cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 The magic runners

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

The magic runners - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The magic runners   The magic runners - Pagina 7 Emptyvr jan 09 2015, 23:33

The magic runners - Pagina 7 2hn8dpj
Groep 1 ~Yaden Ochtend

toen ik newt zag liggen ging er een rilling over mijn rug. Ik draaide me om en botste bijna tegen Jamie op. zonder iets te zeggen liep ik verder weg zodat ik niet in hun buurt zou zijn. Ik ging zitten en sloeg me arme rond me benen heen en verborg mijn gezicht tussen mijn knieen

The magic runners - Pagina 7 28vr67p
Groep 1 ~Kira Ochtend

Ik was jaloers maar lied het niet merken, Newt was nu probleem nummer 1, Het ijs smolt wel maar het vroor net zo hard weer aan. 'heeft hij nog wel gedachtens?' vroeg ik nerveus aan der in de hoop dat newt iets dacht waar door ze hem wakker konden krijgen

The magic runners - Pagina 7 2qxrwox
Groep 1 ~Newt Ochtend

het zweet brak me uit toen de vrouw dingen vertelde, Ze vertelde over het feit dat ze mijn ijs krachten nie terug wilde nemen omdat ik ze hier nodig had, Maar dat ik daarvoor door een of andere transformatie moest gaan, Ben ik daar niet al mee bezig, siste ik naar haar ik was gevrusteerd dat ik niet gewoon terug kon, de vrouw vertelde veel en mehoofd deed zeer. Ik hoorde stemmen buiten de cave, NAar de plek waar ik wilde zijn

The magic runners - Pagina 7 1z6ct2e
Groep 2 ~Tom Middag

Ik en scott verkende de grot van binnen, Het as duidelijk de plek aar de draak ruste, Het was adem benement. Echt onmenselijk. Het dak leek net de galaxy, De elementen die er zin zaten leken sterren, toen we buiten kwamen was de rest er nog niet, We bespraken wat we gezien had, Het was geen plek waar we met zun alles konen zijn dus we moesten verder zoeken, we achren op de adnere die terug zouden komen

The magic runners - Pagina 7 2q2pt01
Groep 3 ~katy middag

'zo mooi, lijkt net een balzaal' Zei ik en keek rond, 'kijk mooie dekes liggen er he in de slaapgebied' ik trok hem mee. Ik keek hem steeds aan in de ogen, Na even hoorde we buiten iemand roepen 'AVOND ETEEEH' ik keek finnegan aan 'let eat'


The magic runners - Pagina 7 2uq0mqv
Groep 4 ~Kevin avond

'waarom?' vroeg ik geschrokken en ging iets verder naar achteren, 'der zijn er toch al genoeg dood gegaan? waarom nog een mensen leven wegnemen' ik snapte he tnie echt. maar hij was vies en randzig 'Ik wil niemand pijn doen. of vermoorden.' Ik ied me hoofd zakken 'dat kunenn we niet maken'
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

The magic runners - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The magic runners   The magic runners - Pagina 7 Emptyzo jan 11 2015, 20:37

The magic runners - Pagina 7 707x90
Groep 1 ~ Jamie Linden
'Heeft hij nog wel gedachtens?' vroeg Kira en Jamie keek haar aan, terwijl hij nog steeds ietsjes voor over gebogen naast Meryl stond. Door haar een vreemde blik te geven gaf hij aan Kira aan dat hij niet wist waar ze het over had.
'Gedachtens??' realisation viel binnen en hij keek naar Meryl. 'So you... ' begon hij. 'really??!!' hij keek echt stom verbaasd en ook alsof hij het niet echt kon geloven. Meryl knikte alleen, nog steeds naar de bevroren Nwt kijkend.
'Oke. bewijs het maar eens.' Jamie ging recht staan en deed zijn armen over elkaar, slepend kijkend want hey... dat kon toch nooit waar zijn.

The magic runners - Pagina 7 Mm7m0n
Meryl
Meryl zuchtte en stoptte met het water over Newt's gezicht gooien. Het had blijkbaar toch absoluut geen nut. Ze moesten iets anders verzinnen.
'Oke, bewijs het maar.' daagde de nieuwe jongen haar uit. Met onschuldige ogen keek ze Jamie aan terwijl ze gemakkelijk opstond van haar gehurkte positie. 'Jij ,, Jamie Linden.' Jamie keek raar toen ze ineens zijn volle naam zei. Van Kira keek hij weer terug. 'Denk aan eten.' Meryl moest een beetje lachen. 'Het liefst zou jij nu Take Away halen en gaan ragen tegen een game.' Ze deed haar hand weer voor haar mond om niet al te duidelijk te laten zien dat ze moest lachen.

The magic runners - Pagina 7 11m7vq1
Groep 2 ~ Lyralinn Dulanaigh
De flessen waren nu allemaal gevult, en de regen was nog lang niet afgelopen. "Zonde dat we niet meer water kunnen opvangen..."dacht ze, terwijl ze op het natte gras zat. Ze was nu toch al totaal doorweekt dus het maakte aar gelukkig ook niets meer uit waar ze was. Ze keek hoe de waterdruppels in de overgelopen flessen vielen en zuchtte. "Still though... laat het nu maar weer ophouden met regenen"

The magic runners - Pagina 7 15gqyv8
Groep 2 ~ Griffyn McLean
Hij en Jenna waren nu al een hele tijd in stilte aan het lopen. Het ging nog traag ook, want Jenna wilde maar niet doorlopen want het was 'vies en niet gezond'. Griffyn zuchtte elke keer als ze weer eens zo iets zei en vervloekte de goden stilletjes. Na de 8ste keer was hij het beu.
'Jenna..' zei hij, zich omdraaiend en zijn handen in elkaar plaatsend. Jenna keek hem argwanend aan. 'Ik zal een voorstel doen, owkee.' hij zette een fake smile op. 'Of je loopt door... of je blijft hier achter en ik ga alvast verder kijkend.' 'WAT!?' riep Jenna kwaad. Griffyn haalde zijn schouders op. 'I dunno.. jij bent het prinsessje dat niet doorloopt,, mmehehhmm.' hij trok een 'I don't care and I dont know' face en liep weer verder.
Hij glimlachtte toen hij hoorde dat Jenna toch achter hem aankwam.

The magic runners - Pagina 7 34y329s
Groep 3 ~ Finnegan O'Réan
Pure geluk was in Finnegans ogen te zien toen Katie het woordje eten zei. Meteen maakte zijn buik een walvis geluid alsof het nog nooit eten gehad had. 'Ooh man,'was alles wat hij kon zeggen voor hij zijn tanden weer in een ander stuk fruit zette. Deze lag samen met wat brood [ geen idee hoe ze brood kunnen hebben daar maar hey ze hadden het ook in de Glade dus yolo] en een ander stuk iets waarvan hij niet wist wat het was. 'Wat is dit thoguh..?' vroeg hij, en hij pakte het grote, half doorzichtig stuk 'eten' op. Het was ietsjes oranje van kleur wat uitliep naar wittig oranje. Ook had het geen rondingen..het was totaal in verschillende hoeken afgesneden. Ook niet iedereen had er eentje. Hij keek om zich heen, het rare ding nog steeds in zijn hand. 'Blijkbaar ben ik eregast ofzo...' zei hij met een kleine lach. Het voelde aan als een soort te harde jelly, en het was compleet geurloos.
'Finnie!' riep een jongen van achter hem. Het was de jongen waarmee hij eerder had stan praten, hij wist zijn naam alleen nog steeds niet.
'Wat vind je van mijn cadeautje??' hij wees naar de jelly thingy. 'Omdat je zo goed meegeholpen hebt.' de jongen zat nu naast hem en keek erg enthousiast dat Finnegan het ook daadwerkelijk op zou gaan eten.

The magic runners - Pagina 7 23kw8x3
Groep 4 ~ Thalia Amoinn
Thalia was stil. Ze kon de gedachte gang van Kevin heel goed voorstellen .. alleen... kom op het was dandy.
'Laten we in ieder geval maar gaan slapen ofzo voor vandaag? I ain't wanna be sleepy tomorrow... wie weet wat ons te wachten staat.'


Laatst aangepast door Spieling op zo jan 11 2015, 21:09; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

The magic runners - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The magic runners   The magic runners - Pagina 7 Emptyzo jan 11 2015, 20:50

The magic runners - Pagina 7 2hn8dpj
Groep 1 ~Yaden Ochtend

*freaked out en probeerd zich kalm te houden*

The magic runners - Pagina 7 28vr67p
Groep 1 ~Kira Ochtend

Ik alchte me echt kapot. 'Eng he' zei ik lachend, 'Maar ik vind het zoo vet' Ik liep rond en keek nar Jamie 'jap ik heb ook honger.' toen draaide ik me terug naar meryl 'Probeer die dipshit' dit zei ik zachtjes en wees naar Yaden die daar zat,

The magic runners - Pagina 7 2qxrwox
Groep 1 ~Newt Ochtend

*bevriest*

The magic runners - Pagina 7 1z6ct2e
Groep 2 ~Tom Middag

*wacht op griffyn*

The magic runners - Pagina 7 2q2pt01
Groep 3 ~katy middag

ik keek naar zijn buik en begon te lachen 'jap die heeft honger ' ik genoot er van hoe heerlijk Finnegan aan het snoepen was. hij ahd of zijn levn er van afhing. Zelf ad ikrustig, Naast me zat die enge jongen die aan elkaar genaait was, hij staarde voor zich uit maar ad niks. Ik bood hem een stukje aan maar hij schudde van nee. De zwart harige asian vertelde dat Drake niet at.

The magic runners - Pagina 7 2cnuyko
Groep 3 ~Leo avond

Ik keek toe hoe iedereen at, Het voelde fijn om te helpen.


The magic runners - Pagina 7 2iaxsn5
Groep 3 ~Leo's puppet, Drake Avond
ik was zo jaloers iederen aan het eten was, voor mij had dat toch geen zin

The magic runners - Pagina 7 J9smrb
Groep 4 ~Lydia Ochtend

Die zanger wa naast me komen zitten ik keek hem verwaant aan en draaide me hoogd weg

The magic runners - Pagina 7 2uq0mqv
Groep 4 ~Kevin avond

'goed plan' zei ik en we stondne op en liepen naar de slaap plekken, ik vond een plekje voor twee gewoon gepast vanelkaar vandaan, Want ik wist dat ik mensen zou knuffelen als ik ze te pakken kreeg tijdens het slapen en dat zou echt heel raar zijn. om nu al te knuffelen met thalia. ik ging zitten en keek rond vele sliepen al en sommige hielde de wacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

The magic runners - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The magic runners   The magic runners - Pagina 7 Emptyzo jan 11 2015, 21:57

The magic runners - Pagina 7 707x90
Groep 1 ~ Jamie Linden
'Dipshit...?' zei Jamie na met zijn mond en hij keek super verbaast voor zich uit. Daarna draaide hij zich om om te kijken wie de 'dipshit' was. 'Ik ben gelukkig niet de enige.' zei hij naar Kira toe. 'Dipshit is being a little emo..' hij haalde zijn schouders op. 'Well.' Hij keek weer naar Newt, daarna naar Meryl en daarna weer naar Kira. Kira keek terug naar hem though. 'Hey.' zei hij grappend en hij verdween, om meteen daarna weer achter haar te verschijnen. 'Booo!' riep hij in ineens in haar oor.

The magic runners - Pagina 7 Mm7m0n
Meryl
*zit bij Newt en probeert hem zo goed mogelijk te helpen*

The magic runners - Pagina 7 11m7vq1
Groep 2 ~ Lyralinn Dulanaigh
*zit bij groep * "Waar de hell blijven die searcers??"

The magic runners - Pagina 7 15gqyv8
Groep 2 ~ Griffyn McLean
Uiteindelijk kwamen Jenna en Griffyn teug bij de plek waar ze hadden afgesproken. Het duurde langer dan geplant en iedereen was er al. 'Sorry ..' zei Griffyn, half buiten adem omdat ze hadden moeten rennen. Hij schudde het regenwater uit zijn haar. 'Bit of a delay..'
Jenna kwam aangelopen. Haar handen gebalt en haar haar in sprieten om haar hoofd heen. 'Dat. doe. ik . NOOIT . meer!' riep ze kwaat en haar stem berijkte tonen die niet menselijk waren. 'Dat.' zei Griffyn en hij wees naar haar met zijn duim. 'Maar... wat we gevonden hebben is wel awesome.. well.. dat denk ik in ieder geval.. ik hoop dat je het awesome vind want ik vond het anders behoorlijk.. ppiieewwtt...' hij lachtte om de woorden we te spelen. 'Blij dat de regen gestopt is hè.'
'Bij de liefde van... vertel het hem gewoon uno.' zei Jenna, haar haar uitwringend. 'We hebben een weiland gevonden.' zei ze, alsof het de normaalste zaak vand e wereld was. 'Datt... is niet echt een goed woord ervoor.' wilde Griffyn ertussen komen, 'Oh shut it it is you big noob.' vlamde Jenna er weer tussendoor. 'Het is een groot weiland, bedekt met rare dingen die van geen enkele waarden zijn. Daar, dat hebben wij gevonden op deze nutteloze reis.'
Griffyn keek met een 'I dindn't do anything' face naar Tommy.

The magic runners - Pagina 7 34y329s
Groep 3 ~ Finnegan O'Réan
'Kom op, eet op. Ik heb het speciaal voor jou gemaakt.'de jongen kwam vervelend dicht bij met zijn ogen,,, alsof hij in Finnegan's ziel wilde kijken!
'Dude just... go back a bit okay... maybe a whole mile or something.' zei hij en hij gebaarde dat de jongen van hem af moest gaan.

The magic runners - Pagina 7 23kw8x3
Groep 4 ~ Thalia Amoinn
*gaat slape*


Laatst aangepast door Spieling op zo jan 11 2015, 22:20; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

The magic runners - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The magic runners   The magic runners - Pagina 7 Emptyzo jan 11 2015, 22:04

the magic runner
The magic runners - Pagina 7 2hn8dpj
Groep 1 ~Yaden Ochtend

*freaked out en probeerd zich kalm te houden*

The magic runners - Pagina 7 28vr67p
Groep 1 ~Kira Ochtend

'meryl probeer het bij die andere ' zei ik en porde in haar zei omdat ze me eerst nergeerde, Ik wilde weten wat er in zijn hoofd om ging,

Ik keek naar Jamie 'hey' zei hij ik keek hem verbaast aan maar ineens wat hi jweer weg ne twee seconde later hoorde ik een boo bij me oor. Ik gilde alles bij elkaar en sloeg hem op zijn borst als een soort van reflect 'jij' zei ik speels en keek hem uitdagent aan. 'jouw krijg ik nog wel' verleidelijk beed ik op me lip. Een kitsune was een goede trickster daar maakte ik graag gebruik van nu

The magic runners - Pagina 7 2qxrwox
Groep 1 ~Newt Ochtend

*bevriest*

The magic runners - Pagina 7 1z6ct2e
Groep 2 ~Tom Middag

eindenlijk daar zijn jullie, Zei ik opgelucht ten ik ze aan zag komen, Ik wilde eerst boos zijn maar toe nzag ik hoe zwaar griffun he gehad had, Ook de tweeling was doorweekt maar Scott en i hadde ngeluk gehad in de cave.Ik stapt op de meid af ' Als jij geen intressens hebt in lopen blijf je de volgende keer maar weg, Niks in dit gebied is normaal dus een weiland ook niet, Alles kan betekende op een uitweg uit deze spelen!' ik keek der boos aan en maakte me groter, NA even draaide ik me terug naar Griffyn 'Laat zien' daarna draaide ik me naar Scott Aiden en ethen, 'Neem deze meid maar mee terug naar de groep ik ga wel samen met Griffyn vertel Lyralinn wat we gevonden hebben en vertel over het eten!' ik keerde me terug naar griffyn 'Laat maar zien jongen' We rende naar het gebied toe, We moestne de hele berg rond rennen, Maar het was het moeite waard, WAt me opviel was dat de tweelingdit nik gezien hadden, die ahdden alleen maar dood en verderf gezien, We waren nog niet aangekomen op het gebied. Ik keek naar griffyn en probeerde even op adem te komen, 'Zo griffyn vertel is over jezelf' vroeg ik tijdens het rennen,

The magic runners - Pagina 7 2q2pt01
Groep 3 ~katy middag
we aten en aten, Me buik zat val en voldaan lied ik me naar achtere vallen. ik bleef Finnegan in de gaten houden


Laatst aangepast door Evilian op ma jan 12 2015, 12:05; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

The magic runners - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The magic runners   The magic runners - Pagina 7 Emptyma jan 12 2015, 05:49

The magic runners - Pagina 7 707x90
Groep 1 ~ Jamie Linden
Jamie lachtte alleen maar, een grote glimlach op zijn mond.
'Like to see you try.' plaagde hij terug maar Meryl kwam ertussendoor omdat ze blijkbaar Kira nu wel gehoord had.

The magic runners - Pagina 7 Mm7m0n
Meryl
'mmh?' vroeg ze en ze kek op naar Kira alsof ze iets verwachtte. 'Ow.. jah de andere..' ze keek naar Yaden, die nog steeds verder op zat. Vanaf het punt waar zij zat leek het alsof hij een paniek aanval had ofzo...
Ze stond op, keek nog een keer naar Newt, zuchtte omdat ze verdr niets kon doen en liep naar Yaden toe.
Toen ze aankwam hurktte ze langzaam voor hem neer tot hun hoofden op hetzelfde level waren. Ze probeerde weer naar hem te zoeken, alleen om er weer achter te komen dat dat bij hem niet werkte. 'Hey....' zei ze dan maar, hopend dat de jongen zou reageren.

The magic runners - Pagina 7 11m7vq1
Groep 2 ~ Lyralinn Dulanaigh
Ze stond op toen ze 4 mensen aan zag komen rennen. Het waren 3 jongens en een meisje met lang blond haar.
'Lyralinn!' riep eentje van de jongens. 'Wat is er?' vroeg ze meteen, de groep ontmoetend. Jenna liep meteen door en had geen behoefte om nog te praten. Ze was ontzettend kwaad op Tommy en hoe hij haar behandeld had. Lyralinn keek haar verbaasd aan en met een 'wtf' hoofd keek ze de jongen aan die haar aangesproken had. Het bleek Scott te zijn.
'Waar zijn Tommy en die andere?' vroeg ze meteen toen ze opmerkte dat ze er niet meer waren. 'Rustig, daarom zijn we hier. Griffyn en Jenna hadden iets ondekt en ze zijn ernaartoe om het te onderzoeken.' zei Scott en Lyralinn knikte.
Scott en de tweeling vertelde Lyralinn wat ze allemaal gevondne hadden. Over de cave, en de dode dingen die op een hoop lagen om te rotten voor eeuwig. Lyralinn trok een vies gezicht toen ze dat vertelde.
'Dus jullie weten zeker dat de cave niet groot genoeg is?' vroeg ze toen het verhaal een einde kreeg. Scott schudde zijn hoofd. 'Mmmm.... misschien is de plek waar Tommy en ... Griffyn was het.. naartoe gaan groot genoeg..'

The magic runners - Pagina 7 15gqyv8
Groep 2 ~ Griffyn McLean
'Zo griffyn vertel is over jezelf' Griffyn's ogen werden groter voor een seconden. 'Uhm, well... niet echt veel om over te praten eigelijk..' zei hij, en hij struikelde bijna over een los zittende steen.
'Gewoon Griffyn...' hij was weer stil, en hij had nog helemaal niets over zichzelf gezegt. Uiteindelijk, toen Tommy ook niets meer zei voor een tijd gaf hij toch maar antwoord.
'Ik ben 18 jaar oud.' zei hij met een soort van zucht. 'En ik kon uit Schotland.. of Wales.. in ieder geval daar ergens vandaan.' hij wees met zijn handen ergens heen. Hij hoefde verder niet veel te vertellen want ze waren eindelijk bij de plek aangekomen die hij en Jenna gevonden hadden.
Het gras was een diepe kleur blauw en de regendruppeld werden verlicht door de nu terug gekeerde zon waardoor het leek alsof het hele weiland met kristal bedekt was. De struiken die er stonden waren bloed rood en hadden dikke doorns.
Wat nog raarder was, was dat er rotsen in de lucht vlogen, die aan de bovenkant ook bedekt was met blauw gras. Alsof ze zo uit de aarde omhoog waren gestegen.

The magic runners - Pagina 7 34y329s
Groep 3 ~ Finnegan O'Réan
'Weet je.' hij legde het oranje ding weer terug op zijn bord. de jongen keek boos en stampte weg. Blijkbaar had zijn 'vriends schaps teken' niet gewerkt.
Finnegan nam de laatste paar happen van zijn eten voor hij opstond en de hut uit liep. Even later kwam hij weer terug van zijn moeder natuur call en ging hij naast Katie liggen.
'Eindelijk is de eerste dag over hue Katie girl...' zei hij, zijn ogen al dicht en een kleine hint van een glimlach om zijn lippen. Het duurde mar 5 seconden ogeveer om in slaap te vallen.


Laatst aangepast door Spieling op ma jan 12 2015, 20:27; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

The magic runners - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The magic runners   The magic runners - Pagina 7 Emptyma jan 12 2015, 11:02

The magic runners - Pagina 7 2hn8dpj
Groep 1 ~Yaden Ochtend

''why you still trying it?'' vroeg ik in me gedachtens  aan der zonder voro de rest iets te bewegen, 'stop it, It is fucked up annoying' ik bleeft voor over gebogen iztten en nergeerde haar 'hey'

The magic runners - Pagina 7 28vr67p
Groep 1 ~Kira Ochtend

Ik iwlde vooruit stappen om iets te oen maar me buik ging te keer 'heb honger' ik keek rond 'zullen we samen eten zieken' ik keekhem aan en wachte niet eens op zijn antwoord.. ik pakte zijn pols beed en trok hem de bosjes in

The magic runners - Pagina 7 2qxrwox
Groep 1 ~Newt Ochtend

*bevriest*

The magic runners - Pagina 7 1z6ct2e
Groep 2 ~Tom Middag

het was dat me kaken vast zaten. anders viel het er af. Maar het was zo apart 'zou het een error zijn in de game?' vroeg ik in het algemeen en stapte hurkte voor het gras, Zachtjes raakte ik het aan, Met verbazing keek ik toe. 'Wat een rare plek' ik keek griffyn aan, 'Laten we morgen terug komen, Ik wil eerst met lyralinn bespreken wat we hier meer doen.' Ik draaide me om zonder het gras verder aan te raken. 'kom griffyn'

The magic runners - Pagina 7 2q2pt01
Groep 3 ~katy middag

Finnegan wkam terug en ging naast me liggen, Ik keek hem aan en zag hoe hij in slaap viel. Zachtjes pakte ik zijn kleding beed en drukte mezelf tegen hem aan, Anders durfde ik neit te slapen Ik lache heel de avond bijna wakker
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

The magic runners - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The magic runners   The magic runners - Pagina 7 Emptydi jan 13 2015, 09:55

The magic runners - Pagina 7 707x90
Groep 1 ~ Jamie Linden
'Ow okeee...' Jamie zei toen hij ineens meegetrokken werd door Kira. Ze had een best wel strakke grip op zijn pols though. 'Dangh... ik weet dat je honger hebt maar ik ou toch graag willen dat je mijn hand er niet afhaald.' zei hij, meelopend. Het was eigelijk meer meevallen, aangezien hij steeds moest oppassen dat hij niet p Kira's hielen ging staan.
'Waar wil je eigelijk gaan zoeken?? Ik weet dat je niet meer het water in gaat,, maar er kunnen enorm grote vissen in zitten!' Hij probeerde zijn hand weer los te krijgen.

The magic runners - Pagina 7 Mm7m0n
Meryl
Meryl zei absoluut niets. Ze was wel geschokt dat ze Yaden's stem ineens zo luid en duidelijk in haar hoofd hoorde, maar ze had er geen lichamelijke reactie op zoals een expression change of iets zoals dat. Ze bleef gewoon op haar hurken voor hem zitten, met haar armen om haar benen om een soort balletje te vormen. Haar grote, ronde ogen keken hem alleen maar aan, met een meelevende blik erin die niet te zien was voor iemand die niet oplette. 'stop it, It is fucked up annoying' zei hij en Meryl bliktte. 'I know.' zei ze terug, hardop dit keer though. 'En ik weet ook dat je niet van mij hoeft te horen dat alles goed komt of dat ik wil weten wat er aan de hand is.' Ze verbrak het oogcontact nog steeds niet. En zelfs als Yaden haar niet aankeek bleef ze kijken. 'You are strong enough for that.' dit zei ze in gedachten.
'Wat ik wel wil weten, is wat er de hell aan de hand is met Newton. Do you know??'

The magic runners - Pagina 7 11m7vq1
Groep 2 ~ Lyralinn Dulanaigh
Ze was aan het zorgen dat de searchers eten en vers drinken zouden krijgen aangezien hun flessen nog niet bijgevuld waren met het regenwater. De tweeling dronken een hele fles op in een keer, waar Lyralinn duidelijk niet al te blij mee was.
Scott was heel erg blij met het eten wat hij kreeg en Jenna deed alsof ze een driegangen menu kreeg.
Lyralinn was blij dat Tommy en Griffyn eindelijk terug kwamen.  'Waar hebben jullie allemaal gezeten joh?!' vroeg ze toen de twee jongens dicht genoeg bij der waren om het te kunnen verstaan.

The magic runners - Pagina 7 15gqyv8
Groep 2 ~ Griffyn McLean
Hij keek verontwaardigd toen Tommy hem zo commandeerde. "Blijkbaar ben ik een hondje of iets..." hij deed wel wat hem gezegt werd though, want hij rende Tommy wel achterna als, inderdaad, een hondje.. altijd doen wat hem gezegt werd. "Shit Griff... way to go... nu denkt hij vast dat je echt iemand bent die altijd alles doet wat andere mensen je opdrage! Wacht maar dat is toch ook zo? Wat? Toch? I dunno.. Denk beter na!" Hij schudde zijn hoofd en zette de pas erin zodat hij Tommy kon bijhouden.
Het duurde niet lang op een of andere manier om terug te komen bij het kamp. De terugweg lijkt altijd korter en dat bleek maar weer eens.
Lyralinn was blij om hun te zien en ze kregen meteen water en wat te eten van der, met de opdracht om alles te vertellen was de andere nog niet hadden gedaan.

The magic runners - Pagina 7 34y329s
Groep 3 ~ Finnegan O'Réan
De nacht was rustig. Heel rustig eigelijk als j na gaat wat er die dag ervoor allemaal gebeurt is.
Katie lag nog steeds tegen Finnegan aan, en hij had het niet door. Hij zelf was aan het dromen. Het was een fijne droom in het begin maar hoe verder hij kwam, hoe meer twisted en weirder it got.

Hij was terug in het bos, en in het begin zag het er nog uit als een gewoon bos dus hij dacht er niet zo heel erg veel van. Katie was er dit keer niet bij though, hij was alleen. De vogeltjes zongen en het zonlicht scheen door het bladerdak.
Dit alles veranderde ineens toen hij iemand zag rennen. Het moment dat hij hem zag veranderde alles aan het bos alsof hij wakker werd van een illusie. Het bos was donker, kil en de lucht was te zwaar om echt goed in te kunnen ademen. Hij zag de jongen door de mist rennen en hij leek in distress. 'Heey!' riep hij maar zijn woorden bleven hangen in de dikte van de lucht. "Dan maar rennen..." dacht hij en hij rende de jongen achterna.
Er leek maar geen einde aan te komen! De jongen leek zelfs van hem af te raken tot op een moment hij hem helemaal niet meer kon zien. 'Hallo!' riep hij weer, rond draaiend op de punt waar hij nu stond. Angst overwelmde hem alsof er iets achter hem stond. Weer rennen, meer angst. Zoveel angst dat hij ging hallucineren.
Toen zag hij de jongen.. hij was dun en had rood haar. Dat niet alleen,,, hij was dood! Finnegan kon het aan alles zien.


Hij had niet door dat zijn slapende lichaam in de tent aan het trashen en aan het rond draaien was door de nachtmerrie, waardoor hij mensne wakker maaktte van hun welverdiende slaaprust.


Laatst aangepast door Spieling op di jan 13 2015, 12:56; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

The magic runners - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The magic runners   The magic runners - Pagina 7 Emptydi jan 13 2015, 12:38

The magic runners - Pagina 7 2hn8dpj
Groep 1 ~Yaden Ochtend

Ik bleef levenloos zitten en luisterde naar wat ze zei, Ze kon iet zien dat ik af en toe een glimlach op mijn gezicht kreeg van haar reacties, Toen ze de naam vn newt zij keek ik op recht in haar ogen, Ik bleef haar met een norg gezicht aan staren, NE aan paar minuten schudde ik me hoofd'I don't know dearie' zei ik en keek naar newt'Ik kende hem als een normale jongen niet als iemand met een power' daarna keek ik terug naar Meryl 'I truly don't know'

The magic runners - Pagina 7 28vr67p
Groep 1 ~Kira Ochtend

water....'Oh hell no ik ga dat water niet meer in' ze ik, Maar die asian vertelde dat de dieren in dit gebied niet eetbaar zijn, Dus moetne we er buiten zijn, Msischin vinden we wel een zwijn ofzo. Zie ik en toen i kdoor de bosjes liep lied ik Jamie pas los. Ik had me katana in de grot laten liggen, Ik keek Jamie aan 'jhehe katana vergeten' ik rende terug en lied Jamie staan waar hi jstond


The magic runners - Pagina 7 1z6ct2e
Groep 2 ~Tom begin avond

scott en de tweeling zal vast al veel vertel hebben over alles, Maar wat mij opviel was dat het eten verdort. Ik denk dat de draak de voeder was van het eten hier, De grot is echt niet groot genoeg hoogstens 20 man kunnen daar in zonder op elkaar lip te zitten, De kant van de tweeling wil ik morge verder omderzoeken, Het is misschien het stuk met alle dood en verderf maar we kunnen misschien ander wapens maken en spullen voor huizen vandaan halen, Maar het gebied wat griffyun gevonden had was zeker mooi. Maar ik vertrouw het niet, 'Griffyn vertel jij er anders over' ik ging iztten en stopte een appel in me mond,

The magic runners - Pagina 7 2q2pt01
Groep 3 ~katy middag

Ik voelde hoe Finnegan alle kante op draaide enzijn zijn voeten in mijn boven benen plaatste en daaran in me zei hij glipte uit mij handen geschrokken ging ik recht over eind ziten. Me ogen werden groot, hij had een nacht merry ik porbeerde alles om het wakker te krijgen, hij had nog een paar mensne wakker gemaakt, Die nu om hem heen stonden, ook die leo en die drake stonden er bij, Iedereen keek geschrokken behalven die twee, 'hjelp dan' gilde ik Ik had nog nooit iemand zo zien rage in zijn slaap


The magic runners - Pagina 7 2cnuyko
Groep 3 ~Leo avond

Ik keek op toen ik iets hoorde en zag hoe de jongen die het bos uit kwam ee nnacht merry had 'Drake lees zin droom' zei ik kill en bleef naar hem kijken

The magic runners - Pagina 7 2iaxsn5
Groep 3 ~Leo's puppet, Drake Avond
Ik keek toe hoe de jongen rond sparttelde in zijn dromen, Ik hrukte even later naast hem en pakte zijn linker hand beed. Ik voelde langs zin zijn handen, tot ik het juiste ding gevonden had, Met me sterke greep hield i kzijn hand beed. In gedachten vertelde ik de droom aan leo, Voor de rst hielpen we niet, Ik zorgde er alleen voor datzijn hand niet zou breken

Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

The magic runners - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The magic runners   The magic runners - Pagina 7 Emptydi jan 13 2015, 13:59

The magic runners - Pagina 7 707x90
Groep 1 ~ Jamie Linden
Hij zuchtte toen Kira weer eens wegrende. Hij jumpte en stond weer in de grot nog voor Kira er was. Hij raapte de katana op en overhandigde hem zelf aan haar. 'There you go idiot.' zei hij met een grijns op zijn gezicht. 'Nu niets meer vergeten?? Je haarspeltjes? je handtas? je ego?? Alles bij???' grapte hij en hij was nu degene die Kira's hand vast pakte. Ja ja, der hand! 'Wees voorzichtig voor de whiplash..' zei hij voor hij jumpte met Kira aan zijn zijde. Ze stonden weer op de plek waar Kira besloten had om terug te gaan. 'There we are..' zei hij en hij begon te lopen in de richting van het geroesemoes van andere mensen.

The magic runners - Pagina 7 Mm7m0n
Meryl
Ze knikte meelevend. Ze wist maar al te goed om het gevoel te hebben om niets te kunnen doen voor haar geliefden.
'Misschien kan je toch helpen though...' zei ze en Yaden keek haar weer aan. 'Ga naar hem toe.' Ze knikte met haar hoofd in de richting van Newt. 'Ik ken hem pas net maar ik weet dat hij je nodig heeft, now more than ever.' met dat stopt ze op en keek nog even naar Yaden of hij meteen mee zou komen. 'Please..' voegde ze er nog aan toe in haar gedachtens.
Ze keek hoe Jamie en Kira wegrende door de bosjes.

The magic runners - Pagina 7 11m7vq1
Groep 2 ~ Lyralinn Dulanaigh
*kijkt naar Griffyn om zijn verhaal te horen*

The magic runners - Pagina 7 15gqyv8
Groep 2 ~ Griffyn McLean
"tuurlijk moet ik het rare gedeelte zeggen!" dacht hij meteen en hij stoptte voor een paar seconden met wat hij aan het doen was en voelde hoe de ogen in zich brandde.
'uUUuhmm yeaahj...' begon hij, omhoog kijkend en begroet wordend door Lyralinn's groene ogen. 'Well... ik ga het gewoon eerlijk zeggen.' hij ging rechter zitten met zijn handen comfidant op zijn bovenbenen. 'Jenna en ik hebben een weiland gevonden!' hij lachtte breed. 'En het gras daar is blauw en beraait met kristallen regendruppels. En de planten zijn er bloedroos met grote doorns eraan. En stukken aarde vliegen door de lucht alsof ze gemaakt zijn van helium!' Hij lachtte nu echt toen hij zichzelf zo hoorde praten.

The magic runners - Pagina 7 34y329s
Groep 3 ~ Finnegan O'Réan
De droom stoptte toen hij de jongen zag en Finnegan schoot wakker.
Alle mensen die om hem heen stonden zette een stap achteruit toen hij ineens zijn ogen opende. Finnegan on the other hand, was compleet gedesorienteerd. Zijn ogen dartelde rond de mensen tot de duizeligheid weg was en hij weer wist waar hij was.
'Katie..' zei hij, en zijn stem was nog steeds verrassend sterk. 'Katie we have to go.' ging recht zitten en wilde opstaan maar dat lukte hem nog niet. 'Waar heb je het over gek?' vroeg iemand die net wakker was geworden en er totaal niet blij mee was.
'In het bos.. een jongen... we moeten hem helpen!'


Laatst aangepast door Spieling op di jan 13 2015, 15:39; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

The magic runners - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The magic runners   The magic runners - Pagina 7 Emptydi jan 13 2015, 15:16

The magic runners - Pagina 7 28vr67p
Groep 1 ~Kira begin avond

toen ik bij de grot aan kwam was Jamie er al Ik keek even va nde bosje naar Jamie en terug en daarna lachte ik 'yeah daar moet ik nog even aan wennen, Ben wel gewond om met dark kitsunes en weerwiolven om te gaan maar iemand die kan verschijnen is toch een heel ander lvl' lachte ik en pakte me katana aan, 'Jah me ego.. maar die kan ik nergens meer vinden' zei ik terleur gesteld, Me ogen werden groot toen hij me hand beed pakte en me mee trok door een of andere portal, Met grote ogen, di er bijna uit ploepte keek ik naar Jamie, Er viel een lange pijnlijke stilte, Ik stapte een beetje naar achtere en bleeft hem geschrokken aan kijken,


The magic runners - Pagina 7 2hn8dpj
Groep 1 ~Yaden begin avond

'Ga naar hem toe' Zei ze en knikte naar Newt met haar hoofd, Ik keek der aan. Ik zei daar niks op en bleef gewoon zitten. ze liep naar hem toe en keek me nog een keer aan 'please' zei ze in haar gedachten. Ik keek naar de grond voor me daarna naar meryl en toen naar newt, Langzaam stond ik op en liep achter meryl aan. Bij newt aangekomen beed ik op me lip, voor de rest deed ik niks ik bleef op een afstandje staan he was raar okay, Voor jaren lang je beste vriend izjn vergeten en alles wat je mee gemaakt heb, Dan ontdenk je dat hij een nightwatch ice kiddo is geworden vanwegen een vloek. En nu ligt hij weer voor me neus dood te gaan. Ik zuchte diep en keek naar meryl

The magic runners - Pagina 7 2q2pt01
Groep 3 ~katy middag

met open ogen keek ik naar finnengan, zonder twijfel knikte ik 'Ik ga mee finnegan!' ik stond op 'als jij zegt dat wer daar heen moeten vertrouw ik je der op' ik hielp finnegan overeind,


The magic runners - Pagina 7 2cnuyko
Groep 3 ~Leo avond

'Je wil het bos in?' vroeg ik serieus, 'Neem Drake mee'

The magic runners - Pagina 7 2iaxsn5
Groep 3 ~Leo's puppet, Drake Avond

De jongen trok zijn arm los. ik gaf hem wat ruimte en luisterde naar het bevel van leo
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

The magic runners - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The magic runners   The magic runners - Pagina 7 Emptydi jan 13 2015, 19:44

The magic runners - Pagina 7 707x90
Groep 1 ~ Jamie Linden
Kira keek hem aan alsof hij een moord had gepleegd. 'Wat?' vroeg hij terwijl hij zijn handen iets of wat omhoog deed. Daarna gaf hij een lichte lach en stapte hij verder, over bosjes en hoog gras aangezien er geen pad door het bos was.
Ze kwamen, na een lange tijd lopen, uit op de open plek. De mensen die daar nog steeds waren stonden her en der over het terrein verspreid. Blijkbaar hadden er zich groepjes gevormt. Soms van 5, soms wel van 20.

The magic runners - Pagina 7 Mm7m0n
Meryl
'Praat tegen hem.' zei ze simpel, haar handen bij elkaar alsof ze het koud had. 'Ik heb ooit gelezen dat dat helpt voor mensen die in coma liggen... misschien werkt het ook voor hem.' ze glimlachtte vriendelijk, wat ze voorstelde kon best veel voor iemand zijn en dat wist ze.

The magic runners - Pagina 7 34y329s
Groep 3 ~ Finnegan O'Réan
Hij luisterde maar half naar wat er allemaal gezegt werd. Hij liep recht de tent uit en het bos in. Rende komt meer in e buurt. Het beeld van de jongen stond nog zo goed op zijn netvlies dat hij nog steeds dacht dat ht echt was... en als het echt was... misschien was hij dan nog op tijd om hem te redden. Misschien had hij het fout dat de jongen dood was en leefde hij nog. Misschien was zijn droom helemaal niet zo erg als dat hij eerder gedacht had.
Hij rende en rende, net als in zijn droom, door het bos met Katie en Drake achter hem aan. Hij probeerde niet op steeds om zich heen te kijken en te zien dat het leek alsof de bomen naar hem aan het lachen waren, en dat de beesten lichtgevend zielloze ogen hadden.
Plots stond hij stil en hij keek naar iets. Hij had de jongen gevonden. Zijn rode haar was goed te zien tegen het donkere kleuren van het bos zelf. Zijn groene kleding lichter dan de bladeren om hem heen. En ondanks dat het midden in de nacht was, kon je hem goed zien liggen. 'Daar!' riep hij en hij wees ernaar terwijl hij al begon te rennen.
De jongen lag op zijn zij, meer met zijn gezicht naar de grond toe. Toen Finnegan bij zijn zeide was legde hij hem op zijn rug om te zien of hij nog leefde. Een zucht van opluchting was te horen toen hij de zachte hartslag hoorde van de jongen. 'Ik ben op tijd,' zei hij zachtjes. 'Ik ben op tijd.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

The magic runners - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The magic runners   The magic runners - Pagina 7 Emptydi jan 13 2015, 19:59

The magic runners - Pagina 7 28vr67p
Groep 1 ~Kira begin avond

'DAT WAS AWESOME JAMIE' gilde ik bijna als een klein kind. Ik volgde Jamie naar de groep, Hier zag het er minder kleurrijk uit, Ik liep naar een stel die eten hadden 'Waar hebb' ik kon me zin niet af maken of ze snauwde dat we weg moetsten gaan, Dit gebeurde bijna bij iedreen Ik keek Jamie aan 'ik denk dat we zelf moetne zoeken'

The magic runners - Pagina 7 2hn8dpj
Groep 1 ~Yaden begin avond

k zuchte ne ging naast newt zittne, Ik staarde even naar hem 'sorry' zei ik kort af en keek hem aan 'sorry for leaving you being,' Ik ging tegen de muur aan zitten met me knieen opgetrokken. De muur voelde koud aan ik vriemdelde wat aan me nagels, Het was gewoon raarom tegen hem te praten 'weetje ik heb je nog een aantal dingen te vertellen, Weetje nog die meid die je leuk vond voordat je de maze in ging?' ik keek hem aan natuurlijk reageerde hij niet 'I found her, Maar ze is nu 80 of ouder' ik keek hem awkward aan. 'volgens mij is de misschien zelfs al wel 100 jaar.' Newton bewoog niet of deed wat en ik vielde me steeds meer en meer raarder voelen. '''What the hell im doing'' zei ik in me gedachtens tegen meryl,

The magic runners - Pagina 7 1z6ct2e
Groep 2 ~Tom begin avond

'dat dus' zei ik en keek haar zo nochalant mogelijk aan. 'Het is groot genoeg om te schuilen of iets' ik haald me schouders op en ging verder 'hoe ging het hier?, nog iets gemaakt voor de regen? zodat we langer water hebben, aangezienhet water hier zo zuot is dat er geen vis in kan leven, JE hebt toch wel de  plastic zakken it de kooi gehaalt enzo?' ik kek haar veelbelovend aan

The magic runners - Pagina 7 2iaxsn5
Groep 3 ~Leo's puppet, Drake Avond

*volgt*
The magic runners - Pagina 7 2q2pt01
Groep 3 ~katy middag

we volgede Finnegan zo goed als we konden, 'yeah jebent op tijd laten we nu terug gaan!' zei ik en keek rond me heen, Ik wist niet meer welke kant we op moesten,.


Laatst aangepast door Evilian op di jan 13 2015, 20:27; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

The magic runners - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The magic runners   The magic runners - Pagina 7 Emptydi jan 13 2015, 20:09

The magic runners - Pagina 7 707x90
Groep 1 ~ Jamie Linden
'ik denk dat we zelf moetne zoeken' Jamie zuchtte luid zodat de mensen bij de laatste groep waar ze weg werden gestuurt het konden horen en hij knipperde een paar keer. 'Uugh jah dat dacht ik wel...' hij keek even voor zich uit over de groep heen. 'Ik heb een idee.' zei hij ineens, zich omdraaiend naar Kira. 'Ik kan jumped hè,, zoals je duidelijk gemerkt hebt aan hoe je haar nu zit..' hij lachtte 'ik jump het bos door zo snel als ik kan en als ik iets vind kom ik terug en haal ik jou op om er samen van te profiteren.' hij lachtte breed naar haar en deed een pluk haar goed die half overeind stond van de whiplash. 'En,, in de tussentijd kan jij nog bij deze klooioos vragen om wat te eten.'

The magic runners - Pagina 7 Mm7m0n
Meryl
Meryl deed hetzelfde als wat Yaden deed. Ze ging tegen de muur tegenover de twee jongens zitten en steunde met haar bovenlichaam op 1 arm.
''What the hell im doing'' hoorde ze Yaden zeggen. "Something! Just try don't give up so easy!"

The magic runners - Pagina 7 11m7vq1
Groep 2 ~ Lyralinn Dulanaigh
'plastic zakken?' vroeg ze stom verbaast en keek Tommy met dezelfde soort stoick expression aan, maar de verbaasdheid en de angst dat ze iets fout had gedaan was toch duidelijk te zien op haar face. 'Nee,, geen plastic zakken. Wel alle flessen van iedereen helemaal tot aan de nok gevult. Iedereen heeft nu weer een volle fles met vers water.' Ze keek even naar Griffyn, die haar een knik gaf dat hij in ieder geval vond dat ze het goed gedaan had op een of andere maneir. 'En voor de rest.' ging ze verder, rechterop zitten en haar haar uit haar gezicht halend. 'Alles was hier rustig. We hebben de regen zo goed mogelijk opgevangen en hebben voor de rest gedaan wat we moesten doen. De hunters waren ook weer op pad alleen ik ben dit keer niet meegegaan.'


The magic runners - Pagina 7 15gqyv8
Groep 2 ~ Griffyn McLean
Hij kon goed zien dat Lyralinn weer aan zichzelf begon te twijfelen. Zelfs met het stoick gezicht dat ze trok. Hij besloot daarom maar op zijn duim op te steken toen ze zei dat iedereen neiuw water had. Dit leek haar goed te doen want ze kreeg meteen meer confidence. "Mission accomplished here,, wel done griff!"

The magic runners - Pagina 7 34y329s
Groep 3 ~ Finnegan O'Réan
Verwart keek hij naar Katie. 'Jah... ' zei hij simpel. 'We moeten terug. maar we moeten hem meenemen.' hij probeerde de jongen op te pakken en met Katie's hulp, kon hij hem gemakkelijk op zjn rug dragen, de jongen was er licht genoeg voor.
Ze kwamen terug bij de tent.. het bos had ze dit keer niet vastgehouden en Finnegan vroeg zich af waarom niet. "Misschien omdat we gedaan hebben wat het bos wilde? That makes no sense though.." ze liepen de tent in, waar alle mensen weer lagen te slapen en Finnegan legde de jongen neer op zijn slaap plaats. 'Oke... wie heeft er hier verstand van doktertje spelen?? Ik weet iets maar niet veel.'


Laatst aangepast door Spieling op di jan 13 2015, 20:44; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

The magic runners - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The magic runners   The magic runners - Pagina 7 Emptydi jan 13 2015, 20:32

The magic runners - Pagina 7 28vr67p
Groep 1 ~Kira begin avond

'Deal' Ik deed me hand omhoog voor een high five, Daarna flitse Jamie weg 'Ik wilde mee dat is zo vet om te doen' zei ik toen hij weg was, Ik draaide me om naar een paar mensen, Ze keken me boos en verdacht aan, Ik liep naar ze toe 'Hebben jullie wat eten over?' vroeg ik de man keek me nors aan nog norsen dan die dipshit asian deed. Ik stpate naar achtere 'sorry' Snel draaide ik me om 'Oh me tasje' zei ik en rende nar de kooi toe

The magic runners - Pagina 7 2hn8dpj
Groep 1 ~Yaden begin avond

me ogen draaide naar meryl toe. Ik staarde haar even aan maar zag dat ze het echt meende. ik keek terug naar newt 'Gast kom gewoon terug ofzo het is niet grappig om mijn geheugen terug te geven en dan weer zo te gaan zitten doen..' siste ik nu boos naar hem. blijkbaar werkte dat, Newt bewoog. Me ogen werden groten..


The magic runners - Pagina 7 1z6ct2e
Groep 2 ~Tom begin avond

'oh je wist niet van de spullen in de kooi' ik keek teleurgesteld maar toe nze over de flesjes begon lachte ik 'noujah kunnen we 1 dag vooruit.' ik keek haar diep in der ogen aan 'kom dan gaan w de spullen uit de kooi halen.' langzaam liep ik naar de kooi en keek rond, Het zag er best gezellig uit hier, hutjes werden gecreert kampvuurtjes stonden er. Als het op deze manier door zou gaan zou ik het niet erg vinden om hier te zitten.

The magic runners - Pagina 7 2iaxsn5
Groep 3 ~Leo's puppet, Drake Avond

''done'' zei ik tegen leo, En volgde de twee personen uit het bos. ik antwoorde op de meid haar vragen en blijkbaar lied ik haar schrikken. Ik liep naar leo en keek hoe dejongen om een dokter riep 'als hij dood gaat kan jij dat lichaam altijd nog fixe' zei ik zacht. Leo lachte naar me en aaide me door me haar heen

The magic runners - Pagina 7 2q2pt01
Groep 3 ~katy middag

ik hielp finnegan maar het liefst wilde ik weg Ik liep wachter finnegan aan met drake naast me 'soo... wat ben jij van leo omdat je zo naar hem luister' vroeg ik aan hem terwijl we terug liepen 'a friend' antwoorde hij kort ik keek hem aan, het fijt dat hij aanmekaar genaait zat vond ik eng maar hij oogde helemaal niet zo eng 'mag ik je wat vragen' vroeg ik voorzichtig 'sure' zijn antwoorden waren kort maar duidelijk 'waarom zit je aanmekaar genaait' we stapte het bos uit en de jongen had nog niet geantwoord 'Im dead' Ik stond stil en keek hem aan 'je wat?' vroeg ik geschrokken. De jongen keek me aan en deed zijn wenkbrouwen om hoog 'im not a leaving person anymore' ''okay dat maakte hetn iet veel beter om  aan te horen, Ik had dat niet moeten vragen'' Ik rende  snel naar binnen toe ne ging achter in de hut zitten en keek naar finnegan,
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





The magic runners - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The magic runners   The magic runners - Pagina 7 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The magic runners
Terug naar boven 
Pagina 7 van 10Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: