cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Is this real? part 1

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 50 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 1 - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 34 Emptydi jul 01 2014, 21:51

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
ik schrok even. ''jay?'' 'w..wat zei hij dan over mij?' ik zette nog een stap naar achteren toe.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
zachtjes speel ik met de tong van lucy. mijn hand glijd naar het randje van haar broekje. ''hey das het bekende kantje weer?'' stiekem kriebelde mijn hand onder het randje van haar ondergoed. met mijn andere hand druk ik haar hoofd naar mijn mond toe. ik pak haar haren sachtjes vast. ''ze is zo lekker.'' ik knijp sachjes in haar kondje. ''i-ik kan mijn hormonen niet meer tegen houden.''

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
*slaapt op de bank*

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
'rouw? wat is dat? en, en waarom frondsen mensen zo met hun wenkbrouwen naar beneden toe?' ik pak anne haar kin vast en draai het naar links vervolgen naar boven en eindigt bij rechts. ik kijk haar serieus aan in haar ogen terwijl ik haar goed bestudeer. 'je gezicht is redelijk simetrisch dat straalt aantrekkelijk heid uit. jij hebt vast al een geliefte.' zeg ik serieus.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]minako
*slaapt*

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]tayoni
'heeey nee das vals spelen jij nam de korere roete!' zei ik speels toen luge mij in haalde tijdens een race.
'kom jogie je moet slapen.' ik zette de ps3 uit en tilde luge op. 'ik heb een hele mooie kamer voor jouw.' snel ren ik naar de logeer kamer deze was helemaal bauw gekleurt met hier en daar dolfijntjes. ik stopte een nacht lichtje in het stop kontakt. ik pak een knuffel uit een la. 'zie je deze pijlstaart rog?' ik flabberte met het knuffeltje. 'deze gaat jouw beschermen wat er ook gebeurt.' fluisterde ik lief.

ik liep de logeer kamer uit naar de woon kamer toe. ik gooide de rest van mijn drankje naar achteren toe. 'zullen wij ook slapen? of wil je nog iets drinken?' grapste ik flirterig.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Deef
ik kruip naar het raam toe en sleep mijn beer over de grond heen. ik leg mijn voorhoofd tegen het koude glas aan. 'nichtje kom naar binnen toe, please...' ik druk mijn knuffel dicht tegen me aan.

'bro~eertje, waarom speel je nog altijd met die beer?' hoor ik mijn jongste oudere broer vragen. 'teddy heeft een naam!!' schreeuw ik verdrietig. 'laat me raden hij heet beertje?' zegt hij plagerig. 'hij heed meneer teddy voor jouw!!!' snouw ik boos en ik ren op mijn jongste oudere broer af. ik probeer hem te slaan en te schoppen maar hij houd mij tegen met enkel 1 vinger op mijn voorhoofd. ik kijk naar boven en zie hem kijken naar nichtje. langsaam en flirterig likt hij zijn boven lip af. 'ze is nie van jouw!' zeg ik flauw. 'grr hou je mond bro~ertje ik mag doen met haar wat ik wil zij is nog altijd jonger dan mij.' hoor ik hem terug snouwen. hij duwt mij weg en ik val achterover op de grond.

'Lea!' hoorde ik een zware stem plots roepen. mijn jongste oudere broer keek meteen om. 'hier geld de regel van de oudste en jij luistert nog altijd naar mij.' zegt de stem. ik kijk omhoog en zie mijn oudste oudere broer staan. ik til teddy op en wijs hem naar mijn oudste oudere broer toe. 'hij deed teddy pijn!' schreeuwde ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 1 - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 34 Emptydi jul 01 2014, 22:46

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
bediende setto



[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Yaden

'Hij vertelde dat je een geweldig meid bent,' Zei ik lachend en draaide me om, Om verder te lopen 'Misschien zie ik je morge wel op school' Ik zwaaide en liep weg



[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy

Ik lied me helemaal los gaan. Toch wel met in me achterhoofd dat delle op de bank lag. En dat ik Yu eingelijk nog niet zo lang kende maar hij was zo knap en sexy en gewoon geweldig. Mijn hand gleed steeds verder naar benede toe. Ik vind het echt geweldig wat er gebeurde en at Yu deed. Ineens stopte ik 'Oh yu' Mijn wangen waren rood.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lola -

''wat is Tayoni toch super met Lu~ge ik zou zo graag willen dat dit altijd kon.'' Toen Tayoni Lu~ge naar bed bracht keek ik de kamer rond Ik zag een kast staan met vele films. ''oh daar heb ik zin in, ik pakte een goede horror uit de kast 'The ring' las ik voor. Tayoni kwam weer terug. Tayoni kwam terug lopen
'zullen wij ook slapen? of wil je nog iets drinken?' grapste hij flirterig. Ik keek hem speels aan. 'Wat dacht je van een goeide horror?' ik stond bijna te springen op mijn plaats van blijdschap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 1 - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 34 Emptydi jul 01 2014, 23:04

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
'wat vind hij zo geweldig aan mij dan?!' schreeuwde ik terug. ik pak een steentje op en gooi deze naar zijn schouder toe.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Deef
*kijkt door raam heen*

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
'oh yu.' klonk er geschroken teminste dat dacht ik toen ze plots stopte met zoenen en mij te bestrelen. ik kijk naar mijn jogingbroek. ''fu~uk zou ze het gevoeld hebben.'' haar wangen werden kanl rood. ''Fu~uk ja ze heeft het gemerkt het kan niet anders...'' ik streelde door mijn haar heen. 'sorry ik kan er niks aan doen. het kwam zo ineens omhoog.' zei ik zachtjes en beschaamt. 'je bent zo sexy.' zei ik een beetje gijl maar verlegen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
ik draaide me om op de bank en veeg een kwijl druppel weg van mijn wang.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
-

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]minako
*slaapt*

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]tayoni
'film kijken?' ik bekeek de film. 'waat een horror?!' ik pakte de dvd. 'dadelijk krijg ik nog enge dromen over een blond meisje die naakt bij mij in bed komt liggen en me vervolgens....' ik stopte met praten. ''horror... die droom word meer een genot.''
'alleen als je tegen mij aan komt liggen.' zei ik speels. ik keek lola in haar ogen aan en hield de dvd omhoog. zodat ze er niet bij komt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 1 - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 34 Emptywo jul 02 2014, 22:19

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Abi

HEt was weer zo ver. Ik had vele foto's van die blonde chick en mijn Jay. Ze hadden gewinkeld samen. Nu werd het toch echt tijd om hun uitelkaar te drijven. Snel poste ik de foto's die ik gemaakt had. '' keke ik hoop dat er een paar weten waar zei woond. Wij fans zullen eens laten voelen hoe het is als er iets van je afgepakt word stomme hoer''

Ik uploade alle foto's op de Fansite van Jay met de test

''Heey mede sweeties,
Laten we deze meid op zoeken en laten merken dat ze niet aan onze geliefde Jay kunnen komen

Houd van jullie''


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lay, SMe Traine, Bij hem is het 5 uur later

het was 7 uur sochtends en we hadden al 2 uur opgenomen. Het zweet stond op me voorhoofd.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
bediende setto

'de pijn die je voelt als je verdriet heb, hoe ziet verdriet er uit nou uilen is een manier om je droefenis te uiten. Dit kan een gevoel van opluchting geven. Ook kan je boos worden van verdriet, je kan je verdriet dan niet goed plaatsen. En ook kun je je terug trekken, je verdriet in je eentje verwerken.
Verdriet kun je delen met anderen; het kan helpen als je gesteund wordt in je verdriet. Iemand die verdrietig is heeft kan behoefte hebben aan aanraking, een arm om zich heen. Ook het er gewoon zijn kan voor een ander heel prettig zijn. Verdriet is aanstekelijk. Het verdriet van anderen kan ons ook verdrietig maken.

Verdriet is vaak niet tegen te houden, maar je kan je er wel onprettig bij voelen. Je kan het idee hebben dat anderen dat maar raar vinden. Bekend is dat jongens niet graag huilen waar anderen bij zijn, dat is niet stoer. Maar verdriet hebben we allemaal wel eens.'

Ik praten gewoon door toen hij me hoofd beed hield. Tot hij ineens vroeg naar mijn vriend 'Mijne here, Ik heb geen vriend. Ik wil u dienen en alleen u.' antwoorde ik


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Yaden

'nothing much' Riep ik terug. Ik voelde een steentje tgen mijn schouder aan. Ik greep met de hand er naar te en aaide de plek. Gelukkig was ik lenig en kon ik er net bij. Ik reageerde er voor de rest niet op en langzaam struimelde ik door de straten heen. De balpen in mijn jaszakje blinkte in het maanlicht. Ik verdween in de nacht

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Jay/James

Zodra ik thuis kwam gooide ik mijn tas op de bank en liep regel recht naar mijn slaapkamer hier viel ik met mijn gezicht in de dekens en begon te gillen. ''Evylian waarom ben je niet hier'' de tranen rolde over mijn wangen heen. ''I miss you, Every time I see your face, Why much those stupid fans kill you...'' Na een half uur hoorde ik mij manarger roepen dat ik beter iets kon eten. Ik stond op en droogde me tranen. ''damnt james gedraag je is een keer als een man'' Daarna liep ik naar de woonkamer en at me noodles die de manager klaar gezet had. hierna was het tijd op het filmpje op te nemen voor de blog van Lay en mij. Want vandaag was het mijn beurt.

''Hey sweeties. Sorry for the late post,
Today i trained with Drake on the beach''
Ik vertelde nog meer en lied dingen zien op het filmje.
toen ik klaar was keek ik op de klok en zag ik da thet al 1 uur snacht was.

Snel dook ik me bed in. om te slapen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake

Ik zat voor de TV en me oma wilde naar bed. ik hielp haar met uitkleden en naar bed brengen toen ze op het bed zat keek ze me aan 'lieve jongen ga morge weer naar school. Ze hebben je dar graag vooral die mellanie' Zei ze terwijl ze me aan keek. 'Ik zal weer gaan oma' zei ik en help haar om te gaan liggen 'Moet u nog warme melk?' vroeg ik maar ze knikte vna niet en sloot haar ogen 'weltruste oma' zei ik zacht en ging in me eigne bed liggen. Zonder me om te kleden wil ik in slaap.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy

Ik begon te lachen 'haha nee daar had ik het niet over' Zei ik met een glimlach. Ik keek om en riching Delle. 'Misschien kunnen we beter stoppen vind het eng met Delle in de buurt' Zei ik terwijl ik nog steeds naar delle keek

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lola -

'dadelijk krijg ik nog enge dromen over een blond meisje die naakt bij mij in bed komt liggen en me vervolgens....' hij stopte met praten en ik begon te lachen 'Zou jij wel willen eh' Zei ik lachend. Ik porbeede de DVD te pakken maar lukte niet 'Maar, is goed ik kom wel tegen je aan liggen. Ik heb nog nooit een goeie horror gezien dus weet niet eens of ik er wel tegen kan. Dus dan moet jij mij redden en mijn hero worden' Zei ik lachend en pakte zijn hand beed 'welke kant op hero'


Laatst aangepast door Evilian op wo jul 02 2014, 22:26; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 1 - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 34 Emptywo jul 02 2014, 22:21

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
ik rende naar de deur toe van het huis zo snel als ik kon. 'heig, heig' *bonk bonk bonk. ik ramde hard op de deur. de deur klikt open en ik zie de butler achter de deur staan. 'mevrouw u weet toch dat we een bel hebben?' zegt hij verwart. 'ow, mijn exuses.' zeg ik snel. ik hang mijn jas op aan de goud versierde kapstok. 'waarom huil je?' hoor ik een jonge stem vragen. ik draai me om. 'Deef!' zei ik geschrokken. 'i..ik, ik huil niet.' jammer ik verlegen. 'owh ik dacht zoiets te voellen.' zegt hij en hij geeft zijn beer een knuffel. 'ik ga mijn bed bezoeken. weltusten...' ik pak de leuning van de trap vast en loop rustig naar boven toe. voorzichtig open mijn kamerdeur. ik schop mijn hakken uit tegen mijn bed aan. het lichblauwe tapijt voeld zacht aan tussen mijn blote tenen. ik doe mijn ogen even dicht en geniet van de stilte. 'aaah nichtje! eindelijk thuis?' klonk een flirterige stem. ik schrik en doe mijn ogen gelijk open. 'Lea?!' zeg ik geschrokken. lea pakt mijn polsen vast, met een simpele beweging drukt hij mij tegen de muur aan. met zijn vrije hand pakt hij een van mijn borsten beet. 'eh! lea laat me los! je doet me pijn.' zeg ik terwijl ik op mijn onderlip bijd. 'mijn pols doet pijn, laat me los.' ze ik verlegen. lea drukt zig tegen mij aan. hij laat mijn borst los en pakt mijn bovenbeen vast. deze trekt hij omhoog. op mijn blote huid voel ik hoe zijn vingers steets meer naar mijn onderbroekje glijden. ik beweeg hevig heen en weer om los te komen maar ik kan gaan kant op. 'please stop...' zeg ik gevoelliger 'e~h, nichtje jij beveelt mij niet wat ik moet doen.' zegt hij flirterig terwijl hij een natte kus in mijn nek plant. zijn 2 vingers glijden onder het randje door van mijn onderbroek. 'HEH, Lea please?' mijn stem klinkt luider, ik probeer aardiger over te komen. in de hoop dat hij wel zou luisteren. de vingers van lea berijken mijn prive gebiet en proberen de weg naar binnen te vinden. mijn ademhaling hui ik rustig maar mijn lichaam zegt wat anders ik beweeg als een gek en porbeer tussen hem en de muur vandaan te komen. 'uhhe, L....lea!' ik knijp met mijn hand in zijn pols die mijn andere hand omhoog hield.

'rawr, nichtje toch?' zegt hij speels. ik kijk hem aan in zijn ogen zijn dong likt zijn bovenste lip af. 'met al die jongens om je heen raak je snel opgewonden. ni~chtje' zegt lea flirterig. hij bewegt met zijn vinger heen en weer en probeert mij te zoenen in mijn nek. ik draai mijn hoofd weg van hem en bijd stevig op mijn lip. ''zometeen is alles weer over. gewoon vol houden hij stopt vanzelf.'' zei ik tegen mezelf in gedachte. plots stopt hij met bewegen. ik kijk weer naar lea zijn gezicht en ik zie dat hij richting het balkon kijkt. de deur van het balkon schuift open en zware schoenen met een hak geluid loopt naar binnen toe. de geluid van de hakken verdwijnt al snel zodra hij binnen staat. lea staat voor mijn zicht en ik kan dus niet zien wie het naar binnen loopt. 'lea nu is het mooi geweest.' zei een zware stem. een grote hand met sierlijke goude ringen trekt lea van mij af. lea beland op de grond. een lief en vriendelijk gezicht kijkt mij in de ogen aan. ''het was mijn oudste neef. oh wat was ik blij. maar tja lea komt toch vanzelf weer terug. totdat hij zijn zin krijgt. maar zolang hij er nog was kon er niets fout gaan. ik kijk hem aan in zijn helder donkerblauwe ogen. 'exuseer mij voor mijn broertje. hij heeft teveel gedronken deze avond. ik zal oom vragen om hem straf te geven. dat beloof ik u.' klonk de vriendelijke mannelijke stem van mijn oudste neef. ''als hij niet zo oud was en gene familie van mijn was dan was ik zo met hem in bed beland. hij is zo netjes chic en behulpsaam en vergeet knap niet.'' mijn jongere neef lea liep boos de deur uit mijn jongste neefje Deef komt even de hoek om kijken. 'weltrusten nichtje <3' zegt hij terwijl hij swaait met het armpje van zijn beer. 'zal ik je morgen naar school brengen?' vraagt mijn oudste neef. 'ja graag...' zeg ik verlegen en ik tik met mijn 2 wijsvingers tegen elkaar aan. hij geeft mij een kus op mijn voorhoofd en trekt mijn rokje recht. 'sweet dreams mijn princesje' klinkt zijn lieve stem in mijn oor.

ik lig onder mijn zachte rijk bekleden dekens. ik draai me een paar keer om. 'mmmh drake...' mompel ik met mijn ogen dicht. 'neeeh jay niet doen!' mompel ik terwijl ik weer naar de andere kant draai. 'niet vechten alsjeblieft!' schreeuw ik op het moment dat ik mijn witte ijsbeetje vijn knijp in mijn slaap.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Deef
*lees mel* ik hoor mijn nichtje wat schreeuwen en ga vor de deur van haar kmamer staan en druk teddy tegen de duur aan. 'wat hoor jij teddy?' fluister ik zachtjes. 'hoor jij ook dat stoute neef binnen is?' fluister ik tegen mijn beer. plots gaat de deur open en ik word achterover geworpen. teddy valt op mijn buik en ik zie mijn jongste oudere broer boos voorbij lopen. vlug sta ik op en kijk langs de deurpost van nichtjes haar deur. oudste oudere broer was binnen gekomen en heeft mijn knappe nichtje gered. 'weltrusten nichtje <3' zeg ik speels en lief. daarna ren ik snel terug naar mijn eigen kamer. ik stop teddy in zijn bed. en geef hem een kusje op zijn voorhoofd. 'weltrusten meneer teddy <3' zeg ik lief. ik loop naar mijn eigen bed en kruip onder de warme wol. 'teddy?' zeg ik een beetje bang. 'zou jongste oudere broer ooit te ver gaan?' vraag ik verlegen aan teddy. ik grijg gene antwoord terug. 'oh je slaapt al... sorry. meneer teddy.' zeg ik sneu.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
'Delle kan niets doen hij is zo lam als een puppy.' fluiserde ik. mijn hoofd werd nog roden toen lucy zij dat ze het niet over mijn stijve had. 'mare? waar had je het dan over?' vroeg ik verlegen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
*ZZzzzz*

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
'i..ik begrijp het niet zo goed.' zeg ik verlegen ik laat anne los. ik ga naar achteren en beland op mijn bed.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]minako
*slaapt*
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 1 - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 34 Emptywo jul 02 2014, 22:39

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
bediende setto

'wat begrijpt u niet' Vroeg ik toen ik zag dat hij er niks van snapte

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy

'Ik had het over Delle' zei ik lief en begon te blozen. 'Ik hoop dat hij niet ineens wakker word ofzo'
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 1 - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 34 Emptywo jul 02 2014, 22:43

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
'lucy maak je geen zorgen. alsof ik nooit wakker word als hij het zit te doen.' zeg ik speels ik pak haar hand en trek haar voorzichtjes naar mij toe. 'je bent zo zacht.' zeg ik lief. ik streel door haar haar heen en blijf rustig liggen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
*ZZzzzz*

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
'dat huilen. heb dat nooit gezien of mee gemaakt. en.... als verdrietige mensen graag vast gepakt willen worden waarom sloeg lola mij dan toen ik dat deed?' vroeg ik verbaast. ik leg mijn armen onder mijn hoofd.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
*slaapt heeft een nachtmerrie*

oudste neef
'vader, u moet lea echt in bedwang houden. en zoals u weet is mellanie aan mij geschreven zoals u kon lezen in de brief van haar vader.' zeg ik serieus. 'jonge, je broertje speelt maar een beetje.' zegt mijn vader droog. 'een beetje!? laat hem lekker kopelen aan een ander meisje laat hem naar school gaan of naar een club.' zeg ik serieus. 'jonge, ons dna mag niet verspeelt worden.' zegt mijn vader weer even droog. 'owhja? ons nichtje is de enigste nog met het pervekte dna van de familie lijn. ze heeft konstant nachtmerries over een bepaalt persoon. ze komt steets verdrietig thuis. vader ik kan haar ongelukkigheid niet meer aan zien!' zeg ik boos terwijl ik op het burao van mijn vader sla. 'wat wil je dat ik doe? haar van school af halen?' zegt mijn vader geergert. 'nee, u kunt haar verlegenheid weg halen zoals u het ook aan haar gegeven heeft.' zeg ik serieus. 'geen denken aan weet je wel wat er met haar zus is gebeurt?!' schreeuwt hij geergert. 'ze was verlieft op een jonge.' zeg ik kil terug. 'niet zo maar een jonge! een ruig type met tattoo's een gevaarlijke blik, een jonge van de straat! en nog het ergste ze was ook nog eens zwanger van hem voordat ze 16 was.' zegt mijn vader nog boser. 'als zij dat wilt moet je het laten gaan. jouw manier van de beste D.N.A. kweken en wat dan ook werkt niet meer in deze tijd. laat haar gewoon gaan laat haar verlieft worden op een knappe jongen die jij goed vind.' ik bleef door zeuren tot mijn vaders ergenis. hij balt zijn vuisten. en slaat zijn papier werk van tafel. 'ik wil niet dat die nieuwschierigheid terug komt van haar.' jammert mijn vader. 'dat zal niet gebeuren. laat haar gewoon meer zelf verzekert zijn. alsjeblieft vader laat mij haar helpen. nu droomt ze nog nu kan het!' zei ik zelf verzekert. ''ik weet dat haar verlegenheid haar nieuwschierigheid blokeert maar er is vast een andere mogelijkheid.'' 'Dillen haal geen rare vratsen uit.' roept mijn vader nog even na. was even vergeten dat hij ook gedachten kon lezen. ik zucht en loop de kamer uit.

sachtjes duw ik de hendel van de deur naar beneden. ik stap mellanie haar kamer voorzichtig binnen. ik zie haar nog af en toe omdraaien. ''het komt goed meisje.'' ik leg een hand op haar voorhooft. 'morgen als je wakker word, zou je je veel meer zelf verzekert worden en ook veel vrolijk. just believe.' het voelde net alsof ik met haar brijn en gedachtens aan het spelen was. langsamerhand werd mellanie rustiger en woelde ze niet zo veel in haar bed. zachtjes loop ik weer haar kamer uit.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]tayoni
lola probeerd de dvd te pakken. 'welke kant we op gaan?' ik grijs verlieft. 'wat dacht je mijn kant op. ik leg een arm om haar middel heen en trek haar voorzichtig naar mij toe. kun je er nu wel bij? zei ik plagerig. ik stop de dvd in mijn kond zak en til lola vlug op. met lola in mijn armen ren ik naar mijn kamer toe. ik gooi haar voorzichtig op het bed. 'we kunnen hier film kijken.' zeg ik aardig. ik stop de dvd in de tv. en ga vervolgens op het bed leggen. de kussens zet ik recht op zodat ik er tegen aan kan leunen met mijn rug. 'kom je lola?' ik hield mijn armen open.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 1 - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 34 Emptydo jul 03 2014, 09:55

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
bediende setto

'misschien heeft lola iets meegemaakt dat negatieve gevoelens geeft tijdens aanrakingen, Als je niet weet wat. Kan je ook niet verder helpen, Eerst moet je achter haar veleden komen' zei ik serieus.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy

'eheh weet je het zeker' Zei ik en keek hem speels aan. ''wat kan het me ook schelen. Ik wil hem ookal is het maar voor 1 nachtje'' Ik beet weer in zijn nek en lied me hand verder naar benede zakken. met mijn handspeelde ik aan de rand van zijn boxer.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lola -

Ik werd op getild en vloog bijna naar het bed toe en begon te lachen 'damnt Hero je moet wel sterk zijn,' zei ik lachent terwijl ik mijn kleren weer goed deed aangezien deze een omhooge gekropen waren tijdens de val. Tayoni ging al de kussen goed zetten en op bed zitteb met zijn arme gestrekt zodat ik naast kan zitten zegt hij 'kom je lola' Ik keek hem aan en ging recht staan 'Mag ik eerst mijn pyama aantrekke?' vroeg ik terwijl ik mijn Bh onder mijn shirtje los maakte
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 1 - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 34 Emptydo jul 03 2014, 10:02

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]tayoni
'hahaha, je mag ook best naakt tegen mij aan komen liggen hoor.' zei ik speels met een verliefte glimlach. ik keek naar wat lola deed. langsaam werden mijn wangetjes licht rose. ik likte speels mijn lippen af.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
ik knuffelde lucy stevig. sachtjes beed lucy in mijn nek. 'hihi, wild wolfje.' sachtjes kneep ik in haar kontje. lucy haar hand ging steets verder naar beneden en was aan gekomen bij het randje van mijn boxer. mijn buik tintelde en kriebelde als een gek. ik geef lucy een kus op haar wang en sabbel een beetje aan haar oorleletje. met mijn andere hand streel ik over haar rug heen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
ik ging weer even recht op zitten en pakte anne haar armen vast. 'kom op me liggen.' zachtjes trok ik haar mee. op het moment dat ik me weer naar achteren lied vallen. 'ik wil zo graag voelen wat andere vertellen over hun meisjes.' zeg ik neutraal. 'please blijf op me liggen.' ging ik verder.

flashback: kindertijd 13/15
'hahahaha, zie je wel ik ben niet de enigste die dat heeft!' zei riven plagerig. hij wees naar mijn broek. het was sochtens vroeg en riven was weer blijven slapen. de vorige ochtent vroeg ik waarom zijn slurfie eneens zo groot was. riven zij toen dat alle jongens dat hadden maar ik had dat toen niet op dat moment. 'hihi setto!' zegt riven speels terwijl hij in mijn slurfie prikt. 'hey, dat voelt raar aan.' fluister ik en prik ook in de zijne. 'hihi' lach ik verlegen. riven trekt mijn pyama broek naar beneden toe. mijn ondergoed ging mee en mijn slurfie sprong omhoog. 'haha, hebben je ouders ooit vertelt wat het echt is?' vroeg riven. hij was over mijn heen gebogen en gooide mijn pyama op de grond. 'mmmh, zo ver ik weet om naar de wc te gaan.' zeg ik twijvelent. 'maar als hij zo groot is kan ik nooit plassen gek genoeg.' zeg ik verlegen. 'dusss? je hebt het wel eens vaker gehad?' zei river verbaast. 'jah, soms als wij knuffelen of als jij boven op me ligt.' mijn stem klonk nog verlegender. met een hand streel ik door mijn haar heen. 'hahah, setto toch. je doet dat altijd waneer je je schaamt of iets leuk vind.' zegt riven speels en hij buigt nog meer voor over en kust mij op mijn voorhoofd. 'je slurfie zegt waneer jij iemand leuk vind.' fluistert riven. 'iemand leuk vinden? maar... iedereen is toch aardig of leuk.' vroeg ik niet begrijpent. 'nee, setto. denk maar aan je ouders een steleltje, verlieft weet je wel?' zegt riven serieus. ''verlieft?'' 'kan dat dan met jouw?' vroeg ik verlegen. 'ja tuurlijk. het kan met iedereen.' zegt riven terug. hij glijd met zijn hand over mijn buik heen en pakt mijn slurf vast. voorzichtig beweegt hij met zijn hand heen en weer. het voelde heel apart. 'riven... wat voel ik. mijn buik. het voelt raar.' fluister ik. 'dat zijn vlinders.' antwoorde riven op mijn vraag.


'waarom denk ik de laaste paar dagen zo veel an riven?' vroeg ik plots.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 1 - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 34 Emptydo jul 03 2014, 11:17

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
bediende setto

'oh'  ik werd tegen he maan getrokken op het bed 'Als u dat beveelt' Zei ik terwijl mijn gezicht rood werd 'wat wild ik dat ik doe mijne here'

waarom denk ik de laaste paar dagen zo veel an riven?' vroeg hij plots.
'wie is riven mijne here' Vroeg ik terwijl ik tegen he man lag

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy

Mijn hand glijd lager zijn zijn penis toe. Ik voel dat de rand van zijn joggingsbroek iets gezakt was. Deze duwde ik voorzichtig en speels verder naar benede toe zodat zijn ondergoed volledig vrij kwam. Steek beet ik speels in zijn nek.  zodra hij aan mijn oorsabblede werd mijn ademhaling lager.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lola -

'in je dromen Hero' Zei ik lachend en zocht naar me koffer. 'waar zijn de koffers nog bij Lu~ge in de kamer' vroeg ik terwijl ik rondkeek


Laatst aangepast door Evilian op do jul 03 2014, 11:23; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 1 - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 34 Emptydo jul 03 2014, 11:22

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]tayoni
'hahaa nee daar staan ze niet. mmh misschien toch in je ondergoed bij mij liggen?' ik ging met mijn knieen op het bed zitten en kon nog net bij lola komen. met een hand streel ik door haar haar een. met mijn duim wrijf ik even over haar wang heen. 'ik wil ook best in mijn ondergoed slapen dan ben jij niet de enigste.' zeg ik speels met een verlegen smile.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
ik had lucy zowat helemaal onder gesabbelt. 'geef me je lippen. die zijn veel lekkerder dan je oor.' fluister ik verlieft. ik kus lucy op haar mond. en geniet van de stilte om ons heen en de flirterige bewegingen van lucy. mijn hand die ik op haar kond heb kroop in haar ondergoed en pakte haar kondje stevig vast. ook met mijn andere hand ging ik in het broekje van lucy. met een bil in elke hand kneep ik sachtjes omsteubereurt in haar kontje.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
*ZZzzzz*

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
'een vriend van vroeger. ik speelde veel met hem en hij kwam vroeger vaak logere. op een dag liepen we op de stoep. en aan de overkant van de straat stond ene blond meisje die wilde oversteken maar ze keek niet uit voor de auto en toen....' ik beed op mijn lip. 'mh... riven duwde het meisje naar achteren toe en belande zelf tegen de auto aan.' ik vertelde het vrij nutraal maar aan het eind klonk mijn stem best gevoelig. 'en nu ligt hij in het ziekenhuis. in koma... zei mijn moeder toen ze thuis kwam.' vertelde ik verder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 1 - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 34 Emptydo jul 03 2014, 11:36

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
bediende setto

'Dat is minder, Mischien had u hem lief en mist u hem nu meer dan anders' Zei ik terwijl ik hem beed hield.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy

k drukte mijn kont iets omhoog zodat hijer beter bij kon. Met mijn hand di ik nog steeds opz ijn onderbroek had kroop ik weer omhoog. Bij zijn ondergeod bleef ik even wachte en streelde langs de rand heen. Daarna gingen mijn eerste vingers zijn onderbroek in. Ik raakte nog net niet zijn penis aan.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lola -

Met een hand streelde hij door hmijn haar een.. 'ik wil ook best in mijn ondergoed slapen dan ben jij niet de enigste.' zeg ik speels met een verlegen smile. haha nouhou ik wil geowon mijn pyama aan. heb je niet een groot hemd? vroeg ik en haalde zijn hand van me hoofd af en  ik naar een kast liep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 1 - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 34 Emptydo jul 03 2014, 11:46

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
toen lucy met haar vinger langs het randje heen ging moest ik een beetje lachen en spartelde even heen en weer. 'hihi, dat kietelt als een gek.' ik kus op haar kaaklijn. en vervolgens lik ik sachtjes over haar lippen heen met mijn tong.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
*ZZzzzz*

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]tayoni
'hehe, lo~la' grinnik ik sachtjes. ik val bijna voorover toen lola naar mijn kast liep. ''hoowh, dat ging bijna fout.'' ik stapte uit bed en leunde met mijn bijde armen over lola heen tegen de kast aan. ik hield zoon halve meter afstand. lola stond tussen mij en de kast. met haar kond naar mij toe. (deuren van kast zijn open) wat dacht je van deze?' ik pakte een blauw t-shirtje van de plank met daar op een printje.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
ik beed weer op mijn lip en omarmde anne stevig. met mijn armen over haar middel heen. 'i..ik durf niet alleen naar het ziekenhuis te gaan. eigenlijk ben ik bang voor dokters en ziekenhuisen. hoewel ik eigenlijk voor niets bang mag zijn van mijn vader. je angst is je grootste vijant.' zei ik nutraal. 'ben jij ergens bang voor?' vroeg ik aan anne.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 1 - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 34 Emptydo jul 03 2014, 12:04


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
bediende setto

'We kunnen een keer gaan bezoeken samen'. Zei ik zorgzaam 'Ik zal u overal volgen'
'ben jij ergens bang voor?' vroeg hij aan mij.
Ik ging wat recht er zitten. 'Ik ben bang om deze baan te verliezen, en van u geschijden te worden'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Yaden



[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Jay/James


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy

mijn wang was nat en zijn mond kroop steeds verder naar boven naar me lippen toe. hij likte min lippen af, Ik drukte min mond tegen hem aan en ging verder. met mijn andere hand gleed ik zijn onderbroek in

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lola -

Ik griste de Tshirt uit de kast en hield het voor. 'Wel erg kort maar het kan er mee door' Ik wilde naar achter stappen. Tot ik merkte dat hij achter me stond ''waarom kon Tayoni aan me komen zonder dat ik geheel bang werd. Hij stond zo dicht bij. Snel draaide ik me onder hem uit en ren richting de gang 'waar is de badkamerr'
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 1 - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 34 Emptydo jul 03 2014, 12:36

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]tayoni
'hey?' zeg ik verbaast toen ze onder mijn armen door kroop. ik volgde lola die de verkeerde richting op liep. mijn zusje kwam plots uit haar kamer lopen met uitgelopen make-up 'wow wat zie jij er uit.' zeg ik tegen mijn jongere susje 'was voor de photoshoot broertje.' zegt ze terug terwijl ze in haar oog wrijft. ''ik denk niet dat ik dat ga geloven.'' ik pakte lola vast en omhels haar 'hehehe lola je gaat de verkeerde kant op.' het is naar lnks en niet naar rechts. ik lied lola weer rustig los toen ik mijn zusje heel verkeert zag kijk. ik stak mijn tong naar haar uit. mijn zusje was 14 maar wel een fotomodel.ik nam lola mee aan haar hand naar de anderekant van de gang.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
ik lied mijn handen naar haar billen glijden. 'zou je echt me willen?' vroeg ik aardig. ik kijk haar aan in haar ogen. ''ze is best knap voor een bediende. vergeleken met de rest.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
lucy haar hand glijd mijn onderbroek in. ik adem een keer heel hevig. ''holy Fu~uk'' 'prrh stout wolfinetje.' fluister ik sachtjes. ik kus haar verder en speel met mijn piersing en haar tong. mijn hand glijd naar de zijkant van lucy haar kond ik voel haar liezen en buikje. mijn hart gaat zo te keer. is dit wel oke dat hij zo snel klopt. ik trippel met mijn 3 vingers over haar huid heen. ik wist dat het daar ontzettent moest kietelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Is this real? part 1 - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 34 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Is this real? part 1
Terug naar boven 
Pagina 34 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 50 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Is this real? part 2
» Is this real? part 3
» Is this real? Part 4
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: