cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Is this real? part 3

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 50 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 33 Emptydi maa 17 2015, 21:13

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] rose
ik stapte weer terug de lift in toen het bleek dat we juist naar beneden moesten.
'way you did'nt tolt me?' vroeg ik zachtjes en keek hem aan in zijn ogen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
ik knikte met me hoofd en nam steets iets meer afstand. ik keek naar de getalltjes van de lift. ik keek even naar de grond en zag dat jay mijn cola blikje nog vast had. ik pakte het blikje uit zin handen. zachtjes tikte onze handen tegen elkaar aan. mijn hand bracht het blikje naar mijn mond toe als ik het terug kon pakken.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] tayoni
ze ging ook aan de bar zitten en wenkte naar het meisje achter de bar. 'jij ook?' vroeg ze. ik schudde mijn hoofd. 'nee dank je heb al gehad.' zei ik en hield met me hand het drankje op afstand. ik kon beter niet meer gaan drinken nu ik het zo goed vol hield. ik keek voor me uit en het eerste wat ik zag was boobs. mijn ogen werden eventjes iets groter. snel keek ik weg, al gouw voelde ik een hand op mijn boven been. ''aih, shit.'' ik nam even diep adem en keek naar haar hand. 'eh zullen we dansen?' vroeg ik en keek naar de dansvloer waar allerlij mensen stonden te schuren.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
'Doe dat hier maar niet ze zullen je der uitgooien' zei ze. ik keek haar aan en gniffelde kort. 'ik heb niet gezegt wat.' gniffelde ik en nam weer een trekje. 'ja deze club is een beetje verandert. zie ook veel minder wolfjes.' zei ik en keek nog een keer rond. ''jup minder leden met hondenriemen.'' 'Yu wat doe je normaal als he uit gaat drank spellen danse ?' vroeg yd ik keke hem aan. 'nou eerst wat drinken en roken, daarna dansen met meisjes voral schuren en lol hebben, en daarna weer even roken en buiten rond hangen en dan weer dansen en later even zitten op de zit banken.' vertelde ik. 'jammer dat jij niet achter de bar vandaan mag.' zei ik tegen Mila. 'anders wilde ik wel eventjes met jouw dansen als je dat wilde teminsten.' zei ik en glimlachte naar haar. ik keek weer naar yidae. 'en jij?'


Laatst aangepast door Timeless op di maa 17 2015, 21:29; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 33 Emptydi maa 17 2015, 21:17

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James

ik gaf het blikje terug en precies toen waren we benede, ik hoorde wat bee tegen rose zei en schudden me hoofd. we liepen naar de garage toe. Daar pakte we de BMW i8 en ik vracht eerst rose naar de dorm daar aangekomen vroeg ik waar Mellanie afgezet wilde worden

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
kim minseok -bee

'what maat leeftijd uit? het gaat er toch om he jeje gedraagt enzo?' zei ik en stapte achter James aan. 'Kan je me straks bij me werk af zetten' vroeg ik in het koreaans aan James hij knikte. We zaten in de auto ik ahd mellanieen rose achter in de auto gezet en was zelf naast James gaan zitten
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 33 Emptydi maa 17 2015, 21:22

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] rose
'dat vroeg ik niet.' zei ik nors terug. ik had nu wel door dat hij elkekeer dicht klapte als ik hem persoonlijke dingen vroeg. 'hoe je van me?' vroeg ik na een tijdje en liep achter bee aan. bee stapte voor in de auto naast jay. ik ging naast mellanie zitten achterin de auto. ik zuchte kort.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
'jay wil je mee lopen?' vroeg ik toen rose al halverwegen de dorm was gelopen. 'please.' voegde ik er aan toe. en maakte de auto deur open.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 33 Emptydi maa 17 2015, 21:31

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
kim minseok -bee

Veel ging er door me oofd heen toen ze vroeg of ik van der hield. Zachtjes knikte ik jah maar gaf geen antwoord. in de auto zat ik onderuit gezakt en nam geen afsscheit van rose.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James

Natuurlijk. Ik stapte uit de auto en leip met der naar de voordeur. 'Bell me als je wil praten ik zal altijd proberen op te nemen!' zei ik en aaide haar over der haren heen zoals ik al bijna een halfjaar altijd deed. Deze gewoonte zou niet verandere. we stonden bij de voordeur ik buiten mellanie binnen. 'Ik moet gaan. Bee afzetten bij zijn werk' zei ik en keek mellanierecht aan in der mooie ogen

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Yi-dae YD,

Femke- Ik lachte. 'Laat je zomaar een vrouw allen dronke wordne' zei ze en deed even haar BH goed. nu vielde der borste nog erger o. rond hun heen waren meer jongens gekomen om naar haar te kijken, Ze was beroemt als het ging om sex en vele wilde wil betalen om een BJ van der te krijgen. Tayoni vroeg der of ze wilde dansen. Ze stond op de hand op zijn schoot lied zo over zijn kruis heen gaan en daarna nara zijn hand deze pakte  ze beed en trok hem mee de dansvloer op. Ze draaide taynoi zo dat ze achter haar stond met zijn kruis tegen haar kont aan. langzaam bewoog ze heen en weer. De hand die ze beed hield legde ze op haar buik neer. hoelanger ze zouden dansne hoe lager ze de han zou laten zakken

Mila- ze luisterde naar de jongens en doofde haar peuk 'Ik ben klaar met werken om 11 uur, Zodra die DJ kome Dan zie ik je wel op de dansvloer he Yu!' en schonk snel een glas in voor de andere mensen aan de bar. 'Kom weer als je gaat roken! ik zorg wel voor peuke dan!' zei ze en begon weer te werken.

Ik glimlachte op het tweetal. 'Met meiden flirten' grapte ik. 'Nee beetj rondhangen drinken mensen pesten. Danse is niet me sterskte kant. Ik ga wel die dansvloer op als de DJ's er zijn. Schuren is niks voor mij' zei ik en liep naar de hang banken. 'Of wil je me wat moves leren' zei ik en glimlachte flirterig naarh em. Op dat moment werden we in gesloten door een stel mensen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 33 Emptydi maa 17 2015, 21:37

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] rose
bee knikte van jah, ergens was ik lichtjes op gelucht mar toch voelde er iets niet goed. ik hield me stil in de auto en dacht terug aan het moment dat de manager ons snapte en hoe lief bee mijn lichaam bedekte en beschermde. ik legde twee vingers op mijn lippen. en dacht verder na hoe ik hem aan het plagen was met zijn jogging broek. ik gniffelde zahctjes binnends monds. toen jay stopte stapte ik de auto uit. 'dankjewel james.' zei ik vriendelijk. bee verroerde geen poot. ik liep om de auto heen en blies tegen het koude zijruid aan van bee. zodat het beslagen werd. ik tikende er een hartje op en zwaaide daanra liep ik weg. naar de dorm ik dacht dat mellanie naar huis wilde dus ik wachte niet op haar.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
ik zweeg en luisterde met een glimlach op mijn mond terwijl ik nog mijn peuk tussen mijn lippen had. ik haalde me peuk uit me mond en keek met blije oogjes. 'is goed zie je dan.' zei ik aardig en drukte ook mijn peuk uit. ik draaide me om naar yd toen ze weer ging werken. 'haha, flirte he.' zei ik plagerig. 'dat zie ik.' zei ik en keek om me heen. 'misschien meot je maar minderen anders betrappen ze je dadelijk nog.' zei ik en lachte zachtjes ik stond ook op en liep met yd mee. 'hahaha kan je niet schuren? damn schaam je broekie.' zei ik plagerig en keek naar zijn heupen. plots kwamen er allemaal mensen om ond heen en bouwde ons half dicht. ik werd tegen yd aan gedrukt. 'nou ik kun je best een paar moves leren.' antwoorde ik en glimlachte. 'nu we toch gene kant op kunnen.' vervolgde ik. ik pakte yd zijn huepen beed en trok hem naar me toe met een ruk. 'buig door je knieen heen.' zei ik en hield een hand op de zijkand van zijn huep en de andere boven zijn onderrug. ik begelijde hem in de moves maar hield wel een gepaste boner afstand tussen ons in. ik legde dingen uit en keek hem recht in zijn ogen aan. ik ging steets iets closer staan en trok hem iets meer naar me toe maar we raakte elkaars lichaamen nog niet echt dierekt aan. 'meestal doen meisjes het om je op te winden dan stan ze acherstevoren.' vertelde ik. 'maar jij bent een jonge dus flik dat niet bij mij.' zei ik en glimlachte genant. 'je kunt ook zo je heupen bewegen en dan doe je dit ongeveer zo.' vertelde ik e maakte een beweging lichtelijk langs zijn kruis.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
jay liep met me mee. ik liep vlak naast hem en keek naar de grond. ik stond in de deur opening en keek naar jay.  'Bell me als je wil praten ik zal altijd proberen op te nemen!' zei hij. ik glimlachte. 'ja, zou ik doen.' zei ik zachtjes. 'als je voor me wilt zingen als ik niet kan slapen s nachts.' fluisterde ik en glimlachte kort. jay aaide door mijn haren hene met zijn vinger topjes. ik zakte lichtjes met me hoofd en keek omhoog. mijn ogen vormde halve maantjes toen ik glimlachte. 'Ik moet gaan. Bee afzetten bij zijn werk' vertelde hij. ik knikte en keek hem verlegen aan in zijn donkere ogen. ik hield de zijkant van de deur vast en trok het steets iets dichter naar me toe. 'jay?' vroeg ik. 'bedankt voor het broodje en de verassende avond.' zei ik zachtjes en keek weg van jay zijn ogen. 'oh, umh... laat je niet volgen als je naar huis loopt.' zei ik zachtjes. en keek eventjes weer voor me uit in jay zijn ogen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] tayoni
'Laat je zomaar een vrouw allen dronke wordne' zei mila. ik lachte kort. 'er moet iemand de vrouw opvangen en haar verzorgen, zonder zelf er bij neer te vallen. ik keek toe hoe de twee meiden bezig waren met haar bh ik kreeg lichte rode wangetjes van wat ik allemaal zag. de bar meisje liep weer weg. femke stond op. ik keek naar haar en volgde haar beweging met me ogen. ik voelde dat er iets over mijn lul heen ging. ''owh woh'' zei ik in mezelf en was even in dromeland. totdat ik werd mee getrokken. ik waggelde de dansvloer op nog voordat ik iets kon doen stond ze al met haar kondt tegen mij aan te schuren. ze pakte mijn hand steviger beed en lied hem over haar buik heen glijden steets iets verder naam beneden toe. ik sloot me ogen en schuurde meer terwijl ik met me andere hand steets verder omhoog ging. ik raakte haar boobs net niet aan. daanra lied ik die hand weer naar haar heup glijden en pakte haar heup vast ik legde mijn hoofd tegen de zijkant van haar hoofd aan en genoot van de billlen die steets tegen mij aan bouwnste. met de hand die ze nog vast had en die onterand naar haar onderbuik was gegleden drukte ik haar lichaam meer tegen me aan. mijn lichaam tintelde en mijn hart sloeg lichtjes op hol van lust.


Laatst aangepast door Timeless op di maa 17 2015, 22:08; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 33 Emptydi maa 17 2015, 22:08

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James

'Natuurlijk zing ik voor je!' zei ik en stapte naar achtere toe. Voor het eerst voelde ik me wangen rood wordne toen ze zo schattig keek. Meteen rechte ik me rug zodat ik stoer kon doen. Toen ze bezorgt was verdoofde heel me hart. Dat was te lief 'Zal ik doen' zei ik en was blij dat ik niet begon te stotteren aangezien me lichaam het een beetje begon te begeven om haar hier achter te laten!. Ik draaide me om. Mensen ontwijken was ik geod in met al die fans. 'byebye bunn!' zei ik en liep naar de auto toe.

*rijd Bee naar zijn werk toe*

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Yi-dae YD,

Femke- De jongen zijn hand gleed naar haar boobs toe. Daarna weer naar benede toe. Ze vond het jammer dat de jongen neit door zetten. De drutke haar kont stevig tegen Tayoni's ktuis aan. De hand op haar onderbuik lied ze nog verder zakken toen de jongen zij hoofd op haar schouder legde. De hang gleed langs haar heup naar de binnekant van haar lies toe. Nu kon Tayoni duidelijk voelen dat ze geen slipje aanhad onder haar rokje en haar panty. De panty was ook open van boven. Dit zag je niet als ze gewoon liep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 33 Emptydi maa 17 2015, 22:29

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] tayoni
mijn dick wilde meer en meer net als mijn lust maar mijn hoofd deed warrig net alsof er iets niet klopte. ik drukte me heup meer tegen haar aan zodat er een lekkerdere druk tegen me lichtelijke boner aan kwam. ze lied me hand steets verder naar beneden glijden ik pakte met me hand haar rokje vast en verplaatste mijn hand naar haar poezie ik sloot me hand er helemaal omheen en drukte me hand naar me toe zodat ik meer voelde van haar. mijn ogen werden groot toen ik iets aparts voelde. ik trippelde met me vingers en kon het gewoon niet in me hoofd krijgen wat er nou gaande was. ''shiitttt. hoe, way damn wat nu.'' ging ik door me hoofd heen en ik stond even stil. ik trok em hand niet weg maar verplaatste hem ook niet. voor het eerst was ik lichtelijk in shok van een meisje. mijn lichaam rilde zachtjes. ''don't gif up now.'' dacht ik en lied me hand onder haar rokje verdwijnen. ik voelde met me middel vinger aan haar poezie. en vond de opening na enige seconden. 'jij bent ene apart meisje.' fluisterde ik en gniffelde zachtjes. 'weet je zeker dat niemand dit opmerkt?' vroeg ik aan haar. mijn boner schreeuwde al terwijl hij nog niet helemaal volgroeit was. zoveel viels in een keer bij elkaar en zelfs mijn bonenr kon het niet bij houden.

Mellanie
Ik glimlachte lief naar Jay toe en sloot steeds langzamer de deur. 'Byee~ Sweet dreams James.' Zei ik zachtjes en wuifde kort naar hem.

Toen ik de deur gesloten had leid ik mijn rug tegen de deur aan glijden. Ik zag een gedaante coor me en schrok me wild. 'Angel!?' Zei ik bang.

Angel
'Ugh je doet net alsof je een spook ziet.' Zei ik met me armen over elkaar heen. 'Waarom kwam rose niet eerder naar de dorm? En jij zou toch thuis slapen?' Vroeg ik gemeen. En keek naar het kleine meisje dat tegen de deur aan zat. 'Willem heeft de hele avond gewacht op haar.' Zeurde ik verder. 'Je had haar gewoon naar huis moeten sturen. Weet je hoe bezorgt en verwart hij was? Mijn smoezen raken onterend wel een beetje op.' Ratelde ik geërgerd en bitche verder. 'Dus jullie zijn naar de bios geweest en hebben twee films achter elkaar gekeken.' Zei ik als smoes dat ik vertelt had aan Willem.

Mellanie
'S-sorry.' Zei ik zachtjes en lied me hoofd hangen. Ik stond langsaam op en slofte naar de kamertjes toe. Daar zatten de meiden in de huis kamer tv te kijken en te gamen Willem was in slaap gevallen op de bank. 'Waar is rose?' Fluisterde ik naar angel die achter me stond. 'Zig opfrissen.' Zei angel enkel en duwde me met haar schouder aan de kant toen ze langs me heen wilde lopen.



Laatst aangepast door Timeless op wo maa 18 2015, 09:31; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 33 Emptywo maa 18 2015, 09:12

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Mila de Jong .-

Yu liep weg. Mila schenkte nog een laatste blik naar hem. Voor dat ze weer aan het werk ging.  Ze was even bezig toen er en wat oudere man binnen kwam lopen. Hij was volledig in het zwart gekleed. Het was de baas van de tent. Mila begroete hem netjes. Ze had tijdens het werken sjack gehaalt in de pauze ruimte. Ze had er sowieso al twee gedraait. Het was flink zware sjack. De gene die ze eigenkijk voor Yu gemaakt had gooide ze naar de man toe. Deze ving hem soepel. Mila lachte breed toen de man haat bedankte. Ze draaide zich om naar een stel jongens die haar al heel de tijd probeerde te versieren en aan der te komen. 'Hey. Als jullie twee je nou is gedraagde. Anders gooi ik jullie er uit!' zei ze streng en keek ze boos aan.

'dan moet je ons aanraken!.'

'wij kunnen dat schattige snoesje wel aan hoor'

'triootje geiltje'

Waren de enige dingen die de dronken lappen konde uitbrengen.  Mila keek ze boos aan terwijl ze nog een sjackie draaide voor Yu. Ze had vanuit hier het beste overzicht over de vloer. De bar stond iets hoger dan de rest aangezien de tent een.beetje afliep nar het midde punt wass een podium staat met een DJ-tafel. Aan de zeikanten bevonden zich lounge banken poker tafels en andere gok bezigheden. Helemaal aan de andere kant bevonden zich deuren eentje was de pauzr ruimt van de idolen die op komen treden. Je hebt daar ook de wc. Ij deze gebouw hadden we geslitste wc bij de deuren als je binnen kwam. Wij waren een van de enige die ook gemengde

Wc hadden. Deze bevonden zich achter in de zaal. Deze plek wilde je niet schoon maken. Daarbaast had je nog een aantal andere kamers. Deze waren voor de trouwe gasten en vrienden van de baas. De enige plek waar je kan blowe spuiten slikken noem maar op.
(we zijn ongeveer15min verder)

Mila had net de glazen afgedroogt. Toen er een groep jongens en meisje binnen kwamen. Het was al robd 10 uurr de nu kwamen de meeste trouwe gasten. Hier hoorde yidae normaal ook bij tot hij andere dingen aan zijn hoofd kreeg.  nu kwam hij maat een keer in de twee dagen. En vaak maar voor een uurtje. Mila begroete de groep die binnen kwamen. Eentje vroeg of de baas er al was. Mila knikte en wees naar de middelste deur. Toen mila naar de deur keek waar de groep hen liep viel haar blik op femke die tatoni mee sleurde naar de gemengde wc. 'ze leert het ook nooit hey' zei Mila zachtjes en schudde haar hoofd.

femke-
De jongen accepteerde het en zijn hand belande op haar vagina. Eerst twijfelde hij even. Maar tocg stopte hij zijn vinger naar binnen. Femke ademde zachtjes kreunend uit. 'oh tayoni' zei ze haar stem was iets hoger dan normaal. 'jij bent een apart meisje' zei hij. Ik glimlachte. ' jij bent zeker niet apart een damen een vinger beurt geven op de dansvloer.' zei ze op dat momebt draaide femke zich om de hand van tayonioest er even uit ander kon ze zichzelf niet omdraaien. Daarna pakte femke zijn hand weer en begeleide het neer benede toe. Terug naar me rokje. De jongen vroeg op het

De jongen vroeg aan femke of het niet zou opvallen. Femke glimlachte hierop. Ze drukte heel haar lichaam tegen die van tayoni aan. Met haar hand gleed ze naar zijn dick toe terwijl ze er zachtjes overheen wreef. Soepel wist ze elke gevoelig en op windent plekje te vinden. En aan te raken. 'huer zijn de gezamelijke wc voor.' zei ze terwijl ze met haar hoofd op zijn schouder leunde. Ze beed voorzichtig in zijn oor.

Na even zo gestaan te hebben trok ze tayoni aan zijn hand mee naar de achterkant van de zaal. Hier trok ze hem verder de wc in. De had hen zo stevig beed dat tayoni niks kon doen tot ze samen in een wc hokje zaten. 'let get started!'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Yi-dae van der velden YD,


Samen me yu liepen we weg bij de bar. 'flirten eh,  dat zie ik pas maar op dat je niet betrapt word' zei yu ik ging naast hem.staan. 'iedereen weet dat ik geen gf wil' zei ik en grimlachte evil.  yu lachte ne bijna uit toen ik zei dat ik niet kon schuren. Ik grimlachte schuin. Ik kon het wel naar vond het leuk om yu uit te proberen.  'je weet toch hoe stijf ik dans' zei ik. Dit was niet waar bij de trainingen was setto delle drake en ik de soepelste. De groep mensen drikte mij en yu tegen elkaar aan. Snel gaf ik iedereen een box. Ik had niet echt gehoord wat tayoni zei tot het doordrong en hij ineens me heupen beed had.  Toen begreep ik wel wat hij zei. 'buig je knieen' zei hij ik lachte en buig door me knieen heen . ' aaah spierpijn' grapte ik. Nu stond ik.iets wijder me me benen. Naast ons begonnen

Meiden te lachen andere pakte hun phone. Yu pakt me beed ik voelde.zijn.hand op mijn heup en obderrug. Het liet wild ik wegdraaien maar deze keer bleef ik.grwoon staan. Waarom ook.niet. Als vixx bekent word en yu en ik een.ship moeten worden is dit een mooie gelegenheid om die ship te starten. Yu bewoog ne heupen alle kanten op. He voelde raar om niet zelf de leiding te nemen en me te laten begeleiden door een.andere jongen. Yu staarde recht in me ogen. Nu voelde ik.me.licht awkward worden. Dit had geen invloed op me gedrag. Ik keek gewoon terug en glimlachte terug. ' einderlijk danst yiyi met een jongen.' gilde er eentje. Ik lachte naar yu. ' sorry ik heb nou met me eigen eed verbroken' zei ik en merkte eerst niet dat yu me dichterbij trok. Tot ik ineens zijn ademhaling tegen me eigen mond aan voelse. Me buik draaide zich om. Noos dont like it. Ik.glimlachte gewoon door en bewoog mee op zijn ritme zonder enige fout te maken. Toen hij begon over dat meiden normaal andersoms stondn im de jongen horney te maken begon ik hard te lachen. Helemaal toen hij heel seieus zei dat ik het niet bij hem.moest flikken. Nu had ik twee keuzens gewoon blijven staan of juist omdraaien en hem treiteten. Ik dacht even na. Terwijl ik hem perongeluk aanstaarde. Ik voelde iets langs mijn broek gaan en volgde het lichaam van yu naar benede toe. Yu legde uit wat meiden normaal doen. 'je doet toch iets fout yu want je geeft me geen boner of horny feels' zei ik. Terwijl ik nu yu vast pakte.

Zou ik omdraaien en zelf even tegen hem aan schuren.  Ik had mijn eigen eed al verbroken door met yu te dansen op deze manier. En dar ging snel de ronden.. Waarom niet meteen goed doen. Ik keek yu gemeen aan. 'mijn buurt' zei ik en draaide me aprubt om ik pakte yu heupen beed en trok hem naar mijn kont toe. Ik bewoog even. Zeker nie vaker dan twee keer eant ik kwam in een lach bui van awkwardness. Al snel begon ik hard te.lachen en probeerde weg te komen van yu. Ik viel bijna voorover met een te grote glinlach op me gzicht. ' ik kan het echt niet!' riep ik terwijl ik weer recht stond. Me gezicht weer gedraait naar yu toe. Even keek ik.labg yu heen en zag de baas aankomen lopen. Ik zwaaide baar hem en jij kwam op ons aan gelopen. De grote zwart geklede man glimlachte vriendelijk. 'zo leo is der ook weer' ik keek hem aan ' nyuu het is yidae' zei ik en keek.licht geirriteerd. De man.lachre ' doe je zo mee' vroeg hij. Ik keek hem aan 'ik niet maar misschien yu wel' zei ik en wees nasr yu. De man keek erg bedenkelijk naar yu en daarna kninkte hij. 'wie jouw vrienden zijn zijn ook onze vrienden' zei hij en verdween in een van de kamertjes. Na een paar minuten kwamen er ee ngroep met jongens en meisjes aangelopen. 'Wil ej blowe?' Vroeg ik aan Yu toen de groep de rest weg duwde om bij ons te komen

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James Daniel Choi Jay,

Bee was de hele reis stil. Hij staarde uit het raam naar de richting van het tekende hart. Hij zucht voor Bee's Doen echt vaak. Ik stopte aan de achterzeide van de tent en keek Bee aan. 'dude talk to me if something bothers you' zei ik terwijl ik bee boos aan keek. Bee pakte zij hoofdbeed en begon te gillen en stapte hij de auto uit, Meteen daarna begon hij weer rond te dansen en springen en zijn glimlacht was weer gelukkgi als eerst. Ik schudde me hoofd en reed weg. hij was een half uurte vroeg. Maar die  vermaakte zich wel.

Bij mijn apartement aangekomen liep ik rustig de trappen op naar mijn huis toe. Ik snapte niet echt wat er allemaal aan de hand was. nana's reactie, Bee die raar doet, Mellanie die ineens mega bang was. Urrgh emotisch..

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
kim minseok -bee

tijdens de auto rit had ik me haar gedaan. een kant strak naar achtere,. Dan achter me hoofd in ee nstaartje. Nu had ik een volle staart en een face side cut, Rose stapte uit en ik staard evooruit het raam uit.  Zemaakte een hartje op het raam. Ik wilde er op reageren.  Maar het engie wat ik kon doen was zuchte. Ik bleef naar het raam staren

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Bij de plek aangekomen waar ik moest gaan spelen, Praatte James. Hij wa stil en me hoofd deed zeer. Ik pakte me haren beed en gilde hard. Alles moest er even uit voor ik aan de slag ging. Dit werkte opzich wel goed. daar gaan we weer. Ik stapte uit en jumpte meteen op de man af die me op stond te achten. hij zei dat ik vroeg was en ik lachte. 'meer feeste!' lachte ik in het engels en daarna liepe nwe naar binnen toe. ik moest nog 15 min wachte in de wachtruimte. voordat ik het podium op kon.


Laatst aangepast door Evilian op wo maa 18 2015, 15:30; in totaal 5 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 33 Emptywo maa 18 2015, 10:05

mysterieuze jongen
Ik stond in de gang om de hoek en hoorde de lift weer. Ik was eerst het meisje gevolgd en wachte totdat er nog iemand zou komen van die groep. En ja hoor daar was hij. De asian die aan haar zat. Ik stapte naar achteren toe en keek waar hij heen ging. Ik glimlachte plezierig van zijn gemixste verwarde emoties. Dat was makkelijker te volgen dan een van de basis gevoelens. Ik liep rustig van een ver afstandje achter hem aan. Om te kijken of hij naar de zelfde deur liep. Ik hield mijn gezicht naar de grond toe gericht zodat mijn face niet te zien was. "Almost there" zei ik in gedachten en grijnsde lichtjes.

Yu
Het voelde vreemd toen meisjes om hem heen filmde of foto's maakte. "Waarom doen ze dat?" Dacht ik en trok YD verder naar me toe. 'Je eed?' Herhaalde ik hem. 'Oh Ah, ja een weddenschap ding. Jonge je gaat veel geld op leveren hiero bij sommige mensen' zei ik toen ik zag dat mensen geld aan het verwisselen waren. Het viel me wel op dat yd best goed danste. Niet dat het me wat deed om zo te dansen. 'Ik heb het Delle ook geleerd vroeger.' Vertelde ik en glimlachte. 'Je doet toch iets fout yu je geeft me nog geen boner of feels.' Zei YD ik lachte. 'Gelukkig maar anders had ik je in een wc hokje gepropt.' Zei ik en maakte me zin niet af ik grijnsde en trok hem helemaal naar me toe. Ik begon nu pas aan het echte werk. Ik lied me hand zakken tot op zijn kond. Ik kneep er niet in dat zou vreemd zijn. Ik drukte en schuurde mijn kruis tegen die van hem aan. Ik hield mijn hoofd vlak bij die van hem en grijnste naar hem. Terwijl ik hem bleef aan kijken. 'Je kreeg geen fiels toch?' Fluisterde ik en voelde nu mijn Dick echt tegen die van hem aan drukken. "Fu~uk waar ben ik mee bezig." Dacht ik en wilde graag weer afstand nemen. Maar YD pakte ook mij nu vast.

'Mijn beurt.' Zei YD plots mijn ogen werden iets groter. YD draaide zig om. Ik stapte naar achteren maar kon niet verder omdat ik helemaal vol gebouw zat. YD schuurde zijn kond 2 a 3 keer tegen mijn kruis aan en niet zo licht ook. Ik had YD niet meer vast en beed op me lip. 'Dude!?' Zei ik half geschokkeerd. En duwde met mijn handen tegen zijn schouders aan. Zodat hij van me af ging. YD kwam in een lag bui en stapte van me af. Ik keek beschaamt naar de grond en streelde door mijn haren heen. Ik keek weg van YD en draaide me even een kwartslag om. "Fu~uk wat moet ik doen. Weg lopen of doen alsof het leuk was?" 'Neeh je kunt het zeker niet!' Zei ik en keek een beetje boos. 'Ik wed dat zelfs tayoni beter dans dan dat.' Zei ik en keek weer weg van YD.

'Nee, het is of drank of dat niet bijden.' Zei ik en keek weer strak naar. YD. 'Ik wil nog dingen kunnen onthouden hoewel dat laatste niet.' Zei ik lichtjes serieus. En keek om me heen of er geen andere black Wolfs waren. 'Dude zullen we ergens anders heen gaan. Hou niet zo van grote groepen en al dat soort shit.' Zei ik en trok YD mee naar een andere gedeelte van de club om bij die aankomende groep weg te komen.

Tayoni
'ij bent zeker niet apart een damen een vinger beurt geven op de dansvloer.' Zei ze ik schrok van mezelf en trok me hand terug. Ze draaide zig om en pakte met haar Hand mijn Dick vast. Ik beed op de binnenkant van me lip. En ademde van genot uit. Ik legde mijn handen op haar kond en sloot even mijn ogen toen ze me Dick half maseerde door me broek heen. Ze pakte me hand stevig vast en sleurde me ergens heen. We belande in een wc hokje. 'Is er niet iets intiemers dan de toiletten?' Vroeg ik en keek rond. Ik pakte haar heup vast en drukte haar lichtjes tegen de muur aan. Zachtjes kuste ik in haar nek. Een van mijn hand gleed over haar buik heen naar boven toe. Dit keer greep ik voorzichtig en teder naar haar borst toe. Ik verlegde mijn mond naar haar wang toe.


Laatst aangepast door Timeless op wo maa 18 2015, 10:53; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 33 Emptywo maa 18 2015, 10:37

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James Daniel Choi Jay,

Ik kwam de trap af op de bovenste verdieping en had het gevoel dat er iemand was. Ik pakte me mobiel, als er fans waren moest k een omweg maken voor ik naar huis kon. Me mobiel was gekoppelt aan de camera bewaking. ik bekeek elke camera terwijl ik stil stond. der was alleen die ene jongen die we bij nana hadden gzien. Ik haalde me schouders op. vraag wel aan nana wat hij wilde. dacht ik en liep naar de deur toe. Ik  bleef nog even voor de deur staan

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Yi-dae van der velden YD,

'haha me eed.' herhaalde ik 'nooit close dansen met een jongen' zei ik en deed een vinger omhoog alsof een docent het zei. we stonden nu te close. Het deed me echt niks niet eens een klein beetje. ik leunde met me boven lichaam zo ver mogeljik naar achtere zodat ik niet te dicht bij hem kon komen. 'je krijgt geen feels ' vroeg Yu. 'Ow hell no! Het zou het lieft nu weg willen kruipen' zei ik zo dat alleen yu het kon horen.

Ik leunde voor over om op adem te komen van het lachen. 'Neeh je kunt het zeker niet!' Ik keek op 'weet ik' snikte ik nog na van het lachen 'Daarom doe ik het ook nooit!' ik  wreef over me wang om een traan weg te halen. Meteen daarna kreeg ik twee grote glazen bier in me handen gedrukt. 'Moet jij er eentje' zei ik en stak er eentje naar yu toe.

'Nee, het is of drank of dat niet beiden.'  zei Yu. De jongens lieten hun hoofdzakken. 'Jammer Yidae' zeiden ze en sloegen op me schouders waarna ze verdwenen in een van de kamers. Yu keek me strak aan. Ik keek terug 'Jah wat?' vroeg ik kort af toen hij zo bleef doen. 'Dude zullen we ergens anders heen gaan. Hou niet zo van grote groepen en al dat soort shit.' zei hij terwijl hij me mee trok. ik hield me twee bierglazen boven me hoofd zodat het tegen niemand aan zou komen. Zo werd ik door de club heen getrokken. We kwamen in de lougne gebied aan. Ik plofte op de bank 'Whut als je neit van groepen houd waarom ga je dan uit?'
vroeg ik terwijl ik onderuit ging zitten en me lippen om het glas sloot, 'en waarom ben je nu ineens zo knorrig je lijkt net op Drake. ook boos worden om niks. denk dat je te veel met hem om gaat je neemt zijn karakter over' lulde ik tussen het drinken door

Femke-
de jongen vroeg aan haar of er geen romantiscere plek was. De meid schudde haar hoofd 'Je moet het zelf leuk maken' zei ze. TOen de jonge haar begon tezoenen vond ze het niet fijn, We zijn hier om sex te hebben niet om te zoenen. Dacht ze en duwde de jongen tegen de andere kant van het wc hokje aan. Ze ging op haar hurken zitten en deed zijn rits open. Ze dee zijn onderbroek om laag en pakte zijn dick beed. Voorzichtig likte ze eraan,


Laatst aangepast door Evilian op wo maa 18 2015, 11:06; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 33 Emptywo maa 18 2015, 10:56

mysterieuze jongen
Ik liep dichter naar de jongen toe om langs hem heen te lopen. Ik hief mijn hand op en wuifde vriendelijk. 'Goodevening.' Zei ik met een vriendelijk gezicht om hem gedachte te zeggen en liep verder de gang uit.

Yu
YD plofte op de bank. Ik bleef voor hem staan en werd nu pas echt knorrig toen hij me vergeleek met drake.' Ik boog voor over naar YD en keek hem serieus aan op mijn wijze asian manier. '1. Kom niet aan mijn Dick met je kond als je een jongen bent, 2. Ik hou niet van groepen meisjes. Daar word ik nerveus van.' Zei ik en keek weer wat vriendelijker.
Ik pakte een van de twee glazen bier en plofte naast hem neer. Ik ging wijdbeens onderuit zitten en legde mijn lul goed. Ik pakte een sigaret en stopte hem in me mond. Niet dat hij aan stond. Ik pakte mijn aansteker en stak hem voorZichtig aan. Ik nam de sigaret in de hand en dronk een vlinke  slok van het glas blier. Ik lied mijn hoofd naar achteren hangen. 'Wat voor type meisjes val jij?' Vroeg ik rustig en nam weer een trekje. Ik keek voor me uit en zag een bekent gezicht. Hij liep naar me toe. 'Heeey talker?!' Zei ik verbaast en lachte hem half uit. 'Jah lag maar.' Zei hij serieus en ging voor me staan. Ik gaf hem een box. 'Die wachters zijn verandert ze hebben onze Poort wachter ontslagen. ' gromde hij. 'Hahahaha, ik zie het' zei ik lollig en keek naar zijn kleding. 'Vandaar dat je in het wit gekleed bent.' Voegde ik er aan toe. 'Ja kwam anders echt niet binnen.' Gromde talker weer en haalde zijn twee ijzere riemen uit zijn witte spijkerbroek. 'Schaam me rot in de kledij van de vijand.' Vervolgde talker. 'Bulldog. Ik heb gehoord dat er een wolfje is met een meisje. Hou je fukking ogen open!' Zei hij vel en sloeg me zachtjes op mijn hoofd. 'Aihs, weet jij wie?' Vroeg ik. Talker wenkte me een dodelijke blik toe. Dat was voor mij al genoeg. 'Fu~uk.' Zei ik zachtjes. Talker draaide zig om en verdween in de menigte van mensen.

'Dat was een van de maatjes waarvan ik de telefoon nummer nooit krijg.' Zei ik en grijnste kort. Ik dronk de rest van mijn bier op. En nam nog een trekje.

Tayoni
Ik voelde me rug toen ze me tegen de andere kant van de muur duwde. Ik deed me ogen dicht en voelde hoe me broek af zakte. Ik kreeg de kriebeles toen ze aan me dik likte alsof het een ijsje was. Mijn ademhaling werd onregelmatig. 'Jammer, dan zoek ik wel een meisje die dat wel wilt. Wil liever een gentleman zijn dan een sex voorwerp zomer gevoel.' Zei ik. Ik pakte me haren vast toen ik haar lippen rond me dik voelde. "Ooh dit was te lang geleden." Mijn hersens sloegen op hol van de hormonen. Ik legde me hand op haar hoofd en trok Haar meer naar me Dick toe zodat hij in haar mond zou glijden. Ik legde mijn hoofd tegen de muur aan. 'Oh hel.' Fluisterde ik zachtjes.


Laatst aangepast door Timeless op wo maa 18 2015, 11:33; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 33 Emptywo maa 18 2015, 10:59

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James Daniel Choi Jay,

'good evening!' zei ik terug en zwaaide ook. ik stapte me huis in en deed de deur op slot, hier praatte ik met Nana over vanalles en nog wat,

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Yi-dae van der velden YD,

Toen yu nog serieus keek draaide ik me hoofd weg. ''No fun going on with mad people dacht ik.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

yu praatte tegen me aan terwijl ik vooruit staarde '1. Kom niet aan mijn Dick met je kond als je een jongen bent.' zei hij toen keek ik op 'Whut je eigen dick tegen de mijne aan drukke is wel normaal?' zei ik terug en deed een verwart lachje.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Ik gooide de glas achter over en gaf het andere glas aan Yu. 'aah' zei ik goed keurend toen de alchohol in me keel brandde.

der kwam een jongen aangelopen ik luisterde naar het rare gesprek. toen de jongen weg was keek ik op 'weet je zeker dat je neit al stoned bent?' vroeg ik verbaast toen hij klaar was met praten. 'wolven? Bulldog?  kleding vijand?' herhaalde ik verbaast. 'waarom zou je vjianden hebben?'

Femke-

ik luisterde naar zijn gezever, toen hij me haar beed hield sloot ik me lippen volleig rond zijn dick heen. Speel speelde ik met me tong rond zijn dick en begon te zuigen. Met me handen hielp ik, Dit wa iets wat ik het beste kon, Elke manier dat goddelijk was ik te bemachtigen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 33 Emptywo maa 18 2015, 12:23

Yu
(Stond nog voor YD)
'Whut je eigen dick tegen de mijne aan drukke is wel normaal?' Zei YD. Ik gniffelde. 'Dat was om je te plagen met hoe ver jij zou gaan. En om te kijken of je niet echt gay was.' Zei ik en grijnste glimlachend naar YD. Ik aaide met mijn hand door zijn haren heen. 'Hehe, broekie.' Zei ik en ging zitten. (Zit naast YD) ik negeerde zijn vijand vraag.

'weet je zeker dat je neit al stoned bent?' Vroeg YD. 'Hahaha misschien je weet nooit wat ze in die bier stoppen' grapste ik en sloeg op zijn oven been. 'Maar dan ben jij nu ook stoond.' Zei ik over de bier. Ik streelde mijn haren naar achteren toe.  Er liep een drietal meisjes langs. Een van de twee was lekker blond echt zoon Nederlander typetje. Ik keek haar na. En wreef over mijn lippen heen. Omdat ik haast kwijlde.

Tayoni
Ik gleed langs de muur heen naar beneden toe totdat ik op me kond zat. "Fak ik wil haar zoenen en bestrelen." Dacht ik en genoot met ogen dicht van het gevoel in mijn Dick. Ik kneep mijn ogen steets iets meer dicht. Ik trok haar na een tijdje van me lul af. Door haar kin beed te pakken. Ik pakte een condoompje uit me zak. 'Zullen we?' Vroeg ik en keek haar door dringend en flirty aan.


Laatst aangepast door Timeless op wo maa 18 2015, 12:34; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 33 Emptywo maa 18 2015, 12:33

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Yi-dae van der velden YD,

'Dus wanneer ik je terug pak word je meteen boos?' zei ik nog steeds verwart. Otne hij me weer broekie noemde schudde ik me hoofd. Hij moest is weten. hoe denk hij andersdat al die meiden me kende. Maar ik glimlachte vriendelijk.

Der kwamen drie meide voorbij en Yu kwijlde haast.. 'hehe dat dus niet' zei ik en wees naar de kont toe 'Vind blond niet sexy, Eerder mooie bruine golvend haar' zei ik nog op zijn vraag op wat voor meiden ik viel. 'dan het lieft nog een meid die voorzich zelf op kan komen. eentje die van zich afbijt!' dat laatste zei ik bijna verlieft. 'geen blonde bitches voor mij!'

Femke-
De jongen gleed lagns de muur naar benede toe, dit maakte de beweging iets moeilijker maar heuy je zou geen pornstar zijn als je niet in elke posietie kon bewegen. toen hij me van de BJ afhaalde keek ik op en pakte de Condoom aan. Ik maakte hem open en deed hem er binnen 2 sec om. Daarna stond k op 'fill my holes tayoni I want you' zei ik geil en draaide me om zodat hij hem er in kon duwen


Laatst aangepast door Evilian op wo maa 18 2015, 13:30; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 33 Emptywo maa 18 2015, 13:06

Yu
'I-ik was niet boos gewoon verbaast wat je deed. Het gebeurt niet elke dag dat een jongen zijn kond naar je toe beweegt met zoon gevoel van neuk me daar.' Zei ik met een hoger stemmetje en keek met een geschrokken gezicht. (Denk maar aan draco malfoy) 'eh sorry dat ik zo reageerde trouwens.' Zei ik ontschuldig.

'Oi er is niets mis met blond!' Zei ik terug. 'Beter dan kleine asians of volle brunettes.' Zei ik en glimlachte kort. 'Ik heb vroeg een meisje gehad die zowat alles voor elkaar kreeg zo dominant en zelf verzekert was ze. Dat was echt op passen dat ze niet zomaar met haar heiligdom op mijn stijve ging zitten. Het was haar zeker bijna rond de 5 Keer gelukt dat ze het begin van mijn eikel er in kreeg.' Vertelde ik en keek vol genot van de vroegere herinneringen. 'Nu ik er aan denk. Eigenlijk was dat nog niet zoon slecht gevoel. Alleen ik moch geen sex met haar hebben vandaar. Dat gezijk.' Zei ik en streelde door mijn haren heen. Ik legde mijn twee handen op mijn gezicht en trekte mijn lichaam. 'Oooh wat mis ik dat getroetel en dominantie zo erg.' Jammerde ik en lied me weer onderuit zakken. 'Hoe oud zou ze nu zijn?' Zei ik hard op. 'Ik was denk ik rond de 20 a 21 toen ik haar kende en zij 14 a 15 bijna 16 en ik ben nu rond de 24 dan moet ze over de 18 zijn ofzoiets.' Mompelde ik hard na denkent. ' en hoeveel gf heb jij gehad. En dan bedoel ik echte gf?'

Tayoni
Femke draaide zig om. Ik draaide haar terug en ging recht op staan. Ik klemde haar tegen de koude tegeltjes van de muur aan. 'Ik wil je mooie lichaampje tegen me aan voelen.' Zei ik gentel en keek haar flirty aan. Ik trok me T-shirt uit zodat hij niet bezweet zou raken. Ik drukte mijn lichaam tegen die van haar aan en trok met een hand haar bovenbeen omhoog zodat mijn vriendje naar binnen kon. Ik tilde haar omhoog en drukte mijn Dick naar binnen toe. Ik was slim en had een van de verlammende condoompjen bij me. Deze had aan de binnenkant verdovend spul zodat de man mindersnel klaar kwam. Ik drukte me boven lichaam tegen haar borsten aan. En bewoog met me heupen terwijl ik haar vast hield. Ik legde me hoofd tegen haar wang aan en begon lekker te bewegen. "Oh dit was zo zalig." 'Oh zo vukking lekker.' Kraamde ik uit en wilde haar op haar mond nemen maar inplaats daar van kneep ik in haar kond. En schoof ik mij Dick er dieper in. 'Aah,' kreunde ik. 'Oh doe ik je geen pijn?!' Vroeg ik lichtjes bezorgt. Omdat ik me teveel lied gaan. Ik bewoog lekker en steets lekkerder. Het voelde nog lichtelijk strak aan. En aan de binnenkant van haar vagina voelde ik lekkere ribbels. Niet dat ik dat voor lang voelde want het spul verlamde mijn Dick steets meer. Ik ging er bijna helemaal uit en dan er weer helemaal diep terug in. Dot was zo hemels.


Laatst aangepast door Timeless op wo maa 18 2015, 15:11; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Is this real? part 3 - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 33 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Is this real? part 3
Terug naar boven 
Pagina 33 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 50 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Is this real? part 1
» Is this real? part 2
» Is this real? Part 4
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: