cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 The magic runners

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

The magic runners - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The magic runners   The magic runners - Pagina 9 Emptyzo jan 18 2015, 17:11

The magic runners - Pagina 9 2hn8dpj
Groep 1 ~Yaden begin avond

''Whut kira saw a monster here?'' vroeg ik maar meryl toen ik haar gedachte perongelijk hoorde.

The magic runners - Pagina 9 28vr67p
Groep 1 ~Kira begin avond

de kalkoen werd door meryl klaar gemaakt. ik zat een beetje awkward naar het vuur te staren. Me buik knorde nog steeds dus ik was hella blij dat we nog meer eten kregen,

The magic runners - Pagina 9 2qxrwox
Groep 1 ~Newt begin avond

De groep viel stil. Ik keek rond en toen meryl terug kwam. viel er nog een pijnlijkere stilte. 'so... Let talk about our bloody lifes or something' zei ik en keek de groep rond. 'tell me where your from and stuff'

The magic runners - Pagina 9 1z6ct2e
Groep 2 ~Tom avond

ik keek griffyn aan 'hmm? heb ik dat gezegt dat we daar gaan wonen?' vroeg ik verbaast en krapte over mijn hoofd heen. Daarna lied ik me in het gras vallen 'ik dacht dat ik ze dat we het verder moesten onderzoeken.'
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

The magic runners - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The magic runners   The magic runners - Pagina 9 Emptyzo jan 18 2015, 17:40

The magic runners - Pagina 9 707x90
Groep 1 ~ Jamie Linden
'Talk about our lives?' vroeg hij terwijl hij opkeek van zijn handen. 'Are we on Ophera or something?' hij had duidelijk niet echt behoefte om over zichzelf te praten, maar inderdaad, Newt had wel gelijk. Er viel inderdaad een stilte en het was altijd leuk om iemand beter te leren kennen.
'Kira mag eerst.' Toen kwam Meryl terug, die de nu schone kalkoen boven het vuur hield. 'Of Meryl, I don;t care.' hij haalde zijn schouders op en keek de groep rond. 'Oh nee ik weet het! Laat onze altijd gezellige Yadendie JayJay voor gaan!' hij keek hem met een grijns aan. 'Iedereen wil weten wie je bent.

The magic runners - Pagina 9 Mm7m0n
Meryl
"Oow yeah... wij zagen zelf niets alleen zij blijkbaar wel.. het was weird en ik was er echt pas net dus ik weet ht niet al te goed' ze ging terug op haar plaats zitten en legde de kalkoen boven het vuur om het te laten garen.
'JJ mag eerst!' riep Jamie en Meryl moest glimlachen. Op dit moment had ze heeeel graag gewilt dat ze Yadens gedachtens kon horen want dat zou geweldig zijn. Ze kon de rest horen though. Kira's gedachtens wilde ze graag uit haar hoofd hebben. Ze was nog steeds heleaal aan het flippen en Meryl wist niet wanneer ze zou stoppen. Misschien wel nooit! Newt gedachtens waren rustig, en Jamie's gedachtens waren.. well die waren zoals ze als de beste kon zeggen...normaal vor Jamie's doende.

The magic runners - Pagina 9 15gqyv8
Groep 2 ~ Griffyn McLean
Hij opende zijn mond om iets te zeggen maar sloot het weer toen hij niets wist. 'Oke.' zei hij simpel en keek weer naar het vuur.
De tweeling waren ontzettend luidruchtig en hij luisterde naar hun vrhaal. Het ging over wolven en Scott was duidelijk ook erg geintereseed in het onderwerp.


Laatst aangepast door Spieling op zo jan 18 2015, 19:03; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

The magic runners - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The magic runners   The magic runners - Pagina 9 Emptyzo jan 18 2015, 17:57

The magic runners - Pagina 9 2hn8dpj
Groep 1 ~Yaden begin avond

'' I hope your kidding me...'' Ik had wel iets gehad dat Kira aan het joke was en daardoor de stroom versnelling kwam.. maarals ze het het beest gewekt had door haar joke was het eind van Kira nabij
Newt wilde weer een praten voor de verandering. Jamie stelde eerst kira voor toen ze wilde beginnen stopte ze omdat Mery terug kwam met de kalkoen. Jamie zei ineens dat ik maar moest beginnen, I give him a dead stare nothing more

The magic runners - Pagina 9 Tumblr_n7vwlbg0z71s9tzt7o4_500

The magic runners - Pagina 9 28vr67p
Groep 1 ~Kira begin avond

Ik wilde beginne nmet praten maar Meryl kwam binnen, en ineens begon Jamie over yaden. Ik keek de dopshit aan., 'Ja vertel is iets over jezelf... Kunnen we allemal horen hun klootza...' ik slikte me laatste worden in. 'he jouw gwldige leven is' ik keek hem uitdagent aan.

The magic runners - Pagina 9 2qxrwox
Groep 1 ~Newt begin avond

'oh die kalkoen zit er netjes uit Meryl' zei ik en keek naar de kalkoen die klaar gemaakt word. toen ze yaden porbeerde uit te lokken schraapte ik me keel 'zal ik maar beginnen?' ik wilde niet dat Yaden hoefde te vertellen aangezien hij dat haatte

The magic runners - Pagina 9 1z6ct2e
Groep 2 ~Tom avond

ik sloot me ogen dicht. DAt was geen goeie actie langzaam sukkelde ik in dor de warmte van het vuur en de gezellig heid van de mensen rond me heen
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

The magic runners - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The magic runners   The magic runners - Pagina 9 Emptyzo jan 18 2015, 19:13

The magic runners - Pagina 9 707x90
Groep 1 ~ Jamie Linden
Hij keek best sad toen Newt voorstelde om eerst te gaan. Maar dan nog, zeker wel dat hij benieuwd was naar zijn verhaal. Een beejte lopen te bevriezen voor de rest van de groep, nog kunnen leven met een gapende wond in zijn buik... who the fak can do that!?
Dus hij veranderde zijn positie en ging klaar zitten om naar Newt's verhaal te lusiteren.

The magic runners - Pagina 9 Mm7m0n
Meryl
Ze bedankte Newt voor zijn compliment over de kalkoen en keek blij toen hij voorstelde om eerst te gaan vertellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

The magic runners - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The magic runners   The magic runners - Pagina 9 Emptyzo jan 18 2015, 19:25


The magic runners - Pagina 9 2hn8dpj
Groep 1 ~Yaden begin avond

Ik bleeft dood stil en mijn dead stare naar jamie en kira verandere niet

The magic runners - Pagina 9 28vr67p
Groep 1 ~Kira begin avond

ik luister naar het verhaal 'whut 100 jaar?' vroeg ik verbaast

The magic runners - Pagina 9 2qxrwox
Groep 1 ~Newt begin avond

' ow well,, im newton, aka newt, ben geboren in een grote familie,6 andere broers en zussen, gewoon naar school geweest, rond me 20ste in een glade gekomen, toen voor 100 jaar rondgezwerft opzoek naar yaden' ik vertelde alsof het niks was, 'vragen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

The magic runners - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The magic runners   The magic runners - Pagina 9 Emptyma jan 19 2015, 10:55

The magic runners - Pagina 9 707x90
Groep 1 ~ Jamie Linden
'Were your sisters hot?' vroeg Jamie meteen toen Newt vroeg of er nog vragen waren.  Hij keek de blonde jongen aan alsof hij ook echt daadwerkelijk een antwoord verwachtte. Toen haalde hij zijn neus op. 'I'm hungry again.' Hij keek van Newt naar de kalkoen en zuchtte toen hij zag dat het nog niet klaar was. 'Sweet bird needs to burn faster..' zei hij zahctjes.

The magic runners - Pagina 9 Mm7m0n
Meryl
'Newton... how can you live for a 100 years?' vroeg Meryl met een klein stemmetje. "Geen wonder alle herinneringen..." dahct ze. Ze deed haar benen dichter tegen haar lichaam aan en omhelste ze met haar dunne armen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

The magic runners - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The magic runners   The magic runners - Pagina 9 Emptyma jan 19 2015, 20:31


The magic runners - Pagina 9 2hn8dpj
Groep 1 ~Yaden begin avond

Ik bleeft dood stil en mijn dead stare naar jamie en kira verandere niet. Newt begon tw vertelle. Get was raar om een deel van je leven te horen uit andermans mond. Afe wn toe kreunde in of zuchte als ik het er niet mee eens was. 'it was a hell' gooide ik er tussen door roen newt vertelde over dat ik.hem vergeten was. Newt onderbrak het verhaal om te eten. I smiled. ''some things never change" dacht ik terwijl ik een poot van.kira aan pakte. Kira keek me niet aan.

The magic runners - Pagina 9 28vr67p
Groep 1 ~Kira begin avond

Met openmond luisterde ik. Eerst was het ongeloofwaardig maar al snel vergat ik de hapening tuasen mij enjamie en luisterde naar het verhaal. Sommige stukke snapte ik niet helemaal. Maar het was apart om.te horen YAden had gevoelens.. Nu dat was een van de dele dat ik niet kon geloven. Ik vond get jammer toen newton stopte met een clifhanger. Maar hij had gelijk eten was gen slecht idee. Ik verdeelde de kalkoen die bijna uit elkaar viel van gaarheid. Ik gaf jamie een stuk borst net als meryl. En newt en yaden kregen de poten zelf nam om het overige vlees. Ik propte een stuk in me mond. 'Come on tell.us more.' zei ik.richting neqt. Het was grappig ik was eigenlijk vergeten dat we jn een game zaten waar we eigenljjk elkaar moeste vermoorden. Hier in de groep hing een toch wel ontspanne sweer. Gezellig verhaaltjes veetellen bij een knapperend vuurtje met het geluid van krekels en een waterval. Zo zou ik het wel lang uit kunnen.houden!

The magic runners - Pagina 9 2qxrwox
Groep 1 ~Newt begin avond
Ik keek van jamie naar yafrn yerug naar jamie ik moest best hard lachen toen hij vroeg of mijn zusjes knap zijn. 'yeah they where bloody handsome!' antwoorde ik lachend. Meryl en kirq keken geschokken toen ik vertelde dat ik al 100 jaar rond zwierf. 'well thas a bloody funny story you know'. Ik ging verzitten. Hier door schoot er een pijn vlaag door mijn buik. Ik beed ik me lip. I look at my stomach with a grimace 'shuck it, that hurts like a mother.' ( quote newt page 260 maze runner) daarna keek ik weer op richtibg yaden. 'that puece if shank saved my life to many times' zei ik en keek naar yaden die zich nu wegdraaide. 'Vele keren. Can kanker being shot. That bloody last one.. Changes everthing. The godfairy or something...werd boos. Yaden misbruikte zijn kracht om mij langer te laten leven. Wat tegen de regels is. Hierdoor werd hij gestraft. Hij zou alle positieve dingen aan vriendschapen en liefde vergeten. En mij vergeten. ' yaden kuchte even 'it was a hell' zei yaden. Ik glimlachte baar hem. ' ik werd ook gestraft voor het vragen of ik hem nooit zou vergeten. Wanneer yaden zijb powers vroeger lied zien moest hij uot hun leven verdwijnen dat was gewoon een regel. Iederen moest hem vergeten. I ask him everytime.. Ever bloody time to.spare my memories. He did' ik keek naar de kalkoen deze was nog alng niet gaar terwijl hij wel steeds beter begon te ruiken 'ookal gign hij jaren weg. En had hij werer duizende dingen.mee gemaakt. hij kwam.altijd terug. 'voor een nornaal.persoon was hij maar een paar maanden weg. Hij vertelde dat hij na een bepaalde tijd terug werd getrokken naar de plek waar ik op de moment leefde. Let say it life wasnt bloody easy. '. Weer keek ik naar de kalkoen. ' oh well. That moment i was cracked. And shot by my best friend thomas.' ik keek.naar yaden. 'i was supost to.day. But there was yaden. Saving my bloody butt. Hij lied thomas de gedachte houden dat ik dood was. En ik zou met yaden mee gaan. Toender tijd was ik.hem echt dankbaar. De duister van de dood wil je niet mee maken ' ik zag dat de kalkoen al aardig gaar begon te worden en me buik knorde als een gek. 'well. Like he said before the bloody god fairy wasnt bloody happy with this act of kindness. So she cuised yaden. And let ne wander around. Still keeping my memories. After 20 years i begged her to give yaden and me a second change. And she did. I needed to let him remember.' ik winkte naar yaden. Daarna naar de kalkoen. 'hear next story after the meat. Im bloody hungry' ik zag hoe.kira knikte en de kalkoen van het vuur haalde en verdeelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

The magic runners - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The magic runners   The magic runners - Pagina 9 Emptydi jan 20 2015, 19:58

The magic runners - Pagina 9 707x90
Groep 1 ~ Jamie Linden
'Wauw,,' begon Jamie, die mijn mond volhad en nog een hap erbij nam onder het eerste door te slikken. 'Jeetje zo lang leven,,, wat doe je allemaal in de tussentijd?? Like,,, ik verveel me al binnen 3 dagen, kan je nagaan 100 jaar!' hij stopte met praten om zijn mond leeg te krijgen. 'Je moet me toch 1 ding vertellen. 100 jaar en er dan nog zo smooth uitzien??' hij deed zijn hoofd een beetje naar links en zijn ogen een beetje in spleetjes. Nog steeds dat hoofd trekkend nam hij nog een hap en kauwde er flink op. Niet veel later keek hij daar weer naar, te hongerig om Newt nog langer zo aan te blijven staren. 'Can't wait 'till your next story though!' zei hij.

The magic runners - Pagina 9 Mm7m0n
Meryl
Meryl luitserde aandachtig en probeerde om Newt's gedachtens zo veel mogelijk uit haar hoofd te krijgen. Het was niet altĂ­jd leuk om alles al van te voren te weten en ze verlangde naar een goed verhaal. Ze kon niet wachten om het van de rest van de groep ook te horen! Ze zette haar kalkoen naast zich neer om het af te laten koelen en legde haar kin op haar knieeen terwijl ze keek hoe Newt aan het eten was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

The magic runners - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The magic runners   The magic runners - Pagina 9 Emptydi jan 20 2015, 20:49


The magic runners - Pagina 9 2hn8dpj
Groep 1 ~Yaden begin avond

*lusiterd

The magic runners - Pagina 9 28vr67p
Groep 1 ~Kira begin avond

ik vond dat hij het laatste stukje iets te snel afgeraffelt had, Waarom kon hi jdat niet gewoon zo vertellen als voor het eten Ik zucht een draaide me naar Jamie 'Ja vertel is'

The magic runners - Pagina 9 2qxrwox
Groep 1 ~Newt begin avond

Ik was net zo lekker aan het eten, Maar iedereen staarde me aan, Op Yaden na, 'okay okay.. Ik had een aantal jaren om hem te zoeken EN ik vond hem ook. Na 2 jaar zoeken. Maar hij herkende mij niet. hij heeft me vervloekt en bijna vermoord, Hierdoor kwam die godfairy ding terug en gaf me een ander uitelijk, en leeftijd. Dit ging denk ik 20 keer zo door. Ik swist tussen leeftijd en alles. Het was vermoeidn Maar ik ben niet iemand die snel opgeeft. Ik kreeg nog 1 kans. een kleine kans om Yaden te overtuigen. Ik mocht zelf de leeftijd bepalen. eentje die ik nog niet geweest as en dat was 8jaar. De leeftijd waar ik Yaden voor het eerst ontmoeten, Na veel gezeur kwam ik dan toch bij hem n de buurt en BAM hier zitten we met ze alle gezellig rond het vuur. Zo done' ik keek rond ''Jamie your turn'
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

The magic runners - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The magic runners   The magic runners - Pagina 9 Emptydi jan 20 2015, 21:20

The magic runners - Pagina 9 707x90
Groep 1 ~ Jamie Linden
Hij stikte zowat toen Newt ineens hem de beurt gaf. Hij hoestte twee keer en veegde zijn mond af met zijn mouw. 'Okee.. uuhm.' hij keek Newt aan, zoekend naar inspiratie om zijn verhaal te starten. Hij wilde het wel vertellen op zich, maar ook weer niet .. he didnt reallly know...Dus hij begon met de meest logischste van allemaal... 'Hoi, ik ben Jamie.' Het verhaal ging snel daarna. 'Ik ben 25 jaar ouden kom uit engeland. Zoals jullie al hebben gezien kan ik teleporteren.. 'jumpen' noem ik dat, not only me, but the rest too. Don't think for a second that I am the only one.' hij grijsde en keek hoofdchuddend omlaag. 'Ik ontdekte het toen ik 5 was.. en sinds dien ben ik van hop naar her verhuisd. Meegesleurt door mijn ouders om me veilig te houden van de Paladins?
'Wat zijn Paladins?' vroeg Meryl meteen, haar grote ogen leken te branden op hem toen Jamie haar aankeek.
'Paladins kill jumpers, I eventually killed Paladins.. class dismissed.' zei hij met een kleine hint van een glimlach om zijn mondhoeken en zijn wenkbrauwen hoog staand. Toen neimand reageerde zuchtte hij. 'They killed my mom...' zei hij, met een takje in het zand prikkend. 'Dus zoals ik al zei, we reissde de hele wereld rond tot mijn vader ook van me weggenomen werd. Rond mijn 7de was ik op mezelf en werd ik door een oudere man in huis genomen. Hier bleef ik tot een jaar of 12 ofzo??? Ik heb dat een beetje van uit mijn hoofd gewist. Daarna maaktte ik mijn lair. Jamie's lair, en ik ga niet zeggen waar het was en jij *wijst naar Meryl* houdt je mond dicht want ik weet dat jij het weet.'
-lees Meryl-
'David kwam toen... oh david david...' Hij zei de laatste twee woorden met een lach en hij schudde zijn hoofd weer toen hij eraan terug dacht. 'Dacht dat ie alles zelf kon doen de little bastard. Shit happened and he practically destroyed everything that I had..' hij keek naar het vuur maar lied zich niet meedrijven met zijn herinneringen. 'En kijk eens waar we nu zijn dan!' hij gaf de groep een glimlach. 'Kira's beurt!!'

The magic runners - Pagina 9 Mm7m0n
Meryl
Meteen hield ze haar handen omhoog maar de knikte wel. Ze wist waar zijn Lair zich bevond. Ze wist ook dat het vernietigd was door een andere jumper genaamd David. Verder wilde ze nog niet kijken, ze wilde het zelf horen.
-lees jamie-
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

The magic runners - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The magic runners   The magic runners - Pagina 9 Emptydi jan 20 2015, 21:23

The magic runners - Pagina 9 2hn8dpj
Groep 1 ~Yaden begin avond

ik lachte binnen monds 'hop nar her.' zei ik lachend en schudde me hoofd 'Je neemt dat jumpe wel heel lettelrijk' ik zei het niet al te hard maar als zachte onder comment.

The magic runners - Pagina 9 28vr67p
Groep 1 ~Kira begin avond

'aawh.. beter dat je ze ook omlegt' zei ik trots en luisterde aandachtig. Het was zo intersant. Maar dat hield snel op toen i moest vertellen. 'aawh warom zo kort? en wat deed david dan en en ....' ik had te veel vragen, Maar het was nu mijn buurt om te vertellen

'nou ik ben kira, 24 jaar, ik heb vr lange tijd in NEw york geleeft, Daarna ben ik naar beacon hills gegaan. Voordat ik in beacon hill was was ik gewoon normaal. Just a teenage girl going to school' Ik zucht en dacht even aan scott 'Ik ontmoete daar vele vrienden die net zo als ik waren, Scott mccall , Stiles stilinski, Lyda Allemaal unike personen, Sommige waren weerwolfe nandere banshees, het was echt een leuke tijd. Op het feit na dat we allison verloren. noujah daarna is het uitgegaan utssen mij en scott. Het liep gewoon niet lekker, I ben terug verhuist met me ouders naar new york en daaran ben ik hier beland.' ik haal de me schouders op. Mijn leven klink ineens niet zo boeiend als de meeste, Ik was ook vrij normaal. 'Meryl jij bent'
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

The magic runners - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The magic runners   The magic runners - Pagina 9 Emptywo jan 21 2015, 10:03

The magic runners - Pagina 9 707x90
Groep 1 ~ Jamie Linden
"Banshees??" dacht hij maar hield zijn mond dicht. Zijn beurt om te praten was geweest en dat wist hij. Meryl's beurt nu en hij was er best benieuwd naar... iemand die iemand anders gedachten kan lezen moet wel interessant zijn.. toch?
Het verhaal was interessant en hij luisterde aandachtig. Maar er kwam niets over haar powers en dat wilde hij juist graag weten. 'Hoe kon je aan je Xavier krachten??' vroeg hij toen hij dacht dat het verhaal gestopt was.

The magic runners - Pagina 9 Mm7m0n
Meryl
Meryl's wangen werden meteen rood en ze keek naar beneden met een klein lachje. Ze deed haar haar weer terug achter haar oren, ookal was dat niet nodig.
'Mijn naam is Meryl Pond.. ik weet niet hoe ik hier terecht ben gekomen en ik wil meteen even zeggen dat ik het fijn vind dat jullie mij in de groep willen hebben. Veel beter dan daar blijven.' ze wees met een snel gebaar naar de open plek toe en deed haar hand snel weer terug waar het eerst was, dicht bij der. 'Ik ben 17 jaar oud en ik ben opgegroeit op een boerderij met mijn vader, moeder, zus en stiefzus. Het was eigelijk een hele normale familie... mijn vader was een dieren dokter en mijn moeder hield mee met de boerderij zelf. But.. alles veranderde toen mijn moeder ziek werd, en de rest van mijn naaste familie ook. Een verschrikkelijke ziekte... En mijn vader dacht dat er een cure voor de ziekte was alleen die was er niet...' ze keek heel de tijd naar beneden toen ze dit alles zei. 'Toen kwam er een groep 'survivors' langs en die bleven voor een hele lange tijd. De ziekte bleek mensen die dood gingen terug te laten komen als Walkers. Ze schoten heel mijn familiee overhoop omdat ze al dood waren.' een tijdje was ze stil en je kon zien dat ze diep in gedachten was. 'Uiteindelijk gingen we met de groep mee, de boerderij was niet meer veilig. We hebben rondgereisdt tot we een verlaten gevangenis vonden. Dat werd ons nieuwe huis en we hebben er hard voor gewerkt.' Ze keek op voor de eerste keer sinds dat ze begonnen was met praten. 'En nu ben ik hier...' ze glimlachtte flauwtjes.
Jamie vroeg iets over haar krachten en ze keek weer omlaag. 'Om eerlijk te zijn... ik weet niet waar ik mijn powers vandaan heb. I just... had it....'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

The magic runners - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The magic runners   The magic runners - Pagina 9 Emptywo jan 21 2015, 10:20

The magic runners - Pagina 9 2hn8dpj
Groep 1 ~Yaden begin avond

''meryl de open plek is de andere kant op'' zei ik tegen haar in me gedachtens.

The magic runners - Pagina 9 28vr67p
Groep 1 ~Kira begin avond
Nu voelde ik me helemaal schuldig. Ik had beide ouders nog enzo en dat terwijl ik altijd zeur en zeik over hoe kut mijn leven was WAt deze mensen mee gemaakt had was gewoon heftig. Stil keek ik voor me uit en luisterde ik werd met de keer stiller, Toen meryl vertelde dat haar familie al dood was en daarna weer dood geschoten werden slikte ik hard. Ik sloeg me arme rond me knieen heen. Zin in kalkoen ahd ik niet echt meer. 'MAar wat kan je precies doen, Buiten het gedachtens lezen?'

The magic runners - Pagina 9 2qxrwox
Groep 1 ~Newt begin avond

'Girl losing your parents like that is bloody horrible' zei ik en keek ze aan. Deze generatie had duidelijk niks mee gemaakt van de flare en daar was ik echt lbij om. maar toen die meis vertelde over die cure.. schrok ik est wel''dat klonk als de flare..''
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

The magic runners - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The magic runners   The magic runners - Pagina 9 Emptywo jan 21 2015, 10:34

The magic runners - Pagina 9 707x90
Groep 1 ~ Jamie Linden
*luisterd*

The magic runners - Pagina 9 Mm7m0n
Meryl
'Wat ik kan doen?? Ow ik kan goed overweg met een pistool. Ook kan ik goed zingen, alleen ik weet zeker dat niemand dat wil horen.' ze werd nog roder dan dat ze al was. 'Ook kan ik goed voor andere mensen zorgen, vooral met kinderen... Ik weet het niet echt..' ze dwaalde af met haar woorden omdat ze dacht dat ze aan het ratelen was. 'De open plek is de andere kant op "Dat wist ik wel." zei ze snel en keek Yaden aan, schouders een klein beetje ophalend. "Nu is het jou beurt though... ready to talk about yourself??? Teminste... wat Newton nog niet verteld heeft enzo.." Ze gaf hem een knik van bemoedeging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

The magic runners - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The magic runners   The magic runners - Pagina 9 Emptywo jan 21 2015, 11:05

The magic runners - Pagina 9 2hn8dpj
Groep 1 ~Yaden begin avond

ik schudde me hoofd toen ze in mijn gedachte zei dat ze het wel wist en dat ik nu aan de buurt was, Op dat moment draaide alle gezichte naar mij toe. 'euuhm... Ik ben Yaden... .laten we het niet hebben over de leeftijd en jah newt heeft alles al verteld' zei ik snel en stond op om de grot uit te lopen. Ow hell no dat ik dingen ga vertellen

The magic runners - Pagina 9 28vr67p
Groep 1 ~Kira begin avond

'oh kan je vechten met je wapen dat je nu hebT?' vroeg ik geintersteeds anders wilde ik het haar best leren. misscehin was ze net zun snelle leerling als ik was met mijn katana

The magic runners - Pagina 9 2qxrwox
Groep 1 ~Newt begin avond

*uister aandachtig
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





The magic runners - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The magic runners   The magic runners - Pagina 9 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The magic runners
Terug naar boven 
Pagina 9 van 10Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: