cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Is this real? Part 4

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 22 ... 41, 42, 43  Volgende
AuteurBericht
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 42 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 42 Emptydo nov 12 2015, 18:39

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]rose
'Oh bee~' Toen bee zij dat hij voor mij was gebleven kon ik niks anders doen dan hem vol op zijn mond zoenen. Ik was echt zo verlieft op die gozer. Ookal was het soms echt een rare. Ik bleef en zoenen, kroelen en knuffelen terwijl ik voorzichtig met zijn Dick speelde. Zachtjes zoog ik in zijn nek. 'Love you so mutch.' Kreunde ik van opwinding. 'Zullen we uit eten gaan? In een restaurand?' Vroeg ik en lied zijn Dick los. Ik wilde kijken hoe lang hij het uit hield.

Yuli
'mmmh, dat zou wel een mooie zijn.' fluisterde ik en begon te zuchten. 'heb het al eens eerder geprobeerd met big-b, is me ook niet gelukt. hij voel als een blik voor rose zijn dikke kont.' vertelde ik en moest een beetje lachen toen ik haar kond benoemde. 'mijn ass is echt niet zo bijzonder, zelfs mijn borsten zijn niet te tippen aan die van angel....' jammerde ik jaloers en keek naar angel haar boven viguur.

Eam Eam
ik baalde dat ik niet wist heoveel calorieen in elk dtukje eten zat. dit was echt een hel! hoe kon ik zo van me eten genieten als ik niet wist hoe ongezond dit voor me was. in me hoofd maakte ik een ruime schatting. shit het voor gerecht was al veel en dan met het hoofd gerecht kom ik er al dik over heen. dat word morgen niks eten en vlink sporten en misschien overmorgen ook niks eten. ja... ik heb geen andere keus dan dat. ik mocht niet dikker worden dat zouden me fans echt niet leuk vinden. rose was deze maand echt een olifant geworden zo dik. hoe kon die jongen nog van haar houden? die kon gewoon neit van haar houden hij gebruikte haar vast. en toch? waarom was hij niet in het vliegtuig gestapt? en weg gerend met rose in zijn hand? al die vragen tolde door me hoofd heen. ik meost echt mijn vriendje spreken vanavond. nee! nee ik kan niet af spreken. dadelijk zag hij dat ik veelste veel gegeten had. genieten van al dat lekkere eten zat er vanavond niet meer in.



Laatst aangepast door Timeless op do nov 12 2015, 19:16; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 42 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 42 Emptydo nov 12 2015, 19:15

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
bee

ZE bleef met me erectie spelen maar ze gaf me niet meer. Want ze brak het af en vroeg of we zouden gaan eten. Ik bracht me handen naar me hoofd toe en kermde zachtjes. ZE meende het echt.... Ze meende het echt. Ik Duwde rose van me af.. was dat wat ik kreeg.! ik was al dood moe.. en mentaal kapot en dan ging ze me horny maken en daaran niks geeven! uit eten! nee ik wilde niet eten. Ik trok me broek omhoog en zocht me shirt. ''im going home'' zei ik en voelde me echt geraakt. Ik moest gaan slapen en me gedachten op 0 zetten.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy:
ik begon te lachen over haar opmerkin over Rose har kont ''maar jij en angelina hebben bijna het zelfde lichaams formaat dus dat kan niet,'' lachte ik zachtjes. toen ze begon over de borsten keek ik van leo naar angelina en toen naar yuli .''nou jouw zijn ook super mooi1'' zei ik. ''denk je echt dat die'' ik wees naar leo. ''op grote borsten valt?'' ik gaf haar een stootje om haar een beetje op te fleuren. 



[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman A.K.A. Yi-dae YD
ME blik viel op de meid naast me ze keek zo naar haar eten ''gaat het'' vroeg ik voorzichtig terwijl ik haar aan tikte. Ik keek haar heel bezorgt aan..
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 42 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 42 Emptydo nov 12 2015, 19:31

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
rose
ik fronste mijn hoofd en duwde bee met mijn volle gewicht terug in het zand door mijn handen op zijn schouders te zetten. 'no you are not going home!' zei ik serieus en best hard. 'love is not only about having sex, i wanna do somting more then only haveing sex with you. something nice watching movies, dating, dancing, go out, laughing with each other and having fun.' legde ik uit 'you say that you want to do somthing fun don't you?' vroeg ik en was best van mijn patje af dat hij weg wilde naar huis terwijl hij eerst zij dat hij voor mij was gebleven. 'you are not a teenager anymore bee. i just want to date with you.' zei ik een beetje hoopeloos. ik beed op me lip en probeerde me sterk te maken. ik moest vol houden. het zou me lukken en ik zou jay bewijzen dat ik het echt kon. anders zou ik mezelf nooit vergeven tegen over willem.

Yuli
'echt niet.' zei ik toen ze zei dat we bijna de zelfde lichaams viguur hadden. 'angel heeft bredere schouders en een bredere torso. die van mij zijn smaller dan die van haar. ik ondersteunde me hoofd met me hand en keek naar leo. 'jap das een echte tieten kijker. net zoals 80% van alle jongens. zelfs jouw vriendje.' mopperde ik jaloers op angels tieten. haar vriend die net aan het drinken was verslikte zich en hoeste zijn drankje uit. 'kuche kuche kuche' bleef hij hoesten en klopte op zijn borst. 'alleen al hoe je het zegt. tieten?! zal je uit je droom helpen. ja ik ben een tieten kijker, hahaha, maar alleen als ze niet uit me handen vallen. kleintjes vind ik sexyer.' vertelde hij met een verliefde grin er achter. ik keek naast me naar het meisje lucy. had zij kleine tieten? vroeg ik mezelf af en keek iets te lang naar haar borstkast.


Laatst aangepast door Timeless op do nov 12 2015, 19:59; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 42 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 42 Emptydo nov 12 2015, 19:51

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
bee

voor ik het wist lag ik weer in het zand. <e hoofd klapte tegen de grond aan. Ik luisterde naar wat ze zei. ze wilde persee date. Bioscoop uit eten alles dat soort dingen. Ik zag dat ze het echt graag wilde, misschein door de klap misschein door de vermoeidhied misscehin het gevoel dat ik een maat gedumpt had. Werden me ogen wazig. ''I cant! okey! i dont know how! I never did something like that!'' kemde ik en wilde omhoog komen maar zeh ield me omhlaag met haar gewicht. ''It te first time I feel like this! I JUST DONT KNOW HOW TOO ACT!'' riep ik bijna net zo hopeloos terug.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy:
Ik keek mee naar leo. haha zei zou het wel weten toch? ik had er geen verstand van. toen ze begon over borsten en yu er op in ging keek ik anar beneden. god.. Ik had geen kleine... vond hij de mijne danniet mooi? maar het eerst wat hij tegen mze gezegt had was dat ik goddelijke borsten had.. toch? of? Ik frimmelde wat aan mijn shirt en keek een beetje wanhopig naar Yu. hield hij echt van kleinere. want... okey snel een ander onderwerp. ''Dan is ie andere jongen een konten gast!'' zei k snel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 42 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 42 Emptydo nov 12 2015, 20:14

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
rose
'how do you meen you can't viel ik hem in de reden. en luisterde verder naar zijn hopeloos gepraat zoals we bijden klonken. ik ontspande mijn gezicht en ademde uit. 'oh bee..' zei ik zachtjes en begrijpend. 'way you did not tel me that earlier? i'm so sorry. i did not know i thought that i was not your first love. i meen. you are an idol alwase cheerfull, so sexy and hot. and i'm just a stupit mother type, fat and easy stressed. ik wreef een traantje weg met mijn hand palm. de een of andere manier deed het me goed dat hij zei dat ik de eerste was waarbij hij dit voelde. eventjes voelde ik me mooier en specialer dan dat ik was. of eigenlijk dat ik zelf dacht dat ik was. ik glimlachte en keek naar bee zijn mooie ogen. 'i can leurn you how you can be romantic and stil be yourself.' zei ik en gaf hem een kusje op zijn voorhoofd. 'then we do thinks together. and you can alwase say thinks like this to me. wil gewoon dat je je ook comfortabel voelt als we iets gaan ondernemen of iets doen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 42 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 42 Emptydo nov 12 2015, 20:21

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
bee

''because I never talk about feelings. When I do I hurt every one'' Zei ik nog steeds wanhopig toen ze vroeg waarom ik het niet eerder verteld had.  ze zei dat ze vet moeder type was ''Your lovely' zei ik zacht en beet op me lip. okey nu wilde ik echt naar huis en weer terug naar me blij izjn en zo. Maar een goede nacht slaap zou nu perfect zijn. Ik luisterde dat ze allemaal zei. Ik zou het graag willem naar eerst slapen ''Let me sleep first'' zei ik zacht en ik meende het. ''I want to go home, I want to rest and realese my mind'' Ik deed de moeite niet meer om op te staan rose had me toch volledig vast
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 42 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 42 Emptydo nov 12 2015, 20:34

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
rose
'you can alwase talk to me about feelings.
'can i stay with you? i dont want that you destroy any stuff from jay. and make a mass of his house. i promise that i wil stay quiet and don't bother your mind. and maybe a can cook somthing for you. if you want.' vroeg ik voorzichtig en glimlachte. met een hand streelde ik door zijn zwart bruine haren heen. 'and thx for what you say to me.' zei ik en gaf bee een lief kusje op zijn mond. okee zijn lippen waren te lekker. voorzichtig begon ik er aan te nommen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
setto
'ik vind het zelf ook erg gezellig sinds exo weg is is het zo stil in huis. en weer die lege tafel aan zien is niet echt prettig.' gaf ik eerlijk toe en prikte in me eten. ik hoorde iets over een bank. en keek opzij. 'waar hadden ze het over?' vroeg ik aan yidae. die degelijk wel het gesprek gehoort had. ik vond al die ruige worden nog best lastig
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 42 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 42 Emptydo nov 12 2015, 20:59

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
bee

ze vroeg of ze mee mocht. Misschien was dat wel goed. was ik in ieder geval niet alleen, Ik knikte dat ze mee mocht maar al snel plakte haar lippen weer om de mijne. ik glimlachte zachtjes. ''lets go'' zei ik en probeerde omhoog te komen

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman A.K.A. Yi-dae 

''dan nodig je ons gewoon vaker uit als vixx zijnde'' stelde ik voor. Het maakte me toch niet zo veel uit waar ik eette als het maar niet onder mijn werktijd was. Ineens vroeg hij nar de bank moment. Me wangen werdne rood ''cant remember'' maakte ik er snel van ne begon te eten. niet waar ideren bij was! het was gewoon een one night stand! meer niet! toch
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 42 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 42 Emptydo nov 12 2015, 21:12

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
rose
eerst wilde ik nog langs zijn kruis gaan maar is besefte me dat ik dat beter neit kon doen. ik gaf hem nog een laatste kusje en hees me kond omhoog. ik pakte zijn shirt en help hem met aan kleden. vervolgens zocht ik naar mijn kleding stukken. Samen liepen we over het strand heen langs een winkeltje. ik pakte bees hand en trok hem mee naar binnen toe. daar kocht ik groentes, broodjes en zwarma zodat ik een lekkere avond maal kon maken.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
setto
'ja dat gaan we doen!' riep ik blij en glimlachte.

'i just wanna learn more about it, and how its feels, i neffer did it before and i'm just curious. but i don't want to rush it.' zei ik zachtjes alleen tegen leo.

Eam Eam
'ja, er is niets.' zei ik zachtjes en roerde door me eten heen en prikte een klein stukje aan mijn vork die ik voorzichtig op at. misschien als ik lang ging kauwen dat het dan midner dik makend was.

Yuli
'dat moet wel met die ass van rose!' lachte ik en maakte me handen wijd uit elkaar om te laten zien hoe dik ze was. ik gin weer verder met eten en flirten. gewoon alle 2 de jongens lekker mee flirten. ze waren allemaal knap. wie het eerst hapt die word het. dacht ik bij mezelf en het stond al 4/1 voor de jongen emt het blauwe haar. hij reageerde vaker dan de jongen met de twee keuren haar. die zat eerder te eten dan te kijken.


Laatst aangepast door Timeless op do nov 12 2015, 21:31; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 42 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 42 Emptydo nov 12 2015, 21:22

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
bee
gelukkig stopte ze optijd want de hormonen gierde al weer door me lichaam heen. We leipen een stukje en ik was dood stil. Nee niet omdat ik boos was of mensen negeerde. Ik was bezig met me zelf terug te vinden. Alles op een rijtje te zetten. Slechte dingen uit me hersensen en zorgen dat ik met een schonen lijn verder kon. on lachen dansen spele het geen wat ik het liefste deed. En er voor zorgen at ik Rose kon laten lachen zoals ze vroeger ook deed. In de winkel liep ik met me arme vol eten omdat rose het allemaal wilde halen. I kvond het goed. Bij de kassa betaalde ik gewoon en droeg het naar huis. Dat ik op sex ben. En graag speel wil niet zeggen dat ik geen gentleman kon zijn. Binnen daar in tegen ging ik direct achter de piano zitten en begon met spelen. De klanken van de piano brachten me hersens nog verder tot rust. okey dit ging we lgoed komen! langzaam kreeg ik alles terug op zijn plek. Het ging zeker een hele avond duren. maar ik voelde de vooruit gang gewoon al. Tegen de tijd dat rose gekookt had was er al weer een kleine glimlach op me gezicht te vinden. Ik pakte het bord en rende naar de bank. Ik lied me er op ploffen en zette de tv aan. daarna tikte ik naast me ''Rosiee come sit down!''


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman A.K.A. Yi-dae 
''then please wiat'' zei ik zachtjes terug. ''Just choise one you trust for it. not play around with it. If you choise the right one. it will feel way better'' fluisterde ik terug.

het meisje reageerde terug dat er niks was. Ik hing iets verder over de tafel zodat ik haar gezicht kon zien. Ik glimlacht even naar haar. ''weet dat je alles kan zeggen misscehin kan ik je helpen'' zei ik en begon zelf te eten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 42 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 42 Emptydo nov 12 2015, 21:43

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
rose
bee tilde alles dat was zo heerlijk. als een trots vriendinnetje liep ik naast hem totdat we thuis waren. bee zette het op tafel neer en ging gelijk achter de piano zitten. beetje muziek op de achtergrond kon ik geen nee tegen zeggen. ik waste de paprika en tomaten en uien en waste de groente tot dat ze schoon waren. het flees bakte ik in een gril pan en de broodjes had ik in de oven gelecht en als laatste een paar seconden tussen het rooster voor een knapperig laagje. ik vulde de twee broodjes met groentens eien ringen en vlees had alleen neit aan de knoflook suas gedacht maar hey! dadelijk wilde hij helemaal niet met me zoenen. de twee borden had ik op de tafel gelecht en mooi gedekt voor ons twee. maar bee verstorde het moment om aan tafel te eten. hij pakte het bord op en nam eht mee naar de bank. dat was zo ongezond! ik keek van mijn vedjes naar de bank... agh bee vond mij toch leuk inklusief mijn dikke reet toch? toch?! ja! bevestigde ik mezelf ik pakte me bord en liep naar bee toe. ik ging heerlijk tegen hem aan zitten met mijn broodje zwarma groentens en uittjes. ik nam een grote hap. 'mmmmmmhh~' nomde ik expres en glimlachte naar hem. als hij de groentes er uit haalde zou ik ze speels aan hem gaan voeren. 'gezond eten zou je!' lachte ik.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
setto
ik luisterde naar de wijse raat van leo. het klonk als dat hij echt veel arvaring had zowel in de goede als slechte dingen. ik glimlachte naar hem en knikte. 'yea, maybe thats the best way. thx Yidae.' zei ik vriendelijk en schepte wat eten op mijn vork. vader zij altijd niet praten met een mond vol.


Laatst aangepast door Timeless op do nov 12 2015, 21:52; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 42 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 42 Emptydo nov 12 2015, 21:50

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
bee
Ze plofte op de bank met een arm rond haar schouder ballancerde me bord op me benen. Met me vork probeerde ik eh te eten gelukkig voerde rose me af en toe. toen het op was zette ik het bord op tafel gaf rose een snelle kus op haar wang en ging terug nara de piano. Hey ik ga niet in een avond een perfect vriendje worden. Dat ging tijd kosten met up en downs. Maar eerst beginnen met me zelf nog meer terug te krijgen. Me muziek begon ook steeds vrolijker en upbeat te worden. Tegen de avond merkte ik hoe moe ik was.. Ik had zo veel gedacht dat ik echt hoofdpijn gekregen had Met een klap lied ik me hoofd op de toetsen vallen
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 42 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 42 Emptydo nov 12 2015, 22:16

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
rose
het eten en tv kijken met bee naast me was echt heerlijk! dit mocht van mij wel elke avond zo zijn. ik pakte de borden van de tafel en begon aan de afwas. ik was net klaar toen ik een paar tegelijker tijde valse tonen horen net alsof hij zijn handen er een keer op gooide. ik draaid eme om en keek naar bee die met zijn hoofd op de piano lag. ik had net thee gezet. het was een soort van rustige slaap thee om lekkerder te slapen. deze bracht ik naar bee. met me dikke kond ging ik naast bee zitten op het bankje. 'hier. wat thee.' ik aaide zachtjes door zijn haren heen. 'come drink this en go to sleep.' zei ik zachtjes en lief ik had wat koud water bij de thee gedaan zodat het in een keer te drinken was. daarna bracht ik bee naar bed en legde een dekentje over hem heen. toen bee lag ruimde ik het hele huis op en deelde dingen soms opneiuw in meer omdat ik zoon opruim controle freak was. alles lag perfect op een plekje en mocht niet verschoven worden iets waar angel en de meiden helemaal kriegel van werden. alleen mellanie had er nog niks van gezegt in onze kamer misschien omdat ze zelf ook best netjes was of gewent was dat haar kamer werd op geruimt. toen alles schoon was kroop ik in bed. me kleding had ik op een stoel gelegt naast het bed. ik gaf bee nog een kusje en tikte het lampje uit.


Laatst aangepast door Timeless op do nov 12 2015, 22:47; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 42 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 42 Emptydo nov 12 2015, 22:23

Bee

Na even kwam rode aan een gaf mee thee. Licht mokkend begin ik met drinken maar al snel klaarde mee gezicht op. Okey te is niet verkeerd. Maar dit de waarmee werd ik alleen maar nog maar moeier . NS even lag ik dus ook in bed. Dat was vroeg!! Wat was er mis met mij! Ouderdom was in een klap ingeslagen. Just kidding alcohol was uit mr lichaam een had nachten niet geslapen. Ik merkte niet meer daar rode naast mr kwam lossen of iets. Was veel te verreweg in me nachtrust door mij lichaam aan werken naar smachtte
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 42 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 42 Emptydo nov 12 2015, 22:48

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
rose
ik keek naar bee zijn gezicht. 'dit gaat ons jaar worden. we gaan samen gelukkig worden en jay bewijzen dat je geen klootzak bent. ik hou zo veel van je bee. blijf voor altijd bij me.' fluisterde ik en knuffelde bee zachtjes.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
setto
het toetje schoof iederene zo naar binnen toe. anne scheen de wijn nog een keer in. 'kom kom iedereen staan. zei ik en hief mijn glas. 'laten we proosten. 'boys this is real, we zijn nu echt een beginnend pop idol wat zonder james en jullie niet was gelukt. Ik wil graag toosten op een goed jaar voor de Dreamers' *heft glas richting de meisjes*
'een op de liefde, die er sinds dit jaar is ontstaan.' *proost richting de koppels*
'en voor Vixx dat wij james trots gaan maken met wat we de komende jaren gaan berijken. en dat we laten zien dat we voor dit gemaakt zijn' *heft glas richting de vixx leden*
'als laatste op deze vriendschap. Laat ons als een groep er altijd voor elkaar zijn. Helpen waar het nodig is.' ik hefte het glas voor de allerlaatste keer 'proost op ons alleen, mijn vrienden.' zei ik en glimlachte breed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Is this real? Part 4 - Pagina 42 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 42 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Is this real? Part 4
Terug naar boven 
Pagina 42 van 43Ga naar pagina : Vorige  1 ... 22 ... 41, 42, 43  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Is this real? part 1
» Is this real? part 2
» Is this real? part 3
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: