cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 The magic runners

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

The magic runners - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The magic runners   The magic runners - Pagina 5 Emptydi jan 06 2015, 20:33

The magic runners - Pagina 5 2hn8dpj
Groep 1 ~Yaden Ochtend

Ik keek toe hoe de jongens aan het kloten waren in het water, Zachtjes glimlachend zat ik achterover gezat in op een steen.

The magic runners - Pagina 5 28vr67p
Groep 1 ~Kira Ochtend

het duurde even voor ik door had wat Jamie bedoelde 'oh HEY..' zei ik en lachte me kapot 'Je moest een weten Jamie' zei ik en liep dichterbij, toen ik dicht bij genoeg was besprong ik hem en trok ik hem verder het water in. Tot hij bijna kopje onder ging.

The magic runners - Pagina 5 2qxrwox
Groep 1 ~Newt Ochtend

Ze was helemaal doorweek, Ik lachte breed 'You're wet girl' zei ik. Toen ze het water verder in liep spatte ze me terug, Het water gleed langs me wond, Dat deed best wel zeer, Maar het luchte ook op, Waar wij stonden was het water nog steeds koud, Ik bleef haar nat spetteren, en stapte verder naar achteren het diepere warmere water in

The magic runners - Pagina 5 1z6ct2e
Groep 2 ~Tom Middag

langzaam en bescheide kinkte ik met me hoofd 'Jah, Dat is wat ik je dus wilde vertellen, Ik heb inde kamer het beest bestudeert, Het had huge wings niet alleen dat, Het bezat over witten ogen, Vaak is dat blindheid of het zien in het donker, Daarnaast kwam er licht uit het lichaam tussen zijn schubben en vleugels, Daarom denk ik dat het beest alleen aanvalt als het donker is.. Onder op zijn buik heeft hij dukke panser, Maar boven op zijn rug zag het er zacht en fluffy uit, Daar moetne we hem dus aanvallen, We moeten een plan bedenken, En jij bent samen met mij de enige boogschutter, Dus we moeten op het beest terecht toen te komen voordat hij te veel mensen vermoord, ' dit zei ik vrij serieus, 'let make a plan before its to late'

The magic runners - Pagina 5 2q2pt01
Groep 3 ~katy Ochtend

Ik keek de man aan en schrok dat hij richting mij liep inplaats van voor me te staan, Zijn ogen waren fel en vol van haat, Omdat ik gehurkt zat kon ik niet weg komen en knalde ik op me kont, Op handen en voeten probeerde ik naar achtere te kruipen, De man haalde zijn hamer naar achtere en haalde uit

The magic runners - Pagina 5 2uq0mqv
Groep 4 ~Kevin Ochtend

Uitgeput zat ik op d egrond maar ik werd zo blij van de kindje die dankje zeiden, Ze waren zo schattig Ik wilde iets zeggen maar kon gewoon niks bedenken, EN dat was dus zo niet mij, Ik wist altijd wat te zeggen, Maar me mind was gewoon leeg, een groot gat, Ik graaide naar me tas die ik nog steeds om had en keek er in, Er zat bij mij een stukje brood in, Blij keek ik er naar, Maartoen viel me op dat de kindjes geen tasjes meer bijdroegen, Ik keek naar me brood en flesje met water, 'kom is' zei ik tegen de kindjes, voorzichtig kwamen ze vooruit 'Hier voor jullie, Deel het netjes met je zusje' zei ik tegen de grote jongen en gaf het brood en hetflesje aan dekinderen
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

The magic runners - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The magic runners   The magic runners - Pagina 5 Emptydi jan 06 2015, 22:27

The magic runners - Pagina 5 707x90
Groep 1 ~ Jamie Linden
Hij spartelde met zijn armen en benen toen Kira hem ineens onder water trok. Hij had het niet verwacht en er kwam water naar binnen waardoor hij moest hoesten. Probeer maar eens te hoesten onder water, veel succes daarmee.
Hij kwam weer aan de oppervlakte en hoestte in zijn handen. Zijn haar was nu helemaal stijl en hing voor zijn ogen. Met een slag had hij zijn haar naar de rechterkant gedaan en keek Kira met een 'You're joking' gezicht aan. 'That was níce.' begon hij, en hij maakte een rondje op de plek waar hij zwom. 'Mijn longen danken u.' Toen keek hij Kira aan, nam een grote hap lucht door zijn neus zodat het niet te veel opviel en verdween heeeell langzaam onder water. Alsof hij op een soort lift stond die naar beneden ging. En dit alles terwijl hij Kira aan bleef kijken.

The magic runners - Pagina 5 Mm7m0n
Meryl
Elke keer als Newt water over haar heen gooide, slaakte ze weer een geschorke adem en verkrampte ze weer. Ze bekeek zichzelf. Haar hemd, spijkerbroek en laarzen waren nu allemaal nat. 'Nou heeft het ook geen zin meer om die uit te doen.' met dat, ging ze half rennend het water in tot het punt dat rennen onmogelijk was, toen liet ze gewoon gestaagd door.
Alleen aangezien ze klein is, kon ze al snel niet meer bij de bodem. Haar tenen konden nu nog maar net het zand aanraken en ze was pas bijna bij Newt aangekomen.
Het zag er heel raar uit, want natuurlijk wil je de bodem aan blijven raken. Niemand wilt zich klein voelen. Alleen nu was alleen Meryl's hoofd nog boven als een soort verdwaalde puppie die lucht aan het happen was. 'Haay!' zei ze tegen Newt en haar hand kwam boven om te zwaaien.

The magic runners - Pagina 5 11m7vq1
Groep 2 ~ Lyralinn Dulanaigh
Ze dacht over dat voor een paar seconden, haar vinger aan haar lip genageld. Het beest kwam in de tussentijd nog een keer over, veel lager dit keer, en de wind was ook veel heftiger. Sommeige mensen gingen in groepjes bij elkaar zitten, meerendeel de groepjes met wie ze samen hadden gewerkt.
'OKe... we kunnen zoiezo iets hebben als afleiding.'begon ze, en op een of andere manier was ze aan het fluisteren. 'Als één groep nou gaat afleiden, de andere groep ondertussen de afleidingsgroep beschermend. Zo kunnen ze het misschien aan de groep krijgen en het bos in leiden. Als wij dan vanuit de bomen komen, zijn we gelijk op zijn rug.'

The magic runners - Pagina 5 15gqyv8
Groep 2 ~ Griffyn McLean
Het ding kwam voor de tweede keer over. Angst vulde hem nu toch wel... meer dan dat ht vlees deed. Hij keek naar de rest van de mensen en zag dat ze allemaal angstig naar boven keken. De vrouwen beschermde de kinderen zo goed als ze konden tegen de wind. de mannen stonden klaar met hun handen op hun wapens, allemaal de lucht afscannend.

The magic runners - Pagina 5 34y329s
Groep 3 ~ Finnegan O'Réan
Finnegan dacht geen twee seconden meer na. De angst die hij net nog voelde was compleet omgezet naar woede. De ijs pegels tregen zijnaalden die steeds langer werden na mate de man dichter bij Kira kwam. "Nobody is killing anybody!" dacht hij en het herhaalde zich, net zoals de dingen in Kira's hoofd zich herhaalde.
Hij pakte zijn speer weer stevig op en dit keer verscheen er niet alleen frost, maar kwam dat gedeelde onder een dikke laag blauw ijs te zitten, dat als een handvat diende. Ook begon het te sneeuwen. Eerst alleen om hem zelf, maar toen over de hele omgeving.
De man keek er raar naar, aangezien hij het totaal niet had verwacht. Toen hij Finnegan zag, die nu vol woede en met zijn speer in zijn hand naast de boom stond, schrok hij maar het hield hem niet tegen om nog een keer zijn wapen te heffen. Foute actie.
Met een soort Battlecry vloog Finnegan vooruit en het leek alsof hij aan het schaatsen was over de sneeuw. Hij ging langs de man en maakte een paar cirkels om hem heen. Dit zorgde ervoor dat de opspattende sneeuw om zijn enkels bleef zitten en de man kon nergens meer naartoe.
Hij stopte met cirkelen en ging tussen de man en Kira staan.

The magic runners - Pagina 5 23kw8x3
Groep 4 ~ Thalia Amoinn
Thalia zei geen woord. Ze stond stil en keek naar de gebeurtenis voor haar neus. De kinderen waren er zo blij mee, en het liet lightnings algaan in haar hart... op een goede manier.
Toen de kinderen weg waren hurkte ze naast de blonde jongen. 'Dat was nobel van je.' zei ze, de kinderen nog steeds achterna kijkend. Toen stak ze haar hand uit om hem rechtop te helpen. 'Kom, dan gaan we eens kijken hoe de rest van de groep eraan toe is, Knight hero.' Ze trok Kevin omhoog en samen gingen ze naar de rest van de groep.
Hier viel haar meteen op dat de twee oudere mannen, die het gevecht in werking hadden gezet, het overleefd hadden en zichzelf ontzettkend zielig vonden. Ze lagen allebij op de grond te mekkeren dat ze zo;n pijn hadden .. terwijl ze geen elke wond kon zien.
De rest vand e groep was versprijt kwa gender en leeftijd. Er waren veel ouderen bij, en ook veel kinderen. Dus deze overheerste de volwassenen die echt goed konden vechten uiteindelijk.
Maar Thalia had al lang geleden geleert om nooit kinderen en vooral ouderen niet te zien als hulpeloze mensen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

The magic runners - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The magic runners   The magic runners - Pagina 5 Emptywo jan 07 2015, 08:49

The magic runners - Pagina 5 2qxrwox
Groep 1 ~Newt Ochtend

alleen een kopje kwam nog boven het koude water uit, We waren misschien in het warme gedeelt aangekomen maar het voelde voor mij nog steeds aan als ijs, Ze liep zwom of iets richting mij toen ze zwaaide zwom ik naar de toe, Ik keerde me rug naar haar toe en hees der zonder pardon op me rug, Daarne liep ik verder het water in tot bij de andere twee, die kopje onder gegaan waren,

The magic runners - Pagina 5 2hn8dpj
Groep 1 ~Yaden Ochtend

*kijkt toe*

The magic runners - Pagina 5 28vr67p
Groep 1 ~Kira Ochtend

Ik dacht dat ik hem pijn gedaan had, Ik ben ook zo onhandig, Hij keek me aan an zakte langzaam het water in, Ik kreeg een glimlach op me gezicht van zijn actie, Ik deed het zelfde en belande ook onder het water,keek hem aan en probeerde lief te lachen maar hield me mond stevig op elkaar tot ik ineens (n)iets zag, keek ineens geschrokken langs Jamie heen, Ik zwom een stukje achter uit, Me ogen werden groter, me mond viel open al het lucht verdween uit me longen, Ik wees bang naast Jamie zijn gezicht

The magic runners - Pagina 5 1z6ct2e
Groep 2 ~Tom Middag

ik luisterde aandachtig 'ik weet niet of de bomen hoog genoeg zijn,' zei ik ineens ne bekeek het beest dat weer overvloog, hoe dichter hij bij kwam  hoe groter hij werd, Hij was inmens groot. Hij vloog voor de 3de keer over'We hebben geen andere keus zei ik en keek rond 'Zoek de sterkste mensen' zei ik tegen een jongen die langs kwma gelopen, Hij keek me met groten ogen aan, Maar zag al snel dat ik het meenden en rende weg, Met een pijl tekenende ik het bos waar we door heen gelopen waren, 'Ik denk dat deze bomen goed zullen zijn' ik wees twee grote bomen aan, 'Het is net in het bos, En de groep kan zich daar schuilen'Zei ik en tekende het plan op de grond


The magic runners - Pagina 5 2q2pt01
Groep 3 ~katy Ochtend

Ik sloot me ogen en alles werd kouder, Toen ik me ogen opendeed zag ik Finnengan rond de man rennen, De man zwaaide gevaarlijk met zijn wapen, Ik zag hoe hij mijbeschermde en het de angste klapte in eens weg, De kleur van het bos verandere weer naar gewoon zijn normale groene kleur, Ik zag hoe het licht door het bos scheen, ''daar moetn we heen'' Ik lied me balle langs Finnegan heen schieten naar de slaap van de man, Met volle klappen sloegen ze meerdere malen tegen zijn hoofd aan, Hij had de vballen niet zien aankomen omdat finnegan zijn aandacht had getrokken met rond rennen, WAt me wel of viel was dat me wapens veranderd waren naar ijsballen inplaats van gewoon de ijzere dingen, Ik pakte de arm van finnegan beed en probeerde naar het licht te rennen, De man was knockout gevallen door de ballen die neit stopte met hem aan te vallen

The magic runners - Pagina 5 241np7o
Groep 3 ~Fiber Ochtend

*piep pong* ik liep verder naar de mensjes heen om beter te kijken wat er gebeurde

The magic runners - Pagina 5 2iaxsn5
Groep 3 ~Leo's puppet, Drake Middag

Ik zat rustig voor me uit te staren bij de rand van het bos, Leo een goede vriend van mij liep rondjes op zijn plek, Ik voelde dat hij stervens nerveus was

The magic runners - Pagina 5 2cnuyko
Groep 3 ~Leo middag

Ik ijsbeerde heen en weer, Het monster was verslagen, maar in de groep in een sweer van haat naar elkaar toe, HEt was heel onaangenaam, Idereen zocht zijn eigen weg. Ik wist niet wat ik moest doen, Ik moest voor een extra maag zorgen en dat kon ik niet alleen.

The magic runners - Pagina 5 J9smrb
Groep 4 ~Lydia Ochtend

*loopt bij de groep en heeft een paar jongens gevonden*

The magic runners - Pagina 5 2uq0mqv
Groep 4 ~Kevin Ochtend

Thalia hielp me overeind, Gelukkig want alleen was ik echt niet omhoog kunnen komen, Ik hinkelde hupsde of hoe je het noemde met thalia mee, de groep was uitgunt, Maar wat opviel was dat de beestje blijkbaar de sterke mensen had uitgeroeit, Der waren alleen nog maar kinderen en oudere mensen en een paar vechters, Die zager en best wel verwoest uit,

We liepen verder naar de groep, Er zat een Meisje huilen op de grond, Ik keek haar aan, plofte naast haar neer, 'heb jij het wel een het verhaal gehoord over de griet ne piet?' de meid schudde haar hoofd 'okay dan zal ik hem je vertellen'. Ik shraapte me keel en beogn te vertellen Dicht bij Kampen, in een klein dorpje, woonden een man en een vrouw met een boel kinderen, die hun kost verdienden met vissen, weven en wild strikken.

Eens, op een avond, toen de man uitging om nog even naar zijn zalmfuik en zijn vosseval te kijken, vond hij op de weg een grote zak met geld. In plaats van naar de zalmfuik en naar de vosseval te kijken, ging hij gauw naar huis terug om zijn Griet eens met de zak vol geld te verrassen. Toen hij evenwel dicht bij huis was, bedacht hij zich en zei tegen zichzelf: als ik dat aan mijn vrouw vertel, dan is er een grote kans dat morgen iedereen het weet.

Hij ging daarom op zijn schreden terug, zette de zak met geld achter een dikke boom en ging naar de vosseval en de fuik: in de val zat een vos en in de fuik een zalm. Hij maakte ze allebei dood en stopte de vos in de fuik en de zalm in de val, en daarna ging hij naar zijn Griet, die druk zat te weven.

"Och Griet," riep hij, "ga toch eens gauw met mij mee. 't Is zo donker, ik was al helemaal verdwaald." Griet bedacht zich niet lang en ging met Piet mee. Onderweg kwamen ze langs het gemeentehuis, waar nog laat licht brandde omdat ze aan het schoonmaken waren.

"Wel nog aan toe," zei Griet, "er is nog licht in het raadhuis en dat zo laat op de avond." - "Ja," zei Piet, "'t is nu net de nacht dat de veldwachter met de duivel afrekent."

"Och Piet, is dat waar?"

"Zeker," antwoordde Piet, "weet je dan nog niet dat de veldwachter eenmaal in het jaar met de duivel afrekent." - "Nee, dat wist ik niet," zei Griet.

Eindelijk kwamen ze bij de fuik en daar vonden ze een vos en in de vosseval een dikke zalm. Toen gingen ze weer naar huis toe, maar onderweg zei Piet: "Het regent zo, Griet, we gaan hier even onder die boom schuilen." En toen ze daar gingen zitten, vond Griet de grote zak met geld.

"Nu Griet," zei Piet, "nu maar gauw naar huis, zodat geen mens het gewaarwordt en denk erom dat je tegen niemand iets zegt van het geld dat je hebt gevonden."

"Nee, waarachtig niet," zei Griet.

Het duurde echter niet lang of Griet moest het toch eens even aan haar buurvrouw Trijntje vertellen; die zou het toch aan niemand verder vertellen. Ja maar, pas op: Trijntje vertelde het aan Marietje, en Marietje aan Jannetje en toen wist het hele dorp gauw dat Piet en Griet geld hadden gevonden. Het duurde dan ook niet lang of Piet en Griet moesten op het raadhuis komen om het geld terug te geven.

"Wij hebben geen geld gevonden," zei Piet.

"Maar," zei de burgemeester, "je vrouw zegt het toch."

"Ja mijnheer de burgemeester," zei Piet, "mijn vrouw zegt zo veel; die heeft ze soms niet alle vijf bij elkaar."

"Wel drommels nog aan toe, wil je mij voor gek uitmaken?" riep Griet. "Ik weet nog heel goed wanneer het gebeurd is. 't Was in de nacht dat de veldwachter met de duivel afrekende en dat we in de fuik een vos vingen en in de vosseval een zalm."

"Nou mijnheer de burgemeester, wat zeg je me daarvan?" vroeg Piet.

"Ik hoor het al," zei de burgemeester, "ga maar naar huis."

Het was me niet opgevallen dat er vele kinderen bij komen waren om mee te luisteren, Dat viel me pas op toen iedereen begon te lachen, Ik keek rond en iedereen keek met blije ogen naar me, Ik keek naar thalia alsof ik me schaamde voor me actie


Laatst aangepast door Evilian op wo jan 07 2015, 09:25; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

The magic runners - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The magic runners   The magic runners - Pagina 5 Emptywo jan 07 2015, 09:06

The magic runners - Pagina 5 707x90
Groep 1 ~ Jamie Linden
Hij keek toe hoe Kira's donkere haar om haar hoofd golfde en ze glimlachtte naar hem. Hij wilde net met zijn plannetje beginnen toen Kira's blije gezicht ineens omsloeg naar een angstig gezicht. Al haar lucht ontsnapte in een grote bubbelwolk en ze wees naar iets achter hem. Verbaast en half denkend dat het een grap was keek hij ook om. Er was duidelijk niets te zien en zijn angst die voor even opkwam was weer weg. Blijkbaar had ze een grap met hem uitgehaald.. moest wel. Hij keek weer terug met een 'haha you got me' gezicht, alleen Kira's expression was niet veranderd. Ze bleef staren, zelfs zonder lucht in haar longen.
"Dat kan niet goed voor iemand zijn.." dahct hij en hij trok Kira weer mee terug naar de oppervlakte.
Toen hij boven kwam nam hij een grote nieuwe hap zuurstof en deed zijn haar uit zijn ogen.
'Kira.. what the hell?'

The magic runners - Pagina 5 Mm7m0n
Meryl
Newt nam Meryl op zijn rug en dat was wel het laatste wat ze verwacht had. ze sloeg haar armen om zijn nek heen om er niet van af te vallen.
"Deze plek is zo slecht nog niet..." dacht ze, het monster nog steeds niet vrgeten.
Wat wel nieuw voor haar was though, was dat de gedachtens van Newt erg zwaar waren.. wat raar was voor iemand van zijn leeftijd. Ze gaf er niet al veel aandacht voor op dat moment, ze was veel te blij dat ze zich weer wat happier kon voelen.
Ze keek toe hoe Jamie en Kira onder water verdwenen en even was ze bang dat er iets zou gaan gebeuren. Ze reiktte uit met haar mind om erachter te komen wat ze dachten om er zo achter te komen wat eraan de hand was. Jamie's gedachtens waren heel raar... en Kira's gedachtens... well, gedachtens van elk jong meisje bij een half naakte jongen.
Niets aan de hand dus. Ze schrok daarom ook erg hard toen Kira's gedachtens ineens 300 graden de andere kant op, en Meryl kon haar angst voelen.
'Newton! Something is wrong!'

The magic runners - Pagina 5 11m7vq1
Groep 2 ~ Lyralinn Dulanaigh
Ze bekeek mee met  de tekening die Tommy maakte in het zand. Je kon goed zien dat hij geen tekenaar was maar het was duidelijk genoeg voor een plan.
De jongen was ondertussen al goed bezig. Hij vroeg het niet aan mensen, hij schreeuwde gewoon rond zodat iedereen het gelijk wist.
Veel mannen hadden wel zin in een gevecht en lipen al snel achter de groep aan.
'Dat gaat in ieder geval al goed vind je niet.' zei Lyralinn met een kleine lach. Ze was blij dat er zoiezo mensen bij zaten die het niet erg vonden om te vechten.

The magic runners - Pagina 5 15gqyv8
Groep 2 ~ Griffyn McLean
*kijkt naar de lucht en luisterd naar de jongen die aan het schreeuwen was.*
'Ik ga hoe dan ook niet meedoen.' zei het meisje naast hem. Hij keek haar met open mond aan.
'Jij wilt liever aan de zijkant zitten en toekijken hoe mensen vermoord worden?' vroeg hij vol ongeloof. Het meisje haalde haar schouders op. Het boeide haar totaal niet. Griffyn vond het ongeloofwaardig dat er zulke mensen konden bestaan. 'Zal ik je popcorn geven ofzo? Cola misschien? Die blijven koud bij jou in ieder geval, hoef je je daar ook weer geen zorgen over te maken.' met dat, liep hij in de richting van de jongen.

The magic runners - Pagina 5 34y329s
Groep 3 ~ Finnegan O'Réan
Zijn pols werd vast gepakt en hij werd mee getrokken richting ergends.. hij wist niet echt precies wat. Hij wist alleen dat Katy hem geholpen had door de man ook te attacken.
Ze rende en rende en blijkbaar wist Katy precies waar ze heen moest. Finnegan zef niet. Hij zag het bos nog steeds als donker en dicht. De bomen die zich continue herhaalde. Zijn  powers die geen effect hadden op iets. Hij was dan ook blij dat Katy hem niet los liet.
Ze berijktte de rand van het bos erg snel en samen vielen ze op de grond. Buiten adem van het rennen keek Finnegan rond. De fog in zijn ogen klaarde op, en de zon leet 400 keer zo hard te schijnen. Toen realisation kwam though, keek hij snel terug naar het bos, wat er nu echt dood normaal uitzag. De man had hun in ieder geval niet gevolgt en hij was trots op e teamwork dat ze hadden laten zien. Ze waren een goed team blijkbaar.. zonder alle bos truckjes enzo. 'Good work.' zei hij en gaf Katy een lichte por in haar arm. 'Van die gabber zullen we in ieder geval niet snel meer last hebben.'

The magic runners - Pagina 5 23kw8x3
Groep 4 ~ Thalia Amoinn
Kevin keek haar aan toen het verhaaltje afgelopen was, alsof hij wilde zien of hij het wel goed verteld had.
Thalia lachte stil en schudde met haar hoofd, terwijl ze haar duim opstak. Ze wees ook naar alle kinderen die nu voor hem zaten. En toen het 'dat doe je goed meneer de meester' face.
Ze had geen tijd om nog meer te doen, want iemand zat aan haar haar, wat haar aan het schrikken maaktte.
Het was een jongen die in de normale wereld bekent zou staan als 'De Patser'. Hij had licht bruin haar dat in gel op zijn hoofd geplakte zat. Wazige blauwe ogen alsof hij stoned was en een glimlach alsof hij naar de wc ging na heel lang ophouden. Hij had Thalia's vlecht in zijn handen en liet het door zijn vingers heen gaan. Zonder pardon sloeg ze zijn hand weg. Ze ging niet achteruit though, ze wist wel beter.
'Vreemde dingen doet het mooie meisje.' zei de jongen en zijn stem was walgelijk om aan te horen. 'Hey meisje.. wat zou je ervan vinden als Dandy jou eens wat leuks laat zien.' hij kwam weer dichterbij. 'Back off!' zei Thalia meteen, zonder een vin te verroeren.
'Wat.. meisje? Grote mond tegen Dandy?' hij zette een kinderachtige pruil lip op.


Laatst aangepast door Spieling op wo jan 07 2015, 10:20; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

The magic runners - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The magic runners   The magic runners - Pagina 5 Emptywo jan 07 2015, 09:46

the magic runner
The magic runners - Pagina 5 2hn8dpj
Groep 1 ~Yaden Ochtend

Ik zag dat het water een beetje verkleurde, 'Shit' zei ik en stond op. om in actie te komen als er iets zou gebeuren, Aangeizen newt in het wat was, hem mog echt niks overkomen,

The magic runners - Pagina 5 28vr67p
Groep 1 ~Kira Ochtend

mijn grap verandere in iets anders dan ik dacht, Der doomde daatwerkelijk iets op uit duistere water wat eerst helder water was, ''ow shit'' Me lichaam verstijfde helemaal. Jamie trok me omhoog, Ik knipperde met me ogen onder water het prikte maar het beest was ineens weg, Het water weer helder maar er was wel een stroming op komen zetten, Ik was zo dicht bij Jamie ik kon zijn ademhaling blijn voelen, De stroming die op was komen zetten duwde me tegen jamies lichaam aan, 'Der was daar echt iets' zei ik wanhopdig maar ik shaamde me echt dood dat ik niet bij jamie weg kom komen vanwegen de stroming, Ik zag hoe Newt en het andere meisje dat we bij gekomen waren kopje onder gingen en mee getrokken werden door de stroming.

The magic runners - Pagina 5 2qxrwox
Groep 1 ~Newt Ochtend

Meryl wurge me bijna maa rhet maakte niet uit, Ik wil geowon door, het werd meer zwemmen dan lopen, Newton! Something is wrong!' gilde meryl in eens, Ik bleef staan en keek naar het water, ER was een donkere gedaante achter de twee komen, Maar al snel verdween het weer, Er verscheen een sterke onderwaardste stroming die me benen onder met uit trokken, Voorover met onze gezichting richting het water werden we mee getrokken

The magic runners - Pagina 5 1z6ct2e
Groep 2 ~Tom Middag

Ik keek op en zag de hoeveelheid mensne die gekomen waren, Ik snapten u waaromlyralinn zo keek, Trots keek ik degroep rond, het was zeker rond de 30 man, 'dit is gewoon perfect' zei ik en keek naar lyralinn, 'Ik zo zeggen de snelte gaan als afleiding werken de sterken als schild' ik hoopde dat Lyralinn het overnam omdat het eingelijk haar iedee was

The magic runners - Pagina 5 2q2pt01
Groep 3 ~katy Ochtend

'jet spijt me' zei ik nadat Finnegan veel gepraat had, Ik voelde me echt schuldig 'Sorry dat ik je niet vertrouwde' me stem trilde weer, Zo veel emotiosch liepen door me heen. Zo veel dat ik neit doo had dat er 4 ogen naar ons keken omdat we midden tussen twee jongens stonden

The magic runners - Pagina 5 241np7o
Groep 3 ~Fiber Ochtend

Ik huppelde het bosje uit en rende naar de groepje bij de rond van het bos Ik ging er bij staan net of ik er bij hoorde

The magic runners - Pagina 5 2iaxsn5
Groep 3 ~Leo's puppet, Drake Middag

Ineens kwam er een tweetal de bosjes uit, de jongen wa trots en vertelde over een man die hun nu niet meer lastig viel. ik luistere aandachtig naar de twee,

The magic runners - Pagina 5 2cnuyko
Groep 3 ~Leo middag

toen ik voor de zoveelste keer terug liep zag ikdat er twee mensen mij Drake stonden, Ik wilde boos toe stappen maar zag dat ze buiten adem waren, Ik keek ze aan tot er een stilte viel' Zo dus jullie dachten dat bos aan te kunnen, alleen iemand zonder angst en gevoelens kan dat' zei ik en keek ze aan

The magic runners - Pagina 5 2uq0mqv
Groep 4 ~Kevin Ochtend

Een smerig ventje zat aan thalia, Ik widle op staan maar fat ging niet met mijn been, De kinderen keken me blij aan en smeekte om nog een verhaaltje, Ik probeerde zo lief mogelijk te lachen. 'hey ' zei ik serieus naar die jongen toe, 'Kan je wat voor me doen,' ik keek hem doordringent aan, niet weten wat hij zou doen of wat hij wilde doen, MAar hij moest web bij thalia
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

The magic runners - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The magic runners   The magic runners - Pagina 5 Emptywo jan 07 2015, 17:16

The magic runners - Pagina 5 707x90
Groep 1 ~ Jamie Linden
De stroming zorgte ervoor dat Kira tegen Jamie aangedrukt werd. Het was awkward als de situatie anders geweest zou zijn. Kira was duidelijk in paniek en scared to death.
Jamie legde zijn handen op haar schouders om ervoor te zorgen dat ze niet steeds met haar ellebogen in zijn ribben zat ofzo.
'Kira.. get your shit together.' zei hij zachtjes tegen haar. 'Wat is er ineens met je?' hij snapte er geen kut van.

The magic runners - Pagina 5 Mm7m0n
Meryl
Iets greeg Newt's enkel vast en hij werd naar beneden getrokken. Meryl, die nog steeds op zijn rug zat, liet hem snel los zodat ze niet meegetrokken zou worden. 'Newton!' riep ze toen Newt verdween onder het wateroppervlakte. 'Cac! [shit] Cac cac!' ze zag hem niet meer. 'An féidir leat cabhrú liom? [Can you help me]' riep ze naar de rest in haar ierse taal. Deze ging ze altijd spreken als ze in paniek was.

The magic runners - Pagina 5 11m7vq1
Groep 2 ~ Lyralinn Dulanaigh
Tommy gaf haar de leiding! "Zie je wel ik wist wel dat ik niet alles fout deed." dacht ze. Ze draaide zich naar de groep toe, haar haar zwaaiend in de wind toen ze dat deed. De grote groep die de jongen bij elkaar had gevist stonden allemaal naar haar te kijken, klaar om te horen wat het plan was.
'Wie is er hier snel?' vroeg ze meteen. Een paar mensne staken hun hand op. Ze kon zien dat ze het meende, want ze waren er allemaal voor gebouwt. Onder de groep mensen die hun hand opgestoken hadden zat ook Griffyn.
'De mensen die hun hand hebben opgestoken, jullie zijn vanaf nu de afleiders. Het plan is dat jullie het beest zo goed mogelijk afleiden zodat de hunters zich kunnen klaarmakn.' nu begon ze zachter te praten, ze wilde niet dat het beest haar plan zou horen ofzo. 'Leid het beest naar het bos. Het liefst naar die grote bomen daar.' ze wees naar de bomen die Tommy had aangewezen.
'En wat dat?' vroeg een van de afleiders.
'De hunters gaan in de bomen zitten. Zo kunnen ze van boven aanvallen en is het beest hopelijk het zwakste.' de man knikte dat hij het begreep. De rest van de groep was gewoon stil.
'De mensen die goed zijn in het bevechten van dingen... jullie vormen de vechters uiteraard. Jullie beschermen de afleiders zo goed als jullie kunnen.' Ze keek naar de mensen die al met hun wapen in hun handen stonden.
'Nu hebben we 2 groepen. Het is van noodzaak dat jullie goed samenwerken. Ik en Tommy gaan in de bomen zitten om van boven aan te vallen.' Haar oog viel nu op de vrouwen, de ouderen en de kinderen.
'Voor jullie gaan we een veilige plek zoeken. Waarschijnlijk aan de andere kant van het veld.' ze wees naar de andere kant, ver weg van de bomen waar het monster heen gelokt moest worden. 'Als alles goed gaat zijn jullie daar veilig. De rotsen en struiken zullen goed als camuflage werken.'
'Wat als het plan niet werkt mevrouw?' vroeg een oudere dame met lang, grijs haar en enorm veel rimpels. Ze zag er erg aardig uit. 'Weet je zeker dat het plan gaat lukken?' Lyralinn zuchtte en keek haar recht aan. 'Nee.' zei ze, 'Maar het is beter om te laten zien wie de baas is. En dat beest moet weten dat hij dat zoiezo niet is!'

The magic runners - Pagina 5 15gqyv8
Groep 2 ~ Griffyn McLean
Hij keek op naar de rood harige vrouw die het plan aan het uitleggen was, en hij vond het bewonderlijkwaardig van haar dat ze nog steeds durfde om voor de groep te spreken, aangezien de vorige keer niet helemaal goed ging.
'Wie zijn het hier snelle renners?' vroeg ze ineens, en Griffyn's hand schoot omhoog. Hij wist dat als hij eenmaal zijn mind ernaar zette, hij enorm lange afstanden kon rennen. Ook wist hij dat hij goed kon sluipen, en dat kan zeker van pas komen bij een afleidings team.
Hij was dan ook trots toen hij, samen met anderen, zijn hand omhoog kon doen.

The magic runners - Pagina 5 34y329s
Groep 3 ~ Finnegan O'Réan
Niets zeggend keek hij naar Katy terwijl ze sorry zij. Daarna zette hij een breede smile op en ging echt goed rechtop zitten, het vuil van zijn kleding af kloppend.
' Zo dus jullie dachten dat bos aan te kunnen, alleen iemand zonder angst en gevoelens kan dat' een jongen met hal lang haar kwam op hun af gelopen. Nu kwam Finnegan er ook achter dat naast Katy een roodharige jongen zat, die er odd uit zag.
'How do you know?' vroeg hij simpel, opkijkend naar de jongen, die nu voor hen stond. De zon scheen precies achter hem dus Finnegan kon zijn gezicht niet zien, alleen zijn sillhouet. 'Wij zijn eruit gekomen, dus zijn wij dan ook niet harteloos ofzo?'
Hij keek even weg van Leo, aangezien de zon pijn ging doen aan zijn ogen. Zijn oog viel toen op twee grote, blauwe lampen. Deze zaten vast aan een zilveren lichaam van zo ongeveer een halve meter hoog. 'Okee.. thinks are just getting weirder and weirder!'

The magic runners - Pagina 5 23kw8x3
Groep 4 ~ Thalia Amoinn
Dandy's expression veranderde van 'strooplikker' naar 'i will murder you in your sleep' binnen een seconden, en alleen zijn ogen keken als eerst naar Kevin. Toen veranderde zijn houding wéér. Zo snel!
'Wat kan ik voor de jongeman doen?' vroeg hij. Hij sloeg zijn handen in elkaar en gaf hem een fake lach. Hij had zich nu ook ongedraait van Thalia om richting Kevin te lopen, wat hij ook deed. Heel langzaam, en met grote, langzame stappen liep hij dichter naar Kevin toe. Nog steeds had hij zijn handen in elkaar geklapt zitten. De lach op zijn gezicht was grizzelig en hij zag eruit alsof hij hoe dna ook 3 jaar niet geslapen had.
Thalia keek Dandy na terwijl hij van haar weg liep. Haar ogen brandde in zijn rug en heeeeelll licht donder kon gehoord worden in de verte.


Laatst aangepast door Spieling op wo jan 07 2015, 18:13; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

The magic runners - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The magic runners   The magic runners - Pagina 5 Emptywo jan 07 2015, 18:00

The magic runners - Pagina 5 2hn8dpj
Groep 1 ~Yaden Ochtend

Newt ging kopje onder en de meid riep in eentaal die ik niet verstond, Maar het maakte me ook geen zak uit, Ik trok me vest uit en me hemd, Ik rende het water in en met een grote duik sprong ik achter newt aan, Ik had niet verwacht dat de stoming zo sterk zou zijn, Omdat ik met de stroming mee zwom was ik sneller bij newt die bleek zag en ijskoud aan voelde. met alle kracht probeerde k naar de kant te komen. maar we dwaalde steeds verder weg


The magic runners - Pagina 5 28vr67p
Groep 1 ~Kira Ochtend

'Der was daar iets ik weet het zeker' zei ik en keek rond 'iK zag was joking maar er was echt iets.' ik voelde hoe de stroming afzwakte en ik werd zelf ook iets rustiger, MEt behulp van Jamie kwam ik weer een stukje van hem vandaan, Ik haalde diep adem om me hersens te verfrissen, Op dat moment drong het geroep van een meisje door tot me. 'Jamie kijk' ik wees achter hem en zag hoe de twee jognens mee gesleept werden

The magic runners - Pagina 5 2qxrwox
Groep 1 ~Newt Ochtend

Me voeten bleven onder vandaan getrokken worden, Yaden was al snel aan mijn zeide maar kon zich ook neit uit het water trekken, Geschrokken keek ik rond me heen, waarom was de stroming ineens zo sterk?


The magic runners - Pagina 5 1z6ct2e
Groep 2 ~Tom Middag

Ik luisterde met een grimlach op mijn gezicht, Ik knikte instemmend, Dit ging zeker goed komen dacht ik terwijl ik me eigne wapens op me rug bond voor het klimmen in de boom, iedereen snapte het, Op dat moment vloog het beest nog een keer over, Een duistere en zware bulder vulde de groep, mensen rendne naar de aangewezen plek, maar het beest viel nog niet aan,  het zweefde alleen gevaarlijk over, Ik voelde de angst gewoon dor de groep heen schieten, kinderen begonnen te huilen en te gillen, Vrouwen rende in paniek alle kante op, Maar allemaal gingen ze richting de aangewezen kant 'Lets get started~!' riep in en iedereen ging in hun positie staan, nog net voordat ik de boom in klop sprak ik gryffin aan hij was de enige van mijn groep die zich zelf opgegeven had 'Succes Gryffin' zei ik en keek hem trots aan.

The magic runners - Pagina 5 2q2pt01
Groep 3 ~katy middag

Met openmond keek ik naar de twee jongens, De gene naast me was aan elkaar genaait het zager zo raar uit maar toch was hij menselijk, Ik lsutiere naar finnegan die met de andere persoon praatte.

The magic runners - Pagina 5 241np7o
Groep 3 ~Fiber middag

Ik plofte naast de jongen neer en keek mee,  toen de jongen me aan keek lachte ik blij en zwaarde met mijn pootje, 'fiber fiber' piepte ik

The magic runners - Pagina 5 2iaxsn5
Groep 3 ~Leo's puppet, Drake Middag

k stond op en liep naar leo toe, Me master keek me aan voordat hij, verder ging met praten tegen de jongen vroeg ik aan hem of ik drinken moest halen, Leo knikte en ik verdween het bos in,

The magic runners - Pagina 5 2cnuyko
Groep 3 ~Leo middag

'harteloos, Nee, Het bos pakt jullie gerust weer, Ik keek de twee aan, Een van jullie heeft een deel angst overwonnen vandaag' ik keek van de jongen naar het meisje toe, Ik bleef even in de ogen van het meisje kijken en knikte instemmend, Drake kwam op me afgelopen en vroeg of hij drinken moest halen, Ik knikte en gaf hem de toestemming het te gaan halen, hij verdween het bos in


The magic runners - Pagina 5 2uq0mqv
Groep 4 ~Kevin Ochtend

De jongen keek me aan, Hij lachte zo smerig en normaal zou ik weg rennen en me zelf verstoppen, Maar iets zei me dat ik gewoon blij moest blijven, blij lachte ik naar de jongen 'Bedankt voor het helpen' zei ik toen hij bijna voor me stond, ik kon gewoon de gell in zijn haar ruiken, Het leid me bijna over me nek gaan. Hij was nu ver genoeg van thalia vandaan. Ik keek hem blij aan net of ik hem mocht 'Je hebt leuk haar' zei ik blij,
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

The magic runners - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The magic runners   The magic runners - Pagina 5 Emptywo jan 07 2015, 18:44

The magic runners - Pagina 5 707x90
Groep 1 ~ Jamie Linden
Jamie zag hoe de twee jongens verder en verder meegetrokken werden door de stroom. Kira hield hem nog steeds stevig vast en het nieuwe meisje stond weer op een plek waar ze kon staan.
Hij wachtte even om te zien of de jongens het zelf konden redden. Maar het duurde te lang. "They are not gonna get out of that!" dacht hij snel. Hij pakte Kira's handen en zorgde ervoor dat ze hem los kon laten zonder zelf meegetrokken te worden. 'Ik ga iets proberen.' zei hij snel en hij verdween.
Hij verscheen weer onder water, voor Yaden en Newt. Hij bleef jumpen om op dezelfde plek te blijven en niet mee getrokken te worden. Toen hij Yaden en Newt beed paktte though, kon hij niet helemaal terug jumpen. Maar Jamie zou Jamie niet zijn als hij het niet nog een keer zou proberen.
Opnieuw verscheen hij voor Yaden en Newt, en dit keer, lukte het hem om dicht genoeg naar de rand te jumpen zodat de stroming ietsjes minder was.

The magic runners - Pagina 5 Mm7m0n
Meryl
Ze stond nu knie lengte in het water. Haar tenen waren helemaal verdwenen in het zand waarin ze stond. Het water spatte tegen haar benen omdat ze de storming verstoorde. Het maakte haar niet uit though. Ze keek toe hoe haar nieuwe vrienden weg getrokken werden. Het andere meisje en jongen zagen het nu gelukkig ook.
Ineens verdween de jongen though, en ze had even een leegte in haar hoofd voor een seconden. Aangezien ze altijd alle gedachtens kon horen in de achtergrond van haar hoofd, vond ze dat raar.
Het andere meisje zwom nu ook richting de kant. 'Wat is ie aan het doen?' vroeg Meryl, kijkend hoe Jamie probeerde om de twee jongens te helpen.
Een zucht van opluchting toen ze zag dat ze dicht genoeg bij de kust waren.

The magic runners - Pagina 5 11m7vq1
Groep 2 ~ Lyralinn Dulanaigh
'Let's get started~!' riep Tommy. Lyralinn pakte meteen haar boog op  en deed haar bundel met pijlen goed op haar rug. Het beest was nog een keer ovrgevlogen en het geluid wat het had gemaakt was laag en brommend. "Als een draak." dacht ze meteen.
Ze ging achter Tommy aan.

The magic runners - Pagina 5 15gqyv8
Groep 2 ~ Griffyn McLean
"Waarom praat hij tegen mij? wat heb ik gedaan? heb ik iets speciaals gedaan? zit er iets raars op mijn gezcht? wat is er aan de hand?" de vragen overspoelde Griffyn. En allemaal in de kleine tijd dat Tommy op zijn schouder klopte. Hij wilde iets slims terug zeggen... alleen het enige wat eruit kwam was een raar geluid waarvan je wakker zou worden at night. Hij keek naar ondat hij het zelf niet had verwacht en hij werd rood. Daarna ging hij naar de andere mensen die bij de 'afleiders' hoorde.

The magic runners - Pagina 5 34y329s
Groep 3 ~ Finnegan O'Réan
Hij lachte een keer alsof hij het eerst niet geloofde.. maar toen het bleek dat Leo dood serieus was verdween de lach en probeerde hij ook serieus te kijken. Leo's blik volgend keek hij nu ook naar Katy. 'Hoor je dat hey... je hebt een deel van je angst overwonnen!' zei hij trots tegen haar. 'Dat is goed! dat is een overwinning.' Hij keek even naar zijn handen die op zijn schoot rustte.
'Wat bedoel je eigelijk precies met dat het bos ons wel weer zal pakken ofzo... Ik snap er namelijk geen yota van en ik zou graag wat antwoorden willen hebben. Want uurghh dat bos was freakischly eng.'

The magic runners - Pagina 5 23kw8x3
Groep 4 ~ Thalia Amoinn
"What are you doing Kevin!?" dacht Thalia. Ze stond nog steeds op dezelfde plek. Ze signde naar Kevin om te weten te komen wat hij van plan was.
Dandy stond nu gelukkig ook stil.
'Well,,,' begon de gluiperd weer. 'Thanks to my precious mom I look spactaculous like this every day.' balmde hij uit en hij keek cht heel voldaan. Daarna veranderde zijn houding wéér en leek hij dreigend over te komen op een of andere manier. Thalia zag dit en ging ook groot staan, ookal kon Dandy haar niet zien.
'Now speak.. wat moet ik zo nodig voor je doen want je moet weten, Dandy vind het niet leuk om te moeten wachten.' de ijzige kille toon in zijn stem was zo erg dat de rillingen over Thalia's rug heen liepen.


Laatst aangepast door Spieling op wo jan 07 2015, 20:20; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

The magic runners - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The magic runners   The magic runners - Pagina 5 Emptywo jan 07 2015, 18:53

vThe magic runners - Pagina 5 2hn8dpj
Groep 1 ~Yaden Ochtend

Ik kreeg gewoon geen grip en zag de bekende angst in Newt zijn ogen, Het deed zo veel pijn, Maar ik kon niks anders doen, Als dit het moment was dat NEwt dood moest gaan moes thet zo zijn, anders zou alles weer in een herhaling vallen en ik wist dat Newt dat niet wilde.  Maar ineens verscheen daar die jamie, Hij flitste heletijd van plek, tot hij eens newt mee nam naar de kant, Een pijn schoot door me lichaam heen, Ik wist dat hij iets met de tijd deed om zo snel heen we weer te springen tussen plekken, de plek waar Jamie me aanraakte was rood en verbrand. De stroming nam me nog steeds mee maar newt was veilig,

The magic runners - Pagina 5 28vr67p
Groep 1 ~Kira Ochtend

Jamie bracht me naar een midner diep gedeeldte, Me aandaht was niet meer op de jongen of het meisje maar in het water, Ik zg het weer, Net een grote zwarte inktvlek verscheen in het water,  'Wat is ie aan het doen?' hoorde ik een stem zeggen ergens verweg, het trok me uit me gedachten 'eh? wat? oh jamie, Ik weet het niet hi jdoet het steeds, Net of hij de tijd bezit ofzo, De ene moment staat hij hier dan daar, Ik vind het wel sexy' dat laatste zei ik iets zachter tegen haar

The magic runners - Pagina 5 2qxrwox
Groep 1 ~Newt Ochtend


val alles schoot door me gedachtens heen, Ik sloot me ogen en wilde het al op geven De wond in mijn maag was pijnlijk de koud was onverdragelijk. Tot ik ineens bij de stroming niet meer voelde en tegen Jamie aan zwom in het water, Een vloed golf aan water kwam uit me mond zetten, ik zwom kroop naar de kant en probeerde daar op adem te komen 'what te bloody hell was dat' vroeg ik schrokken

The magic runners - Pagina 5 1z6ct2e
Groep 2 ~Tom Middag

ik lachte om zijn rare reactie maar zette als snel de rit naar de bomen in gang, Eerst keek ik hoe lyralinn de boom in kroop, Daarna ging ik, het ging zo makkelijker net of ze er voor gemaakt waren, We wachte een lange tijd tot het beest aan kwam gevolgen het belande op degrond en zocht naar eten, een vlamme zee kwam uit zijn mond richting de kooi wat echt zinloos was wat de andere groep kwam aangerent van vanafde andere kant (Griffyns afleid verhaal)

Het beest kwam steeds dichter bij en ik zocht oogcontact met Lyralinn of ze ook klaar zat om aan te vallen, Ik pakte me boog n ging op een mega dikke tak staan in gevechts houden, Ik keek evne op zei en het duistere licht scheen schitteren op lyralinns gezicht, even voelde ik wat kriebels in me buik

The magic runners - Pagina 5 2q2pt01
Groep 3 ~katy middag

''zegt hij nou dat ik een deel van me zelf heb overwonnen, dat betekent dat ik sterker ben geworden'' toen finnegan me ook nog eens complimenteerde klaarde alles voor me op, Ik had finnegan gered en me  vertrouwe in hem had ons gered. Trots keek ik rond tot ik hoorde dat de jongen met de langen haren zij, 'Waarom kan hi jhet bos wel in' vroeg ik toen de jonge nmet rode haren het bos in verdween.
The magic runners - Pagina 5 2cnuyko
Groep 3 ~Leo middag

Ik ging voor het tweetal zitten en keek ze serieus aan, Me haar viel steeds voor me ogen terwijl ik het geirriteert weer achter me oren plaatste, 'Het bos zoek angst op, Hij heeft jullie angst nu geproeft, Dus het zal zich altijd willen voeden met jullie angst' ik kek van de jongen naar het meisje. 'Het zal inspelen op al je gevoelens tot je iemand vermoord of zelfmoord pleegt,' ik ging verzitten. 'die jongen kan naar binnen omdat het geen mens meer is' antwoorde ik aan katies vraag

The magic runners - Pagina 5 2iaxsn5
Groep 3 ~Leo's puppet, Drake Middag
*bos*
The magic runners - Pagina 5 241np7o
Groep 3 ~Fiber middag
*luisterd*

The magic runners - Pagina 5 2uq0mqv
Groep 4 ~Kevin Ochtend

'oh je hebt me al geholpen, Dat je me aandacht gaf was precies wat ik wilde,' Ik lachte blij en deed net of ik het helemaal geweldig vnd dat hij er stond ''positief blijven positief blijven~!' Ik voelde dat vele kinder zich weg trokken van deze jongen, De aura rond hem was gewoon al smerig, Terwijl im me steeds beter voelde beter voelde in het zonlicht


Laatst aangepast door Evilian op wo jan 07 2015, 20:40; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

The magic runners - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The magic runners   The magic runners - Pagina 5 Emptywo jan 07 2015, 20:29

The magic runners - Pagina 5 707x90
Groep 1 ~ Jamie Linden
'Wat the bloody hell was that?' vroeg Newt, die nu naast Jamie bij de kant was. Jamie however, was druk met om zich heen kijken. 'Ik denk dat we een probleempje hebben Verstoorer.' zei hij, nog steeds om zich heen kijkend. 'Of je vriend is er vandoor gegaan... of ik ben zo stom geweest dat ik dacht dat ik jullie allebei had.' hij keek nu echt heel erg verwart. Nergens was Yaden meer te zien. Snel ging hij staan en keek met zijn hand boven zijn hoofd in de richting waar de stroom heen ging. 'Dammit....' zei hij onder zijn breath. 'Blijf hier. Well... in ieder geval uit het water.... als je kan staan in ieder geval.' Newt was aan het rillen en hij zag bleek. 'Dude you okay?' vroeg hij aar Newt knikte. 'Okey then... ga naar de chicks toe en zeg dat die ook het water uit moeten komen.' hij had zijn zin nog niet eens afgezegt of hij was al in de richting van de stroom aan het lopen. En hij jumpte om Yaden te gaan zoeken, hopend dat hij niet te ver was verweiderd van de groep.

The magic runners - Pagina 5 Mm7m0n
Meryl
'Tijd?' vroeg Meryl zonder Kira aan te kijken. 'Denk je? Ik weet wel dat ik hem kwijtraak voor een seconden als hij het doet in ieder geval.' het was even stil en Meryl besefte dat Kira geen flauw idee had waar ze het over had. 'Ow.. uuhm ik bedoel met zijn gedachtens.. nee uum met wat hij denkt. Telepatisch... oww nu lijk ik een stalker.' ze moest er gelukkig wel zelf om lachen.
Weer een stilte, allebij kijkend hoe de jongens bezig waren met de reddings actie.
'Duss... je vind hem sexy heu...' zei ze met een schuine stem en ze keek Kira aan alsof ze alles wilde weten. tot ze wéér besefte dat dat echt een hele stomme vraag was om te vragen. 'Sorry...' zei ze snel en ze keek weer vooruit. 'Never mind forget it...' ze draaide met haar voeten en het was duidelijk te zien dat ze zich niet echt op der gemak voelde.

The magic runners - Pagina 5 11m7vq1
Groep 2 ~ Lyralinn Dulanaigh
Het zat best prettig. De boom was gigantisch en je kon zo gemakkelijk over de boomtakken lopen dat het leek alsof je op een stevige brug liep.
Lyralinn zat tussen de bladeren op zo'n manier dat alleen Tommy haar goed kon zien. Haar boog in de hand met een pijl er al op. Ze hoefde alleen maar aan te spannen en te richten.
Ze voelde hoe Tommy oogcontact met haar maakte en ze beantwoorde het met een kleine knik om aan te geven dat ze er klaar voor was.
De geluiden die van de vallei kwamne waren angstgevend maar ook hoopvol. Je kon horen dat het plan tot nu toe goed liep. Nog geen schreeuwen van mensen die dood gingen. Ook waren de vrouwen en kinderen nog stil. Alleen de draak maakte bulderende geluiden en alles lichtte heel de tijd op vanwege het vuur.

The magic runners - Pagina 5 15gqyv8
Groep 2 ~ Griffyn McLean
Tommy rende weg samen met Lyralinn. Griffyn aarzelde niet lang. Hij draaide zich snel om en rende naar de andere toe. Ze vormde allemaal een gigantische groep. Deze groep kwam samen met de vechters groep om alles nog een keer over te spreken. Veel tijd was er niet, want de draak kwam terug en niet veel laten was het geland met een aardbevings gevaar van 400.
Griffyn's ogen werden groter en de angst werd groter. De draak was gigantisch. De schudden kleurdde rood, zwart en zilver in het licht. De rest van de groep was ook overdonderd maar toen Griffyn om keek, was de vechters groep al op zijn plek gaan staan.
De draak keek ze allebij aan met vuur in zijn ogen. Letterlijk... zijn ogen stonden in brand.
De groep zette hun krachten weer op een rijtje en begonnen aan hun taak. Het was absoluut geen makkelijke taak, maar we konden het goed genoeg vanaf maken zonder heel veel mensen te verliezen.
Over mensen verliezen... er was er tot nu toe pas 1 doodgegaan bij de vechters groep, en de draak was al bijna bij de bosrand aangekomen door de afleiders groep. Nog maar een paar meter en ze hadden hun taak gedaan en was het Lyralinn's en Tommy's time to shine.
Griffyn rende zo snel als hij kon, en schreeuwde net zo hard mee met de rest. Dit allemaal door tegelijk met zijn armen te zwaaien. "Dit gaat ons nog lukken ook!"

The magic runners - Pagina 5 34y329s
Groep 3 ~ Finnegan O'Réan
Hij was stil van wat de nieuwe jongen net had gezegt. 'Zelfmoord?' vroeg hij uiteindelijk. dus dat betekend dat iedereen die in het bos gaan... uiteindelijk waarschijnlijk zelfmoord gaat plegen? Dat is verschrikkelijk wat voor een duivelse plek is dit?' hij wilde geen antwoorden though, zo vroeg hij het niet... het was meer een statement van wat hij dacht. 'Ik ga geen zelfmoord plegen. En ook geen moord! Hell ik heb net iemand laten leven ookal kon ik hem kapot maken.'

The magic runners - Pagina 5 23kw8x3
Groep 4 ~ Thalia Amoinn
Dandy lachtte en zette zijn hoofd iets of wat schuin. 'That's sweet.' met dat, liep hij langs Kevin met opgeheven hoofd en de lach nog steeds zichtbaar.
Thalia keek Kevin met een verbaast gezicht aan. Haar mond stond open van ongeloof. Toen rende ze half naar hem toe. 'What the hell!! What a freak holy shit.' zei ze toen ze Dandy nakeek.


Laatst aangepast door Spieling op wo jan 07 2015, 21:36; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

The magic runners - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The magic runners   The magic runners - Pagina 5 Emptywo jan 07 2015, 20:54

The magic runners - Pagina 5 2hn8dpj
Groep 1 ~Yaden Ochtend

Ik de stroming keek ik naar me ketting ik had weer genoeg ergersie opgebouwt om de tijd stil te zetten. dit deed ik ook, Maar het was raar om door stilstaan water te zwemmen, Ik was buite het gebied gekomen dus hier waren de vissen wel echt, ik ving er een paar omdat ik toch langs kwam, Voordat ik bij de rand bij de rand gekomen was zag ik ineens dat Jamie blijkbaar me eerder gezien had, Hij stond in een stille houding en keek naar de plek waar ik eerst was,

vermoeid klom ik het zware water uit. ooit gezwommen in tijdloos water, Nee... groot gelijk het is echt onmogelij om door heen te komen, Toen ik op de kant zat ging de tijd weer verder, De vissen had ik op de rand gegooit en buiten adem op handen en voeten probeerde ik op adem te komen

The magic runners - Pagina 5 28vr67p
Groep 1 ~Kira Ochtend

'Ik heb mezelf weer verlult is het niet' lachte ik op haar vraag of ik sexy vond 'heb je zijn lichaam gezien zo sexy' ik sprong bijna op mijn plek vna blijheid. 'maar jij kan gedachtns horen' en op dat moment dacht ik aan iets grappigs een joke of iets wat ik ooit gehoord had ergens.

Newt kwam naar ons toe gelopen hij trilde helemaal en het leek net of er ijs op zijn handen zat, 'waar zijn jamie en die asian?' vroeg ik en bij het vragen naar de asian liep er een rilling over mijn rug

The magic runners - Pagina 5 2qxrwox
Groep 1 ~Newt Ochtend

'shit yaden' ik keek met Jamie mee maar zag hem ook nergens, Ik voelde hoe een rilling over mijn rug raaste  'Dude you okay?' vroeg hij, Ik knikte dat het wel ging, het liefst wilde ik met Jamie mee gaan om te zoeken maar hij verdween weer ineen keer, Ik zag de jumpscar even na dus hierdoor wist ik dat ij geen time traveler was zoals Yaden, Ik kreeg het steeds kouder, 'aargh ' gromde ik en sjockte naar de meiden toe 'meryl gaat het een beetje met je' vroeg ik bezorgt aan der aangeizen ik de gene was die haar het meer ingetrokken had, ''why cant i just die and stay dead'' galde onverwachts door me hoofd heen. Maar ik lied niks merken aan de meiden die daar stonden,

The magic runners - Pagina 5 1z6ct2e
Groep 2 ~Tom Middag

de grond trille en onder ons zagen we mensne aan komen rennen, Ik lachte en spande me boog aan,  de warmte die het beest af gaf was zo warm dat het zweet spontaan op mijn hoofd tevoorschijn kwam, De komen trilde maar het bleef allemaal staan, Het ging the smooth, hoe dan ook moest er iets gebeuren, Die groep met mensen werden steeds groter, ER waren zo weinig mensne overleden tot nu toe, Dus er moest wel iet sfout gaan, Het beest kroop bijna op zijn poten om het bos in te komen, Met zijn lange nek tussen de bomen, Waarom draagde hij zich zom dom, Het was nu een makkie om tussen zijn schouderbladen te komen en zijn lachaam te doorboren met pijlen, Tegelijk met lyralinn kwam in in actie, Lening sprong ik dichter bij met me boog in aanslag, eerst schoot lyralinn een paar keer toen was het mijn buurt, ook ik doorboorde de schoudersbladen vna het beest, Je zag gewoon bijna bij elke pijl het licht verder doven

The magic runners - Pagina 5 2q2pt01
Groep 3 ~katy middag
*luisterd*
The magic runners - Pagina 5 2cnuyko
Groep 3 ~Leo middag
'Shi no ki, a.k.a. trees of deaht' antwoorde ik dood normaal op zijn vraag, 'Deze plek staat bekent als Shisha no gēmu the games of the dead' Ik keek hem droog aan toen ik zag dat hij het niet fijn vond dat ik dat zei haalde ik me schouders op 'sorry ik dacht da je er naar vroeg.' k luisterde naar hoe hij vertelde dat hij net iemand had laten levne 'you don't get it right? That persone you left in the woods is dead.' Ik sloot me ogen en zag het lijk op de grond liggen, Het ijs was weg maar het lijk lag er levenloos bij, Ik zag dit omdat Op dat moment Drake bij het lijk was en er naar keek.
The magic runners - Pagina 5 2iaxsn5
Groep 3 ~Leo's puppet, Drake Middag
Ik liep door het bos om water te halen, Ik was nog geen 5 minuten in het bos of ik zag een lijk liggen, Ik voelde dat Leo in mijn hersens kwam, 'look a dead body' zei ik tegen hem en knielde er naast om het beter te laten zien
The magic runners - Pagina 5 241np7o
Groep 3 ~Fiber middag
*luisterd*

The magic runners - Pagina 5 2uq0mqv
Groep 4 ~Kevin Ochtend

ik haalde me schouders op toen thalia met volle verbazing op me afkwam lopen 'nou hij heeft je toch met rust gelatne die kwal' zei ik toen de jongen een verre afstond was 'hij heeft je met rust gelaten' ik keek naar diep in der ogen aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

The magic runners - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The magic runners   The magic runners - Pagina 5 Emptydo jan 08 2015, 20:10

The magic runners - Pagina 5 707x90
Groep 1 ~ Jamie Linden
Het ene moment was Yaden nergends te zien, en het volgende moment zat hij op handen en knieen aan de rand van het water. Duidelijk buiten adem. Meteen sprong Jamie ergheen om te kijken of alles goed was. Hij vroeg dezelfd vraag als die hij aan Newt gevraagt had. 'dude.... you okay?' Hij wilde zijn hand op Yadens schouder leggen, maar wist niet of hij dat toe zou laten dus nu zat hij zo van, doe het wel/doe het niet situatie met zijn eigen hand. "Dammit hand stop that.." dacht  hij geirriteerd en pakte zijn eigen hand beed om het te stoppen. 'Laten we teruggaan oke.. de rest van de groep is zeker weten bezorgt.' hij liep alvast weg, geen zin om te jumpen. 'Dude... you coming or not??'

The magic runners - Pagina 5 Mm7m0n
Meryl
Ze hoorde de grap luid en duidelijk, en ze lachtte zachtjes met haar hand voor haar mond. 'Het spijt me zeer maar dat is de lamest grap die ik ooit gehoord hem.' zei ze, nog steeds met haar hand voor haar mond. Ze schudde een beetje met haar hoofd, lachend naar Kira kijkend.
Toen was er ineens een andere stem te horen. Ze herkende hem als Newton. ''why cant i just die and stay dead'' Meryl's lachende gezicht veranderde meteen in doodserieus. Ze was blij dat haar mond nog steeds haar halve gezicht bedekte zondat het niet al te obvious was. Ze wist beter dan om er meteen op in te gaan. Mensen hielden er totaal niet van als ze dat deed.. en ze strak uit ervaring. Voor nu zou het het laten rusten, dat had ze zichzelf voorgenomen.
Ze draaide zich om en keek Newt aan. 'Newton.. waar zijn de andere??'

The magic runners - Pagina 5 11m7vq1
Groep 2 ~ Lyralinn Dulanaigh
"Het kan gewoon niet zo makkelijk zijn" dahct Lyralinn, toen ze haar zevende pijl afvuurde. "Is dat een downy draak ofzo?"Nog een pijl, deze keer verdween die compleet in de huid van de draak, die hun nog steeds niet gevonden had in de boom. Het was alleen maar om zich heen en onder zich aan het kijken. "Yup... definitely... zeker niet gewent om van boven aangevallen te worden." Nog een pijl. Bij deze was het licht dat tussen zijn schubbe uit kwam al zo verminderd dat ze oogcomtact met Tommy zocht. Deze kreeg ze en meteen wist ze wat ze moest doen. Ze pakte haar overgebleven pijlen, wat er in totaal 4 waren, en plaatste ze allemaal aan de lijn tussen haar vingers.
Ze schoten zo hard weg dat ze niet konden zien waar ze geland waren, maar het was hoe dan ook raak.
De draak lag ondertussen nu op zijn buik, de vechters en de afleiders hadden zich nu samen gevoegd tot een grote groep en waren op zijn poten aan het inhakken.

The magic runners - Pagina 5 15gqyv8
Groep 2 ~ Griffyn McLean
Het ging zo goed met het afleiden dat Griffyn er ook steeds meer plezier in ging krijgen. Het is altijd leuk als je iets doet en het heeft ook daadwerkelijk effect. De draak was zo enorm dom dat het niet doorhad wat ze van plan waren. Hij volgde de groep als een tamme hond zijn baasje.
Toen hij in het bos was gekomen, keek hij naar boven of hij kon zien waar de andere waren. "Zouden ze al klaar zitten? Zou hun taak net zo goed gaan als die van ons? Wat als dat niet zo was?? wat dan.. we kunnen het niet voor altijd afleiden" dacht hij allemaal, nog steeds rennend naast alle andere mensen.
Ineens slaakte de draak achter hem een schril geluid en de zuurstof in de lucht leek te verdwijnen door de hitte die de draak verspreidde. Er zaten 3 pijlen in zijn nek. 'YES!' Riep hij zonder er bij na te denken. Meer pijlen verschenen en de vechters begonnen zich te concentreren op de poten van het monster.
Het duurde absoluut niet lang of de draak lag al op de grond, unable om terug te vechten.

The magic runners - Pagina 5 34y329s
Groep 3 ~ Finnegan O'Réan
Hij keek naar Katie voor steun.. maar zij keek alleen maar terug.
De jongen had nu zijn ogen dicht gedaan voor een of andere reden. Het was raar om te zien dat hij zo ging zitten terwijl hij voor ze stond.
'Yeeahh..'begon hij, niet goed wetend of de jongen nog luisterde. 'Weeee are gonna goowww...' he stond op en hiel katie ook met ofstaan. 'We hebben namelijk nog stééds geen eten door dat stupid bos.' Met dat, probeerde hij stilletjes weg te lopen samen met Katie, omdat de jongen nog steeds zijn ogen dicht had.

The magic runners - Pagina 5 23kw8x3
Groep 4 ~ Thalia Amoinn
Ineens en zonder dat er enige sign voor was, gaf Thalia hem een korte hug. Het was zo kort dat je daarna jezelf moest nagaan of het we echt gebeurt was. 'Bedankt... die creep hoef ik niet meer te zien de rest van mijn leven.' ze bibberde even sarcastisch. 'Hij heeft zelfs de kindjes weggejaagd!' ze lachte. 'Come on... let's go do something usefull...'
-begin van de avond-


Laatst aangepast door Spieling op do jan 08 2015, 21:02; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

The magic runners - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The magic runners   The magic runners - Pagina 5 Emptydo jan 08 2015, 20:19

The magic runners - Pagina 5 2hn8dpj
Groep 1 ~Yaden Ochtend
Ik voelde dat zijn hand rond mijn schouder zweede, Als hij nog twee cm dichter bij kwam zou ik hem weg slaan, maar Jamie deed het niet, 'dude.. you okay' ik nergeede de jongen volledig en geergert probeerde ik op adem  te komen ''God ik moet echt meer aan mijn conditicie doen'' dacht ik terwijl ik langzaam opstond, de jongen stelde voor om terug te gaan 'dude.. you coming or not' ik keek naar het water en de vissen die ik mee genomen had, eentje was terug het water in gespatterd of iets want er lagen er nog maar 4, Ik pakte de vissen op en keek er naar,  Ik nergeerde de jongen ng wat later, Maar uiteindelijk liep ik mee, Het verbaasde me dat hij de weg terug zou weten. Zonder iets te zeggen of te laten merken sjockte ik achter hem aan, Als hij om keek of iets keek ik hem boos aan

The magic runners - Pagina 5 28vr67p
Groep 1 ~Kira Ochtend

met me mond bijna op de grond keek ik haar aan 'dat is zo awesome' Ik ogen vielen bijna uit me oogkas. 'Dat is zo super vet'  ik stapte iets dichter bij 'Kan je dat ook bij jamie' ik keek haar heel blij aan en hoopvol.

Ik luister naar wat de twee aan het praten waren, soms verdween me gedachte naar Jamie en hoopte dat het goed met hem zou komen, het zou me dus echt geen fliker uit maken als Yaden niet terug zou komen.


The magic runners - Pagina 5 2qxrwox
Groep 1 ~Newt Ochtend

Ik lachte lbij naar meryl, 'Ik weet het niet, Ze verdwenen beide plots' ik keek het water in langs de rivier, 'They will come back' zei ik en sloeg me arme overelkaar heen. 'They will come back' herhaalde ik nog maals

The magic runners - Pagina 5 1z6ct2e
Groep 2 ~Tom Middag

het beest was doorboord met pijlen en zag dood te gaan op de grond 'Let get out of this we don't know what will happen when its dead' ik keke naar lyralinn waarna ik uit de boom sprong en van een afstandje keek naar het dood gaande beest.

The magic runners - Pagina 5 2q2pt01
Groep 3 ~katy middag

ik stond op en wilde Finnegan maar al te graag volgen, want ik had best wel honger gekregen, En... die jongen was en... heel eng.. Hij wist alles over de persoon die we achter gelatne hadden en nu voelde ik me schuldig dat dit gebeurd was.

The magic runners - Pagina 5 2cnuyko
Groep 3 ~Leo middag

'hij had twee kinderen van 5 en 8' zei ik toen ik voelde dat ze opstonden 'John,, was zijn naam' ik opende me ogen, Ze waren even helder blauw maar al snel verandere ze weer naar bruin. 'Hij was gistere jarig hij vierde zijn 42 verjaardag'


The magic runners - Pagina 5 2uq0mqv
Groep 4 ~Kevin Ochtend

Ik lachte breed toen ze me een korte hug gaf, Ik keek der trots aan, en lachte mee om de kinderen, We haddne heel de middag vanalles bijelkaar verzameld en soort van schuil plekken gemaakt voor de nacht, in de kooi had ik een gitaar gevonden niemand was hem kwijt tot een vna de kinderen zie dat er Kevin smith op stond, 'wtf is dit mijn wapen' siste ik boos en keek rond, Iedereen had super wapesn ik een gitaar. De avond viel in en we zaten rond een of andere vuurtje dat iemand had aangemaakt.
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

The magic runners - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The magic runners   The magic runners - Pagina 5 Emptydo jan 08 2015, 21:38

The magic runners - Pagina 5 707x90
Groep 1 ~ Jamie Linden
Jamie stapte flink door voor zijn doen, alsof hij te laat was voor iets. Hij zette zijn voeten niet al de hard op de grond neer though, sinds zijn schouder en alles. Ook had hij het facked up koud. Ookal scheen de zon fel.. net uit koud water komen en dan ook nog eens alleen een boxer aan hebben is niet echt goed voor de happy spirit van je lichaam.
"Gewoon de rivier volgen.." dahct hij. "Heel simpel.. Gewoon die blijven volgen en je komt uiteindelijk weer bij die hemelse plek." Hij keek pijnsend. "I hope..."
Ineens hoorde hij een laag gegrom vanuit 1 van de hoge struiken een paar meter  links van hem. Hij stond meteen stil, bevroren op zijn plek. 'Waht the heell..' zei hij zo zacht dat aleen mensne met haviks oren het konden horen.

The magic runners - Pagina 5 Mm7m0n
Meryl
Ze keek met berouwenis naar de blonde jongen. Ze wist dat hij zichzelf vooral de schuld gaf dat Yaden en Jamie nu weg waren. "Ow Newton..." dacht ze en de slaakte een zachte maar lange zucht.
'Kan je dat ook bij jamie' vroeg Kira naast haar. Ze lachtte weer, dit keer zonder hand voor der gezicht en ook zonder geluid. Het was gewoon een grote glimlach en uitstraalde dat ze toch happy was. Ze keek naar beneden in het water en concentreerde zich. 'Jah dat kan ik, wacht even ik zoek hem.' ze sloot haar ogen en voelde alleen het water bij haar knieen en de wind tussen haar natte haar.
Wat ze vond toen ze hem gevondne had was niet goed. Ze voelde angst, en zijn gedachtens was maar 1 ding, over en over again.. "What the hell was that, what was that, what was that what was that.."
Ze opende haar ogen weer en keek direct naar Kira. 'Er is iets mis!'

The magic runners - Pagina 5 11m7vq1
Groep 2 ~ Lyralinn Dulanaigh
Het drong niet al te snel door tot Lyralinn dat ze inderdaad van haar plek af moest gaan. Draken in hun wereld stonden bekent om de energie straal die ze naar boven bliezen als de ziel eenmaal het lichaam verliet. Als je een van de arme zielen was die in de energie blast terecht zou komen, zou je ziel meteen gevaporized worden. Er zou letterlijk niets meer van je overblijven.
Ernaast staan was oke though, daarom sprong Tommy ook naar beneden. Maar aangezien Lyralinn hoger zat dan Tommy, zou die val haar lelijk kunnen bezeren. Soepel en ontzettend lenig met haar lange benen en dunne torso gleed van van boomtak naar boomtak, steeds verder naar beneden tot ze uiteindelijk aan de andere kant van de draak belande tegenver Tommy.
Ze was net optijd though, want de draak lichtte wit op en de energieblast schoot de lucht in.

The magic runners - Pagina 5 15gqyv8
Groep 2 ~ Griffyn McLean
De draak was verslagen! Griffyn kon het niet geloven. Nog geen half uur geleden ofzo zaten ze in angst voor het wezen en hier lag ie dood voor zijn voeten. Hij slaakte een schreeuw van overwinning, en niemand vond het raar. Hij schaamde zich niet eens. Hij was gewoon te blij dat zo veel mensen het overleefd hadden.
Tommy kwam ineens naast hem terecht, en hij leek net zo blij als ieder ander.
De blast had Griffyn alleen niet verwacht. ijnn haar werd als een vlag bij zee naar achter geblazen en hij moest zijn arm voor zijn gezicht doen om geen zand in zijn ogen te krijgen.
Wat hij toen zag was adembenemend. De energie die vrij was gekomen van de draak was prachtig, en hoe hoger het kwam, hoe mooier en puurder het werd. Het verdween in vele slierten door de lucht en hij moest aan het noorder licht denken.

The magic runners - Pagina 5 34y329s
Groep 3 ~ Finnegan O'Réan
Finnegan stond meteen stil en draaide zich om met een gezicht dat alles sprak dat hij er kapot van was. Hij kon het bijna niet verdragen dat hij verantwoordelijk was voor de dood van iemand, zelfs niet iemand die hen eerst probeerde te doden.
Hij keek Leo aan. Zijn kaak switchte elke keer als hij zijn kaak op elkaar zette. Toen knikte hij kort, aangevend dat hij het door had wat hij en Katie gedaan hadden. Daarna draaide hij zich weer op en liep verder, zijn hand op Katie's schouder om haar mee te krijgen. Het was niet in een vervelende manier.. hij wilde iemand bij hem hebben.

The magic runners - Pagina 5 23kw8x3
Groep 4 ~ Thalia Amoinn
Het vuurtje was in de kooi zelf. Thalia was niet echt een enorme fan van het idee, om elke keer in en uit de kooi de klimmen.. maar iemand had een grote stam erin gelegt. Stevig en groot genoeg om gemakkelijker de kooi uit de komen.
De groep had het idee gehad om een deel van de kooi op te schonen om er te overnachten, aangezien de Lepu's duidelijk niet meer terug zouden komen. Maar toen ze eraan wilde beginnen, waren alle lijken en Lepu's op mistereuze wijze verdwenen. De kooi was leeg. Geen enkel teken dat er een gevecht was geweest.
Met doeken en takken hadden de mensen een hoek van de kooi als slaap plek aangewezen. Bijna iedereen kon erin, aangezien de groep zo verdund was.
Kevin had een gitaar gevonden en Thalia genoot ervan hoe erg hij zich eraan ergerde dat dat zijn wapen was. Ze zat net niet tegenover hem bij het vuur, en kon hem daarom goed bekijken. 'Hey Kev...' zei ze, hard genoeg dat hij het kon horen over het geluid van alle anderen en het vuur. 'Misschien ben je wel zo slecht in het bespelen ervan dat iedereen van je wegvlucht!' ze moest om de gedachten lachen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

The magic runners - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The magic runners   The magic runners - Pagina 5 Emptydo jan 08 2015, 22:05

The magic runners - Pagina 5 2hn8dpj
Groep 1 ~Yaden Ochtend

Met me gedachten ergens anders liep ik naar de grond staren achter Jamie aan, De vis had ik voor me beed en bekeek het af entoe net alsof ik nooit ever vis had gezien, Toen Jamie ineens stil stond had ik dat niet door en liep tegen hem op, Ik voelde hoe de koude slijmerige natte vis sparttelde tussen mijn buik en zijn rug 'Aaah gadver' gromde ik boos en stapte achteru it 'aah bhabahbahba bah! ' 'dude.....' zuchte ik luid, Maar het viel me toen pas op dat hij stond te luisteren naar de bosjes. me blik verkende de bosjes, Zonder enige verdere waarschuwing van het bosje sprong er een zwarte kat uit met flinke scherpe slacht tanden 'oh fak' zonder na te denken sloeg ik de vis tegen de kop van het beest dat in een sprong richting ons kwam zetten, Het was had genoeg om de sprong van het beest te breken.. Maar het maakte het beest niet veel blijer


The magic runners - Pagina 5 28vr67p
Groep 1 ~Kira Ochtend

ME blij glimlach verdween ineens en me ogen drongen bijna de hersens van meryl in om er achter te komen wat er nou mis zou kunen zin 'wat dan wat denk hij wat gebeurd er' Ik keek meteen rond me heen om spullen te pakken en me zelf weer aan te kleden, Ik rende naar me kleding zonder te horen wat meryl te zeggen had, Maar al snel draaide ik me terug naar haar. 'waar waar zijn ze'


The magic runners - Pagina 5 2qxrwox
Groep 1 ~Newt Ochtend

Ik begreep niet waar de meiden he over hadden, HEt zou zeker wel weer meiden praat zijn, Ik ging er maar bij zitten, het was koud heel koud, De wond door me buik deed zeer. En me lichaam voelde slap aan. 'wat gebeurd er?' vroeg ik vermoeid

The magic runners - Pagina 5 1z6ct2e
Groep 2 ~Tom Middag

'we did it' zei ik opgelucht toen ik zag da het beest officieel dood was. Het was zo mooi om te zien hoe de lucht zich vulde met zijn geest, Op dat moment viel er ook een ster naar benede 'The death of a pure soul,' zei ik toen en keek naar de draak. 'I think it didn't want to kill us..' ik had niet door dat ik het hardopzei en keek naar zei recht in de bruine ogen van Griffyn. 'hehe dat was een teamwork eh' zei ik blij en sloeg me arm rond de schouders van Griffyn 'Goed renwerk verricht jongen' ik haalde me hand door zijn haar heen waarnaar zijn haar alle kant op stond, Ik haalde me arm van zijn schouders af en liep naar lyralinn.


The magic runners - Pagina 5 2q2pt01
Groep 3 ~katy middag

Ik kwam een traan in me oog toen hij  vertelde dat hij kindere had, Met me hoofd naar benede liep ik met Finnegan mee, Het voelde fijn at hij me dicht bij hem hield, ik keek vanuit me ogehoeken naar zijn gezicht. Het was me mog noooit opgevallen dat hij een super mooie mond had, ''Nee katy niet aan denken'' ik richte me gezicht zo snel mogelijk naar voren toe, Met me hand die het dichts bij finnegan was pakte ik zijn grijse vest vast, Ik was bang dat hij er misschien vandoor zou gaan. We kwamen aan bij de kooi. En een groep mensen kwam op ons afgestormt om te vragen of we hun konden helpen met het bouwen van een hut

The magic runners - Pagina 5 2cnuyko
Groep 3 ~Leo middag

Ik knikte terug en lied de twee gaan, Ik stond zelf op en verdween ook het bos.

The magic runners - Pagina 5 2iaxsn5
Groep 3 ~Leo's puppet, Drake Middag
Ik had alle informatie van het dode persoon opgenomen en daarna zag ik het opgehaalt worden door de Creators. Niet veel later kwam Leo aangelopen, samen gingen we op zoek naar eten en drinken en een shelter om de nacht door te komen

The magic runners - Pagina 5 2uq0mqv
Groep 4 ~Kevin avond

'heey~!' zei ik op een boze manier maar me gezicht kon niet stoppen lachen, 'Het is dat dit vuurtje tussen ons in zit anders had je deze gitaar van dicht bij gezien' ik hield de gitaar omhoog en deed net of ik haar er mee wilde slaan, haar blauwe ogen waren nu nog steeds helder ookal wbegon het al donker te worden. 'Nee wacht ik ga je doof zingen' zei ik en lachte breed ik sloeg ene paar tonen aan en keek naar het vuur, op een af ander emanier voelde het fijn om te doen. net of ik het gewend was. er kwam een nummer in me op, klink zachtjes begon ik te zingen, Maar al snel had ik door dat het lekker ging en begon iets harder te zingen. tijdens het zingen keek ik in de ogen van thalia, ze gaf me de kracht om door te zingen
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





The magic runners - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The magic runners   The magic runners - Pagina 5 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The magic runners
Terug naar boven 
Pagina 5 van 10Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: