cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

forum voor iedereen die van manga en anime houd X3

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Is this real? part 1

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 27 ... 50, 51, 52 ... 59 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian

Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 1 - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 51 Emptyzo aug 17 2014, 14:37

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Yaden

Ik zag dat de die Yu hem mee naar binnen tilde. Ik haalde me schouders op en keek hoe het met het meisje ging. Zo te zien was delle het meisje al weer vergeten, Ik voelde aan haar hardslag en draaide me om. 'Kom we gaan terug naar de fabriek' Zei ik zacht tegen haar. 'Word snel weer beter okey,' Ik liep rustig met het meisje naar de fabriek en legde haar terug in het bed. in de kamer waar ze eerst lag.

Jay/James

Mellanie liep weg. ik haalde me schouders op. Het boeide me nu toch niet zo veel. Ze vermaakte zich vast wel. Ze was in 1 dag ineens heel anders geworden en veel minder schattig dan eerst.

ik zag dat ze waar aan het zoenen waren. 'heheheeh here i come COCKBLOCK' lachte ik en pakte de schouder van Setto beed 'SETTO SETTO SETTO' gilde ik op een irriante manier

Lola -

Ik danste met Tayoni mee tot ik moe werd. Ik stond nu bijna tegen hem aan. 'Tayoni zullen we gaan zitten' zei ik en draaide me in een sierlijke beweging bij hem vandaan. Ik trok hem mee naar de lounce en ging aan de tafel zitten bij een stelletje het meisje had bruine haren en de jongen krulletjes.

Laatst aangepast door Evilian op zo aug 17 2014, 15:46; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless

Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 51 Emptyzo aug 17 2014, 15:43

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
ik voelde een hand op mijn schouder en ik keek naar de richting waar hed vandaan kwam. 'james, stop it, its anoiing.' zei ik speels en lied het meisje weer los. het meisje blooste erg. 'wat is er james? wild eje met mij dansen?' zei ik plagerig en pakte zijn hand vast en maakte een rondje met hem. ik lied hem naar achteren vallen en ondersteunde zijn rug met mijn hand achter zijn rug.
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 51 Emptyzo aug 17 2014, 15:48

Jay/James

'wat is er james? wild eje met mij dansen?' hij wilde me een rondje draaien en daanra naar achter vallen maar ik was hem voor. eerst maakte ik een draai en daarna pakte i kde dans over en wierp hem naar de grond toe. 'I will be te man..' zei ik serieus en keek hem diep in de ogen aan 'You maybe beter in dancing but im the man here' Ik begon te lachen en lied hem weer recht overeind staan, 'Vind je het goed als ikeven DJ ga spelen' Ik keek hem met puppy ogen aan,
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 51 Emptyzo aug 17 2014, 15:59

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
onverwachts nam james het over. ik lachte met hem mee en blooste lichtjes. 'hahaha, ben je dat ook altijd in bed dan?' grapste ik en lied me weer overeind helpen.

'Vind je het goed als ikeven DJ ga spelen' zei james en ik keek hem serieus aan. 'denk wel effe om wie je bent en wie hier allemaal zijn. dadelijk staat dit feestje op zijn kop en word het een gaos en nu is het nog redelijk normaal.' zei ik vrij serieus. 'en james je mag dan wel de man spelen maar je weet niet wat er in de gedachtens van een meisje om gaat ik drukte james naar mij toe en fluisterde in zijn oor. 'mel houd er niet van om gedeelt te worden daarom doet ze zo vreemt. ze wacht net zo lang totdat ze gevraagt word door een knappe jonge zoals jij en haar de dans zaal laat zien. zonder dat ze meteen op de mond genomen word zoals haar vorige danser.' lachte ik en duwde james weer van me af.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]tayoni
'oh? dus lola is al moe?' zei ik en bekeek de sierlijke lola. ik wandelde achter haar aan en ging achter haar staan en omarmde haar om haar middel heen. 'wil je iets drinken?' vroeg ik in haar oor zodat ze me kon horen.
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 51 Emptyzo aug 17 2014, 16:06

Jay/James

'Ik zal me inhouden met muziek' lachte ik toen hij begon over de chaos. 'en zal een petje op doen' Ik sprong blij heen en weer. 'mell? is die hier dan? owjaah oeps.. alchoholl heeft niet zun goeie werking op mijn hersens' Zei ik awkwardly en stapte achteruit. 'Ik zal ze straks vragen' Zei ik lachend. 'Maar eerst DJ SPELEEEEEH' Ik liep samen met het meisje naar de DJ tafel en ik mocht het doen. Ik stapte achter de tafel. De gast die er eerst stond gaf me een petje zodat ik niet echt op zou vallen. 'JONGES en meisje jullie krijgen even een nieuw talent als DJ dan kan ik ook drinken en danse met de sexy meisjes' Zei de DJ en knipoogde naar een paar fans van hem 'hier en laat zien wat je kant als je faalt is het je eigen schuld' Zei hij niet wetende dat ik DJ ben geweest en grote zalen aan het danse had gekregen. Ik had een USB stick bij die ik voordat ik de deur uit ging van Big B gehad had met vele nummer en tracks er op waarmee we vroeger altijd gedraait hadden

Lola -

ik knikte en deed net op ik gaapte. 'jaah geef me maar wat bier' Zei ik en wachte tot hij het ging halen. Het stelletje zag er schattig uit. 'hey' zei ik tegen ze in de hoop dat ze misschien wilde praten. Met meisje was in trek bij vele jongens maar daar trok ze blijbaar een aandacht naar uit.
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 51 Emptyzo aug 17 2014, 16:14

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]tayoni
'bier? hahaha, oke had ik niet verwacht van een meisje zoals jij.' lachte ik en knuffelde haar even van achteren. 'kun je me wel missen in de tijd dat ik weg ben.' fluisterde ik en ging naar achteren ik gleed met mijn hand over haar kond heen. toen iknaar de bar liep. 'hei, 2 bier alsjeblieft.' zij ik tegen de bar man.

james liep naar te dj tafel toe. mel stond zo alleen en mijn meisje was ook al weg gelopen. 'mellanie?' vroeg ik en maakte een buiging terwijl ik mijn hand naar haar uit stak. 'mag ik in deze avond met uw schoonheid dansen.' vroeg ik netjes en ik zag mellanie lachen. ze knikte netjes ja en legde haar hand op die van mij. sierlijk danste ik met mellanie. stilletjes lachte ze tevreden naar mij. ik voelde me blij van binnen worden en had het gevoel dat ik iets goeds gedaan had. mellanie flirte een beetje met me en speelde met haar haren. haar lichaam was goed gevormt als een echte vrouwe figuur sexy en elegant. ''ze moet vast veel waard zijn dat ze zo goed beschermt word al die jaren.'' 'je kan duidelijk aan ons zien dat we de zelfde dans style hadden en dat we hoogts waarschijnlijk op de zelfde dans school zaten.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]rose <3 willem
een meisje aan tafel zij hoi tegen ons. 'hoi~hoi, zei ik en keek haar vriendelijk aan. 'hij is echt smoor op je he?' zei ik en keek naar de blauw harige jongen.
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 51 Emptyzo aug 17 2014, 16:26

Jay/James

ik zette de eerste nummer in en plaatse de Mic tegen me mond aan soort van dit De zaal ging los. Ik genoot van de vele meiden, Het verschil van e meeste DJ was dat ik er bij zong of mee praatte. Het was een nummer voor eignelijk twee zangers maar Big B stem stond op de tracks dus dat was echt geen probleem. De muziek was heel anders dan dat van de eerste DJ,  de Dans vloer liep steeds voller. Ik zag dat mellanie en Setto aan het danse waren. ik had gehoopt dat ze even op zouden kijken dan kon ik naar ze zwaaien of iets. Maar ze waren zo intens met elkaar bezig.

Lola -

Ik lachte lief naar tayoni. 'Je weet nog wel meer niet van mij' Grapte ik. tayoni liep weg. hij zat misschein veel aan me maar op een of ander manier vind i kdat niet erg.

Ik keek verbaast. 'hehe zou het' Ik haalde beschaamt me hand door me haren heen.
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 51 Emptyzo aug 17 2014, 16:39

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
'hihi, je hebt nog altijd 2 linker handen.' grapste ik en keek hem verlegen aan. 'me oom betaalt nogsteets het ziekenhuis kosten voor riven. ze zeggen dat zijn hersens als een normaal mens reageren alleen hij is nog niet wakker. ook ademt hij zelf ze hebben ook het vermoede dat hij op geluid reageert.' vertelde ik aan setto. ''normaal kon ik nooit hier over praten omdat of mijn oom er bij was of andere school mensen. en meestal mog ik niet omgeen met setto van mijn oom.

'awh nogsteets 2 linker handen.' zei ik teleur gestelt en speels. mellanie praate ineens over riven. 'wat! dus dus hij is gezond?' vroeg ik en zag mellanie ja knikken. 'ga naar hem toe setto hij heeft je nodig.' fluisterde mellanie naar mij toe. ik keek naar de dj tafel en zag dat james naar ons keek. ik stote mellanie aan en lied haar naar james swaaien. mellanie keek ongelovelijk verlegen en durfte bijna haar hand niet op te steken. 'hahah, je vind hem nogsteets leuk he?' lachte ik naar mellanie.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]rose <3 willem
'hihi, mag ik je een tip geven?' vroeg ik aardig aan haar. 'speel een beetje met hem zodat hij helemaal weg kwijlt. en misschien hou je er nog een gezellige avond aan over.' ik knipoogte naar haar en stak speels mijn tong uit.
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 51 Emptyzo aug 17 2014, 16:46

Jay/James

Uieindelijk keken ze en ik zwaaide blij naar hun. Ik keek de zaal in en was vergeten dat ik me gezicht niet moest laten zien.

Lola -

'speel een beetje met hem zodat hij helemaal weg kwijlt. en misschien hou je er nog een gezellige avond aan over.' zei ze en knipoogde. 'hahaha Wieweet' Zei ik lachent terug maar opeens besefde dat k echt voorzichtig moest zijn wat ik had daar echt geen zin in om seks te hebben met hem.
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 51 Emptyzo aug 17 2014, 16:49

wil lachte. 'hij lijkt me nouw niet het type die bij iemand blijft als hij geen liefte terug krijgt na een lange tijd.' lachte will en kuste mij in mijn nek.
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 51 Emptyzo aug 17 2014, 16:51

Lola -

'hmm, Ik had al zun gevoel dat hij uit was op seks' Zei ik en lachte breed. 'Maar jullie zien er echt schattig uit samen.' Ik keek naar de jongen. En daarna terug naar het meisje 'Ik ben lola trouwens, En zo je mogen teste of je vriendje goed danst?, Zal hem niet afpakken' Zei ik en keek haar vriendelijk aan
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 51 Emptyzo aug 17 2014, 16:56

'oh aangenaamt lola ik ben rose , nouwja das mijn stage naam teminste hihi. daar reageer ik het meest op.' zei ik vriendelijk. 'mh. met willem dansen?' zei ik twijvelend. wil keek lachend naar lola. 'waarom ook niet. kan jij je andere fans vermaken behalven alleen mij.' zei willem en glimlachte. vervolgens liep hij naar lola toe. wil stak zijn hand uit. om haar te mogen begelijden naar de dans vloer.

ik kreeg de drankjes en liep naar de tafel toe. 'kijk eens meisje.' zei ik en sloeg eenarm om haar heup heen. maar op dat moment liep lola weg met een andere jongen. 'oi! wat is dit. vroeg ik. maar het meisje met de bruine harne winkte naar mij en zij dat het haar vriendje was en dat ik me geen zorgen hoefte te maken. 'oi, oi jij bent rose toch?' zei ik en straalde een beetje.
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 51 Emptyzo aug 17 2014, 16:59

Lola -

Ik glimlachte lief. 'Hij is ook nog een gentleman' Zei ik tegen rose. 'Je treft het' Ik pakte zij hand en lied me begeleiden naar de dansvloer. De muziekwas erg veranderd en de vloer was overvol geraakt met meiden. 'Wat is het druk eh' Gilde ik maar omdat het zo druk was konden we elkaar bijna niet vertsaan en ging ik op mijn tenen staan zodat ik dicht bij zijn oor was.
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 51 Emptyzo aug 17 2014, 17:09

'hihi je moest eens weten.' zij ik verlieft.

'ja ik ben rose, hihi. en jij vast een fan?' vroeg ik. aan hem. 'hahah, nou ik begin pas net hoor heb alleen een paar plaatjes gezien. en damn wat zijn jullie knap.' zei de jongen tegen mij. 'oh ik ben tayoni.' zei hij en stelde zig voor. 'oke tayoni hihi, dus je hebt nog geen muziek gehoord van ons. hihi ben blij dat je mij knap vind. veel jongens kijken naar angel of naar eam eam.' zei ik een beetje jaloers. 'he, jij hebt teminste een gevult viguurtje waar je wat kan vast pakken. die andere is bijna bot.' zei tayoni en ik giegelde terwijl ik blooste. 'thx tayoni.' zei ik vriendelijk.

willem - will
'mmh jouw lichaam is wat slanker dat houd anders vast. het is wel even wennen.' zei ik beleeft en glimlachte tijdens het dansen. 'is die blauwharige jongen al lang jouw vriendje?' vroeg ik nieuwschierig. terwijl ik net zo elegand probeerde te dansen als lola.
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 51 Emptyzo aug 17 2014, 17:15

Lola -

'hehe nee niet echt hij is meer als een broer voor mij.' Zei ik en keek even naar Tayoni. 'Ik hoef geen vriendjes die doen je alleen pijn.' Het werd steeds drukken er we werden dsteedsdichter tegen elkar aan geduwt 'Sorry' Zei ik terwijl ik een gepaste afstand probeerde te houden. 'Goeie muziek eh, beter dan net' zei ik terwijl ik mee bewoog op de muziek. De stem van de DJ kwam me ergesn vaag bekent voor me kon niet plaatsten wat. 'Waarom gillen die meidne zo erg?' Vroeg ik toen het nog drukker werd
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 51 Empty

Is this real? part 1
Terug naar boven 
Pagina 51 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 27 ... 50, 51, 52 ... 59 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Is this real? part 2
» Is this real? part 3
» Is this real? Part 4
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: