ik schrok dat ze zo dicht bij kwam. Snel stond ik op en zorgde er voor dat ze op het bed belande. 'Kom xiumin we gaan pizza bestellen' Zei ik snel. 'Welke smaak wil je' ik durfde der bijna niet aan te kijken.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Minako *eet thuis*
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Tayoni *gaat naar huis*
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie 'aah!' ik viel van drake zijn schoot af toen hij op stond. nog maar net beland ik op het bed. ik trek het t-shirt goed zodat hij niet verder af zakte. 'praat je altijd tegen je hond?' ik ga op de rand van het bed zitten. met 2 handen rol ik de pijpjes op van de jogging broek die ik aan geboden kreeg van drake. ik loop voorzihtig naar drake toe. ik probeer de hond te ondwijken maar dat lukt niet. hij liep meteen naar mij toe en besnuffelde mij. 'iiiek!' ze ik zachtjes. 'wat voor pizza ik wil? zijn er meerdere pizza's dan?' ik hou mijn hooft gekantelt en kijk hem vragent aan. 'hebben ze iets met vis?' vroeg ik verlegen.
Evilian
Aantal berichten : 8672 Registratiedatum : 26-11-13 Leeftijd : 31
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 za apr 05 2014, 19:54
Mellanie wist niet wat voor pizza ze wilde'ehmm mellanie heb je oot wel eens pizza op?' Vroeg ik terwijl ik naar vore liep. In de woonkamer pakte ik de telefoon. 'tonno pizza heeft vis?' Riep ik richting mellanie.
Moeder drake: 'Hebben we een meisje in huis? steld de is gouw voor jij onschoft' zei ik speel en gaf drake een ligt schop tegen de kont. 'Ik wil een hawaii pizza okey'
Oma: 'Drake ik wil een salamie'
Vader: 'Drake drake drake.. Ik wil geowon 2 pizza, je weet zelf'
'Jah, Die oude vrouw met vele rimpels die er nog ouder uit ziet dan me over lieve oma. Is mijn moeder' Zei ik en begont te lache. Ik voelde weer een trap tegen me kont. 'Hey, ma trap me niet zo. Ik weet dat mijn kont sexy is. But stop touching it'
'en deze ow zo knappe jongen sexy man is mijn vader. Kan je zien van wie ik mijn sexy uitelijk heb?' Ik boog me voorover en hield mij gezicht die van mijn vader.
Ik pakte te mobiel op en bestelde de 6 pizza's 'k wil graag 2x hawaii 2x salamie 1x tonijn 1x mossarella' Zei ik en gaf had adres ook af. 'Ze zullen er over 20 min staan, Zullen we in de tussentijd een game doen?, Of moeten de honden nog uitgelaten worden oma?'
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 za apr 05 2014, 20:33
Hihi laten we een game spelen, ike umh kan niet zo goed overweg met honden. Zeg ik verlegen met en pijnlijke blik. Leuk jullie te ontmoeten. Ik b b be ben mellanie. Zeg ik verlegen ik trek de tshirt recht
Evilian
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 za apr 05 2014, 20:39
Moeder: 'aangenaam Mellanie. kom gezellig op de bank zitten, Oh bang van honden?' ik sloeg naast me op de bank. 'Drake gooi de honden anders ff buiten.'
Vader: 'aangenaam trek je niks aan van de honden ze doen niks hoor, Of van de rotzooi. Doe maar als of je thuis ben. Een vriend van drake is ook een als een familie lid voor ons' Zei ik aardig
Oma: 'Spelletjeeh' Zei ik met een zweverge stem. ''wat houd ik van spelletjes spelen op deze leeftijd''
Drake- klas Drake 'Sorry mellanie, Mijn familie is een beetje anders' Zei ik met een glimlach. 'Jaah ma ik zal de honden buiten zetten, Kom Xiuminnie en Luhannie Jullie gaan ff lekker zelf de regen in. mogen jullie straks met mij mee douche' Ik knuffelde met de honden voor dat ik ze deur uit deed. Ik liep naar een kast die achter de bank stond waar mijn moeder zat. 'Kies meer een spelletje Mellanie'
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 za apr 05 2014, 20:55
Hihi lag ik verlegen ik Ga met de rest aan tafel zitten. Ik open de doos en bekijk de pizza tonno. Umh Hoe moet ik dit eten? Vraag ik verlegen en nieuws gierig
Evilian
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 za apr 05 2014, 21:46
'Oh met de handen' Zei ik lachen en haalde me hand door me haar. Op dat moment kreegik een klap tegen me hoofd 'Je laat deze knappe jonge dame toch niet met de handen eten' zei me oma. Ik lachte 'Nouhou oma... WIl je bestek hebben mellanie' Zei ik en stak me tong uit naar me oma.
In het raam zag je de twee honden naar binnen kijken. 'Jaah mini en han, Jullie mogen straks naar binnen toe~!' riep ik naar ze toe
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Minako *eet thuis*
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Tayoni *gaat naar huis*
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie 'Hihi, ik wil best wel met mijn handen proberen eten hoor' zeg ik speels in het algemeen. Ik pak een pizza puntje bij de korst en probeer een puntje in mijn mond te stoppen. Ik nam een hap. En glimlach liefjes naar drake. 'Hihi, ik vind je familie wel gezellig.' zeg ik vrolijk maar toch verlegen. Na een lange tijd heft drake zin pizza al op maar ik was nog maar op de helft. 'Wat is zoon pizza groot zeg. ' ik pak eenpuntje en stop het in de mond van drake toen hij aan het gapen was. 'Hihi help jij mij even?' Giegel ik Speels. de moeder en vader van drake lachen mee. Eigenlijk was het veel gezelliger hier dan thuis. Stiekem vind ik het erg leuk om hem mijn pizza te voeren. Net als of het mijn vriendje was. Ik begon licht te blozen en streel met mijn hand door mijn ponny heen. ' hihi ik wil zo wel vaker pizza eten als je mij mee helpt. Hihi.'
Na een tijdje ruimen we gezamelijk de tavel af. Ik en drake wildesamen af wassen. Drake droogt af en ik was met sop aan het spelen. Mijn hand zit vol met sop en ik blaas naar drake toe al het sop vliegt richting het gezigt van drake zijn haar zat onder de sop. ' hahahahahahah, ' lach ik vrolijk.
Evilian
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 zo apr 06 2014, 17:41
'Hihi, ik vind je familie wel gezellig.' zei mellanie vrolijk. Ik lachte. ''eheh dat hoor ik vaker maar dankje'' dacht ik, Ik had de pizza naar binnen geschoven ofer geen volgende dag mer zou zijn. 'Wat is zoon pizza groot zeg.' Ik keek op zij en zag dat ze nog maar op de helft was. In het huis was het lekker warm en ik begon langzaam moe te worden. Vermoeit geeuwde ik. op dat moment stopte mellanie een pizzapunt in me mond 'Hihi help jij mij even?' zei ze lachend. 'Heey Lekker' Snel leid ik me voeren door Mellanie. 'hihi ik wil zo wel vaker pizza eten als je mij mee helpt. Hihi.' Zei ze lief. 'Nou voer me maar. alleen deze keer hoor.'
PaP: Ik ding naast Mellanie zitten en deed ook me mondopen.'krijg ik ook' Zei ik speels
Gezamelijk ruimde we de tafel af. Ik doe standaart de afwas en Mellanie wilde graag helpen. Met der handen vol sop draaide ze zich naar mij toe. Met een harde wind blaast ze alle sop op mijn gezicht 'Hey jij.'
Uit de bak met afwas water pakte ik met 2 grote handen sop en gooide het boven op Mellanies haar' haha nu lijk je net een toetje' Zei ik flirtend 'Ik zou je zo kunnen op eten' Speels gromde ik.
Nadat alles klaar was het gestopt was met regenen brachten me vader en ik mellanie naar huis.
'tot morge op school mellanie' Zei ik en zwaaide haar uit
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Minako *slaapt*
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Tayoni slaapt*
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie ''hihi, ik had een hoop plezier vandaag met drake hoewel ik hem nog maar een dag kende voelde het net alsof ik hem al jaren als vriend had.'' ik sluit mijn dagboek en stop de pen tussen het spiraaltje van het boek. ik draai me om in mijn bed met bijden handen pak ik mijn knuffel beed. ''hihi, zie je morgen weer drake'' ik gaf de knuffel een kus op zijn snuit.
Evilian
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 zo apr 06 2014, 18:41
Mentor B102
''Het was weer dinsdag'' dacht ik terwijl ik door de gangen liep. overal liepen studenten rond. ''Fpph daar gaan we weer. Les geven aan de 4de jaars. Dat word weer een introductie game doen aangzezien er 2 nieuwe leerlingen bij zijn gekomen en setto naar 2 jaar weer terug is'' Ik schopte te bal die ik meegenomen had uit de gymzaal voor me uit.
De gangen voor het klaslokaal was leeg. Nog geen studeten te zien ui mijn mentor klas. ik opende de deur en ging zitten wachten
Vermoeid stapte ik me bed uit. ''Zoo zware hoofdpijn.'' Ik keek op de wekker naast me bed ''oh het is nog maar 8 uur''.. Wazig keek ik voor me uit. 'HET IS AL 8 UUR' Gilde ik. 'Shit shit shit weer te laat' ik trok snel me kleren en en rende naar me moter. Als een gek reed ik weer naar school.
ik keek in de spiegel ''Vandaag ga ik Jay aanspreken'' zei ik trots en zelfverzekerd tegen mezelf. Ik kamde nog snel mijn haar recht en liep naar school gelukkig woon ik dicht bij school. denk da thet maar 5 min lopen is als ik snel loop.
'Kom ik breng je naar school' Zei ik tegen min broertje rond 8 uur. 'We moeten snel zijn anders komen we beide te laat' Net voor ik de deur uit liep keek ik naar mijn nek. Dikke rode striemen stonden in me nek. Hetwaren duidelijk sporen tot wurgen. Ik pakte een sjaal van de kapstok. Mijn kleine broertje trok aan me jas 'Kom Lolaaa' Zei hij schattig. We liepen hand in hand richting de fiets. ik tilde hem achter op en zo fieste ik naar zijn school toe.