wat na terwijl ik de auto bleef besturen. 'Als je zelf een grote familie wild moet je ten eerst iemand hebben die dat ook wilt en ten tweede een groot huis en ten derde genoeg geld hebben voor al hun scholen te betalen. Vind 1 wel genoeg hoewel twee ook leuk is maar dan moet ik wel eerst me eerste kind normaal kunnen op voeden als ik er een krijg. Mijn ouders hebben me niet verzorgt en ik ga dat ze niet na doen. Later ga ik er voor me kind zijn en hem of haar niet zomaar achter laten.' Zei ik zelf verzekerd

Ik parkeerde de auto nogal scheef in zoals altijd en hielp YD met het uit laden van de hout stapels. 'Waar wil je het hebben?' Vroeg ik aan drake. Heel zijn huis stond vol met spullen. En vreemt genoeg kwam die geur me bekent voor. En toch kon ik niet plaatsen waarvan. 'Eheheh.... Nouw!!! Was even vergeten dat dat vriendinnetje van jouw ook een langwerpige hamster had...' Zei ik bangig en keek van een afstandje naar de kooi. Het beestje zat voor de tralisch en wistpelde met zijn pluizige staart naar de lege voerbak. 'Moet dat ding geen eten?'

Na dat alles op geborgen had liepen we met zijn drieën naar het strand. Rex bleef thuis bij de oude honden hij was echt dood op! Nu maar hopen dat dat rare hamstertje het overleefde... Rex had al eens een konijn gevangen.

Ik deed bandages rond me polsen en hielp YD met het om doen van die dingen. Daarna gaf ik hem wat verdediging tips en ging even met hem sparren. 'Awwwh.... YD heb jij ook zoon last van je liezen Damn. Van dat paardrijden.' Vroeg ik en lied me verdedeging zakken en greep me kruis en leizen beed. 'En vooral me benen man.' Ik wachte af tot wat YD zou doen als hij zijn verdediging ook lied zakken zou ii hem zachtjes slaan in zijn buik en hem proberen op te grond te werpen. Gewoon stoeien voor de lol je weet wel jongens dingen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Mellanie Yume-Dreamer
'Owh....' Zei ik zachtjes en wist het nu ook niet meer. Ik genoot heerlijk van Jay zijn warmte en zijn liefde die tegen me aan lag en me helemaal de buik kriebels gaf.

'...Wel lekker schattig' zei Jay. Ik trok een pruillipje. 'Maar ik ben schattiger!' Zei ik een keek hem aan met grote kitty oogjes. Op dat moment drukte hij me nog meer tegen zig aan als dat nog lukte! Nu voelde ik heel zijn lichaam tegen de mijne aan. Ik knuffelde hem vol liefde terug en luisterde naar wat hij zei over dat YouTube kanaal. 'Hihi ik hoop het voor hem dat hij dat weet. Gniffelde ik en anders--' ik deed me vinger tegen zijn lippen aan en suste zachtjes. Speels drukte ik die van mij op die van hem en begon hem teder te zoenen.

Na even haalde ik weer adem en luisterde naar zijn dieren verhaaltje over dat hondje die drake Jay had mee gegeven. 'Het was zoon dotje dat weet ik wel.' Antwoorde ik en luisterde met open oren verder. 'Oh! Zeldsaam vosje?! Das best cool!' Zei ik entausjast. 'Lea blijft maar zeggen dat ik een chiwawa had moeten nemen... Wedden dat hij er dan met mijn hondje er vandoor was gegaan als ik er een had! Ik wilde een grote hond die me familie kan beschermen tegen inbrekers.' Vertelde ik trots ik begon te gapen en kroop met me hoofdtje tegen Jay aan. Zachtjes begon ik te spinnen en te knorren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 26 Emptyvr maa 04 2016, 19:02

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James Daniel Choi - Jay -Leader VIXX
Zie  krulde haar lipje op en zei dat ze schattiger was. 'vee lscahttiger veel liever veel knapper gewoon perfect' fluisterde ik terug. 'En je bent een geweldige liefde volle meid dsa belangrijker dan er zo knap uit zien als Angelina' Ik gaf haar een kus op haar voorhoofd.'en raad is. jij bent beide. knap sexy lief alles!'

Mellanie suste me over het fretje van Delle met een heerljke zoen. Eerst schrok ik lichtjes dat ze dat deed. maar al snel genoot ik en begon ik terug te zoenen. 'ah ah' kreunde ik terleurgesteld toen ze de kus onderbrak. 'aah please..'  MAar toen begon ik maar te pratne over me vosje ze vertelde dat ze eigenlijk een chiwauwa had moete naan schaffen van haar neefje. 'nee dze is veel beter voor jouw!' lachte ik zachtjes en begon haar beet te houden. ik wreef over haar rug/ 'kitty kitty' lachte ik zachtjes.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake Lee-gon -VIXX Rapper
De jongens bachten het hout binnen tot die plek vol was daarna brachten we het ahter het huis. Trots keek ik er naar. hier konden we zeker een halfjaar mee doen! ik was de jognens zo dankbaar. Daarna gingen we trainen. Zelfs ging ik me benen trainen.. ze waren zo slap na het paardrijden dat kon gewoon niet. Als me benenn zo slap bleven god...


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Straatman - Yidae -VIXX Vocal lead
Ik slofte achter de jongens aan naar een strand. Drake had echt een eigen trainings strand voorzichzelf.. Yu deed zijn handen inbinden nu had ik tijd om rnd de lopen. Ik zag kast en daar zaten kranten artikels in. 'oh' zei ik zachtjes en legde me hand er op. 'Drake? ben jij die jongen die?' Ik maakte me zin niet af omdat Yu naar me toe kwam gelopen om te sparren ofzo? ja nee ik kon een trap. en een beetje boxen waarom wet ik niet dat ik me dat aangeleerd had. Hij daagde me steeds uit.

Na even greep hij naar zijn benen. Ik keek ham aan met een schuin hoofd. 
'pijn?' vroeg ik zachtjes en scudde me hoofd. INeens vlog hij naar me toe ne sloeg me licht in me buik. Maar het deed zo zeer dat ik naar achtere val ik probeerde me te verdedingen maar langzaam raakte ik in paniek. Ik wist niet waarom. Want ik voelde en wist gewoon dat hij het het grappig bedoelde maar.. Iets in me wilde me zelf verdedigen. Ik piepte zachtjes
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 26 Emptyvr maa 04 2016, 19:43

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Yu - vixx, blackwolves
Ik keek verbaast naar YD die in het zand lag als een verslagen veulen. Hij begon zelfs te piepen! Ik bukte bezorgt. 'Hey sorry! Ik wist niet dat het zo hard aan kwam. Oh fu-uk' zei ik en zat even met bijden handen in het haar. YD deed raar alsof hij paniekerig was. Ik knielde bij hem neer in pakte hem lichtjes beed. 'YD YD!' Riep ik en probeerde hem aan te kijken maar ik kreeg geen kontrakt. 'Leo!' Riep ik eenmaal en schudde hem lichtjes door elkaar. 'Het was maar een grapje man!' Zei ik schuldig. Ik trok zijn T-shirt op maar de maan boven aan de hemel gaf me niet genoeg licht om goed op zijn buik te kunnen kijken. 'Gaat het?' Vroeg ik na een tijdje toen hij weer een beetje rustig was

'Leo! Je bent een watje man! Kom eens vaker trainen.' Zei ik en tikte op zijn borstkast dat hij niet zo vlouw moest doen. 'Als er ooit gozers dronken op je af komen omdat we meer meisjes krijgen dan hun, word je bond en blauw geslagen.' Vertelde ik en was best bezorgt over zijn verdedigings houding. Ik stak me hand uit om hem recht overeind te krijgen.

Ik pakte zijn polsen beet en zette Leo in een goede verdedigde houding door van zijn handen vuisten te maken en deze voor zijn kin en kaak te houden. 'Kijk er langs en overheen.' Zei ik en trok zijn ellebogen dichter bij elkaar. Als je deze naar elkaar houd dan bescherm je je buik en maag' legde ik uit. En keek hem serieus aan. 'Linker been voor en rechter achter.' Zei ik en deed met mijn voeten zijn voetenwijder uit elkaar. 'Gebruik je pinkzijden van je armen die zijn het hardst!' Vertelde ik en wreef over die zijden heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 26 Emptyza maa 05 2016, 12:44

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Mellanie Yume-Dreamer
Dat wat Jay zei deed me echt blozen. Hij was zo lief met complimentjes geven. Het schattigste was dat hij begon te kreunen toen ik de kus onderbrak. Ik wilde niet te lang met hem zoenen want dan zou het misschien uit lopen tot sex en dat was het laatste waar ik zin in had. Vooral omdat setto morgen jarig was en ik wil dan niet op gescheept zitten met pijn of lichte irritaties. James streelde heerlijk over me rug een toen ik tegen hem aan ging liggen. 'Kitty kitty' lachte hij zachtjes. 'Foxy~' zei ik zachtjes tegen Jay meer omdat hij zo sniekie was om uit het land te ontsnappen en langs alles heen te glippen. 'Ben zo moe....' Jammerde ik zachtjes en sloot me ogen. 'Hoe ga je het morgen doen? Ik heb setto belooft om hem te helpen met het feestje op zetten. 'Hij heeft nog altijd niks van zijn ouders gehoord.' Zei ik er zachtjes achteraan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 26 Emptyza maa 05 2016, 13:20

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Straatman - Yidae -VIXX Vocal lead
Yu zei meteen sorru toen hij er achtekwam. I kging op me knieen zitten en kreunde zachtjes. 'Ik weet dat je het niet slecht geboeld!' kuchtte ik, 'Maar me buik si gewoon echt gevoelig. Net of het altijd een blauwe plek is!. 'ja het gaat gewoon. Ik begon mijn shirt weer naar benede te trekken teon hij het omhoog hield.

Yutikte tegen me borst kas en lachtebijna dat ik een watje was. ik knikte simpel dat ik het er mee eens ws dat ik een watje was. Yu vertelde dat als we ooit meerm eisjes kregen dan andere dronke jongens dat ze me dan in mekaar zouden slaan ofiets. Ik haalde opnieuw me schouders ope ne at ze heel langzaam zakken. Iets zei me dat ik dat in tussentijd wel gewent was.. Ik keek op en pakte zijn hand beet en lied me door hem omhoog trekken. Toen hij aan me lichaam ging trekken en sleuren om me in een geode houding te krijgen begon ik me te schamen. Ik zlachte zachtjes en steeds verborg ik me gezicht in me arme. die hij dan weer recht moest zetten. Ik keek naar me pinken toen hij er over begon dat die hards waren 'nice' zei k zachtjes maar ik ging niemand slaan... 

Na wat gefrummel stond ik recht en begon meteen zachtjs te lachen. 'Dit voelt zo niet natuurlijk!; jammerde ik zachtjes met een glimlach op me gezicht

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James Daniel Choi - Jay -Leader VIXX
ze noemde me foxy hierop likte ik haar zachtes en beheerst.  Ze sloot haar ogen en zuchte zachtjes dat ze moe was. Ik glimlachte en genoot van hara. ZE broeg hoe ik het morgen ging doen. 'Ik moet morgen dingen regelen en over  geven aan de oude manager van Dreamers' vertelde ik haar. 'ik kom daarna. Kan je afzetten bij hem voor ik naar het ziekenhuis ga' Ze vertelde dathij nog steeds niks van zijn ouders had gehoord. Ik zuchtte zachtjes. 'Vind dat best sneu voor hem. Hij probeerde het zo goed maar ze doen niks terug' Ik staarde naar het plafon. het was voor mij ookal bijna meer dan 10 jaar geleden dat ik me ouders gezien of gesproken had. 'kom we gaan slapen!' Ik had nu een halfuur op me rug gelegen dus kon iets meer op me zij liggen odat ik Mellanie volledig in me arme kon sluitem. 'Truste and love you!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 26 Emptyza maa 05 2016, 15:00

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Yu - vixx, blackwolves
'Hoezo niet natuurlijk, ga het maar natuurlijk vinden. Het is beter dan je armen langs je zij houden. Ik ging iets op afstand staan en maakte ern zachte tik naar zijn hoofd maar doordat zijn handen er voor zaten kwam ik daar tegen aan. Dit deed ik weer alleen dan naar zijn borstkast en weer zaten zijn armen er voor. 'Zie je! Heb nu enkel je armen geraakt. Inplaats van je heilige buikje~' zei ik speels en pookte hem in zijn zij met een paar vingers. 'Het voordeel van jouw is dat je sterke benen heb. Ga eens op een been staan en trek de ander op tot dat je boven been je buik kan raken.' Legde ik uit en hielp hem. 'Dit is ook een manier om je zelf te verdedigen. Zolang ze je andere been niet onder je vandaan trappen. Je been is te dik en te groot om nog met iets je buik te kunnen raken. ' zei ik en ging op een afstandje staan en maakte een lichte trap richting zijn buik waar nu zijn been zat. Hopelijk bleef hij overeind staan.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Mellanie Yume-Dreamer
Ik Giegelde toen hij begon te likken. Ik duwde hem zachtjes van me af en begon me wang af te vegen aan het kussen. Vervolgens gaf ik Jay ren kusje terug op zijn mond. Ik luisterde naar zijn plannen voor morgen. En dat hij langs het ziekenhuis ging. 'Angel zei dat haar papy al vrij snel recht in bed zat. Hopelijk doet hij een beetje rustig aan. Riven wilde ook veelte snel dingen. Het is wel sneu af en toe is hij zo boos op zichzelf.' Ik streelde over zijn wang heen. 'Maar is goed dat je me even af zet. Zolang je maar voorzichtig doet.' Zei ik en gaf hem nog een zoentje. 'Sweet dreams foxy.'


Laatst aangepast door Timeless op za maa 05 2016, 17:11; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 26 Emptyza maa 05 2016, 15:31

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Straatman - Yidae -VIXX Vocal lead
Hij tikte tegen me aan en legde uit dat ik mezelf zo kon beschermen. ookal sloeg hij niet hard het deed toch zeer!. NA even moest ik op me been gaan staan en die voor me buik houden. MAar ik begon zachtjes te lachen waardoor ik me evenwciht verloor en naar voren stapte. Me ogen werden groter toen mijn lichaam rond zijn voet heen boog. 'urrgh!' piepite ik zachtjes en zakte op ne knieen. Leuk zo stoeie met Yu. 'Dit is echt niks voor mij!' jammerde ik maar toch met een glimlach op me gezicht.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James Daniel Choi - Jay -Leader VIXX
'ik beloof dat ik voorzichtig ben.' ik glimlachte en haaide haar door haar pony heen 'goodnight kitty!' luisterde naar haar ademhaling en haar hartslag tegen mijn borstkas aan. Heerlijk rustgevend. Ik sloot me ogen en viel ook in slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 26 Emptyma maa 07 2016, 12:31

Setto:
Ik was al vroeg op aan gekleed in me mooiste blouse. Me jasje had ik nog niet aan. op mijn bed lag mijn stoere kleding voor vanavond laat, ik had dan geplend om uit te gaan met me vrienden groep. Voor het eten en er na zouden de ander mensen komen zoals me oom en tante en vrienden en collega's van me ouders om de banden tussen de families te behouden. Hun hadden ook allemaal tieners van mijn leeftijd of iets jonger. En alle hoopte dat ze ooit mijn vrouw werden. Niet dat ze wisten dat ik niemand zou kiezen. Ik ga wel gewoon gezellig met hun dansen en het gevoel geven dat ze me interesseren maar echt verlieft was ik nooit. Ik liep naar beneden toe naar riven. 'Hey waarom doe je die aan? Die andere staat beter.' Zei ik en wees naar het andere blousje. 'Nee ik wil deze aan!' Zei riven koppig. Ik ging voor hem staan en trok zijn blouse uit. 'Die andere is beter. Echt waar.' Bleef ik vol houden. Riven keek me streng aan en zuchte. 'Hey normaal hoor ik jouw om te kleden. Niet andersom.' Merkte hij op en knoopte tot me verbazing mijn knoopjes vast die ik eerder deze ochtend niet dicht kreeg.

Ik had riven in een rolstoel gezet en naar de woonkamer gebracht daar gaf hij me plots een pakketje. Ik keek naar beneden op me schoot lag een met papier verpakte voorwerp. 'Ah die maids hebben de verkeerde kleur genomen...' Zei hij teleurgesteld. Ik keek riven verbaast aan. 'Maak open! Het is mijn kadoutje voor jouw.' Zei hij en rolde iets dichterbijer met zijn rolstoel naar de bank waar ik zat. De maids hadden de balzaal, woonkamer, eetkamer en hallen keurig versiert met vrolijke slingers en ballonnen. Ik keek riven verbaast aan. 'Wat, maar maar.' Stotterde ik en bekeek het pakketje. 'Niet voelen en schudden. gewoon open maken.' Zei hij met een grijns. Ik schuurde het papier open en zag een vel rose stuk stof ik pakte het op en hield het voor me. 'Een onderbroek?!' Zei ik verbaast. 'Ja van Björnborg ik wilde een blauwe of een rode maar ze hebben deze mee genomen.' Zei riven en wees met zijn vinger over het elastiek en vervolgens naar het vakje waar je geslacht in zat. 'Hier zit zoon handige gleuf kun je zo je.... Buiten werpen zonder je onderbroek van je kond te doen.' Legde hij uit. Ik knikte begrijpelijk. 'Gaaf bedankt.' Zei ik niet wetend wat ik moest zeggen. ' weer wat anders dan die ouderwetsen dingen van je!' Zei hij al lachend. Ik stootte hem beledigend aan en lachte zachtjes mee. Op de tafel lag een brief. Ik pakte het en onderzocht de envelop naar wat het kon zijn. Riven trok zijn schouders op dat hij het ook niet wist.

Mellanie:
Jay had me gebracht ik zwaaide hem uit en klopte bij setto op de voordeur. De maids deden open en bogen beleeft naar me. Ik boog half terug, gaf me jas aan en liep door naar de eetzaal die verbonden was met de woonkamer. Daar zat setto voor over gebogen op de bank met een envelop en brief in een van zijn handen. De ander had hij voor zijn ogen. Riven zat er bij en aaide voorzichtig over zijn rug heen vanuit zijn rolstoel. 'Hey setto, wat is er?' Vroeg ik verrast en liep op me hakjes door de kamer heen en ging naast hem op de bank zitten. Ik slot me armen rond hem een en knuffelde hem even. 'Wat is er?' Vroeg ik en keek riven vragend aan. Hij antwoorden met zijn schouders ophalend. Mijn ogen vielen op de brief waar het embleem van zijn familie naam op stond. 'Mag ik?' Vroeg ik en pakte de brief voorzichtig uit zijn handen. Ik scande het door en zag dat er iets stond dat zijn ouders niet kwamen omdat ze op doorreis waren en dat het cadeau in een of andere kamer stond. Awh en hij had zo gehoopt dat zijn ouders thuis kwamen. Ik knuffelde setto iets meer en drukte hem tegen me aan. 'Hey, je bent niet alleen he. Al je vrienden komen vandaag! Het word een knallend leuk feest. Kom dan help ik je met wat dingen.' Zei ik en probeerde hem overeind te trekken. 'Maar, ik weet helemaal niet wat ik moet doen. Heb nog nooit een echt feest gegeven.' Snifte setto een beetje terughoudend en lied zig mee trekken van de bank af. 'Maar ik wel! En me vriendinnen ook. Kom dan leer ik je een paar dingen.' Zei ik en nam hem mee naar de tafel. Ten eerste, heb je al een cadeautjes tafel?' Vroeg ik setto schudde zijn hoofd. Riven kwam achter ons aan gerold in zijn stoel. 'Dan zette we die toch klaar.' Zei hij en reed naar een maid toe en wenkte dat ze moest bukken hij fluisterde wat in haar oor waarna het meisje snel verdween even later kwam ze met een mooie houte ronde tafel die ze met een paar andere maids neer zette.

'Waneer je bezoek krijgt geef je ze een hand en kijk je ze aan. Als je ze goed kent zoals ik~ bijvoorbeeld dan geef je ze 3 zoenen. Maar dat geld voor meiden. Jongens vrienden geef je een box of handdruk zoals je altijd doet. Daarna geven ze je een cadeau deze pak je aan met twee handen als eerst zeg je beleeft bedankt en maak je het open. Daarna bedank je ze weer, meisjes met een wangzoen en jongens met een bro hug en kennesen met een duidelijke knik. en als laatst zet je het dan neer op die tafel.' Riven kwam aan rollen met een onderbroek in zijn handen. 'Leg deze maar neer setto!' Zei hij trots. Ik gniffelde kort, meende hij dat een onderbroek? Ik haalde een pakje uit me handtas. 'Deze pas open maken als de anderen er ook zijn he!' Zei ik en keek hem aan. Setto pakte het langwerpige pakje met bijden handen aan en knikte zachtjes. Ik glimlachte, 'setto!! Zo behandel je een dame toch niet?' Merkte riven op. Setto keek riven verbaast aan. Plots kwam hij er achter wat hij fout deed. 'Oh!' Zei hij licht beschaamd. Hij boog een beetje naar me toe en gaf me een beschaaft zoentje op me wang met zijn mond. Okee dat was te schattig. Ik pakte zijn kin beed en gaf hem een wang wang zoentje op zijn andere wang gevolgd door de wang die hij eerst kuste. 'Hihi.' Giegelde ik zachtjes. Op de achtergrond klonk gerommel van pannen en deksels 'Setto~' jammerde riven. Ik lied setto los en pakte riven zijn rolstoel beed. 'Ik ga even kijken bij de maids. Hoe ze alles doen.' Zei setto en legde het cadeautje dat ik hem gegeven had op de ronde tafel neer. 'Is goed dan ga ik even een stukje met riven rijden.' Antwoord ik en gaf riven een lichte knuffel van achteren.

'Ik wil een andere blouse aan deze zit beetje te wijd.' Zei hij zachtjes. Ik knikte. 'Is goed.' Zei ik zacht terug en reed hem naar de gang. 'Waar is je kamer?' Vroeg ik. 'Oh hier recht door en dan bijna aan het eind van de gang naar rechts.' Beschreef hij. Ik volgde de aanwijzing en zag zelfs zijn naam op de deur staan. Ik bracht hem naar binnen en deed de kast open. 'Welke wil je. Deze is wel mooi.' Zei ik en hield een kleinere blouse omhoog. 'Kijk! Dat zei ik nou ook!! Maar sethy wilde de andere.' Merkte riven op en rolde naar me toe. Ik pakte een ander shirt en een stoere jacket.
'Waarom zo netjes als je ook de stoere bewaker kan uit hangen.' Zei ik en trok een beschaaft glimlachje op me gezicht.
'Maar dat is niet netjes voor de ball...' Zei riven teleurgesteld.
'Je kan toch ook dit dragen.' klik 1
Riven schudde zijn hoofd. 'Neh, dat is het net niet.' Antwoorde hij en reed zijn stoel iets naar de kast.
'Of dit ja dit is stoer en netjes als je deze blouse er onder doet!' Zei ik en lied deze zien klik 2
'Ja die is gaaf!!' Zei riven en begon zijn bloes al te ontknopen. Eerst schrok ik maar al snel glimlachte ik hoe schattig riven wel niet was. Ik pakte me kammetje en gniffelde. 'Je haar zit echt grappig. Kom eerst je kleding daarna je haar opnieuw doen. Ik hielp riven zover dat kon. 'Je hebt een redelijk goed viguur.' Zei ik zachtjes en knoopte zijn nieuwe net aan getrokken blouse dicht. 'Jij ook.' Zei hij gentel en trok een glimlach op zijn gezicht. Het enigste wat ik kon doen was lichtjes blozen. 'Trek je zelf je jacket aan.' Vroeg ik en kon niet op het woord komen hoe het in het Nederlands heette. 'Ik moet je nog bedanken voor het redden van me leven.' Zei riven. ik schudde me hoofd. 'Nee ik moet jouw bedanken als jij er niet was dan lag ik er onder...' Zei ik en lied me lok voor me ogen vallen. 'I-ik voel me zo schuldig dat je door mij nu niet meer kan lopen.' Zei ik zachtjes. En hielp hem met zijn jacket.
'Hey ooit op een dag kan ik weer lopen net als ieder ander! En dan neem ik jouw uit eten en gaan we daarna naar een club en dansen.' Zei riven en keek me aan met een stoere eigenwijze glimlach. Die ogen zo uitdagend. Ik trok zijn jasje iets rechter en klopte zijn schouders af. 'Zo je bent klaar.' Zei ik trots om het date onderwerp een beetje te ontwijken. 'Ik meende het, ik ga trainen om weer te kunnen lopen en dan neem ik je mee uit.' Zei hij nogmaals. Ik slikte verlegen en kamde zijn haren stoer maar toch een beetje netjes. Riven voelde nu meer aan als een gehandicapte neef. 'Is goed als jij me belooft dat je rustig aan doet tijdens je training.' Zei ik vriendelijk en stopte me kammetje terug in me tas.

We reden naar de woonkamer toe en zagen dat een maid naar de deur liep om het open te doen. Ik keek over riven heen en zag hoe Delle vrolijk naar binnen sprong. Hij was zo entausjast en blij. Snel reed ik de woonkamer in ik wist niet of de rest riven al mocht zien of niet. 'Aah!' Gilde ik kort en zag de kop van Lilian. ik had haar bijna zowat aan gereden met de rolstoel. 'S-Sorry.' Stotterde ik en reed om haar heen. De jongens zouden vroeger komen zodat ze lekker samen middag gingen eten en daarna jongens dingen konden doen games spelen en klieren enzo.
Net voor het avond eten zouden de gasten komen deze bleven eten en vervolgens werd er een groot feest gehouden en vergeet het traditioneel dansen niet. Ik had gehoord van de maids dat hij de gasten een brief had gestuurd dat het een beetje een jongeren party zou worden. Wat uitermate geweldig zou zijn voor de tieners van de gasten die kwamen. Tegen een uur of 10 zou het af slanken en kon de middeleeuwse party omgetoverd worden tot een van de hedendaagse lekker van ouds bowlen met een jongens team tegen de meiden team! Dat leek me best leuk eerlijk gezegd. Na het bowlen had ik Setto het idee gegeven om even uit te gaan met de groep in de stad. Natuurlijk had ik al een club gereserveerd zodat Jay niet overspoelt zou worden met fans. Ik zette riven in de woonkamer neer en keek om de hoek van de deur of ik iets kon mee krijgen van de vixx leden.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Yu - vixx, blackwolves
Ik zuchte lichtjes deze jongen was hopeloos hij lied zijn been nu al zakken. Met het gevolg dat ik hem alweer raakte. Ik begon hopeloos te laggen en lied me in het zand vallen. 'Wat moet ik met jouw!' Zei ik sarcastisch alsof hij een niets nut was in verdedigen. Ik lachte alles bij elkaar met me rug in het zand. 'Kom laten we maar naar huis gaan.' Zei ik en stond op. Ik gaf Leo een speelse beuk tegen zijn schouder aan. 'Morgen weer een drukke dag. Dan is onze puppy jongste vixx jarig.' Vertelde ik en wenkte naar drake. 'Jij ook komen he!' Benadrukte ik nog eventjes.

We liepen over het strand opweg naar drake zijn huis met op de achtergrond het geruis van de zee. 'Morgen haal ik Huna op. Bussen stoppen daar niet echt bepaalt handig.' Vertelde ik met me handen in me zakken. 'Hebben jullie iets nets om aan te doen?' Vroeg ik onschuldig en keek ze onderzoekend aan of ik een glim van drake voor een antwoord kon op vangen.

De volgende dag kleede ik me aan en nam een sport tas mee met een andere broek en shirt. Ja ik ga niet in zoon apen pakkie iets anders doen als we dat gingen doen. Het enigste wat ik had was een wit pak en eentje met vet veel kleuren en rare printjes. Nop dat ging ik niet aan doen he! Die twee had ik nog over van die nummer die ik vroeger eens gemaakt had. Twijvelend keek ik naar het witte pak... Fuuk okee het is mooi maar het is zo wit!! Wacht ik kan er een donker bruine blouse onder doen. Dat doe ik wel en dan met een spijkerbroek of... Nee dat is weer te aso... ik greep me haren beet en kreunde van twijfeling. 'Waarom doe je niet dit en dan dit en dat deze aan?' Merkte Delle op en trok wat dingen uit me kast. Ik keek hem aan met een op getrokken wenkbrouw. 'Wha, okee is goed.' Antwoorde ik en kleedde me om. Okee dit stond wel okee. 'Top laten we gaan.' Zei ik tegen Delle en nam de cadeaus mee.

Een jong meisje deed de deur open. De pakte onze jassen aan, ik hoorde een klein gegil. Ik keek even op maar zag niet veel de maid van setto of van wie dan ook begeleiden ons door de gangen van standbeelden heen naar de woonkamer. Dat ze zei. Maar wat ik zag was een juge eetkamer. 'Damn nog altijd zo groot.' Zei ik zachtjes. En trok me jasje recht. Delle begon te springen van spanning. 'Kijk al die slingers dan!! Het is even groot als eerst hoor yu!' Zei hij wippend met zijn cadeau in zijn handen. 'Dell, zullen we wachten tot dat iedereen er is met de cadeaus?' Vroeg ik en keek de kamer rond terwijl we iets verder liepen naar een volgende zuil toe. Setto kwam de kamer binnen en keek verrast. 'Wat zijn jullie vroeg?!' Was het eerst wat uit zijn mond kwam alsof hij nog niet klaar was. Setto haalde nerveus zijn handen door zijn haren. 'Hey, niet mijn schuld. Ik draag geen horloge die 10 mins voor uit loopt.' Gniffelde ik en keek Me buddy daarbij aan. Delle keek terug met een vragende blik. 'Meneer Crystal er zijn nog meer bezoekers.' Zei een meisje die bij de deur stond. 'Ah ja ik kom! Eh laat ze maar binnen komen.' Verbeterde setto nerveus. Hij begon heen en weer te ijsberen alsof hij iets wilde pakken maar het halverwegen weer vergeten was. 'Relax setto.' Kunnen we wat doen?' Vroeg ik maar en keek in het rond. 'I-ik moet me jasje nog halen. En me haren e-en--' zei hij achter elkaar. 'Dude ga jij naar boven dan, dan zetten we draakje en de rest wel ergens neer.' Onderbrak ik hem. 'Eh op de bank is wel goed ik kom zo.' Zei setto en sprintte er vandoor. 'Heer setto--'
'Nee, nu even niet!' Zei hij gespannen en wenkte tegen de maid dat ze even weg moest gaan. Ik deed een hand voor me mond om me lag te verbergen. Delle was op de bank gaan zitten met onze twee cadeaus op zijn schoot. Ik liep terug naar de eetkamer. 'Hey draakje, YD!' Riep ik en gaf hen een bro hug. 'Onze feestvarken is nog even aan het op tutten.' Zei ik voor de grap en wees naar de zuilen die de eetkamer met de woonkamer verbond. 'Daar kunnen we zitten.' Zei ik met een arm rond YD zijn nek. Me ogen vielen op een joggen in de hoek die in een rolstoel zat. Ik kende de jongen niet. Wie de Fuuk doet zijn haar roze?! Ja Olivia maar.... Nee dit was echt vel roze, eigenlijk rood roze. Ik wenkte naar de jongen in de hoek. 'Ken jij hem?' Vroeg ik aan YD.

Ik begelijde drake en YD naar de woonkamer banken en keek op toen ik een meisje zag verschijnen. 'Hey, willen jullie wat drinken?' Vroeg ze met een lief stemmetje. Tot me verbazing was het dat blonde meisje die bij Jay rond hing op het vliegveld. Hete ze niet mellanie? Wat me inegeval op viel was de sexy elegante jurk en haar klik klakkende hakjes. En dan nog biet over haar kapsel gesproken. Wouw okee Jay. Kom snel of huhuhuhu. Neee~ ik hou me in.


Laatst aangepast door Timeless op ma maa 07 2016, 17:19; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 26 Emptyma maa 07 2016, 15:38

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Straatman - Yidae -VIXX Vocal lead
Tegen de nacht ging ik richting huis. Mr buik deed zeer maar het was geen irritant gevoel. Net of het gewoon hoorde. Ik sliep de nacht gewoon bij snow in de stal een in de ochtend lied ik mr aankleedden door me zussen. Ze hadden iets verzonnen dat ik overdag er netjes uit zag maar s avonds gewoon mee jasje uit kon doen en dan lekker kon feesten. Ze deden me haar. Het stond een soort van omhoog. Zelf vond ik er niet veel aan maar ze zien dat het sexy was.. Ik had niet echt de zin om er tegen in te gaan.
Toen het tijd was pakte ik me kadootje voor setto een reed naar het huis. Daar kwam ik gelijk aan met Drake. Hij was met zijn motor gekomen en gromde alles bij elkaar. Iets over bezinne kosten en snelheid boetes. Ik sloeg hem tegen zijn bovenarm een wenkte daar gij binnen moest komen. Blijkbaar was hij door iemand aangekleed want hij zag er belachelijk soort maar netjes aangekleed uit. Binnen werden onze jaren aangepakt een liepen we samen verder naar binnen. De eerste die weer tegen kwamen was delle.

Ik staarde naar e jongen in de rolstoel. 'Denk wel dat ik hem ken..' ze ik zachtjes waarna ik me hoofd schudde, 'nee vast niet' ik kende niemand in een rolstoel voor zo ver ik dat wist. En denk ook niet dat die jongen op deze manier kon paardrijden. want even dacht ik dat ik hem herkende van een paardrij dag. Ik schudde me hoofd. Mellanie kwam aangelopen in haar prachtjurk zachtjes begon ik te lachen, 'Mellanie' zei ik rustig ne stapte op haar af. 'die het ritsje goed (of knopen) het zit schuin. '

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake Lee-gon -VIXX Rapper
*is ver in gedachte omdat hij te sjaggie is van alles om zich heen. en niet geslapen heeft!*

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James Daniel Choi - Jay -Leader VIXX
Ik zette mijn pracht vriendin af bij setto en reed daarna door naar het ziekenhuis toe. I kdeed me suit goed okey je bent msiscehin een aziaat maar hij kan je niet haten omdat... duck. im going to die... Ik klopte aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 26 Emptydo maa 10 2016, 22:42

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Mellanie Yume-Dreamer
Ik glimlachte van het onverwachte aandacht van Yidae. En hield me gesloten hand voor me mond om me glimlach een beetje te verbergen. Hij trok me ritsje op me rug iets hoger op shit had ik Jay niet gevraagt om die dicht te doen? Dacht ik voordat hij me los lied. 'Bedankt Yidae~ wil je iets drinken?' Vroeg ik zachtjes, eventjes weken me ogen van hem af. Omdat ik me te verlegen voelde. Yidae zag er best netjes en knap uit maar zo waren bijna alle jongens gekleed! zelfs Delle zag er goed uit. 'Je ziet er goed uit.' Ik bekeek de jongens stuk voor stuk. Achter yidae ontdekt ik drake. Ik stapte opzij en glimlachte naar hem. 'Hey, wil je iets drinken?' Vroeg ik aan hem en bekeek zijn echt te belachelijke nette kleding. Ik schoot lichtjes in de lach. 'Oh sorry, wat zie je er uit.' Zei ik gniffelend met een hand voor me mond. 'Had het echt niet van je verwacht.' Voegde ik er aan toe. Ik stapte iets naar voren en knoopte het aller hoogste knoopje los. 'Kijk dat is al iets beter.' Gniffelde ik zachtjes. 'Water maar doen? Of limonade?' Vroeg ik aan drake en keek van af zijn knoopje omhoog in zijn donkere ogen. Mijn hartslag sloeg een slag over en mijn ademhaling stopte heel eventjes. Nee mellanie, niet aan denken je hebt Jay nu! Jay is je vriendje! ik beed zachtjes op me lip en keek snel weg. Ik haalde me vingers van zijn losse knoopje af en stapte naar achteren naar een gepaste afstand.  Delle stond vrolijk op en had het cadeau op de zitvlak naast hem gelegt. 'Mellanieeee!' Riep hij entausjast ik werd doe Delle van achteren aan gevallen. Twee armen sloegen rond me heen wat me evenwicht deed wankelen ik stapte een aantal stapjes naar voren en knalde met Delle op me rug tegen drake aan. Ik begon te blozen als een echt meisje zoals in van die teken film series altijd gebeurde. 'Delle! Pas op!' Riep ik schuldig dat ik tegen de grote bozen draak aan was gevallen. Delle lied me langsaam los en zat aan me haren. 'Oh! Het zit zo speels.' Zei hij en lied een haar plukje van me los. Ik keek Delle aan en kroop tussen de jongens uit. 'Draaaaakje~' riep hij stoer en gaf drake zo hard als hij kon een stoot tegen zijn schouder. Eerst schrok ik van de hevige klap maar al snel hoorde ik Delle kei hard au piepen. Hij trok zijn benen om ste beurt op en wapperde met zijn hand heen en weer. 'Je schouders zijn zo hard!' Jammerde Delle.

Ik liep genietend van de gezelligheid bij het groepje vandaan en hurkte bij riven. 'Wil jij--'
'Nee.' Haakte riven me zacht af. Hij keek van me weg en greep de wiel van zijn rolstoel beed. 'Kun je staan het ziet er belachelijk uit!' Mompelde hij binnenga monds. Ik ging staan en voelde me schuldig dat ik was gaan bukken. 'Sorry.' Zei ik verontschuldigend. 'Riven draaide zijn hoofd een beetje naar me toe. 'Je had in kijk, doe maar limonade' Zei hij iets neutraler. Ik zuchte zachtjes en schaamde me best diep. Inkijk! Ik!? Ging er door me hoofd heen. Ik keek even naar de jongens groep achter me en draaide me weer een rondje om naar de keuken te lopen. 'Anne~ twee cola een limonade en...(noemt de rest op)... Alsjeblieft.' Riep ik trots dat ik aan alle jongens gevraagd had wat ze wilde drinken.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Riven - lijfwacht setto
Mellanie verdween de keuken in. Ik wilde hier vandaan weg rollen. Die nieuwe vriendjes van setto waren zo perfect. En het waren allemaal stuk voor stuk jongens. Het maakte me stiekem een beetje jaloers. Ik greep me banden beed en rolde bij de groep vandaan. Even stopte ik en keek voor de laatste keer door de open boog heen naar de woonkamer. Vooral die jongen die zo grommerig was trok me aandacht. Die andere asiaat had me bij binnenkomst aan gekeken maar schudde zijn hoofd dat hij me niet kende vind je het logisch ik kende hem ook niet! Teminsten dat dachten mijn hersens nu. Me blik wenkte ik weer van hen af en keek naar de deur die open ging. Een vrolijk onzekere jongen kwam binnen zetten. Hij trok zijn jasje goed en maakte grote passen alsof hij haast had. 'Hey jongens.' Zei hij toen hij halver wegen de eet kamer was. 'Sorry i-ik had me haar nog niet gedaan en me jasje lag boven.' Verontschuldigde hij zig en wees met zijn vinger naar het plafond richting zijn kamer.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
mr white - papy Angelina, manager dreamers
Ik zat recht op in me bed het was bijna eind van de middag bog geen 2 a 3 uur. Teminsten toen ik voor het laatst op de klok gekeken had. De klonk aan de muur tussen de gordijnen in hadden ze weg gehaald net als de jongen die eerst tegen over me sliep. Omdat ik constand de drang had om dingen te regelen voor me meisjes die er niet waren.

Me engeltje zou ook komen vandaag dus daar had ik al me hoop in gefocust. Me hart klopte iets sneller doen ik iets hoorde kloppen op de deur. 'Binnen!?' Zei ik vol vreugde tot dat ik de kop van dat jong zag. Eigenlijk kende ik hem niet. Maar die asiatische uiterlijk van hem was al genoeg reden voor mij om hem niet te mogen. 'Zijn soort hadden mijn mooiste en prachtigste meisje van me af genomen. En dat niet alleen okk mijn prinsesje me engeltje me dochtertje ontzettend pijn gedaan. Ik balde me vuist en keek hem streng aan. 'Wie ben jij?! En wat doe je hier?' Vroeg ik argwanend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 26 Emptyvr maa 11 2016, 14:03

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Straatman - Yidae -VIXX Vocal lead
Ze lied me haar rits goed doen. Voorzichrig hield ik me hand tegen haar rug zodat er geen velletje tussen de rits zou komen. hierdoor voelde ik haar zachte warme huid.. Dat was echt zacht.. haar jurk zat weer goed en ze vroeg me of ik wat wilde drinken. Ik schudde me hoofd. Ik hoefde niks maar dat begreep ze vast wel. Ze ging naar drake toe. Zelf slofte ik wat heen en weer. eerst van de kadoo tafel terug naar de zaal.  waar de jongens zaten i kverveelde me best wel. Dus ik besloot de keuken in te gaan opzoek naar die kleine roosharige meid. misscehi kon ik daar helpen. ik was net bij haar toen Mellanie de hoek om kwam zetten met het lijstje drinken. Ik luisterde mee en maar goed ook want al snel wist Anne het niet mer ze probeerde het zo goed dat ze halverwegen was vergeten dat er nog twee cola's nodig had. Dus dat deed ik mar voor haar. 'rustig we hebben alle tijd' zei k zachtjes tegen haar. Ik keek naar Mellanie. 'Breng jij het naar voren of moet ik even helpen?' stelde ik voor. Ik had genoeg ervaring in de bediening dus kon makkelijk even helpen.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake Lee-gon -VIXX Rapper
EIndelijk iedereen was weg en kon ik lekker rustig zitten en hopen dat deze dag snel voorbij zou gaan.. MAar mijn rust werd snel verstoord. Mellanie stond ineens voor me en begon te lachen, Ik keek haar echt woedend aan. 'zwijg' gromde ik boos en ging wat rechter zitten. Ik ging zo zitten dat ik direct weg kon lopen als ze lang bleef hangne. Ik was zelfs al wat omhoog gekomen. Ineens raakte haar vingers mijn nek aan. Me ogen werden iets groter. I kwilde haar hadnen weg slaan maar ik leunde op me handen omdat ik mezelf omhoog drukte. Ze klikte me knoopje los die Olivia juist dicht gedaan had. ZE zei dat het beter was.. Ik hees me lip op. 'vind je' gromde ik boos. Ik lied me terug in de bank vallen toen Delle aankwam gerend. Hij begon haar te knuffelen waardoor ze naar voren viel. Ik hees nog maals me lip op. 'Sta op' siste ik toen ze zowat op me lag of tegen me aan stond. Delle lied haar los en kwam richting mij hij haalde uit. Ik keek hem even verbaast aan. Dat leek net een aai over me schouder maar ik er ontstond toch wle een grijns op me gezicht toen hij egon te dansen en helemaal toen hij kermde mdat hij hard was. I kbegon zacht te lachen en schudde me hoofd. Ik wilde zeggen dat dat niet het enige harde was ana me. maar ik ging dat niet doen..
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 26 Emptyvr maa 11 2016, 23:24

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Mellanie Yume-Dreamer
'Zwijg!' Gromde hij boos. 'Denk niet dat we dat hebben in de koelkast.' Zei ik en gniffelde nog eventjes na. 'Had je liever voor schut gelopen op een feestje met prinsessen en....' Even stopte ik met praten ik wist dat drake elke rijke mens hatte iedereen met veel geld en dus ook mij.

'Vind je.' Zei hij en lied zig terug op de bank zakken. 'Uhu!' Antwoorde ik goed keurend en glimlachte met zowel me mond hoekjes als me ogen. Nog altijd had ik een zwak voor drake. Met een hand ging kk kort door zijn blonde haren heen en deed wat plukjes goed die verwaait waren door de wind of plat geslagen er uit zagen door de helm die hij op had. 'Zo~ je bent weer netjes~ alleen nog die blouse uit je broek. Maar dat mag je zelf doen.' Zei ik en wilde af stand nemen tot dat Delle me omhelsde en ik naar voren werd geslagen. Ik belande haast zittend op zijn schoot. Even zag ik hem van heeeel dicht bij. 'Sta op!' Gromde drake. Ik keek hem met tuitende lippen aan. Ik lied me niet meer zo makkelijk weg jagen! Dat had ik wel geleerd bij de dreamers met angel. Ik bleef eigen wijs zitten op zijn schoot en wipte met me kond lichtjes heen en weer om me comfortabeler te maken. IK sloeg speels een arm rond zin schouder en keek hem plezierig aan. 'Neh~ ik blijf zitten.' Zei ik zo eigenwijs mogelijk terug. Alsof ik voor hem besloten had dat ik niet meer ging op staan!


*vlucht weg de keuken in*

In de keuken stond Yidae plots achter me ik slaakte ene korte gil toen ik me om draaide en hem zag. 'Yidae!' Zei ik zingend geschrokken en sloeg zachtjes tegen zijn borstkast aan. Zelfs in de dreamers huis wist hij me vaak te besluipen. Zo had hij me wel eens in me ondergoed en korte pyama shirt tegen gekomen in de keuken toen ik savonds er even uit was gekropen om iets te drinken. Dat was in de tijd dat hij bij angel moest blijven wegens iets. 'Ja, denk dat het beter is als jij ze brengt voordat Delle me nog een keer bespringt.' Zei ik en glimlachte vrolijk naar Yidae. Ik gaf hem een dienblad met de drankjes in handen. 'Yidae, setto is een beetje verdrietig. Zorg je goed voor hem?' Vroeg ik zachtjes zodat Anne het niet zou horen. Ze had het al zo druk! Ik drukte yidae de keuken uit en slaakte een zucht van alle spanning. 'Owwwh!!! Ik heb gewoon op drake zijn schoot gezeten!!!!' Jammerde ik en lied me zakken tegen de keuken kastjes aan. Dromerig met een bonzend hart, staarde ik naar de keuken pannen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 26 Emptyza maa 12 2016, 11:27

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto Crystal - vixx
De jongens reageerde niet echt. Ik stond naast riven en keek hopeloos naar het groepje vrienden dat op of rond de bank zat. 'Leuke VRIENDEN heb je.' Zei riven met nadruk op vrienden vervolgens trok hij zijn lip verafschuwend op. 'Niet zo lelijk doen je kent ze nog niet.' Zei ik terug en pakte zijn rolstoel beed en rolde riven, die met veel tegenzin begon te tegen stribbelde, naar de woonkamer en bank. Drake zat er zoals altijd bij drake wezen. Yu bekeek het huis en de video games die er lagen hij zag er nogal verbaast uit toen hij ze op gemerkt had. Zachtjes gniffelde ik. Delle stond en merkte me op. 'Setttooooo!!' Riep hij blij. 'Waar is Jay? ....En tayoni?' Vroeg ik maar dat laatste kwam nogal laat bij me binnen dat ik die ook miste.
'Hier!' Klonk een stem ik draaide me om en zag een bruin harige jongen naar binnen toe lopen. 'Sorry moest luge op halen van iets.' Verontschuldigde hij met iets onder zijn arm. In me oog hoeken zag ik riven al ontsnappen via de andere deuren die ook open stonden. Meteen rende ik er achter aan en greep zijn rolstoel beed. 'Niet weg gaan...' Jammerde ik lichtjes me hart bonste iedereen was er behalven James... Hij zou wel komen toch? Of of.... Of was de oorlog in zijn land zo erg dat hij niet weg kon. Ik beed zachtjes op me lip en draaide riven zijn rolstoel om. 'Emh, stel je eens voor...' Zei ik tegen riven. 'Waarom?' Vroeg hij zachtjes. Ik ging voor over hangen over de leuning heen in de richting van zijn oor. 'Ben je nerveus?' Vroeg ik en glimlachte een beetje door me innerlijke verdriet heen. Eerst kwamen me ouders al niet en nu James ook niet... Weer begon ik aan me lip te knagen. 'Ja, nee!' Zei riven verbeterde. 'Mooi.' Zei ik en kwam weer overeind van mijn gebogen houding en duwde hem verder weer terug naar zijn plek.
'Yidae Yidae!!' Riep Delle en spring lichtjes op en neer. 'Ik wil ook paardrijden!!' Riep hij er achter aan en deed alsof hij op een paard zat wat net dat Koreaanse dansje leek hoe hete dat nummer ookalweer? Riven begon zachtjes te gniffelen. 'Huna!!' Zuchte yu als een baasje die zijn hond riep. 'Paardrijden is heel intensief hoor.' Vertelde hij en pakte zijn bijden liezen beed. 'Awh... Kan ik dan helemaal geen sport doen...' Jammerde Delle teleurgesteld. Hij lied zijn hoofdje hangen met een giga pruillip. 'Is dat een meisje?' Vroeg riven zijn hand rijkte omhoog en tikte mijn buikje aan om me uit mijn gedachten te halen. Ik keek geschrokken naar benden van het tikte dat ik voelde op me buik. 'Huh wat?' Vroeg ik licht verward. Ik keek van riven naar het slanke gestalte van Delle en weer terug. 'Nee.'

'Jongens, d-dit is riven.' Zei ik met me verzamelde moet mijn hart bleef bondsen de gedachten dat James niet kwam bleef in me hoofd rond spoken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 26 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Story-2] Is this trust? part 1
Terug naar boven 
Pagina 26 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 38 ... 50  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2
» Is this real? part 1
» Is this real? part 2
» Is this real? part 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: