cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Is this real? Part 4

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 22 ... 40, 41, 42, 43  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 41 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 41 Emptyzo nov 08 2015, 20:51

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake lee-gon 
*loopt nog steeds naar huis toe komt net aan als de jongens bij izjn huis aan komen*

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman A.K.A. Yi-dae YD
''Ik rijd wel'' zei ik en liep al naar buiten toe. Ik keek om waar ze bleven en zag dat setto bijna huilde, Ik zuchte en liep terug. Ik sloeg een arm rond zijn schouder. ;kom dan gaan we drake en Tayoni ophalen'' zei ik terughoudend. Ik bleef me arm rond zin schouders houden en liep richting Angelina en de meiden aangeizne daar de uitgang was. Delle had die girlfriend van james te pakken. En yu de zijne. nouja hij keek wanhopig rond en snapte niet echt waar zijn vriendin het over had.. legde het hem straks wel uit want nu liep ik samen met setto.. Wacht.. en ik liep smaen met setto! uurggh. MAar nee ik ging niet los latne die gast stond bijna te huilen!.

EamEam:
'kom angel'' zei ik zachtjes en probeerd de twee meiden mee te trekken. ''zulle nwe terug gaan ze zijn weg en ik ben in boekje in de auto vergeten!'' kermde ik

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy:
Ik lied Yu los en gaf hem een laatste kus. ''Je vriendne gaan er vandoor!'' zei ik ''ze wilde toc hweten laten we mee gaan dan!'' zei ik en pakte izjn hand beet ik trok hem mee achter de jongens aan

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
bee
Ik trok haar in een hug. En zoende zo goed als het ging. ZE begon dat ik james moest smse. nee hij kwam er later wel achter. kon ik nu niet doen. Voelde me echt een verraarder!. ''Lets do something fun!''
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 41 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 41 Emptyzo nov 08 2015, 21:35

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto
james was weg en iedereen wilde naar huis. ik had voor gesteld dat iederene bij mij thuis kon blijven eten. misschien deed dat de pijn dat james weg was verzachten. tenslotten had ik james belooft dat ik goede vriendjes met vixx leden zou worden zodat we een hechte band waren met zijn allen. dit was een mooit begin om er mee te starten. en misschien als het geslaacht was konden we wel elke week bij mij eten. Misschien elke vrijdag of elke zaterdag ofzoiets. Nu exo ook weg was was ontdekte ik hoe rustig en stil het in huis was vaak iets te stil. ik ga anne wel vragen of ze iets kan regelen of weet. yidae sloeg een arm om me schouder heen als een soort van gevoel van troost. had ik eens gelezen in een boek. ik schraapte even me kill. 'ja leten we ze ophalen.' wist ik te zeggen en liep met yidae mee, als een vixx groepje liepen we richting de deuren. bij de uitgang stond een groepje meiden. het zei me eerst niks totdat ze naar mellanie toe rende en vroegen of het wel met haar gingen wat ze nu moesten gingen doen. oh dat is vast dat band groepje van haar. 'waarom eten jullie niet ook mee?' vroeg ik spontaan aan de meisjes. de meisjes leken elkaar vragend aan te kijken. het meisje met het korte haar keek naar haar waarschijnlijke beste vriendin. 'Eam eam! Laten we dat doen! Weet je hoeveel sexy jongens hier tussen zitten' fluisterde ze naar het meisje en wees naar een van ons. ik glimlachte liefjes naar het stel en probeerde het gesprek te volgen. 'Angel toeeeeeh!!' smeekte het meisje naar een andere meid die lang blond haar had. haar had ik eerder gezien. zoon gevoel kreeg ik erg sterk. ja die keer dat james en ik een water gefecht hadden en yidae er ook bij was. toen kwamen we dat meisje ook tegen. 'alleen als hij kookt.' antwoorde de blonde meid en wees naar yidae. dat was waar ook ze kende yidae blijkbaar goed, als ik het goed onthouden had. 'hij kan best mee helpen als hij wild.' antwoorde ik en streelde onzeker door me kuif heen terwijl naast me keek. 'mooi.' antworde ze kortaf met haar amren over elkaar heen. het meisje naast haar begon te juigen. zei was zo te horen niet de enigste. Delle ging ook uit zijn dak. 'Jaaaaah!! Dreamers en vixx!! Omg dat word zooo cool!!'gilde hij en begon op en neer te springen. 'Oh man... Past dat wel in je woon kamer?' vroeg Yu terwijl hij de hand van zijn vriendinnetje vast hield. 'ja tuurlijk. Genoeg plek hoor, hebben zelfs nog plaats over aan tafel.' besvestigde ik met volle overtuiging. 'zal wel.' mompelde Yu en keek me on geloof waardig aan. had ik iets fouts gezegt?

met zijn alle stonden we op de parkeer plaats. Yu vertelde dat hij ook hier nog een auto had staan en dat als we bijden een persoon gingen op halen dat we dan eerder bij mij thuis waren. Mellanie stelde voor dat Lucy best bij haar in het busje mocht mee rijden. omdat een vriendin van hun er blijkbaar niet bij was. Delle ging met Yu mee, ik besloot om maar met yidae mee te gaan anders was hij ook maar zo alleen.

Yidae en ik haalde Tayoni op. yidae parkeerde netjes voor het huis. zijn rij style was echt anders dan die van james. en dat niet alleen zijn auto was echt veel minder luxe dan die stoere sport auto's die james bezat. 'hoe lang rij jij al?' vroeg ik geintreseert. 'was het moeilijk om voor het eerst in een auto te rijden?' vroeg ik door. zo stelde ik nog een aantal vragen was het niet over de auto zelf en de knopjes dan was het wel over de rijbewijs en de testen. alles sloeg ik keurig in me hoofd op.

we hadden aangeklopt bij tayoni en reden met zijn drieen weer terug naar mijn huis. Ik had Anne gebeld en door gegeven hoeveel er mee aten en of ze wilde tafel dekken en koken. Met een echt vier gangen menu. Zodat ze eten kon halen of uit zoeken voordat we er waren.

We kwamen aan bij me huis. De meiden kwamen net aan reiden. Blijkbaar hadden ze eerst wat leuks thuis aan getrokken voordat ze hier heen gekomen waren. dat zag ik omdat hun kleding was verandert. Die jurkjes en broeken zagen er zo leuk uit.

'Welkom in mijn huis.' Geef je jas maar aan de maid ze zal ze op hangen in de gardarobe. 'Volg mij maar en kom nergens aan maar dan ook nergens, in deze gang.' Vertelde ik en wees naar de standbeelden. Op een snelle pas liep ik door de lange gang heen. Ik begelijde het groepje eerst naar de eet kamer. Deze zat voor een Deel aan de woonkamer vast. 'Dit is de eet kamer. Verderop de woon kamer' vertelde ik en deed twee grote deuren tergelijkertijd open. 'Yidae, wil je de keuken zien?' Vreog ik aan hem en nam hem mee naar de keuken. Daar stond Anne. 'Als je wilt mag je mee helpen of iets. Ik kan niet koken daar heb ik Anne voor. Ze is van mij. Umh mijn maid. Of hoe je dat noemt.

In de tussentijd,
Yu:

We kwamen aan reiden. Ik zette de auto op de stoep en stapte uit. Tot me geluk zag ik drake net lopen. 'Hey waar was je man! Jay ging weg vandaag! En je was niet bij mij thuis. Eh op school.' Vroeg ik en liep naar drake toe. 'Kom setto heeft een etentje geregeld voor ons allemaal. Voor vixx, om Jay nooit te vergeten en te proosten dat hij snel terug komt enzo. Dam je had die gup moeten zien Haha ik zou zweren dat hij bijna stond te ja janken die setto op het vliegveld. 'Hoewel... Lucy huilde ook soort van, ze zei dat ze het zielig vond voor mellanie. Ik pakt drake bij zijn arm en trok hem mee naar de auto. 'Kom draakje. Lekker eten enzo.' Net voor de auto stopte ik. 'Ey die gup zei dat hij nog plek zelfs over had. Ik geloof echt niet dat hij zoveel mensen kwijd kan. Zullen we je oma ook me nemen dan maar. Haha.' Vroeg ik en keek door het raam heen naar binnen toe en zwaaide naar het oude vrouwtje. 'Heb nog plek achterin. De boys zijn met Yidae mee en halen tayoni op. Kom, ik wil niet als laatste aan komen.' Moedigde ik aan en sleurde drake met me mee. 'Heey oma.' Riep ik en deed me ding om zo beleeft mogelijk die oude vrouw mee te krijgen. Als drake tegen stribbelde sprak ik hem serieus aan dat hij echt mee moest komen omdat het iets was wat Jay wilde dat we deden.

(Plume is even poef die dag als oma mee gaat, als oma niet mee gaat zit, ze op de wc en gaat ze voor oma koken)

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]rose
Ik knuffelde bee helemaal vijn en zoende hem op zijn mond. 'Can we stay here? On the beach?' Vroeg ik en keek hem verlieft aan. Ik pakte zijn hand vast en wurmde me vingers tussen die van hem door. Met me rode lippenstift op me lippen zoende ik bee verder en begon aan hem te knabbelen. Na even stopte ik en keek hem aan en begon te lachen. 'Oh sorry.' Gniffelde ik en veegde de lippenstift van zijn mond af. Ik kon bee niet genoeg vertellen hoe veel ik van hem hield. Eindelijk kon ik tegen will zeggen dat ik niet fout zat met mijn gevoelens voor bee. Me handen hield ik op zijn wangen. 'Do you remember, die ene keer dat we het in het water deden? Dat voelde echt geweldig. Hoe zal het voelden op het strand?' Vreog ik in het Engels en gaf hem een kus.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
We stapte met zijn alle in de auto. Yu ging met zijn eigen want die stond nog hier. Ik nam Lucy mee in ons busje als ze dat wilde. Ik vond het wel vreemt dat rose weg was. Ik keek eam eam vragend aan. 'Waar is rose?' Vroeg ik zachtjes en vriemelde aan mijn zakdoek die ik van lysander had gekregen. Ik schrok me te kleren toen ik leas toeter hoorde. 'Hey nicht~je? wat was je van plan?' Vroeg hij zijn ogen vielen gelijk op angel. Angel kwam naar zijn auto toe gelopen en pakte zijn hoedje af en zette deze zelf op. 'Hey!?' Riep hij maar lysander drukte het slot in zodat lea er niet uit kon. 'We gaan.' Zei hij enkel met zijn mysterieuze stem en wuifde naar me. 'Bye nichtje~' zei lea en gaf vlink gas.

Met ons gezellige clubje zaten we in het busje, angel reed zoals gewoonlijk, het was altijd of rose of angel die het busje bestuurde. ik was al lang blij dat ik dat niet hoefde te doen. Dat keek me zo griezelig in dat gammele ding. het was groot en lomp. Angel je rijd de verkeerde kant op!' riep ik toen ze de afslag miste. 'duh... denk je echt dat ik in deze kleding een luxe etentje ga bij wonen.' mopperde ze en gaf nog wat extra gas. 'hihi, doet ze vast voor die ene asiatische jonge hoe hette hij ook al weer? Leo~' zong Yuli vrolijk en begon te glunderen bij het idee dat we met een groep jongens gingen eten. 'kun je gelijk ook onze dorm zien Lucy.' vertelde ik en glimlachte. mijn hart voelde bij elkehalf uur dat verstreek steeds leger aan. jay was onderweg naar Korea en zou niet aanwezig zijn bij het etentje. en dat niet alleen dit zou de eerste keer zijn dat ik Setto's huis van binnen kon zien. 'Prinses!! hoe ziet het van binnen uit?!' vroeg Yuli hyper. ik kroop lichtjes in een. 'ik weet het niet.' bekende ik. angel keek door de spiegel naar achteren. 'hoe kun je dat nou niet weten het zijn je overbeuren!' katte angel bitchy zoals ze normaal altijd deed. 'omdat ik van me oom nooit met hun mocht praten, laat staan af spreken of bezoeken.' vertelde ik zachtjes. yuli omarmde mijn nek plots en best wel stevig. 'maar nu kun je dat wel! zou hij al een vriendin hebben?' vroeg yuli en begon nog erger te glimlachen. ik beloofde mezelf dat ik maar me mond ging houden over setto.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 41 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 41 Emptydi nov 10 2015, 18:45

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake lee-gon 
net voor  ik thuis kwam zag ik een auto an komen rijden, Het was Yu en nog een paar hij wilde dat ik mee mkwam eten. Niet dat ik een keuze had.. ''Laat me aankleden dan!' gromde ik boos. En nergeerde zijn vraag of me oma mee moest. Binnen kleedde ik me razend snel om wat ik ging dus echt niet onderuit komen. Yu verplichte me zowat. Ik kleedde me om en liep met ze mee. Me veoten deden zeer. Me oma had zelf nee gezegt blijkbaar wilde ze persee dat dat ene wijf voor haar kookte. Ik kon dat wijf niet uit staan ze was nog steeds niet weg gegaan!.

In de auto vroeg Yu iets over het huis van setto. ''Nou daar pas hee lde school in hoor'' snauwde ik vermoeit en staarde het raam uit.

bij setto aangekomen klopte we aan. Die meid met roze haren deed op en pakte alles aan. Ik sjockte zonder uitleg naar de eetzaal en lied me op de stoelen bij de schaakbord vallen (als die in de eetzaal staat)

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy:
Dat vond ik een leuk plan met de meiden mee naar de dorm. Ik ging me ogen echt uit kijen. Ik luisterde en werd best boos op angel maar ik meost niks zeggne. hun warne idolen ik wasn iemand. Ik hield Mellanie in de gaten. Toen angel heel kattig ded pakte ik mellanies hand beed en keek haar suportend aan' 'niet luisteren ze doet zo omdat ze zelf niks is'' fluisterde ik zacht. Die angel moest is net steeds gemeen doen tegen mellanie want ineens werd mellanie de andere kant op getrokken en gekniuffeld door de andenre.  Ikwilde ook zun groep hebben! leek me echt super! was ik niet meer zo alleen.

de meiden kleedde zich om en we ingen weet terug naar setto's huis. toen ik binnen kwam kon me me kaak van de vloer vegen zo groot!

We verzamelde met zun alle bij de eetzaal. Drake was er ook wat deed die hier. Die kon zijn maat niet eens it zwaaien en wel hier zijn!.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman A.K.A. Yi-dae YD
Ik lied alles over me heen komen zoals ik altijd ben. ik luisterde we enzo maar weinigreacit kwam er uit Net als toen ik SEttos huis in liep het was huge en hij was zeker rijk maar dat deed me niks. Ik volgde hem gewoon rustig naar de kueken toe toen ij voorstelde dat ik ging koken. ik haalde me schouders op ''sure'' zei ik en gign aan het aanrecht staan.  Ik hiielp die ene anne waar het kon ze moets zo veel doen. maar ze had ook al zo bizar veel gedaan in de tijd dat setto het had laten weten tot nu. gewoon ongelovelijk veel. 

We waren binnen no time klaar en dekte de tafel
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 41 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 41 Emptydi nov 10 2015, 20:35

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
mellanie
ik luisterde naar lucy haar moedige praat. en wilde terug flusiteren maar yuli nam me mee in een houd greep. ik glimlachte naar lucy en gaf haar een knipoogje dat het okee was.

ik keek me ogen uit. zelfs dit huis was groter dan die van ons. en dat van mij was al zo groot... braaf volgde ik de groep en kwam aan niks. hoewel het echt verlijdelijk was om er even aan te voelen.

Drake was aan de schaak tafel gaan zitten. ik kwam bij hem zitten aan de overkant. 'waar was je?' vroeg ik terughoudent en verzette een schaakstukje in de hoop dat drake mee ging doen. 'je liep best wel vlotjes door het huis.' vroeg ik als hint dat het voor mij vreemt was dat hij zo zonder verstand ergens heen liep. ik swiepte een beetje met mijn beentjes en keek naar het aparte schaak stuk. ik pakte de draak op en bekeek het aandachtig. 'hij lijkt op jouw.' gniffelde ik en hield hem naast  mijn hoofd en deed de draak op het beeldtje na met mijn gezicht. ik keek even om naar de tafel en zag dat setto allemaal bordjes met kaartjes neer legde. van wie waar moest zittten. ik las de naam plaatjes en zocht naar een struktuur. aah dat is het! vrienden zitten niet naast elkaar maar tegen over elkaar en de vriend of vriendin (stelletje) zittne nooit naast over tegen over die genen maar schuin van die genen. mmh echt een tafel etiket. badacht ik me en glimlachte even van setto's ouderwedse ideeen. setto pakte een foto van een gedekte bord en bestek en lied het aan leo zien. 'kijk zo.' zei hij zachtjes en glimlachte met zijn oogen dicht. hij bedoelde het vriendelijk maar diep van binnen zag ik dat hij een hekel had aan scheef bestek net zoals lysander. 'hihi.'

na dat de tafel klaar was riep setto ons bij een om te gaan zitten. ik zette de draak neer op zijn plek en glimlachte verlegen naar drake. mijn plek was tegen over lucy. net zoals leo's plek tegen over yu en naast yu zat angel. ik zag dat setto echt veel gepuzzelt had met de naam plaatjes. en sommige klopte dan ook niet.

Yu
ik keek me ogen uit. en hield lucy's kond vast. 'jesus....' fluisterde ik toen we bij de eet zaal aan kwamen plofte ik neer op de bank in de woonkamer vanaf hier kon je de eetzaal zelfs nog zien damn breden leuvels en deuren. ik trok lucy op me schoot en knuffelde met haar. 'net een palijs he meisy.' grapte ik en gaf haar een zoen.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
setto
ik lied yidae een plaat zien met hoe de tafel gedekt moest worden. zodat hij het in een keer goed deed inplaats van dat ik alles moest verschuiven. 'het ruikt al goed in de keuken. en wat vind je van anne? en haar keuken?' vroeg ik en glimlachte naar yidae. ik maakte de naam bordjes en legde ze ergens neer.

toen idereen zat hief ik mijn lege glas. 'als eerst wil ik anne bedanken voor dit aankomende eten wat zij gekookt heeft voor ons. ze zal vertellen wat we op ons bord krijgen. 'yidae aan jouw om de kurk er af te halen van de wijn.

(annes haar verhaal)
met zijn alleen zaten we te smikkelen van het eten, we spraken en lachte veel met de meiden en me vicxx vrienden.

(tiep wat je wilt)

bij het hoofd gerecht hief ik mijn volle wijn glas op. 'waar proosten we voor of op?' vroeg ik en glimlachte en keek de groep rond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 41 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 41 Emptydi nov 10 2015, 21:10

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake lee-gon 
mellanie kwam voor me zitten en vroeg waar ik was. Ze zetten een zet en ik ging er op in. Door mijn pion te verplaatsen Ze vroeg zich duidelijk af waarom ik het hier kende. ''ben hier eerder geweest'' Antwoorde ik stug. Ineens hield ze een draak naast mijn hoofd ik gromde lichtjes. ''Die is niet rood'' antwoorde ik boos terug. NA even werd ik weer alle kante opgesleept en schene we te gaan eten. Ik een nors hoofd keek ik de tafel rond. waar de hell zat ik.. en waarom die stomme kaartjes! Kon ik niet gewoon naar huis?

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman A.K.A. Yi-dae YD
Toen alles klaar was was ik naar setto gelopen. hij lied zien hoe alles lag. Ik grijnste even en wees naar de plek die ik al gedekt had. Ik pakte me mobiel en lied zien dat ik het opgezicht had Aan het huis te zien waren er regels. Dus ik had ze opgezocht!. Ik dekte verder de tafel en ging uiteindelijk zitten. Ik zat tegenover Yu en naast hem zat Angelina. Het was bestgoed ingedeelt.Maar had liever gewoon naast Yu gezeten zonder Angelina in de buurt.

Ik moest de kurk van de wijn afhalen . Okey ik hield dus niet van aandacht...

In de tussen tijd hielp ik Anne voor zo ver het ging. Oeeh hier hield ik wel van, mensen helpen.

Anne:
Ik bedankte setto en legde uit wat het was. Van koreaans eten tot oerhollandse standpot. Elke pan had iets anders. Ik was trost dat eht gelukt was ne hoe dat LEo geholpen had. Zodra ik klaar was ik naast setto staan

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy:
Ik zat op Yu haar schoot ''Het is gewoon eng zo groot!, Maar het lijkt me zo leuk hier te wonen met een grote groep! lijkt je dat niet iets? met iedereen hier wonen'' zei ik en knuffelde met Yu

Tijdens eten
Ik was echt heel ver weg gezet van iedereen. Ik zat heel akward tussen Eameam yuli en tegen over me zat tayoni en nog een paar. Lekker dan!.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
bee

ZE zoende me en al ik genoot er van en begon me steeds meer op me gemakt te voelen. na even vroeg ze of ik het water nog herrinerde. Ik grijnste. ''Yeah natturlijk!'' grijnste ik en begon haar lichaam te strelen. ZE vroeg hoe het strand aan zou voelen Ik tilde haar op en lied haar langzaam in het stand zakken. Ik begon haar te zoenen 'lets try'' zei ik teriwjl ik haar lichaam steeds meer verkende
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 41 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 41 Emptydi nov 10 2015, 21:27

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
rose
Bee begelijde me naar het zand met me rug en billen kroelde ik tussen de zand korrels in. bee hing over me heen en zoende met me mee. met een hand ging ik door zijn sexy lange bruine haren. 'soooo its for real now?' vroeg ik en keek hem al giegelend aan. 'you, mee together?' hinte ik en gaf hem een kus. 'yeah, lets try it.' herhaalde ik hem op zijn voorstel om het te gaan proberen op het strand. met me andere hand trok ik ana zijn kleding tot dat het uit was. en zoende hem helemaal onder.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
mellanie
ik keek boos naar drake toen hij zei dat de draak niet rood was. 'wie zegt dat hij niet rood is? beter rood in zijn hart en van buiten zwart dan andersom.' vertelde ik alsof drake het tegenover gestelde van dat schaak stukje was. en zette het draakje weer neer. drake had ook een stuk verplaatst. ik dacht na en verplaatste weer een stuk.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
tayoni
het eten was okee en de meiden waren meer dan okee. kom op!! echte chiks!! ik flirte er op los. enkel vond ik het monder dat lucy tegen over me zat. 'en hoe is je leventje met yu?' vroeg ik en nam nog een hap. 'eneee,' ik maakte een sex gebaar. 'hij lekker?' vroeg ik en grijnste. 'je weet niemand doet het beter dan ik of met meer belijd ik verwen alle meisjes zorgvuldig zoals ze willen. 'oh kuche kuche. au.' kuchte ik pijnlijk en greep naar mijn zij. ik keek naast me yu had me gemapt terwijl hij neit eens naast me zat!

Yuli
'oeeeh vertel meer! is die bink van jouw?' vroeg ik geintreseert. en en en en? is hij echt een asian?' vroeg ik hyper en wees naar beneden. 'ken jij die jongen met het blauwe haar?' fluisterde ik in haar oor. 'hij lijkt me zo apart.' fluisterde ik verder en glimlachte. 'oeeeh of die jonge daar met dat twe kleure haar?! ken je hem? hij is zoon dotje, zou ik oook wel een nachtje mee willen delen.

Yu
'hier wonen?' herhaalde ik haar, ik keek eventjes rond. het is wel cool hier. zou wel ved zijn eigenlijk met geheel vixx hier wonen. het is hier groot en gezellig als we elke avon met zijn alle aan tafel eten. en daarna genieten van elkaar, huh?' vertelde ik en pakte lucy stefig beed. 'hoe is het met je konijntje?' vroeg ik en streelde over haar kond heen.

Tijdens het eten sprak tayoni iets te veel over mij. ik voelde me echt gekwetst dus gaf ik hem een klab terwijl er nog iemand tussen ons in zat.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
angel
ik keek rigting leo ten ik aan het eten was. 'mmmh, je kunt zo proefen wie er gekookt heeft.' nomde ik en keek met een flirty blik naar leo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 41 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 41 Emptywo nov 11 2015, 14:48

Leo:


Wat gaf ze nou een complimentje? Ik wist even niet war ik moest kijken. licht verwacht keek ik de kamer rond. waar ik mijn ogen op moest richting wist ik niet meer. Was dat nou een complimentje na dat ze me gewoon op me donder gegeven had? Ik voelde dat me wangen iets warmer werden. Nope .. snel keek ik naar me bord en probeerde te eten.

Bee:


ik negeerde haar vraag of we nu samen waren. Ik had daar niet echt ee antwoord op. Was dat zo? had ik nu een vriendin. Nee dat kon niet! damnt stomme bindingsangst.  Maar me gedachte ging al snel weg toen ze zei dat we sex gingen hebben op het strand!, Wat dacht je van hell yeah! Voor ik het wist was ik me shirt al kwijt snel gevolgd door mijn broek. Ik drukte me omhoog zodat ik boven haar hing en staarde naar haar lichaam. heel even wilde ik lief doen ,aar agh hey! kleding uit jij! ik Begon haar nu ook uit te kleden en voor het wisten had ik rosé ook bijna naakt. Ik grijnste even. Zei mag op top!. I draaide haar om zodat ik in het zat zou liggen.. oker dit ging zi schuren man!.

Drake:

waarom was ze ineens zo boos.. Ik gromde lichtjes. ‘’wat wil je daar mee zeggen’’ snauwde ik en keek haar boos aan. Ik ging niet laten merken dat ze me net geraakt had.. Ze zette nog een pion maar zag al dat ik hoe dan ook ging verliezen. Niet dat ik niet tegen me verlies kon, Maar wel als ik zou verliezen van iemand die me net best wel geraakt had.. Ik stond op en liep zonder iets te zeggen naar de tafel. Ik keek naar de naam kaartjes. waarom was ik ook al weer gekomen Grumpy drake is grumpy!. #feestbeest!.
ik lied me op de plek neer vallen en keek geërgerd naar Anne. kom op zeg stop met blozen.. Je leeft 24x7 met setto en nog steeds bloos je als een gek! aantakel zat uj tegen over mellanie. Ik keek haar de rest van het eten sjaggie aan. Niet dat ik eten door me keel ging krijgen..

Lucy:

Toen ik bij Yu op schoot zat herhaalde hij of we hier konden wonen. ‘’yeah vet toch’’ glimlachte ik verlieft. toen hij over het konijntje begon lachte i beschaamt ‘’Die ben ik een beetje vergeten. maar hij heeft eten en een hok!’’ zei k snel

aan tafel

Me wangen werden rood toen tayoni begon over sex met Yu. normaal zou ik gewoon zeggen dat hij goed was, Maar sinds Jays verjaardag durf ik dat niet meer. Gelukkig redde Yu me uit deze situatie door hem te staan ik glimlachte verlieft naar Yu. Kijk! best boyfriend!. Maar het hield niet op met tayoni. De meid naast me genaamd Yuli wilde persen weten of hij asian was down daar over Yu ik begon zachtjes te lachen en knikte ‘’perfect asian’’ zei ik zacht in haar oor. kom op dat was een meid! beter dan tayoni!. toe nz begon over de Tayoni knikte ik. ‘’hij zit in mijn klas, en is irriatant! hij kan alleen maar aan sex denken!’’ glimlachte ik terug. Toen ze over delle begon grijnst ik nog breeder ‘’Dat is delle’’ lachte ik ‘’een goede vriend!’’ dat laatste meende ik echt vanuit de grond van me hart. I zag hem al een super vriend. Maar toen ze zei dat ze er wel een nachtje mee wilde delen. Blies ik me wangen op. Okey! waarom voelde ik me zo jaloers. Ik keek Yuli best wel beledigt aan. ‘’dan moet je dat doen’’ zei ik en begon snel te eten. Lichtjes geschrokken van me eigen actie.


Laatst aangepast door Evilian op do nov 12 2015, 14:24; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 41 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 41 Emptydo nov 12 2015, 11:44

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
mellanie
'wat wil je daar mee zeggen?' snauwde drake. Dat ik je eigenlijk nog heel leuk vind lul. maar je gewoon te chrumpy bent om dat te begrijpen. dacht ik maar zei het niet hardop. 'waar was je toen jay weg ging. iedereen was er.' vroeg ik nogmaals.
tijdens het eten zat drake tegen over me en delle als eenigste naast me. hij was echt blij en stond te genieten van het eten wat op zij bord lag. net alsof hij nog nooit zo gegeten had. ik at netjes zoals dat me geleerd was. me eten werd van me bord af gekeken door de smullende maar verbaaste delle. 'en wat gaan jullie doen met vixx nu jay weg is?' vroeg ik meer aan drake dan delle. want delle zat met een mond vol te eten en drake had nouwelijks wat op.

Yu
'zou zeggen vraag het aan setto. misschien heeft hij nog kamers vrij. 'awh arme bunny. dat word hem vlink knuffelen.'

'vaker hier eten zou niet verkeert zijn.' vertelde ik en nam een hap van mijn biefstuk. ooh dit was echt zoon lekker vlees.

Yuli
'aaah echt! zoon massel.' gilde ik zachtjes en keek haar vriendelijk jaloers na. dat haar vriend zoon goede lengte had down there. ze vertelde over de jongen dat hij delle hete en een heel goed persoon was. ik glimlachte. 'oeeh! leuk leuk.' antwoorde ik en keek stiekem naar hem kijken of ik kontakt kon maken. hij glimlachte enkel met zijn wangen vol als hamsters deden. ’dan moet je dat doen' zei ze. 'lijkt me zo spannend. en lekker om het weer eens te doen.' fluisterde ik en genoot nu al van me gedachten.


Laatst aangepast door Timeless op do nov 12 2015, 15:46; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 41 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 41 Emptydo nov 12 2015, 14:41

Drake:


er was een kleine vleug van verbazing op me gezicht te lezen toen ze vertelde dat het vandaag was dat Jay weg gegaan was. damnt… heb ik weer!. Ik haalde me schouder op. ‘Naar huis aan het lopen’’ gromde ik en keek haar niet meer aan. Shit.. waarom moest ik dat vergeten.. nu voelde ik me schuldig!

aan tafel begon ze over vixx en hoe het verder moest. Keek ze daar mij nou voor aan. ‘’vraag een ander die het wel weet’’ snauwde ik net zo boos als anders. Ik porbeerde te eten om me gedachte op iets anders  te zetten. Maar meteen deed me keel zeer. Ik legde me hand in me nek en zuchte.. Oke ik had gehoopt na die ene nacht dat ik geen last meer zou hebben net als me buik en blauwe plekken. Maar spijtig genoeg was het eten van dingen me nog steeds niet gegund zonder pijn..

Lucy:

‘
’Tss wie houd je tegen…’’ zei k en begon ook te eten. ‘’EEooohh hmm Lekker!’’ Riep ik ineens ik sloeg me hand voor me mond en schaamde me echt dood. vreselijk dit!komst ik weer zin herrie maken. Ik keek van Yu naar delle en begon te lachen iedereen vond het geweldig zo te zien! dus mijn opmerking was nog niet zo erg. Iedereen genoot of het voor het eerst was dat ze eten nagezien hadden. Maar van delle keek ik naar Yuli ik gromde lichtjes. toen ze steeds met hem zat te fluirten… Okey nee Lucy het is gewoon en vriend van je. Delle is gewoon een vriend! bleef ik me zelf zeggen
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 41 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 41 Emptydo nov 12 2015, 15:59

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
mellanie
'je gaat toch niet zeggen dat je het was vergeten he?' zei ik toen ik het verbaaste gezicht ontdekte. vervolgens haalde hij weer chagerijnig zijn schouders op. en vertelde dat hij naar huis liep. 'nu leek het wel alsof hij bij iemand langs geweest was. bij wie? en was het een ze? okee nu werd ik lichtjes jaloers ookal was drake niet mijn vriendje. en was jay dat nu. toch, toch?! wacht had hij me wel gevraagt? bedacht ik me plots.

aan tafel reageerde drake net zo chagerijnig. ik gaf hem een trap met mijn voet tegen zijn been aan. en keek met hem aan van zoon blik let op je stem gerbuik. netjes pakte ik me wijnglas op en dronk er een beetje uit. 'dus het intreseert jouw niet wat er met vixx gebeurt?' vroeg ik zachter en keek hem aan.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Delle
'woH!! natuurlijk intreseert hem dat wel. alleen hij neemt zijn idol emago iets te serieus met dat dragon look grumpy style. ' zei ik verwonderend en wilde ook zo cool zijn en en style op zette. 'ik wet dat jij meer fans krijgt met jouw idol emago dan die van drake~' zei mellanie zoet en glimlachte naar me met zelfs een knipoogje. meteen begon ik te glinderen. 'ECHT?!' vroeg ik verbaast en stote mijn glas om dat richting drake over de tafel hene viel. 'oeeeps sorry!' piepte ik schuldig en proberde het glas te pakken wat eht alleen maar nog erger maakte met mijn trillende handjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 41 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 41 Emptydo nov 12 2015, 16:11

Drake:

Ik was het wel vergeten. Like extreem erg vergeten.. En ik voelde me schuldig! hie kon ik zo iets vergeten.. Ja hoor mellanie wrijf het er maar verder in met die blik van je..

aan tafel nam Delle het voor me op. Ik knikte maar snel dat dat het was. Maar in het echt maakte me het niet zo veel uit. Ik deed het voor Jay die er uiteindelijk met mellanie van door gegaan was.. Dus was nu me reden was dat ik er nog in zat wist ik niet meer. Of moest ik gaan ndneken dat ik het voor me zelf deed omdat ik het leuk vond om met deze jongens om te gaan?.. Nee dat was niet.. Ik had geen gevoelens naar andere toe.! want als ik dat doe doen ze je alleen maar pi…… ‘’HEY\\ Gromde ik boos toen ik voelde hoe wat water op me broek druipt. Ik keek delle aan, ‘waarom!’’ gromde ik boos gelukkig was het niet zo erg en kon ik met een servet het water stoppen.. Maar echt heel de tafel was vies geworden. Binnen no time stond dat roos harige meid naast me en probeerde de tafel schoon te maken. Bijna automatisch begon ik te helpen. Tot me blik met die van mellanie of delle kruiste ik weet niet zo goed mer wie maar ik wist wel dat ik meteen stopte en terug op me stoel ging zitten om verder shaggie te zijn
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 41 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 41 Emptydo nov 12 2015, 16:55

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
Ik genoot van hoe drake het drankje van Delle over zig heen kreeg. Zachtjes begon jk te grineken en hield een hand voor me mond. Toen settos maid er aan kwam begon ik nog harder te grinneken.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] dreamers
'Wie houd je tegen...' Zei ze. Ik wees naar de blonde griet angel. 'Dat.' Zei ik 'wij mogen nooit met jongens kloten en in de tussentijd doet ze dat wel zelf! Op de bank! Met die asiaat!' *wijst naar Leo.* 'Zo niet eerlijk!' Jammerde ik en nomde me eten jaloers verder op. Ik wilde ook sex hebben met een jongen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 41 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 41 Emptydo nov 12 2015, 17:50

Lucy:

Ik luisterde een smalle dat ze jaloers was. " dan pak je de zelfs jongen. Hij heeft voor zo ver ik weet geen vriendin. En als zij je dan ziet zeg jr gewoon dat je precies het zelfde doet als zij. Kan ze er niks met over zeggen." zo ik een genoot verder terwijl ik van de jongen naar de trut kerk. Wat moet die jongen met zun meisje... Bijna net zun ongelofelijk duo als yu en ik. Maar duidelijk daar die blonde het alleen deed voor de sex!. Nee gedachte dwaalde weg maar werd al snel weer wakker geschud. "Ik zou eerder voor de Aziaat gaan. Ik wilde gewoon niet dat ze met delle in bed zit belanden..

Leo:
"Setto leuk dat jr dit geregeld heb" begon ik uiteindelijk want niemand praten met hem. Een vond dat sneu. Ook al was ook zelf geen spreker. Hem zo alleen laten zien was o niks. Ineens hoorde ik iets over Angelina een de bank. Fuck... Ja letterlijk..
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 41 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 41 Emptydo nov 12 2015, 17:58

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]rose
Bee Sweeg over mijn vraag en begon me uit te kleden. Toen ik zowat half naakt was keek ik even rond op het strand of er niemand was vervolgens werd ik op gerold tot dat bee in het zand lag en ik boven op. Met me hand gleed ik over zijn lichaam heen en trok zijn onderbroek naar beneden. Ik boog over hem heen en zoende hem. 'Tel me~ what you feel for me.' Vroeg ik aan hem en Keek hem uitdagend aan. Speels sloeg ik me hand rond zijn dik en begon er zachtjes mee te spelen. Ik zou niet veel gaan doen als hij bleef zwijgen, dat was nu echt over ik wilde de waarheid weten. Ik kuste hem op zijn mondhoek en sabbelde aan zijn lip zodat hij kon na denken. En lied deze vervolgens met rust zodat hij kon spreken. Ik verzette me heupen op bee zijn boner zodat ik hem beter voelde en wat opgewonder raakte. Teminsten dat hoopte ik want dat voorspel miste ik toch echt. Me hele lichaam zakte neer op die van hem. Het enigste wat nog tussen ons in lag was mijn onderbroek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 41 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 41 Emptydo nov 12 2015, 18:25

Bee:

Toen ze boven op zat vroeg ze het weer. Ik slikte. Dit kon ik gewoon niet. Smsje ze niet dat ik van haar hield!. Was zelfs hier gebleven een had haar gedumpt voor haar.. Haar beweringen rond mijn Dick zorgde er voor dat het zowat een brandt gevoel werd. Wat weer mooi bewees dat ik in die te dagen stonden geen sex gehad had. Andere zou het niet zun zeurende erectie zijn. Ze zakte door echt als vorige ik maar ik kon niet naar binnen. Ze had nog een onderbroek aan. Een ergens wist ik dat dit niet ging verdwijnen Alf ik het niet zei. "I stayed here for you.." zei ik licht gefrustreerd. Ik was bijna 30 en in al dit jaren Haag ik nooit het gevoel van liefde gehad. Nu alle volwassen man kon ik niet eens zeggen oog verwoordde daar wat ik nu voelde liefde was.ik kerk haar aan met zijn blik van: please let me inside.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Is this real? Part 4 - Pagina 41 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 41 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Is this real? Part 4
Terug naar boven 
Pagina 41 van 43Ga naar pagina : Vorige  1 ... 22 ... 40, 41, 42, 43  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Is this real? part 1
» Is this real? part 2
» Is this real? part 3
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: