cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Is this real? part 1

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 36 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 1 - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 5 Emptyzo maa 30 2014, 19:44

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Jay/James-klas
'Hey.. raak jij nou mijn bal aan' Zei ik op een speelse manier. Ik zag hoe Drake de bal wist te ontwijken. ''Die zou daar vee fans door kunnen krijgen als hij idool zou zijn'' dacht terwijl ik met open oogstond te kijken. ''Wel een uitslover hoor''

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Drake- klas

Ik zag hoe de bal richting mijn benen vloog. Lenig zette ik me af van de grond. kliktoen ik weer neer kwam keek bijna iedereen van de klas me aan 'Wat..., Zo ontwijk je dingen' gromde ik. Achter me hand Tayoni bal te pakken gekregen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Lucy -klas

Minako waarschuwde Drake. maar dat was niet nodig. Hij sprong in de lenig door de lucht. 'Wat' Met grote ogen en een mond bijna op de grond keek ik. 'Hoe....' Ik keek naar 'Minako.. wat een uitslover zeg.'


[/img]

Abi - gang

*stalkt*

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Lola -klas

Ik zat nog steeds achter de matras. En stiekem keek ik richting setto. Deze jongens was weer terug op school gekomen. Maar hij is een stuk knapper geworden.'' Zou hij nog weten wie ik was.. Als ik vertel wat er vroeger voor elkaar waren..'' dacht ik terwijl ik niet door wat had wat er gebeurde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 1 - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 5 Emptyzo maa 30 2014, 20:36

gym leraar
*kijkt*

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
'haha, zal jij wel willen he james?' ik geef hem een knipoogje.

Tayoni had de bal gekregen al voor dat hij de bal los lied draaide ik me om Tayoni gooit de bal in mijn richting het was op middel hoogte ik rende tegen de kast op KLIK ( begind rond 0:14 seconde) de bal stuiterde tegen de kast aan en rolde over de grond heen. ik draai me weer om naar de tegenpartij toe en maak een haar flip. vervolgens streel ik een hand door me haar heen zodat het weer goed zat.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Minako
'kwaaaah kijk eens naar setto <3!' ik maak een hupeltje in de lucht 'lucy!'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Tayoni
'pfff uitslover hahaha.'
ik raapte de bal op een gooi deze hard in de richting van setto op middelhoogte. 'deze kan hij gewoon niet ontwijken!'

zodra setto zig omdraaide en tegen de kast op liep. en vervolgens een koprol maakte in de lucht, stond mijn mond open van verbazing. 'wathe maar hoe?'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
dit keer keek ik naar drake hij maakte zoon stoere beweging. mijn broer leerde mij dat ook eens toen we klein waren hij vond dat ik mezelf moest kunnen verdedigen.

ik wilde naar de bal toe lopen die over de grond heen rolde maar iemand anders had hem al op gepakt. vordat hij over de lijn heen rolde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 1 - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 5 Emptyzo maa 30 2014, 20:50

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Jay/James-klas
ik keek hoe setto ook een sprong maakte in de lucht.''okey dan.. jammer.. Hij is toch ook een uitslover. Had gehoopt dat hij chiller zou zijn, En niet alles zou doen om er 'stoer' uit te zien'' dacht ik.

ik draaide me om en zag dat Lola nog steeds verscholen zat. Ik ging naast haar zitten. 'Doe je best en gooi en van de meiden af' zei ik met een knip oog

'Ik had verwacht dat jij een gentleman was'  zei ze lachten.'Je moest een weten' fluisterde ik in haar oor

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Drake- klas

'Dit gaat nog intersant worden' zei ik toen ik zag dat setto de bal wist te ontwijken.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Lucy -klas

'waarom sloven de jongens zich zo uit, Dadelijk gaan hun kleding nog fout zitten' Zei ik terwlijk ik keek hoe Drake en setto zich uitsloofde.


[/img]

Abi - gang

*stalkt*

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Lola -klas

'ow.. setto?' Wanneer heb je dat geleerd. Ik wilde me verplaatste maar me lichaam wilde niet mee.  De nieuwe jongen kwam naast me zitten net voor de bal naar me toe kwam rollen. Ik pakte hem op 'Doe je best en gooi en van de meiden af'  zei hij. Ik moest best lachen . 'Ik had verwacht dat jij een gentleman was' zei ik lachend. 'Je moest een weten' fluisterde hij in me oor. Ik keek hem met een schuin hoofd aan. 'hehe' Ik zag dat Mellanie de bal ook wilde pakken dus ik riep haar naam en gooide de bal richting haar 'Hier vang, jij mag gooien'
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 1 - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 5 Emptyzo maa 30 2014, 21:14

[quote="mellodey"]gym leraar
*kijkt*

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
ik kijk naar de bal en hou mijn omgeving goed in de gaten.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Minako
'hun kleren? wat is er nouw zo leuk aan hun kleren ik zie ze liefer naakt.' zeg ik wat zachter met een giegel.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Tayoni
'he dat gaat nog lastig worden drake.' zei ik tegen hem terwijl ik goed oplette.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
lola gooide de bal naar mij toe onhandig vang ik de bal. hoewel ik hem bijna weer liet vallen. ik gooi de bal richting lucy die met mi aan het praten was. het was op hooft hoogte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 1 - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 5 Emptyzo maa 30 2014, 21:26

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Jay/James-klas

Mellanie gooide de bal een beetje onhandig richting de meiden aan de overkant. ''Wat is dat met deze jongens.. allemaal uitslovers'' Dacht ik terwijl ik even uit me ogenhoeken naar Setto en Drake keek. De bal knalde tegen het hoofd van Lucy aan. 'oeff' Ik zag dat de bal terug kwam richting mellanie. Ik wist dat ik te onhandig was om de bal voor haar te vangen. Dus ik draaide me om en richte mijn rug naar de bal Zodat ik Mellanie kon beschermen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Drake- klas

'We zullen wel zien' de bal vloog richting het hoofd van Lucy Die stond de kletsen. Ik keek om en keek terug naar Tayoni 'hoe die gaat raak zijn' Zei ik en begon evil te lache 'hue hue hue'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Lucy -klas

'Naakt?'Mijn gezicht werd rood. Neee Kleding is interstant, ik zou graag later een styliste willen worden. lekker aan het haar zitten en make-up aanbrengen' Zei ik en mijn gedachte dwaalde af. In mijn ooghoeken zag ik de val aan komen vloegen 'AAH tayoni`~!' Zei ik iets te hard. Maar te laat de bal tikte tegen me hoofd aan. gelukkig was het geen harde snelle bal. een van de jongens in de klas die dicht achter ons stond pakte de bal snel van de grond en gooide die naar mellanie.

Ik sjokte naar de lijn achter de tegenstanders.


[/img]

Abi - gang

*stalkt*

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Lola -klas

Zit nog steeds achter de bunker
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 1 - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 5 Emptyzo maa 30 2014, 23:08

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Jay/James-klas

Setto trok me mee naar de gangen van de gymzaal. 'Setto gaat het weer? En waarom gaan we hier heen. het lieft ga ik naar huis hoor.'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Drake- klas

Tayoni kwam terug lopen. 'geloof jij in geesten' Vroeg hij. 'Whut?, nee natuurlijk niet' zei ik ligt geirriteerd.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Lucy -klas

Minako kwam terug aan lopen. Ze zei dat het haar spijt. 'hoe gaat het met setto' zei ik door mijn tranen heen. 'leeft hij nog?'


[/img]

Abi - gang

*wacht buiten en bekijkt de fans*

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Lola -klas

*kleed zich om*
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 1 - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 5 Emptyzo maa 30 2014, 23:21

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
ik keek hem niets begrijpent aan. 'mellanie is mijn buur meisje.' ik kijk hem wat strenger aan. 'ik haad dokters en ziekenhuisen.' ik laat zijn hand los. het leek net alsof ier iets in me gebroken was. ik keek waar achterom voordat ik de kleedkamer binnen wilde stappen. 'james? j...j...je buik.... zal ik je helpen bij mij thuis?' zei ik wat liever. met een glimlag.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Minako
'hij ademde weer. meer weet ik niet.' zei ik sneu. ik ging naast haar op de bank zitten en kleede me om.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Tayoni
'oke, mmh ze je niet dat minako die foto van jouw had gepikt?' ik keek hem met een grijns blik aan. 'wat vind je van haar, haar lichaam enzovoort.'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
ik bleef aleen achter in de gyme zaal. langsaam slenter ik terug naar de kleed kamers. ik kom de kleedkamer binnen. ik ga zitten op het bankje en kleed me om. voor de spiegel borstel ik mijn haren mooi zodat ze weer los zaten inplaats van een staartje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 1 - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 5 Emptyzo maa 30 2014, 23:28

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Jay/James-klas

'mellanie is mijn buur meisje.' hij keek me streng aan 'ik haad dokters en ziekenhuisen.' . 'okey' antwoorde ik kort. 'Mag ik me nu dan gaan omkleden?' zei ik 'james? j...j...je buik.... zal ik je helpen bij mij thuis?' hij keem me lief aan.. Ik keek naar mijn buik. ''Oei. hoe weet hij dat ik pijn heb in mijn buik..'' ik keek hem verbaast aan. 'Oh nee die bal kwam niet zo hard aan hoor. Er is niks aan de hand~!' Zei ik lief


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Drake- klas

Ik nergeerde Tayoni een beetje. ik had geen zin om te praten. want het deed me eingelijk best wel zeer toen ik op zijn rug zet en hij zo deed tegen mij. 'Ja. interstant' antwoorde ik kort

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Lucy -klas

'gelukkig' ik kleedde me snel aan een keek om het hoekje van de gymzaal. ik zag dat Setto al weg was. dit stelde me een beetje gerust


[/img]

Abi - gang

*wacht buiten en bekijkt de fans*

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Lola -klas

*kleed zich om*
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 1 - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 5 Emptyzo maa 30 2014, 23:32

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
'keh, liegbeest.' zeg ik grijnsent met een glimlag. 'kom je ook me douche? wel wachten tot dat iedereen weg is haha.' ik pak zijn hand weer vast en trek hem mee de kleedkamer in.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Minako
'zie ik je morgen weer op school?' ik gaf haar een vriendschap knuffel en huppelde weg.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Tayoni
drake negeerde me een beetje. 'oke dus je bent verlieft op minako de gluipert die naakt foto's van je neemt.' ik trek me kleren uit en spring onder de douches. tja setto was er toch nog niet.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie


Laatst aangepast door mellodey op zo maa 30 2014, 23:39; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 1 - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 5 Emptyzo maa 30 2014, 23:34

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Jay/James-klas

'Ehmm setto, ik moet echt gaan, En ik kan hier niet douche. Er mogen geen verkeerde foto's. Zoals die van draka op internet belanden dat zou grote problemen kunnen veroorzaken' Ik werd mee de kleedkamers ingetrokken. Ik maakte me hand los en liep naar me schoenen. voorzichting ging ik zitten en deed me schoenen aan


Laatst aangepast door Evilian op zo maa 30 2014, 23:37; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 1 - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 5 Emptyzo maa 30 2014, 23:37

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
ik ga op zijn schoot zitten met mijn buik naar hem toe gericht. 'kom op james niemand weet dat je hier op school zit toch? ik weet niet eens waarom je zo bijzonder bent. meiden gillen enzovoort.' als er niemand meer is kun je makkelijke douche die ik ook altijd.' zij ik ik pakte zijn handen beed en legde ze tegen de muur aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 1 - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 5 Emptyzo maa 30 2014, 23:38

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Jay/James-klas

ik keek setto aan. 'Nee setto ik ga naar huis.' Ik stond op en lied setto op de grond zakken. Ik pakte me jas en tas van de kapstok af. en wilde naar de deur lopen. 'Kom anders mee naar mijn huis.~!,'
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 1 - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 5 Emptyzo maa 30 2014, 23:43

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
'dawh...' ik glijd van zijn schoot af en val zacht op de grond. 'gaan we daar samen douche? ummh. kuch kuch, heb je daar een douch.' zei ik schattig met mijn hooft schuin en bijden ogen dicht. ik trek me t-shirt uit en trek een andere aan. mijn gym broek hield ik aan. tjha ik ga me niet omkleden met die andere jongens in de beurt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 1 - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 5 Emptyzo maa 30 2014, 23:45

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Jay/James-klas

ik keek hem glimlachend aan. 'Als jij wil douche mag jij douche bij mij thuis' ik deed de deur van de kleedkamers open en liep verder ''Waarom wilt hij zo graag samen douche'' vroeg ik me zelf af. Ik liep door de gangen naar de deur. Wanneer ik hem opende hoorde ik veel gepraat. ''zou het pauze zijn'' dacht ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 1 - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 5 Emptyzo maa 30 2014, 23:49

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
ik ren snel achter james aan. ik omhels hem een beetje speels van achteren. 'oi je gaat toch niet weg zonder je bewaker?' ik zag dat de hele school plein vol zat met meisjes fotografen enzovoort. 'wow' klonk er zacht uit mijn mond. 'umh via de achterdeur?' zei ik met een glimlag terwijl ik nog achter hem hing.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Is this real? part 1 - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 5 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Is this real? part 1
Terug naar boven 
Pagina 5 van 67Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 36 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Is this real? part 2
» Is this real? part 3
» Is this real? Part 4
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: