cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Is this real? part 3

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 34 ... 65, 66, 67  Volgende
AuteurBericht
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 66 Emptyvr mei 08 2015, 14:00

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
'Hey?! We gaan toch niet echt slaan doe dat maar op het battle field.' Zei ik en keek hem zelf verzekert aan. 'Jij verliest toch niet van een meisje?' Wreef ik er eventjes in. Ik moest nu tegen setto. Wat moest ik doen hem laten winnen of verliezen? Mmh eerst wel effe kijken hoe hij het nu doet. Ik zag gewoon dat setto veel tussen tijd nam en stil stond dat was zo slecht. Ik viel hem aan op de tijden dat hij stil stond en eventjes niets deed. Ik had een meisjes persoon die van ver afstand kon vechten je moest het onder controle hebben anders kon je er niet mee vechten.

Ik liep nog eventjes naar de tafel en haalde nieuwe blikjes bier. Ik gooide het naar alle jongens zodat ze het konden drinken.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto:
James had alsnog gewonnen maar het ging wel beter! 'Nooh wil niet verliezen van een maid.' Zei ik toen Delle me aan valde en ik hem niet kon raken. 'Jammmmees!! Hij staat te ver weg?! Wat moet ik doen? Urg me popetje heeft slijm aan zijn voeten. Kan niet lopen!' Riep ik. 'Ik heb Delle niet gezien hij zei wel dat hij kwam.' Zei ik neutraal.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
'Yeeeaaaah maak je af drake!!!' Zei ik en sloeg op zijn boven been met me vlakken hand. 'Wolves alwase win!!!' Joelde ik. 'Oi Oi Oi!! Jay hoe vind je me Engels?' Vroeg ik. 'Had gisteren met Delle gegoevend.' Ookal klonk het nog steets te Nederlands. Ik gebruikte ongeveer de zelfde strategie als ik deed bij drake.

Tayoni
Ik moest nu tegen drake ik probeerde maar wat uit.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]angel
We gingen op een bankje zitten ergens in hetngrasveld. We keken samen naar de sterren. Mellanie speelde met het hondje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 66 Emptyvr mei 08 2015, 14:07

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake

ik keke he meisje aan 'HEY. jij komt toch niet zomaaraan mensen dieje niet kent' zei ik haar na op haar toontje. Ik ving het blikje en dronk deze. Ik moest op passen dat ik niet te veel dronk voor de terug reis but yolo

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James

'gebruik je ult dan setto!' zei ik en keek hem aan.

Ik won met gemak van Yu, Misschien was mijn karakter gewoon geod tegen zjin wolfje 'ikdacht dat je net zei dat wolven atlijd wonnen' grapte ik.
Nu mocht ik tegen Dianne. 'Laat zien wat je kan!; zei ik en ging goed zitten. Me vingers deden zeer. ik moest ze is meer bewegen 'uugh me vingers!'



[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman A.K.A. Yi-dae YD.

Ïk had aan angel gevraagt of ze me in de stad wilde afzetteb zodat ik nog even kon werken. Waardoor ik nu moest lopen. Hier had ik dus geen probleem mee. Ik sloeg een straatje in en sjockte richting huis. Ineens hoorde ik bekende stemmen. Het waren Liam kevin en de andere Ik.zuchte en rolde met me ogen heb ik.weer!!. ' YoYo dae!!!' Lachte ze. Liam sloeg zijn arm rond me nek. ' Jonge zin om mee te feesteb' Vroeg hij blij. 'Rot op' Siste ik. ' Wat een somber gezichtje!!. Kom op geef ons nog en kans.We zijn clean en.willen gewoon even weer zoals vroeger bij kletsen' Liam.keek.me hoopvol.aan. Het was waar ze zagen er niet stoned uit of.iets. Ik zuchte ' Vooruit.' Ik wed mee getrokken door.hun naar de oud tent waar we vroeger altijd trainende en... Blowde.. En de rest..

Ik.glimlachte en praatte met de jongens. Het was om eerlijk te zijn gezellig. rond een.uur of 12 werd ik moe.en.moest echt gaan. Atans ik wild echt gaan. Liam pakte ineens me hand beet. 'Zie je hoe gezellig het was met ons.' Zei hij en keek me strak aan. 'Yeah het was nie verkeerd weer een keer zo met jullie.om te gaan' Zei ik eerlijk en probeerde me hand terug te krijgen. maar liam hield hem strak beet. ' Ik ga' Zei ik en probeerde me.hand los te krijgen.

Ik voelde de arme van Kevin rond me schouders. Hij pakte me andere pols beet. 'Jongens kom op ik ga.' Ze keken me aan en begonnen te lachen.Kevin boog me arm naar me rug toe. Ik keek ze geschrokken aan. 'wat? '.. 'auw!!' Met me arm op ke rug en de andere vast gehouden door Liam. keek ik naar hun. in deze houding kon ik niks... Ik was niet zo sterk als Yu. Of zo snel als Drake. Of zo slim als Setto of lenig als Delle.. Ik kon gewoon neit vrij komen. Liam.grijnste. ' We gaan je laten voelen wat je mist.' Lachte Liam. ' Dingen die je vroeger wel had en wat je.hebt laten lopen door.niet bij ons terug te komen.' Ik keek liam bang aan. 'laat me gaan!!' Smeekte ik ze bijna. Een van de andere leden kwam op me af met een zware hasj joint in zin handen. Hij maakte een tunnel tussen mijn neus en zijn mons. Dit was een van de manieren om iemand snel stoned te krijgen dat de ander rookt. Hoe goed ik ook me adem inhield het had geen zin. De rook verspreise zich in mijn hersens en longen. Zachtjes kreunde ik. Dat gevoel. was zo goddelijk.. Maar het moest niet ik wilde het niet. Me lichaam verslapte en echt terug stribbelen lukte niet.. Noujah het lukte eerste niet. NU deed ik niet eens meer de moeite. Liam bond me arm.af met een riem en haalde een spuit te voorschijn. Wanhopig schudde ik met me.hoofd. ' Nee liam nee!!'smeekte ik hem. Liam keek me aan en grijnste als een gek. ' Je zegr nee maar ik weet dat je lichaam er om.smeekt en je hersens ook. Je had je net moeten.zien met die hasj joint je helelichaam kick er op.' Lachte hij. Hij strekte me pols en bracht de naald toe. Ik gaf klein piepje van pijn wat overging in zacht gekreun door he spul dat door me aderen gierde. Het berijkte hele lichaam. Dat gevoel was beter dan wat dan ook op de wereld.Ik zakte en en genoot gewoon echt.. Liam lachte. 'Lekker.heh' zei hij en sloeg zijn arm rond me schouders. 'Weet waar je ons.kan vinden we nemen.je graag terug' Zei liam en lied me daar achter ook Kevin en de redt vertrokken. Ik voelde gewoon.hie de drang naar drukt stevig terug kwam. Me lichaam voelde zo fijn aan net als mijn hersens. Ik kreunde van genot. Dit was zo fijn!.

(het is rond 12 uur snachts)
Ik zat daar zeker voor 30 min in trans tot ik ontwaakte. Het zweet brak me uit. Ik moest hulp hebben voor ik echt door draaide..Ik pakte me mobiel e lied hem vallen. Een grote barst in het scherm. Me hoofd duizelde van de hasj ik kreeg een vreet kik. Ik kon niet naar huis of jay en voor de rest had ik niet echt iemand in deze stad. Me lichaam werd steeds slapper en eigde zo erg naar ander drugs. Het was eng hoe snel een.verslaving terug kan komen. Ik struinde door de straten. De enige waar ik.heen.kon was Angel. Ze was ook de enige aan wie ik nu kon denken. Ik probeerde haar te bellen. Atans ik dacht dat ik haar belde... Want ik had haar nummer niet eens.. Ik struimelde door de stad richting haar dorm. Ik klopte en belde aan bij de dorm. 'Angelina please' Smeekte ik tegen de deur en lied me tegen de muur aan zakken. ' Please ben thuis'
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 66 Emptyvr mei 08 2015, 14:27

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]angel
We waren weer naar huis gegaan. Ik had nog ergens een dvd liggen dus we ging en die maar eens kijken. Yuli kwam ook thuis en eam eam ook. We moesten helaas eten zonder rose aan tafel. 'Wie gaat er vandaag de afwas doen?' Vroeg eam eam. 'Wat nou als jullie dat eens doen.' Zei ik. Toen de meiden gingen afwassen gaf ik mellanie wat make-up tips. Voor een natuurlijke look. Na het afwas, film en eten gingen we de pasje nog eventjes oefenen. Ik was in mijn lingerie gaan zitten en had een vestje er over heen. Ik nam nog met de meiden en kopje thee. Totdat er gebonk aan de deur was. Egoïstisch liep ik naar d glaze deur toe in me ondergoed en zag een jongen staan ik kon niet goed zien wie dat was door de donkere nacht. Ik deed me armen over elkaar heen en keek naar de jongen.  Als ik zijn gezicht zou zien dan zou ik waarschijnlijk de deur van het slot halen.
Toen ik zag dat het Leo was schrok ik me rot. Ik deed de deur snel open. 'Leo?!' Vroeg ik verward.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
'heer se~tto heeft veel over je verteld.' Zei ik vriendelijk. 'Dus voor mij ben je niet zo vreemt. Sorry vond je gewoon een beetje aantrekkelijk kan ik ook niets aan doen dat is je eigen schuld.' Zei ik vlauw en knipoogde naar drake.

'Zal ik zeker doen.' Zie ik zoet. 'Hou je maar niet in bij mij hoor.' Eerst probeerde ik met mijn sub skills Jay zijn char aan de grond te laten plakken. Ik was niets voor niets een spin achtige meisjes char. Daarna zou ik ultime krachten gebruiken en hem weer vast plakken aan de grond.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto:
Ik gebruikte me ultieme kracht maar hij miste alsnog omdat die ander char in de lucht sprong. Daarna was ik ko. Ik had al 2 biertjes op en ik voelde me aardig vreemt worden.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
'Ja maar Heeey! Jij hebt een zoon herlevendedode char das niet eerlijk! Daar werken me klauwen niet op.

Tayoni
*drinkt veel bier en gamed*


Laatst aangepast door Timeless op vr mei 08 2015, 14:42; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 66 Emptyvr mei 08 2015, 14:32

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman A.K.A. Yi-dae YD.

Me lichaam was slap en bewegeloos. Ik keek haar bang aan. Maar nu ik bij haar was voelde ik me rustiger. Je kon duidelijk zien aan me ogen dat ik geblowd had.. noujah.. ik had het niet gedaan! maar jah.. 'please' zei ik en probeerde te lopen maar me lichaam werd steeds slapper dat was door de drugs. herione is een medicijn tegen pijn en het verzwakt je lichaam. Ik donderde naar binnen toe tegen angel aan.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake

ik draaide met me ogen.. 'sure maar blij uit me buurt!' ik stond ook op en rekte me rug. 'Yu zullen we zo gaan trainen?' vroeg ik had eigenlijk geen zin meero mte game verloor toch alleen maar

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James

Natuurlijk won het meisje dik. Ik lachte naar haar 'goed bezig joh!' ik ging recht zitten en keek haar aan'ik hield me niet in dus je hebt echt gewonnen. ineens knorde me buik als een gek. 'hehe oeps..' Ik stond op en pakte me mobiel. Ik belde naar delle's mobiel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 66 Emptyvr mei 08 2015, 15:13

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]angel
'Leo?!' Gilde ik zijn lichaam was zo slap dat het tegen me aan viel. Ik viel samen met Leo op de grond ik Rolde om zodat Leo op zijn rug lag ok tilde hem overeind zodat hij zat. Ik had hem zo vaak in deze staat mee gemaakt dat al die flashback weer terug kwamen. Ik keek hem diep in zijn ogen aan. 'Leo!' Zei ik vel en boos. Ik sloeg hem op zijn wang met een vlakke hand zoals ik altijd deed als hij stoond was. Vervolgens trok ik ze kleding recht en deed zijn haar goed. Ik pakte zijn pols beed en keek naar zijn aderen. 'Waarom!? Je zei tegen me dat je clean was!!' Vroeg ik maar verwachte geen antwoord meer terug. Ik omhelsde hem en fluisterde wat in zijn oor. 'Alsjeblieft ik smeek je. Ik heb liever dat je mij niet meer herkent dan dat je met die gasten om gaat. Blijf bij ze uit de buurt Leo.' Ik trok hem overeind en deed een arm om me nek heen zodat hij met behulp van mij kon mee lopen. 'Kom met me mee.' Beveelde ik. Ik sleepte hem mee naar me kamer toe. En legde hem op me bed. 'Trek je shirt uit.' Zei ik bevelend. Ik liep de kamer uit en kwam terug met een lege emmer en wat washandjes. De emmer zette ik op zijn schoot. Met het washandje nam ik zijn gezicht af. Zodat hij minder stonk naar zWeet en wied. Ik deed alles met een bloed serieuse blik. 'Als je wil liggen doe het op je zij!' Zei ik streng. Ik pakte het shirt die hij van me moest uit trekken. En anders trok ik zelf zijn shirt uit. 'Ik was je kleren.' Zei ik en gooide zijn. Shirt in een hoekje. Het voelde weer net als van ouds. Ik pakte een 2 lieter water uit de koelkast en gaf deze aan Leo. 'Hier drink wat.' Zei ik wat bezorgder. Ik keek naar mezelf en zag dat ik nog in me lingerie Zat. Ik sloot mijn vestje wat meer door de twee delen over elkaar heen te trekken. Ik wist nog dat Leo vroeger op zijn rug was gaan liggen en haast niet kon bewegen en als hij dan misselijk werd was het echt over.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 66 Emptyvr mei 08 2015, 15:20

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman A.K.A. Yi-dae YD.

Ik kon niks doen. Zover ik ist maar ik had wel door dat dit vaker zo ging. Ik wilde niet meer. Maar liep met haar mee. Ik was super misselijk en duizelig. Ze beval dat ze ik me shirt uit moest doen. I kdeed me best echt waar. Maar eht lukte gewoon niet. Ik kreeg een natte plans in me gezicht. Ik wilde haar zo graag vertellen dat ik niks gedaan had en ik ze alleen een twee kans wilde geven want mensen kuinnen veranderen en hoe erg ik me nu eigenlijk voelde. M aar ik kreeg niks uit me mond. IK trilde alles bij elkaar. Angel trok me schirt uit. Ik pakte het flesje water aan maar door de grip die ik niet meer had lied ik het vallen. Shiitt waarom! ik sloot me ogen. Ik voelde hoe me spieren als slap aanvoelde maar ik wist dat ze dan juist gespannen stonden. k rolde met me ogen. Ik pakte de schouders van ANgel beet en trok haar dichter naar me toe. zodat ik zelf niet zou omvallen. Ik sloot me ogen 'ik...' stotterde ik ik had me veoten op het bed gehesen


Laatst aangepast door Evilian op vr mei 08 2015, 15:31; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 66 Emptyvr mei 08 2015, 15:29

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]angel
Leo lied de fles vallen. Ik pakte hem gelijk op en ging zo op het bed zitten dat ik hem kon helpen met drinken. Als hij een paar slokken had genomen legde ik de fles weer weg op de grond naast het bed. Leo viel weer tegen me aan of omarmde hij me gewoon? Ik werd tegen hem aan gedrukt zijn lichaam trilde aan alle kanten. 'Leo.' Viel ik hem in de reden. 'Het komt goed ik laat je niet meer alleen.' Zei ik en legde mijn hoofd inzien nek. De een of andere manier rook die wiet lucht wel een beetje vertrouwt. Omdat hij altijd al een beetje zo rook vroeger misschien was dat wel de reden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 66 Emptyvr mei 08 2015, 16:37

YD

Ze hielp me met drinken. Ik herkende dit zo van vroeger. het gevoel alles wat angel voor me deed . Ik was niet iemans die snel knuffelde met mensen die ik niet kende. Noujha knuffelen in het algemeen niet. Joke met Yu okey maar het moet niet romantisch worden. Ik sloot me ogen en luisterde naar haar vertrouwde stem. Na even moest ik echt gaan liggen. Ik trok Angel met me mee en ging liggen. Me hoofd deed zeer. Ik sloot me ogen even. Ik kwam in een siort van trans te recht. Voor de buitenstaanders zou ik helemaal.trillen en beven. Me lichaam zou schokken en ik zou gaan woelen in bed. Maar wat ik zag was iets anders. Het was een meisje op het strand met bruine haren en een glimlach waar je u tegen zegt. Ik zat zelf op een kleedtje een beetje te kloten met haar mobiel terwijl zij aan het zwemmen was. Ik maakte foto's Van haar en stuurde berichtjes naar haar vader of vrienden. Ik voelde me gelukkig en rustig. Misschien kwam het door de jiont in me handen of gewoon heel de situatie. Het meisje kwam uit het water gerent naar mij toe. Ze glimlachte en kneep haar haren boven mij uit. Ik maakte ook mijn jiontje uit. ' Hoe vaak moet ik het nog zeggen niet smoke!' Glimlachte ze lief. Ik lachte en legde doorweekte joint weg. ' Okay omdat je het zo zwoel vraagt. ' Ik gaf haar, Haar mobiel terug. Meteen begon ze me te slaan. ' Leooo!!' Gilde ze schattig en probeerde. het tetug te dtaaien wat ik tegen haar vrienden had gezegt. Ik stak me.tong uit 'jah wat?' Ze ploft naast me neer. ' Ik heb morgen een Wemwedstijd' Zei ze. Ik keek der aan. en beloofde dat ik hoe dan ook aanwezig zou zijn. Zr keek me aan . ze vertelde ne dat ze me daarop vertrouwde en vroeg of ik opbzun minst clean kon komen. Ik knikte en beloofd haar het. We zaten. een heel.lange tijd te praten engewoon te klote als vrienden. Het was echt gezellig.Na even smeekte ze me om mee te oefenen op een dans.die we blijkbaar samrn deden op de exame over een paar maanden. Ik lachte en danste mee het. Wat ik toen nog niet wist.. was sat ik de dag van de exame er niet ij zij zijn. ben dat ik.daardoor deze beeldschone meid heb laten stikken waardoor ze een jaar extra moest. Dat was een van de vele dingen die ik haar komende maanden aan ging doen. Als ik toen niet verder was gegaan met smoke.. was het noot zo vergeweest.. Als ik d volgende dag naar de zwemwedstrijd was geweest.. Had ik waarschijn biet voor de eerste keer gesnoven. Maar dat wist ik op de moment nog niet. Ik genoot van het leven en het moment met haar. Het danse spele en gek doen op. Het strands wat misschien een van de laatste dagen dat ik nog helder was.. Als ik toen geweten had wat ik nu wist.. Het ik hand vast gehouden van wie ik het meeste hield..

Ik schrok uit de trans bezweet en wel. Ik herhinnerde me de droom half. het strand en het gevoel. Als een soort flashback was het tot me terug gekomen. Het meisje op het strand was angelina
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 66 Emptyvr mei 08 2015, 17:35

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]angel
Leo viel half neer tegen me borsten aan. Ik ging met hem mee liggen op het bed. Ik legde hem zo zodat hij op zijn zij zou liggen. Ik drukte me hoofd tegen zijn voorhoofd aan na enige tijd begon Leo te sjokken. Ik bleef zo rustig mogelijk. Hij was in slaap gevallen voor mijn doen. Ik hield met bijden handen zijn hoofd vast en probeerde hem rustig te houden en dat hij niet op zijn rug ging liggen. 'Sssssst~' zei ik rustig. Ik streelde met een hand door zijn korte asian haren heen. Hij begon steets meer te zweten. Het stonk verschrikkelijk in me kamer naar Zweet en druks. Leo leek uit zijn slaap te zijn ontwaakt zijn ogen stonden open Zijn pupillen waren groot. Ik keek kalm maar toch bezorgt uit mijn ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 66 Emptyvr mei 08 2015, 18:24

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman A.K.A. Yi-dae YD

Ik keek Angel aan. Atans richring haar zelf zag ik niet zo heel veel. Er was zeker 2 uur voorbij en de drugs verslapte goed.. 'Sorry' zei ik zacht en verborg me gezicht. 'Ik wilde het echt niet.' zei ik zacht
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 66 Emptyvr mei 08 2015, 19:02

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]angel
'Waarom deed je het dan?!' Vroeg ik met bijden handen op zijn wangen. Soms voelde het net aan alsof hij me verslaafde stief broertje was of iets. Onze gezichten waren zo dicht bij elkaar. Ik voelde zijn ademhaling zachtjes over mijn huid een kriebelen. 'Vanavond blijf je hier.' Beveelde ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 66 Emptyza mei 09 2015, 09:34

YD:

Ik. lag op me zij en keek haar aan. Haar handen op mijn wangen waren zo zacht. zo vertrouwt zo liefde vol. Ik legde een hand op de haren. Maar moest ik haar nou weer op zun waisted manier tegen komen. De dag voelde goed.. waarom.zun afsluiting. Haar zachte vriendelijke stem vreog waarom ik her dan gedaan had. Ik wilde het haar vertellen. maar ik werd misselijk. Ik shoot overeind. 'Wc!' Zei ik en hield me hand voor me mond. Ik klom over angel heen. Toen ik boven vaar hing geek ik gaar aan. Wat een sprekende ogem zacht ik terwijl ik van haar lippen naae haar ogen keek en terug. Ik beet op me lip terwijl ik dat deed. Me buik begin te tintelen. One night stand zou toch niet erg zijn Heb er toch al genoeg gehad. Ineens werd ik boos op me zelf. Hoe kan je over zo iets denken. (Keuzen pad xD. Maak er maar iets leuks van xD)

1. Nadat ik overhaar heen geklommen was donderde ik van het bed af. zik pakte het eerste beste beed wat ik maar binnen hand berijk had. Hrt wad het nacht kastje. Er vielen vele dingen van af. Ook kapot. Hij was zelfs opengevallen. Ik zag een bakje liggen. een heel mooi doosnr of iets. Het was ook opengevallen. het eerste wat ik zag was een foto van eens strand. Ik pakte het op en keek er in stilte na. Ik zag het meisje dat ik terug zag in me flashback. Het was een foto van ons samen. Ik legde me vinger tegen de foto aan en staarde er even naar tot me misselijkheid terug kwam. Ik loed de foto valln en schoot overeind. Deze kee kom ik omhoog. Ik wist niet meer op Angelina me geholpe had.

2. Nadat ik overhaar heen geklommen was donderde ik van het bed af. Ik kreunde zacht van de pijn die de klap me al zo verslapte lichaam gaf.. Of gewoon omdat het fijn voelde en me hele lichaam nog verder verdoofde. Ik opende me ogen en xag een foto/Doosjr liggen onder her bed. IK pakte het en keek er naar. Het was een foto van een strand. Ik pakte het op en keek er in stilte na. Ik zag het meisje dat ik terug zag in me flashback. Het was een foto van ons samen. Ik legde me vinger tegen de foto aan en staarde er even naar tot me misselijkheid terug kwam. Ik loed de foto valln en schoot overeind. Deze kee kom ik omhoog. Ik wist niet meer op Angelina me geholpe had.

3(Als angel geem.foto's meer heeft)
IK was over Angel heen gestapt.Zo goed als dat ging. Ik wankelde naar de deur toe en stootte zeker 3 keer me teen.. Ik vloekte niet maar gilde af en toe vrij hoog en binnen monds.(je mag de tenen stoten ook gewoon.mengen met de foto xD)

--------

(Jij mag de weg naar de wc type. help angel hem. of vind hij het zelf sloopt hij nog.meer djngen door zijn weak.body enzo xD)


Bij de wc aangekomen knielde ik voor de wc neer. Ik hoopte dat Angel buiten de deur wachte want vond het nooit fijn als er iemand mee naar de wc ging. Ik wist zelf niet wat er rond me heen gebeurde. Ik gooife alles er uit. Nq even leunde ik me met me arme op de rand van de wc. Ik voelde me zo kut. Niet alleen de misselijkheid maar alles. Er raasde zo veel door me hersens heen. Wie was zij. waarom gebeurd dit!. Ik was zo bang. Niet voor de kater die ik steaks krijg. maar voor alles. Vixx Angel Jay drugs. De drugs die door me lichaam gierde voelde zogoed en gaf een echt voldoeni.g Ik was zo bang dat ik terug ging vallen mijn verslaving. Ik was bang voor Jay. Dat hij me er nu uitgooit. Hik was de gene die me een rede had gegeven om door te gaan eb clean tw blijvwn. Voor Vixx.Maar het meest bamge was ik voor angel. Ze gaf me zub raar gevoel. alsof ik een leegte had. een leegte waar zij hiirde. alsof ze deel van mij was. Wwn groter en belangrijker deel dan wie dan ook. Het voelde zo fijn en vertrouwt. Dat was wat het eng maakte. Ik was bang viir wat er komen ging. Zou ik haar ooit herinneren. zou ik haar ooit kunnen geven wat E verdient.Ben il haar waard na alles.Maar ik was ook bang.. Naar wat ik twgen haar gedaan had. En tegen haar ga doen. Las ze ecjt bij me was toen ik verslaagt was.. dan had ik haar veel pijn gedaan. En dat verdient niemabmnd. Ik wad voor het eerst vang vior me verleden.En mijn gedrag van vroeger. IK vroeg me af wat ik haar aangedaan.had en waarom mijn hersens haar hadden uitgebannen.. Ik was bang..

NA even stond ik op. Ik voelde me beter toen er van alles iit was. Ik spoelde me mond en maakte de wc zo goed mogelijk schoon. Daarna zoht ik(Of werd terug gebracht) Naar de slaapkamer van angel. IK flofte daar op bed en keek naar angelina. Ik zuchte eb nam.een hab met lucht. ' Ik kwam die jongens tegen Liam Kevin erik enzo.Ze roken nergend naar en zagen er clean uit.Ze vertelde me dat ze gewoon als oude vrienden wilde praten. Ik wilde ze gewoon een tweede kans geven.' Ik zuchte en keek angel aan. Als ze naadt me was gaan liggen ging ik op haar buik liggen met me hoofd. Dit vond ik altijd lekker liggen. Helemaal toen dit zo lekker lag. Ik glimlachte zacht. Als dit was wat ik gmhad wilde ik het terug. ' Liam. De groep en ik hebnen lang gepraat en het was normaal. en gezellig.. Toen ik weg wilde.' Ik vertelde wat er daarba gebeurde . atans wat ik er nog van af wist ook hoe fijn het voelde. Ik had me hand oom op gaar onderbuik gelegt en wreef met me duim over haar buik heen. 'Ik ben echt bang dat ik terug val.. Gewoon omdat het gevoel.zo goddelijk was' ik sloot me ogen ' Lina.. Ik ben bang.' Ik zou nooit zeggen dat ik ergend bang van was daarin scrhok ik weer eens van mezelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 66 Emptyza mei 09 2015, 23:08

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]angel
Leo wilde plots naar de wc hij hield een hand voor ze mond. "Oh god!" Dacht ik. 'Ga snel dan!' Zei ik. Leo kroop gehaast over me heen en legde een hand op mijn rechter borst. Hij bleef eventjes boven me hangen. Leo keek me zo diep aan dat ik er verlegen van werd. Ik keek van zijn ogen naar zijn hand die op me borst lag dit deed ik een aantal keer. Ik merkte dat hij half aan het kokhalsen was. Met me hand duwde Ik een aantal keer tegen zijn borstkast aan. 'Ga dan naar de wc!! Doe het niet boven mij alsjeblieft!' Gilde ik haast op een gegeven moment duwde ik hem zo hard dat hij van het bed af Rolde. Hij had al eerder over me heen gekotst en dat vond ik zo ranzig! Leo nam in zijn val mijn nachtkastje mee de laatjes vlogen open en een paar erg privé spullen rolde uit de laatjes. Zoals condooms, glijmiddel en een paar speeltjes. Ik hield een hand voor me ogen 'Oooh shit!!' Zei ik beschaamt. (Ziet niet dat hij naar foto kijkt) Ik kroop via de achterkant van het bed er af en trok Leo aan zijn arm mee. Ik sleepte hem mee naar de wc en deed vervolgens de toilet deur achter hem dicht. Vervolgens liep ik weer naar mijn kamer toe om die speeltjes en dingen veilig op te ruimen. (Twee keuzes)

1. Leo loopt eerder terug:
Ik schrok me rot toen ik de stem van Leo hoorde. Hij was eerder terug dan ik verwacht had. Snel deed ik het laatje dicht. Ik draaide me om naar Leo en ging met me kont tegen het nacht kastje aan staan. 'Leo?! Gaat het weer? Zullen we weer eventjes rustig op bed liggen?' Vroeg ik gesnapt. ik hoopte zo erg dat hij het niet gezien had wat er allemaal in mijn laatje zat. Leo kwam wat dichterbijer. 'Bah.' Zei ik en kneep ne neus dicht. Ik pakte uit een boven laatje een kauwgom pakje en drukte er twee kauwgompjes uit snel stopte ik ze in Leo zijn mond.

2. Angel is eerder klaar dan Leo.
Al snel liep ik terug naar de wc om bij Leo te kijken. Hij stond voor de wasbak. 'Leo, Ben je klaar?' Vroeg ik met me armen over elkaar heen geslagen. Ik had een kauwgom pakje mee genomen en drukte er 2 kauwgompjes uit vervolgens stopte ik ze in leo's mond. Ik kroop voor Leo langs zodat ik bij de wastafel kon komen. Ik raakte perongelijk met mijn kond zijn lichaam aan. Ik opende het kastje en haalde een pillen setje uit. Ik stopte de drie pillen in mijn hand palm en vulde een glas, dat op de wasbak stond, met water. Een voor een nam ik de pillen in. 'Kom laten we  weer terug naar me kamer gaan.' Stelde ik voor toen ik het lege glas weer terug zette.

Samen waren we weer naar de slaapkamer gelopen.

-------------------------------------------
Ik was op mijn rug gaan liggen. Leo lag met zijn hoofd op mijn onderbuik en streelde met zijn duim zachtjes over mijn blote buik heen. Ik zat nog steeds beschamend in mijn lingerie. Leo vertelde dat hij met zijn vrienden had af gesproken. Ik zuchtte toen hij dat zij. 'Leo sommige mensen veranderen niet zolang ze bij dezelfde vrienden groep rond hangen. Blijf uit hun buurt Leo.' Zei ik streng. Ik luisterde verder naar zijn verhaal. Hij vertelde dat ze hem de dingen hadden toe gediend. Ik wist niet goed of ik dat nou wel of niet moest geloven. (Twee keuses)

1. Angel gelooft het niet dat de jongens het hem hebben toe gediend.
'Maakt niet uit of ze je hebben gedwongen of dat je een smoesje verzint. Je had je moeten verzetten met al je kracht of er gewoon van af moeten blijven.' Ik viel iets te veel uit had ik het gevoel. Leo vertelde dat hij bang was. Ik keek hem meelevend aan. En kroelde met mijn vingers door zijn haren heen. 'Leo je hebt het zelf gedaan. Ik wil je echt helpen maar dan moet je het wel willen en mee werken.' Eventjes bleef ik stil. 'Sorry... Dat ik zo hard ben... Wil gewoon niet dat het weer zo slecht met jouw gaat.' Vertelde ik zachtjes. 'Voorheen heb ik het liefjes geprobeerd maar dat mocht niet helpen. Maak je geen zorgen samen komen we er uit. Ik beloof het je.'

2. Angel geloof het verhaal van Leo.
'Ooh Leo...' Zei ik snue. Ik kroelde met mijn vingers wat tederdere door zijn haren heen. 'Het is zo vreselijk wat ze met je gedaan hebben, je moet ze aan geven. Die gasten zijn niet goed snik. Dat kun je toch geen vrienden noemen? Vrienden moeten je helpen en steunen en niet van binnen uit kapot maken.' Ik bleef eventjes stil. Leo vertelde dat hij bang was om terug te vallen. 'Leo je hoeft niet bang te zijn. wat er ook gebeurt ik ga je helpen. Samen komen we er uit. Ik beloof het je.'

-------------------------------------------

'Probeer vanaf nu 2 weken clean te blijven. Alles wat je twee weken vol houd lukt ook voor de rest van je leven.' Zei ik en glimlachte. 'Ik snap niet hoe je dat een kikkend gevoel kan vinden die druks Maar er zijn ook anderen dingen die je een kick voor in de plaats kan geven zoooaals~' ik streelde met mijn hand over zijn onderbuik heen en lichtjes over zijn kruis. Zachtjes maseerde ik het bovenste deel van zijn dick vervolgens schoot ik in een lach en lied ik zijn kruis weer met rust. 'Hahahahaha, ik dol maar wat met je.' Lachte ik. 'En anders heb je nog altijd de lolly manier elke keer als je zin hebt neem je een lolly. ' vertelde ik. 'Of allebij~' gniffelde ik. Voor mijn gevoel veranderde Leo niet veel kwa doen en laten als hij stoned was of niet. Hij sprak alleen wat meer voor de rest had ik niets anders gemerkt.

'Kom anders na je werk hier heen kun je met ons eten en weet je zeker dat Je s avonds nergens gaat rond hangen en gaat snuiven of blowen of zelfs spuiten.' Het laatst zei ik met afschuw. 'We kunnen leuke dingen doen zoals vroeger! film kijken, bord spelletjes spelen, zingen, oefenen, Dansen, pasjes leren.' Vertelde ik. Ik kroelde nog altijd door zijn asian haren heen. 'En als je niet komt kom ik je persoonlijk hier heen slepen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 66 Emptyzo mei 10 2015, 14:19

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman A.K.A. Yi-dae YD

Ik had niet door dat ik op haar borst leunde. Ik voelde me lichaam bijna niet aangezien alles nog steeds verdooft is. Toen ik de foto terug legde en opstond zag ik wat er uit het kastjes was gevallen. Ik glimlachte zachtjes en schudde me hoofd. Why im not even supriced!

Angel kwam naar de wc toen ik nog voor de wasbak stond. ze zag me wat kauwgommetjes aan. Ik snapt wel waarom I was so smelly!. Ik leunde nog even op de wasbak en in me ogen hoeken zag ik haar pijnstillers nemen. Zou ik haar echt zo veel hoofdpijn bezorgen

Ze zei dat sommige mensen niet zullen veranderen. Ik knikte 'helaas niet' zuchte ik.

Angelina werd best wel piss toen ik het vertelde. Ik ging recht zitten en keek haar niet meer aan. Ik lied me weer zakken deze keer naast haar. ZE zei dat het me eigen schuld was. Ik rolde mezelf op. Ze had gelijk. Het was me eigen schuld. ik wa de gene die zo dom was als het achereind vna een varken om maar het goeide er steeds in te zien. Toen ze zei dat ze zo hard was ging ik op haar buik liggen deze keer keek ik omhoog. Ik zag haar boobs meer neit.. Ik wilde zo gaan liggen zodate gezicht kon zien.. Maar dit was misschien nog wel beter.. Nee Leo nee. Ze zei dat we er samen wel uit kwamen. Ik zuchte z ging wel heel snel.

ze zei dat ik twee weken clean moest bljven dat ik daarna wel over zou komen. Ik schudde me hoofd 'Ik ben al een half jaar clean.. atans was.. En kijk me nu' ik verborg me gezicht in haar buik. Ze zei dat ik ook een andere kick kon krijgen. Toen ze over me dick heen aaide lag ik stil. Het drong me pas door toen.. ze me zachtjes begon te masseren. Ik draaide me op me buik zodat ze er niet meer bij kon. 'no'kreunde ik zachtjes. Ik had geen zin in sex of andere handelingen. Misschien omdat ik elk moment weer kon overgeven. Normaal zou ik de uitnodiging accepteren. maar nu even niet/ Zeker omdat ik niet wist wat voor achtergrond ik en angelina hadden.

Ze begon over dat ik na me werk bij hun moest komen eten. Zodat ik niks anders zou doen. Ik luisterde stil. Ze zei dat we dingen konden doen als vroeger. ze noemen een bpaar idngne op zoals Dansen dit deed me denken aan me flashback. maar ik zei er niks van. Ze was met me haar aan het kroelen en dat voelde zo fijn. Na even schudde ik me hoofd. 'Angeline.. sorry, Ik kom hier niet heen elke avond. Ik heb Snowy om voor te zorgen en andere dingen. En dit gaat echt te snel. ' Ik ging recht overeind zitten en schoof naar de eind van het bed om er uti te stappen' het spijt me ik had hier niet heen moeten komen. Ik doe je alleen maar pijn..' Ik stond op en liep naar de deur toe. Ik pakte me shirt en trok hem aan. 'Lina kan je me naar huis brengen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 66 Emptyzo mei 10 2015, 15:15

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]angel
'Geen spraken van jij blijft hier. Ik ken je onterand wel Leo. zodra je vrij bent ga je weer aan de druks zo kom je er nooit van af. Ik stond op en trok aan zijn bovenarm. 'Als het te snel ging had je hier nooit heen gekomen. En was je weg gebleven en had je nooit meer contact met me gezocht.' Zei ik steeds meer bitchy. En trok hem terug naar het bed. 'Je doet me helemaal geen pijn leo! Ik heb me in geen jaren meer zo goed gevoeld als vandaag.' Zei ik en keek hem diep aan dat ik het echt meende. Leo vertelde een hoop smoesjes waarom hij niet zou kunnen. 'Ik zie mijn paard amper 2 keer in de week. En zelfs in de dagen dat ik er niet ben word hij ook niet 24 uur verzorgt. Dus die paard van jouw is ook geen goede smoes. En volgenssss mij heb jij niet veel andere dingen te doen na je werk. Je traint S middachts verzorgt je paard in de ochtend naar school ga je al niet meer.' Zei ik stug en ging tegen de deur aan staan met me armen over elkaar heen. 'S avonds hang je alleen maar rond in de stad.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Is this real? part 3 - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 66 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Is this real? part 3
Terug naar boven 
Pagina 66 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 34 ... 65, 66, 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Is this real? part 1
» Is this real? part 2
» Is this real? Part 4
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: