cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 The magic runners

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
AuteurBericht
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

The magic runners - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The magic runners   The magic runners - Pagina 4 Emptyzo dec 28 2014, 19:16

The magic runners - Pagina 4 707x90
Groep 1 ~ Jamie Linden
Verbaast keek Jamie van de jongen naar het meisje en weer terug. Toen wees hij naar de jongen en maakte een rare uitdrukking naar Kira zovan 'what the hell..'. Hij legde zijn hand weer op zijn schouder though, nu hij het bloed zag van de jongen herinnerde hij zijn eigen wond weer, waardoor de pijn weer naar boven kwam. 'Gimme me that.' zei hij en hij pakte de banden die Kira nog steeds in haar handen had. Nog even naar de jongen kijkend, jumpte hij een meter of 2 achteruit zodat hij voldoende ruimte had.
Voorzichtig trok hij zijn shirt uit en over zijn hoofd heen, wat verdomd veel pijn deed. De banden waren lang genoeg en niet veel later zat het om zijn wond heen. Hij deed zijn shirt weer voorzichtig aan en jumpte terug. 'o, dat was dat. Wie ben jij?' vroeg hij en hij keek de jongen met grote ogen aan.

The magic runners - Pagina 4 11m7vq1
Groep 2 ~ Lyralinn Dulanaigh
*rent mee met de hunters*

The magic runners - Pagina 4 15gqyv8
Groep 2 ~ Griffyn McLean
'Ik ben Scott!' riep een jongen die ineens voor hun ging rennen. Griffyn lachte naar hem e stak zijn hand op. 'Ik ben Griffyn!' riep hij terug, en zonder dat hij het doorhad stopte hij ineens. De rest van de jongens en het meisje stopte ook. Met zijn handen op zijn bovenbenen, nam hij grote happen lucht.

The magic runners - Pagina 4 34y329s
Groep 3 ~ Finnegan O'Réan
'Jahh ik wilde de ijsbreker neit zijn.. wat ironisch is aangezien ik ik ben.' zei hij, zijn schouders ophalend en no steeds vooruit lopend. Hij had ook door dat de bomen anders werden en de lucht dikker. 'Weet je wat een goed idee is, de bomen marken. Like this.' ze tikte met zijn vinger tegen de dichsbijzijnde boom aan en er ontstond een prachtig frostpatroon in de vorm van een sneeuwvlok.

The magic runners - Pagina 4 23kw8x3
Groep 4 ~ Thalia Amoinn
'Uurgh...' zei ze toen ze naar haar arm keek. De zwarte stof van haal iets te grote vest was gescheurt en er zat een schram op haar huid. Het bloedde net niet though, dus er was niets aan de hand. Ze was wel geirriteerd nu en ze volgde het beestje met haar ogen. Toen het even stil zat richtte ze haar vingen en deed een pistool na. Het beestje viel met stuiptrekkingen neer. 'Zo doe je dat.' zei ze met een halve glimlach en ze blies naar haar vinger zoals je ook bij een net afgevuurd pistool zou doen. 'Nou let's get out of here.. ik heb hier hier wel een beetje gehad.' ze reikte Kevin haar hand en hield hem overeind. 'Owh en dat over je been... wie weet ben je God wel! Dat zou wat zijn!'


Laatst aangepast door Spieling op vr jan 02 2015, 11:46; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

The magic runners - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The magic runners   The magic runners - Pagina 4 Emptyzo dec 28 2014, 19:26

the magic runner
The magic runners - Pagina 4 2hn8dpj
Groep 1 ~Yaden Ochtend
*loopt rond*

The magic runners - Pagina 4 28vr67p
Groep 1 ~Kira Ochtend


De jongen griste de doeken uit me handen en fliste weer weg, Ik keek van de jongen die net gevalle nwas naar de jongen die weg fliste 'eh' verbaast keek ik rond,  'hehe ik heb jullie verstoord of niet?' vroeg hij en keek me glimlachend aan 'No I think' zei ik en keek naar de grond en verscheen een rode gloed op mijn gezicht i hoorde de jongen lachen, De andere jongen fliste weer terug, De jongen met het bloed op zijn shirt stelde zich voor 'Im Newt greenie' zei hij ik keek hem verbaast aan 'Greenie?' vroeg ik zacht en luistere nar de twee jongens

The magic runners - Pagina 4 2qxrwox
Groep 1 ~Newt Ochtend

Ik kroop weer overeind en zag dus niet dat de jongen weg flitste, 'God that bloody hurt' zei ik en keek naar me buik, Daarna naar het meisje die met open ogen van mij naar iemand achter me keek, Ik volgde haar blik en zag een jongen zich zelf verbinnen, 'hehe ik heb jullie verstoord of niet?' vroeg ik en lachte op de reactie van de meid,
'o, dat was dat. Wie ben jij?' vroeg een jongens stem ineens dicht bij me ogen, geschrokken keekn ik om 'Bloody hell your fast' Zei ik en keek de jongen aan 'Im newt,   greenie' zei ik en stak me arm uit, 'what a hell of a first day isn't it greenie?' vroeg ik terwijl ik zijn arm schudde


The magic runners - Pagina 4 1z6ct2e
Groep 2 ~Tom Ochtend

Ik keek hem aan en lied de twee zich voorstellen,  'Ik ben ethan' Zei een van de tweelingen 'Ik ben aiden'zei de ander, ineens stopte hij

'Waarom stop je'vroeg ik en keek rond der was niet veel te zien, Het zou wel komen omdat de jongen buiten adem was,

The magic runners - Pagina 4 2q2pt01
Groep 3 ~katy Ochtend

hij markeerde elke boom, Toen er een cicle met ijs bestond bleef ik even bij de boom kijken het was zo mooi, Maar al snel moesten we door lopen, We kwamen eer bij de zelfde boom aan dacht ik maar het ijs was weg 'Ik weet zeker wat we hier al zijn geweest' zei ik ineens heel angstig, Er was ook gee nwater of weten te zien

The magic runners - Pagina 4 2uq0mqv
Groep 4 ~Kevin Ochtend


gelukkig wa de verwonding niet groot maar ik kon zien dat ze de beestjes nu echt zat was, Ze maakte vna haar hand en richte op het beestje, Ze schoot en ik dacht even dat er niks zou gebeuren maar niet veel daarna lag de lepu plat op de grond te grimperen, Je zag nog net niet de electricite er van afkomen, ''I like her'' dacht ik en pakte haar hand om om te staan, Op me been leune ging niet al te goed, Ik hinkte en strumpelde achter haar aan, Tot we bij de rand van de kooi kwamen, Affentoe werden we aangevallen door die kleine kut beestjes, Bij de rand keek ik naar ahtere ne leunde tegen de kooi aan, uitegeput en met een bezweet hoofd keek ik rond. overal lagen halve mensen en dieren resten, Het was een grote puinhoop, 'Als wij deze beestjes hebben hoe zullen het met de andere groepen gaan' vroeg ik ineens
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

The magic runners - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The magic runners   The magic runners - Pagina 4 Emptyvr jan 02 2015, 13:05

The magic runners - Pagina 4 707x90
Groep 1 ~ Jamie Linden
Met grote ogen en met zijn mond gevormt in een dun lijntje keek Jamie van hun handen weer terug naar de jongens ogen in een rap tempo. Toen Newt niet los liet en bleef schudden, kwam hij er pas achter kwam wat nou eigelijk gebeurde. 'Ow yeah right... Jamie' zei hij snel en trok zijn hand uit Newt's. 'En dat is Kira.' zei hij er meteen achteraan, naar haar wijzend. 'Aweosme persoon om mee om te gaan, echt waar en ik ken der echt pas net kan je naagaan.' Hij lachtte. Hij stoptte though toen er ineens een enorme windvlaag langs hun ging. Heel zijn haar stond nu overeind aan 1 kant, meer dan dat het altijd al deed. De wind bleef aanhouden, though niet zo hard als ervoor, maar het wa wel aanwezig. 'Krijgen we ook nog slecht weer in deze spelen?'

The magic runners - Pagina 4 11m7vq1
Groep 2 ~ Lyralinn Dulanaigh
Ze waren een heel stuk de bossen ingegaan. Iedereen met hun eigen wapen. "Ze zijn goed though." dacht Lyralinn, terwijl ze met heel de groep door de hoge struiken slopen met hun wapen in de aanslag. 1 iemand had blijkbaar een dier gezien en ze gingen er met z'n alle op af. 'Oke Lyra..' zei een man net voor haar. Lyralinn sloot haar ogen even in irritatie. 'Lyralinn... en zeg het maar wat is er.' 'Jij mag schieten. je bent de enige hier met Pijl en boog en als jij geschoten hebt dan rennen wij erop af want dat is het verwakt.' de man zei en hij stotterde een beetje. Lyralinn overdacht dat even. 'Goed plan.' zei ze uiteindelijk knikkend. Ze staptte langs de mensen en richtte haar boog. De hert van makkelijk te targetten, het was groot en dik. De pijl kwam in zijn buik terecht en de mannen vielen aan. Het duurde niet lang en gelukkig waren ze zo slim om het beest te doden op de minst pijnlijke manier.
'Jullie dragen hem.' zei Lyralinn krachtig en ze liep terug naar de begin plaats.

The magic runners - Pagina 4 15gqyv8
Groep 2 ~ Griffyn McLean
Hij ging weer rechtstaan en rekte zijn schouders en rug uit. Half luisterend naar iedereen terwijl hij rondkeek. Er was inderdaad niet veel te zien. Het meerendeel was rots en vuil. 'Weet je..' begon hij, niet door hebben dat hij een vand e tweeling afkapte in het voorstellen van zichelf. Hij keek even naar ze omdat de reactie op hem ietsjes te lang duurde. 'Kunnen we daar niet heen?' hij wees naar de grote bergen helemaal in de achtergrond. De waterval was goed te zien en de zon stond zo dat het er net achter scheen, waardoor de berg licht leek te geven.

The magic runners - Pagina 4 34y329s
Groep 3 ~ Finnegan O'Réan
Finnegan had helemaal niets in de gaten. Hij was er zeker van dat zijn frost het vol zou houden en niet zou gaan smelten. Pas toen hij een kleine vlek zag die hij eerder die dag op een boom had geplaatst kwam hij er achter dat het inderdaad aan het smelten was. 'Well Bollocks.' zei hij, naar de boom lopend.
'Wat heb je aan ijs powers als je ze niet kan gebruiken voor de simpelste dingen!?' hij keek met een sorry gezicht naar Katy, die net achter hem stond. Op precies datzelfde moment begon zijn maag te knorren. hij zuchtte en pakte zijn speer op. 'Dan maar zo.' en hij zette met kracht een groot X vorm op de boom. 'En nu eten, dammit.'

The magic runners - Pagina 4 23kw8x3
Groep 4 ~ Thalia Amoinn
'Om heel eerlijk te zijn,,,' begon ze, terwijl ze naar de rant van de kooi keek om in te schatten of het te hoog was om te springen. 'Heb ik echt geen flauw idee.' ze ging een beetje door haar knieen en sprong. met gemak pakte ze de rand wast en ze bleef hangen. 'Oke, nu het moeilijke gedeelte.' zei ze met hoogste concentratie. Met veel moeite trok ze zichzelf op, haar benen alle kant opgaand. Het lukte haar uiteindelijk wel, en na een paar keer proberen zat ze met haar benen bungelend over de rant heen. 'Nu jij!' plaagde ze naar kevin. 'Kom dan, zeker wel dat je dit kunt.' ze sloeg haar armen over elkaar heen en keek met een grijns naar beneden.


Laatst aangepast door Spieling op vr jan 02 2015, 19:04; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

The magic runners - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The magic runners   The magic runners - Pagina 4 Emptyvr jan 02 2015, 13:58

The magic runners - Pagina 4 2hn8dpj
Groep 1 ~Yaden Ochtend

Ik had gevonden wat ik wilde, Het was gewoon nog precies het zelfde als eerst, Ik keerde me om terug naar de groep om Newt te halen, De wind was best heftig geworden enverbaast zette ik het op een sprintje, ''Wind slecht weer? waarom? Wat is er mis?'',

Ik kwam aan bij Newt hij stond met een groepje te praten,  'Newt lets move' zei ik en pakte zijn arm beed, hij keek me aan 'Just bloody wait a secon Jay' zei hij en keek me aan, Ik zuchte en krulde me linker boven lip een beetje op, Newt wilde persee de andere mee nemen. Ik keek de groep rond, Het was dat asiatische meisje, De enige in de groep, Een jongen waar van zijn haar alle kante op sprong, Je kon zien dat hij best wel snelle baardgroei had want hij had stoppeltjes, '' das een voordeel van asian zijn, Je lichaams haar groeide gewoon langzaam'' dacht ik terwijl ik hem bekeek, 'Sure' siste ik en wilde nu echt vertrekken want de wind werd met de keer kouder

The magic runners - Pagina 4 28vr67p
Groep 1 ~Kira Ochtend

Jamie en de blonde jongen bleven elkaar hand schudden, De haren van deblonde jongen schudde licht mee, hij was best lelijk als hij lachte, Maar het had ook zijn charmns heel apart, Jamie was er blijkbaar niet zo blij mee dat de jongen zijn hand niet los lied, Tot hij waarschijnlijk besefde dat hij zich voor moest stellen, Voor dat ik mezelf voor kon stellen stelde Jamie me voor, Hij zei hoe geweldig ik was, Ik bloosde en keek beschaamt naar benede 'Thanks' zei ik zacht 'Your a bloody mess girl' zei de jongen, Ik schrok tot ik weer bedacht dat ik letterlijk door een beest gerent was,  Voor ik er iets opkon zeggen belande al me haren in me mond, 'uugrh bah' ik probeerde alle haren uit me mond te krijgen maar het lukte niet gelukkig hielp Newt me. Ik keek langs newt heen naar Jamie,

Toen een asian genaamt Yaden aan kwam lopen vertelde hij over een grot en dat we daar veilig zouden zijn, Ik keek naar Jamie toen newt voorstelde om te gaan 'Ga jij jamie?' vroeg ik, Ik ga alleen mee als hij ook mee ging, op een of andere manier vertrouwde ik die Yaden niet

The magic runners - Pagina 4 2qxrwox
Groep 1 ~Newt Ochtend

Ik bleef schudden tot hij zijn naam zei, Hij zag er licht geirriteert uit dat ik dat deed,
The magic runners - Pagina 4 Tumblr_inline_nfqpmw89Yb1t4ju8e

'Ow yeah right... Jamie' zei de jongen snel en trok zijn hand los Ik lachte naar hem en keek naar de meid toen hij vertelde hoe geweldig ze was, Ze bloosde wat haar schattig maakte 'Your a bloody mess girl' zei ik terwlijk ik haar bekeek, Ze zat helemaal onder de smerige derry van het beest of iets, Het druipte nog net niet van der af. Ik wilde iets zeggen maar hoorde iets achter ons dus ik draaide me terug naar Jamie omdat ik dacht dat hij iets zei, Op dat moment kwam er een windlaag langs en zette het haar van de jongen omhoog, ook mijn haar ging mee doen, Ik hoorde Kira een zachte zucht geven en draaide me terug naar haar, Haar haren zaten vast in de smurrie op haar gezicht, Ik hielp de haren te verwijderen, 'Krijgen we ook nog slecht weer in deze spelen?' hoorde ik Jamie zeggen, 'I guesse?' antwoorde ik, Ik bleef plukjes verwijderen tot Yaden me arm ineens beed pakte en me mee wilde trekken, 'Just bloody wait a secon Yay' zei ik en keek hem boos aan, Nadat de laatste pluk uit der gezicht was keek ik Yaden aan 'What, A cave, zodat we veilig zijn, Dan vragen we hun ook mee..' zei ik en keek naar Jamie en Kira in de hoop dat ze mee gingen,

The magic runners - Pagina 4 1z6ct2e
Groep 2 ~Tom Ochtend

Gryffin onderbrak de tweeling en stelde voor om te gaan kijken bij de berg, 'Goed plan' zei ik en begon te rennen richting de berg, De berg leek niet dichter bij te komen en we hadden zeker al uren gerent 'Beter gaan we terug naar de groep' zei ik terwijl ik zag hoe de zon weg zakte, Ik snapte niet dat we al uren hadden gerent of iets want zo voelde het dan ook weer niet, Maar de zon verdween. nu al, We hadden dus volgende de zon al heel de dag niks gegeten, DAt ws zo ongeloofwaardig, Het moest zeker rond 2 uur smiddags zijn en niet savond laat, ''waarom ging de zon dan weg, wat gebeurde er als de zon weg was en de duister viel, WAt gebeurde er al ze niet terug naar de groep kwamen'' Alles galmde door me hoofd heen '' gebeurde dit omdat we niet naar de berg mochten?''

The magic runners - Pagina 4 2q2pt01
Groep 3 ~katy Ochtend

'Ik denk dat het bos zichzelf veranderd' zei ik terwijl naast finnegan stond, Ik hoorde zijn buik ineens hard knorren. Ik probeerde me lach in te houden, Ik zag duidelijk dat hij een X op 1boom zette, We liepen verder en we waren nog geen 3 bomen verder of we zagen weer de boom met de eerst X er op, 'Finnegan... ik denk niet dat het werkt' Zei ik terwijl ik de boom bekeek, 'Waarom lopen we steeds rond of komen de zelfde bomen terug' ik keek rond en tot mijn verbazing bezaten alle bomen een X. 'finnegan... Laten we de uitgang zoeken' zei ik bang

The magic runners - Pagina 4 J9smrb
Groep 4 ~Lydia Ochtend

ik zag twee mensen de kooi uit klimmen, Ik was had me de heletijd niet bewogen en de beestjes hadden me niet aangevallen of iets alles was langs me heen gerent, Ik bestond niet voor de beestjes, Zelfs toen ik naar de twee liep die uit de kooi klommen ontweken de beestjes me. Ik stond onder de groep en de jongen was net over de rand heen gekomen 'zouden jullie me kunne helpen,' Vroeg ik voorzichtig naar de twee toe

The magic runners - Pagina 4 2uq0mqv
Groep 4 ~Kevin Ochtend

Ik luisterde maar voor de rest bleef ik stil, Ze klom de kooi uit het ging niet zo smooth als het elextrocuteren van de beestjes, gelukkig had ik voldoende spierne in me arme van voor de coma, En ope een pf ander manier wist ik je soepel uit de kooi te heisen, Misschien had ik na de coma wel moeten gaan trainen of gaan freerunnen, waarom mocht ik dat niet als het me zo goed afging. In ontweek me voet wel zodat ik niet de pijn voelde. Ik zat op de rand van de kooi, Meer omdat ik daarna weer moet leunen op me voet en dat wilde ik dus echt niet. Ik hoorde een zachte stem van iemand in de kooi.
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

The magic runners - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The magic runners   The magic runners - Pagina 4 Emptyvr jan 02 2015, 21:05

The magic runners - Pagina 4 707x90
Groep 1 ~ Jamie Linden
Ze keken nu allemaal naar Jamie, die ze allemaal een voor een terug keek. 'Waarom allemaal naar mij kijken hé?' vroeg hij, not liking it at all. 'Als we daar safe zijn volgens hem waar wachten we dan op?' hij stond op met zijn hand op zijn wond. De bandages waren erg handig, en het hield het voor nu gelukkig stabiel. 'Dus waas is die cave hey, en hoe weet jij eigelijk dat er een cave is?' Hij ging groot staan, maar hij was zoiezo 9 cm kleiner dan Yaden.

The magic runners - Pagina 4 Mm7m0n
Meryl
Het monster was verslagen. Iedereen was zo blij, alleen tegelijkertijd ook zo somber. Meryl keek rond en vond de verschillende emoties van de mensen interessant om naar de kijken. Zij zelf had niet echt veel kunnen doen tijdens het gevecht. Niet omdat ze het niet kon, maar meer omdat ze steeds aan de kant geduwt werd door de andere mensen.
Nu stond ze er weer wat lonely en verdwaald bij though. Niemand had echt oog voor haar.

The magic runners - Pagina 4 11m7vq1
Groep 2 ~ Lyralinn Dulanaigh
komt terug bij de groep met de groep die het hert vasthouden. er was al een groep die een vuur had gemaakt. wat wel erg handig was.
'Oke.' zei ze toen er weer mensen vragend naar haar keken. '2 mensen gaan het hert skinnen en alle nutteloze dingen apart leggen van de nuttige dingen. Probeer zo min mogelijk weg te gooien.'

The magic runners - Pagina 4 15gqyv8
Groep 2 ~ Griffyn McLean
'NU al stoppen?' vroeg Griffyn verbaasd. Na de laatste keer dat hij gestopt was om adem te happen ging het nu goed. Hij kon gewoon meerennen met de rest van de groep en was geen burden meer. 'Maar we rennen pas 2 uur ofzo...' Hij keek naar de rest van de groep voor backup.

The magic runners - Pagina 4 34y329s
Groep 3 ~ Finnegan O'Réan
'Uugh stupid forest!' riep Finnegan kwaad, en hij schopte tegen de boom met het X teken erop. 'finnegan... Laten we de uitgang zoeken' de angst was duiidelijk te horen in haar stem en er schoot een vlaag van schuld dor hem heen. Hij had teminste mee laten komen. Door hem zat zij nu ook in de problemen. Hij haalde even diep en langzaam adem. 'OKe.. laten we proberen om niet in paniek te raken.' hij draaide zijn hoofd naar haar toe. 'Laten we een uitweg gaan zoeken, die moet er zijn.'

The magic runners - Pagina 4 23kw8x3
Groep 4 ~ Thalia Amoinn
Thalia keek hem niet aan toen hij naast haar ging zitten. Ze was te druk bezig om in de kooi zelf te kijken. Haar gezicht stond meer op ongeloof dan op verdriet. 'Moet je zien.' zei ze stil en eentonig.
De hele kooi lag vol met poelen van bloed en lichamen van mede spelers. Ook veel gekleurde Lepu's lagen ertussendoor.
'En dit was nog maar het begin.' zei Thalia, nog steeds zachtjes en ze keek Kevin aan.


Laatst aangepast door Spieling op vr jan 02 2015, 22:54; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

The magic runners - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The magic runners   The magic runners - Pagina 4 Emptyvr jan 02 2015, 21:19

The magic runners - Pagina 4 2hn8dpj
Groep 1 ~Yaden Ochtend

Jamie maakte zich groter en probeerde waarschijnlijk te latne zien wat hij kon, ik keek hem vrij emotieloos aan 'Wat maakt het uit hoe ik het weet, misschien omdat ik ben gaan rondkijken toen Iedereen hier zat te huilen om de dooie' siste ik naar hem toe, Newt pakte me arm beed 'shut up Yay' zei hij en keek me streng aan, Ik draaide me hoofd weg en haalde me schouders om, Langzaam liep ik weg richting de grot ik wacht tot iedereen aangesloten was, Daarna zette ik het op een rustige snelheid, Ik keek af entoe om en zag dat het rennen de wonden van Jamie en Newt zeer moesten doen, Newt keek moeilijk bij elke stap, En jame greep vaak naar zijn schouder, Kira rende er achter aaan alsof het niks was, der was ook een ander meisje bij gekomen, we waren nog geen 10 min onderweg,

The magic runners - Pagina 4 28vr67p
Groep 1 ~Kira Ochtend

'Let go then'zei ik, Maar Op een of andere manier snouwde de asian naar Jamie toe, Ik wilde er tussen stappen maar die Newt was me voor, Ik keek hem aan met spleet oogjes.. Ik bleef naast Jamie lopen we liepen/ rende nu tussen Yaden en Newt in,

The magic runners - Pagina 4 2qxrwox
Groep 1 ~Newt Ochtend
'Waarom allemaal naar mij kijken hé?' vroeg hij, 'Misschien omdat kira om jouw antwoord vroeg? en jij dus beslist of jullie mee komen' zei ik en lachte lief,

Ik zuchte diep toen Yaden weer begon te grommen, Hij was ook zun sociaal persoontje. soms snapte ik niet hoe ik het met die gast uit kon houden, 'shut up Yay' zei ik terwijl ik hem boos aan keek, Yaden draaide zich om en zette op het lopen, 'Na jullie' zei ik en boog licht om hun voor te laten,

We liepen nog langs degroep er stond een meisje helemaal alleen,  De groep had der buiten gesloten, Atans deer leek het op, Ik zag hoe Yaden naar haar keek en haar mee wilde vragen, Waarom wist ik dat, Nou omdat ik zijn lichaams bewegingen ken, En ook donders goed wist dat ij die meid niet mee zou vragen vanwegen die verrotte ego van hem. Maar ik wist dat hij diep in zijn hart mensne wilde helpen dus deed ik het voor hem, Ik maakte klein sprintje wat overgerent bloody hurted, Me buik begon weer een klein beetje te bloeden 'bloody hell' Ik stond naast het meisje en keek der aan 'kom girl kom' zei ik en pakte haar arm beed en trok der mee ik kon niet veel uit leggen wat de groep was al vertrokken en we liepen een paar meter achter, Ik kon niet al te snel vanwegen me lump en me buik, daarm haalde we ze ook niet in

The magic runners - Pagina 4 1z6ct2e
Groep 2 ~Tom Ochtend

'yeah' zei de andere jongens steunend naar Griffyn, 'Ikr maar we komen niet dichter bij en het word steeds donkerder, We hebben nog niks nuttigs gevonden, Beter gaan we morge verder en verkennen we nu de omgeving beter, We weten nog steeds niet wanneer het beest ons aanvalt en als we te ver van de groep zijn en het word echt donker, zjn er we geweest, Mijn geweten zegt dat het beest aanvalt als het donker is, Die hologram gaf licht,' dat laatse zei ik iets stiller net alsof ik mijn gedachtens hard op zei 'Beter gaan we rond de groep verkennen en morge verder naar de grot' ik keek rond en wilde me omdraaien om terug te lopen,

The magic runners - Pagina 4 2q2pt01
Groep 3 ~katy Ochtend

ik knikte en volgde finnegan, Maar het bos hield maar niet op, Het leek zich te voede met de angst die er speelde, niet alleen tussen het bos en ons twee in maar ook tussen mij en finnegan, Het bos speelde op onze gevoelens in 'Waarom zijn we het bos in gegaan?' vroeg ik ineens aan hem,'Waarom met zun tweetjes? en zijn er niet meer mee gegaan? wat wil je doen?' Ik was niet echt meer bang meer boos, Hij wilde me vermoorde ik wist het zeker, Hij lied zijn ijs smelten zodat ik dacht dat het bos dat deed, hij had met zijn powers op alle bomen een kruisje gezet, Hij wilde me vermoorde~!  Ik lied de ballen uit mijn zak omhoog komen en rond me hoofd zwegen 'finnegan WHY' die laatste why schreeuwde ik hard, 'denk maar niet dat ik een makkelijke prooi ben.'

The magic runners - Pagina 4 J9smrb
Groep 4 ~Lydia Ochtend

ook deze twee mensne nergeerde me, Wat waarom bestond ik niet, Dacht ik en deed me haar goed, 'ik ben iemand okay' zei ik zacht en keek nar de grond waar het bloed aan me ook niet aan raakte,

The magic runners - Pagina 4 2uq0mqv
Groep 4 ~Kevin Ochtend

'jah,' zuchte ik, 'Hoe willen we dit ooit overleven, Bijna iedereen is dood, temniste de helft er van. wat moetne we nu doen? de rest helpen of gaan we er vandoor' vroeg ik terwijl ik omhoog keek. De zon achter haar scheen helder en ze ze gaf bijna licht, Ik sloot me ogen even om me zelf ote te warmen in de zon wat heerlijk was, ik voelde me gewoon helemaal aansterken Ik sprong overeind, Maar belande daarna gelijk in het gras achter me, 'hehehe toch maar goed dat ik mezelf blond geverft heb, Was ik vergeten dat mijn been gebeten is en daarna dichtgebrand.' ik wreef meteen pijnlijk gezicht over me been heen
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

The magic runners - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The magic runners   The magic runners - Pagina 4 Emptyvr jan 02 2015, 22:28

The magic runners - Pagina 4 707x90
Groep 1 ~ Jamie Linden
Het rennen was duidelijk nog iets te veel van het goede. Still though, hij moest wel meegaan. Beter om in een droge grot te zitten met slecht weer dan op een open veld. Kira rende naast hem en hij was er blij mee.
'Oi!' riep hij naar Yaden. 'Hoe ver is die grot van je nog precies?'

The magic runners - Pagina 4 Mm7m0n
Meryl
'Kom girl kom.' zei een jongen die er erg jong uitzag. Hij was ook best wel dun en hij had locht blond haar. Meryl werd meegetrokken door hem en ze rende eigelijk vanzelf al wel mee. 'Waar gaan we heen? Wie ben je?' vroeg ze, de vreemdeling met grote blauwe ogen aankijkend. Haar blonde haar waaide alle kanten op in de wind.

The magic runners - Pagina 4 11m7vq1
Groep 2 ~ Lyralinn Dulanaigh
*is bij de groep*

The magic runners - Pagina 4 15gqyv8
Groep 2 ~ Griffyn McLean
'Grot? welke grot? Heb jij een grot gezien? waarom gaan we daar niet heen zker wel dat het daar veilig is!' ratelde Griffyn ineens toen hij het woord hoorde. Toen niemand reageerde en hem alleen maar raar aan keek hield hij zijn mond. Hij stond nu zenuwachtig op zijn plek snel om zich heen kijkend, want hij wilde nog veel meer vragen maar wist ook dat als hij dat deed dat hij een klap zou krijgen ofzo. Hij zag de tweeling er wel voor aan namelijk!
'De groep is ook goed natuurlijk, he, hey, ha, who is talking.' zei hij luchtig en plaatste zijn handen in zijn zij.

The magic runners - Pagina 4 34y329s
Groep 3 ~ Finnegan O'Réan
'What are you blabbering about?' vroeg Finnegan en hij keek van de boom een beetje geirriteerd naar het meisje naast hem. Hij schrok though toen hij de woede in haar ogen zag. 'denk maar niet dat ik een makkelijke prooi ben.' zei ze en dat maakte hem tot de beslissing om een stap achteruit te zetten. Hij deed voorzichtig en langzaam zijn handen omhoog. 'Katy.. wat doe je?' Toen hij doorhad dat Katy echt boos én bang was, hield hij zijn mond dicht en dacht na. 'Katy.. dnek na. Het is dit bos!' Maar toen viel Katy aan en er vloog een zilveren metalen bal recht langs zijn hoofd heen. Als hij hem niet had ontweken was die tussen zijn ogen gekomen.

The magic runners - Pagina 4 23kw8x3
Groep 4 ~ Thalia Amoinn
'I know.' Thalia zei terug en ze keek naast zich, waar het rood harig meisje stond. 'Denk dat nooit meer oke.' Ze stond op en keek de kooi weer in. 'How did you survive?'


Laatst aangepast door Spieling op zo jan 04 2015, 20:55; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

The magic runners - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The magic runners   The magic runners - Pagina 4 Emptyvr jan 02 2015, 22:47

The magic runners - Pagina 4 2hn8dpj
Groep 1 ~Yaden Ochtend

Ik nergeerde de vraag vna de jongen en soepel rende ik langs de bomen heen, ontweek vele random struikjes en belande uiteindelijk bij de cave, het uitzicht was inmens, Een water val met een helder blauw water, super groen gras met bloemen, er liepen hertjes rond, de geur van schone dingen was zo sterk aan wezig, 'welkom' zei ik uiteindelijk. en gooide me spullen in de grot, De grot was niet warm of koud het was gewoon heerlijk niet te vochtig mar de grond was wel zacht,

The magic runners - Pagina 4 28vr67p
Groep 1 ~Kira Ochtend

ik keek uit me oog hoeken en zag dat Jamie het er lastig mee had 'Als het niet gaat lopen we wel okay' zei ik en pakte even zijn hand beed maar als snel stapte ik weer iets bij hem vandaan, Jamie vroeg wat aan Yaden maar die nergeerde hem gewoon volledig ''aargh wat een arwaan~!' zei ik tegen jamie en wees naar de jongen voor ons,

De asian Yaden sprong tussen twee stuikjes door en stopte 'welkom' zei hij kil, Ik keek rond en zag hoe mooi het was 'hoe kan dit in de game zitten?' vroeg ik aan Jamie en stapte gespanne naar achtere

The magic runners - Pagina 4 2qxrwox
Groep 1 ~Newt Ochtend

'Waar gaan we heen? Wie ben je?'  vroeg het meisje 'Ik ben newton ook wel newt' zei ik en haalde diep adem. ik stopte met rennen en leunde op mijn knieen 'oh bloody hell' Zei ik terwijl ik op adem probeerde te komen 'We gaan naar een veilige plek, Ik vertrouwe Yaden volledig maar dan meot die bloody guy is langzamer rennen' dat laatste zei ik terwijl ik diep ademende en vooor uit keek naar de groep die steeds verder voor liep en ineens verdween een een dichte struiken laag Ik ging weer recht staan en keek de meid aan 'hoeh heet jij eigenlijk' ik keek haar lief aan en lachte breed,

The magic runners - Pagina 4 1z6ct2e
Groep 2 ~Tom Middag

'kijk zie je hoe het licht achter de waterval schijnt?' ik wees naar de waterval die nog steeds op de zelfde afstand stond al eerst 'de weerkaatsing van het water en zon geeft een schaduw weer van een inham of grot' legde ik de jongne uit 'waarom gaan we daar niet heen zker wel dat het daar veilig is!' zei de jongen blij, Der viel ineens een stilte idereen keek de jongen aan. 'We weten niet wat er gebeurd als het donker is,' legde ik nog maals uit 'Met zun 5e zijn we te slap en kunnen we het beest niet aan,' ik deed me handen in me zei ik keek de jongen aan 'We moeten terug' ik wist het zeker, hier langerblijven was dus echt niet okey

The magic runners - Pagina 4 2q2pt01
Groep 3 ~katy Ochtend

'waarom zou ik je geloven eh' zei ik boos een val vloog richting zijn ogen, Maar teleurgesteld wist hi jhet te ontwijken 'Dit is een moordspel, Je dacht gewoon dat ik makkelijk was' de tranen springen in me ogen 'im not weak' gilde ik de tweede bal bloog al weer richting de buik van Finnegan maar ook die misten.

The magic runners - Pagina 4 J9smrb
Groep 4 ~Lydia Ochtend

'ik weet het niet' zei ik zacht, Ik probeerde me haar steds weer terug in model te bregnen 'Ik weet het niet okay' zei ik iets bozer, Me hoofd deed zeer en er was zoveel gebeurd rond me heen, Ik wilde zo graag gillen, Al die dode mensen zwaargewonden en alles, gelukkig ging de jongen liggen en hielp me de kooi uit. buiten de kooi deed ik me kleding goed en wilde verwaant weg lopen zonder dankje te zeggen, Maar de jongen hield me tegen en vertelde me iets over manier, ik keek hem aan, Hmm zo intersant zag hij er niet uit niet echt mannelijk en dus ook niet aantrekkelijk om iets me te doen'bedankt' zei ik

The magic runners - Pagina 4 2uq0mqv
Groep 4 ~Kevin Ochtend

Ik keek naar Thaila en vergat ff dat ik staarde, tot ik hoorde dat er iemand pissig was benede aan mijn voeten, dus ik hielp haar de kooi uit, Ze wilde gewoon weg lopen 'Pardon, Zeggen we geen dankje meer' vroeg ik haar, Ze keurde me lichaam terwijl ik half mank op mijn niet zere been leunde. uitendelijk zei ze dankje en liep ze weg 'Zo die veranderd snel van gedrag, Benede zag ze er nog zo zielig en onschuldig uit en nu loopt e weg als een bitch' zei ik en haalde me schouders op 'zal ht mij een zorg zijn' ik draaide me terug naar thalia, Noujah draaien he was meer een wanhopige hubbel swieber haar richting op 'Zullen we maar een schuilplek gaan zoeken?' vroeg ik aan der
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

The magic runners - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The magic runners   The magic runners - Pagina 4 Emptyzo jan 04 2015, 21:08

The magic runners - Pagina 4 707x90
Groep 1 ~ Jamie Linden
'Als het niet gaat lopen we wel okay' Zei Kira naast hem. Meteen ging Jamie weer wat rechter rennen en haalde hij zijn hand van de wond af. 'I'm fine.' zei hij direct en rende door. Hij vroeg hoe ver het nog was en moest lachen om Kira's reactie op Yaden.
'Welcome.' zei Yaden uiteindelijk en Jamie tuimelde de plek van de grot op na Kira. 'Wow.' was het eerste wat hij zei toen hij alles zag. Hte was er prachtig!
'hoe kan dit in de game zitten?' Vroeg Kira. 'Ik heb echt geen flauw idee.. misschien om ons te dissen ofzo.. zo van, hier, heb een mooie omgeving om elkaar de kop in te slaan.' hij haalde daarna zijn schouders op.
Ineens keek hij rond, zoekend. 'Hey waar is onze kleine verstoorder gebleven??'

The magic runners - Pagina 4 Mm7m0n
Meryl
Ze keek naar de jongen met een grote bezorgtheid. Het bloed was nog steeds duidelijk te zien op zijn kleding. 'Gaat het wel??' vroeg ze als eerste. Toen ging de jongen, Newton genaamt, weer recht staan en vroeg om haar naam. 'Pond.' zei ze snel. 'Meryl Pond om precies te zijn.' ze lachtte lief naar hem en  even keken ze elkaar voor een awkward moment lang aan. Toen snapte ze eruit en in de richting van de groep die ze eigelijk aan het volgen waren. 'Wat about je groep?'

The magic runners - Pagina 4 11m7vq1
Groep 2 ~ Lyralinn Dulanaigh
Ze keek naar de lucht. Eerst dacht ze dat er een wolk voor de zon was geschoven. Maar toen de zon niet terug kwam keek ze op. "Heh..?" dacht ze "Hoe kan het nu al donekr zijn?" meerdere mensen volgende haar voorbeeld en keken nu ook op. Niet veel mensen dachten er veel van en gingen gewoon door met de dingen die ze aan het doen waren. Maar sommige snapte niet wat er aan de hand was en keken angstig en verbaast om zich heen.

The magic runners - Pagina 4 15gqyv8
Groep 2 ~ Griffyn McLean
'OKe, groep, good that.' zei Griffyn snel en zette zich weer klaar om verder te gaan rennen.

The magic runners - Pagina 4 34y329s
Groep 3 ~ Finnegan O'Réan
Hij ontweek ze allemaal, nog steeds zijn handen ophoudend. 'Katy!' riep hij terwijl hij er weer 1 ontweek. 'Stop! remember!!' *ontwijk* Hij kon even niet spreken aangezien hij te druk bezig was met ontwijken. Toen de balletjes bij Katy waren sprong hij achter de boom waar ze bij stonden. De balletjes kwamen even niet meer tevoorschijn. Genoeg tijd voor hem om weer te spreken. 'Remember who the real enemy is!' riep hij, hopend dat dat hield om Katy terug te halen.

The magic runners - Pagina 4 23kw8x3
Groep 4 ~ Thalia Amoinn
'Schuilplek?' zei Thalia verbaast toen ze van Lydia opkeek naar de nu staande Kevin. 'Waarom niet gewoon bij de groep blijven... teminste.. de gene die over zijn.' ze keek naar de rest van de mensen. Het waren er niet echt heel erg veel meer, en dit deed haar hart pijn. 'Al die mensen weten ook niet wat ze moeten doen weet je... duss.... laten we bij hun blijven voor nu, en uiteindelijk bepalen die we kunnen vertrouwen en wie niet. Dat lijkt mij in ieder geval slimmer'


Laatst aangepast door Spieling op zo jan 04 2015, 22:38; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

The magic runners - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The magic runners   The magic runners - Pagina 4 Emptyzo jan 04 2015, 21:29

The magic runners - Pagina 4 2hn8dpj
Groep 1 ~Yaden Ochtend

Ik ging bij het water zitten en vulde me flesje met water. ik luisterde naar de twee die stonden te praten over de plek, Ik moest lachen om de opmerking van Jamie Ik hield snel me hand voor me mond en draaide me weg. Daarna wist ik me emoties weer normaal te krijgen en keek ze aan 'Dit isde enige plek in de hele game waar het veilig is' zei ik en pakte me mesje beed 'een nadeel, Voedsel moeten we ergens anders halen' Ik gooide me mesjes naar een van de herten, Deze wil dood neer maar twee seconde later verween het en kwam het weer levent tevoorschijn, 'Elk dier die rond dit gebeid loopt krijg je niet dood'

'Hey waar is onze kleine verstoorder gebleven??' hoorde ik jamie zeggen ik keek om als hij newt bedoelde dan was er een grote kans dat ik niet meer zo lief was, niemand praat zo over newt~! maar hij had gelijk newt was nergens te bekennen, 'shit' meteen rende de het pad terug om zoek naar de jongen

The magic runners - Pagina 4 28vr67p
Groep 1 ~Kira Ochtend

Jamie ging snel weer recht lopen en had gewoon bijna de zelfde reactie als ik, Dus ik was niet de enige die he super vond ''god blij dat ik met hem mee gegaan ben'' dacht ik en keek rond, 'hehe dan is het wle een mooie plek om dood te gaan' zei ik, ineens praatte de asian en drijgde met een mesje Ik pakte me wapen beed maar al snel zag ik dat hij uitlegde over het eten, Ik haalde me schouders op 'nou dan halen we het toch ergens anders' zei ik en keek hem droog aan.

'Hey waar is onze kleine verstoorder gebleven??' ei jamie en ik keek rond 'Vast niet bij kunnen houden met die wond door zijn lichaam' zei ik en op dat moment rende de asian langs ons, ik zwaaide hum uit 'byebye leuk je ontmoet te hebben, Ik ben kira btw, En misschien voelde keer je zelf voorstellen en niet zo stom kijken okey' zei ik daarna draaide ik me richting het water 'hmm water' zei ik en liep er op was 'Jamie kom je schouders uitwassen' zei ik en wenkte de jongen

The magic runners - Pagina 4 2qxrwox
Groep 1 ~Newt Ochtend

'yeah gaat wel being bloody shot hurts more' zei ik en lachte moeilijk. 'aangenaam meryl pond'Der viel een awkward stilte, Ik keek rond en probeerde weer op adem te komen .  'Wat about je groep?' vroeg ze ineens. 'yeah.. good one' zei ik en keek rond 'bloody hell....' ik stapte in richting de kant waar ik dacht dat Yaden heen gerent was 'misschien deze kant?'

The magic runners - Pagina 4 1z6ct2e
Groep 2 ~Tom Middag

De terug weg leek veel sneller te gaan dan de heen weg binnen een uur stonden we op de openplek, Ik rende meteen door naar Lyralinn en vertelde over de berg die niet dichterbij kwam over mijn iedee met de beest en dat het daarom donkerder zal worden,'Ik keek rond oten ik uitgepraat was en zag het hert liggen tussen de mensen die het aan het kaal plukken waren 'nice jullie eerst vangst.. Wel iets eficenter dan dat wij waren vandaag' ik haalde me hand door me haar heen en keek rond

The magic runners - Pagina 4 2q2pt01
Groep 3 ~katy Ochtend

Ik zakte in mekaar toen Finnegan achter de boom stond, De ballen nog steeds gevaarlijk rond me heen zwevend Remember who the real enemy is!'  riep hij, 'Jah dat is iedereen' gilde ik terug. Ik voelde me zo slecht en was echt bang dat hij alles er aan deed om mij dood te krijgen, 'why why i hate this place' gilde ik wanhopig,

The magic runners - Pagina 4 J9smrb
Groep 4 ~Lydia Ochtend

*loopt rond*

The magic runners - Pagina 4 2uq0mqv
Groep 4 ~Kevin Ochtend

'aight is goed' Lachte ik breed en ging weer zitten op de rand van de kooi. 'moeten we hun dan niet helpe' er liep een paar aar de rand, Vele beestjes waren dood of flink afgezwakt


Laatst aangepast door Evilian op ma jan 05 2015, 10:01; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

The magic runners - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The magic runners   The magic runners - Pagina 4 Emptyma jan 05 2015, 09:10

The magic runners - Pagina 4 707x90
Groep 1 ~ Jamie Linden
'Graag! This thing hurt like a bitch.' zei hij, nu niet beschaamd om het te zeggen nu ze niet meer aan het rennen waren.
Hij liep naar Kira toe en ging naast haar zitten. Voorzichtig trok hij zijn shirt weer uit. 'Nou ik kan dat ding maar beter uithouden hey... dit is ook niets.' zei hij en hij gooide zijn donkere shirt naast hem in het zand. Het 'verband' wat om zijn schouder zat was lichtelijk rood, meer roze gekleurt. 'Oh nou look at that... t valt nog mee ook!' hij slaakte een lichte zucht. 'At least I am not dying anymore.' hij begon het verband eraf te halen, alleen het deed hella pijn en het was aan de wond geplakt.

The magic runners - Pagina 4 Mm7m0n
Meryl
'Jij bent wel eens beschoten?' vroeg ze meteen, maar ze hoefde maar naar hem te kijken en ze wist dat hij niet loog. Ze kon alleen nog niet in zijn herinneringen kijken though, dat kan ze nooit meteen als ze iemand net kende.
Ineens kwam er een Aziatische jongen aan rennen. Ze herkende hem als iemand van Newt's groep, en toch ging ze een paar stappen achteruit... alsof ze bang was dat ze tussen hem en Newt was gekomen ofzo.

The magic runners - Pagina 4 11m7vq1
Groep 2 ~ Lyralinn Dulanaigh
'Mmmh...' Lyralinn haalde haar schouders op terwijl ze nog steeds naar boven keek. 'Tis wat je efficient noemt... jullie leven nog dus ik denk dat het zoiezo al in sommige opzichten goed is gegaan.' Ze keek hem aan. 'Maar toch vervelend dat jullie niets hebben kunnen vinden though..'
Er kwam een wat oudere vrouw naar haar en Tommy toe. 'Mag ik misschien iets vragen?' vroeg ze erg beleeft en voorzichtig. 'Hebben jullie enig idee waarom de lucht zo donker is? Het moet nog lang niet donekr worden.'

The magic runners - Pagina 4 15gqyv8
Groep 2 ~ Griffyn McLean
'Oh mijn hemels eten!' zei Griffyn meteen toen ze terug kwamen bij de groep en hij het enorme hert zag liggen die nu al heen vel meer had voor het grootste deel. 'Als het aan mij lag kan ik dat hele dier wel op hey!' hij ging zitten bij de rest van zijn searchers groep en wreef over zijn buik heen.
'Haal je hoop niet te veel op hoor.' zei het meisje dat meegerent was. Griffyn was haar eigenlijk al helemaal vergeten.. ze was zo stil geweest heel de dag. 'Waarom dat?' vroeg hij meteen, nors omdat iemand tussen hem en zijn etens fantasieen kwam. 'Nou.. grote groep, maar 1 hert... verwacht maar niet dat je echt heel erg veel eten krijgt.' het meisje was duidelijk chaggerijnig. Ze zat met haar benen over elkaar en haar armen gekruist. Ze had een hart hoofd en lang, gestijlt blond haar.

The magic runners - Pagina 4 34y329s
Groep 3 ~ Finnegan O'Réan
Ze was nu really terrified. Ze was nog net niet aan het gillen maar hij zou het niet raar vinden als dat binnen een paar seconden zou gaan gebeuren.
'Jij haat het hier hèh... no shit!' riep hij terug. 'Jij denkt dat ik je ga vermoorden.. ? Als ik je wil vermoorden had ik dat allang gedaan!' riep hij terug, terwijl paniek ook bij hem tevoorschijn kwam. Het gevoel van enorme anxiety rommelde rond in zijn hoofd en het maaktte hem gek en gefrustreerd!

The magic runners - Pagina 4 23kw8x3
Groep 4 ~ Thalia Amoinn
'We zijn er net pas zelf uit, geef ons een moment van rust touchg guy.' zei ze, met haar benen wiebelend.
Meer mensen volgde hn voorbeeld en gingen over de rant van de kooi zitten. Het duurde eigelijk niet echt zo heel erg lang voordat er alleen nog maar de wat oudere mensne, kinderen en kleine mensen overbleven in de kooi.
Sommige van deze mensen stonden zo stil als een standbeeld...getraumatiseerd zeker weten! Ze waren vergoten onder het bloed, en ze shackte van top tot teen. Hun ogen keken groot voor hun uit zonder ook maar 1 keer te knipperen.
De kinderen die er nog waren probeerde ze zo goed mogelijk tot redenen te krijgen, wat Thalia knap vond aangezien dat moeilijk kon zijn.
'Oke well... pauze voorbij.' zei ze, op haar bovenbenen klappend. 'Let's help soms people.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

The magic runners - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The magic runners   The magic runners - Pagina 4 Emptyma jan 05 2015, 11:21

The magic runners - Pagina 4 2hn8dpj
Groep 1 ~Yaden Ochtend

Ik keek naar newt en zg dat hij aan het praten wat met een meisje, Ik haalde me schouders ope ne nergeerde het meisje gewoon, 'gaat het wel newt?' vroeg ik berzorgt en keek naar zijn shirt 'Sorry dat ik net zo hard wegrende' zei ik en haalde me hand door me haren heen om het weer in model te brengen, 'We lopen wel terug' ik liep naast newt.

The magic runners - Pagina 4 28vr67p
Groep 1 ~Kira Ochtend

ME ogen werden groot en ik staarde onbewust naar zijn lichaam  'Nou ik kan dat ding maar beter uithouden hey' toen werd ik echt rood en draaide me weg naar het water toe, Via de weerspiegeling van het water zag ik hoe hij de doeken van zijn lichaam afprobeerde te halen, Ik draaide me om en wilde hem helpen, voorzichtg lied ik water uit mijn flesje over de stof lopen, hierdoor weekte het los van de wond, Voorzichtig en gentle haalde ik het er vanaf

The magic runners - Pagina 4 2qxrwox
Groep 1 ~Newt Ochtend

'yeah, shuck it right' antwoorde ik en keek naar aan, Me hand nog steeds op me buik toen ik zag dat ze achteruit stapte keek ik opzei en dacht dat ze iets engs zag, Maar het was Yaden, Ik luisterde en lachte 'yeah bloody shank next time just wait okay' zei ik terwijl ik vooruit stapte om met hem mee te lopen, Ik keek nog even naar achtere 'kom je mee?' vroeg ik aan Meryl

The magic runners - Pagina 4 1z6ct2e
Groep 2 ~Tom Middag

Toen de oudere vrouw kwam keek ik nerveus voor me uit, Ik krapte even aan mijn nagel toen hij brak kijk ik der aan 'Nee, We weten het niet, Maar persoonlijk denk ik dat het een waarschuwing is.' Ik keek de oudere vrouw aan,'We moeten op gaan passen met alles wat we doen' daarna keek ik naar lyralinn. 'Kan ik je even onder vier ogen spreken' zei ik toen de vrouw weer afgedropen was 'ergens waar de andere niet mee kunnen luisteren'

The magic runners - Pagina 4 2q2pt01
Groep 3 ~katy Ochtend

Finnegan bleef terug roepen'Jij denkt dat ik je ga vermoorden.. ? Als ik je wil vermoorden had ik dat allang gedaan!' De woorde galmde door me hoofd ''ik je ga vermoorden'' herhaalde zich door me hoofd heen, Als een soort van duistere herhalende woorden ''Ik ga je vermoorden'' maakte me hersens er van ik werd nog banger en probeerde nu zelf naar achtere te lopen De balln circle razend snel rond me me licham heen als een soort armor

The magic runners - Pagina 4 241np7o
Groep 3 ~Fiber Ochtend
huppelend door de bossen zag ik ineens twee mensen staan ik keek toe van een afstandje en zag wat er gebeurde, Ze vermoorde elkaar bijna

The magic runners - Pagina 4 2uq0mqv
Groep 4 ~Kevin Ochtend

Ik ging naast der zitten in lied ook mijn been bungelen, De gene die zeer deed in als een stijve plank naast de andere die alle kante op wiebelde, Zelfs wiegde ik met me lichaam heen en weer ne zat zachtjes te neuriem en keek omhoog naar de lucht 'Oke well... pauze voorbi' hoorde ik haar naast me zeggen 'Weetje dat de lucht hier wel heel mooi is, De wolken zien er hier oz zuiver en wit uit de lucht is zo helder.' ik wilde niet naar benede kijken eingelijk.


Laatst aangepast door Evilian op ma jan 05 2015, 11:39; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

The magic runners - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The magic runners   The magic runners - Pagina 4 Emptyma jan 05 2015, 11:33

The magic runners - Pagina 4 707x90
Groep 1 ~ Jamie Linden
Kira hield hem en het water voelde verkoelend. Het drong toen pas tot Jamie door dat de area rond zijn wond enorm warm war geworden van alle extra's die zijn lichaam er naartoe had gestuurt. Hij keek van zijn wond naar Kira, die geconcentreert en voorzichtig te werk ging terwijl hij niets kon doen. 'Thanks.' zei hij toen alles schoonwas. Hij had niet laten blijken dat het pijn deed toen het koude water er voor de zoveelste keer over gegoten werd. Daarna haalde hij een diepe zucht en ging met zijn handen over zijn gezicht heen.

The magic runners - Pagina 4 Mm7m0n
Meryl
Ze stond recht, met haar armen kaars recht naast haar lichaam en haar handen gebalt. Het leek alsof ze haar adem in aan het houden was ofzo. 'Kom je mee?' vroeg Newt uiteindelijk. Dit liet haar iets of wat ontspannen. 'Uuh,, yeah.' ze liep achter de twee jongens aan.

The magic runners - Pagina 4 11m7vq1
Groep 2 ~ Lyralinn Dulanaigh
Meteen keek ze Tommy aan met wantrouw. Het was maar echt een split second voor het verdween. Ze wist nu wel beter dan om vragen te stellen zoals ,waarom, enzo... jaah dat wist ze nu wel. Dus ze stond op. Maar voordat ze met Tommy meeging stak ze een vinger naar hem op dat hij nog even moest wachten. 'Hoe staat het met het hert?!' riep ze naar de villers. Die staken hun duim op, die onder het glanzende bloed zaten. Toen draaide ze zich weer naar Tommy. 'I am all ears.'

The magic runners - Pagina 4 15gqyv8
Groep 2 ~ Griffyn McLean
'Nou he bedankt mevrouw chaggie.' zei Griffyn meteen en hij draaide zich zo dat hij haar niet echt meer hoefde te zien maar haar toch nog in de gaten kon houden. Hij hoorde de tweeling stom achtig lachen en een raar gevoel van schaamte kwam bij hem op. "Was het wel slim om zo tegen haar te pratne? ze zit wel in je team.. wie weet red zij ooit je leven! Urgh stop! als ik alles weet van te voren heb ik geen deel van leven. kom op ze verdiende het!" dacht hij,, zijn gedachtnes waren terug gekomen na een best wel lange tijd stilte voor zijn doen. "Was het het wel waard though?? Niet slim om nu al vijanden te maken..." hij keek naar beneden. "Ze verdiende het though..."

The magic runners - Pagina 4 34y329s
Groep 3 ~ Finnegan O'Réan
"Het werkt niet... het werkt niet!" dacht Finnegan terwijl hij nog steeds achter de boom stond. Zijn hart ging tekeer en het geluid van de vliegende zilveren ballen van verdoemenis hield niet echt heel erg goed mee.
Zonder dat hij het doorhad though, vormde er rond zijn voeten en handen een ijsplaat. De ijsplaat lag nu over een heel stuk over de vloer en aan zijn kant van de boom. Uit de ijsplaat staken ijspinnen die vlijmscherm waren. Groter en groter werden ze, tot ze een naaldenbos van ijs vormde. Deze vormde zich aan zijn angst die steeds groter en groter werd.
Toen hij erachter kwam probeerde hij het weg te halen alleen dan lukte niet. Hij nam daarom maar een diepe zucht. Katy had nu al een tijdje niets gezegt. Hij luisterde weer met gespitste oren en wist dat ze er nog wel steeds zat.

The magic runners - Pagina 4 23kw8x3
Groep 4 ~ Thalia Amoinn
Thalia keek van Kevin, naar de lucht.. maakte een raar gezicht en keek weer terug naar Kevin met hetzelfde expression. 'Yeahh sky is beautiful...' ze keek weer omhoog. 'Niet mijn fav though... van mij mag het donderen en de wolken zwart zien van de regen en tegelijkertijd opgelicht worden door lightning!' zei ze, haar hele houding in blijheid en enthousiastme als ze er aan dacht.
'Oke.. laten we gaan helpen, aangezien de rest van de groep blijkbaar hulp nodig heeft.' ze wees naar een aantal mensen die met moeite aan het helpne waren. 'Mijn idee is, dat aangezien jij niet echt kan lopen op het moment, maar je armen wel goed zijn... jij gaat op je buik liggen aan de rand van de kooi. Ik ga weer terug de kooi in en til de kinderen zoiezo op, die jij dan verder naar boven kan trekken. Hoe vind je die!?' ze lachte breed en kruisde haar armen.


Laatst aangepast door Spieling op di jan 06 2015, 09:00; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

The magic runners - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The magic runners   The magic runners - Pagina 4 Emptyma jan 05 2015, 11:57

the magic runner
The magic runners - Pagina 4 2hn8dpj
Groep 1 ~Yaden Ochtend

We kwamen aan bij de plek zodra ik de bosje door kwam zag ik hoe Kira bijna naakt het water in stapte, Snel liep ik door en deed of ik niks zag, Ik ging bij de grot zitten en keek naar de bosjes, voor het geval er iemand door zou komen die ongewenst was

The magic runners - Pagina 4 28vr67p
Groep 1 ~Kira Ochtend

Jamie was schoon, Nu was het mijn buurt, Ik stond op en deed me broek uit en daarna mijn shirtje, totdat ik alleen mijn ondergoed nog aan had, voorzichtig stapte ik het koude water in, hoe verder ik liep hoe warmer het werd, Het was heerlijk, Ik dook er in en zwom een stukje, het wat er was zo helder en mooi, Het was gewoon een wonder. Ik stond weer op het water kwam tot me navel 'Jamie kom het is heerlijk hier'zei ik en wenkte dat hij mee moest komen,

The magic runners - Pagina 4 2qxrwox
Groep 1 ~Newt Ochtend

'Zo Yaden het is hier nice' zei k en keek rond, Jamie en Kira waren bij het water bezig, HEt zag er heerlijk uit, Ik draaide me weer naar Meryl 'Zin om te zwemmen?' zei ik hij keek har blij aan, hij pakte haar bovenarm beed en trok haar mee richting het water. Ik deed me shirt uit wat echt zeer deed,'aah' siste ik toen me shirt los kwam zetten van de wond, Met me broek nog aan liep ik het water in, Na twee seconde stond ik weer op de kant 'THAT IS BLOODY COLD' zei ik en trappelde op mijn plek, 'again' ik stapte weer het water in dit keer verder, Ik keek om en wachte tot ze ook zou komen, Ik kon niet zin at ze deed of ze mee ging of niet, dus ik make een kommetje vna mijn handen en slette het water richting haar

The magic runners - Pagina 4 1z6ct2e
Groep 2 ~Tom Middag
'I think we have a..' Ik kon de zin niet afmaken of er vloog iets over ons heen een groot beest die met zijn vleugels alles weg sloeg wat in zijn buurt kwam, harde windvlagen ging door de groep heen, Een klein kindjes was omgevallen en lag op de grond te huilen,

The magic runners - Pagina 4 2q2pt01
Groep 3 ~katy Ochtend

Ik zakte in elkaar van vermoeid heid, toen ik op keek was er rond Finnegan alleen maar ijs te vinden, Ik kroop naar achteren en gilde hard in de hoop dat iets me zou vinden en me weg zou halen bij deze jongen, En deed het ook, Na even kwam er een man aan gerent hij was dikker dan de rest en droeg een hamer bij, Hij keek met grote ogen toe, Wat ik niet wist was dat Finnegan de goeie was en de man die net aankwam lopen alleen maar in de groep zat om mensen te vermoorden,

The magic runners - Pagina 4 2uq0mqv
Groep 4 ~Kevin Ochtend

Goed plan zei ik blij en voor dat ze haar zin af kon maken lag ik op me buik met me arme naar benede zodat ik kinderen omhoog zou kunnen tille 'Hey waar wacht je op' zei ik en keek haar met een breedde glimlach aan. We hielpen vele mensen uit de kooi.
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

The magic runners - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The magic runners   The magic runners - Pagina 4 Emptydi jan 06 2015, 20:08

The magic runners - Pagina 4 707x90
Groep 1 ~ Jamie Linden
'Zwemmen!!!' Jamie srpong op met enthousiastme en deed zijn schoenen en sokken uit zodat hij nu alleen nog maar zijn broek aanhad. Zonder erbij na te denken rende hij het water in.
'Oooepphh.. dat is eehh,, niet echt warm vind je wel??' zei hij met een schuine smile. Hij was duidelijk nog niet bij het warme gedeelte gekomen. 'It's shrinking down there..!' zijn ogen werden iets groter en zijn mond heel erg klein. Nog een paar stappen en hij kwam aan bij het warme gedeelte.
Verbaast keek hij naar het water, en toen... 'Heeyy! Kira jij viezerik!' lachtte hij.

The magic runners - Pagina 4 Mm7m0n
Meryl
Het koude water vloog over Meryl heen, en het doorweekte heel haar bovenkant. Meteen haalde ze geschrokken heel diep adem en verstijfde ze. Haar armen zo ver mogelijk van haar lichaam af en haar mond open. Ze draaide zich om, en haar haar viel in sprietjes om haar hoofd heen en haar groene hemd was aan haar lichaam geplakt.
Even keek ze Newt boos aan maar toen lachtte ze zachtjes en schudde haar hoofd om het water uit haar haar te krijgen. 'Dit zet je je nog wel betaald hoor Newton.' zei ze, naar het water lopend en het terug doen.

The magic runners - Pagina 4 11m7vq1
Groep 2 ~ Lyralinn Dulanaigh
Ze zag het kindje en hoefde niet tot hulp te komen, want een van de vrouwen had het kind al onder haar vleugels genomen. Over vleugels gesproken.. what the hell just happend.
'Wat was dat!?' vroeg ze meteen met een sterke stem, terwijl ze de lucht afzocht om nog een glimps van het monster op te vangen.
'Denk je dat... dat dat het monster is waar we voor moesten kiezen...?' ze keek Tommy recht aan met grote ogen. Niet alleen van angst maar ook van wanhoop en vastberadenheid. 'Die had in ieder geval ook vleugels, niet?'

The magic runners - Pagina 4 15gqyv8
Groep 2 ~ Griffyn McLean
Hij kreeg net een stuk eten gekregen waar hij al zo lang op had zitten wachten toen er een enórme windvlaag langs de vallei ging. Het was zo ontzettend vel en hard dat sommige kinderen gewoon spontaan omvielen of een heel stuk meegetrokken werden!
Het ergste van allemaal was nog though... dat Griffyn's eten uit zijn handen viel en in het zand terecht kwam. Met verdrriet in zijn ogen keek hij naar zijn verloren stuk vlees. Maar toen raapte hij het op. '5 seconden regel! Aan zand ga je niet dood.'
'Griffyn!' zei het meisje naast hem. 'Er vloog daarnet een monster over die ons waarschijnlijk allemaal haat vermoorden en jij maakt je druk om een stuk vlees? are you serious!?' ze klonk walgend.
Griffyn keek van haar naar het vlees, bedacht het even, en haalde toen zijn schouders op trwijl hij zijn tanden in het stuk zetten waar geen zand op zat.
'Hey als we doodgaan .. dan niet op een lege maag he,, dies gek.'

The magic runners - Pagina 4 34y329s
Groep 3 ~ Finnegan O'Réan
Zware voetstappen waren te horen onder het geluid van krakend ijs. Finnegan keek op, want hij had zijn handen over zijn ogen gelegt. "Die zijn hoe dan ook niet van Katy!" Hij haalde genoeg dapperheid in hem om om de boom te kijken.
Hij zag Katy op de grond gehurkt zitten en een grote man met een hamer die naar haar toe aan het lopen was. Hij schrok want de man keek absoluut niet alsof hij gekomen was om te helpn!

The magic runners - Pagina 4 23kw8x3
Groep 4 ~ Thalia Amoinn
Alle kinderen waren erg blij dat we ze konden helpen en ook de volwassenen, want die hadden nu meer tijd om de volwassenen te helpen.
Thalia stond nu ook weer naast de kooi, een beetje heigend van de klim die ze opnieuw moest maken.
'Bedankt Mevrouw en meneer.' zei een klein jongetje met een nog kleiner meisje aan zijn hand. Het meisje had een popje vast die ze absoluut niet los zou gaan laten. Het was duidelijk broer en zus.
'Bedankt dat u ons uit de bak hebben gehaald.' het meisje knikte instemmend.


Laatst aangepast door Spieling op di jan 06 2015, 20:56; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





The magic runners - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The magic runners   The magic runners - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The magic runners
Terug naar boven 
Pagina 4 van 10Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: