cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Is this real? Part 4

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 39, 40, 41, 42, 43  Volgende
AuteurBericht
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 40 Emptydo nov 05 2015, 15:36

Yu
lucy omhelste me liefjes en toch merkte ik voorzichtigheid bij haar. ik glimlachte van haar verlegenheid. haar terug onarmen lukte niet met die doos in me armen helaas.

'rex zag het als een kadoutje...' bekende ik en keek beschaamt naar rex. 'kon het daar niet achter laten. dat arme fluizige beest.' vertelde ik en aaide kort ver zijn vachtje heen waarnaar het gelijk begon te spartelen. meteen sprong ik bij het beest vandaan. okee ik heb niks met knaagdieren! lucy pakte me hand beed en zij dat het konijntje ook injecties nodig had. ik zuchte. heeft dat konijn geen weerstand uit zijn nature?' vroeg ik me af en streelde onzeker door me haren heen. ze begon naar de hall te lopen met dat konijn in haar armen en nog steets mijn hand vast. ik werd gewoon mee gesleurt. 'rexy.' riep ik. rexy keek om en kwispelde al vrolijk met ons mee.

in de bus stond ik een beetje on konvertabel bij lucy. iedereen staarde me aan. net alsof ze wisten dat mijn hond haar konijn had gebeten en ik de schuldige was. rex sprong af en toe op tegen lucy om aan het konijntje te snuffelen. rex kwam, met zijn lengte als hij stond, nu tot haar middel. 'hey af.' zei ik in het japans en gaf rex een porr. een stel meiden zaten achter in de bus te ginnegappen over dat ik nooit haar vriendje kon zijn enzo. daar werd ik nogal jaloers en boos over. waarom niet?! misschien hield ik wel van schattige meisjes! geergerd omarmde ik lucy van achteren en legde me hoofd op haar schouder. zolang dat beest niet aan me ging knagen kon ik zo blijven staan.

ik slofte achter lucy aan en wachte in de wachtruimte. samen met rexy. 'nee ik kom niet voor me hond.' antwoorde ik aan een arts. en wees naar lucy's konijn.

'awh een belgische konijneke.' zei ik vertroetelend met een belgische accent. ik was vroeger wle eens met me opa naar belgien op vakantie geweest. die taal was echt geniaal. 'nu nog een hok bouwen of aan lijnenen aan een riem. als rex hem niet eerst op vreet teminsten.' ik streelde met een hand door me haren heen en keek naar me hond.

plots herinnerde ik me iets. 'holy shit! lucy, jay gaat naar huis vandaag!' ik keek gehaast op me mobieltje en zag dat het gelukkig nog geen tijd was. 'oooh was over een paar uur. kunnen we vast wel nog even een hokje halen? voor menneer Bun Bun.'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
setto
in me slaap was ik tegen jay aan gaan liggen. ik had het koud en hij voelde het warmst aan. dus was ik maar met een hoofd op zijn schouder gaan liggen en met een armpje over hem heen geslagen. deze ruste op zijn borstkast. mijn haren prikte in zijn nek. en mijn halfe lichaam lag bijna boven op hem. nouja, soort van tegen hem aan. iets schoof onder me vandaan. ik bleef nog zoon minutje liggen en rolde op me buik waarnaar ik me hoofd in me kussen drukte. dit kussen ruikte niet naar rose blaadjes maar naar james. heel traag keek ik op en zag nog net james aan kleden en spullen in pakken. 'het?' vroeg ik aan james. 'hoe kom jij op het vliegveld dan? ik kan toch gewoon mee?' vroeg ik licht verwart. ik ging op het rand van mijn bed zitten en wreef door mijn haren heen. ah, wat voelde die ochtend boner toch elke keer weer gek. maar deze ochtend was het tweekeer zo erg voor mijn gevoel. lichtjes beschaamt trok ik het puntje van james dekens over me ondergoed heen. hopelijk ging die boner snel weg en kon ik me aan kleden. 'james had je nog een tshirt voor me?' vroeg ik aan hem en wreef over mijn buik heen die nog lichtjes rood was van de koffie over een aantal dagen zou dat wel weg gaan, toch? 'kan ik je nog helpen met iets james?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 40 Emptydo nov 05 2015, 20:25

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake lee-gon 
Ik was niet van plan om naar het vliegveld te gaan weetje waarom niet omdat het daar druk was en vol liep met mensen. Ik moest nog van school naar huis zien te komen... en had geen geld voor vervoer.. Yu had me hier gedumpt en achter gelaten! Dus ik ging aan mijn waarschijnlijke lange wandelroute terug naar huis.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman A.K.A. Yi-dae YD
*dunno thuis denk ik xD*

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James Daniel Choi Jay
''riezen bedoelde ik.'' glimlachte  ik terwijl ik me haar goed deed. ''mooi! wist niet of je naar huis wlde maar natuurlijk kan je mee rijden'' ik gooide hem een shirt aan. het was een van mijn favo shirt maar het zou Setto vast goed staan. '' ik had alles in gepakt en keek hem aan oen hij vroeg of hij iets moest doen. ik schudde me hoofd '' heb alles dus we kunnen gaan. hoe kom jij weervan het vliegveld af?'' vroeg ik voorzichtig

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy:
ineens begon hij over Jay me ogen werden groot. 'das WAAR!'' riep ik en werd lichtjes nerveus. 'We hebben nog een houd cavia hok daar kan hij tijdelijk in dan gaan we nadat we Jay heben uitgezwaait wel winkelen!'' zei ik en pakte Yus hand weer beet. heel de terug reis liep ik tegne hem aan of hield ik hem beet. 

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
bee
*gone*
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 40 Emptyvr nov 06 2015, 09:19

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
Vandaag ging Jay naar huis. En eigenlijk wilde ik dat helemaal niet. Me oom had me verplicht om in de ochtend even langs te komen voor een kopje thee. Aangezien ik zo wijnig thuis was. Hij vertelde dat ze langs riven waren geweest en dat het best goed ging voor iemand die zo lang in coma heeft gelegen. 'De medicatie slaat aan en dat is heel mooi. Zijn geest is met sprongen voor uit gegaan maar zijn benen kunnen hem niet bij blijven. Letterlijk en figuurlijk. Hij kan ze nouwelijks bewegen. Wel voelen maar het is te snel en te zwaar voor hem.' Vertelde lysander. Hij zat in de woon kamer met een zakje bloed aan zijn arm. Ik wist dat hij donor was maar nog steeds kon ik er niet tegen. Al dat bloed. Het zag er zo vies uit. Ik probeerde er maar niet naar om te kijken en ging op een afstandje van hem zitten in de woonkamer. 'Lea, kun je me zo brengen?'
'Waar heen? Nicht~je.'
'Naar het vliegveld.'
'Ga je weg?' Onderbrak lysander ons gesprek. Ik schudde me hoofd. 'Ik niet, maar die jongen die hier afgelopen keer was. Ik wil hem uit zwaaien.'
'Waar gaat hij heen dan nicht~je?' Vroeg lea er weer tussendoor.
'Terug naar Korea. Voor een of andere film of iets... Zijn manager verplicht het hem denk ik.' Vertelde ik treurig.
'Ah, zonde en jullie waren zo schattug, Heheh.' Grijnste lea speels. 'Maar ik breng je wel.'
'Nee, ik breng je.' Antwoorde lysander serieus. Zowel Lea als ik keken hem verbaast aan. 'Huh, maar... Maar je mag nu niet rijden.' Vroeg ik en wees naar zijn bloed zak. 'Wie zegt dat ik rij?' Bevestigde hij en keek streng naar zijn broertje lea. 'Lea rijd ik breng je.' Vertelde hij nogmaals.
Ik knikte. 'Okee, Oh?!' *ringtone* ik pakte me mobieltje en las het schattige sms'je van Jay. Ik was zo verzonken dat ik niet zag dat lea helemaal naar me toe leunde om het ook stiekem mee te kunnen lezen. 'Awwwh, daar had je dus die rozen voor nodig?' Vroeg hij met een plezierige glimlach. Ik schrok me rot en gaf lea een schaamtelijke duw tegen zijn borstkast aan. 'Af, mijn mobieltje.' Zei ik zoals hij dat ook kon doen. 'Mellanie heb je ons iets te vertellen? Voordat vader binnen komt?' Vroeg lysander streng en voelde in de tussentijd aan zijn bloed zak. Die ogen van hem zo scherp en mysterieus. Even verzonk ik in gedachten. Als hij me neef niet was dan.... Ik schudde me hoofd, eerder om mezelf wakker te schudden uit me rare gedachten dan dat ik nee wilde zeggen. 'I-ik, ik hou van die jongen.' Bekende ik heel zachtjes. Lysander zuchtte eerst maar knikte al goed keurend. 'Okee, maar weet wel waar je aan begint. En doe het vijlig, of heb je het al gedaan soms?' Die laatste zin vroeg hij heel nadrukkelijk net alsof hij het antwoord al wist. Bangig dook ik in een. 'Wah! Ja, lysander heeft vorige week het hele zwembad leeg laten lopen en op gepoetst.' Riep lea alsof hij het vergeten was. Okee nu schaamde ik me echt dood. Lysander had een soort van smet vrees. En de lichamelijke sappen van iemand anders zou hij vast niet echt lekker vinden. 'Ik heb alle tapes gewist. Ik zeg niks als jij jezelf kan beloven dat je minstens twee jaar met hem uit houd. Om zowel mij en vader te overtuigen dat jullie echt van elkaar houden.' Zei lysander met echt een dood serieus gezicht. Ik wilde echt door de bank heen zakken. Zo erg schaamde ik me. 'Hey! Tel ik niet mee!' Viel lea zijn broer in de reden.  'Nee, jij kan ook niet je poten thuis houden.' Gromde lysander naar zijn broertje. Ook?Spookte er door mijn hoofd, net alsof ik me poten ook niet thuis hield? De deur ging van het slot en hendel werd over gehaald meteen Keek ik naar het kantoor van me oom. 'Wat spoken jullie uit jongens, voorzichtig he!' Zei me oom tegen zijn zoons die aan het bek vechten waren. 'Ah, mellanie! Wat voor thee wil je?' Vroeg me oom met een glimlach. 'Geen vader, we gaan zo weg. Winkelen.' Antwoorde lysander die bezig was met het los koppelen van zijn bloed zak. 'Wat? Zo vroeg al?' Vroeg hij aan lysander en keek de groep vragend rond. 'Yea... Er is een nieuwe winkel en we wilde er gaan kijken voordat de drukte komt.' Vertelde lea op zoon manier alsof hij het wekelijks deed. 'Mmh, vind je je kleding niet mooi die boven ligt?' Vroeg me oom en keek me sneu aan. Ik keek hem met puppie oogjes aan. 'D-dat is het niet. Ze zijn prachtig. M-maar...' Ik keek naar beneden weg uit zijn ogen naar de grond. 'I-ik heb nieuwe dans schoenen nodig. Voor het trainen met het meiden bandje.' Vertelde ik opgelucht. Die smoes klonk nog niet zo slecht. En eigenlijk had ik die nieuwe kleding niet eens gezien boven. Wacht ik was nog helemaal niet boven geweest. In het gesprek was ik ook al het sms'je van jay vergeten.

Me oom hielp lysander met zijn bloedzak. Ik zwaaiden hem uit toen we met zijn drieën in de auto zaten.  'Veel plezier jongelui.' Riep hij na en zwaaide terug. Lea gaf vlink gas en rijde weg op naar het vliegveld. Lysander zat er zo stil en in gedachte verzonken uit dat ik me echt schuldig voelde voor wat er gebeurt was. 'Het spijt me.' Zei ik zachtjes en probeerde met hem in contrakt te komen. Lysander keek langsaam om van het raam naar mij. En zuchtte. Volgende keer neem je je eigen bed.' Antwoordde hij zachtjes zodat Lea zich er niet mee kon bemoeien.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Yu
'Kunnen we dell op halen? Wil niet dat hij gaat huilen omdat hij geen vervoer heeft.' Gaf ik toe en keek met sneu gezichtje richting Lucy. 'Past hij wel in een cavia hok dan?' Vroeg ik me af en wees naar het beestje. Meteen schrok ik ik toen hij wilde snuffelen en trok mijn hand uit reactie weg.

Ik liep met Lucy aan me zei. We zette de konijn af en haalde Huna op. Toen ik thuis kwam wist ik niet of drake er nog was of dat hij pleiten was. Ik wist dat ik eigenlijk nog niet mocht rijden maar me poot voelde goed genoeg aan en deed haast geen pijn meer. En ik had mijn gamele autootje wel gemist.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]rose
*komt te laat* (dat wilde je toch? xD)

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto
'Er zullen vast wel meer mensen komen dan ik om je uit te swaaien. Toch James? Leo, drake, yu hun kunnen ook reiden. En Delle moet ook op het vliegveld kunnen komen dus hij heeft vast ook wel een manier. Komt wel goed James.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 40 Emptyvr nov 06 2015, 10:09

James:

Ik glimlachte. ‘’vast wel’’ zei ik en reed me spullen naar de auto. We hadden een taxi geregeld ‘’wil je nog wat eten?’’ (zo ja gaan ze pizza halen) vroeg ik terwijl ik de keuken in liep m te kijken of er niet nog wat rotzooi in lag dat echt niet bewaard kon blijven. Want ik wist nu nog niet dat Bee uiteindelijk besloot hier te blijven. Omdat i dat niet wist ruimde ik alles nu goed op zodat het schoner was als ik terug kwam. die blaadjes en zo zouden wel opgeruimd worden door de schoonmaakster die ingehuurd was.

Nog een keer keek ik naar binnen toe daar ging ik dan. het huis verlaten waar ik me eindelijk thuis voelde. Ik wilde echt niet… Okey maar een paar maandjes! echt maar een paar maandjes dan kom ik terug!.

In de taxi zaten w met zin 4e. setto zat tussen mij en Bee in me manager zat voorin hij praatte aan een stuk door terwijl ik uit het raam staarde. Ik wilde echt niet weg.. Het reizen was ik wel gewent. Maar nu ik net ergens thuis voelde.. moest ik weg.

Op het vliegveld aangekomen stond het echt vol.. Maar dan zo vol dat de politie iedereen naar buiten moest jagen omdat het anders gevaarlijk zou worden. Ik keek setto aan. ‘’daar gaat hij dan’’ zei ik en stapte de taxi uit.

Eameam:
‘’ROSE SCHIET OP!..’’ riep ik niet al te hard de trap op. Ik hield een appel in me handen maar echt zin om het op te eten had ik niet. ‘’Zo kom je echt te laat en kan je geen afscheid nemen van die bee!’’ riep ik nogmaals ‘’Angel zit al klaar en wil echt niet langer wachten.’’ bij dat moest ik even lachen ik verborg me gezicht in me hand. angel die naar het vliegveld wilde.. Ze was zo anders de laatste tijd..

Leo:
Ik schrok wakker. Shit! met een peuk in me mond reed ik naar het vliegveld toe. oh natuurlijk een uur te vroeg.. heb ik weer.. Ik zat buiten en rookte een jointje voor dat James zou komen ik zag hoe het vliegveld letterlijk vol stroomde met fans. Iedereen had bordjes bij knuffels en van alles. Het was echt veel. ik zou gek worden als ik dit elke keer mee moest maken..

Lucy:
Natuurlijk vond ik khet goed om Delle op te halen. Yu reed en dat was maar goed ook want min ouders hadden er nog een weekje achter aan geplakt dus die konden niet rijden. in de auto zat ik voorin met me gedachte ver weg. ‘’Wat zou dit lastig zijn voor mellanie’’ merkte ik op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 40 Emptyvr nov 06 2015, 11:19

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
setto
toe james bij de uitgang van zijn kamer stond legde ik een hand op zijn schouder. 'voor je het weet ben je weer terug james.' zei ik en gaf hem een knuffel van achteren. zie het maar als een lange vakantie als je in korea bent.' vertelde ik en lied hem weer los. 'in december vier ik me verjaardag. wel komen he.'

james en ik aten onze laatste pizza samen. de volgende zou pas weer zijn als we weer bij elkaar waren. ik ging hem echt missen. in de auto was de manager echt veel aan het praten en alles ging zo snel door me oren dat ik moeite had met het verstaan van.

we stapte uit en het eerste wat ik zag waren duizede maar dan ook duizen de meisjes. meteen hield ik james zijn warm vast. zo veel mobieltjes en flitsen en dan heb ik het nog niet voer het gegil gehad. ergens van binnen gaf het me een geweldige kick. de polici mensen maakte ruime. er kwa zelfs een pat vrij waar we zonder pardon konden lopen. even lied ik james los en begon al dansend te lopen. gewoon omdat ik het zo gaaf vond al die mensen rond ons heen. ookal kwamen ze voor james. ik ren danste naar hem toe en pakte zijn handen beed. 'kom kom! een laatste dansje samen.' moedigde ik aan. 'voor vixx.'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
mellanie
op het vlieg veld aan gekomen moest lea in de auto blijven zitten. lysander liep met mij mee en begelijde me naar een prive ingang. daar wild een bewaker ons tegen houden. maar lysander zijn stem deed hem doen overtuigen. ik was zo blij dat ik naar binne mocht. hoewel het wel raar was dat lysander me hand vast pakte en deze ook beed hield. 'er zijn teveel mensen hier.' antwoorde hij op mijn vragende blik. samen liepen we naar de zaal waar james ook naartoe zou gaan. mijn buik sotnd helemala ondersteboven van alle spanning. james ging echt weg. ik kon het me nogsteets niet goed beseffen. ik stond op me plek die ik af gesproken had met jay maar rose was er nog niet. al zoekend pakte ik me mobieltje en appte haar waar ze was gebleven.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
rose
'jaaaaaah!!' gilde ik, ik wilde er goed uit zien maar wist niet wat ik meost aan trekken en angle had gisteren de was niet gedaan, dus wat ik aan wilde was verdomme niet schoon. 'EN WIE HEEFT DE WAS WEER NIET GEDAAN!!!?' gilde ik boos en trok een leuk setje uit de kast. omg mijn haar zat ook nog eens vreselijk. en dan had ik ook alweer over gegeven. moest ik voor de vierde keer me tanden overnieuw poetsen. echt alles ging fout!

eindelijk was ik klaar en stormde de badkamer uit 'wat staan jullie hier nog! we meoten weg!' zei ik en trok de meiden met me mee die nog in de woonkamer zaten. net alsof ik de hele tijd op hun heb moete wachten. 'awh, gaat bee toch weg?!' vroeg ik geschrokken. meteen rende ik zo snel naar de auto als ik kon.

en natuurlijk als of me dag niet al genoeg pech had. belande we ook nog eens in een viele. 'schiet op!!!! kut auto's!!' gilde ik en begon te rammen op de toeter. ookal reed angel... 'ik heb bee de afeglopen twee dagen niet meer kunnen berijken! dit gaat me toch niet overkomen toch!!? dat ik het vliegtuig mis?' jammerde ik en beed op me lip. willem had me offischeel voor gek verklaard als hij dit hoorde. ookal wist ik dat hij dat allang had gedaan toen hij er achter kwam dat ik vreemt ging met bee.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Delle
yu kwam me op halen zei hij via de app, ik was zo blij dat ik rondjes sprong door het hele apartamend. wat ik vooral leuk vond was dat ik drake had gespot in yu zijn bed. waarom kon ik geen leuke ship krijgen. yu had en met yidae en nu ook met drake... setto met james, okee tay houd er niet van das al een minder... maar ik had nogsteets neit echt een leuke ship. misshcien moest ik ook maar meer vriendjes maken yidae kende ik nog niet zo goed dus dat was me eerste waar ik vriendje mee wilde worden.

blij trok ik me schoenen aan en trok em jack van de kapstok. die date met lucy was echt ved gezellig geworden gisteren. toen yu op de deur klopte vloog ik de deur uit. 'go go go go naar jay toe!' jeugde ik en vloog yu rond zijn nek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 40 Emptyvr nov 06 2015, 13:24

JAmes:


Ik vond Settos blij heid echt leuk en besloot maar mee te dansen. We danste een stukje van VIXX nummer en lachte veel. Het was leuk met hem hier. We liepen door tot het gebied waar ik ongeveer 30minuten moest wachten. Bee liep achter ons aan en was best wel stil. Daar aangekomen zag ik mellanie staan. Ik glimlachte en liep op haar af. elke stap die ik dichterbij zette voelde alsof ze zelf verder weg ging. Ik moest har achter laten.. Ik moest hara achterlaten hier.. ‘’Hey mellmell’’ zei ik zachtjes.

Lucy:


OMg zag dat dan ze herkende Delle en Yu en mochten blijkbaar naar binnen toe omdat ze bij vixx hoorde. We liepen door de gangen langs de drukte heen naar de kamer waar hij was en moest wachten tot hij het vliegtuig in mocht. Het was zo spannend en ik voelde me echt schuldig tegen over mellanie ze was zo verlieft op james en nu gaat hij weg..

Bee:


*beslist hier te blijven maar dat weet niemand nog alleen James net 5 minuten voor ze instappen*


Leo:
Ik zag yu lopen met delle en zo ik zwaaide en liep naar ze toe. We konden meteen naar binnen toe. Ik liep rustig achter ze aan naar de plek toe
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 40 Emptyvr nov 06 2015, 13:40

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
mellanie
ik glimlachte gelijk breed toen ik jay zijn stem hoorde. ik zette een stapje voor uit maar lysanders hand trok mij terug naar achteren. ' you know this for sure?' vroeg hij met een bezorgde blik net alsof hij me weg moest geven op ene bruiloft. ik knikte. 'yea, its fine. i really love him.' zei ik en me oogjes begonnen bij die zin te twinkelen. lysander glimlachte en lied me hand tussen zijn vingers weg glippen. ik wilde jay zo graag bespringen als een wild konijn *wink wink* en helemaal plat knuffelen. ik stapte nogmaals naar voren en glimlachte. maar toen kwamen de tranen op. dit was echt en ik moest afschijd nemen van me grote liefde. 'i gonna miss you.' jammerde ik zachtjes en omarmde james met een vlinke hug. een traan rolde over me wang heen en blef hangen aan mijn kin. het kon me niet schelen of er nu wel of geen fans bij waren.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
setto
jay danste heerlijk met me mee. we hadden grote lol terwijl al die fans mee keken. aan het einde van het dansje omarmde ik met een arm jay zijn nek en ging wat dichter bij de fans staan zodat ze hun laatste foto konden maken. daarna liepen we door tot in de wacht ruimte.

jay liep naar mellanie toe. okee die was ik voorlopig kwijd. dacht ik licht jaloers. ik draaide me om en zag yidae, Huna, yu en lucy lopen. ik liep op hun af en omarmde de twee met mijn bijden armen door er tussen in te gaan staan. 'yeaah, nu drake en tayoni nog en dan zijn we kompleet.' riep ik blij. 'ah, al die fans zijn leuk! james en ik hebben net gedanst!' zei ik trots en deed wat vixx moves. ik keek naar de zogenaamde vriend van james zoals hij het noemde. hij stond er zo apart bij. helemaal alleen. ik wees naar de jongen. 'weten jullie wat er met hem is?' vroeg ik en keek naar yidae. (hangt aan Yidae en yu of delle)

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
rose
*staat in viele, en ramt vaak genoeg op de toeter.*

Yu
'ash kon jay niet al zijn fans achter laten.... of een andere vertrek datum op geven op internet...' jammerde ik toen ik al die meisjes zag. ik hoopte zo erg dat al die meisjes me niet zouden herkennen. ik had geen zin om oude koeien uit de sloot te halen nu het zo goed ging tussne mij en lucy. en nogsteets had ik zoon gevoel dat ik het moest goed maken met haar. maar waarom had ik zoon gevoel? wat had ik een paar dagen geleden gedaan? we hadden alleen maar dat feest van jay.

ik swaaide naar yidae. 'heeeey schatttuje!!' riep ik en sloeg een arm rond hem heen toen hij dicht bij genoeg was. 'en hoe is het met jouw?' vroeg ik en deed een beetje knus. ik rook duidelijk de heerlijke wiet lucht. van hem af komen. 'awh, kon je niet effe wachten en delen?' vroeg ik zachtjes aan hem.

setto kwam naar ons toe en omarde twee van ons. gelukkig was hij lang en licht. waarodor zijn armen neit zo zwaar aan voelde. 'ah, cool. zullen we met zijn vieren dansen voor het raam?' vroeg ik plezierig en keek van delle naar yidae zo het hele rijdje af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 40 Emptyzo nov 08 2015, 11:59

img]https://2img.net/h/oi57.tinypic.com/30t2dzq.jpg[/img]
Drake lee-gon 
*Loopt nog steeds die is pas tegen de avond thuis!*

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman A.K.A. Yi-dae YD
Yu rook dat ik een jointje op had en vroeg of ik net kon delen. Ik haalde me bak met peuken omhoog en tikte een andere jiont er uit. ''STraks'' glimlachte ik. binnen kwam setto bij ons staan en omarmde ons hij vroeg of we zouden dansne voor het raam. ''mogen jullie oden'' zei ik zachtjes ik ahd geen zin in aandacht.Zezker niet nu ik lichtjes stoned was. Daarna vroeg hij nog iets overde oudere jongen in de hoek die ver in gedachte leek. Ik haaldem e schouders op dat ik het niet wist maar met woorden antwoorde ik niet. Dat zijn dem eeste inmiddels wel gewend 


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James Daniel Choi Jay
Wie was die jongen met wie ze liep!. Beetje jaloers keek ik de twee aan.  Ze jammerde dat ze me ging missen. ''Ik jouw ook my sweet lady'' zei ik en drukte snel me lippen in haar nek.  Toen de tranen over haar wangen begonnen te lopen nam ik haar in me arme ik had haar tranen echt wel gezien. ''Ik kom zo snel mogelijk terug ik beloof het je'' zei ik en sloeg me arme nog strak rond haar mooie lichaam..Ik begroef har gezicht in tegen mijn borstkas aan en wleef over haar lichaam wrijven. ''Binnen een paar weken. Ga gewoon op een soort van vakantie!'' zei ik. Ik slikte een paar keer helemaal toen we blijkaar als moesten gaan inchekcen. okey inchecken betekende nig niet dat ik direct weg moest of iets.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy:
*kijkt toe en voeld zich kut voor Mellanie voor de rest doet ze niet veel xD*

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
bee
ik keek toe er ging zo veel rond in me hoofd. Dat ik niet wist wat ik nou precies wilde doen. Waarom was rose niet gekomen? had ik iets fout gedaan nee toch? niet dat ik me kon herhinneren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 40 Emptyzo nov 08 2015, 17:33

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto
'Maar Yidae, doe gewoon mee. Met zijn alle is het leuker dan alleen doe het voor James. Hoe beroemder we worden hoe eerder hij terug is.' Hield ik vol en trok Yidae met me mee aan zijn mouw. 'Oh en we moeten weer een keer paard rijden dat word gezellig. En wat foto's maken voor riven dan kan ik Zeus aan hem laten zien. Vroeger was hij vaker bij Zeus dan ik misschien herinert hij dat.' Vertelde ik met een glimlach op me gezicht en trok Yidae steets meer met me mee.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
'Dansen jaaaah! Kom kom setto!! Laat onze dansmoves zien!' Zei ik entausjast en begon te springen. Meteen rende ik naar het raam om te spelen met Jay zijn fans.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Yu
Omg hij pakte echt zijn joints! Dacht ik plezierig en pakte zijn komplete bakje van hem af deze stopte ik in me zak. 'Vanavond okee. Niet eerder. Niet later. Belooft?' Vroeg ik en hield zijn bakje echt goed in de gaten. Ik moest van Jay op zijn kids letten en druks hoorde daar niet bij. Ookal gebruikte ik het zelf regelmatige. We moesten er echt mee minderen en niet alleen Leo ook ik. Zo was Delle mijn wandelende joint houder. Zodat ik het zelf niet op zak had. 'Awh ga je niet mee dansen?' Lachte ik en was het eigenlijk wel met hem eens maa setto scheen het helemaal leuk te vinden en Delle ook dus veel keus had ik niet. Met zijn tweeën zag het er ook zo armtierig uit. Eventjes legde ik me hand op Lucy's kond en fluisterde zachtjes. 'Waarom maak jij niet een paar foto's voor op onze fan site?' Vroeg ik en bedoelde daarmee de vixx fansite. Vervolgens gaf ik haar ene klein vlug kusje. En lied haar weer los.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]rose
*komt te laat*

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
Jay zijn heerlijke armen sloegen zig om me heen. Dit voelde zo goed om zo te staan en dat in het openbaar. Okee ookal was dit niet echt geheel openbaar. Ik luisterde naar zijn prachtige stem en knikte een aantal keer. Nog altijd snikte ik een beetje. Ik probeerde het in te houden maar daardoor hield ik me adem steets meer in. Mijn gezicht drukte ik in Jay zijn borstkast die me al vrij dicht naar hem had toe getrokken. 'Een korte vakantie? Neem je dan ook een soefenier mee?' Vroeg ik en moest heel zachtjes lachen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 40 Emptyzo nov 08 2015, 18:33

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake lee-gon 
*Loopt nog steeds die is pas tegen de avond thuis!*

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman A.K.A. Yi-dae YD
''kapp'' kermde ik met me handen in me zakken sjockte ik achter de jongens aan. daar stond ik tussen. IEts deed hier aan herrineren maar kon inet goed plaatsen tot het kwartje viel
--flashback:
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
--heden.:

ohjah das waar.. ik deed zun opleiding ofzo. Ik glimlachte zacjtes terwijl ik rustig stond te kijken.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James Daniel Choi Jay
Ik slikte ene paar keer toen ik echt bijna werd gesmeekt in de checken. ''Schat ik meot even inchecken'' zei ik en lied haar los. Okeyu dit deed echt zeer om te doen. Ik checkte met moeite in. Ik stond echt op het punt te huilen!. Ik liep terug voor de laatste afscheit
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
------ (typ wat je wil XD maar anders had ik zo weinig XD)
Ik deed echt me best niet te huilen. Zachtjes trok ik haar voor de laatste keer tegen me aan. ''weet dat ik ziels veel van je houd en ke krijg hoe dna ook een soevenierje van mij'' zei ik zachjes en gaf haar een kusje op haar haren. ''Bye mellanie Ik houd echt veel van je. please wacht op mij ik kom echt terug!'' zei ik. Ik voelde hoe me manager me aan me arm weg trok. Ik deed een poging te lachen naar de dansende vixx leden. HEt zag er geniaal uit Leo deed niks Yu deed zij nbest en Setto en delle gingen helemaal los. WAt ee ngeweldige groep. Dit moest ik allemaal missen. Ik zwaaid ''bye jongens! doe voorzichtig heh!'' roep ik en maakte een bel gebaar dat we nog belde. Ik nam bee mee. Niks kon me meer tegen houden. want ik werd door getrokken door me manager.

in het vliegtuig hield i het niet meer.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy:
Yu stelde voor dat ik fotos; maakte meteen stond ik klaar. NAtuurlijk ging ik fotos maken van mijn schatjes! en de rest natuurlij kdie waren ook niet verkeerdop de foto!. HEt zag er zo leuk uiet dat ik niet kon stoppen met lachen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
bee
wacht*
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 40 Emptyzo nov 08 2015, 19:03

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]rose
*komt te laat*
We hadden eindelijk geparkeerd. Als een gek rende ik regelrecht door het vliegveld heen. Zonder ook maar even op de meiden te wachten. Ik zag mellanie bij het raam kijken met haar oudste sexy neef die haar vast hield en troste. Ook de andere jongens swaaide uit het raam. 'Nooooh No no no No!' Riep ik balend. Mijn grote bijen liefde was toch achter zijn vriend aan gegaan, dacht ik. Ik stopte met rennen en was helemaal buiten adem. Ik beed op me lip en jankte er op los. 'BEEEEH!' Gilde ik boos op mezelf in de hoop dat hij me nog kon horen, ergens daar in de verte.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
Met moete knikte ik. 'J-ja.' Stotterde ik en lied Jay met veel moeite los. Me neef kwam naar me toe en droogde me kin met zijn schone zakdoek. 'Hier.' Zei hij enkel met een blik vol medeleiden. 'Ik zie dat jullie echt van elkaar houden een gevoel dat ik graag ook eens wil ontdekken. Daar moet je trots op zijn en vast houden.' Fluisterde hij en lied me weer los toen Jay terug liep.
Ik hield jays wangen eventjes vast en keek naar hem. 'I love you with whole my heart.' piepte ik zachtjes toen hij me weer tegen zicht aan had getrokken. 'Tot de volgende keer James.' Zei ik zachtjes terug en begon weer te snikken. Ik voelde hoe zijn manager aan zijn Jack sjorde. Jay drukte een kusje op me haren. En vertelde dat ik op hem moest wachten. Ik gaf hem een kus op zijn mond. Dit zou de laatste zijn van dit jaar. Dacht ik en keek hem verdrietig aan. 'Natuurlijk wacht ik op je gekkie. Zolang je maar aan me blijft denken.' Fluisterde ik en legde me hand op zijn hart. Ik voelde hoe mijn hand van hem weg gleed door de manager die Jay met zig mee trok. De jongens kwamen aan gerend en grepen jay voor een laatste keer vast. Als een soort van groeps knuffels 'veel plezier James!' Zei setto. 'Elke ochtend een dansje doen he! Hoe leuker de dag hoe sneller het voorbij gaat!' Zei Delle en begon een beetje te springen in de groep knuffel. 'En vergeet niet te stoppen met roken. Als jij terug bent beloof ik je dat kk ook gestopte ben!' Zei yu en gaf hem een bro hug en een schouder klop. Lysander kwam naar me toe en pakte me vast van achteren. 'Voor je het weet is hij weer terug.' Fluisterde hij en glimlachte met een vertrouwelijke blik naar Jay.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 40 Emptyzo nov 08 2015, 19:22

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake lee-gon 
*Loopt nog steeds die is pas tegen de avond thuis!*

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman A.K.A. Yi-dae YD

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James Daniel Choi Jay
Een laatste glimlach kon ik uit brengen naar mellanie voor de jongens me in een groep knuffel trokken. Ik knuffelde ze terug en met elke zin brak me hart. Ik lachte door de tranen heen''Ik zal stoppen met roken!'' zei ik tegen Yu, '' En meer lachen'' antwoorde ik op Yidae. 'Danse komt ook goed!'' ik antwoorde ook op setto voor ik weg getrokken werd. Ik wenkte ze een laatset glimlach toe.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy:
*fotografeerd alles met dikke tranen in haar ogen..*

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
bee
''yeah'' zei ik zachtjes en keek haar. ''You did came'' zei ik nog zachter en pakte me koffer. ''Let go'' ik pakte haar arm beet en trok haar weg. Ik was niet met James mee gegaan. WAnt ik had me nog nooit zo over iemand gevoelt. EN ik ging haar dat gevoel terug geven. I kging me best doen haar gelukkige te krijgen. En zelf ook weer gelukkig te worden. En dat gin me niet lukken als ik achter James aan bleef lopen/ Ik zei niks meer en trok haar gewoon mee naar een plek awaar we samen waren
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 40 Emptyzo nov 08 2015, 19:44


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto
'Zullen we met zijn alle bij mij eten? Anne kookt voor ons. En dan kunnen we even bij elkaar zijn ter ere van James. Niemand hoord alleen te zijn vanavond.' Vroeg ik en keek de groep rond. 'Lucy je mag ook best mee eten met yu.' Ik keek mellanies kant op ik wolde haar ook vragen maar dat geruzie tussen onze families deed me zwijgen. Tenslotten was haar neef er bij. Ik kon haar onmogelijk vragen nu.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
Kom snel terug!!! Doe alle kpop jongens de groeten van meeee!!!' Gilde ik naar het vliegtuig en swaaide alsof me leven er van af hing.

'Omg omg omg, jaaaah!!! Dat lijkt me mega leuk!!' Gilde ik op setto zijn verzoek.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Yu
Leund op Yidae en kijkt voor xF uit naar het vliegtuig. Ik pakte Lucy bij haar hand sn trok haar naar me toe. 'Hey meisje vanwaar zo zielig? Je hebt mij nog.'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]rose
Ik stond helemaal versteld. Bee was er nog? Bee was er nog?! Hij is er nog!!! 'Maar maar maar maar.' Kon ik enkel uit krijgen bee pakte me arm vast en nam me mee ergens heen weg van de zwaaiende jongens en huilende meisjes. 'Way? How, but?' Vroeg ik verbaast en keek hem vol ongeloof aan. Ik was mega blij maar te verbaast om hem te bespringen en hem spontaan te zoenen. 'Ik dacht dat je dat je?' Stotterde ik in het Engels en bleef hem vragend aan staren.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
Lysander knuffelde me en droogde me tranen met zijn zakdoekje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 40 Emptyzo nov 08 2015, 19:52

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake lee-gon 
*Loopt nog steeds die is pas tegen de avond thuis!*

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman A.K.A. Yi-dae YD
Eten... goed plan!. ''nice! reken maar op mij!'' zei ik en wilde me peuke bakje pakken maar merkte ineens dat Yu die had. Ik staarde even boos naar yu. Toen me oog viel op die twee zo.. Voelde ik een leeg gat in me opkomen. Ik slikte even en keek weg. Agh ben single kan alles pakken wat ik wil! wat wil ik nog meer. Toen ik dat dacht staarde ik recht naar Angelina die met rose aangekomen was.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy:
Yu kwam naar me toe en vroeg waarom ik zo zielig was ne zei dat ik hem nog had. ik schudde me hoofd en wees naar mellanie. ''Kjik haar dan'' zei ik en krulde me lip op.''dat arme meisje'' ik keek Yu aan en besefde me dat ik het zelf niet aan zou kunnen ik trok Yu tegen me aan en drukte even me gezicht in zijn borst. okey nee ik raakte hem niet kwiijt. Dus toen ik setto hoorde keek ik omhoog nar yu. ''Zullen we daar eten? me oduers zijn nog niet thuis dus misschein beter'' zei ik en glimlachte daarna legde ik me handen op zijn wangen en gaf hem snel een zoen

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
bee
Ik zei niks en trok haar de taxi in. Daar zei ik ng stedes niks ik nergeerde alles van haar. Ik had net gewoon me maat in de steek gelatne voor een meid! maar ik ging hem trots maken en laten zien dat ik ziels veel vna rose hield en het ook kon!. Toen we bij een strand aan kwamen trok i kahar mee naar buiten en hier begon ik pas naar haar te luisteren ''I couldn't leave you like this.. James can handel it alone. I just need to be with you. Im not perfect but im going to make you happy.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 40 Emptyzo nov 08 2015, 20:22


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto
'Okee dan doen we dat.
Heeft iemand een auto waar we drake en tayoni mee op kunnen halen? Dan zijn we echt kompleet' vroeg ik en keek in het rond om bij iemand te hangen maar mijn budde was weg.... James was weg... Met wie moest ik nou knuffelen of leunen... Zachtjes beed ik op me lip. En begon te knipperen met mijn oogjes. Oh Oh dit voeld gek. En pijn. Mijn ademhaling zat hoog en me kill begon zig samen te tekken. Niet wetend wat ik moest doen streelde ik door me haren heen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
Ik rende naar prinses. 'Ga je ook mee?! Eten bij Seth!' Vreog ik spontaan niet wetend wat er gaande was. Mellanie leeg eventjes geschrokken te kijken en keek op naar die oudere jongen die bij haar stond. De jongen knikte en fluisterde wat in haar oor. Mellanie knikte naar me en glimlachte door haar tranen heen. 'Yeaah!' Juigde ik en pakte haar bij haar hand vast als ene gek trok ik haar met me mee naar de jongens groep.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Yu
Ik luisterde naar Lucy en keek van haar naar het meisje. Ash toch niet mijn probleem? Als ik haar ga trosten dan krijg ik ruzie met haar. Dacht ik en verwachte niet dat ze me zo zou omhelsden. Licht verward legde ik me armen rond haar heen en keek vragend naar Yidae want ik begreep er niet veel van. Al dat meisjes gedoe.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]rose
Ik steld ever wat vragen maar er kwam geen antwoord terug. Hij nam me mee in een taxie tot dat we over het strand heen liepen. Ik had de hoop op antwoord al een beetje op gegeven tot dat hij eindelijk uit zigzelf ging praten. Ik luisterde met volle aandacht naar hem en keek hem opgelucht aan. 'Ooh bee!' Jammerde ik en gaf hem een knuffel zoals een vriendin dat zou doen inplaats van het moeder typetje wat ik altijd was. Een nieuwe traan rolde uit me ogen over me wang heen en bleef ergens halverwegen zitten. 'Nobody is perfect. But if two unperfect can be together then thay Will be perfect as one.' Zei ik zachtjes en knuffelde bee nog iets harder. 'Oh i cant beleef this. I love you al mutch i thought that i was lossing you for a moment.' Verlieft plante ik me lippen in zijn nek of op zijn wang.

'You are al that i need and the only thing i love.' Ik keek bee recht aan en sloeg hem even. 'Dickhead! Text your friend and say you are with me. You cant left him like this. He wil be worryed about you.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Is this real? Part 4 - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 40 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Is this real? Part 4
Terug naar boven 
Pagina 40 van 43Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 39, 40, 41, 42, 43  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Is this real? part 1
» Is this real? part 2
» Is this real? part 3
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: