cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Is this real? part 1

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 51 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 1 - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 35 Emptydo jul 03 2014, 13:49

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
bediende setto

'Oh Mijn here, Dit is niet echt gepast om op die manier aan meiden te zitten, Vind u het heel erg om dat niet te doen' Zei ik beleeft en beet op me onderlip 'Als iemand er achterkomt dat er zo aan mij gezeten word verlies ik mijn baan' Ik begon nu toch echt wanhopig te klinken

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy

Yu kietelde mijn lies, ik lachte en draaide me van hem af 'nouhou yuuu dat kietelde' Ik lag nu op mijn rug

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lola -

yoni omhelsde me   'hehehe lola je gaat de verkeerde kant op. het is naar links en niet naar rechts.' 'hehehe verkeerde kant wist ik wel'
Ik keek het zusje aan. Je kon duidelijk zien dat het door het huilen of wrijven in der ogen was en niet geplande make-up. ik draaide me om en liep naar de badkamer. Deze keer wel goed. Ik deed de deur op slot en klede me om in het  tshirt dat ik van tayoni geleend had. Hierna liep ik gewoon terug naar zijn slaap kamer en klopalvast op het bed
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 1 - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 35 Emptydo jul 03 2014, 14:05

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
lucy draaide van me af en lachte heel schattig. ik ga half over lucy heen liggen. ik was veel zwaarder dan haar en hield mijn armen op het bed zodat ik haar niet plette. omdat ik mezelf ondersteunde waren mijn spieren aardig gespannen. mijn haren hangen naar beneden toe en komen tot de heuveltjes van lucy. 'ik hou van je lucy.' zei ik verlegen.  ik kus lucy in haar nek en kruip naar beneden toe. ik kus haar hals op de plek waar mijn te grote t-shirt niet kon komen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
*ZZzzzz*

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
'wat is er mis mee dan.' zei ik stug. ik kneep mijn ogen dicht, ik voelde iets in mijn maag maar het waren geen vlinders. ''iritatie ergenis woede wat zou het zijn?'' ik kneep met mijn hand in het stof van anne haar rokje.  met mijn andere hand ging ik weer omhoog naar haar rug. 'waarom voel ik niets?' zei ik een beetje verwart.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]tayoni
toen lola naar buiten kwam in mijn t-shirt sloek ik lichtjes op haar kondje. daarna liep ik zelf de badkamer in. ik poetste mijn tanden en maakte mijn gezicht schoon. een paar pluktjes van mijn haren waren nat geworden.

'lola!' zei ik speels en ik ren op haar af. met een sprong beland ik boven op haar in bed. mijn natte haren vallen half in lola haar gezicht. 'owh, s-sorry...' ''kwam vast weer eens te dichtbij. pff...'' ik kom weer overeind maar zit nogsteets met mijn kon op lola haar benen. ik streel door mijn haar heen en een paar waterdruppeltjes vallen naar beneden. 'lola?' vroeg ik velregen maar serieus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 1 - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 35 Emptydo jul 03 2014, 15:01

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
bediende setto
'wat is er mis mee dan.' zei hij stuk
. 'Omdat je geen sexuele verrichtingen mag hebben met je baas. Dat heeft uw vader ons al regel gegeven, Wij zijn minder waard dan dat u bent'
'Omdat u me niet als een geliefde ziet' Zei ik toen hij vroeg waarom hij niks voelde 'Als u het over liefde hebt. iemand die jouw dierbaar is met die heb je andere gevoelens dan iemand die je net ontmoet hebt, Ik ben voor u maar een bediende' Vertelde ik

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lola -

tayoni gaf me en tik op me kont toen ik langs liep. ''meh dit vind ik niet zo heel leuk '' dacht ik met een beetje tegen zin ging iktoch op bed zitten. ineens kwam hij aangerent en sprong op het bed. Boven op mij. Met mijn handen drukte ik hem van me af 'nee please don't' Hij streelde door me haren heen. 'Nee yoni please' zei ik zacht en keek naar benede toe. . 'lola?' vroeg hij verlegen maar serieus. 'Ja,' antwoorde ik serieus

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy

'ik hou van je lucy.' zei hij toen hij boven op me lag. Ik ook van jouw. Ik pakte hem stevig beed zodra hij in mijn nek ging zoenen zette ik voorzichtig en speels mijn nagels in zijn rug. 'Yu, ik houd ook van jouw'
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 1 - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 35 Emptydo jul 03 2014, 15:27

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
*ZZzzzz*

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
'thsu, sexuele verichtingen.' ik draai me om en ga boven op anne liggen. 'ik dacht dat ik niets wist over sex. maar wat ik wel weet is dat dit geen sexuele verichtingen zijn. thuh...' ik porbeerde gemeen te laggen en keek anne aan. 'weet u wat wel sexuelae dingen zijn. ik glij met mijn hand over haar buik heen naar boven. naar haar borsten toe. 'tshu! ik wil een jongens bediende.' zei ik plots en ik peorbeerde heel gemeen te kijken. 'maar dat mag niet van mijn pa omdat hij bang is dat ik anders met hun ga spelen.' zei ik speels  'en daarom krijg ik altijd een meisje. ik ga recht op zitten zonder dat ik haar borst had aan geraakt. ik stap van het bed af en loop het balkon op. ''riven kom aljeblieft terug.''

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]tayoni
'hoe wil jij uberhoud verder leven.' zei ik droog en serieus. 'ik bedoel maar we wonen zowat bij elkaar in huis, we slapen in het zelfde bed, we voeden haast samen een kind op.' somde ik op 'maar... wat zijn we eigenlijk van elkaar. 'ik hou van je en ik mag niet eens aan je komen.' zei ik een beetje sneu. ik had mijn armen over elkaar gedaan en ik zat nog steets op lola haar benen. 'mag niet met je knuffelen mag je niet strelen of trosten, mag je niet kietelen of plagen.' zei ik serieus. 'laat staan een kus....' ik lied mijn haar voor mijn ogen vallen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
'ik voel zo veel van binnen dat ik niet weet waar ik moet beginnen.' zei ik verlieft. ik ging verder met het onderkussen van lucy. voorzichtig trek ik lucy haar t-shirt naar boven toe. 'wat voel jij allemaal?' vroeg ik speels. ik kust haar navel en onder op haar buikje. ik streelde met mijn tong over haar huid heen naar boven toe. het shirtje zat nog over haar borsten heen. eigenlijk durfte ik niet verder dan dit. ''i..ik kan het niet... ookal zijn ze zo goddelijk.'' mijn handen lagen half over de onderkand heen van haar borsten.

ik kwam weer omhoog en streelde lucy haar buikje. vervolgens kus ik lucy haar mond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 1 - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 35 Emptydo jul 03 2014, 15:42

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
bediende setto

'u komt in mijn prive gebield. Mensen op die manier aan raken is de beginselen van seksuele verrichtingen.' Hij lachte gemeen naar me ''nu vond ik het echt niet meer leuk. maar ik kon niks doen''  Hij bleed met zijn hand over mijn buik heen richting mijn borsten. Ik kon wel gillen. Maar dan zou het mijn fout zijn  'maar dat mag niet van mijn pa omdat hij bang is dat ik anders met hun ga spelen.' zei hij waarna hij weg liep. Ik zuchte opgelucht en ging snel recht zitten. Mijn gezicht was helemaal rood. Snel liep ik naar de deur toe. 'Ik zal hier blijven staan, U kunt mij roepen waarneer u me nodig heeft'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lola -

Ik keek hem aan ''shit hier wist ik niks op te zeggen en wilde het er ook niet over hebben'' 'Als je dat niet wil doen, Je bent niet verplicht' Zei ik nerveus. 'Luge en ik zijn je erg dankbaar voor alles wat je doet en gegaan hebt. Maar als het niet fijn voor je is moet je het niet doen' Antwoorde ik, mijn stem klonk steeds emotilozer


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy

Ik genoot van elke beweging die hij maakte, Maar een echte actie deed hij niet. 'wat voel jij allemaal?' vroeg hij ''oh praten tijdens zo iets is zoo niet aantrekkelijk'' ik beet op me onderlip. 'Dat ik altijd bij je wil blijven' Zei ik zijn hand bleef onder mijn borst rusten. Met een hand lied ik zijn rug los en pakte zijn hand beed. Langzaam sloot ik zijn hand rond mijn borst heen. Met mijn andere hand zakte ik over zijn rug naar benede toe. Ik was op geze manier net iets te klein om bij zijn ondergoed te komen
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 1 - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 35 Emptydo jul 03 2014, 15:50

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]tayoni
'lola ik gedraag me als jouw vriendje, ik ben graag bij je en jij bij mij maar het voeld niet echt zoals het hoord.' zeg ik serieus. ik lied me zakken en leunde op mijn armen. ik keek lola diep in haar ogen aan. ' ik zat zoon 4 cm van haar vandaan. 'ik hou van je zegt dat niet genoeg.' zeg ik lief. mijn ogen twinkelen even heen en weer. 'ik wil van jouw zijn.' zeg ik verlieft.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
lucy pakte mijn handen. ik verzette me even maar lied me daarna ontspannen. lucy haar handen gingen met mijn handen omhoog totdat ik leterlijk haar borsten vast had. ik was totaal stil gevallen en stond met een mond vol tanden naar haar tieten te kijken. 'wow.' was het enigste wat ik kon uit brengen. mijn ogen dwaalde van lucy haar goddelijke borsten naar haar twijkelende oogjes. 'wi...l j-j' ik kon letterlijk niets meer uit mijn mond krijgen. lucy haar handen lagen op mijn rug. ik voelde dat ze het liefst verder nar onderen kon komen maar ik was een stuk langer dan haar. nouwje mischien een halfe kop groter zover ik wist.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
'Ri~ven!' schreeuwde ik lang uit in de stillen donkere nacht. met mijn handen pak ik het randje van mijn balkon stevig beed. ik lied mijn hoofd naar beneden zakken en dacht aan mijn vriendje. mijn buik doet zeer en ik weet niet eens waarom. 'w...wat voel ik toch.' ik ga op de rand van het balkon zitten met me rug tegen de muur aan. ik kijk naar de sterre hemel en val langsaam in slaap.


Laatst aangepast door mellodey op do jul 03 2014, 16:01; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 1 - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 35 Emptydo jul 03 2014, 16:00

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lola -

hij kwam steeds dichter bij. en keek me diep in me ogen. Ik voelde hoe ik steeds warm werd als hij icht in de buurt kwam. Maar ook de pijn kwam op die mijn baas achter had gelaten. Het gevoel van ruig heid. 'I can try it but give me the chance to handel it. don't go too fast' Zei ik plotseling. Ik sloeg me hadne voor me mond ''zei ik dacht echt.. accepteerde ik hem echt als mijn vriend. Ik keke hem geschrokken aan ''zou hij het verkeerd oppakken en denkn dat ik het over seks had..''

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
bediende setto

ik ging op de stoel zitten die daar voor mij klaar stond. en keek naar Setto. hij was echt verlieft op die riven. nu snap ik waarom hij geen mannelijk butlers mag.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy

ik keek hem aan en knikte zacht. uit schaamte beet ik gentle op zijn onderlip en begon weet te zoenen
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 1 - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 35 Emptydo jul 03 2014, 16:06

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]tayoni
'I can try it but give me the chance to handel it. don't go too fast' Zei lola plotseling en so cute. ze sloeg haar handen voor haar mond. ik glimlach liefjes. 'i will gif you a chance and maby 3, or how many you need.' zei ik terug en lied mijn hoofd zakken op haar schouder.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
lucy keek mij aan en knikte. gentel knabbelde ze weer aan mijn onderlip. ik knabbelde speels terug. met mijn tong raak ik de haren aan. mijn handen had ik nog steeds op de borsten van lucy. het voelde net alsof ze er aan vast zaten gelijmt. zachtjes en beheerst kneep ik een beetje in haar tieten. ik glimlachte onder het zoenen. waardoor ik mijn tong niet helemaal meer kon beheersen. er dwarelde zo veel hormonen door mij heen dat ik automatisch haar t-shirtje verder omhoog schoof totdat het over haar hoofd heen kon. ik stop even met zoenen en trek het t-shirtje dat ze van mij geleend had over haar hoofd heen. ''Fu~uk wat doe ik nou? yu, come on. je kleed een meisje uit. een meisje!'' verbaast van mijn eigen actie, probeer ik de mond van lucy weer te vinden. het werd steeds donkerder in de kamer waardoor ik niet alles meer zo goed zag. de halve maan schijnt door de gordijnen heen die niet gesloten waren door Huna. omdat hij op de bank in slaap gevallen was. ik streel zachtjes over lucy haar borsten heen. terwijl ik met mijn mond veel zachte kusjes op lucy haar elegante lichaam plaats. mijn jogingbroek was tot mijn knieeën gezakt. volgens mij had lucy hem half naar beneden getrokken om bij het randje van mijn ondergoed te komen. mijn jogingbroek glijdt steeds verder naar beneden toe. ik had zo'n gevoel dat mijn stijfe nooit stijver geweest was dan dit. ik druk lucy digt tegen mij aan met mijn boner voel ik zelfs lucy haar lichaam. ''eigenlijk voeld die druk wel lekker aan.'' mijn ademhaling werd steets iets heviger. of het nouw door de warmte kwam of door iets anders kon me niet schelen. wat ik wel wist was dat lucy een van die oorzaken kon zijn.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
*ZZzzzz*

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
*slaapt op het randje van het balkon*

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]minako
*slaapt*

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
*slaapt*

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Deef
ZZzzzz
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 1 - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 35 Emptyvr jul 04 2014, 11:08

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Abi


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lay, SMe Traine, Bij hem is het 5 uur later



[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
bediende setto

*houd Setto inde gaten*


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Yaden



[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Jay/James


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy

yu kleedde me verder uit. Nu drong de spanning pas echt door. ''Wat moet ik nu. Gewoon laten gaan ben ik te ver gegaan'' razede door mijn hoofd heen. Mijn mijn handne duwde ik izjn onderbroek naar benede toe. Ik opende me mijn benne zodat hij er tussen kon liggen. Mijn mijn lippen verkende ik zijn nek. Ik zette affentoe mijn nagels in zijn rug om hem een beetje te peste


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lola -

Tayoni lag tegen me aan. Met mijn beide arme omarmde ik hem. 'dank je dat je in mijn leven gekome bent. Ik had de hoop eigenlijk al opgeven.' Fluisterde ik ''damnt wat was de laatste tijd. ik zei ik raarde dingen tegen hem maar ik meende het echt'' Ik lied hem voor een klein poosje zo liggen. Het was zeker wel fijn om iemand zo tegen je aan te hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 1 - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 35 Emptyvr jul 04 2014, 11:58

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]tayoni
ik trok lola zo mee dat we met zijn tweeen op onze zij lagen met onze hoofden naar elkaar toe. 'lo~la' zeg ik lief en zingend. ik leg mijn voorhoofd tegen haar voorhoofd aan. 'je moet nooit opgeven.' zeg ik moedig. ''ik ben zo dicht bij, het kan vast wel. gewoon een keer het moet lukken!''er zat maar 3 cm tussen mijn lippen en haar lippen. ik kantel mijn kin naar lola toe en geef haar een zacht kusje op haar mond. Het was misschien maar voor 3 seconde. ''i did it! yes''

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
lucy duwt mijn ondergoed naar benden toe. een warme rilling kietelt door mijn lichaam heen. ''w..wat, wat wilt ze?' lucy opent haar benen zodat ik er tussen in kon liggen. ''wilt ze het gelijk al de eerste keer, damn.'' zelf had ze haar ondergoed nog aan. ''nee d-dit kan ik niet gelijk doen. ik weet niet eens of ze al eerder sex heeft gehad.'' ik was weer op lucy haar hoogte gekomen en kus haar op haar mond en wang. ik voel speelse kusjes in mijn nek. in mijn rug voelde ik hoe ze haar nagels speels in mijn vel zette. met mijn voeten trap ik mijn jogingbroek en mijn ondergoed verder naar beneden toe. vervolgens belanden ze op de grond. ik knuffel lucy stevig. ''ik durf niet aan haar ondergoed te komen. laat staan het uit te trekken. wat als het fout gaat?''

snel rol ik met lucy en al op ons zij. teder kus ik op haar zachte lippen. mijn eikel raakt lucy haar buik aan af en toe gliberde hij een beetje naar links of naar rechts. met mijn vrije hand streel ik over de buik heen van lucy. mijn hand stopt bij het randje van haar ondergoed. ''i..ik durf het niet.'' ik knijp mijn ogen dicht en speel met lucy haar lippen. stiekem kruipen de topjes van mijn vingers onder de elestiek van haar ondergoed. mijn topjes kriebelen zachtjes over haar buik heen. ''Fu~uk ik durf niet verder naar beneden te gaan.'' mijn vingers bevriezen even boven haar ondergoed. ''mmh yu nu niet op geven misschien krijg je dadelijk nog spijd dat je het niet gedaan hebt.'' met twijvels zet ik de beweging voort. mijn vingertopjes kriebelen verder naar benden toe. onderweg voelde ik wat stoppeltjes. ''zou ze het geschoren hebben, voor dat we uit gingen?'' ik sabbel af en toe aan lucy haar onderlip. met mijn tong strijk ik over haar boven lip heen. mijn vingers voelde langsamerhand al het beging van haar vagina. ik zat er nog niet in en ik zat ook niet zo ver naar beneden dat ik haar binneste schaamlippen kon voellen. twijvelent kijk ik in de ogen van lucy.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 1 - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 35 Emptyvr jul 04 2014, 19:17

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lola -

ineens gaf tayoni me een kusje. 'Hey ik duwde hem weg' En keek hem gestrokken aan. 'Yoni' Er kwamen een paar traantjes in mijn ogen ''ik dacht da thij het begreep, Maar het gaat hem echt alleen maar daarom om'' Ik keek hem terleur gesteld aan. 'Zullen we die film maar gaan kijken' Zei ik tenslotte.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy

ik voelde hoe zijn naakte lichaam tegen mijn aan lag. Hij durve steeds niet verder te gaan ''hij is niet echt ene held'' dacht ik terwijl ik hem aan keek. Mijn lichaam was heet en mijn ademhaling was laag. ''Als het nog langer duurt durf ik niet meer. Ik voelde hoe zijn penis tegen mijn aan lag. voorzichtig pakte ik hem beed en bewoog hem op enneer
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 1 - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 35 Emptyvr jul 04 2014, 19:23

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]tayoni
lola duwde mij weg. 'sorry, ik dacht dat je dingen wilde proberen? op een rustig tempo.' zei ik geschrokken en serieus. ik ging op mijn rug liggen en keek naar het plavon. 'het moest er ooit van komen.' zei ik een beetje geraakt.

ik leg snel de afstand bediening onder mijn rug. 'als je bij de afstands bediening kan mag je hem aan zetten.' zei ik plagerig na een tijdje mijn stem klonk nogsteets geraakt door de duw van lola.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
lucy pakte mijn penis vast en begon rustig af te trekken. eerst schrok ik een beetje zodra ze hem aan raakte. ik moest gelijk weer denken aan haar...

flashback: vorige school

'josh? aangezien jij nog niet met mij wild vrijen. umh...' zegt ze verlegen terwijl ze met haar nagels vriemelt. 'jah? wat is er mee? je zou toch echt moeten wachten. hoeveel ik ook van jouw hou.' zeg ik terug. ik lag samen met haar op de lounch bank. ik had en wijde jogiengbroeg aan en zij had er een van mij te leen. ik had een dekentje over ons heen geslagen en de tv stond aan. ik kijk naar de tv toetdat ik plots ene hand in mijn onderbroeg voel. 'hey! wat ben jij aan het doen?!' vroeg ik geshrokken. 'wat? hoezo ik kan er niets aan doen dat jij een stijve van mij krijgt. hihihi' zei ze schattig. 'weet je wel zeker dat je dit wilt doen?' vroeg ik beleeft. 'ja duuuh als het aan niet aan jouw lag had ik allang met jouw gevreen.' zegt ze stoer. ik vertelde haar wat ze moest doen en ze ging er helemaal op los. stiekem kroop ze onder de dekens. ik wilde haar tegen houden maar zij wilde het perse. ''er was toch niets mis met dit? als ze het zelf wilt? zolang ik maar nog geen echte sex had met haar kon er niets kwaat.'' 'aah, stop, wacht!?' ik leg een hand op haar hoofd en probeer haar van mijn lul af te krijgen. ze was me aan het pijpen en ik kon het niet meer ophouden. 'please wacht even voordat je verder gaat!' jammer ik opgewonden. ze komt weer omhoog en kijkt me vragend aan. 'waarom? het maakt toch niet uit als je klaar komt?' zei ze lomp. 'ik wil het niet in jouw mond oke moppie.' ze ik en ik pakte haar kin vast en trok haar naar mijn lippen toe. ik gaf haar een flinke tong zoen.


na een tijdje begon ik een beetje te heigen. ze deed het zo lekker en het was zo lang geleden dat ik dit gevoelt had. mijn lichaam kreeg een energie stoot zonder enige moeite deed ik mijn hand verder naar beneden en speelde ik met mijn vingers tussen haar schaam lippen. ik voelde al een beetje opwindenheid van haar. speels probeerde ik de ingang te vinden. maar dit was moeilijker dan ik dacht.


Laatst aangepast door mellodey op vr jul 04 2014, 19:44; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 1 - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 35 Emptyvr jul 04 2014, 19:27

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lola -

ik keek hem aan. 'okey jammer' zei ik terleur gesteld ik had echt geen zin in de spelletjes van tayoni deze keer. En jah ik wilde hem acceptere als vriendje maar niet meteen meer. Ik speelde wat met mijn haar tot ik uiteindelijk zei 'Weltruste dan' Ik ging ligge met mijn rug naar hem toe

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy

Mijn lichaam trilde can opwinding. Voor het eerst deed hij iets. het ging niet helemaal smooth maar het begin was er. Ik wist niet waar ik ineens al dat zelfvertrouwen van kreeg maar als hij me nu zo achter zou laten zou dat heel gemeen zijn. 'ah yu ah' Wist ik door mijn snellere diepe ademingen opwindend uit de brengen. Met me ene hand bleef ik hem aftrekken en de andere pakte ik zijn nek beed. Met mijn mond verkende ik de zijne


Laatst aangepast door Evilian op vr jul 04 2014, 20:05; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 1 - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 35 Emptyvr jul 04 2014, 19:50

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]tayoni
lola durfte zo te zien niet de afstands bediening te pakken. ik draai me naar haar toe met de afstsands bediening in mijn hand. ik leun half met mijn lichaam over lola heen. maar sweef er een beetje boven. ik hield de afstands bediening voor haar gezicht. 'Lo~la, meisje. horror filmpje kijken?' vroeg ik lief en speels.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
''yes de ingang gevonden!'' dacht ik op gelucht. voorzichtig tikte ik tegen de ingang aan totdat ik soepeler naar binnen kon. het was nat en vochtig daar binnen. met mijn vinger bewoog ik voorzichtig op en neer en probeerde in het midden te blijven. ik wist dat als je te veel naar een kant drukte dat het pijn kon doen. teminste dat had ik al eerder ondervonden vroeger. lucy pakte mij stevig beed. we zoenen intiem met elkaar terwijl mijn vinger steets dieper naar binnen kon. 'mmmmh ah!' kraamde ik even uit. daarna zoende ik weer verder met lucy. met mijn losse hand pak ik lucy van achteren sachtjes haar haren beed. ''hoevaak zou ze het gedaan hebben? en heeft ze wel eens sex gehad met iemand? hoe ver of hoe diep kan ik uberhoud gaan?'' ging er door mijn gedachten heen.


Laatst aangepast door mellodey op vr jul 04 2014, 20:16; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 1 - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 35 Emptyvr jul 04 2014, 20:07

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lola -

'GET YOU' Zei ik en pakte in een beweging de afstandbediening. 'Okey nu gaan we kijken' Zei ik blij en zette de tv aan. gelukkig zat de DVD er al in en hoefde we eigenlijk niet op te staan. Ik greep hem vast. van spanning. 'Red me eh mij hero als het te eng word' de spanning die er net hing na de eerste kus wsas een beetje weg gegaan en ik durve weer wat te doen. Het was allemaal zonder na dnekn dus elke keer schrok ik weer van me zelf

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy

Hij ging steeds verder naar binnen toe dit gaf zun geweldig gevoel. Maar hij moest nu echt verder gaan. hij trok gentle aan mijn haren. Dit gaf echt een kick. Ik lied zijn dick even los en trok hem terug om me. ''Ik kan u echt niet langer wachten I need him'' dacht ik terwijl ik hem steeds dichter naar me toe trok


Laatst aangepast door Evilian op vr jul 04 2014, 20:39; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Is this real? part 1 - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 35 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Is this real? part 1
Terug naar boven 
Pagina 35 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 51 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Is this real? part 2
» Is this real? part 3
» Is this real? Part 4
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: