cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 The magic runners

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
AuteurBericht
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

The magic runners - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The magic runners   The magic runners - Pagina 6 Emptydo jan 08 2015, 22:36

The magic runners - Pagina 6 707x90
Groep 1 ~ Jamie Linden
Hij kon niet geluid uit brengen van de schrik. Hij keek toe hoe de vissen kapot spatte tegen de kop van het beest. Dat maakte het beest absoluut niet minder blij, en het staarde ze nu allebij grommend aan. 'Oh god.' zei hij out loud. 'Haay .. kitty..' begon hij en meteen erachter aan 'get rid of it.' Hij bleef de kat aankijken. het was zwart en had een soort armor om zich zitten. Maar een paar plekken was vacht te zien. Jamie had nog nooit zoiets in zijn leven gezien.

The magic runners - Pagina 6 Mm7m0n
Meryl
'Ik weet het niet... zijn gedachtens zijn vaag en erg snel. Ik denk dat ze aangevallen worden.' zei ze, naar Kira draaiend en zelf ook het water uit lopend. 'We moeten iets doen.' Toen viel haar oog weer op Newt. Hij stond stil met zijn handen op zijn buik. Ook kon ze zien dat hij aan het rillen was. 'Newton..' zei ze zachtjes, langzaam naar hem toe lopend. 'Het gaat niet goed met je he...' zei ze zachtjes, zich iets of wat buigend om Newt aan te kijken, aangezien Newt voorover gebogen  stond. Hij schudde van nee. 'Newton... er is iets met Jamie, en waarschijnlijk dus ook met Yaden..' "Ik kan Yaden niet vinden!" dacht ze meteen. 'We gaan ze zoeken denk je dat je meekan?' Weer schudde Newt van nee. 'Oke..' ze keek rond. 'Blijf jij maar bij de grot. Het is daar warmer en op een veilige afstand van het water... je zou daar veilig zijn..' ze keek naar Newt en zag dat hij het nog niet vertrouwde. 'Yaden had het gezegt, weet je nog.' ze wist dat hij het nog wist, hij had alleen de woorden nog een keer nodig. Hij knikte dit keer en Meryl hield hem naar de grot toe en om zijn kleding weer aan te doen.
'Kira.. Ben je zover?' vroeg ze erna en samen rende ze in de richting waar de jongens verdwenen waren.

The magic runners - Pagina 6 11m7vq1
Groep 2 ~ Lyralinn Dulanaigh
*ziet hoe Tommy op haar af komt*

The magic runners - Pagina 6 15gqyv8
Groep 2 ~ Griffyn McLean
Zeker weten dat Griffyn gehoort had wat Tommy zei over de draak. Dat ze het niet hadden hoeven doden.. "MIsschien was het daarom zo simpel... misschien hebben we het helemaal niet goed gedaan.." hij keek droevig terwijl hij zijn hoofd schudde om zijn haar weer goed te doen.
Hij liet dichter naar de kop van de draak toe, wiens ogen nog steeds open waren. Hij kon zichzelf zien in de grote zwarte poelen en het gaf hem alleen nog maar een verdrietiger gevoel van binnen. 'Rust zacht.' zei hij, en hij legde zijn hand op de draaks snuit.
'Wat doe je?' vroeg iemand naast hem. Het was het meisje uit zijn groep. Ze was totaal ongedeert. Geen spatje vuil zat op haar. Het leek alsof ze geen vin veroert had. Griffyn wist egwoon zeker dat dat ook o het geval was!
'Ow ik was uuh.. ik was.. mmh..' hij struikelde over zijn woorden. 'Eelke dood moet erkent worden.. zelfs de dood van een draak.' zei hij toen in 1 breath.
Het meisje schudde haar hoofd. 'Wat zit jij vol met onzin. Hij is dood. Nou en..' met dat, liep ze langs Griffyn, en haar haar sloeg hem in het gezicht.

The magic runners - Pagina 6 34y329s
Groep 3 ~ Finnegan O'Réan
De persoon vroeg het snel, en was wat leek op gestressed. Finnegan moest iets of wat naar beneden kijken om hem aan te kijken, aangezien de persoon veel kleiner was dan hem. 'Hut bouwen?' hij keek naar Katie. 'Sure, why not.' hij haalde zijn schouders op en lachtte. 'Goede manier om onze gedachtens op een andere richting te zetten toch...' hij ging samen met Katie mee met de persoon, en zag dat de groep al best ver waren met de hut. Het zag er alleen erg gammel uit, alsof het misschien 1 nacht zou overleven ofzo. 'Yup... definetly a way to put our minds at ease...'
Naar de groep lopend zagen ze dat het de groep wel was gelukt om eten te vinden. 'Come on... dat is zo niet eerlijk.' hij ging meteen zitten en pakte iets. 'Maar ow wat ben ik er blij mee.' hij nam een hap en zuchtte van blijheid. 'That is so good...'
'Uuhm.. jullie zouden meehelpen.. niet eten...' zei de persoon. 'Sure.. we helpen ook.' antwoorde hij. 'Nadat we gegeten hebben.' en hij nam nog een hap van zijn appel.

The magic runners - Pagina 6 23kw8x3
Groep 4 ~ Thalia Amoinn
Kevin begon met zingen, en ze wilde eigelijk meteen commanderen dat hij moest stoppen en dat hij de trommelvliezen van iedereen binnen 10 kilometer zou laten klappen... maar ze was verbaast om te horen dat het mooi was. Best wel mooi eigelijk. De mooi op een manier die je alleen voelt als je na een lange dag in een groot bad kan zitten, de mooi van de eerste slok chocolade melk van het jaar... de mooi van een avond bij een kampvuur met de mensen die blij waren dat ze de dag hadden overleefd.
Meerdere mensen gingen bij Kevin zitten, en naast Thalia ging een oudere vrouw zitten. 'Wat knap van die jongen zeg.' zei ze en Thalia kon alleen knikken, haar ogen verlieten Kevin's gezicht niet een keer, En ze knipperde weinig op een niet creepy manier.


Laatst aangepast door Spieling op zo jan 11 2015, 20:56; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

The magic runners - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The magic runners   The magic runners - Pagina 6 Emptydo jan 08 2015, 22:40

The magic runners - Pagina 6 2hn8dpj
Groep 1 ~Yaden Ochtend

'dude.. better RUN' ik pakte de arm beed van Jamie en trok hem mee weg van het beest 'RUN RUN' gilde ik. en keek af en toe achterom,  Halverwegen stopte ik ineens en draaide me om, Ik was vergeten dat ik overal dagger had en ik me broek nog steeds aan had. (ik weet niet of Jamie mee rent)

The magic runners - Pagina 6 2qxrwox
Groep 1 ~Newt Ochtend

ik belande in de grot alles deed zeer eh het was hella koud zelfs met me grote shirt aan was het nog steeds koud. Het leek met de seconde kouder te worden, Ik keek naar de meiden hoe ze samen weg gingen op zoek naar de jongens 'das wat.. moet Yaden gered worden door een meid. Dat is nieuw' zei ik zachtjes, Me lichaam was moe dus lied ik mezelf tegen de muur van de grot zatten, even sloot ik me ogen, Dat was geen slim plan

The magic runners - Pagina 6 28vr67p
Groep 1 ~Kira Ochtend

Nerveus liep ik heen en weer. Me katana leid ik snel door me vinger heen swiepen, Toem meryl klaar was met Newt vroeg ze of we konden gaan 'Jah' Gidle ik bijna, Ik kon het gewoon niet geloeven dat we nu misschien al de jognens kwijt zouden raken. 'welke kant op? waar hoorde je ze?'!

The magic runners - Pagina 6 1z6ct2e
Groep 2 ~Tom Middag

bij lyralinn aan gekomen stak ik me hand uit en schudde die van lyralinn'goed werk meid' zei ik en keek haar aan. 'the group need a leader and your the one, Lijd se~!' ik ging naast der staan en keek de groep rond, De rest van de vrouw en kinderen waren er bij gekomen. We stonden in een grote circle rond het beest. Ik merkte dat er 1 persoon weg was, De jongen die rond had geroepen of de sterkste persoon mee wilde doen, Ik stapte uit de kring en keek het gras veld rond, niks te zien niemand, Ik liep een stukje rond en daarna naar de kooi, Wat ik daar zag vond ik minder fijn, De jongen had zichzelf opgehanden aan zijn wapen, Hij had een flail dus met het eizer dat rond zijn nek gedraait zat hing hij aan de kooi, Als een gek rende ik er op af om hem los te krijgen. toen de jongen o pde grond lag was het al telaat

The magic runners - Pagina 6 2q2pt01
Groep 3 ~katy middag

ergens was i kblij dat we iets anders konden doen. Maar ik lied  finnegan nog steeds niet los, Ik volgde hem naar het eten en pakte ook een appel, hier lied ik hem wel los, De appel was zo helder rood en sappig, Der ging niks boven heerlijke sappige appel, Nadat we gegeten hadden ging we helpen, Ik was naar de meiden toe gelopen om te helpen met dekens te maken, Onder tussen keek ik af en toe naar finnegan voor het geval hij ineens weg zou zijn
The magic runners - Pagina 6 J9smrb
Groep 4 ~Lydia Ochtend

Iemand was aan het zingen, het vulde heel de kooi, Het was apart om te horen dus ik wilde dichter bij gaan zitten,

The magic runners - Pagina 6 2uq0mqv
Groep 4 ~Kevin avond

toen het nummer afgelopen was keek ik rond en zag dat ik weer vele mensen bij elkaar gebracht had,  Ik keek terug naar thalia 'hehe gelukkig niemand is dood' Ik lachte breed, Maar doordat de zon weg was voelde ik me moe en levenloos, Niet echt de spirit om nog iets te doen, Ik kreeg vele complimentjes en het kindje aan wie ik het brood gegeven had kwam aangelopen en gaf me een knuffel en een zoen op me wang, Dit gaf me weer een beetje energie, 'Wil je ons weeer een verhaatlje vertellen voor het spelen gaan' vroeg hij aan mij. 'Ik keek thalia aan 'hm jah is goed' zei ik nadenkent en keek terug naar de kinderen, 'Komkom' het kindje trok me aan me arme maar ik kon niet op staan Ik zocht naar de helderblauwen ogen van thalia in de hoop dat ze me zou helpen met opstaan
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

The magic runners - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The magic runners   The magic runners - Pagina 6 Emptydo jan 08 2015, 23:29

The magic runners - Pagina 6 707x90
Groep 1 ~ Jamie Linden
'Wat denk je dat ik wilde gaan doen dan?!' riep Jamie terug, terwijl hij op zichzelf ging rennen en niet meer door Yaden meegetrokken hoefde te worden. Het beest kwam voor een gedeeltje achter hun aan maar stopte voor een of andere reden ineens. Jamie wist niet waarom maar hij kon niet echt zeggen dat hij het echt heel erg vond. Yaden however stopte ook ineens, en daar was hij het wel mee oneens. 'Waarom stop je nou hey! Jou idee om te rennen..' hij deed zijn armen iets in de lucht omdat hij het idioot vond van Yaden dat hij stopte. Hij deed ze snel weer bij zijn lichaam sinds de wind was een bitch.
'Je denkt toch niet dat je dat beest kan aanvallen he... dat is gekkenwerk het zal je dood worden!' riep hij toen hij er achter kwam van Yaden in gedachte had.

The magic runners - Pagina 6 Mm7m0n
Meryl
Meryl hoefde zich nu niet meer te concentreren nu ze al alle aandacht p Jamie's gedachtens had staan. Ze vond het raar dat ze Yaden niet te pakken kon krijgen... ze kon altijd iedereen te pakken krijgen als ze hard genoeg concentreerde. Waarom hem dan niet.
'Hij zag een monster... volgens mij zijn ze aan het rennen nu want zijn gedachtens zijn onafgemaakt.' zei ze, terwijl ze zelf ook langs de rivier aan het rennen was. Het was een goede manier om haar kleding droog te krijgen. 'Ow wacht ...' zei ze ineens en ze rende wat af, haar ogen sluitend en haar beide vingers aan haar tempels zettend. Ze zuchtte bij wat ze binnen kreeg en liep verder, met grote passen. 'Jamie vind Yaden een enorme dipshit.' zei ze toen ze Kira passeerde. 'Now let's go...'

The magic runners - Pagina 6 11m7vq1
Groep 2 ~ Lyralinn Dulanaigh
*ik het letterlijk geen idee wat ik op dit moment voor groep 2 moet doen!!! heelpp mind lack! *

The magic runners - Pagina 6 15gqyv8
Groep 2 ~ Griffyn McLean
*jah,, wat daarboven staat... XD*

The magic runners - Pagina 6 34y329s
Groep 3 ~ Finnegan O'Réan
Tijdens het eten keek hij Katie aan, die nog steeds zijn arm vasthield. Hij vond het grappig dat nog heen uur geleden ze hem nog wilde vermoorden,, en nu niet meer los liet uit angst om hem te verliezen.
'Katie...' begon hij. 'Jou krachten... hoe heb je die gekregen? Ik bedoel... hoe izjn ze ontstaan en alles..' hij nam snel weer een hap, Katie aankijkend met grote nieuwschierige ogen.

The magic runners - Pagina 6 23kw8x3
Groep 4 ~ Thalia Amoinn
'hehe gelukkig niemand is dood.' zei hij en Thalia trok een wenkbrouw op. 'Nou...' plaagde ze. De kidneren van eerder die dag kwamen aangelopen en ze zag hoe ze Kevin probeerde mee te trekken. Hulpeloze ogen keken haar aan in de hoop dat er hulp zou komen. "Oh no big guy... not this time." dacht ze en ze schudde simpel haar hoofd met een evil lag op der gezicht.
Haar ogen though, -informatie flash- .. in nacht waren haar ogen even helder als lightning. Ze gaven dus een soort van licht maar ook weer niet. Alsof er een enorm spotlight op alleen haar ogen stond, waardoor ze nog blauwer en stormachtiger eruit zagen dan normaal.


Laatst aangepast door Spieling op vr jan 09 2015, 09:02; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

The magic runners - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The magic runners   The magic runners - Pagina 6 Emptydo jan 08 2015, 23:33

The magic runners - Pagina 6 2hn8dpj
Groep 1 ~Yaden Ochtend

Ik pakte me daggers uit me broek, En keek Jamie geregert aan, 'Wat wil je dan, Dat beest naar de vallie leiden?'siste ik boos, Ik keek naar het beest dat in de houding ging staan om weer te springen, 'fuck it...' Ik draaide me richting Jamie en gaf hem een dagger 'let run again' Ngog voor ik me zin af kon maakte zag ik de schaduw van het beest boven me hangen, Meteen zette ik de tijd stil voor een paar seconden zodat ik van plek kon wisselen, Ik stond een paar meter verder en de tijd schoot weer door, 'RUN RUN'
The magic runners - Pagina 6 28vr67p
Groep 1 ~Kira Ochtend

Ik stikte bijna in me adem toen ze vertelde dat Jamie Yaden een dipshit vond 'haha dan hebben we dat gemeen' lachte ik bijna dood gaan van het stikken terwijl ik rende,  De rivier leek wel uren te duren, En al snel waren we bij een muur aan gekomen waaar het water gewoon ophield. Ik keek Meryl aan 'hoe kan dit? waar zijn ze?' ik wat zo verward dat ik rond ging lopen, 'dead eind'

The magic runners - Pagina 6 2qxrwox
Groep 1 ~Newt Ochtend

*bevriest*

The magic runners - Pagina 6 1z6ct2e
Groep 2 ~Tom Middag

Ik tilde de jongen op en bracht hem terug naar de groep, Dit was vast geen slim iedee, Maar we moeten hem eren, Hij was een deel van de groep. Ikzag dat Griffyn en Lyralinn nog steeds bij het beest stonden, Sommige voelde het verdriet van het beest, Adnere keken met ongeloof, ander met trots. het was een samenhang van emotisch. Ik legde de jongen neer en schraapte me keel. Iedereen keek om sommige zwaar geergerd. 'We hebben vandaag een goed straatje samenwerking laten zien,  Zelfs ookal kennen we elkaar nog maar een paar uur. We hebben laten zien dat we als 1 team kunnen werken, Ik ben oprecht trots op jullie. We gaan hier doorheen komen als een team!' ik verhefde mijn stem een beetje zodate mensen achter het beest het ook konden horen, 'We hebben het gevecht door kunnen komen met bijna geen dode, Op deze jongen na. Laten we hem een waarlijke begravenis geven' Ik keke nar de jongen 'We kende hem nog geen uur sommige hebben hem vast nog nooit gezien, MAar ijn wilskracht om idereen bij elkaar te krijgen heeft ons goed geholpen. We zullen hem missen'

The magic runners - Pagina 6 2q2pt01
Groep 3 ~katy middag

Ik keek op toen hij begon over mijn kracten 'Ik ben er mee geboren,'Zei ik en nam nog een hap van me appel. al smakkend vertelde ik 'ik trok alle ijzere dingen aan toen ik net geboren was, hier door ahd ik bijna me moeder vermoord' Ik keek even naar de grond en slikte het stukje appel in. 'en jij dan?'

The magic runners - Pagina 6 2uq0mqv
Groep 4 ~Kevin avond

Ik trok me lip op''en bedankt'' dacht ik terwijl de kindere me nog steeds mee trok probeerde ik op te staan, Me voet wilde niet me werken of iets. De vrouw naast me hielp me omhoog, Het was een vrouw van rond de 20, Ze bleef maar complimentjes geven en zo ik begon me er echt aan te irriteren, Ze zat ook letterlijk overal aan toen ze me omhoog hielp. En zodra ik stond bleef ze ook niet van me af, Ik liep naar de slaap plekker nva nde kinderen en pluften meteen harde klap neer,

'ga maar liggen jongens, lekker dicht bij elkaar
En een holletje hier leeft een haas met zijn zoontje, Net als ons gaat het kleine haashe bijna slapen, Maar voor het slapen gaan kijk hij samen met de grote haas naar de sterren hemel

*Ik wees naarde sterren boven ons*

'Grote Haas, kom eens hier met je oren. Ik moet je iets héél belangrijks vertellen.
Raad eens hoeveel ik van je hou?'
'Oei, dat is moeilijk, ' zegt Grote Haas. 'Dat kan ik niet raden.
Hoeveel dan wel?'
'Zóveel!' Hazeltje rekt zijn armen uit zo ver hij maar kan.
Grote Haas strekt ook zijn armen: 'En zóveel hou ik van jou!'
Dat is een heleboel, denkt Hazeltje.
'Ik hou van jou … tot zó hoog boven mijn hoofd!'
'Ik hou van jou … tot zóóó hoog boven mijn hoofd!' Gossie,
wat hoog, denkt Hazeltje. Had ik maar zulke lange armen.
Maar dit kan Grote Haas vast niet nadoen. Eén twee hup, op mijn handen.
'Joehoe, kijk eens hoe hoog ik kom!'
'Ik hou van jou helemaal tot boven in mijn tenen!'
'En ik hou ook van jou helemaal tot boven in je tenen!'
Grote Haas zwaait Hazeltje hoog boven zijn hoofd.
'Ha!' lacht Hazeltje. 'Ik hou van jou zo hoog als ik kan springen!'
Hop! Hop! en … HOP!
'En ik hou van jou zo hoog als ik kan springen. Let maar eens op!'
Grote Haas neemt zo'n grote sprong dat zijn oren de takken raken.
Tjonge, denkt Hazeltje. Als ik toch eens zo kon springen.
Ik hou van jou … ik hou van jou … zo ver als het pad daar beneden!
Helemaal tot aan de rivier!' 'Ik hou van jou tot óver de rivier.
Nee, wacht eens, nog véél, véél verder. Helemaal tot achter de heuvels.'
'Ik hou van jou helemaal tot aan de maan, 'zegt Hazeltje en hij doet zijn ogen dicht.
'Dàt is ver, 'zegt Grote Haas. 'Dat is heel, heel erg ver.'
Grote Haas legt Hazeltje voorzichtig in zijn bedje van varens.
Hij geeft hem een nachtzoen.
En terwijl Grote Haas dicht naast Hazeltje gaat liggen fluistert hij:
'Ik hou van jou helemaal tot aan de maan EN TERUG.'

De kinderen lagen lekker te slapen andere keken me aan en smeekte bijna om een tweede verhaaltje. die meid was ook naast me komen iztten noujah achter me en had der arme rond me heen geslagen, Ik een droge blik keek ik der aan,
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

The magic runners - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The magic runners   The magic runners - Pagina 6 Emptyvr jan 09 2015, 10:36

The magic runners - Pagina 6 707x90
Groep 1 ~ Jamie Linden
"Jumper zonder jumpscar!" dacht Jamie meteen toen hij Yaden naar een andere plek zag gaan. Zo snel dat hij de tussentijd nit kon zien. Het beest however... was nu boven hem. "Dus daarom ging ie weg." hij bleef naar het beest kijken dat steeds dichter bij hem kwam. Met zijn hoofd naar de lucht gericht wachtte hij op het goede moment. Precies toen het beest hem eigelijk zou raken jumpte hij. Het beest kwam met een klap op zijn snuit terecht en was duidelijk in de war van wat er gebeurt was. 'HA!' zei Jamie, zijn vinger uithoudend naar de kat. 'Lekker voor je!'
'RUN RUN!' riep Yaden weer en Jamie ging ook rennen. 'Dude... ' vroeg hij toen hij naast hem liep. 'Ben jij een jumper or what... want als je dat bent dan ben je evil dat ons laat rennen.' zei hij, snel ademend van alle inspanningen. De kat had zijn duizigheid aan de kant gezet en as nu achter hun aan aan het rennen.

The magic runners - Pagina 6 Mm7m0n
Meryl
Ook Meryl keek rond, snel en gestressed. 'Ik kan hem nog steeds horen. Ze moeten binnen 10 meter van ons vandaan zijn.' de keek naar de plek waar de rivier ophield. Het zag er raar uit.. alsof... ze deed haar hand vooruit en haar vermoeden werd werkelijkheid. Haar hand raakkte een soort muur. Hij was totaal niet te zien, maar duidelijk aanwezig.
'Kira... ' zei ze en ze wenkte met haar hoofd naar de muur die voor hun stond. 'Ze zijn hierachter...'

The magic runners - Pagina 6 11m7vq1
Groep 2 ~ Lyralinn Dulanaigh
Ze zag de jongen, en alle trots en blijheid die ze voelde vervaagde in void materiaal. 'Dat... dat is..' ze keek Tommy aan met een stoick expression. Tommy, die tegenover haar stond, knikte alleen maar. 'Wat heeft hij gedaan? Hoe is hij overleden??' Toen kwam er angst in haar ogen en ze staarde naar Tommy. 'No...' zei ze met een gebroken stem. Ze probeerde heel hard om niet te veel emoties te laten zien. Haar handen waren gevuist en ze verlegde haar zwaartepunt steeds. 'No.. ' nu keek ze naar beneden, alleen niet naar de jongen.
Een arm werd om haar schouder gelegt en ze tenste. Het bleek iemand van de vechters te zijn. Het was niet stalkerig achtig.. maar voor steun. De jongen zei niets, hij hield haar alleen maar vast. En Lyralinn vond het niet erg

The magic runners - Pagina 6 15gqyv8
Groep 2 ~ Griffyn McLean
Griffyn was stil. Ookal kende hij de jongen inderdaad niet.. hij voelde zich triest om het verlies van hem. Hij was zowat even oud.
'We zullen hem missen.' zei Tommy. Naast en achter hem klonk zacht gesnik. Het waren de vrouwen en kinderen die de dood an de jongen nu al niet konden accepteren.

The magic runners - Pagina 6 34y329s
Groep 3 ~ Finnegan O'Réan
Hij floot een keer, zijn ogen nog groter wordend. 'Sjeetje... strong girl then aren't you.'
'En jij dan?' vroeg ze, nu was het haar beurt om hem neiuwschierig aaan te kijken.
Hij nam een zucht. 'Oow je weet wel... verdwaalt raken in het bos als een 12 jarig kind... in de winter...' hij lachtte bij de herinnering. 'Ik dacht dat het een goed idee was om midden in een sneeuwstorm op onderzoek te gaan. Slechtste beslissing van mijn leven eigelijk nu ik eraan terug denk..' Hij nam nog een hap, maar praatte gewoon door met volle mond. 'Die sneeuwstormm wer' a''een maa'r erger heu.. ik raak'e de 'eg k'ijt.' hij slikte door, zijn mond afvegend aan zijn mouw. 'Wat er in de tussentijd gebeurt is is mij eigelijk nog steeds een raadsel.. maar ik werd gevonden door iemand en werd naar het ziekenhuis gebracht. Ik was zo onderkoelt dat ik eigelijk dood had moeten zijn. Maar mijn lichaam overleefde het en tadaa... Ice king it is.' hij verhiefde zijn handen iets bij het woord 'tadaa'. Even was er een stilte. Finnegan was aan het overwegen om de rest ook de vertellen... hij vertelde het eigelijk aan niemand verteld. Hij besloot het uiteindelijk niet te doen. Beter weten of ze wel echt te vertouwen was. Hij glimlachtte naaar haar instead. 'Eet je appel op oke, die jongens staan te springen om onze hulp.'

The magic runners - Pagina 6 23kw8x3
Groep 4 ~ Thalia Amoinn
Stiekem had Thalia Kevin en de groep kinderen achtervolgt. Ze stond op van haar plek bij het vuur en liep rustig achter ze aan, op een veilige afstand zodat ze niet gezien zou worden.
Met bij elkaar geknepen ogen keek ze naar hoe de vrouw met hem bezig was, en meteen moest ze aan Dandy denken. Snel keek ze om haar heen om zeker te weten dat hij niet in de buurt was. "Waar de hell maak je je zo druk over joh...?" zei ze tegen zichzelf en liep door met haar armen gekruist en dicht bij haar.
De hut waar Kevin en de kinderen in waren gegeaan "En die kuthoer volgt hem ook nog de tent in!" was speciaal gemaakt voor de kinderen. Het was afgelegen van de tent voor de volwassenen door een simpele doek. Stilletjes ging ze naast de tent zitten [dus aan de buitenkant'] en ging luisteren naar Kevin's verhaal.


Laatst aangepast door Spieling op vr jan 09 2015, 11:00; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

The magic runners - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The magic runners   The magic runners - Pagina 6 Emptyvr jan 09 2015, 10:48

The magic runners - Pagina 6 2hn8dpj
Groep 1 ~Yaden Ochtend

'whut jumper?' vroeg ik en keek hem verbaast aan, Ik hoorde hoe het beest steeds dichterbij kwam 'what de hell is een Jumper?' Ik was hard aan het na denken en werd ineens gesnoert door het beest, Ik voelde hoe het  zijn klauwen in mijn borst boorde, De pijn was onverdragelijk. ''fuck fuck'' ik zag hoe Jamie geschrokken keek, Net veel later vloog de klauw vna het beest naar het hoofd van jamie, Ik zag hoe zijn nek open werd gekracpt, Zonder er overna te denken zette ik de tijd terug Als ik langer had gewacht en Jamie was doodgebleod kon ik het niet meer terug draaien en voor dat het beest me weer kon raken waren we aan het rennen en vroeg Jamie weer of ik een of andere Jumper was, Maar omdat ik wist wat er ging gebeuren,  duwde ik Jamie uit het niks richting het water, WE belandde in het water en het beest keek ons verbaast aan.


The magic runners - Pagina 6 28vr67p
Groep 1 ~Kira Ochtend

'Maar waarom.. waarom kunnen wij er dan niet heen, Waarom kunne nwe ze niet helpen, hoor je ze nog steeds leven ze nog'! ik gilde bijna bij alle vragen, nerveus ging ik zitten en plukte het water 'mogen we niet helpen wat is dti voor zieke plek'

The magic runners - Pagina 6 1z6ct2e
Groep 2 ~Tom Middag

Ik knikte vaak op haar vraag en me ogen vertelde gewon al dat de jongen zelfmoord gepleegt had, voor we de jongen konden bedraven of iets werd hij opgehaalt door de creators, Hij verdween op en schitterennde manier. We bleven even stil 'Laten we verder gaan met de onderdak en eten' zei ik na even. Ik draaide me om en keek naar de berg 'zoekers kom mee, We gaan naar die berg toe'

The magic runners - Pagina 6 2q2pt01
Groep 3 ~katy middag

tijdens het luisteren had ik geen hap door me keek kunnen krijgen, Tot hij begon over me appel slikte ik door en hapte me appel verder op. 'en je ouders? want vinden die er vn dna?' vroeg ik geinterseert ik zakte steeds verder naar hem toe omdat ik gewoon zo geintereerst was en gefocused op Finnegans mond. ik bedoel natuurlijk verhaal

The magic runners - Pagina 6 2uq0mqv
Groep 4 ~Kevin avond

Nadat ik klaar was en de kinderen naar bed gingen stond ik op en probeerde tent iot de komen en de meid hielp me daar bij buiten de tent keek de meid me aan 'je bent zo perfect~!' zei ze zweverig'ah kom op stop met kwijlen dadelijk stroomt het hier ook nog over' zei ik en probeerde er een grap van te maken, Ik liep door en had niet door dat thalia naast de tent was gaan zitten, terug aangekomen bij he vuur zocht in thalia maar ze was er niet, ligt geschrokken keek ik rond me heen op zoeken naar thalia. Wat me opviel was dat die smerige dandy er ook neit was.
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

The magic runners - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The magic runners   The magic runners - Pagina 6 Emptyvr jan 09 2015, 11:15

The magic runners - Pagina 6 707x90
Groep 1 ~ Jamie Linden
Het water begroette hem met een ijzige kou. Meteen sprong hij er weer uit en sprong snel op en neer. ' Oooh not cool...NOT cool...' riep hij, nog steeds springend. Hij stopte meteen toen hij het beest weer zag, en hij was meteen weer ergends anders. Yaden zat op dit moment nog steeds in het water. 'Oi! Hierheen!' riep Jamie naar het beest toe. Deze draaide zich om en Jamie slikte. 'Volg me dan als je dat kan!' hij liet het beest op zich af komen, en op tijd jumpte hij weer weg en was hij achter het beest. Meteen moest het beest een ultra stop maken. "Holy shit that worked!" Dacht Jamie met grote ogen. "Awesome Jamie." Het beest draaide zich om en stond weer in aanvals positie. 'Kom dan..' daagde Jamie het beest uit, 'Kom spelen dan!' Het beest vloog weer op hem af en Jamie jumpte weer. 'BOO!' Riep hij in de oor van het beest, maar was te dicht bij en hij werd gekrabt op zijn bovenarm. 3 grote rode krassen zater er nu op. 'Awh blasted ..!' zei hij, kijkend naar zijn arm en achteruit stappend. Zijn hoofd keek weer naar het beest voor een seconden met een 'omg it can do that' face en hij was weer verdwenen. Hij kwam weer naast Yaden tevoorschijn. Niet in het water though, zeker niet dat hij daar nog eens in wilde.

The magic runners - Pagina 6 Mm7m0n
Meryl
Verbaast en zonder woorden keek meryl haar aan, wachtend tot ze uitgeraged was. 'Tá brón orm. [I'm sorry]' zei ze zacht, nog steeds Kira aankijkend met grote, onschuldige ogen. 'Ik weet niet waarom we er niet doorkunnen... het is alsof het spel willen dat we iets anders gaan doen.' ze dacht na, nadenkend kijkend naar de muur, nog steeds met haar hand erop.Toen schoot haar iets te binnen. 'Newton!' riep ze zo wat. 'Ik denk dat we terug moeten... Er is iets mis denk ik ik weet het niet zeker... de gedachtens van Jamie zijn te sterk op het moment.' Ze draaide zich om. 'Dus jah, Jamie is zoiezo nog in leven op dit moment. Maar we moeten terug.'

The magic runners - Pagina 6 11m7vq1
Groep 2 ~ Lyralinn Dulanaigh
Lyralinn knikte en wenkte de groep dat ze haar moesten volgen. De groep volgde haar, blij dat ze van de vervelende plek weg konden. Op een of andere manier verdween de draak namelijk niet. "Waarshcijnlijk om ons eraan te herinneren wat we gedaan hebben" dahct ze. Ze leidde de groep terug naar de kooi. Ze was van plan om alles nog eens over te bespreken, naar de ideeen van de andere te luisteren en om taken te verdelen.

The magic runners - Pagina 6 15gqyv8
Groep 2 ~ Griffyn McLean
'Speurders?' zei Griffyn, want hij had het woord horen vallen. 'Waar?' hij zag het meisje geirriteerd naar Tommy lopen en hij half rende haar achterna. Hij groette tommy met een handgebaar en stond als 3de bij de groep. Alleen de tweeling miste nu nog, maar die kwamen even laten door de groep heen gebeukt.
Ze gingen al vrij snel op weg en Griffyn vond het helemaal niet erg om weer te rennen. Hij vond het eigelijk hardstikke fijn! Hij kreeg het gevoel dat hij kon wegrennen van de draak, van wat ze net allemaal gedaan hadden.
Dit keer though, kwamen de bergen gelukkig wel steeds dichterbij. Niet zoals de vorige keer.

The magic runners - Pagina 6 34y329s
Groep 3 ~ Finnegan O'Réan
Hij stopte en draaide zich om om weer naar Katie te kijken. 'Mijn ouders?' vroeg hij stil. 'I don't know...' hij keek pijnsend en hurt. 'Ik kan ze niet meer herinneren... eenmaal in het ziekenhuis kwamen ze me blijkbaar niet ophalen. En als ze dat wel hadden gedaan zou ik ze niet herkent hebben... als dat het geval ik dat denk ik dat mijn moeder erdoor gebroken is.' hij was stil daarna, zijn kaak settend en zijn ogen droevig. 'Maar genoeg over mij voor nou oke, laten we eens onze handen uit de mouwen steken!' hij zette weer een glimlach op en pakte een plak op die iemand ergends had laten slingeren.

The magic runners - Pagina 6 23kw8x3
Groep 4 ~ Thalia Amoinn
"Hhehe niet in de gaten hebben dat ik er zit... ninja Thalia." dacht ze toen ze Kevin nakeek. Hij had de meid achter gelaten in de tent, want die kwam even later met een bedroeft gezicht ook de tent uit. Even wilde Thalia terug gaan naar de tent, maar ze vond het wel fijn hier. Dit was eigelijk de eerste keer dat ze rust had voor zichzelf. De groep was leuk hoor... but still..
Ze ademde diep in en sloot haar ogen. 'als het nu ook nog zou regenen zou het helemaal perfect zijn.' zei ze hardop. 'regenen?' zei een slijerige stem achter haar. Meteen zat ze in aanvals houding en keek ze de intruder aan. 'Regen is nooit aardig voor Dandy weet je, het maakt altijd mijn kleding helemaal vies.' hij bekeek de kraag van zijn poché blouse en daarna naar Thalia met diezelfde ransige glimlach op zijn gezicht. 'Hallo again, Ik heb ht gevoel dat ik je eerder heb gezien... Dandy vergeet namelijk nooit een mooi gezicht.'


Laatst aangepast door Spieling op vr jan 09 2015, 12:48; in totaal 5 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

The magic runners - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The magic runners   The magic runners - Pagina 6 Emptyvr jan 09 2015, 11:27

The magic runners - Pagina 6 2hn8dpj
Groep 1 ~Yaden Ochtend

dat is dus jumpe dach ik toen ik de jongen heen en weer zag glitche. Geen wonder dat het brande toen hij me mee probeerde te trekken uit het water.  Toen hij werd gekracht door het beest horode ik hem geirriteerd praten. 'Je moest eens weten wat er 1 min geleden met je gebeurd was' zei ik terwijl ik het water uit klom. Jamie stond nu naast me, Hij beest was helemaal door het dolle heen, Ik haalde me schouders op en keek naar me ketting nog twee jeweeltjes. easy. Ik keek naar Jamie en glimlachte 'nee ik ben geen jumper' Het beest sprong naarjamie toe, maar omdat hij naar mij gericht was omdat ik wat tegen hem zijn was he beest voor hem en zijn klauw zat tegen zijn wang aan, toen jamie terug naar het beest keek, op dat moment zette ik de tijd stil, Als ik oogconcant had kon ik de persoon niet vermoorden, Dat was een regel van de tijd, Daarom was het mooi dat het beest Jamie donders graag wilde vermoorde, Ik liep naar het beest en sneed zijn keel door, Ik moest moeite doen tussen het harnas te komen maar het lukte, ik pakte het beest van zij plek af en ging voor jamie staan, detijd ging weer verder 'nope geen jumper' herhaalde ik met het dode beest in me handen, he bloed sluipte nog steeds uit de nek van het beest

The magic runners - Pagina 6 28vr67p
Groep 1 ~Kira Ochtend

'maar jamie dna?' vroeg ik geschrokkem maar ging uiteindelijk toch mee terug, We volgde het water maar het leek net of we er nooit kwamen, terug weg was zo anders, EN volgens mij met goed geluk kwamen we aan bij de vallei 'waar is hij? waarom wilde nalles jongens bij ons weg gehaalt?'
The magic runners - Pagina 6 2qxrwox
Groep 1 ~Newt Ochtend

*bevriest*

The magic runners - Pagina 6 1z6ct2e
Groep 2 ~Tom Middag
zals ik al verwacht had kwamen we nu wel vooruit, De bergen kwamen steeds dichter bij gewoon zoals het hoorde. We kwamen aan bij het water, Het was donker en je rook gewoon dat het zout was 'dit is dus niet drinkbaar' zei ik toen ik hurkte om het water te proeven.

The magic runners - Pagina 6 2q2pt01
Groep 3 ~katy middag

Ik pakte zijn hand beed en keek hem aan 'ze zullen je vast missen' zei ik en keek hem troosten aan 'ik zal je niet in de steek latne' zei ik voordat ik het wist. Meten lied ik zijn hand los en lied hem naar het werk lopen. Zelf lief ik naar de meiden om dekens te maken, De tijd vloog en we hadden al veel gemaakt, ik keek steeds naar finnegan of hij niet weg ging,

The magic runners - Pagina 6 2uq0mqv
Groep 4 ~Kevin avond

*zit bij het kampvuur en wacht tot er iets spannends gbeurd*
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

The magic runners - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The magic runners   The magic runners - Pagina 6 Emptyvr jan 09 2015, 13:22

The magic runners - Pagina 6 707x90
Groep 1 ~ Jamie Linden
Perplext stond Jamie toe te kijken. Hij had geen idee wat er gebeurt was. Het ene moment zag hij iets in zijn ooghoek en het volgende moment lag het beest dood op de grond.
Realisation kwam binnen en hij keek Yaden met grote ogen aan en zijn mond stond open. 'Dude... shit man.' was het enige wat hij kon zeggen. Toen schudde hij een keer met zijn hoofd en keek raar naar het beest, wat stuiptrekkend op de vloer lag.
'Laten we hier weg gaan... voor zijn vrienden komen en ik ben niet echt thrilled om die te ontmoeten.' de wind sloeg om en Jamie sloeg zijn armen om hem heen. 'Jah.. laten ze terug gaan.'

The magic runners - Pagina 6 Mm7m0n
Meryl
'\Ze beantwoorde Kirá's vraag niet.. maar rende gewoon door. "Zo ver waren we toch niet van onze plek af..!?" dacht ze in paniek. "Wat is er aan de hand!? Waarom moet al het goede afgepakt worden! We moetne terug naar Newton!" de gedachtens raasde door haar eigelijk hoofd heen. e probeerde Newt te vinden in haar hoofd alleen dat lukte haar niet. Dit maakte haar nog meer bang dan toen ze erachter kwam dat het bij Yaden ook niet lukte.. okdat ze Newt al eens gehoord had. Ze wist dat ze hem kon vinden en als dat haar niet lukte dat betekende dus dat... "nIET aan denken mer!!!"

The magic runners - Pagina 6 11m7vq1
Groep 2 ~ Lyralinn Dulanaigh
*is met de groep bezig *

The magic runners - Pagina 6 15gqyv8
Groep 2 ~ Griffyn McLean
'Kan je het er nit uit branden ofzo?' vroeg Griffyn, die over de schouder van Tommy meekeek met wat hij aan het doen was. 'Net zoals wat ze altijd op tv doen.' hij ging snel weer recht staan en keek alsof hij onschuldig was omhoog naar Tommy''s gezicht, tommy was namelijk ineens weer recht gaan staan.
Donder klonk in de verte, hard genoeg voor iedereen om om te kijken. 'Uurh.' zei het meisje, nog steeds chagerijnig. "Hoe kunnen mensen zo lang chaggie zijn, it's blows my mind!" dacht Griffyn.
'Donder betekend regen.' zei Scott.
'Thanks' captain obvious.' zei Griffyn terug. Scott keek hem even aan maar daarna weer terug naar Tommy. 'Regen betekend drinkbaar water.'

The magic runners - Pagina 6 34y329s
Groep 3 ~ Finnegan O'Réan
Het werk was best zwaar.. een hut bouwen voor zo veel mensen kostte meer moeite en tijd dan Finnegan gedacht had. Hij zat op dit moment op het dak van de hut, die groot en rond was, met een groot stuk aan elkaar geweeft, stevig riet. Hij draaide het rond een handvol met tak uiteindend om het dak ook daarwerkelijk dicht te krijgen. Het lukte though, ookal waren zijn handen nu heet en rood van het werk. Hij veegde met zijn mouw het zweet van zijn voorhoofd af en keek trots naar het werk wat ze verricht hadden.
'Finnegan!' riep iemand van beneden. 'KOm hier je moet het echt zien hey!'
Finnegan klom met enige moeite naar beneden en nam een paar stappen achteruit. De hut was mooi, rond en groot genoeg voor waarschijnlijk de helft van de groep ofzo. 'Waar moeten de andere?' vroeg hij aan de persoon die geroepen had. 'Ooh sommige mensen hebben gevolunteerd om erom heen te slapen,, sommige willen in het bos slapen though.' Dat liet Finnegan opkijken. 'Het bos... dat kan niet. Het bos is gevaarlijk!' de persoon keek hem raar aan. 'what the fack bro.. waar sta jij nou weer over te moeien.' Finnegan zwaaide met zijn armen om aan te geven dat het belangrijk was. 'Het bos is gevaarlijk.. het doet iets met je .. die mensen kunnen daar niet de nacht overbrengen ze zullen dood gaan!'
'Owkee okee' de persoon hield zijn handen op in verzet. 'Doe maar rustig hoor... ik ben toch niet degene die dat gaat doen dus wat zou het mij bomme.' daarna rende hij weg, naar zijn andere vriendjes die hij gemaakt had blijkbaar.

The magic runners - Pagina 6 23kw8x3
Groep 4 ~ Thalia Amoinn
'Dandy.' zei Thalia zo smooth mogelijk. Opnieuw, plaatste ze haar armen in elkaar en keek ze de jonge man met gesleten ogen aan. 'Wat ontzettend leuk om jou ook weer te zien.'
'Jah he!' zei Dandy en ineens kwam hij veel passen dichterbij en stond hij nu recht tegenover Thalia's neus. 'Kon ook niet anders.' zei hij en zijn adem stonk. 'I am perfection and therefore everybody must love me.' hij keek haar aan alsof hij ergens in zijn hart [heeft hij een hart] medeleiden met zichzelf had!


Laatst aangepast door Spieling op vr jan 09 2015, 15:46; in totaal 5 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

The magic runners - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The magic runners   The magic runners - Pagina 6 Emptyvr jan 09 2015, 13:26

The magic runners - Pagina 6 28vr67p
Groep 1 ~Kira Ochtend

ik voelde gewoon aan meryl dat ze zich echt erge zorgde maakte, Gewoon heel haar loop was veranderd en ze  rende veel en veel sneller 'watdenk hij nu dna? die newt?' vroeg ik zwaar hijgend. Waar ik me persoonlijk mer durk om maakte was jamie en de terug weg. uitendelijk vonden we een bosje en we gingn er door heen. Daar was de grot!!!

The magic runners - Pagina 6 2hn8dpj
Groep 1 ~Yaden Ochtend

'hehe, je krijgt kippevel gast' Me ogen vormde mandjes en blij keek ik hem aan, maar al snel probeerde ik normaal te kijkn en zuchte diep en terleurgesteld 'jap laten we gaan'Ik liep voor jamie uit, De plek kon je niet zomaar vinden aangezien het ontvindbaar wilde blijven, we rende best snel terug,

The magic runners - Pagina 6 2qxrwox
Groep 1 ~Newt Ochtend

*bevriest*

The magic runners - Pagina 6 1z6ct2e
Groep 2 ~Tom Middag
'yeah we kunnenhet er it koken maar het is zo zout dat we het dan te vaak moeten uitkoken en dan blijft er niks over,'ik stond op en draaide naar griffyn en de rest. ze praatte over de regen ik knikte, 'yeah, Daar kunnen wij niet veel aan doen, Lyralinn zal het wel op pakken en er iets mee doen,' zei ik en keek rond 'ons doel is die berg halen, en er achter komen waarom die draak een zuiver ziel had.' zei ik en zette het weer op het lope, het gene wat me p viel was dater geen beest te bekennen was

The magic runners - Pagina 6 2q2pt01
Groep 3 ~katy middag

we warne klaar met de dekens en alles de hut was een soort van klaar nu was het onze beurt om het op te fleuren, We legde alle dekens klaar en alles was gewoon mooi geworden, en heel comfy trots en bezweet nog steeds onet het bloed op me wang liep ik naar buiten toe, Ik keek recht in de ogen van finnegan,

The magic runners - Pagina 6 2cnuyko
Groep 3 ~Leo avond

Drake en ik hadden twee herten gevangen, het bos zat er vol mee meer omdat die dierne niet interstant was voor het bos, We kwamen terug en zagen een hut staan, Drake liep achter me aan en trok de herten mee 'eten' riep ik en de groep kwam aan grent 'thanks leo' riepen ze 'Net  ook al het fruit nu dit je red ons steeds' ik lachte en drake gaf de herten weg, Ik liep naar de hut en de jongen die we bij het bosgezien hadden 'goed werk gast' zei ik en keek er naar wel knikkend.


The magic runners - Pagina 6 2iaxsn5
Groep 3 ~Leo's puppet, Drake Avond

Ik ahd twee herten gevangen en trots liepen we terug, mesne kwamen toe gerent en helpen met het hert te villen

The magic runners - Pagina 6 2uq0mqv
Groep 4 ~Kevin avond

Ik draaide me om naar de tent ik miste thalia's aan wezigheid wel. toen ik naar de tent keek waar de kinderen waren zag ik die vieze dandy weer, Ik kroop op dat duurde uren maar hey het lukte wel k liep op hun op (ik wacht ff tot een mooi moment voordat Kevin iets doet)
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

The magic runners - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The magic runners   The magic runners - Pagina 6 Emptyvr jan 09 2015, 16:26

The magic runners - Pagina 6 707x90
Groep 1 ~ Jamie Linden
'hehe, je krijgt kippevel gast' zei Yaden en dit was de eerste keer dat Jamie hem zag lachen. 'Well yeah... ben ik even blij dat kippen awesome zijn.' hij haalde zijn schouders rillend op. Hij had zijn armen nog steeds om zich heen zitten voor bescherming en hij zag er zo nog fragiler achter dan eigelijk.
Ze begonnen weer te rennen en Jamie was zo ontiegelijk blij toen hij de grot weer zag. 'Eindelijk! mijn facking kleren!' hij half struikelde bij zijn kleren omdat hij erop afgerent was. Meteen trok hij zijn nu droge kleding aan maar toen hij zijn t'shirt aan wilde doen herinnerde hij de diepe schrammen op zijn arm. 'God nonde u.' zei hij, en stroopte hij korte mouw zo hoog mogelijk op waarna hij het begon te wassen met water. Samen met de wond op zijn schouder. 'Mooi littekend voor de verzameling...' Hij keek op, en zag iets obscure. 'Waar zijn de chicks gebleven?'

The magic runners - Pagina 6 Mm7m0n
Meryl
Toen ze de grot zag rende ze nog harder. Newt was niet meer te horen en ze kon ook niet meer naar hem uitrijken met haar mind, dus dat ze tegen hem kon praten door het alleen te denkne.
Ze zag Newt liggen op de plek waar ze hem gelaten had. En het was duidelijk niet goed. Ijs had zich gevormt op zijn huid als grote ijskristallen. Er zat sneeuw in zijn haar, wenkbrauwen en wimpers en hij shiverde niet meer... wat een slecht teken was!
'Kira... Haal wat warm water en pak wat dekens die je kan vinden.' zei ze rustig,

The magic runners - Pagina 6 11m7vq1
Groep 2 ~ Lyralinn Dulanaigh
Donder vulde de lucht en de witte wolken werden snel vervangen door zwarte grijze. De groene omgeving werd nog groener, alsof ze lucht ziek was en groen zag van de misselijk. Lyralinn keek omhoog, en de eerste regendruppel viel recht op haar wang. Ze schrok ervan en sloot haar over.
De druppel regenwater viel haar mond in en het was het beste wat ze die dag gehad had. Het was water, en water wat ze blijkbaar konden drinken.
'Iedereen!' riep ze, 'iedereen luister!  Er komt regen.. open allemaal jullie waterflessen en zet ze tegen elkaar aan in het gras met de opening naar boven!' ze deed het voor en de mensen volgde haar. Al snel, en nog voor de heftige regen kon losbarsten, stonden alle flessen in een grote,bruine vlek verspreid over het gras. Het zag er grappig uit. Nog geen 3 minuten laten brak de storm los en goot de regen naar beneden.

The magic runners - Pagina 6 15gqyv8
Groep 2 ~ Griffyn McLean
*rent met de groep mee*

The magic runners - Pagina 6 34y329s
Groep 3 ~ Finnegan O'Réan
'Heey Katie girl.' zei Finnegan met een enorme lach op zijn gezicht. 'Kijk ik heb iets voor je.' zei hij en hij leidde haar mee naar een paar meter van de hut af. Hij haalde een poppetje van gras en stroo uit de buidel van zijn vest.  'Hier... voor jou. Omdat je het zo goed gedaan hebt in het bos.' hij lachte een keer ongemakkelijk. 'Ik heb het uuh... zelf gemaakt in de tussentijd.' hij bloostte iets en hij werd er alleen nóg maar lacheriger van. 'Oh god... I am so sorry.' zei hij teriwjl hij naar beneden keek. 'I hope you like it.'

The magic runners - Pagina 6 23kw8x3
Groep 4 ~ Thalia Amoinn
Thalia zei absoluut niets. Ze keek Dandy alleen aan terwijl hij maar aan het blablablaen was. Al hoewel ze deed haar hoofd iets naar achter toen hij zo dichtbij kwam. Dandy keek haar recht in haar ogen, en het gaf haar rillen over haar rug. 'You are so lucky I like you.' zei hij simpel en ging weer recht staan met een zucht, zijn kraag vast houdend als een kind. 'Not many people get a change you know.' en toen, probeerde hij haar te kussen.
Zonder erbij na te denken gaf Thalia hem een enorme klap in zijn gezicht. Haar hand tintelde ervan!
Dandy stond verstijft, zijn mond onnodig ver open en zijn ogen gigantisch groot. Hij bleef zo staan voor een lange tijd, zijn eigen hand langzaam naar zijn wang gaande. De blik die hij Thalia toen gaf was doodsangstaanjagend. Het was kil als dood. Geen greintje meedogeloosheid. Gewoon pure haat. En hij kwam op Thalia af.


Laatst aangepast door Spieling op vr jan 09 2015, 21:41; in totaal 5 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

The magic runners - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The magic runners   The magic runners - Pagina 6 Emptyvr jan 09 2015, 20:45

the magic runner
The magic runners - Pagina 6 2hn8dpj
Groep 1 ~Yaden Ochtend

ook ik pakte me kleding en trok het aan, fijn mijn vest/jas weer aan hebben met me wapens bij me. toenhij begon over de miedne keek ik hem aan met een blik van ''are you facking kidding me''. 'Die komen we terug' ik zie het gewoon tot ik me bedacht dat je de plek niet terug kan vinden. Als je hard er niet lag. 'aah shit'

The magic runners - Pagina 6 28vr67p
Groep 1 ~Kira Ochtend

ik knikte en zo snel ik kon kwam ik langs Jamie en Yaden. Yaden keek of hij een dooide zag langs komen, Ik keek hem boos aan en liep gewoon langs hem 'ih jamie jamie daar ben je~! der is niks met je gebeurd toch alles si geod toch!!' zei ik blij rende op hem af met beide arme hieldi ik hem stevig beed. 'owjah water' ik pakte wat water en opeens zag ik weer het zwarte gedaante in het water, Ik stapte naar achter ene lied alles uit me handen vallen.

The magic runners - Pagina 6 2qxrwox
Groep 1 ~Newt Ochtend

Ik hopende me ogen, Ik zat in een soort van ijsgrot, Spijkes en talagmieten en stalagtieten waten overal te zien, door het ijs zag je de mos groeien, Voor me stond een vrouw helemaal in het wit, Ik wist wie ze was, Want zei wa de gene die me vervloekt had, Ze keek me aan 'you did it newton. Are you happy? Seeing Yaden breaking down because he remembers you?' vroeg ik. Ik keek haar aan 'jah' zei ik kort af.'Ik heb toch gedaan wat je vroeg waarom breng je weer terug naar deze helse plek' Ik keek haar best geirriteerd aan 'Je weet dat ik liever dood ga dan hier ben, Of waar dan ook,. Laat dat dan ook laat me normaal sterven in Yadens armen!' ik begon bijna te gillen.

The magic runners - Pagina 6 1z6ct2e
Groep 2 ~Tom Middag
we volgde het meer, Ik was ook nog geen fruitboom tegen gekomen, Hier maakte ik me echt zorgen om, Der was gewoon niks, Niks op te bouwen, niks om op te leven, Het leek wel uitgestroven, we rende alles bij elkaar en even later kwamen we bij de rot, Voor de grot stond een stuikje met bessen. ik zag hoe het verdorde. ''Die draak.... Was de voeder van al het eten hier!' (ik dacht dat jij een had met de grot:P)

The magic runners - Pagina 6 2q2pt01
Groep 3 ~katy middag
Finnegan riep me en iets mijn mij sprong op van vreugde, Ik rende bijna naar hem toe, Hij pakte iets uit zijn vest en gaf het mij. ik keek er naar 'het is schitterend' zei ik zacht en plukte er een beetje aan 'het is echt perfect' ik blooste licht 'I hope you like it.'  zei hij ik zag hoe hij naar benede keek 'Yes i do' zei ik terwijl ik het poppetje tegen me aan drukte.

The magic runners - Pagina 6 2uq0mqv
Groep 4 ~Kevin avond

toen ik bij de tent aan kwam had ik het goede getroffen en kwam i net op tijd, Ik had gezien hie thalia de perfecte klap uit deelde, Maar die smeerlap was nu wel geinterseert maar op ee nadnere manier, hij kwam drijgent op haar afgelopen, Ik had me gitaar in me hadne nen hinkelde op hun af. Zonder pardon sloeg ik de gitaar tegen zijn kop aan. Het was freaking hard geslagen dat ik zelf oko doorviel en voorover tegen thalia aan belande. De gitaar was niet kapot, de was gemaakt van ijzer.


Laatst aangepast door Evilian op vr jan 09 2015, 22:16; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

The magic runners - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The magic runners   The magic runners - Pagina 6 Emptyvr jan 09 2015, 21:56

The magic runners - Pagina 6 707x90
Groep 1 ~ Jamie Linden
Kira kwam als een dolle hond naar Jamie toegerend. Ze sloeg haar armen om hen heen, en Jamie stond alwéér perplext. Dit was de eerste keer dat iemand hem half tackle huggte. 'Hoi.. kira... laat me los.' zei hij moeizaam, Kira kneep hem helemaal samen. Hij nam een diepe hap lucht toen ze hem weer losliet. 'Ook leuk om jou weer te zien!' zei hij daarna met een glimlach die alleen Jamie kon maken. 'What have ya been doin'?' Maar Kira antwoorde niet en die angstige blik was terug.
'Oh come oonn... Kira.. Don't want to be rude... maar Yaden en ik zijn daarnet door een soort Purgatory gegaan owkee.. door jou prank... dusss.... misschien kan je nu ophouden?' vroeg hij zo voorzichtig als hij kon... wat dus niet echt veel was.

The magic runners - Pagina 6 Mm7m0n
Meryl
"Newton..." riep Meryl naar hem uit. Ze legde haar slanke, kleine hand op zijn wang en was verbaasd dat ondanks hij was duidelijk dood aan het gaan van de kou.. Zij kon hem gewoon aanraken zonder het koud te hebben. Alleen een kleine tinkeling was te voelen. "Newton what happend!? Where are yuh."

The magic runners - Pagina 6 11m7vq1
Groep 2 ~ Lyralinn Dulanaigh
De flessen waren nu al goed gevult, en iedereen keek er dorstig naar.

The magic runners - Pagina 6 15gqyv8
Groep 2 ~ Griffyn McLean
'Dus dan... wacht wat.!?' het kon niet tot Griffyn doordringen wat Tommy net zei. 'Dit zijn de spelen dit kunnen ze niet maken!' riep het meisje kwaad . De tweeling stond er stond bij te kijken en Scott zat over zijn kin te wrijven omdat hij aan het naadenken was.
'Kunnen we niet kijken wat er aan de andere kant van de grot is??' vroeg Griffyn. 'Een paar jaar geleden was dat een doorgang naar een andere groep weten jullie nog... toen was een van de gouden regels verbroken en ging het spel bijna failliet.' hij keek de groep rond. Niemand antwoordde en keek hem alleen maar aan alsof hij stoned was. 'Waat?? het is toch te proberen.. ik denk dat het een goed idee is.'

The magic runners - Pagina 6 34y329s
Groep 3 ~ Finnegan O'Réan
Hij slaakte een zucht van opluchting en ging weer recht staan vol confidence. 'Oke dan Katie meisje.' zei hij met een halve knipoog. 'Mag ik u vergezellen naar de altijd mooie hut die ik met al mijn kracht gebouwt heb?' zijn stem was statig en dat was ook de bedoeling. 'Vergeet de andere die er aan mee hebbe gewerkt oke.' zei hij grappend. 'Those are wenkers anyway.' Hij gaf Katie de gelegenheid om zijn arm te pakken.


The magic runners - Pagina 6 23kw8x3
Groep 4 ~ Thalia Amoinn
Dandy was meteen K.O en viel als een lappe pop op de grond, zijn gezicht in een kleine modderpoel belandend. Thalia keek naar Kevin die tegen haar aangevallen was. Ze hielp hem om weer recht te gaan staan en samen met hem keek ze naar de vieze man op de grond. 'Thanks touph guy.' zei ze en klopte Kevin op de borst. 'Nou laten we terug gaan en doen alsof niemand dit ooit gezien, gedaan of gehoort heeft. '


Laatst aangepast door Spieling op vr jan 09 2015, 22:24; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

The magic runners - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The magic runners   The magic runners - Pagina 6 Emptyvr jan 09 2015, 22:23

The magic runners - Pagina 6 2hn8dpj
Groep 1 ~Yaden Ochtend
Ik deed me werkbrouwen omhoog en keek van Kira naar Jamie ne weer terug. The magic runners - Pagina 6 Tumblr_mwihx3gNxm1sw49f8o1_500( soort van dit.) Toen kira boos weg liep haalde i me schouders op en en keek van what ever, Ik draaide me om en wilde newt zoeken, toen ik zag dat Hij in een of andere trans was keek ik gestaagt naar zijn lichaam.

The magic runners - Pagina 6 28vr67p
Groep 1 ~Kira Ochtend

I kdraaide me boos om ' Ik zie wel wat okay' zei ik boos en pakte flesje weer en vulde het met water, daarna liep ik boos weg 'alle jongens zij het zelfde~!' schreeuwde ik bijna uit woede, Ik smeet het flesje naar meryl en ging zitten, 'komt het wel go met hem?' vroeg ik toen ik iets meer gekalmeerd was

The magic runners - Pagina 6 2qxrwox
Groep 1 ~Newt Ochtend

*coma*

The magic runners - Pagina 6 1z6ct2e
Groep 2 ~Tom Middag

'dat hebben ze al gefix Griffyn' zei ik en leip naar de grot 'Maar onderzoekn kan geen kwaad athen en aiden gaan julllie links op meisje en griffyn links Scott wij gaan kijken of we de grond in kunnen wees terug binnen 30 min,' zie ik en stapte ricting de berg

The magic runners - Pagina 6 2q2pt01
Groep 3 ~katy middag

IK liep trots met Finnegan mee 'Nou laat u die hut maar is zien. hebben we wel uitzicht op het water?' vroeg ik als groep en liep mee, 'Is hij wel stevig?' ik liep de heletijd met een brede glimlach op mijn gezicht,


The magic runners - Pagina 6 2uq0mqv
Groep 4 ~Kevin avond

ik lachte en keek haar aan 'En anders ik stuikelde, Kan ik er iets aan doe ndat mijn been zeer deed en me gitaar net naar zijn smerige hoofd vloog' zei ik en keek haar aan, Saemn liepen we teurg naar het vuur,
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

The magic runners - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The magic runners   The magic runners - Pagina 6 Emptyvr jan 09 2015, 23:19

The magic runners - Pagina 6 707x90
Groep 1 ~ Jamie Linden
Ineens schoot Kira uit haar slof en Jamie wist begod niet waarom. Hij deed gewoon een stap achteruit en glitchte een keer. "Maybe mood swings... " dacht hij, alleen hij kon er niet om lachen. Kira smeet een flesje water naar Meryl, het nieuwe meisje met wie Jamie nog geen contact had gehad. "Laat ik dat eens doen... lijk ik toch nog ergens goed voor te zijn" hij liep langzaam achter Kira aan. Hij zag hoe Yaden ook richting Meryl liep. Pas toen hij bijna bij het nieuwe meisje was zag hij waarom alle fuss was. De jongen die zo heftig gewond was toen hij hem voor het eerst zag lag duidelijk op the brink of death!

The magic runners - Pagina 6 Mm7m0n
Meryl
Het flesje water kwam flak naast Meryl op de stenen grond terecht. Ze schrok niet though, ze had Kira's gedachtens gehoord en wist dat het zou komen. 'Dank je wel.' zei ze kalm en totaal niet boos om Kira's gedrag. ze opende het en nam een slok ervan eerst. Daarna goot ze het warme water over Newt's hoofd en handen heen, en de ijskristallen begonnen te smelten.
'Wat is er aan de hand met hem?' vroeg de andere blonde jongen. Hij was er nu ook bij komen staan en keek verbaasd. 'Ik weet het niet.' zei ze, Jamie aankijkend. 'Meryl.' zei ze en ze stak haar hand uit. Jamie pakte hem vast en schudde hem, zichzelf ook voorstellend.

The magic runners - Pagina 6 15gqyv8
Groep 2 ~ Griffyn McLean
De taken waren verdeeld en iedereen rende in de richting de hun aangewezen was. Griffyn en het meisje bleven staan though. Griffyn keek naar links, en het meisje keek naar rechts, elkaar aankijkend. Griffyn slaakte een lichte zucht en stelde zichzelf voor. Het meisje bleek daar wel van gediend te zijn, want ze sloeg haar haar naar achteren en antwoorde. 'Jenna..' Griffyn knikte een keer. 'Oke Jenna... I know.. niet zo'n goede starts gehad en alles.' hij zwaaide met zijn handen zonder dat hij het door had tijdens het praten. 'Maar uuh... friends?' Jenna keek hem aan en judgde hem van top tot teen. Zijn kleding was donker van kleur, zijn gezicht was nog vuil van het gevecht met de draak en zijn haar zat nog steeds alle kanten op. 'Mmhh.. yyjjeaahh...' zei ze en ze liep naar de richting dat hun gewezen werd. 'Oowkee...' zei Griffyn tegen zichzelf terwijl hij naar beneden keek met disbelieve. Hij volgde haar.

The magic runners - Pagina 6 34y329s
Groep 3 ~ Finnegan O'Réan
'Hahaaa...' Finnegan gooide zijn hoofd naar achteren terwijl hij lachtte. 'Maar natuurlijk MiLady.' zei hij, een handgebar maken alsof hij haar als eerste door een deur liet gaan. 'Na u.' Ze waren weer aangekomen bij de hut en stonden nu onder het afdak van de ingang tussen allemaal houten paken om de hut te verstevigen.
Ze liepen naar binnen en het was zoals ze eigelijk wel had verwacht. De muren waren precies hetzelfde als aan de buitenhant, ze hadden dus niets extra's er tegenaan gezet om het van binnen sterker te maken. Er stonden houten palen her en der door de ruimte verpreid om ervoor te zorgen dat het dak niet naar beneden pleurde en het had totaal geen ramen. Er was ook maar 1 deur. Het dak liet naar een punt toe.
'En,, wat vind je ervan?' vroeg Finnegan trots, springend op zijn hielen en een trotse smile om zijn lippen.

The magic runners - Pagina 6 23kw8x3
Groep 4 ~ Thalia Amoinn
Ze gingen zitten, ietsjes van het buur verwijderd. 'Kevin... we moeten iets doen aan die Dandy..' zei ze, hem duister aankijkend wat redelijk eng was aangezien haar ogen. Toen Kevin het niet echt begreep probeerde ze om met haar ogen te spreken maar dat hielp ook niet. 'Dit zijn de spelen toch.' zei ze zachtjes. 'Let's kill him then.' nu was ze aan het fluisteren.


Laatst aangepast door Spieling op zo jan 11 2015, 18:42; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





The magic runners - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The magic runners   The magic runners - Pagina 6 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The magic runners
Terug naar boven 
Pagina 6 van 10Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: