cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Is this real? part 3

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 33 ... 63, 64, 65, 66, 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 64 Emptydo mei 07 2015, 14:02

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman A.K.A. Yi-dae YD

ik glimlachte. gelukkig ze wist niet dat ik eigenlijk nooit het huis in kon want als ik er was waren me oduers werkenen kon ik er niet in. alsik later dan 10 uur thuis was kon ik er ook niet .. Ik knikte. 'Naah dan ga ik wel mee' zei ik en lied snowy gewoon lopen. We stapte in de auto en reden naar de school toe.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
In de pauze had Yu me megenomen naar zijn huis op schoo/ hij knuffelde me en ik knuffelde terug, AMar ik was veel te moe om iets te doen. Ik glimlachte lief naar hem.

In de les wilde de hoofdpijn maar neit weg gaan. I kwas bij mellanei gaan zitten maar zie niet echt veel niet omdati k boos was maar ewoon me hoofd.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake

ineens werd er geroepen en stonden er mensen aan de deur. ik sjockte naar ed deur toe 'jah wat?' gromde ik toen ik zag dat het Yu was keek ik hem boos aan. 'daar zijn ze' daarna sjockte ik terug naar de bed ne plofte neer
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 64 Emptydo mei 07 2015, 14:30

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
Lucy zat naast me en zij niet veel ze was meer aan het dromen. Ik wist niet waarom maar ik kreeg plots lichte hoofdpijn. Het was wel vervelend. Ik had goed gegeten en gedonken en er was vrisse lucht. Ik keek opzij naar Lucy en zag gaar pijnzigende blik. 'Lucy, are you al right?' Vroeg ik.

Ik was op het Plein gaan wachten totdat ik het busje zag. En daar was het ik keek lichtjes verbaast toen ik zag dat er een jongen in zat. Ik opende een van de achterdeuren en ging er in zitten. 'Angel kun je langs een vriend van mij rijden ik moet iets ophalen.' Vroeg ik. Angel keek me van een vrolijk gezicht naar geërgerde blik mijn richting op via de spiegel. "Whuut?! Was ze vrolijk?!" Dacht ik verbaast. Ik zag de jongen nu ook wat beter ik leunde naar voren toe en stak me hand uit. 'Hoooi, i'm mellanie yume.' Zei ik een beetje te automatisch in het Engels.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
Ik liep langs drake heen en lied me op de grond neer knielen. 'Reeeexy!!! Schreeuwde ik. Het puppytje kwam op me af gerend en likte me helemaal onder. 'Jaaah ik heb jouw ook gemist!!!' Riep ik blij. 'Ga je meee? Ga je meee?!' Vroeg ik vertroetelend aan de hond. 'Vandaag is de grote dag!!!' Zei ik blij en stoeide met het hondje. 'Oi!! Drake je was weer niet op school vandaag. Moet je niet te vaak doen he dadelijk moet je school over doen en zit je nog een jaar extera in de klas.' Zei ik serieus. Ik tilde het hondje op en knuffelde er mee. 'Oooh jah!!' Zei ik tegen het hondje die kwispelde in mijn armen en gaf hem een kusje. 'Drake~ zometeen lan party huh?!' Zei ik tegen hem met de hond in mijn armen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]angel
'Okeee gezellig~' zei ik en we liepen samen naar het busje toe. Ik stapte weer in achter het stuur en maakte de berijders deur open. We reden naar de school waar prinses op zat. Ik bleef wachten op het parkeer vak totdat de deur open ging. Ze vroeg of we langs een vriend komen rijden. 'Wat ophalen?' Vroeg ik licht geergert. Terwijl ik naar haar keek via de spiegel. 'Gewoon iets...' Zei ze onzeker. Verder gaf ze geen antwoord ze kwam ineens naar voren zetten en stelde zig voor aan Leo. Ik draaide met me ogen toen ze dat weer eens in het Engels deed. "Mens praat eens Nederlands." Dacht ik. Plagerig gaf ik al Gas zodat ze naar achteren geworpen werd. 'Riemen vast.' Riep ik en volgde de roeten die ze beschreef om naar die ene vriend te komen. Toen we voor de deur stonden bleef ik in de auto wachten. Toen Leo en ik alleen waren keek ik hem glimlachend aan. En hoe gaat het in je nieuwe bandje?' Vroeg ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 64 Emptydo mei 07 2015, 14:39

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman A.K.A. Yi-dae YD

Het meisje kwam binnen en probeerde zich voor te stellen nog voor ik ahar hand beet kon pakke nwerd ze naarachter de veert door de auto. 'Oh hallow cuty. zei ik en leunde naar achtere ik ben Yidae' ik stelde me voor door me hand deze keer uti te steken.

ik lied me terug naar voren zakken. bij het huis aan gekomen was het blijkbaar drakes huis. ik herkende jizn rode kop overal. Ik stond op en wilde naar drake lopen 'oh jah geod! ' zei ik nog stel e nwees naar drake'hij is er een van' zei ik en stapte oko naar binnen toe

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
lucy

Ik keek op zie en wees naar me hoofd 'heb hoofdpijn al een paardagen. en eht wil niet weg' zuchte ik en wreef in me ogen

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake

'uhuh' gromde ik op alles wat yu zei. 'ja weet ik.' siste ik en ging recht zitten. 'Je moet zeker een vervoer hebben naar de zaal?' zei ik en stond op. 'Nam je ze allemaal mee? of niet?'.

op dat moment kwam ook Mellanie aan. Ik keek op. e nmeteen was ik weer boos.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 64 Emptydo mei 07 2015, 15:33

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]angel
"Argh okee nu was ik echt jaloers. Leo begroete mellanie en hij stapte de auto uit voor die ieritante drakenkop van een lelijke asian." 'Ah, okee~ hoeveel zitten er in?' Vroeg ik vriendelijk. 'Blijf niet te lang plakken he~' riep ik nog eventjes vrolijk na.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
'Dat is best lang.' Zei ik bezorgt. 'Misschien is het slim om eventjes langs je huisarts te gaan.' Stelde ik voor. 'En hoe is het met jouw en yu?' Vroeg ik nieuwsgierig.

Ik kwam binnen want de deur stond nog open. 'Hooi drake....' Zei ik verlegen. 'Umhh... I-ik kwam het hondje halen.' Zei ik zachtjes. Ik liep verder naar binnen toe en schuifelde naar het mandje waar het meisjes hond in zat. Ze bewoog met haar staartje heen en weer en kwam een beetje naar me toe. 'Ooh wat zijn ze gegroeid! Hihi, ben al zo lang hier niet meer geweest.' Zei ik zachtjes en aaide het het beestje. Toen ze op me af sprong schrok ik een beetje. 'iiiek!?' Gilde ik kort en zachtjes.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
'Vanwaar zo kippig man?' Vroeg ik. Ik zette het hondje neer en liep naar drake toe. 'Dude~ gaan we vanavond weer eventjes slaan op de stootzak, ba de lan party? Jij moet volgens mij effe uit rage of iets.' Zei ik kalmpjes en sloeg een arm om zijn nek heen ik trok hem naar me toe. 'Je gelooft het niet!!! Ik heb gewoon fu~uking sex gehad met Lucy~ daarna drie uur later al weer ruzie maar het is nu op gelost. Damn dat voelt echt apart na zoon langentijd niet gedaan hebben.' Vertelde ik aan drake. 'Had nooit geweten het ooit nog te durven na die vreselijke tijd vroeger.' Vertelde ik verder en aaide door drake zijn vuur rode haren heen. 'Tuurlijk neem ik ze allemaal mee! Teminsten die genen die overblijven. Ik laat ze echt niet naar het asiel sturen hoor.' Het meisje mellanie kwam ook binnen meteen wenkte drake een boze blik naar haar. Toen hij dat deed begon ik hem vlink te poken in zijn zei 'dude, doe eens een keertje minder boos man zo doe je toch niet tegen een meisje?' Fluisterde ik naar hem vervolgen lied ik zijn nek los.. Drake vroeg of ik hem moest brengen. 'Ummh denk niet dat jij een auto hebt. Er moeten 2 hondjes mee plus ik zelf. Dat past moeilijk op je moter denk ik.' Zei ik tegen drake.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 64 Emptydo mei 07 2015, 15:41

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman A.K.A. Yi-dae YD

'komt goed!' ik rende naar drake en sprong op zijn rug.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
lucy

ik keek mellanie aan. 'Ik durf niet' zei ik zacht 'ik durf niet naar de dokter en ik durf het me ouders ook niet te zeggen' zei ik nog zachter en slikte.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake
yu stelde voor om te gaan trainen. 'sure' gromde ik en deed me haar goed. 'Der is niks gewoon moe' zei ik kill. Yu apkte me nek beet en zei dat hij sex gehad had met Lucy. 'so? en wat voor zinnige info kan ik daar uithalen?'.. ik keek hem aan. 'nou beter toch En dat was niet jouw schuld dus geniet er nou maar van da het nu wel geod gaat.'

'hey mellanie' zei ik kill. yu lied me los maar ik was niet lang vrij. INeens sprong Yidae op me rug. Ik ging zo staan dat we niet zouden vallen. Ze keken we naar de twee mensen bij de hondjes. 'Zo man wist neit dat je pup had' zei yidae en keek toe.

ik keek naar yu 'dan moet je zelf vervoer regelen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 64 Emptydo mei 07 2015, 19:05

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
'I-ik hou ook niet van dokters maar je moet gewoon gaan. Dadelijk krijg je er later spijs van. En en anders vraag je yu mee?' Antwoorde ik.

Ik keek toe hoe Yidae op de rug van drake sprong. "Awh... Als ik dat doe dan word hij altijd boos..." Dacht ik teleurgesteld. Ik pakte een riempje uit mijn tas en deed het aan het halsband vast van de meisjes hond. 'Here we go~' zei ik vrolijk tegen de hond. 'Yidae blijf zo zitten.' Zei ik en gniffelde. "Hihi als drake los laat dan valt Yidae." Ik pakte wat uit me tasje en stopte het in de broekzak van drake. 'Thx~' zei ik en maakt een korte buiging. 'Tot morgen drake.' Zei ik en glimlachte met een tevreden glimlach naar hem. Ik draaide me om en huppelde vrolijk weg met het hondje. 'Byeee~ Yidae are you coming to? ' vroeg ik vriendelijk. 'Angel is whating.' Voegde ik er aan toe. ~ wuf wuf~ kefte het hondje voordat we vertrokken.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
'Moe? Moet je meer slapen!' Ik gaf hem een speelse beuk. 'Nou gewoon! We zijn vrienden toch? Dan vertel je dat soort dingen. En hoe bedoel je was niet mijn fout?' Vroeg ik verbaast aan hem. En keek hem aan met een schuin hoofd. 'Okee, vanavond ba party effe trainen.' Mellanie liep weg. 'Ooh oooi mellanie!!!' Riep ik en rende achter haar aan. 'Kun je me ergens af zetten?' Vroeg ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 64 Emptydo mei 07 2015, 19:11

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake

Ik zuchte en reageerde niet meer op hun. ik keek hoe ze weg gingne. Zo was me huis vol en zo was hij weer leeg. Ik pakte het ding uit me broekzak en legde het op het aanrecht. Ik liep terug naar me bed en probeerde weerte slapen

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman A.K.A. Yi-dae YD

Ik lachte ne bleef zitten. Na even liep ik achter Mellanie aan naar de auto en wacht tot we zouden vertrekken. Ik had geen zin om naar de lan party te gaan dus ik ging denk ik maar werken
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 64 Emptydo mei 07 2015, 19:41

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
'YD!! Ging je zomaar vreemd met draakje hee!' Zei ik speels en omarmde hem van achteren. 'Oi Oi ik rij met jullie mee!' Zei ik blij. 'Wacht de hondjes!!!' Ik lied YD los en rende terug naar drake zijn huis. 'Hehehe, rexy~' riep ik ik pakte twee riempjes en maakte de hondjes vast. 'Oi drake gaat het wel? Hey als je iemand nodig hebt om mee te praten?' Stelde ik voor. 'Ik ben er voor je.' Vervolgde ik en gaf hem een klopje op zijn schouder. 'Zie je vanavond draakje.' Zei ik en gaf hem een box. Snel liep ik naar de auto van mellanie. Waarschijnlijk zat iedereen al in de auto. Ik stapte in met de hondjes en knuffelde de bijrijders stoel op zoon manier dat ik YD van achteren omarmde. 'YD!! Heb je zoooo gemist!!!' Riep ik. Het blonde meisje die de auto bestuurde keek me aan met een wtf gezicht.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
Ik had drake een bedrag geven zodat hij leuke dingen voor zigzelf kon halen zoals nieuwe kleren. Ik was in de auto gaan zitten met de hond op schoot.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]angel
Leo en prinses kwamen weer terug maar ook iets pluizige. 'Waarom heb je dat beest mee!?' Vroeg ik aan haar. 'Dit is mijn hond. Ik neem hem wel mee naar huis hoor. Als ze niet in de dorm mag blijven.' Zei ze en zette en bruilipje op. Ik keek naar de cutey Leo en voelde me al wat vrolijker worden. 'Nou, vooruit dan maar.' Zei ik en glimlachte liefjes naar Leo. Plots stapte nog een jongen in. "Ugh nog meer asians!!!" 'En wat moet jij?' Vroeg ik. 'Kun je me afzetten op die school mel Zei dat je er toch langs reed op de terug weg.' Zei de jongen. Toen hij Leo begon te knuffel wist ik niet wat ik zag. Met grote ogen keek ik naar Leo. "I-is hij homo?" Dacht ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 64 Emptydo mei 07 2015, 19:46

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake

Ik nergeerde de rest en dook me bed in. Dat geld zou ik later zien. of me oma zou er mee komen

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman A.K.A. Yi-dae YD

in de auto knuggelde Yu me van achtere 'Jah hoor schat ik heb jouw ook gemist' ik wreef over zjn achterhoofd. Angel keek me aan met een afkeurden blik atans dat was me gevoel. Ik keek haar terug aan 'heh?'


we redne weer terug naar school. Ik bleef zitten. Na even keek ik op zei 'Kan je me straks af zetten in de stad. Denk dat ik nog even ga werken' zei ik terwijl ik naar buiten bleef keken en genoot van de wolken
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 64 Emptydo mei 07 2015, 20:24

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]angel
Ik wees van de jongen achter hem naar Leo. 'Heb jij iets te vertellen?' Vroeg ik zo vriendelijk mogelijk.

Ik starte de auto. Ik bracht de jongen naar de school. 'Tuurlijk. Als ik je laat gaan teminsten. Hehehe. Eerst bij mij thuis wat drinken!!!' Zei ik blij. Ik starte de auto weer toen de jongen uit het zicht was. Ik reed naar de dorm toe en parkeerde daar de auto. Prinses had allerlij hondenspulletjes in de auto zitten. Die mog ze lekker zelf dragen. Het hondje trok zo erg veel dat ze bijna omviel met de spullen in haar handen. Zachtjes gniffelde ik van leed vermaak. 'Kom Leo~ we gaan naar binnen toe.' Zei ik en pakte zijn pols vast.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
Ik had het mandje en spulletjes mee gemomen aangezien drake er toch niets meer mee kon doen nu hij geen puppy's meer had. Met de spullen in me armen en het hondjes riem in mijn hand probeerde ik naar de dorm te lopen. Maar het hondje liep alle kanten op. 'Waaahouuue!! Stay stay!!' Riep ik maar het had geen zin.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
'Hehehe, lekkerding van me.' Zei ik en genoot eventjes van de aai over mijn bol heen. 'Zie ik je vanavond? Wel komen he!!' Zei ik streng. 'Wil wel iemand hebben om mee te kloten.' Vertelde ik.

'Hey Thx voor het brengen. Byeee YD tot vanavond!' Riep ik en swaaide hem uit. Okee nu de hele weg terug lopen naar huis. 'Wacht ik kan ook een hondje droppen bij Delle?' Dacht ik. Ik pakte het hondje op en rende snel en ongezien de school binnen.
Toen ik eenmaal in me Apartament was legde ik een bakje met water neer. In de koelkast hadden we nog een pak ham liggen ik schreef op het plastik. *Voor de hond niet voor de macaroni xxx yu.* Okeee pup blijf jij hier? Buddy komt zo thuis en wilt wel met jouw spelen. Je broertje gaat met mij mee puppy~' vertelde ik aan de hond. Ik pakte een grote sport tas uit me kamer en nam rex met me mee. 'Tot later pup.' Zei ik tegen het andere hondje.

Ik stond voor Lucy haar huis. Ik stopte rex in de tas. 'Ssst' fluisterde ik. Ik sloot de rits en nam de tas mee naar binnen toe. Ik liep naar boven toe en sloot mijn kamer deur daar opende ik de tas weer. Eventjes speelde ik met me nieuwe vriendje op bed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 64 Emptydo mei 07 2015, 20:37

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman A.K.A. Yi-dae YD

ik lachte toen ze vroeg of er iets tussen mij en Yu was. nou ze vroeg of ik wat te vertellen had. Ik glimlachte. 'Nu heb ik een keer iets wat jij niet weet! dat voelt goed' zei ik plagend. toen Yu vroeg of ik vanavond wel kwam schudde ik me hoofd . 'Sorry bro ik houd echt niet van games.' zei ik en draaide me om.

Toen we hem atzette zei hij nog een eker tot vanavond ik hing uit de auto 'Schat je moet het echt zonder mij doen hoor ik komt niet!!' daarna ging ik weer goed zitten We reden terug naar de dorm daar stapte we uit eerst trok Angel me mee naar binnen maar ik wilde die andere helpen. Okey ik was niet iemand die snel hielp alleen als het echt nodig was en nu was het echt nodig. Ik pakte Angel haar hand beet 'Laat me haar even helpen ze heeft nodig' Ik stapte naar buiten en pakte wat spullen over'kom laat mij maar dragen zorg jij maar voor je pup' zei ik en glimlachte lief naar haar. daarna liep ik weer naar binnen en zocht ik Angel op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 64 Emptydo mei 07 2015, 21:13

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]angel
'Aaah!' Zei ik verbijstert. 'Dan heb je me wel wat te vertellen zometeen huh tijdens het drinken.' Zei ik en glimlachte.

Leo wilde haar helpen. "Hij wilde wat?! Neeeh dat mag niet!!" Ik keek hem vragend aan. 'Okee, maar pas op Wees voorzichtig.' Zei ik en wachte totdat Leo de spullen vast had. Als plagerij ging ik naast hem lopen en kietelde ik hem af en toe in zijn zij in de hoop dat hij wat lied vallen.

We liepen verder naar binnen toe. 'Zet hier maar neer Leo. Wat wil je drinken? Cola fanta water? Sprite?' Vroeg ik hem. 'Oh je mag best mee eten vanavond we hebben toch altijd zat.' Stelde ik voor. Ik liep naar de koelkast en trok hem open om te kijken wat er in lag. Ik pakte water voor mezelf en het genen wat Leo wilde. Ik zette het pp het bijzet tafelje neer en ging op de bank zitten. Met de afstandsbediening deed ik de tv aan en zapte naar een leuke zender met muziek er op. ' zeg Leo~ vertel eens wat over jezelf Hihihi.' Zei ik en tikte naast me op de bank. 'Misschien heb je wel nieuwe intressens gekregen?' Zei ik plagerig en knipoogde naar hem.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
Yidae naam de spullen over. 'Oh Oh dank je wel.' Zei ik en maakte ene korte buiging. Ik nam de hondenriemen vaat aan twee handen. Ik nam het hondje mee naar binnen toe en sloot de deur. 'Heel erg bedankt Yidae. Dat was erg aardig van je.' Zei ik en boog nogmaals een beetje. Ik bukte en maakte het riempje van het hondje los. Meteen vloog het beestje de hele kamer rond. 'Waar is rose?' Vroeg ik aan angel. 'Niet hier. Ze is bij haar ouders thuis.' Antwoorde angel. Ik ging pakte het mandje van de hond en gaf het een mooi plekje in huis naast de bank zodat ze bij ons kon zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 64 Emptydo mei 07 2015, 21:20

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman A.K.A. Yi-dae YD

Angel probeerde me te prikken. Ik keke haar aan en schudde me hoofd/ 'dat werkt niet' zei ik en liep gewoon door. ik zette het neer en keek Het meisje dat steeds boog aan. 'Waarom buig je?' vroeg ik

'water' zei ik en pakte later ook het water aan. Ik liep met haar mee naar de woonkamer en bleef even stan. toen ze op de bank klopt ging ik zitten. Ze vroeg naar meer van mij leven. en of ik vna intressens veranderd was. Ik keek haar ana. 'Ik denk dat jij meet over mijn leven weet dat kdat zelf doe' zei ik en nam een slokje 'En nee Yu is net mijn boyfriend I dont like guy's'zei ik en ging verder onderuit zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 64 Emptydo mei 07 2015, 21:49

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
'Om beleeft te zijn.' Zei ik vriendelijk. Toen angel niets voor mij had gepakt rende ik zelf naar de koelkast toe. Ik pakte een glas cola. Het hondje rende met me mee. 'Wil jij ook wat drinken? Angel wat drinken honden?' Vroeg ik.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]angel
'Inegeval geen cola of fanta. Probeer de kraan eens.' Zei ik droog. "Kom op dat weet toch iedereen." 'We hebben elkaar al best lang niet meer gezien. Dus was wel benieuwt.' Zei ik geintreseert. Toen hij zij dat hij geen homo was omarmde ik hem spontaan. 'Ooooh gelukkig!!' Zei ik blij ik aaide eventjes door zijn zwarte asian haar heen. 'Hihi. Fluffy.' Zei ik wat zelfverzekerder vervolgens lied ik hem langsaam los. 'Weet je het kan eigenlijk best gijl zijn twee jongens bij elkaar.' Zei ik flirty en stak het puntje van mijn tong uit. 'Wat voor muziek vind je leuk?' Vroeg ik toen ik de tv verder zapte naar wat muziek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 64 Emptydo mei 07 2015, 21:53

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman A.K.A. Yi-dae YD

ik keek angel aan en werd een beetje bang toen ze me knuffelde. Normaal als ik iemand beter kedne zou ik mee klote maar nu was het gewoon raar. k kende haar nog maar 1 dag? als het niet korter was. Ik keek haar een beetje afstandelijk aan. ook toen ze begon over homo sex voelde k me heel akward worden. ik lachte nerveus. Ze bgon over muziek ik lachte' hiphop, dance, pop overal waar zang in zit' zei ik en pakte me mobiel. ik gooide hem aan. ik had hem op mijn MP3 gezet zodat ze me muziek kon zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Is this real? part 3 - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 64 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Is this real? part 3
Terug naar boven 
Pagina 64 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 33 ... 63, 64, 65, 66, 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Is this real? part 1
» Is this real? part 2
» Is this real? Part 4
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: