cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Is this real? Part 4

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 32 ... 43  Volgende
AuteurBericht
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 22 Emptyza sep 12 2015, 22:12

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
rose
'wacht heb jij gecheat met jays gf?' vroeg ik, niet dat ik verbaast was. ik legde me hand op die van hem en kantelde zijn gezicht naar mij toe. 'bee als dat meisje echt om jay gaf had ze uit gekeken en voor jay gekozen.' zei ik zachtjes. ik keek op me mobieltje. 'shit we hebben de birthday song gemist...' jammerde ik geschrokken. 'awwhh...' ik pakte een slutel uit me zak. 'ben je uit gepraat of had je nog iets in je gedahcten?' vroeg ik met een perfy blik en lied hem het sleuteltje zien.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
delle
ik lag op een platte grond op me zij. ik taste met me hand op de grond en tilde lichtjes met gekreun mijn hoofd van de koude vloer. 'aah, mijn hoofd.' piepte ik en bleef nog eventjes liggen. ik staarde naar de ass van drake die voor me zat. ik kroop langsaam met een hand riching zijn kond over de vlier heen en pookte hem tussen zijn bips in.

yu
happy birthday jay!' joelde ik en stak een hand in de lucht. jay zijn gezicht was echt geweldig om te zien.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
setto
ik bleef dansen en ging helemaal los. toen ik in een move bukte naar de mensne toe die beneden aan de rand van het podium zaten kwam er nog meer gegil een van de meisje raakte me hand aan. vele anderen maakte fotos of filmpjes. toen ik knipperde zag ik allerlij lichtjes in me netvlies. okee vanavond zag ik echt sterretjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 22 Emptyza sep 12 2015, 22:37



bee:
ik schudde me hoofd toen ze zei dat het meisje beter had moeten weten. '' ze had geen keuze'' ik stond op en lied me hoofd zakken. ''Ik deed het zelfde als watik net bij jouw deed'' piepte ik en begon me echt zo schudlig te voelen. ik wilde eten halen maar ineens hoorde ik sleutels ik keek der aan. ''your kidding me?'' zei ik best wel boos maar daarna lachte ik. ''Je wilde gewoon dat ik alles zei heh'' ik legde me hand op der kont en daarna draaide ik haar gezicht naar me toe. ''bedankt'' Daarna keek ik der aan en sloeg de sleutels uit der handen. ''laten we nog even hier blijven zonder dat iemand ons stoort. volgens mij heb ik nog iets goed te maken van net''

jay:

Het suprice suprice party van yu was over en het gewone programma. en dat wsa een pauze voor mij. Ik liep naar yu toe toen we eignelijk rust hadden. ''dude dat was echt super! zei ik en gaf hem een snelle knuffel. ''dat had ik nietaan zien komen bedankt!''

Yidae:

Liam liedme niet mer rust en bleef praten hij zager best wel stoned uit. Ik bleef hem zonder geweld ontwijken ''LIam flikker op!'' Na een tijdje werd ik boos en gaf liam een flinke zat. Hij wankelde en viel achteruit tegen iemand op

Drake:

Ik sloeg hard zij nhad weg. Ik keek hem lichtjes blij aan dat hij weer wakker was. ''Ken je grenzen eesn!;; gromde ik bezorgt en stond. Ik liep naar de tafel en pakte een beker met drinekn deze hield ik voor zijn neus. Dit was de tweede keer al dat ik iemand hield vandaag... ja wle op zijn drakes met veel tegenzin en boosheid
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 22 Emptyza sep 12 2015, 23:16

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
delle
'auuuw!' piepte ik toen hij me hand weg sloeg. 'meh broekzak.' piepte ik vervolgens. 'pilletje.' ik deed me mond open en wees met me vinger naar me tong. 'Ken je grenzen eesn!' gromde drake. 'maar maar... de party.... was zo leuk.' jammerde ik en zette een pruilipje op. tijdens de party had ik elke hoek van het podium wel bezocht en besprongen. drake liep naar de tafel toe. ik probeerde een beetje rechterop te zitten. mijn voeten voelde nogsteets een beetje verlamt aan. shit hopelijk bleef dit niet zo. dacht ik en voelde me een beetje bang worden. ik pakte de beker met water aan met twee trillende handjes en schoof het doosje naar drake toe als hij deze niet al had gevonden bij mijn eerste verzoek. voorzichtig probeerde ik wat te drinken.

yu
'hahaha, je kan wel iets van mij verwachten jay ik schrok lichtjes van zijn plotse knuffel. ik hield mijn armen wijd en keke met een geschrokken wtf wat doe je dude gezicht. net alsof ik nog nooit met yd geknuffeld had daarvoor. hey! dit was jay en niet yd dus eigenlijk... hehe. ik klopte met me handen op jays rug. gelukkig lied hij me daarna los.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
setto
we waren weer naar achteren gegaanen het programa ging weer verder zoals james het geplant had natuurlijk met vertraging door ons feestje. meteen ging ik weer aan james nek hangen. 'vond het wel lastig hoor om het geheim voor jouw te houden.' zei ik vrolijk en pookte in zijn buik.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
angel
na de party van die stomme jay liep ik weer door de gangen heen ik was als een van de eerste in de vip ruimte maar ik moest naar de wc. dus liep ik weer naar buiten. helaas stond er iemand in de weg geergerd gaf ik die gast een duw van achteren. 'loop niet in de weg lul!' gromde ik boos. de meesten hiero spraken geen woord nederlands dus kon ik lekker schelden wat ik wilde. ik keek naar de face van dat jog en zag tot mijn grootste verbazing. 'LAIM!' gilde ik haast. '

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
rose
toen bee zij dat hij het meisje van jay min of meer gereaped had keek ik even van bee weg. damn als ik jay was had ik bee al lang ontslagen.

your kidding me?' zei bee best vboos. ik grijnste. 'hey deze schatje zat in een van de dozen die jij omver trapte. en toen je uit het raam staarde hem ik hem getest en hij werkte.' grinnste ik trots. 'Je wilde gewoon dat ik alles zei heh' zei bee. ik glimlachte. 'jap ookal was ik halverwegen vergeten dat ik de sleutel had.' gaf ik eerlijk toe. bee bedankte me en draaide me gezicht naar zig toe. hij sloeg plots de sleutels uit me handen. ik schrok lichtjes totdat hij voorstelde om nog iets langer te blijven. ik glimlachte flirty en duwde bee op de bank. ik ging boven op hem zitten en zoende hem liefdevol. 'ben...' kust. 'je...' zoend. 'al bij getankt.' zoent. 'dan?' vroeg ik in gebroken delen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
Het geheime feestje van vixx voor Jay was erg gezellig. We hadden zelfs met een paar jongens gedanst uit andere groepen huhuhu. Het enigste wat ik miste was rose en bee. Zouden die nogsteets in dat hok zitten? Of of.... Of zou Bee, Rose al omgelegd hebben. Toen het feestje over was nam ik afscheid van de jongens en liep naar het hok waar we bee en rose hadden in gestopt. Ik zette me oor tegen de deur aan om eventjes te luisteren of het wel goed ging daar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 22 Emptyzo sep 13 2015, 18:14

Drake:

Ik maakte dat doosje open en gaf hem terug. hij moest er zelf maar eentje pakken. ''Ookal was het leuk dat wil niet zeggen dat je maar met ke leven moet gooien'' gromde ik lichtjes bezorgt. Eindelijk gooide ik me sjaal af na dat dansen wa het echt veel te warm geworden. Met me hand wreef ik over de wond die de oud ijzere spijker of iets achter gelaten had in me nek. Sidns doen had ik mega last van het slikken.

Jay:

Ik lachte nog even nar setto maar i kwilde zo graag naar mellanie!. en gewoon ff puaze houden.. Hij prikte in me buik ''haha je hebt het goed gedaan !'' zei ik bij en wreef door zijn haren. ''vind je het goed als i keven pauze houd?'' vroeg ik hem vond het best lullig dat ik nu niet veel tijd met hem doorbracht maar wilde zo graag naar mellanie.

Bee:

Voor ik het wist lag ik op de bank met rose boven me. ze zoende me en vroeg of ik bij getankt was. ''Met jouw in de buurt gaat dat razend snel!'' zei ik flirtend. Ik begon deze keer wel met het uitkleden van der. Haar nog is zowat rape zag ik niet zitten voelde me al z schuldig van net. Ik verkende haar lichaam met me handen. ik legde ze op haar kont en begon het te masseren.

ik lied een hand in haar onderbroekje zakken.

Yidae:
Ik had liam een zetje gegeven maar blijkaar duwde iemand hem anders weer terug mijn kant op met een klap kwam hij tegen me op en verloor ik me evenwcihtik knalde hard tegen een kruk aan. Ik greep naarme hoofd en kreunde zachtjes. Alels was duizelig dit hield niet lang aan. Liam was zich omgedraait. ''WAT!'' riep hij naar de andere. ''Oh jij!! papa's kindje!'' zei hij en leunde voor over naar Angel. ''nu ben ik ineens een lul!.'' zei hij terug en grijnste hij wankelde op zijn benen. ''als je gewoon ff lekker opvliegt ik kom Leo halen;'' zei hij,
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 22 Emptyzo sep 13 2015, 18:47

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]angel
'Oh jij!! papa's kindje!' Zei hij beledigend bedoelt. Ik deed me armen over elkaar heen en keek hem bitchy aan. 'Beter dan een zielige angsthaas die aan de druks is.' Zei ik en grijnste gemeen. 'nu ben ik ineens een lul!.' Zei hij en boog naar me toe. 'Oh mijn fout, je hebt niet eens ballen laat staan een lul.' Zei ik nog gemener. 'als je gewoon ff lekker opvliegt ik kom Leo halen!' Zei hij. Ik pakte hem aan zijn haren vast en trok hem aan de kant. Ik lied hem los tegen een muur aan. Meteen ging ik voor Leo staan die op de grond lag. 'Echt niet, baby slaapt al bij mij vannacht. En wat was je dan van plan he? hem druks voeren omdat jij je leven hebt vergooit ga je maar een ander zijn leven kapot maken, in de hoop dat jij dan een beter leven hebt dan hem?' Zei ik bitchy en ging wijdbeens voor Leo staan. Ik hield mijn mobieltje in de lucht. 'Een belletje en Jay komt hier heen en als hij je ziet dan krijg je heel wat managers en advocaten op je af.' Gromde ik en hiel me duim op het groene knopje. Met me papy drijgen had nu niet zo veel zin die lag in het ziekenhuis.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]rose
'Hihi Oh echt Ah vandaar dat je het altijd zo lang vol houd.' Gniffelde ik. Bee begon me uit te kleden dit deed ik ook bij hem terwijl ik nog altijd met hem zoende. Bee legde zijn handen op mijn billen en begon ze zachtjes te maseren. 'Sorry ben weer twee kilo aan gekomen.' Zei ik schuldig en beed zachtjes in bee zijn nek. 'En me kont was al zo dik.' Jammerde ik en wipte speels heen en weer op bees schoot. 'Dusssss~ wat zijn we nu?' Vroeg ik speels ik streelde over bees blote borstkast heen. Hij was echt sexy. Ik voelde hoe stiekem bee zijn hand in mijn onderbroek deed. Ik zat iets omhoog en trok bees onderbroek iets naar beneden zodat ik met hem kon spelen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto
'haha je hebt het goed gedaan !' zei James blij en wreef door mijn haren. Ik glimlachte en voelde me buik tintelen. Ik aaide speels terug door James zijn haren heen. 'vind je het goed als i keven pauze houd?' Vroeg James ik keek beetje lachend op. 'Maar dat doen we toch al?' Vroeg ik en begreep het niet echt wat hij nou presies bedoelde.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
'Ookal was het leuk dat wil niet zeggen dat je maar met ke leven moet gooien' zei drake. Ik slikte me pilletje door en zette een prulipje op. 'Weet je wel hoeveel leuke dingen ik niet mag doen omdat ik anders ko kan gaan of of of verlammingen. 'Zoals rennen springen dansen, douche onder heet water in bad gaan, in een souna, sporten, warme kleding en zelfs neuken!' Somde ik op ik keek naar drake die zijn Sjaal af deed. 'Omg wat heb je daar?!' Vroeg ik en kroop naar hem toe. Ik bekeek hem goed. 'Drake hoe komt dat? Het lijkt wel ontstoken man!' Riep ik licht geschrokken. 'Je moet eens de arts laten kijken.'


Laatst aangepast door Timeless op zo sep 13 2015, 20:49; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 22 Emptyzo sep 13 2015, 19:08

Yidae:

Ik hoorde wat er gebeurde. Ik stond op. damnt me achterhoofd beschadigt tegen de kruk. Ik liep langs angelina heen.''liam wat wil je. '' vroeg ik voorzichtig. Het was niet dat ik mezelf ging laten beschermen door een meisje. Liam keek me aan en zei voor de rest niks meer. Hij gromde lichtjes. misschien wat drijgen jay door angelina best een goed plan geweest.

Liam:
wat dacht ze nou echt. dat ik me alle kante op lied sleuren ik was nietmeer de weak liam vna eerst. Dus toen ze me tegen de muur drukte duwde ik haargewoon weg. Wat ze zei deed me neit zo veel. Drugs was iets wat mijn schaamte of iets volledig weghaalde. Maar toen ze ging drijgen met een of ander jay te bellen dacht ik terug ana hetmoment in de stad, miscshein was het beter om niet met hun te fucken. dus toen leo me vroegwar ik moest tufte ik op de grond en draaide me om. ''merk je nog wel'' snauwde ik en liep weg. Wie was angelina om mijn vriend af te pakken

bee:

''I dont mind your beautiful like this'' zei ik omg was i nue echt zo iets, was ik echt zo vriendelijk. nee dat kan niet! echt niet. ik was zo niet. Ze verandere echt alles aan me. niet me speelsheid echt niet!. Ik kneep in der kont nu harder dan anders.

Toen ik me hand in haar broekje had zakte ze naar benede toe. ik had nog ever der vraag genergeerd maar ik zou der zo wel op reageren eerst ff haar vermaken en plezieren dat was nu mijn ummer een. Even me eigen ego aan de kant. ZE zakte op me vinger nu kon ik die niet bewegen!.


Jay:

Ik glimlachte terug '' wil graag even naar mellanie mis haar echt en heb nog geen moment same met der gehad heb der zo veel te vertellen''vertelde k setto zodat niemand het hoorde. ''blijf je morgen avond pitte bij mij??'' vroeg ik hem terwijl ik langzaam achteruit liep richting de plek waar ik afgesproken had met mellanie om rose en bee los te late nen daarna samen ff pauze te houden gewoon samen te zijn zonder andere er bij te zijn.

Drake:

Ik lsuiterde naar delle ne had medeleiden met hem. maar dat ging ik niet laten merken. toen hij ineens naar me toe schoot vanwegen me nek sloeg ik snel de sjaal weer om. ''gewoon gevochten'' gromde ik. ik was nieteimand die loog. Ik deed me kraag omhoog en keek weg. Hij had gelijk het brande echt als een gek. Maar mij zag je niet in het ziekenhuis zijn... Die keer met tayoni was de enige keer..
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 22 Emptyzo sep 13 2015, 21:12

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
Ik stond nog altijd bij de deur en hoorde alleen maar vagen dingen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
Ik probeerde op te staan maar ik gleed weer onderuit. 'Drake help me is.' Piepte ik zachtjes. Mijn benen tintelde lichtjes. 'Ga je mee pillen halen zometeen?' Vroeg ik als een klein joggie. Ik swaaide met me armpjes dat hij me moest op tillen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto
James glimlachte terug 'wil graag even naar mellanie mis haar echt en heb nog geen moment same met der gehad heb der zo veel te vertellen' vertelde James zachtjes. Ik glimlachte en dacht na. 'Oooh, vandaar die glimlach telkens.' Zei ik en grijnste. Ik gaf hem een flinke aai over zijn bol. 'blijf je morgen avond pitte bij mij??' Vroeg hij. Ik lied hem los en knikte. 'Okee is goed James.' Zei ik en klopte op zijn schouder. Ik stak me duim naar hem op en glimlachte toen hij achterwaarts weg liep.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Yu
*rookt*

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]rose
Bee reageerde echt aardig en lief ik kon hem niet stoppen met zoenen. 'Awh je bent zo lief!' Zijn hand zat klem onder mijn kond dit voelde echt grappig. Ik ging ietsjes omhoog en trok bees onderbroek helemaal uit. Ik maseerde zijn dik terwijl ik hem bleef zoenen. 'Ik hou van je.' Zei ik verlieft ik trok zijn huidje steets verder naar benden toe. Ik hield mijn kont ietsjes omhoog zodat bee er bij kon.

Na een tijd lied ik me zakken boven op bees zijn recht opstaande dik. Ik kreunde zachtjes toen ik hem er langsaam in voelde glijden. Van binnen deed het nog een beetje zeer van toenet.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]angel
'Leo.' Zei ik lichtjes bezorgt toen laim weg was. Ik omhelsde hem en draaide hem naar me toe. Ik pakte zijn hoofd vast en bekeek het. 'Gaat het wel?' Vroeg ik bezorgt. 'Hey dommie! Waarom sprong je nou voor me. Je moet bij laim uit de beurt blijven.' Vertelde ik en maakte me duim nat ik wreef over zijn wond heen. 'Vanavond blijf je bij mij.' Beveelde ik liefjes. En streelde een keertje door zijn haar heen. Ik was echt vukking bezorgt om Leo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 22 Emptyzo sep 13 2015, 21:25

Drake:
Gelukkig stopte delle er over. Ik winkte dat mee moest komen maar hij bleef als een klein kind om me aandacht vragen. Ik hurkte voor hem en gad hem me rug, Boos tilde ik ehm uiteindelijk op. 'waar moest je heen'' gromde ik ik moest wel grommen want anders ging hij denken dat ik hem mocht en dat kon niet!.

Jay:
Ik stak me duim op waarna ik richting mellanie rende. Ze stond de lsuitere aan de deur. zachjtes liep ik naar der toe en tlilde der ineens om. ''hey scahtje. En klinkt het goed'' vroeg ik teriwjl ik der bleef optillen na even lied ik der zakken. ''ga je mee ff pauzen houden en samen zijn.'' zei ik en trok der mee richting mijn eigen ruimte.

Bee:

Toen ze doorzakte hapte ik naar adem. Ik dat lekker maar ik ergerde me er aan dat ik niet boven op lag.. Nee bee deze keer laat je beslissen wat Rose lekker vind en stoot jeje eigen ego even weg. Denk aan haar. Ik aaide der hele lichaam en belande op haar kont met me beide hadden. DEze kapte ik beet en zorgde dat ze flink hard op me dik klopte. nee niet hard ik hielp der geowon mee. ''You're mine'' hijgde ik dit was een zware delay op haar vraag van net maar i kmeende het.

Yidae:
Angelina verzorgde me wondje ik pakte haar hand beet en schudde me hoofd. ''Liam is een vriend, Ik weet dat ik voorzichtig moet zijn maar ik lat hem niet in de steek'' sommige dingen verandere ook nooit. Ik zag liam gewoon nog steeds als een vriend. Soms was ik wel heel stubborn. ZE zei dat ik vanacht bij haar bleef weer schudde ik me hoofd. ''heel erg bedankt maar ik ga straks gewoon naar huis'' ik stpate naar achtere. Niet omdat ik nietwilde dat ze iets deed. Maar omdat ik juist wilde dat ze het deed. Ik had der nu al te erg nodig en dat wilde ik niet. ik wist niet meer en ik had nog steeds hetgevoel dat ik haar pijn deed zonder het te herrinneren. Blijkbaar hadden we kei veel meegemaak en ik wist van niks meer
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 22 Emptyzo sep 13 2015, 21:53

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]angel
Leo was echt dom bezig. 'Leeeoo!' Zei ik licht geergert. Ik keek hem niet gelovend aan. 'Jij weet net zo goed als ik wat voor zak laim is en wat hij jouw allemaal heeft aan gedaan. Als die klootzak niet telkens weg rende en eens voor je op kwam had jij misschien minder last van je buik. Of was je teminsten niet bijna dood geweest!' Zei ik met ongeloof. Leo alsjeblieft blijf van die druks af. Laim is een groot rondlopende wietplant. 'Een keertje in de vik steken en je hoord er nooit meer van. Dan valt hij jouw ook niet meer lastig. Je kan niet voor hem blijven opkomen.' Jammerde ik en voelde me echt verlaten. 'Blijf bij mij. Weg van die wiet en shit.' Smeekte ik.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
'iiiiieeek' gilde ik speels en lied me tillen. Ik omarmde zijn nek en keek hem verlieft aan. 'Heb nog niet veel gehoord.' Vertelde ik en op dat moment kwam er licht gekreun uit de deur. Ik Giegelde en keek Jay aan met een pervy blik. Jay zette me weer neer. En vroeg of ik met en mee kwam. 'Het liefst ga ik altijd met jouw mee.' Zei ik en pakte zijn hand vast. Voor dat ik het wist trok Jay me al mee naar zijn kamertje. Toen we binnen waren kon ik het niet laten om hem te zoenen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]rose
Bee bestreelde me hele lichaam met zijn handen totdat hij me kond gevonden had deze pakte hij stevig beed en bewoog mee op het ritme. Ik bleef op en neer bewegen van een rustig tempo naar een iets snellere. 'You're mine' hijgde bee. Ik stopte even en keek hem licht geschrokken aan. 'Ooh beeee!' Gilde ik en hugde hem op mijn hardst.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
Ik glimlachte en klauterde op zijn rug. Ik legde me armen over zijn schouders heen en pakte me pols beed. 'waar moest je heen' gromde drake. 'Oeeh Oeeh het is vlak om de hoek.' Ik spoorde met mijn voeten zover dat lukte.

Toen we bij de apotheek waren probeerde ik weer te staan het ging goed maar nogsteets niet 100% 'hoooooi!' Zei ik vrolijk. Ik maakte een heel gesprek met wat ik allemaal niet gezien en gedaan had. 'Ooh heb je iets voor een ontsteking, in de nek een wondje.' Vroeg ik en wees naar drake zijn sjaal. 'Hij is bang voor de dokter.' Fluisterde ik speels. Het meisje achter de toonbank begon zachtjes te giegelen en keek in een van de laatjes. Ze haalde een potje er uit. 'Sochtens smiddacht en voor dat je naar bed gaat even in smeren. Laat het er in trekken en veeg het er niet meteen van af.' Legde ze uit en zette het potje op de toonbank. Ik glimlachte en keek naar drake. Ooh en nog deze.' Zei ik en toverde een recept briefje uit mijn zak.' Het meisje glimlachte en pakte een doosje deze gaf ze aan mij ik betaalde en klom op drake zijn rug ik hield een klein plestik tasje aan mijn pols. 'Hoorde je dat draakje! Sochtens smiddachts en savonds~' her haalde ik speels en grinnekte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 22 Emptyzo sep 13 2015, 22:28

bee:

"Heey!! Dont stop!!" Smeekte ik toch wel lachtend toen ze haar boobs in der hug tegen me aan drukte. okey laat maar il.pakte der beed.em.rolde naar de grond zodat zr onder lag. de vak had ik gebroken met me.eigen handen en knieen niet dat dat zeer deed. ik.stopte me.dik er opnieuw in en.begon haar te nemen deze keer wel.rustig enzo.

Jay:
Toen ik net de deur dicht had gedaan werd ik.ontvangen dooe goddelijke.lippen. Ik.pakte haar stevig vast en.zoende haar labg terug. "ik.heb zo.zo gemist!" Zei ik en tilde der op. Ik bleef der zoenen. Ik meende her ik.miste haar zo erg. Me hand ging.eigenlijk nier geplant onder haar jurkje/Shirtje.

Leo:

Ik beet op me.lip.toen ze dat zei. Iets zei dat ik.haar moest vertrouwen. Ik bleef lang stil en staarde naar haar. Na even ademde ik uit. "Okey. Ik ga met je mee" Zei ik zacht. maar eerst dat disco party feest nog waar ik. straal.bezopen van.gingn worden.

Drake:

"Yeah" gromde ik toen delle weer op me rug zat. toen hij net in de apotheek.met die meid bezig was had.ik.met me arme overelkaar heen naar de twee gestaard. Boos natuurlijk. grumpy drake al the way!.

We liepen terug noujah ik liep terug. delle.. zat op me rug. en dat spul.ging ik echt niet opsmeren..

bij.de deur liepen.we tegen een gast op.met zowat ee afro aan.krulletjes. "kijk.uit"gromde ik. De jongen stak zun middelwibger op en waggelde weg
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 22 Emptyzo sep 13 2015, 22:54

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
'Heheeheh.' Gniffelde ik. Ik lied drake naar de bank toe lopen zodat we samen konden zitten. Ik pakte het potje uit me tas en greep drake zijn sjaal beed. Ik trok via de sjaal drake naar me toe. 'Kom eens bij dokter Huna.' Zei ik speels met wat smeersel op mijn wijsvinger. Ik vocht me een weg door de sjaal heen totdat ik het spul op zijn wond kreeg misschien was het wel een heel gevecht maar ik zou het voor elkaar krijgen. 'Mhahaha.' Zei ik speels toen het er op zat. Ik pakte een Loly van de tafel en stopte het in zijn mond. 'Draakje is lief geweest.' Zei ik speels en stopte de Loly in drake zijn mond.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto
'Hey.' Zei ik toen ik drake zag zitten met een Loly. Ik ging naast hun zitten en verveelde me een beetje. Komen jullie vanavond naar de party van James? Ja toch?' Vroeg ik en keek naar drake zijn lolly. 'Wil je er ook een?' Vroeg Huna. Ik schudde me hand van niet. 'Nee dank je. Ik... Eet geen...' Ik was het woord al weer kwijd. Vroeger had ik nooit die zoette snoep. Teminsten me ouders kochten het nooit.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Yu
*rookt*

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]rose
Bee en ik rolde van de bank af op de grond. Bee moest vast een hoop gewicht opvangen Huhuhu. Heel gentel en anders dan normaal begon bee me te penetreren. Ik legde me hand op zijn kond en kneep er zachtjes in. 'Mmmh, zo heerlijk.' Fluisterde ik en genoot van bee zijn zachte langsamer bewegingen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
We zoende elkaar lang en intiem. 'Ik jouw ook! Vooral gisteren avond.' Zei ik terug en voelde dat ik weer werd op getilt. En voelde twee grote handen onder me jurkje glijden. Ik glimlachte tussen het zoenen door. 'Stiekemerd.' Fluisterde ik. Speels deed ik het zelfde. Voorzichtig drukte ik met me tong tegen zijn onderlip aan.

'Ik ga je zo missen.' Zei ik treurig maar verlieft.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]angel
Het bleef echt heel onaangenaam stil. Leo staarde naar me maar zij verder niks. Nu maakte ik me echt zorgen. Zou hij echt dat jong boven mij kiezen. Ookal wist hij niet eens meer van mijn bestaan af. Ik had de hoop al op gegeven en wilde me omdraaien. 'Okey. Ik ga met je mee' hoorde ik zacht. Ik keek naar hem terug en glimlachte. ik kon hem haast wel knuffelen en toch besloot ik om me nog maar even in te houden. Ik knikte. 'Is goed dan gaan we eerst naar die afterparty en daarna naar mijn huis.' Stelde ik voor ookal was het meer een meisje dorm. Maar Hey hij was er al minstens twee keer geweest dus als hij dat nu nog niet wist. 'Kom je?' Vroeg ik en keek even achterom. Elegant liep ik door de gang heen. Yes Yes Yes hij gaat met me mee! Mijn hart maakte een opgelucht na sprongetje. Ik lied Leo zijn leven niet nogmaals verpesten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 22 Emptyma sep 14 2015, 09:30

bee:

Haar gekreun haalde me over de grens. Ik vulde haar met ne warne cum. Maar nu was ze ak weer niet gekomen (Sorry dat ik.voor jouw typ xD maar wilde bee zo draag dit laten.doen:

Ik trok hem terug en begon haar lichaan te liefkozen met me handen en mond. steeds verder naar benede toe. Ik deed der benen wijd eb begob haar bovenbeen schatjes te bijteb en kusjes op te geven. Me duim legde ik op haar clitoris en begin het te masseren.

Jay:

Nu zei ze het al weer wat was er gistere avond? Ik glimlachte toen ze me shirt omhoog deed. Maar dacht na wat we gistere had moeten zijn?*Brn nog wat aan het verzinnen xD*

Drake:
Toen we zaten begon delle aan me sjaal te sjorre. ik gromde en probeerde hen.steeds weer te ontwijken. maar zijn.doorzettingsvermogen om niet te stoppen was zo groot dat ik besloot het na een lange tegenstribbel op te geven. Ik lied me handen zakken en gaf delle zijn plazantje. Toen het er net op zat begon het te brandde. In woede wilde ik het er afsmeren. maar de hand met een lollie die naar me mond ging. blokeerde mijn actie. Omdat ik net lichtjes zat te grommen kon de lolly een weg naar binnen vinden. Ik keek langzaam opzij naar delle en toen naar de net aangekomen setto. Bij begon wr over dat hij gren lollie at..Nou mooi ik ook niet. Ik pakt de. lollie uit me mond en duwde deze in de mond van de pratende setto. "Zwijg en eet". zei ik op zun drakes.

Yidae:

Ik bleef even staan wn keek der na toen ze weg liep. wat zei ik nou net... dat ik met der mee ging. Oh waar de hell was ik mee bezig!. Na even liep ik achter der aan met me handen in me zakken. Der ging zo veel door hoofd heen.  We wachte tot he rfesst over een.half uur.zou.beginnen. ik was buiten bij yu gaan zitten

verpleegster van de afkick klinick waar leo zat:

Ik liep door de gangen en zag daar leo lopen. "yidae!!" Riep ik. Nadat hij bij ons weg gegaan was. uit de kliniek had hij besloten trots te zijn als asian. En zijn koreaanse naam te handhaven.  Ik was blij.hem zo te zien. Ik pakte zijn hoofd beet en draaide het.wondje naar mij toe.  daarna gaf ik.jem een kleine speelse tik. "Val nou niet steeds! Jij blijft onhandig heh!" Lacht ik. Nee ik vond.hem niet leuk en was ook niet berlieft oo hem. het bleef een client van mij.
*flashback*

We zaten met zun alle rond eeb tafel. Over een ongeveer tien minuten moesten we weer aan de slag. Het werke in een afklick kliniek was zwaar. zeker als je geen vooruitgang zag in al je werk die je in iemand stopt..  
En soms had je een klient die zich zo in je hart vast klemde door zijn doorzettingsvermogen en zorgzaam hard.  Zun jongen hadden we nu weer. Het was een aziaat van rond de 20. Hij is hier nu een klein maandje. En het gaat nog niet echt lekker met hem. Hij gebruikt drugs om emotisch eb ervaringen te vergeten.

Ik zal je meer vertellen over soorte verslaafde.

Je hebt de gene die verslaaft zijn geraakt omdat ze denken dat het stoer is. Om deze er vanaf te krijgen je het moeilijkste omdat ze vaak de kwaad van drugs niet zien. Deze willen vaak ook niet afkicken *Kuch liam kuch*

Dan heb je het groepje dat mee liep en deed met smokers en drugs verslaafde. Om er bij te horen. deze groep is.makkelijker te behandelen omdat ze vaak doorhebben dat het slecht is en ze beter stoppen.

*Noemt nog een paar soortrn drugs verslaafde op*

En dan heb je de gene die het gebruiken om gebeurtenissen te vergeten. emotisch uit te wissen. Her geveol te geven even niet in de problemen te zitten. voor deze was het vaak verlore zaak.  vaak omdat ze bang waren om voor de herrinering. Maar deze groep verzorgen vond ik zelf het intersant. ze een rede geven door te gaan en het verleden achter zich te laten en overnieuw te beginne als dat lukte was het zo geweldig.

Die asian van Rond de 20 was dus een.jongen die drugs gebruikte om dingen te vergeten. Hoe weet ik dat. Omdat hij zo zorgzaam is. Deze tmaand heeft hij bijna geen drugs aangeraakt en wilde alleen
maar helpen ookal kon zijn lichaam het niet aan. En omdat hij zware hallucinaities had.

De dag dat we deze jongen vonden was geen dag te vroeg.  Hij werd gevonden in een steeg door zijn hondje die.de aandacht vroeg van.voorbij komende mensen. Ik snap dat niemand echt de aandacht gaf aan het blaffende beestje. want ze zag er goed verzorgt uit. mooie huid en zeker niet ondervoed. Dat was wel iets anders voor haar baasje. wiens lichaam het op het punt stond op te geven. Hij heeft een week in her ziekenhuis gelegen vanwegen onder voeding. En nu loopt hij hier al een kleine maand rond.

Het gaat hem zwaar af. Maar we hadden nog geen tekens gezien dat hij het op ging geven.  

Vandaag was het mijn buurt om als eerste de ronde te doen en te checken of alles goed ging. alle kamers waren goed iedereen werd wakker en sommige hadden hun.kock naar drugs maar voor d erest niak anders. tot ik de kamer in kwam van de azian. Hij lag niet in bed. Of in se kamer. ik naar zijn badkamer. Hij had de douche aangezet en zat met  zijn kleding. Zijn hele lichaam trilde. Hij luisterde niet naar zijn naam of iets. toen ik de kraan uit greep hij naar zijn buik en lied hij zich omvallen hij hijgde zwaar.  Hij was helemaal in een trans.  Ik had dir wel vaker gezien. Maar waarom vond ik.dit zo zielig!.  Hij begon helenaal te shaken.Ik pakte zijn wangen beet en keek recht in zijn blauwe ogen. Tranen rolde over zijn wangen. "Snap out of it!" gilde ik. Okey normaal zou ik anders reageren maar ik gunde het hem gewoon niet. Iets vertelde me dat hij al zo veel meegemaakt had. De jongen klamde zich aan ne vast dit wad de eerste keer in die maand dat hij hier al was. Dat hij lichaamelijk contact accepteerde. Hij stopte met ademhalen. En staarde doodsbenauwt aan. Na een paar minuten hapte hij naar adem en schoot overeind naar zijn knieen. Hij sloeg zijn arme rond zijn maag en gooide het kleine beetje eten. wat hij binnen had gekregen, er uit.  Ik sloef me arme over zijn schouders heen en wachte tot hij bijgekomen was.


Laatst aangepast door Evilian op ma sep 14 2015, 11:54; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 22 Emptyma sep 14 2015, 12:12

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
delle
ik klapte blij in me handen, toen het me lukte om de lolly in drake zijn mond te stoppen. setto was er bij komen zitten. drake stopte zijn lolly in setto zijn mond. die blik van setto was echt geniaal. zachtjes begon ik te grinneken. ik sloeg drake zijn hand weg zodra hij aan zijn nek wilde komen. 'niet aan komen draakje.' zei ik speels en trok een drietje met mijn mond. setto pakte de lolly vast en keek er verbaast en nadenkend naar. 'drake drake drake drake, we gaan naar de dico party toch?!' vroeg ik entausjast. 'misschien komen we daar nog een paar leuke dames tegen.' vertelde ik blij en maakte een hiptrust beweging terwijl ik nog op de bank zat. 'drake, heb jij eigwnlijk al een gf?' vroeg ik nieuwschierig. zoon gozer als hij moest gewoon al een gf hebben net zoals jay.

yu
ik zat in een buiten tuintje met nog wat andere asians niet veel idolen rookte omdat het meestal gewoon niet mocht. achter me hoorde ik weer bekende voed stapjes. 'oi, wijfy kuche kuche YD.' verbeterde ik me zelf maar helaas bleef ik in mijn rokers hoesje. 'kuche, kuche, kuche.' ik hield een vuist voor me mond en probeerde op adem te komen. ik klopte naast me op het buitenbankje. als teken dat hij naast me moest komen zitten. 'en wat ga jij doen tijdens de avond party? denk dat ik lucy ga opzoeken.' zei ik met een trotse blik en nam nog een trekje van mijn sigaret. 'dan smokkel ik haar de vip ruimte in hehe.' vertelde ik aan YD en grijnste. 'YD drink je met me mee vanavond?' vroeg ik en aaide door zijn asian haren heen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
setto
ik kreeg inenen drake zijn lolly in me mond gedowt. dat was echt heel raar het eerste waar ik aan dacht was dat hij het al in zijn mond had gehad. langsaam trok ik de lolly uit me mond en keek er aandachtig naar. dit ding heeft in drake zijn mond gezeten. dacht ik nogmaals en voelde me best een beetje vies. 'Zwijg en eet". zei drake grommend en toch ook weer bevelend. ik stopte de lolly weer langsaam in mijn mond terwijl ik naar drake bleef kijken. 'het is zoet.' zei ik met lolly en al nog in mijn mond. ik begon er aan te sabbelen. 'huna, hoe weet je zo zeker dat je binnen een avond een vriendinnetje krijgt?' vroeg ik lichtjes verward en keek hem vragend aan. 'eeeeeeh, het hoeft niet persee je vriendinnetje te zijn het kan ook gewoon voor een avond of voor een dagje. toch drake?' vertelde hij en keek ter bevestiging naar drake toe. 'maar?' vroeg ik door en keek licht verward. 'hoe kan dat dan?'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
angel
ik wandelde naar de tuin vip ruimte en ging daar bij yuli en eam eam zitten. samen begonnen we te kletsen leo was naast die gozer met het lange haar gaat zitten yuli vond die gozer echt heel aantrekkelijk. ik rolde met me ogen wat is er nou weer aantrekkelijk aan een asian. okee leo was leuk maar hey! zat in een twee strijd ja!

er kwam een meisje aan gelopen ze pratte tegen leo en deed verschillende dingen. de jaloezie kwam nu echt duideliojk omhoog. leo was mijn schatje en niemand mog aan hem komen. in me oog hoeken bleef ik bitchy naar dat meisje kijken terwijl ik het gebabbel van yuli moes taan horen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]rose
Ik keek bee flirty aan toen ik voelde dat jij echt kwam. 'Ah dat is wel een van je snelste keren he!' Zei ik plagerig. Bee lied me deels los. Hij zakte naar beneden en beed in een van mijn bovenbenen. Oké bee was nu echt offischele mijn perfybadboy. Ik gaf weer een zachte kreun toen hij nu ook met me begon te spelen. Bee was echt nu zo veel perfecter en zo lief zo aardig en gentel. En nog altijd even stout. Ik lied me helemaal ontspannen en verwennen door bee.
Langsaam hoe langer bee bezig was hoe meer ik begon te kreunen.

Na een tijdje kroop ik naar bee toe en gaf hem een kus op zijn mond. 'I love you so mutch.'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
Ik glimlachte nog even en keek hem verlegen aan. Ik deed me armen rond zijn nek over zijn schouders heen. Voorzichtig legde ik me hoofd naast die van hem tegen zijn borstkast aan. Ik begon hem teder en close te knuffel.


Laatst aangepast door Timeless op ma sep 14 2015, 13:59; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 22 Emptyma sep 14 2015, 13:57

Drake:

Ik zuchte. ‘’yeah ik ga wel mee’’ gromde ik. Delle had het over een one night stand. ik zucht. ‘’Hij bedoelt dathij het alleen voor de lust doet.’’ gromde ik. toen delle vroeg naar mijn relaties zweeg ik. nee ik had er geen e wilde er ook geen!. meiden zuigen.. ja okéy ze zuigen maar dat bedoelde ik niet zo. bedoel dat ze kut zijn om mee om te gaan!.

YD:
ik meek op toen hij me wijfie noemde. Even stond ik stil maar schudde me hoofd. Ik plotse naast hem neer en staarde naar de omgeving.

Ik luisterde naar Yu en knikte dat ik het wel goed vond om me te gaan drinken kan toch geen kwaad! hij aaide me haren ik probeerde hem te ontwijken maar dat lukte niet. ineens kwam die meid uit de kliniek op me af en sloeg me. ‘’aaissh! ik doe voorzichtig!’’ piepte ik zacht terug alsof ik een hondje was die op zijn kop kreeg. kort daarna ging ze er weer vandoor. ‘’Zie ik je vanavond nog een keertje?’’ riep ze ik stak me duim op. daarna keek ik terug naar Yu, ‘’Die meid zou nu wel hard staan te fangirle!, haar BF stond gewoon naast kpop goden op het podium’’ lachte ik over zijn GF.

Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 22 Emptyma sep 14 2015, 15:17

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
'Cooool kunnen we same rond hangen enzo!! En dansen.' Zei ik blij. Ik stond op van m plek en ging op de bank staan ik maakte een paar danse moves en hip trust bewegingen. Vervolgens stapte ik mis en zakte met me voet tussen de zitjes van de bank in. 'Whaaaah!' Gilde ik als een meisje. Meteen flikkerde ik om, op drake zijn schoot.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto
'Lust? Is dat niet een van de zondes?' Vroeg ik me af. 'Ik dacht dat mensen altijd bij elkaar bleven.' Bekende ik en dacht weer diep na. 'Drake heb jij wel eens toe gegeven aan lust?' Vroeg ik serieus na een tijd denken. 'Ben benieuwt hoe dat voelt om lustig te zijn. Mij is het nog niet echt overkomen.' Vertelde ik eerlijk. 'Waarom doet me dit denken aan riven? De weken dat hij voor het eerst naar school ging had hij het alleen maar over meiden. Toen hij terug kwam. En hoe knap ze waren. Enzo. Toen voelde ik me ook anders raar en vreemt. Weet niet hoe ik het beschrijf maar het was niet echt een happy gevoel.' Vertelde ik plots zonder het me een beetje te realiseren. Ik streelde verward door me haar heen en sabbelde verder aan mijn Loly.

Huna ging op de bank staan maakte wat dans bewegingen. Ik zag hem gewoon in slowmotion vallen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Yu
'Nou eigenlijk... Wist ze niet dat ik met die gozer om ging.... Ze weet pas sinds kort dat ik soms samen trainde met jongens van school in een bandje.' Gaf ik eerlijk toe. 'Damn mis me puppy....' Begon ik en legde me voorhoofd tegen YDs schouder aan. Ik omarmde Yd met een arm en trok hem iets meer naar me toe. 'YD, zullen we Lucy zoeken?' Vroeg ik zachtjes en trok hem steeds closer naar me toe. totdat ik hem haast knuffelde en zelfs bijna kon kussen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Is this real? Part 4 - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 22 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Is this real? Part 4
Terug naar boven 
Pagina 22 van 43Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 32 ... 43  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Is this real? part 1
» Is this real? part 2
» Is this real? part 3
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: