cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Is this real? Part 4

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 39 Emptydi okt 27 2015, 22:21

"Wat nee hahaha das geen hulpje. Das een collage daar werk ik mee samen. Soort van een vriend " zei ik een stond ook op om achter setto aan te lopen de keuken in. "Als het goed is wel. Ik opende de koelkast een keek et in.. Wel er staat eten in je mag pakken wat je wild een als et niks is bestellen we wel. Dan kijk ik even bij Bee hoor het met hem gaat " ik liep terug naar de Bee die schaapachtig voor zich uit staarde. "Dude je had beloofd weg te blijven. Een maat van mij is er.." zei ik een probeerde Bee recht te zetten.. Hij bleef me echt aankijken alsof hij dubbel zag. " wat heb je allemaal geslikt! " zei ik nu nest werk boos. " moet ik weer echter jr kont al jr problemen oplossen.. Hoeveel metingen heb mr nu weer gehad?? Besef je niet daar je eens een keer moet stoppen??. "

Bee:
Ik keekop. Zag ik nu echt twee maal Jay??. Het was werk zijn broek. Was hij nou blond??. Heh ik snapte het niet echt. Ik bleef ze volgen. Het waren er echt twee!. Na een eeuwigheid kwam een van de twee terug. Hij begin te praten. Check deze Jay was echt. Ik wilde hem vertellen dat ik alleen gedronken had. Meer niet. Okey wel bijna maar toen zag ik rose voor me een was ik gestopt! Dus die telt ik niet mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 39 Emptydi okt 27 2015, 22:57

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto
Er klonk een kleine twijfeling in de stem van James toen hij het woord soort van vriend zei. 'Okee.' Antwoorde ik en vond het allemaal maar vaagjes. James bracht me naar de koelkast en deed de deur open. Het meeste herkende ik niet eens, wie ziet mij nou in de keuken kijken? Tenzij anne kookt natuurlijk! Ik vertrouwde de koelkast van James steets minder. Hoe lang was hij ookalweer niet thuis geweest? Ik deed de koelkast weer dicht en zag op dd keuken aanrecht een aantal pakjes liggen. Eentje pakte ik op en bekeek het. 'Noedels?' Las ik en draaid ene vragend naar James om. James zat te praten met zijn soort van vriend. Zoals hij dat noemde. In me blote borstkast, met het noedel zakje in me handen, liep ik naar het stelletje toe. 'James, hoe moet dit?' Vroeg ik voorzichtig en wilde niet echt tussen de jongens in stoken. Het zag er namelijk niet geheel gezellig uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 39 Emptywo okt 28 2015, 22:51

Jay:
Ik probeerde contract te kregen maar schijnbaar was ik niet belangrijk geboren om op te reageren. Daarom lied ik hem meteen los toen setto de kamer in kwam met noedels ik glimlachte. Door kan jr op verschillende manieren klaar maken. Een aangezien weer lang genoeg de tijd hebben. Zal ik je de lekkerste manier uit leggen." Ik sloeg mr arm rond zij schouders een bracht hem naar de keuken. Ik legde uit hoe jr de noedels moest koken. Daarna de kip. Ik gaf setto vaak der pan in handen maar bleef wel bij hem staan.

Ik brak eitjes in de voor verwarmde pan. " houd beed dan de steel van de pan!! " zei ik toen de koekenpan bijna van het gas fornuis viel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 39 Emptywo okt 28 2015, 23:24

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto
James vertelde dat hij me de lekkerste manier wilde laten zien. Zo lang hij het maar doet was er toch niks aan de hand? Dacht ik nerveus toen hij me zelfs naar de keuken mee begeleide.
Ik bleef eerst zo ver mogelijk bij de kook spullen vandaan en lied James zijn gang gaan totdat hij zei dat ik pannen moest vast houden en moest roeren met een lepel. Alles ging zo snel wat hij deed! Dat water koken was nog wel te toen. Maar die kipjes bleven aan de pan kleven en dat handvat van die koekenpan was zwaarder dan ik dacht. En dat zag James ook toen hij een eitje brak. Ik wilde aan de kant gaan om hem ruimte te geven en er zelf tussen uit te knijpen maar  door James bevel schrok ik me rot en greep snel het handvat van de pan weer beed. 'Eheheh... Sorry heb nog nooit gekookt.' Verontschuldigde ik me. Anne mocht voor mij altijd koken en nu wist ik zeker dat dat voorlopig ook niet zou veranderen. Er waren veelte veel dingen waar je op moest letten en dat ook nog eens tegelijkertijd. Het eten begon steeds lekkerder te ruiken waardoor me maag nog harder begon te schreeuwen om voedsel.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]rose
Ik had bee al meerdere keren een berichtje gestuurd. maar er kwam telkens geen antwoord. Ik maakte me zo zorgen om hem, waarom zou hij nou niet terug reageren? Hadden we het niet juist uit gepraat? Dadelijk ging hij toch terug naar Korea en was dit een van de laatste dagen dat ik hem nog kon zien. Ik slaakte een zucht vol zorgen uit en staarde naar mijn tien ongelezen berichten. 'Rose, hoop nou niet teveel van hem. Je weet hoe Bee is. Hij komt zichzelf nog wel tegen.' Fluisterde mellanie, ze was naast me komen zitten en had waarschijnlijk mij al vaak genoeg gesnapt met het versturen van een berichtje. 'Owh,' jammerde ik en lied me tegen Mellanie aan leunen. 'Hoopte zou dat hij het on te rand wel geleerd had. Het voelt net alsof ik gewoon even een mannelijk lichaam nodig om mee te knuffelen.' Jammerde ik tegen Mellanie en begon haar maar zachtjes te knuffelen. 'Denk dat yuli, eam eam en angel dat ook zo voelen. Het zijn gewoon die maandelijks hormonen weer denk ik.' Vertelde ze en legde haar hoofd tegen die van mij aan. 'Het is niet dat ik om.... Je weet wel snak. Het is meer de aanwezigheid van. Gewoon die armen om me heen.' Legde ik uit. 'En eigenlijk ben ik al een paar maanden niet meer ongesteld geweest. Komt vast door al die stres. Heb ik wel eens eerder gehad.' Bekende ik. 'Er is zo veel wat we moeten doen. De liedjes op nemen dansjes oefenen voor optredens en dan nog al die andere dingen die we moeten doen. Zoals Engels leren.' Jammerde ik steeds meer en drukte me gezicht in de wollige trui van Mellanie. 'Waarom is dat andere meisje er eigenlijk uit gegaan?' Vroeg ze best onverwachts. 'Diamond, Uh joyce? We mochten er van de oude manager er niet over praten maar eigenlijk weet ik niet echt waarom ze weg ging. Zo ineens was ze weg en ze had niks tegen ons gezegd. Ze sprak wel vaak af met dat vriendje van haar. Oh wat kon hij goed dansen en zingen. Het was echt een mester flirt. En die kop van hem had wat weg van zoon pester op school weet je wel met.' Vertelde ik en begon te glimlachen bij het idee dat ik hun tweeën weer zag. 'Ze waren zo schattig.' Piepte ik verlieft. 'Dus ze had een vriendje. Ik vind het maar moeilijk een vriendje. Dadelijk kan ik hem niet meer zien en vast houden. Hoop echt dat hij van andere meisjes af blijft.' Zei mellanie en begon spontaan jaloers te kijken. 'Hahahaha, denk dat Jay de braafste jongen is die je kan krijgen!' Zei ik vriendelijk en begon haar speels fijn te knuffelen. 'Urg, rose.' Piepte ze zo lekker schattig. 'D-denk je echt dat Jay...' Stotterde ze zachtjes. 'Ja echt! Zolang je maar in de tussentijd die drake uit je hoofd zet! Dan komt alles goed.' Zei ik als een moeder van haar en tikte op haar neus. Ze leek even in gedachte verzonken. 'Shit misschien had ik het niet moeten zeggen.' Zuchtte ik hopeloos. 'Het is al goed rose, je hebt al die tijd al gelijk gehad. Jay geeft meer om iemand dan die sacherijnige Drake. En mijn hartje is ook helemaal verlieft en vol van hem dus drake past daar echt niet meer bij.' Glimlachte ze. Ik zag haar gewoon helemaal stralen toen ze het over haar liefde voor James had. Awhhh zo schattig. Zo jong en verlieft. En toch bleef bee ook door mijn hartje spoken. Net als mellanie kon ik hem niet los laten. Stiekem keek ik naar me mobieltje en tikte een berichtje naar James.
*hey,
Ik heb bee al een aantal keer geprobeerd te bereiken maar hij neemt niet op en leest zijn berichten niet. Maak me een beetje zorgen. Is hij bij jouw? En is alles wel goed met hem? Na jouw feestje was hij nog even door wezen feesten. Owh... Misschien had ik hem gewoon mee moeten sleuren. Naar huis. Het is net een wild uit de hand gelopen tiener! Waarom voel ik me nou alsof ik iedereen zijn moeder ben :$
Warme Knuffels van rose* tikte ik en drukte met moeite toch op verzenden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 39 Emptydo okt 29 2015, 10:25

Bee:
Langzaam liep ik de keuken in. De drang naar water was groot. Daar zag ik James een setto bezig meer het koken van James zijn favo noedels. Ik klom op een strooien aan de keuken tafel en keek toe hoe de twee jongens aan het komen waren. Ik voelde de jaloezie omhoog komen. James een ik deed dat normaal altijd... Samen koken samen lachen. Die blik hoorde hij naar mij te geven.. Niet naar die andere. Mee gedachten verdwenen naar vroeger

Flashback
"Minseok schiet op!!! " riep James bij een schoot ons appartement in meteen toen hij binnen was ging de muziek aan. Hij danste voor me uit. Ik bleef in de deuropening staan een zuchtte diep. Waar een blijheid. Er was niks om blij over te zijn. De dag was niet goed gegaan . waarom dan die blijheid. James danste zijn weg terug naar mijn gezicht. Meer zijn wijsvingers drukte hij me mondhoeken omhoog. Ik kerk hem recht aan in zijn donkere ogen. Ze straalde gewoon helemaal. "Als je dag niet goed gegaan is moet je juist blij zijn een dansen zorgen dat het wel leuk wordt!" zei hij. Meer zijn handen pakte hij mr beet een draaide me in een dans. Grommende lied ik mee mee trekken. " kappen hier ben ik echt te oud voor!. " ik probeerde me uit zijn blijheid te vringen. Maar het enige waar mee lukte was mee had uit doen. Want James bleef dansen een me mee sleuren. Langzaam gaf ik het tegenstribbelen op. "Laten we koken!" hoorde ik hem blij boven de muziek roepen. Ik haalde mee schouders op. "Kook jij maar" antwoordde ik somber. Ik lief me aan de keuken tafel zakken. Mee blik had ik naar voren gezet. "Waarom ga je eigenlijk met mee om een blijf je moeite doen om mr te laten lachen" zei ik zacht. " omdat je mijn vriend bent. En mijn vrienden moeten gelukkig zijn. Ik stil niet dat jr verdrietig bent om dingen waarop het niet nodig is. Je moet ook genieten lachen een plezier maken ". Antwoordde hij terug. Ik schudde me hoofd daar ging nooit meer gebeuren..

Na even had hij het voor mekaar gekregen dat ik in de keuken stond met mee handen rond de steel van de koekenpan. James deed zijn dingen een brak de eitjes. " houd het goed beet dan!! " riep hij een pakte mr hand beet zodat ik de pan niet zou laten vallen. Hoe kon dit jongen altijd vrolijk zijn.. Ik snapte het niet. Vandaag hadden we weer eens te horen gekregen dat onze muziek niet Koreaans genoeg was om uit gegeven te worden.. Moeten nog steeds geen werk in de muziek wereld als DJ.. Dus alle redenen om niet blij te zijn. Ineens gilde James. Ik keek op een zag hoe de pan met noedels op de grond viel. Meteen begon James te lachen. Wat was hier nou we leuk aan!!. Ik stapte naar andere een gleed bijna uit. Ineens begon ik mee te lachen. Met veel moeite glibberde ik weer recht. De lagen een ogen van James waren zo blij dat ik mee ging lachen. " zelfs dit is ons niet gegund" lachte James vrolijk. " kip tijd!!! " riep hij. Ik schudde me hoofd. Ik ging deze jongen nooit verliezen als vriend!

----

James:
Setto was echt een hel in de keuken!!. Maar des te lekkerder zo het eten zo zijn. Ik lied hem de pan beet houden. Pas toen de ei klaar was nog z hij stoppen. Ik dekte de tafel voor mij een setto. Daarna scherpe ik op. " kom eten " glimlachte ik. " je eerste zelfgemaakte eten "!.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 39 Emptydo okt 29 2015, 11:40

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto
Ondanks dat het voor mijn ogen best fout ging was het eten toch nog klaar gekomen. James had de kipjes weten te redden. En het ei zag er heel apart uit. Ik had nooit geweten dat het er eerst zo uit zou zien. 'WoW!' Kon ik alleen maar uit brengen. De noedels waren ondertussen ook gegroeid en de kip was van roze naar wit bruin gekleurd. Ik stapte achteruit en lied James de tafel dekken. Owh wat lag alles scheef op tafel! Ik kon het niet laten om het recht te leggen. Ik ging al gelijk zitten op het moment dat ik James de pan zag dragen. Deze zette hij op tafel neer en vulde onze kommetjes. Met me neus snoof ik de geur van kip en noedels op. 'Mmh het ruikt ingeval goed.' Zei ik en roerde met me lepel door de kom heen. Voorzichtig blaaste ik tegen de noedels aan. 'Hehe, hopelijk is het niet de laatste keer dat ik eten maak, het was moeilijk maar wel leuk.' Mijn mondhoeken krulde op en mijn oogjes glimlachte samen naar James. '(Zegt eet smakelijk in het koreans)' smakelijk slurpte ik de sliertjes naar binnen ondanks dat het nog aardig heet was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 39 Emptydo okt 29 2015, 20:16

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James Daniel Choi Jay

''smakelijk'' glimlachte ik terug en smulde het eten op in de tussen tijd had ik dus blijkbaar een smsje gehadvan Rose. Hier reageerde ik nu op. HAd er tocht tijd voor. 
[i]*hey Roosje, Bee is hier. hij is net thuis gekomen en krijg niks uit hem. Helaas.. Hij ziet er heel slecht uit. Vast weer te veel gedronken....

Dat heeft niet echt zin. hem mee slepen. hij weet altijd zijn zin te krijgen. 

Je een moeder voelen. Dat komt omdat je zun super groot hart hebt. JE bent echt een geweldige meid. Met je hart op de juiste plek. Weet dat je altijd bij me terecht kan met alles heh! You can call me daddy!! xD sorry~!.*

toen ik klaar was met type was ook me eten op. ''Zal ik nu weer een poging doen tot koffie geven!'' zei ik en zette koffie. Bee was al weer op de bank gaan zitten. ik ging er ook zitten met drinken en wenkte dat setto ook kon komen zitten als hij niet al zat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 39 Emptyvr okt 30 2015, 17:27

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]rose
*oh, bee... Hij kan ook echt nooit van de drank af blijven he? Hihi ik zal hem dat wel leren dat het zonder drank ook leuk kan zijn! En meestal veel leuker. Omdat je daarna nog wat dingen onthoud. Bijvoorbeeld.

Maar dit moedertje weet ook haar zin te krijgen als ze het echt zat is hoor. Ik trek hem gewoon aan zijn bijden oren mee!

Hihi Awh dat is zo lief van je James. Dan mag je mij mamy noemen Hihi Wink zal ik dan ook maar voor jouw vixx kids zorgen? In de tussentijd dat je weg bent lieverd? ;p*

Verstuurde ik terug en begon lichtjes te grinneken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 39 Emptyvr okt 30 2015, 17:34

Jay

*Hheey girll! Daar ben het voor 80% mee eens. Maar drank is op zich ook best lekker!
Oeow dan moet ik je maar altijd je zin blijven geven dan xD zal Bee waarschuwen!.


*mamy! Take care of my little children!. They need you. Without a parent they are nothing!. XD. Dus als je dat we wil doen ben je een reddende engel. Hahahha. *
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 39 Emptyvr okt 30 2015, 21:00

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
rose
*Beter van wel james Wink maar ik luister graag naar anderen huj zin en mijn gedult is soms beetje te groot. dat zie je maar weer eens aan bee :$*

*has your little children special treatmens? O:) (a) *

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
setto
het eten smaakte best goed. ik bedankte james voor het eten in het koreaans. ik vond het best wijs om dat zo te kunnen spreken. heheh trotse ik!

'ja, graag en nu niet weer struikelen he!' zei ik speels en klopte op zijn schouder. ik hielp niet echt mee met afruimen dat was niet echt mijn gewoonte. deed het thuis ook nooit dus waarom hier wel? ik ging op de bank zitten en keek bee aan. 'hey how are you?' vroeg ik en keek hem vragend aan.

toen james kwam met de koffie verzitte ik me zodat hij er bij kon. ik pakte de koffie aan en begon er in te blazen en te roeren met het lepeltje. 'bedankt.' zei ik netjes en glimlachte. 'james als jij in korea bent. wat moet vixx dan doen?' vroeg ik me af. ik had de hele dag er al aan gedacht. 'hoe moeten we traienen en wat moeten we trainen? en hoe met mogelijk nieuwe liedjes? of dansjes? en umh.... heb wat geinternetted.' zei ik in het fout internet taal. 'volgens mij hebben we nog niet echt een photoshoot gehad? toch?' vroeg ik me af en keek nieuwschierig naar james.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 39 Emptyvr okt 30 2015, 21:35

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James Daniel Choi Jay

*heel veel moeder liefde XD*

setto vroeg over Vixx. hij stelde zo veel vragen dat ik ff na meost denken over mij antwoord. ''hmm ik probeer binnen 3 maanden terug te komen. Dus in de tussentijd regel ik intervieuw voor jullie. En wat jullie kunnen doen is trainen in zang dans en alles. niet spefiec iets maar er voor zorgen dat jullie goed worden. En nog een heel belangrijk ding. Dat jullie lekaar gaan mogen. Drake niet meer weg loopt. Tayoni bij de groep betrokken word. Datjullie voor delle passen. 

Een band hebben gaat niet alleen over muziek maar de vriendschap onderling is oook belangrijk dus heb graag dat jullie voor elkaar gaan zorgen. het gaat lastig worden. Ik weet het niet iedereen is even makkelijk om mee om te gaan. Maar als iedereen elkaar op zun minst mag staalt dat uit in de groep en zullen de fans het leuker vinden.' vertelde ik en begon op te drinken. '' In de tussen tijd regel ik ook photoshoots enzo. intervieuws en alles. Mar dat komt wel op de tijd als het zo ver is.Yu zal een groot deel van mijn taken over nemen en er voor zorgen dat er tijd word vrij gemaakt om te trainen enzo.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 39 Emptyzo nov 01 2015, 16:37

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
setto
ik luisterde aandachtig naar james en probeerde alles in me hoofd op te slaan wat hij zei. ook hoopte james dat hij binnen drie maanden terug zou zijn maar iets in me zei dat hij langer weg zou blijven. 'mmh ja vriendschap.' herhaalde ik hem en lied het woord door me hoofd heen galmen. na even glimlachte ik en keek op. 'vriendschap. ja dat is ons volgende doel. ik ga daar voor zorgen james!' zei ik vast beraden. james vertelde dat hij allemaal dingetjes ging regelen. en ook dat yu de dingen van james tijdelijk over nam. ik dacht even terug aan yu en moest gelijk denken aan die geur die hij altijd met zig mee droeg. james had me ooit eens uit gelecht dat dat druks was. en dat het heel slecht voor je lichaam is. ik nam een nipje van mijn bittere koffie en luisterde aandachtig naar james zijn raad. 'het gaat me vast wel lukken om de groep dichter bij elkaar te brengen. en onze vriendschap aan te sterken. fdat zou je zien als je terug komt james!' zei ik vol entausjastme. ik stak me hand naar hem uit zoals ik yu altijd had zien doen voor een handdruk.

toen me koffie op was zette ik het kopje neer op de salon tafel. vermoeit streelde ik doro me kuif heen. en keek naar de slaperige james. 'zullen we dan maar slapen james. hehe, je ziet er niet uit.' zei ik zachtjes en gaf hem een por tegen zijn schouder aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 39 Emptyzo nov 01 2015, 16:50

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James Daniel Choi Jay

''ik weet dat je het kan'' zei ik en pakte setto's hand beet. 'je zou de enige zijn die dat echt zou kunnen berijken met de jongens;; glimlachte ik trots. daarna stelde hij voor om te gaan slapen. Ik knikte ''dat vind ik een heel erg strak plan. '' Hij gaf me een por en zei dat ik ern iet uit zag, ik maakte me groot. ''Ik ben super sexy! '' ik stak me tong uit en liep achter setto aan mijn slaap kamer in. of ik liep voorop kan ook. Ik lied me op bed vallen. Er onstapte een diepe zucht omdat ik super blij was dat ik eindelijk op bed lag. Ik draaide me om en tikte op dat dat setto kon gaan liggen. En anders om het bed geod te doen. Ik glimlachte en had de tijd niet eens om onder de dekens te gaan liggen. binnen knowtime was ik weg
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 39 Emptyma nov 02 2015, 20:54

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto
'Ik ben super sexy!' Zei James. 'Hahaha mega sexy james niemand kan je weerstaan!' Lachte ik en tikte met me flakke hand tegen zijn wang aan. 'Inclusief ik niet.' Zei ik zachtjes binnens monds. Ik liep achter hem aan en zag hem nog net neer ploffen. Vervolgens tikte hij op de dekens. Ik kwam eerst zitten en keek naar James zijn kond. Waarom vond ik hem zo aantrekkelijk? Vroeg ik mezelf af en ging naast hem liggen. 'Zorg goed voor jezelf James.' Fluisterde ik en streelde kort door zijn haren heen. Ik shorde de dekens onder hem vandaan en legde deze over hem heen. Daarna deed ik me jogging broek uit en kroop ook onder de dekens. Met nog steeds gekriebel in me buik bleef ik naar hem staren tot dat ik in slaap viel.

Yu
'Rex! Rexy, rex?!' Riep ik terwijl ik door het bos heen wandelde. Ik was samen met me puppy naar het bos gegaan. Rex groeide steeds harder en kreeg meer energie dan dat hij kwijt kon. Ik dacht een rondje bos maakt hem vast wel moe. Maar ik had er niet bij stil gestaan dat rex er vandoor zou gaan achter muizen en vogels. Ik bleef vermoeit stil staan en hield me handen bij me mond. 'Reeexy!' Schreeuwde ik. 'Kom hier!! Ik heb ham voor je!' Riep ik er achter aan, in de hoop dat ik hem daarmee terug lokte. Ergens schuin links van mij hoorde ik gegrom en geblaf. Dat moest mijn puppy wel zijn! Dacht ik en rende er naar toe. Helemaal verstopt in de struiken en bosjes. Staken er twee zwarte oren en een staart bovenuit. 'Hey buddy, wat doe je hier nou jogie. Niet zomaar weg lopen.' Zei ik bezorgt tegen me hond en bukte om rex zijn halsband vast te grijpen. In zijn bek en tussen zijn poten in had hij iets wits kleurigs. 'Hey wat is dat rex?' Vroeg ik en pakte het van hem af. Meteen begon het te spartelen als een gek. 'Wahyo!!' Gilde ik geschrokken en lied het bijna vallen. Het was wit pluizig en wild. Met twee lange oren en een donzige staart. 'Awh meneer bunny~' het konijn zat lichtje onder het bloed doordat rex hem lomp had vast gepakt. Gelukkig was het niet al te veel maar ik vond het wel zielig om hem zo achter te laten dadelijk ging het ontsteken tot de dood er op volgt. 'Stoute rex.' Jammerde ik. Rex deed zijn oren plat en begon te piepen. Ik tilde het konijn beter op en hield het in me armen.

Met het konijn en rex naast liep ik terug naar Lucy's huis. 'Lucy~ weet je nog toen je bij de knaagdieren. Keek.' Zei ik twijfelend en zette de doos op tafel waar het konijn in zat. Rex legde zijn poten op tafel en snuffelde aan de doos. 'Af.' Zei ik en pakte rex zijn pootjes beed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 39 Emptydo nov 05 2015, 11:41

James:

De volgende dag werd ik wakker. Ik schrok echt wakker iets in me gedachtes zei dat er iets raars was in huis de vorige dag maar wat was het?? Ik probeerde me uit de bed te krijgen (Setto mag bepalen hoe ze liggen) Toen ik vrij was liep ik door het huis heen.. roze blaadjes.. waarom rozeblaadjes.. Echt nee zou nooit iets doen wat mer een Roze te maken heeft als hij niet weet wat hij met zichzelf aan moet als het gaat om om een meisje genaamd rose.. dus waarom waren die roze bla… MELL!. Me ogen werden groter had ze dit nou echt voor mij gedaan. Ik volgde de blaadjes terug de slaapkamer in en het kwartje viel. Paar nachte geleden zou ik thuis slapen enzo maar wegens de stress was ik dat vergeten.. Blijkbaar was mellanie hier geweest en had dat voor mij gedaan om waarschijnlijk een gezellig avond te hebben. god hoe kon ik zon klootzak zijn. Hoe kon ik dat maken tegen over haar. Ik voelde me nu echt zo kut.. Zelfs nu ik nog in de buurt was kon was ik er niet voor haar. meteen pakte ik me mobiel. *het spijt me zo, Ik vond net de bloemblaadjes en alles ziet er zo mooi uit sorry dat ik er niet was Q.Q Love you!* whappte ik haar.

Daarna pakte ik me tas in. Ik nam niet al te veel spullen mee. In korea hadden ze toch andere kledingstijl en werd daar weer aangekleed door stylisten dus ik had niet veel nodig. Ik keek naar setto. ‘’Hoe ga jij het straks doen?’’ vroeg ik aan hem als hij wakker was

Lucy:
De volgende dag kwam Yu ineens bij mij thuis. Ik was nog alleen me ouders waren nog niet thuis gekomen wantsen hadden samen een weekendje weg geboekt dit was een beetje uitgelopen. Ik lied yu binnen en had mezelf verplicht alles te vergeten van zaterdag. dus dat deed ik ook ik omhelst hem voorzichtig want blijkbaar droeg hij iets bij. Wat een klein wit pluizig konijntje leek te zijn. Ik keek hem aan. wat een shatje! piepte ik. Ik pakte het op meteen zag ik de wondjes. ‘’Yu deze moet niet hier heen maar naar de dierenarts!’’ zei ik en pakte zijn hand beet. ‘’Yu moet ook nog injecties hebben due we gaan nu’’ zei ik en trok hem mee. Ik hield het schattige witte beestje stevig beet terwijl ik ook mijn andere sex beest mee trok.

In de bus werden we raar aangekeken. Waarom weet ik niet blijkbaar vonden z het raar dat we beide bij elkaar stonden.. aangezien we niet echt bij elkaar pasten. Yu met een hond langhaar en ruig uiterlijk. Ik met een konijntje en noujah ruig was ik dus echt niet.

Bij de dierencentrum aangekomen rende ik meteen naar binnen toe. Gelukkig werden we onmiddellijk geholpen. antans het konijntje dan. Het scheen een witte haas te zijn. Maar wel geschikt voor in huis. Een albino belgisch haas. Agh het zou wel.. Eerst wilde ik er niet voor zorgen dat kost allemaal geld. Maar toen ze vertelde dat het beestje het niet in het wild zou overleven.. kon ik het niet over me hart verkrijgen hem weg te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Is this real? Part 4 - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 39 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Is this real? Part 4
Terug naar boven 
Pagina 39 van 43Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Is this real? part 1
» Is this real? part 2
» Is this real? part 3
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: