cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 The magic runners

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
AuteurBericht
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

The magic runners - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The magic runners   The magic runners - Pagina 8 Emptydi jan 13 2015, 20:57

The magic runners - Pagina 8 707x90
Groep 1 ~ Jamie Linden
"Dammit dat bos is hella groot..." dacht hij terwijl hij door het bos hee flitste op top snelheid. Nergens was ook maar 1 beest te zien en Jamie begon de hoop op te geven eigenlijk.
Toen stond hij ineens stil. Hij was achter een boom gejumpt en zag een grote kalkoen lopen. Zijn kleuren waren prachtig om heel eerlijk te zijn. 'Rookie...' zei hij zacht. 'no idea what's coming...' hij keek rond om de plek te kunnen herinneren en jumpte daarna weer terug naar waar hij Kira had gelaten.

The magic runners - Pagina 8 Mm7m0n
Meryl
Ze lachtte om Yadens woorden. Ze had ze niet verwacht en deed haar hand weer voor haar mond. Dit verdween however toen Newt ineens begon te reageren op Yadens woorden. Ze ging recht zitten, wat nogal ongemakkelijk was aangezien haar benen naar haar lagen en ze nu dus in een hele vervelende houding zat. 'Newton?' zei ze hardop, maar Yaden en Newt kijkend om en om. 'Praat nog eens zo! Met meer boosheid erin blijkbaar werkt het!'

The magic runners - Pagina 8 11m7vq1
Groep 2 ~ Lyralinn Dulanaigh
De spullen eruit halen was totaal geen probleem. Alle mensen die dicht genoeg bij de rand zaten waren allemaal bereid om te helpen, waardoor het niet lang duurde tot de kooi helemaal leeg was.
Sommige mensen herkende dingen die van hun waren. en doordat andere mensen zagen dat andere mensen dingen herkende, gingen die mensen ook weer zoeken. En zo werd het een soort van te kleine rommelmarkt met te veel mensen erop.

The magic runners - Pagina 8 15gqyv8
Groep 2 ~ Griffyn McLean
'Dit is van mij!' riep iemand en Griffyn keek op. 'En dit is van mij!' riep weer iemand anders. Het ging zo maar door en het ging zo maar door. De nieuwschierigheid kwam flink naar boven bij hem, tot het punt dat hij zelf ook opstond en tussen de spullen ging zoeken.

The magic runners - Pagina 8 34y329s
Groep 3 ~ Finnegan O'Réan
'Shut up you blond fool!' riep een man van achterin de tent en Finnegan keek wanhopig in die richting. 'Shut it yourself!' riep hij terug in een zwaar engels accent.
Ineens kwam er een slanke hand op zijn schouder en hij draaide zich meteen om, geschrokken van het plotselinge gevoel. Het was een oudere dame met lang bruin haar. Ze keek hem vriendelijk aan en hurkte naast hem en de jongen. Ze legde haar hand op de jongen's wang en voorhoofd, daarna checkte ze zijn pols. 'Hij is gezond, alleen uitgeput.' Ze ging weer recht zitten en keek naar Finnegan. 'Hij zal morgen weer wakker zijn, maak je je maar geen zorgen.' een glimlach verscheen op der gezicht. 'Je hebt goed gehandeld though, om hem uit het bos te halen... als hij daar langer had gelegen had hij het inderdaad niet overleefd. Hoe wist je dat hij daar was?'
'Ow uuh... een voorgevoel I guess...' zei Finnegan snel. De vrouw knikte, hem aankijkend met een staar en ging toen weer terug naar haar eigen slaap plek. 'Weltrusten jongen.' 'weltrusten, ma'am...'


Laatst aangepast door Spieling op di jan 13 2015, 21:24; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

The magic runners - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The magic runners   The magic runners - Pagina 8 Emptydi jan 13 2015, 21:04

The magic runners - Pagina 8 28vr67p
Groep 1 ~Kira begin avond

ik had me tasje te pakken. noujah 5 tasjes zonder baasje der zaten allerlei dingen in maar ik had geen tijd om het te bekijken Jamie stond weer voor me, ik keek hem aan 'en?'


The magic runners - Pagina 8 2hn8dpj
Groep 1 ~Yaden begin avond

Ik lachte om Meryl reactie 'hehehe, Zo zie je maar hoe ik altijd tegen hem praatte' lachte ik en sloeg me hand tegen me hoofd aan. Ik keek terug naar newt die langzaam smolt. Toen ik met een brede glimlach terug naar Meryl keek probeerde ik snel weer normaal te kijken wat niet bepaalt lukte, 'Ik meen het...'siste ik weer naar newt die steeds verder dooide.

The magic runners - Pagina 8 1z6ct2e
Groep 2 ~Tom begin avond

met me arme over elkaar keek ik naar de groep, meer als een troste vader van 97 man. Toen ik dat dacht ging ik iets rechter staan en deed me broek goed 'wel, dan heeft deze tommy niet stil gezeten'' me gedachten waren even fackep up dat ik stond te grijzen en mezelf wel voor me hoofd kon slaan, Het was gewoon gezellig zoals alle spullen werden opgezocht en uitgeleeld. uiteidelijk bleef er 1 ding over, Johnar harfor stond er op. het was een foto. van de jogen die zelfmoord gepleegt had met een beeld schone meid. waarschijnlijk zijn GF. Ik keek er naar met pijn in me hart.'arme jongen.

The magic runners - Pagina 8 2q2pt01
Groep 3 ~katy middag

Finnegan was zo druk bezig met de jongen dat ik allen zat en naar hem keek. Gelukkig kwamen drake en leo even bij me zitten. We prate voor minstend 30 min.


Laatst aangepast door Evilian op di jan 13 2015, 21:50; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

The magic runners - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The magic runners   The magic runners - Pagina 8 Emptydi jan 13 2015, 21:39

The magic runners - Pagina 8 707x90
Groep 1 ~ Jamie Linden
'Happy thanksgiving!' zei hij en meteen daarna jumpte hij, samen met Kira naar de plek waar de kalkoen nog steeds kalkoen aan het zijn was. Jamie en Kira stonden nu op dezelfde plek als waar Jamie eerder nog alleen stond. 'See that..' hij wees naar e kalkoen. 'Dat is ons avondeten.' Hij lachtte heeel zachtjes. 'En nou weet ik toevalling dat jij een vuur kitsu nogwat bent dus aan jou de prachtige eer om dat dier dood te maken.' HIj deed een gebaar alsof hij Kira als eerste door een deur liet gaan. 'Na u.'

The magic runners - Pagina 8 Mm7m0n
Meryl
Het was prachtig om te zien dat Newt duidelijk zo veel van Yaden hield dat hij meteen op zijn stem reageerde.
Het was een sprankje hoop voor Meryl die ze nodig had om voor zichzelf weer hoop te krijgen.

The magic runners - Pagina 8 11m7vq1
Groep 2 ~ Lyralinn Dulanaigh
'Oi peasly boy! wa are yu lookin' a'?' riep Lyralinn in een zwaar schots accent terwijl ze aan kwam lopen. Ze had een gouden kettinkje om die ze gevonden had. Er ging een kleine, donker blauwe hanger aan en het leek alsof de sterren erin gevangen zat.
'Are yu feelin' nostagic or somethin?' jokete ze en ze gaf Tommy een por in zijn arm.

The magic runners - Pagina 8 15gqyv8
Groep 2 ~ Griffyn McLean
*zoekt rond*

The magic runners - Pagina 8 34y329s
Groep 3 ~ Finnegan O'Réan
Nu hij wist dat alles goed was met de mysterieuze jongen, en toen hij zag dat Katie al in gezeldschap was van Drake... had hij maar besloten om weer wat te gaan slapen. Wakker worden na een nachtmerrie is nooit leuk. Dus hij ging naast de jongen liggen, op een niet awkward manier en legde zijn hoofd ten rustte. Luisterend naar de rustige ademhalingen van de jongen naast hem, viel ook hij snel in slaap.


Laatst aangepast door Spieling op di jan 13 2015, 22:38; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

The magic runners - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The magic runners   The magic runners - Pagina 8 Emptydi jan 13 2015, 21:55

The magic runners - Pagina 8 28vr67p
Groep 1 ~Kira begin avond

even kwam  ik blij van de awesome sprong maar Jamie had me nog geen eens de kans geven of de katana zat al in de kalkoen 'oh je gaf me de eer?' zei ik toen ik me katana terug ging halen. 'Jij jumpt misschien maar ik was dit keer sneller' ik keek trots net of ik een wedstijd gewonnen had.

The magic runners - Pagina 8 2hn8dpj
Groep 1 ~Yaden begin avond

Ik zag hoe hij ontwaakte en ik keek naar meryl ''your turn'' zei ik tegen der in me gedachte en stond op om weer terug naar buiten te gaan

The magic runners - Pagina 8 2qxrwox
Groep 1 ~Newt begin avond

Ik hoorde een stem in de verte 'keer terug newt and keep your powers save his life.' zei de licht gevende stem. Ik voelde geowon hoe ik terug gezogen werd naar het heden, Me lichaam werd weer armen en met een grote haplucht opende ik me ogen, Me puppille trilde alle kanten op en in een grote sjock straarde ik voor me uit.

The magic runners - Pagina 8 1z6ct2e
Groep 2 ~Tom begin avond

ik schudde me hoofd 'nee niet van mij' ik draaide de foto om en lied hem aan lyralinn zien, 'Johnar zo heette die jongen die vandaag gestorven is' ik stopte de foto in mijn tas en ging verder 'nog iets gevonden lyralinn?' vroeg ik terwijl we rond liepen.

The magic runners - Pagina 8 2q2pt01
Groep 3 ~katy middag

Ik zag hoe finnegan ging slapen naast de jongen, Ik voelde me vervangen. Hij kon alleen nog maar aan de jongen denken, sinds de nacht merry, Waar had hij overgedroomt dat hem zo roekelings het bos in jaagde. En zo recht naar de jongen. Hij had zijn leven gered. Het was zo apart, Leo en Drake konden het ook niet uitgelegt krijgen Leo vertelde wel dat hij ongeveer wist wat hij gedroomt had meer niet hoe hij zo roekeloos geworden was. we praatte tot de de zon weer op kwam. Veel trek in slapen had ik toch niet. Finnegan lag te slapen naast de jongen
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

The magic runners - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The magic runners   The magic runners - Pagina 8 Emptywo jan 14 2015, 20:52

The magic runners - Pagina 8 707x90
Groep 1 ~ Jamie Linden
Verbaasd keek hij Kira aan. Hij deed zijn mond open om iets te zeggen maar sloot hem weer toen hij niets wist. Diep nadenkend of hij echt écht niets wist, deed hij zijn mond hoeken naar beneden in een extressed look.
De kalkoen was nu al bijna leeg gelopen kwa bloed, wat een goed teken was. Hij haalde het niet in zijn hoofd om het dier van Kira af te pakken thoguh, hij wist wel beter. Samen sprongen ze terug naar de grot.
'Oi.. .waar de hell.. ow wacht ze zijn daar oke.' zei Jamie toen hij Meryl en Yaden niet meer zag. Hij jumpte naar het drietal toe om het goede nieuws te vertellen over het eten.

The magic runners - Pagina 8 Mm7m0n
Meryl
De onzekerheid droop van haar gezicht toen Yaden ineens opstond en wegliep. Zij kon dit niet alleen! Ze had het al geprobeerd en niets had geholpen.. en toen kwam Yaden en was er ineens meer beweging! 'Waarom nu weggaan!?' vroeg ze, lichtelijk kwaad omdat ze niet wist wat hij aan het doen was.
Veel tijd had ze eigelijk niet omdat Newt wakker schrok en naar adem aan het snakken was. Snel en soepel stond ze op en was bij zijn zij in een lightsnelte. 'Newton..' zei ze zacht maar sterk. 'Newton blijf wakker oke,, alles komt goed.' ze legde haar hand weer op zijn wang en was blij om te voelen dat deze weer een normalere temperatuur had gekregen.

The magic runners - Pagina 8 11m7vq1
Groep 2 ~ Lyralinn Dulanaigh
Ze gebaarde het woorde 'Oww..' met haar mond en rolde met haar ogen naar beneden. 'Sorry to hear that..' zei ze onzeker, ze keek naar Tommy vanaf de zijkant. 'Nog iets gevonden Lyralinn?' vroeg hij, het ding van Johnar wegstoppend. 'Yeah actually.. I did.' ze graap naar de hanger om haar nek. 'Ik weet niet... ik zg het liggen en dat weird ass gevoel kwam naar boven alsof  ik het al heel mijn leven ken ofzo..' ze glimlachte toen ze de hanger door haar vingers liet rollen. 'Plus het is ontzettend mooi, moet je zien.' ze liet hem zien en stopte hem daarna weer onder haar shirt. 'De mensen zijn in ieder geval ook klaar met uitzoeken zo te zien. En aangezien het al donker begint te worden kan het geen kwaad om nog een paar kampvuren aan te leggen. We zijn met vele overgebleven dus 1 kampvuur zou niet genoeg zijn.'

The magic runners - Pagina 8 15gqyv8
Groep 2 ~ Griffyn McLean
*doet dingen... i dunno XD*

The magic runners - Pagina 8 34y329s
Groep 3 ~ Finnegan O'Réan
*slaapt*
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

The magic runners - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The magic runners   The magic runners - Pagina 8 Emptyvr jan 16 2015, 11:47

The magic runners - Pagina 8 2hn8dpj
Groep 1 ~Yaden begin avond

ik hoorde gewoon dat meryl boos was dat ik weg ging. I kkwam terug 'eten?' zei ik en hield de vissen omhoog.Ik legde de vis neer en keek naar Meryl en Newt, ik wist niet dat Jamie en Kira ook eet  aan het halen waren.  Ik ging zitten en keek uit me ooghoeken naar newt en Meryl terwijl ik het vuur aan zetten, Ik had vis al ontleed en op een stokje gezet, toen verschenen Jamie ne kira met een kip.. ik bedoel kaloen,

The magic runners - Pagina 8 28vr67p
Groep 1 ~Kira begin avond

we flitste weer terug naar de plek Meryl en die asian waren weg, Daarna flitste we naar de grot en daar vonden we Yaden bij een vuurtje met vis dat al bijna klaar was Een newt die met Meryl aan het praten was, Net of er niks gebeurd was.

The magic runners - Pagina 8 2qxrwox
Groep 1 ~Newt begin avond

Ik schudde me hoofd en keek de grot rond'what the bloody hell are you doing' vroeg ik toen ze met haar hand langs mijn wang ging, Ik keek der aan 'I guess i felt a sleep' lachte ik, Ik stond op en hielp Meryl ook omhoog. 'Ik heb honger' lachte ik en wreef over mijn buik heen

The magic runners - Pagina 8 1z6ct2e
Groep 2 ~Tom begin avond
'das zeker een mooie, ik stapte met haar mee richting het midde van het gras. De vermoeidheid kwam binnen Ik wreef in me ogen en keek rond, Het rennen en vechten was zwaar vermoeiend, ik schraapte me keel 'Jongens en meisjes mag ik heel evne jullie aandacht,' i kwachte tot de meeste luisterde 'Laten we kampvuurtjes maken en ons klaar maken voor de nacht' ik was vrij moe om goed te reageren
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

The magic runners - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The magic runners   The magic runners - Pagina 8 Emptyvr jan 16 2015, 12:17

The magic runners - Pagina 8 707x90
Groep 1 ~ Jamie Linden
'Hey!' riep Jamie toen hij de vis zag. 'Waar hebben jullie die vandaag, wij zijn juist uit deze plek gegaan om eten te gaan halen wat the hell is this?' vroeg hij in een lange zin, niet een keer stoppen. Hij stapte op de vis af en het leek even of hij het om wilde gooien ofzo.. maar toen ging hij door zijn knieen heen en ging in kleermakerszit zitten. 'Niet dat je mij hoort klagen... maar what the hell I am very confused here.'

The magic runners - Pagina 8 Mm7m0n
Meryl
Ze haalde haar hand meten weer weg en werd rood. 'Sorry..?' zeize zachtjes en keek hoe Newt opstond alsof er noooit iets gebeurt was.
Aan de ene kant was ze blij dat de jongen nu niet meer in pijn was ofzo.. aan de andere kant voelde ze zich naar beneden gehaald omdat het nu lek alsof ze geen kut gedaan had. Toen ze dat dacht schudde ze haar hoofd. Ze kon zo niet denken. "Wees niet zo egoistisch Mer'!" zei ze tegen zichzelf en keek hoe Jamie en Kira verschenen met een grote vogel in hun handen.

The magic runners - Pagina 8 11m7vq1
Groep 2 ~ Lyralinn Dulanaigh
Vanuit haar ooghoeken hield Lyralinn Tommy in de gaten. Ze had meteen door dat iets niet helemaal goed was toen Tommy begon te praten tegen de mensen groep.
Dus ze stond daar nu, naast Tommy met haar ogen een brandplek in zijn slaap aan het branden, hopend om enig puntje te zien wat niet goed zat. Uiteindelijk hield ze het op moeheid. De manier waarop zijn schouders iets naar beneden hingen, de manier hoe hij zijn zinnen eindigde. En zelfs vanaf de zijkant kon je het aan zijn ogen zien.
Lyralinn zuchtte. Ze snapte dat hij moe was, geen wonder na zo'n lange dag rennen en alles... en dan nog dat gevecht met dat monster. Zelfs al hadden ze alleen een arrow afgevuurt het kostte toch spanning.
'Oke jongens jullie hebben Tommy gehoord!' nam ze het van hem over, haar handen in elkaar slaand. 'Jullie hebben er al een paar gemaakt, maar we hebben een grote groep, en iedereen wil warm zijn als de nacht eenmaal op ons valt. Dus zoek brandhout zo goed als jullie kunnen in deze duisternis.' ze gaf de groep een warmhartige glimlach.

The magic runners - Pagina 8 15gqyv8
Groep 2 ~ Griffyn McLean
*heeeaall booyy*
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

The magic runners - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The magic runners   The magic runners - Pagina 8 Emptyvr jan 16 2015, 19:26

The magic runners - Pagina 8 2hn8dpj
Groep 1 ~Yaden begin avond
Ik keek Jamie lang en boos aan 'Misschien van mij zwempartij in het water?' zei ik licht geirriteert. toen hij naar me vis vroeg. Ik wilde reageren op zijn verhaal dat hij eten ging halen ''Dat konde wij niet ruiken'' dacht ik, Meryl zou dit kunnen horen. Ik hoorde hoe Meryl tegen zich zelf praten in haar gedachten ''Je bemt moet egoistisch'' antwoorde ik.

Kira gooide de kalkeon naar mij om hem te ville, Ik keek der aan en wilde echt vragen wat ik er mee moest doen. Ik keek langzaam van de kalkoen naar Jamie toen naar kira 'mooi' zei ik droog en ging verder het vuur opstoken.

The magic runners - Pagina 8 28vr67p
Groep 1 ~Kira begin avond

Ik gooide de kalkoen naar Yaden, Ik ahd geen verstand van beels fille alleen van het killen, Daarna plofte ik naast Jamie in het gras, Ik viel schuin tegen hem aan, 'wooop' zei ik oten ik schuin viel. Daarna ging ik zo snel mogelijk recht zitten en keek nva ny/adne naar Jamie. Ik wilde wat zeggen maar ik kwam er niet tussen. Toen viel me ook op meryl en Newt, 'Oh Meryl Je hebt hem laten ontwaken' zei ik verbaast maar blij

The magic runners - Pagina 8 2qxrwox
Groep 1 ~Newt begin avond

Ik plofte naast Kira neer in het gras lekker dicht bij het vuur. Me buik deed nog steeds zeer maar dat hoefde niemand te weten 'Dus we hebben feestmaal, 3vissen en 1 kalkoen. Ik ga het hier nog leuk vinden'

The magic runners - Pagina 8 1z6ct2e
Groep 2 ~Tom avond

Ik was echt moe, Toen iedereen in trans was had ik alle mee gekregen van af de dag dat we meegenomen waren naar deze games, Nu sloeg het in hoe goed ik me best ook deed, Dingen gingen gewoon langs me heen, Ik stond op een plek eniedereen was allang in de weer omdingen te doen en neer te zetten, Ze hadden al een heel kampvuur opgebouwt, Tot ik uit mijn trans kwam. Ik keek rond waar iedereen was
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

The magic runners - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The magic runners   The magic runners - Pagina 8 Emptyvr jan 16 2015, 20:53

The magic runners - Pagina 8 707x90
Groep 1 ~ Jamie Linden
'Oow wacht waren dat die vissen waarmee je dat beest een klap om zijn oren gegeven hebt?' vroeg hij en hij lachtte. 'Damn man ik wist niet eens meer dat je die had.' Hij leunde achterover op zijn armen en keek naar Kira die het niet goed lukte om goed op de grond te gaan zitten. Hij zei niets, keek alleen maar met een lach op zijn lippen.
De kalkoen lag nog steeds bij Yaden voeten en het zag er niet naar uit dat iemand dat ding ging plukken. Met een zucht zette hij zich af tot hij weer recht zat en pakte de dode kalkoen om de taak op zich te nemen.
Het plukken duurde niet lang en de kalkoen werd steeds kaler en kaler. Ht zou alleen niet op dezelfde tijd klaar zijn als de vis though, logisch aangezien de vis al bijna klaar was.

The magic runners - Pagina 8 Mm7m0n
Meryl
''Je bent niet egoistisch'' Meryl keek hem aan en gaf een knikte van bedanktheid. Ze ging alleen zitten, niet naast Newt, niet naast Yaden, maar ook niet bij Kira en Jamie.
Ze ging met haar vingers door het groene gras heen en plukte eraan. De vis rook al aardig goed en haar buik begon ligtjes te rommelen.
'Oh Meryl Je hebt hem laten ontwaken' Zei Kira tegen haar en ze gebaarde naar Newt. Meryl zag dat Kira nog net niet bij Jamie op schoot zat maar het scheelde niet veel. 'Uuhm.. yeah.. sort of.. Yaden heeft ook heel goed meegeholpen.' zei ze, naar beneden kijkend met een krul op haar mondhoeken.

The magic runners - Pagina 8 11m7vq1
Groep 2 ~ Lyralinn Dulanaigh
Lyralinn was ondertussen, terwijl Tommy in zijn trans zat, weg gelopen om de mensen te helpen. Toen ze terug kwam schoot hij er net uit, which made her startle a little. 'Welkom terug tot de wereld van de levende mensen,' zei ze, en legde een hand op zijn schouder in een hele aardige manier.. de meest aardige manier die ze ooit had laten zien in the games. 'Tom..' zei ze, confident genoeg om hem Tom te noemen. 'Je weet dat je gewoon kan gaan slapen toch.' ze keek hem aan om op een antwoord te wachten die nooit zou komen. 'Niemand kijkt je dan raar aan, je hebt een zware dag achter de rug.' Ze glimlachtte naar hem en liet hem los. Daarna liep ze zonder nog iets te zeggen terug naar de groepje mensen die bezig waren om vuur te maken.

The magic runners - Pagina 8 15gqyv8
Groep 2 ~ Griffyn McLean
'Blast this wood It will not lid!' riep Griffyn in een Welsh accent. Hij had de houte stukjes waarmee hij had geprobeerd om vuur te maken op e grondgesmeten omdat hij opgegeven had na wat leek de 100ste keer. 'Waarom kan ik geen vuur maken wat is dit?' hij was duidelijk geirriteerd met zichzelf. Zijn 'groepje' die erom heen zat moesten alleen maar stom lachen om hem. Gelukkig kwam het roodharige meisje hem helpen en ging zij het vuur voor hem aanmaken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

The magic runners - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The magic runners   The magic runners - Pagina 8 Emptyvr jan 16 2015, 21:41

The magic runners - Pagina 8 2hn8dpj
Groep 1 ~Yaden begin avond

Ik zat onderuit gezakt en pakte uit mijn zak een sigaret, Ik stond op met me sigaret tussen me tanden en stapte naar achere. DAarna keek ik vna me sigaret naar me handen. ''fuck aansteker.....'' ik bukte pakte een klein houte stokje en stak deze aan, hierna stak ik mijn sigaret aan, Ik ging buiten de groep staan zodat ze geen last hadden van de rook. Ik rook eigenlijk alleen als ik zwaar maar dan ook zwaar gestrest was.

The magic runners - Pagina 8 28vr67p
Groep 1 ~Kira begin avond

Ik deedm e wenkbrouw omhoog toen ze vertelde dat Yaden ook deed Ik zuchte diep ''die gast zou nog niet eens zijn vinger veroeren om iemand te helpen'' dacht ik terwijl ik naar hem keek ''egocentrische dipshit'' daarna keek ik naar Jamie, De kalkoen was bijn  klaar. Maar nu de ingewanden nog. Maar dat kwam wel na de kip, Newt was opgestaan om de Vis uit te delen.

The magic runners - Pagina 8 2qxrwox
Groep 1 ~Newt begin avond

Ik zag de vis gewoon rijp worden Ik dacht terug aan frypan hoe hij het altijd deed. En dus wist ik wanneer het gaar was, Ik pakte de vis het waren 3 grote vissen, Waarvan 1tje een klein beetje beschadigt was. Dat bedoelde Jamievast met het monster dat Yaden geraakt had, Eerst keek ik rond en zou echt niet weten waarop ik de vis moest uit delen, Maar in de grot lagen groten schalen. Ik wist zeker dat die er eerst nog niet lagen, Maar dat maakte me niet uit. Ik pakte de vus en verdelde het over de schalen. Ik gaf Kira en Jamie een schaal en daarna eentje voor mij en Meryl

The magic runners - Pagina 8 1z6ct2e
Groep 2 ~Tom avond

ik schudde even me hoofd en lachte naar lyrallinn. het was waar ik kon ook gewon ff gaan zitten, Ik hoefde niet altijd de zorg op me te nemen. Ik zocht naar Scott en ging naast hem zitten in het gras. We keken toe hoe de andere hetvuur aan probeerde te krijgne, Ik vond het best wel grappig dat ze het met de houd enzo probeerde terwijl er mensen met vuurkrachten rond liepen Het was een goed vermaak
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

The magic runners - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The magic runners   The magic runners - Pagina 8 Emptyzo jan 18 2015, 13:51

The magic runners - Pagina 8 707x90
Groep 1 ~ Jamie Linden
Jamie keek Yaden na toen hij uit de grot liep. Vooral naar de cigaret die hij vast had. "Waar haalde hij die vandaan? die gabber zit vol verassingen!" dacht hij maar toen werd de schaal met vis voor zijn neus gehouden en de geur sloeg in als een huis! Zijn walvis kwam terug en hij viel meteen aan zonder bedankt ofzo te zeggen.

The magic runners - Pagina 8 Mm7m0n
Meryl
"Are you oke" vroeg Meryl aan Yaden, hem niet aankijkend ofiets. ze deed gewoon mee met de rest, vis eten en meelachen met de grapjes die soms vielen. "If anything... talk to me." Even keek ze naar hem maar keek snel weer terug toen ze zag dat hij met zijn rug naar haar toestond.
De vis, ondertussen, was al half weg en ze at erg netjes. Haar blonde haarlokken achter haar oren zodat het niet in haar eten zou vallen.

The magic runners - Pagina 8 11m7vq1
Groep 2 ~ Lyralinn Dulanaigh
Griffyn bedanktte haar, niet wetend hoe ze heette, wat haad aan het lachen maaktte van binnen. Ze gaf haar naam en bedanke hem terug met een knip. Daarna ging ze zitten en keek ze naar het vuur. Meer naar de schaduwen die het vuur maaktte. Ze danstte over de grond heen en het maakte haar blij van binnen. Schaduwdansen waren altijd haar lievelingsding geweest van de natuur.  

The magic runners - Pagina 8 15gqyv8
Groep 2 ~ Griffyn McLean
Het vuur was eindelijk aan en hij stak zijn handen naar voren om ze te warmen. 'Mmmh dat voelt awesome...' zei hij met een glimlch en hij sloot zijn ogen. 'Oke hier kan ik wel aan wennen. Thanks uuhmm..' hij keek naar Lyralinn met een niet wetend hoofd. 'Lyralinn.' zei ze en ze ging zitten. 'Ah Lyralinn.. dank je.' Ze gaf hem een hoofdbuiging dat ze het aanvaarde en keek naar het vuur.
Tommy was er in de tussentijd ook bij komen zitten, wat Griffyn fijn vond aangezien hij tegen hem op keek. 'Dus tommy.. waarom denk je dat dat weiland zo veel bijzones is??' vroeg hij na een tijdje nadenken.


Laatst aangepast door Spieling op zo jan 18 2015, 14:21; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

The magic runners - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The magic runners   The magic runners - Pagina 8 Emptyzo jan 18 2015, 14:08

The magic runners - Pagina 8 2hn8dpj
Groep 1 ~Yaden begin avond

''yeah im sort of fine''antwoorde ik terug.  ik rookte verder. tot even later Meryl zei dat ik haar altijd alles kon vertellen. ''it just getting your memoiy back is kinda .. tough'' ik schrok ff van wat ik tegen haar zei. Ik was blij dat ik naar buiten keek en niet naar de groep ik keek rond

The magic runners - Pagina 8 Tumblr_n710usr2161r8amrto1_250


of dat Jamie, kira en newt het niet door hadden.

Toen ik mijn sigaret op had liep ik terug naar binnen toe ne ging bij het vuur zitten

The magic runners - Pagina 8 28vr67p
Groep 1 ~Kira begin avond

Jamie pakte precies het stukje vis dat ik wilde pakken. Toen ij het bijna naar ijz nmond gebracht had pakte ik het af, 'dat stukje wilde ik ' zei ik en keek hem uitdagent aan vooradt hij hem terug kon pakken of iets klemde ik hem tussen mijn tande

The magic runners - Pagina 8 2qxrwox
Groep 1 ~Newt begin avond

*eet*

The magic runners - Pagina 8 1z6ct2e
Groep 2 ~Tom  avond

Scot maakte grapjes en de tweeling zaten oko niet stil. tot na een tijdje griffyn waarom de wieland bijzonder was.. Ik keek op 'ooit een blauw weiland gezien?' vroeg ik terug terwijl ik het vuur weer een beetje opstookte.'eentje waar in rotsen vliegen' voegde ik aan de vraag toe. 'en het is de enige plek dat rust geeft in deze games'
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

The magic runners - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The magic runners   The magic runners - Pagina 8 Emptyzo jan 18 2015, 15:54

The magic runners - Pagina 8 707x90
Groep 1 ~ Jamie Linden
Nog voordat hij het stukje vis in zijn mond wilde doen werd het uit zijn hnden gegrist, wat hem awkward achter liet met zijn hand bijna bij zijn mond, die al open stond. Hij bleef even zo zitten en fronstte toen. 'Nice.' zei hij en hij keek naar Kira, die het stkje van híj wilde opeten nu tussen haar tanden had zitten. 'You sneaky bastard!' zei hij en hij tilde zijn hoofd naar links. Kira keek hem uitdagend aan en Jamie nam het. Hij kwam dichterbij en legde zijn lippen op die van Kira's om het stukje te pakken. Het lukte hem om het stukje in tweeen te splitsen maar hij bleef langer bij Kira dan dat eigelijk nodig was. Toen hij weer recht ging zitten kauwde hij het stuke weg en ging door met zijn eigen eten,, meer spelen met het dan anders. 'Dat krijg je ervan als je van me steelt.' zei hij schokschouderend.

The magic runners - Pagina 8 Mm7m0n
Meryl
"Oke.." zei ze simpel en zei verder niets meer. Het zou toch niets uit maken om nu te erg te gaan pushen. Ze was wel blij dat hij er weer bij kwam zitten nadat hij klaar was met roken.
Toen zag ze ineens Jamie en Kira zoenen, en haar mond viel open.

The magic runners - Pagina 8 11m7vq1
Groep 2 ~ Lyralinn Dulanaigh
*zit in een of andere gedachtentrans terwijl ze naar de dansende schaduwen kijkt*

The magic runners - Pagina 8 15gqyv8
Groep 2 ~ Griffyn McLean
Hij dacht daar even over na, maar kwam tot de conclusie dat het voor hem alsnog niets uit maaktte. 'Dit zijn toch de spelen... er zijn wel meer rare plekken. Waarom juist díe plek? Waarom al meteen een plek uitzoeken om te bievakkeren terwijl we, wat, nog maar 1 zevende van de omgeving gehad hebben ofzo...' hij keek naar hoe Tommy het vuur porde. 'I think we should look further and find out what we really have.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

The magic runners - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The magic runners   The magic runners - Pagina 8 Emptyzo jan 18 2015, 16:05

The magic runners - Pagina 8 2hn8dpj
Groep 1 ~Yaden begin avond

net nadat ik ging zitten begonnen Jamie en Kira te zoenen ''damnt get a cave..'' ik pakte een stukje vlees van newt aan en bekeek het tweetal die zoende. toen ze klaar waren, zag je dat kira gewoon bijna uitelkaar splatste. Ik schudde me hoofd

The magic runners - Pagina 8 28vr67p
Groep 1 ~Kira begin avond

Jamie greep zijn de uitnodiging, zijn lippen waren zacht, Ik voelde zijn ademhaling op mijn bovenlip Me buik ging te keer als een gek, Ik hield het stukje beed maar hij kreeg het toch. Ik lied het toe en nadat hij het vis op had bleef ik achter met grote ogen, ''DAT WAS ZO SEXY KYAAH MG OMG OMG YEAH MORE AAAH KYRAAA OMO OMO AAAH'''Me hersens kon niet stil blijven''ZAG JE DAT ZAG JE DAT OMG FUCK YEAH'' snel keek ik naar het vuur me hoofd werd helemaal rood ''áaaaah'' ik voelde hoe de stroom oor me lichaam zich opladen van blijheid ''shit shit shit hist i want more shit OMG OMG'' Snel stopte ik een stukje vlees in me mond en begon er op te kauwe. maar ik kon mijn glimlach niet weg krijgen

The magic runners - Pagina 8 Tumblr_n0h3svBAPC1qgj5ono8_r1_250

The magic runners - Pagina 8 2qxrwox
Groep 1 ~Newt begin avond

ik gaf Yaden een stukje vis aan toen die twee zoenden, Ik lachte toestemmend, Het was super om te zien dat er toch nog liefde in de wereld was
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

The magic runners - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The magic runners   The magic runners - Pagina 8 Emptyzo jan 18 2015, 16:42

The magic runners - Pagina 8 707x90
Groep 1 ~ Jamie Linden
Het was zo ontzettend duidelijk dat Kira aan het flippen was. Heet haar aura schreeuwde het uit. Niet dat Jamie aura's kon zien.... kan je nagaan hoe erg die van haar was.
Hij moest lachen van binnen en hij wilde het niet graag toegeven, maar de warmte die Kira voelde, voelde hij ook. Alleen,,, niet zo flippend als Kira. Zeker niet zo flippend. Maar het was er wel. Een warm gevoel zo net onderin de buik en het gevoel dat je keel lichtelijk word dichtgeknepen. Snel at hij het weg though. Verliefdheid was niet echt zijn ding en hij moest zih continue erop wijzen dat het eigelijk alleen maar problemen met zich meebracht. Hij nam de laatste hap van zijn vis en pakte de kalkoen weer op. 'Uurgh..' zei hij en hij trok een vies gezicht. 'Lekker dan... ingewanden zijn altijd al mijn favo thing geweest in de wereld.'

The magic runners - Pagina 8 Mm7m0n
Meryl
'Laat mij het anders doen.' stelde ze voor en Jamie was maar al te blij dat hij het aan haar kon geven. Met gemak sneed ze de kalkoen open en de meeste dingen vielen er vanzelf uit. Ze was wel zo slim om het niet in de grot zelf te doen. Ze was naar buiten gelopen en ze legde de ingewanden neer bij de rand van de rivier. "Misschien eet Kira's monster het wel op" dacht ze, terwijl ze de binnenkant schoonmaakte met haar blote hand.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





The magic runners - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The magic runners   The magic runners - Pagina 8 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The magic runners
Terug naar boven 
Pagina 8 van 10Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: