cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Is this real? part 3

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 34 ... 64, 65, 66, 67  Volgende
AuteurBericht
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 65 Emptydo mei 07 2015, 22:15

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]angel
Ik zag het verwarde gezicht van Leo. "Ah, shit..." Dacht ik. 'Sorry.... H-het is gewoon vreemd. Ik vergeet af en toe dat ik gewoon een wild vreemde voor je ben.' Ik nam iets wat meer afstand en keek naar mijn waterglas. Ik nam een paar slokken en zette het glas weer op tafel neer. Leo zette muziek op. Ik luisterde en knikte goed keurend. 'Klinkt wel okee.' Zei ik 'alles beter dan hardrock.' Zei ik en lachte eventjes. Vervolgens bleef ik even stil.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 65 Emptydo mei 07 2015, 22:21

YD


' sorry.. ' Zri ik toen ze dior had dat ik het sims moeilijk had. Toenz e zei dat.ze het soms vergat dat ze een vreemdeling was keek.ik haar aan. ' Het spijt me echt.' Ik keek voor me uit toen er een pijnlijke stilte viel. ' Zou je me zo nar de stad kunnen brengen. Dan kan ik misschien nog even werken' Zei ik eb stond op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 65 Emptydo mei 07 2015, 22:34

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]angel
'Het is jouw schult niet...' Zei ik en stond op. 'Jah het is beter dat je nu gaat.' Zei ik wat zachter en pakte me jas van de kapstok. Ik liep naar de deur toe en naakte hem open zonder wat te zeggen liep ik naar buiten toe naar de auto. Ik ging in de auto zitten en starte de motor. Verder bleef ik stil van binnen voelde ik me raar ik kon niet presies uit leggen wat het nou was.

Ik zuchte kort. 'Okee, we zijn er...' Zei ik. 'Tot... Tot ooit.' Zei ik en glimlachte eventjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 65 Emptyvr mei 08 2015, 07:03

YD

Het was stil heel stil. Tot in de stad. Ik.had gewoon thuis moeteb blijven. Dan was het goed afgesloten. Dit was gewoon teveel van alles. Hoe gard ik mezelf ook forseerde haar te herinneren. Er was alleen dat gevoel. Dat gevoel dat ik haar eerder gezien.had. Ik stapte de auto uit. ' Tot ziens' zei ik en bleef kijken hoe de auto weg reed. Ik stond nu voor ne werk. Ik had niet zo veel zin om nu nog extra te werken. Ik slenterde wat door straten en ging uiteindelijk.in het parkje zitten. ' Kom op Yidae remember her!!!'

James:

Na weer eens een dag gezwoeg te hebben op weinif nacht rust. Reed ik naar de lokatie voor de Lan party. Zelf gamede ik alleen als ik tijd had... Bijna nooit en dat vond ik jammer heel jammer. Ik was als een van de wat latere. Toen ik binnen stapte. Van Yidae wist ik dat hijbdese keer niet kolon komen de rest was nog afwachten. Drake had ik trouwens buiten gevonden die zat al te wacten.

Drake:

Na even in bed gelegen te hebben. ging ik uit bed Toen ik in de woonkamer was zag ik geld liggen op het aanrecht. Dat had ik uit mijn zak gehaalt nadat mellanie het er in gestopt had.. Misschien moest ik het maar gebruiken. Om eten te kopen voor me oma . IK zuchte en begon het huis op te ruimen. Alleen de verlamde pup as er nog en wat was het hierdoor stil.!! Toen.het huis een.beetje opgeruimt was ging ik.naar de lan paety iets. Ik was van nature geen game maar ik ging wel.even kijken.

Ik weet niet of ik de eerste was die er was.. Maar ik had gewoon geen zin om naar binnen te gaan. Later kwam Jay an en sleurde me mee naar binnwn.

Lucy

Ik was na school naar bed gegaan. gewoon ik was moe. Vast van de twee keer suoer goede sex van gisteren. Me hoofdpijn hield niet op. Maar waarchijnlijk als ik even gerust had was het wel weer over!. Oh btw met me ma.ging het ook weer goed. Ze kon weer door het huis lopen en maakte weer schoon.

Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 65 Emptyvr mei 08 2015, 08:56

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]angel
'Doei.' Zei ik wat zachter. Nu zat ik alleen in de auto. Heel even beet ik op mijn lip en keek ik nog eventjes de richting van Leo op. Het was me te pijnlijk geworden. Alle leuke en plezierige dingen van vroeger die we samen hadden gedaan werd weg gewuift als een vage herinnering die ik alleen nog maar weet. Net alsof ze nooit bestaan hebben. Het voelde raar maar vooral pijnlijk. Was die goede band nou echt verdwenen? Een enkele traan Rolde eventjes half mijn wang op. Meteen keek ik weg van Leo, naar mijn stuur. Ik gaf vol gas en scheurde weg uit de stad.

Toen ik weer thuis was aan gekomen veegde ik de traan weg en werd ik weer de bitch die ik voorheen was, teminste dat wilde ik. Ik kwam binnen in de huis kamer en struikelde zowat over die hond heen. Ik schoof met me voet die hond aan de kant en probeerde snel door te lopen naar mijn kamer. Maar dat beest liep achter me aan. Ik stapte me kamer binnen en probeerde de deur te sluiten maar dat rot beest dat weer eens tussen me deur. 'Angel!!' Doe voorzichtig met haar!' Riep mellanie en ze kwam naar me toe gelopen. 'Hou dat beest dan bij je!' Zei ik geergert en probeerde weer als een bitch te kijken. 'Angel? Huil je nou?' Vroeg ze. 'Tssu nee waarom zou ik! Heb gewoon een wimpertje in me oog!' Antwoorde ik ruw terug. Toen die hond was weg gehaald sloot ik de deur met en klap achter me dicht. Ik lied mezelf op het bed neer vallen en drukte me hoofd in de kussen. 'Kut asians!!!' Schreeuwde ik. Na 2 minuten in het kussen gezeten te hebben kreeg ik het wel een beetje benauwd. Ik kraaide naar mijn mobiel en keek door de foto's heen van vanmiddag. "Hij is zo schattig en sexy. Hoe kan die lul me vergeten zijn." Ik beed weer op me lip, mijn ogen branden en mijn hart wilde alles bij elkaar schreeuwen. Zachtjes begon ik te snikken ik wilde de foto's verwijderen maar het lukt gewoon niet. Of was het misschien omdat ik het niet wilde vergeten? Ik kneep in mijn mobiel en Rolde mezelf op. Ik liet eventjes alles gaan. En drukte me mobiele tegen me borstkast aan. 'Klootzak!' Schold ik. Zachtjes hoorde ik de deur open gaan. 'Angel? Gaat alles wel goed?' Vroeg dat verschrikkelijke schattige stemmetje van prinses. 'Zodemieter op prinses!!' Schreeuwde ik en gooide een van de kussens haar richting op.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
Angstig sloot ik de deur weer voordat de kussen me kon raken. Ik ging tegen de deur aan zitten. Het hondje kwam kwispelend naar me toe en gaf me kopjes dat hij geaaid wilde worden. Ik gaf het hondje haar zin en luisterde naar het gesnik van angel. "Mmh volgens mij is dat geen wimpertje." Zei ik in gedachtes tegen de hond. Het hondje keek met een schuin kopje mij aan alsof ze me gehoord had. Na 3 minuten deed ik weer de deur open. Ze lag daar nogsteets met haar mobiel tegen zig aan. 'Angel, vertel me nou wat er is. Ik zie aan je dat je verdrietig om iets bent.' Vroeg ik terughoudend. Ze keek enkel naar me en zei niet veel. Ik ging bij haar op bed zitten. 'Is er iets met die jongen?' Vroeg ik. Angel keek me vel aan. "Jap" dacht ik. 'Het zijn allemaal rot asians!! Eerst helpen ze je naar de kloten met die druks en drank van ze vervolgens help je ze en eb je een fabtastische tijd met hem maar Vroeg of laat vergeten ze je gewoon net alsof je nooit bestaan hebt!' Schreeuwde angel. Ze knuffelde haar kussen. 'Awh, D-dus... Hij kan jouw zig niet meer herinneren?' Maakte ik op van het verhaal. 'Neeee helemaal niets!!!' Schreeuwde ze nogmaals. 'H-hoe, w-wat voor bant had je met hem?' Vroeg ik nieuwschierig. 'Relatie.' Antwoorde angel zachtjes en ze begon weer te huilen. "Awh, angel die huild." Ik zuchte zachtjes. Misschien is het maar beter dat we geen vriendje hebben als we willen door breken buiten nederland.' Stelde ik voor. 'Rose is die van haar al kwijd... En jij ook al... James gaat weg...' Alleen yuli en eam eam hebben nog een vriendje.' Vertelde ik verder. 'Ugh wat heeft die James er nou weer mee te maken!!' Vroeg ze gergert. 'Alles angel h-hij is mijn vriendje denk ik... Of iets... Ik ik weet het nog niet.' Stotterde ik. 'Hoe bedoel je je weet het nog niet?! Het is ja of nee!' Antwoorde ze vel. 'Heb jij sex gehad net die jongen dan?' Vroeg ik koppig. Angel werd eventjes stil. Ze knikte zachtjes. 'Ja een keer... Teminsten echte sex. We deden het in de stal bij de paarden. Dat zienik jouw nog niet na doen meis!' Zei ze bitchy. 'Ik heb al 2 keer sex gehad hoor!' Zei ik dapper. Angel trok een wenkbrouw op. 'Whut?!' Antwoorde ze. 'Met die James?!' Gevolgde ze met ongeloof in haar ogen. 'Ja...' Bevestigde ik zachtjes. Eerste keer op het bed en tweede keer in het zwembad.' Vertelde ik. Angel schoot in de lag. 'Meis als je een goede beginnende bant heb met elkaar en dan al 2 keer met elkaar sex hebt gehad heb je hoe dan ook een relatie met hem. 'Leo en ik waren prettige maatjes, veste vrienden die altijd plezier met elkaar hadden en leuke dingen deden. Totdat hij iets te veel op had toen belande we in een kus die zo lang was als de avond. Sinds die nacht hadden we een geheime relatie. Aangezien je eigenlijk niets mag hebben in zoon trainings school. Maar jij bent dus helemaal niet zo netjes als ik dacht.' Zei angel. Ik keek haar vragend aan. 'Ik weet het niet... Ben bang dat me familie er achter komt.' Vertelde ik. 'Aah zoon familie van geen sex voor het huwelijk?' Vroeg angel. Ik knikte enkel. 'Meis je bent dood als ze dat weten.' Vervolgde ze. Dat maakte me niet echt opgeluchter. Dacht ik. Ik ging ook liggen op het bed en prate voor het eerst in me leven normaal met angel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 65 Emptyvr mei 08 2015, 09:44

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
Bigb had me naar school gebracht. Op school was het erg saai. Yu kwam al niet eens naar me toe en naar Lucy toe gaan durfde ik niet. De les was over en ik moest me klaar maken voor die lan party. Ik stapte onze apartamentje binnen en zag een pluizige harige beest op de bank. 'Nooooo Noooh nooooo!!!?' Jammerde ik. 'Hoe kom jij binnen!?!' Zei ik bangig. 'De bank Oooh de bank.' Ik rende naar de bank toe en probeerde de hond er van af te krijgen. Ik zag in de keuken een waterbakje op de grond staan. 'Huh?!' Ik keek naar de riem van de hond niet echt iets wat yu zou kopen als hondenriem hij had wel spikes genomen of iets. Met tegenzin van het hondje wist ik het van de bank af te krijgen. Ik veegde me handen af an me kleren. 'Ah ba honden haren ved' in de keuken waste ik me handen goed. Ik keek achterom en zag dat de hond er weer op wilde springen. 'Neeee!!!' Gilde ik hard. De hond deed zijn kop plat en keek me aan. Nu begon hij ook nog eens te piepen!! Ik trok de koelkast open om iets te snaaien en zag een pak ham liggen ik pakte het pak ham en keek naar de letters. *is voor de hond.... Niet voor de macaroni* *xxx yu* 'yuuu!!!!!' Schreeuwde ik.

Ik had me meisjes kleren aan getrokken mijn harige plekjes geschoren en de pruik netjes op gezet zodat je geen ander haardje meer zag. Ik was nu voor 99% een meisje mijn prins had ik met tape naar achteren geplakt zodat De bobbel in me broek veel minder was. Het voelde niet prettig aan maar het moest wel. Ik had met setto ergens af gesproken waar hij langs zou lopen.

Voordat ik weg ging had ik de hond een paar ham plakjes gevoerd en de water bak bij gevult ook had ik een vest van yu op de grond gegooit die hij al jaren niet gewassen had. Dus de geur van yu zat er wel aan. In de hoop dat hij niet op de bank ging zitten.

Ik stond op de lokatie van ontmoeting. Daar liep de blond harige jongen. 'Settoooo~ Settoooo~' riep ik. Setto keek me verward aan. Ik pakte met bijden handen zijn boven arm beed. 'Ik ben het!' Zei ik met me eigen stem.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto:
Ineens kwam een meisje naar me toe gerend. Ze pakte me arm vast. 'Mag ik je maid zijn voor vandaag?' Vroeg het. 'Die vraag heb ik eerder gehoord' zei ik en dacht hard na. 'Delle?' Zei ik verward. Het meis begon te glimlachen. 'Jap!' Zei het. 'Ooh hoe doe je dat?!' Vroeg ik nieuwsschierige  als iemand plots van geslacht kon veranderen dan wilde ik dat ook wel eens proberen. 'Leg ik je onderweg wel uit.' Zei Delle. 'Okee maid draag deze tas.' Zei ik en gaf hem de tas over. Een van de andere tassen hield ik zelf nog vast. Samen liepen we naar de trainings gebouw toe. Daar stond drake al voor de deur. 'Hey, drake kom je ook naar binnen?' Vroeg ik aan hem en glimlachte vriendelijk. Delle swaaide als een echt meisje naar drake dat verhaaste me echt hoe hij de verschillen tussen mannelijk en vrouwelijk gedrag wist te onderschijden. 'Ik ga alvast naar binnen zie je zo.' Zei ik en liep met Delle naar binnen toe. Ik legde de spullen eer bij een bank en haalde de bakken met klaar gemaakt eten uit de tas. Deze zette ik op een tavel neer. Anne was echt druk geweest in de keuken om dit allemaal klaar te maken. 'Yidae is er nog niet? En tayoni en yu?' Vroeg ik aan Delle. 'Die komen vast wel het is nog vroeg.' Antwoorde Delle.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
Ik had lang met de hond gespeelt. En geknuffeld af en toe blaft en piepte hij iets te hard. 'Sorry rexy ik moet echt nu eventjes gaan. 'Of? Of ga je mee?' Vroeg ik. *wuff!* kefte het hondje. Ik pakte de sport tas en stopte rex in de tas. 'Effe rists dicht hoor rex.' Zei ik zachtjes en sloot de rits. Zachtjes zette ik de tas voor Lucy haar deur neer. Ik opende haar deur en liep eventjes naar binnen toe. Ze lag op bed. 'Hey Lucy. Ik ga naar een party toe van Jay en de boys.' Vertelde ik en gaf haar een kusje op haar voorhoofd. 'Damn je hoofd is warm.' Zei ik zachtjes. En voelde met een hand aan haar hoofd. Ik legde de deken verder over haar heen. 'Tot vanavond.' Zei ik en liep Lucy haar kamer weer uit. Ik pakte de tas met rex er in wier op en probeerde hem rustig te houden dat hij niet teveel ging blaffen. Ik sloop het huis uit opweg naar de lokatie gebouw. Buiten lijnde ik rex weer aan de riem en liep heerlijk met hem over straat.

Ik kwam aan tergelijkertijd met Jay
'Yoooo Jay Jay!!' Riep ik en gaf hem een box. 'Wat vind je van mijn stoere pup!' Zei ik trots. Samen met Jay liep ik naar binnen toe. 'Aih is YD er nog niet... Me schatje...' Jammerde ik. 'Heb hem nog geprobeerd over te halen.' Gaf ik toe. 'Ooomg!! Zo veeeel eten!!!' Riep ik en liep naar de tafel toe. Ik keek opzie. 'Dude.... Een meisje?!' Zei ik verbaast tegen setto. 'Oh... Ze is me maid. Om, om.. Om eten en drank te brengen enzo.' Legde setto uit. 'Wel... Okee.' Antwoorde ik. Ik bekeek haar viguur. Het was niet slecht maar ik miste wel wat kond.

Tayoni
Ik had wat game spullen en consoles in gepakt zodat we dat ook konden gebruiken. Met me auto reed ik naar de trainings gebouw toe en parkeerde daar in het vak. Vervolgens liep ik met me tassen naar binnen toe. 'Hey boy.' Zei ik en zag meteen iets om mee te neuken. "Huh?!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 65 Emptyvr mei 08 2015, 10:13

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman A.K.A. Yi-dae YD

Is in het parkje

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
lucy

slaapt door alles heen. because feeling ill

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake

Ik gromde op het tweetal. setto had weer een adere maid bij. Ik draaide me ogen weg toen ze vroegen of ik ook naar binnen kwam. Ik stond op en even later kwam Jay die trok me letterlijk mee naar binnen toe


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James

ik keek hoe het kleine beestje trots achter zjin baasje aan kwam gelopen. Ik bukte en aaide het eestje 'wat ee ntrots beestje is dat' zei ik ne stond op. We liepen met zun drietjes naar binne toe daar waren Setto en een meid waarschijnlijk weer een maid van setto. 'Waar is anne?' vroeg ik terwijl ik me spullen neer zetten. ik keek naar het eten. 'Ik denk dat die knock out ligt in de keuken. Zie wat ze allemaal gemaakt heeft dan!' Ik stapte verder en zette alles aan. 'ik ga jullie inmaken!' grijnste ik


Laatst aangepast door Evilian op vr mei 08 2015, 13:31; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 65 Emptyvr mei 08 2015, 10:47

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
Ik probeerde setto te volgen en pakte het eten uit. Ik zette het netjes neer op tafel Zodat het makkelijk gepakt kon worden. Af en toe snoepte ik er wat van.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto:
Ik wist eventjes niet wat ik moest zeggen toen hij vroeg waar Anne was gebleven. Maar gelukkig loste hij het zelf al half op. 'Hahaha ja inderdaad ze heeft zo hard gewerkt dat ik haar even vrij heb gegeven.' Antwoordde ik. 'Ze heen Dianne.' Vertelde ik. 'Ze is nog best nieuw in het vak.' Legde ik uit en glimlachte naar Jay. Ik omhelsde hem vriendschappelijk. En klopte op zijn rug. 'Heb je gemist James.' Zei ik en lied hem weer los. James zette het apparatuur aan. 'Hey Hey!! Ik heb geoefend!! Was niet makkelijk tegen drie asians hoor!' Zei ik en glimlachte. 'James waar is Yidae? Hij zou toch ook komen?' Vroeg ik licht teleurgesteld.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
'ja zeker wel dat hij trots is. Vind het ras echt geweldig straalt zoveel stoerheid en elegantie uit met zoon blik van luister naar mij of ik maak je af. Nouja dat laatste krijgen ze als ze volwassen zijn.' Ik streelde door mijn haren heen. 'Heb jij Delle gezien? Kan hem de hele dag al niet vinden.' Vroeg ik aan Jay. Ik plofte op de bank neer en tilde het puppytje op zodat hij op me schoot kon zitten. Ik pakte een van de kontrolers vast. 'Oh Damn al zo lang niet meer gedaan.' Zei ik entausjast.

Tayoni
Ik liep naar de tafel toe en. Bekeek het meisje goed. Vervolgens pakte ik een van de koekjes die op een schaal lagen. 'Hey,' zei ik en knipoogde. 'Ik ben tayoni.' Zei ik zo stoer mogelijke. Het meisje draaide zig van me vandaan en liep met een schaal naar de bank. "Whut!?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 65 Emptyvr mei 08 2015, 11:00

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake

ik plofte ook neer en keek toe hoe de rest ging game. Het was op zich best wel gezellig.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James

'We maken je in yu' lachte ik. Setto verteld dat hij geoefend har. 'Laat maar zien wat je kan!' zei ik en pakte ook een controler. de maid dianne kwam ook naar de bank toe. Ik bekeek haar lichaam. Zo flat..

'let start!' lachte ik. Setto vroeg waar Yidae was. ik keek hem aan' Hij kon niet moest werken ofzo' zei ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 65 Emptyvr mei 08 2015, 11:20

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]angel
Ik had me tranen gedroogd en wat andere kleding aan getrokken. Mellanie stelde voor om samen de hond uit te laten. Ik vond het best dus ging ik met haar mee. Samen liepen we door het parkje heen met de hond. Het hondje liep echt letterlijk alle kanten op.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
Ik liep met een schaal met eten naar Jay en drake toe. 'Neem maar iets jongens.' Zei ik meisjes achtig ik was blij dat ik geen baard in me kil had en dat ik geen tot nouwelijks haar aangroei had. Kwam allemaal door die rare ziekte. Ik was ook wel blij met die bh en die speciale opvulling daar voor. Voetje voor voetje liep ik verder en ging tussen drake en Jay in zitten. Met me benen over elkaar heen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto:
'Dawh... Jammer volgende keer ontvoer ik hem gewoon.' Zei ik teleur gestelt ik wilde zo graag dat iedereen er was. Ik ging naast James zitten op de bank en pakte ook een controller. 'Ze hebben me veel trucs geleert hoor pas maar op.' Zei ik en glimlachte naar James. Ik nam een geconsetreerde staat aan toen de battle begon.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
'Hahaha jap Ag win je teminstne van een iemand.' Lachte ik. Ik nam een wolf achtige karakter om mee te battelen. 'Aaahooooeew~' riep ik. 'Ik laat me niet makkelijk killen hoor!' Zie ik speels. Ik lied me helemaal onderuit zakken met me hond op schoot. Af en toe leunde het hondje naar drake zijn hand en begon aan zijn hand te likken.

Tayoni
Ik zat ergens op de bank en had een schaal met chips op schoot mee genomen 'Eeh willen jullie ook een blikje bier?' Vroeg ik en gooide een blikje naar drake zijn kruis. En naar wat anderen als ze wilde vervolgens ging ik ook ergens zitten met een controller.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 65 Emptyvr mei 08 2015, 11:58

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake

Ik keek de meid vuil aan. 'Nee bedankt'gromde ik. Het hondje kwam aan em hand snuffelen. 'Nee ventje ik ben je baasje neit meer. de gene bij je op schoot is degene bij wie je nu moet smeken om snoepjes' zei ik en wreef over zijn kopje. Ik ving het blikje bier met gemak . 'rhansk bro' zei ik en maakte hem open

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James

'nee hoor ik heb geen honger' glimlachte ik naar de maid toe.  ze kwam tussen osn in zitten. ik glimlachte normaal naar haar. 'met wie heb je dan gegamed? kijken ofje wel de goeie hebt uitgekozen om het je te leren!' lahte ik.

we begonnen een game. Ik zat tegen setto, yu tegen Drake. tayoni en dainne (als ze/hij mee gamed) de winnaars zouden daarna tegen lekaar moeten en zo ging we dan heeltijd door.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 65 Emptyvr mei 08 2015, 12:18

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
'Dawh echt niet?' Zei ik zoet en keek met een vertroetelde glimlach naar Jay. Ik pakte wat susi van de schaal en stopte het teder in zijn mond. Met een vingertje drukte ik op zijn lippen zodat het er volledig in gleed. Ik draaide me naar drake en deed het zelfde toen hij niet oplette omdat hij zat te praten tegen het hondje.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto:
'Wah, het zijn er 3 en ze lijken allemaal op elkaar allemaal zwart of donkerbruin haar een asian huidskleur en zwart bruine ogen. Kan moeilijk zo namen onthouden he.' Vertelde ik. 'Alleen die Chinese jongens kan ik makkelijke herkennen.'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
'Hehehe, ja rexy je moet het nu maar met mij doen.' Zei ik en gaf het hondje ook een aai op zijn kopje.
Ik moest tegen drake de besturing was zeker wel even wennen.

Tayoni
Ik moest tegen dat meisje. Tot mijn verbazing had ze me binnen 30 seconden al ko. 'Whaaah jesus!!' Schreeuwde ik. En nam een slok van mijn bier.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 65 Emptyvr mei 08 2015, 12:23

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake

op een of adnere manier had die familie en maid van setto iets met dingen in iemands mond stoppen wat er belande sushi in me mond. Ik had het op. terwijl ik het hondje niet meer aaide. Ik kon er dus geen flikker van.. Ik ging gewoon steeds dood. wat ik ook deed. But! i smiled while playing

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James

Ze duwde eten in me mond,. Ik pakte haar hand beet 'echt niet' zei ik terwijl ik de suhsi doorslikte 'Ik moet op me gewicht letten en weer gaa ntrainen en zo dus kan neit te veel eten' legde ik haar uit

Ik lachte om de uitleg van dat alle asians op elkaar lijken. 'nouja laat zien wat je kan.' we speelde even en ik begont lachen 'jap duidelijk dat Chen je dingen heeft geleeft dietroll je doet het fout!' ik pakte de controler over van Setto en legde uit hoe het wel moest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 65 Emptyvr mei 08 2015, 13:17

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
'Dik, jij Ved?' Herhaalde ik hem verbaast. 'Waar heb jij dan vedjes?' Vroeg ik en voelde aan zijn armen en vervolgens aan zijn buikje. 'Ik krijg niets te pakken hoor volgens mij ben jij magertjes.' Grapste ik en gniffelde een beetje. 'Of is alles naar onderen gezakt?' Voegde ik er later aan toe. Ik hield een hand voor me mond en Giegelde een beetje. 'Oh sorry misschien was dat niet zo netjes van me.' Exuseren ik me. Ik lied me lokje/pony een beetje ontschuldig over me ogen heen vallen. 'Hihi. Niet al het eten bevat veel calorieën.'

Ik was naar drake toe gekeerd tayoni was zo makkelijk om in te maken. Ik keek naar de strategie van drake die was ook bagger. "Ben ik de enigste die dit spel ook heeft voor de PlayStation portable?" Dacht ik. 'Wat voor eten vind jij lekker?' Vroeg ik aan drake. Ik prikte met een vinger tegen drake zijn wang aan en lied deze langs zijn kaak naar benden glijden tot zijn kin. 'Oooo~h, die kaaklijn.' Zei ik haast kwijlend.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto:
'Wha... Vandaar dat ik steets vierde was...' Zei ik en keek naar James die mijn controler over nam ik ging meer tegen hem aan zitten en keek naar zijn bewegingen en die op het scherm. 'Aah dus dat is special move en dat de normale? En dat zijn je energie punten? In het scherm?! Aaah.' Zei ik. Ik pakte de controler weer van James over toen ik zijn hand aan raakte voelde ik een tinteling door me heen gaan. Ik maakte ook een blikje bier open en nam een slokje gelijk proeste ik de helft uit. 'Ugh zooo bitter.' Hoeste ik. Ik nam nog een slokje en trok een zeur gezicht. 'Aah Wah, dat jullie dit drinken.' Vroeg ik en nam nog een wat grotere slok. 'Whooooh super powers!!!' Riep ik en deed een van de moves tegen James mijn poppetje ramde op die van James in.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
Ik had niet veel Hp meer over maar drake ook niet. Ik gebruikte een wolfrage boost maar dan moest ik wel een tijdje stil staan om die energie te laden zodat mijn poppetjes in een wolf veranderde. 'Aaaahoeeew~' jankte ik weer luid. 'I gona kill you.' Zei ik met me geleerde Engels.

Tayoni
*kijkt toe.*
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 65 Emptyvr mei 08 2015, 13:28

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake

Ht meisje raaktem e wang aan. Hard sloeg ik haar hand weg 'Weetje... Privicy space!' gromde ik boos. Door dat ze aan me zat ahd Yu de tijd om zijn boots te doen en was ik daaran in een klap dood..

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James

'je wil niet weten waar mijn kilo's heen gaan' lachte ik terug ik vond het niet echt heel fijn dat ze me aanraakte. Maar ze deed ook niks raars.

Ik had Setto alles uit gelegt en meteen ging het een stuk beter.'waarom is delle er nog niet?' voeg ik nar even. Ik had setto ingemaakt maar het ging moeiljik dan der eerste keren. Nu moest ik tegen Yu en Drake tegen tayoni en setto tegen Dianne. We game lang en het was gezellig


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman A.K.A. Yi-dae YD

Ik zag angel en die meid lopen met de hond. Ik lied me hoofd zakken. Kom op remember her!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Is this real? part 3 - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 65 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Is this real? part 3
Terug naar boven 
Pagina 65 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 34 ... 64, 65, 66, 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Is this real? part 1
» Is this real? part 2
» Is this real? Part 4
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: