cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Love story

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 35 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 4 Emptyvr jun 17 2016, 16:40

Love story  - Pagina 4 Ofy2l1
Alex
Pearl was er veel te blij mee, Jake was er veel te blij mee, en Alex schaamde zich echt dood! "Ll.. Linker kant.. Ookee," Alex draaide de tas met een hand en probeerde de rits Open te k krijgen. Jake's hand was te fijn though, en Alex viel steeds meer naar achteren toe tegen Jake aan. 'oh mijn.. Mm..' Wat moest Alex zo'n best doen om zichzelf te concentreren op het openmaken van een rits! 'Je kan wel eens langskomen, ahh... Niet nu! .. Mm jij blijft waar je bent!" Eindelijk had hij de lube gevonden. Pearl had het inderdaad goed verstopt. Alex pakte het een keek ernaar. Het was gewone, maar dat maakte hem op dit moment echt helemaal niks uit. 'wha.. Wat moet ik nu nnn nog zeggen?' Heel zijn lichaam was aan het trillen en hij wilde zo graag met dat hij zijn heupen licht begon te bewegen. ' Jake plaagt me!' Hierop kreeg hij zo veel goede feelings dat hij zijn hoofd naar achteren liet vallen op Jake's schouder met een binnenmondse moan. 'oh, my.. Praten gaat niet Pearl... Thanks voor het .. Hh helpen" Alex hing op, en gooide de mobiel en eindje verder op . Hij ademde zwaar, en liet nu eindelijk de moan horen die hij in had moeten houden
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 4 Emptyvr jun 17 2016, 16:47

Love story  - Pagina 4 J6sfx2
Jake
Met een grote glimlach op me gezicht lied ik hem tegen me aan vallen genoot van mijn gemoan. 'Cuty' bracht ik uit teriwjl ik hem meer op me trok. zijn lichaam tegen de mijne aan drukken. 'kom laten we verder gaan. Ik draaide hem om zodat hij lag. Ik kroop terug het bed op en trok alex met me mee. Me handen over zijn lichaam naar izjn kont toe. De lube strak tegen me aan om het lichtjes op te warmen. Het moment dat ik de lube uiteindelijk open ging. begon ik lichtelijk nerveus te worden. Dit kon ik aardig goed verbergen! Me hand lied ik naar alex achterste aan 'okey, Meteen stop eggen als het niet gaat. Niet je zelf forceren please.'
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Love story  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 4 Emptyvr jun 17 2016, 16:55

Love story  - Pagina 4 Ofy2l1
Alex
Nog steeds was Alex’ lichaam van slag. Het bellen was zo moeilijk geweest, en Jake was nog steeds gemeen. Altijd als Alex moest bellen ging Jake hem plagen! Was het niet met gekietel, dan was het wel zoals nu… en Alex vond het fantastisch.
Hij werd weer meegetrokken door Jake, en kwam uiteindelijk plat op zijn buik te liggen. Dit deed zijn member niet echt goed though, en met vloeiende bewegingen en geluidjes hees hij zijn heupen meet op, zodat zijn member niet tussen hem en het bed vast kwam te zitten. Plus, nu zat hij ook perfect voor Jake. Een herinnering kwam bij hem op. Zo had hij ook gelegen bij hun aller eerste keer! Net zo awkward, net zo bang… nou nee, nu was hij banger. Hij kon dit keer wel goed blijven ademen though.
Alex duwde zichzelf nu met zijn armen omhoog, en draaide zijn bovenlichaam zodat hij niet meer met zijn lichaam op bed lag, en Jake veel beter aan kon kijken. Jake was met de lube bezig, en Alex slikte. ‘Everything will be fine,’ zei hij zacht terug toen Jake zei dat hij het moest aangeven als het niet meer zou gaan. Alex knikte erbij. Draaide nog wat meer, en gaf Jake een laatste kus voordat hij zich weer op zijn armen liet vallen. Zijn rugspieren waren super goed te zien in deze positie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 4 Emptyvr jun 17 2016, 17:01

Love story  - Pagina 4 J6sfx2
Jake
nog een zware uitademing waarna ik de lube op alex smeerde en als eerst met me duim ging spele aangezien daar geen lange nagel aan zat. Ik deed het nog voorzichtiger dan de eerste keer. Langzamer en meer terug houdender. Maar het ging. Elke keer als ik zag dat alex zijn spieren aan spande hield ik me vingers stil en begon hem te zoenen vertellen hoeveel ik van hem hield hoeveel hij welniet voor me betekende en vaak ging het dan iets verder. Er waren zeker 15 minuten voorbij gegaan en ik had uitenidelijk 2 vingers bij hem naar binnen gebracht. Ik was zelf beter gaan zitten en speelde ook meer met me eigen member om die wakker te houden aangezien ik zo geconceteerd bezig wa s met alex dat die soms wel is weg viel. 'Mag de 3de?' vroeg ik voorzichtig wetend dat naar de 3de ik zelf misschien nog verder kon gaan met me eigen member. Kusjes werden over izjn rug versprijt. 'Je bent zo mooi'
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Love story  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 4 Emptyvr jun 17 2016, 17:18

Love story  - Pagina 4 Ofy2l1
Alex
Jake begon de lube te verspreiden, en Alex greep alvast de deken onder hem beet. Hij wist niet hoe zijn lichaam zou reageren als Jake zou gaan beginnen. Hij voelde hoe Jake voorzichtig zijn vinger naar binnen bracht. Alex gaf een kreunend geluidje, en liet zijn mond open staan, zijn ogen groot. Dit gevoel was heftig. Zo wel naar als geweldig. Alex wist niet echt goed wat hij er van moest maken dus hij bleef stil, bewoog niet. Jake was zo voorzichtig en dat vond Alex echt heel erg fijn. Ineens ademde hij zwaar uit. hij wist helemaal niet dat hij zijn adem aan het inhouden was. ‘Het gaat goed, je mag verder.’ Zei hij tegen Jake toen hij voelde dat Jake zijn vinger stil hield. Was het zijn duim? Jah het was inderdaad zijn duim.. dat was iets nieuws voor Jake.
Jake ging verder, alleen toen hij een bepaalde diepte had bereikt begon Alex’ lichaam tegen te stribbelen. Zijn achterste trok samen en hij kreeg een vlucht reflex. ‘Sorry,’ zei hij uit frsutratie. Alex wilde deze reacties helemaal niet hebben, maar toch deed zijn lichaam het. Het duurde lang voordat de vlucht reflexen bij Alex een beetje weg waren. Alex had eerlijk gezegd gedacht dat het hem vanavond niet meer zou lukken.
Het lukte om er een twee vinger bij te doen, en Alex begon te ontspannen. Toen Jake vroeg of er een derde vinger bij mocht moest Alex wel even nadenken. Hij was bang dat zijn lichaam het niet aan zou kunnen. Jake gaf hem kusjes, en vertelde dat hij mooi was. Alex, die met zijn hoofd naar beneden had gehangen, lachte op het compliment. Hij vond het altijd geweldig om complimentjes te krijgen, zeker van Jake. Hij accepteerde ze ook alleen van Jake. Dus hij knikte op Jake’s vraag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 4 Emptyvr jun 17 2016, 17:20

Love story  - Pagina 4 J6sfx2
Jake

 

Me handen zaten onder de lube enzo ook alex. Het was tot nu toe... aardig goed gegaan. Op wat ups en downs na maar we waren zo ver. Ik bracht me member naar alex zijn ingang. Sloot me ogen en dat was de meest slechte beslising die ik gedaan had. Langzaam veranderde het beeld . De lube veranderde naar een donkere rode kleur. Me lichaam begon te trillen en ik kneep me ogen dicht. Me ademhaling begon te schokken en het leek of Alex hard begon te gillen. Meteen opende ik me ogen weer. STaarde naar de rug van de jongen. Me handen trilde terwijl ik voorover gebogen stond. Ik had nog niet de kracht gehad mezelf bij alex naar binnen de brengen.. Want het bloed verlied me member. Ik trok volledig wit weg en me blauwe ogen werden dof. Zweet kwam op me voorhoofd te staan deze keer geen goede..  ME handen kneep ik de dekens beet me knokkels werden wit terwijl ik nog boven Alex hing. Alles schokte cvn stress. Me ogen nog steeds wijd open houdend bang dat als ik ze dicht deed. De lube openieuw veranderden naar bloed en alex zou gaan gillen.. Het voelde gewoon niet fijn. Me lichaam begon steeds meer te trillen tot de tranen in me ogen stonden. Ik lied me bovenlichaam alex zijn rug aan raken terwijl ik me gezicht tussen zijn schouderbladen drukte. 'I cant' bracht ik bijna piepend uit. Me ogen nog steeds open. Nu ik mezelf zo foceerde ze opende te houden begon me zicht wazig te worden en opnieuw veranderde de lube naar een bloed gerelateerde kleur. wild schudde ik me hoofd Ik lied me naast alex vallen zwaar trillend. Me handen bracht ik naar me voorhoofd toe 'I can hear your scream make it stop' bracht ik uit me achterhoofd de kussens in duwent. Me ogen nog steeds niet dicht gedaan bang dat het alleen maar erger werd. 'okey dat ging niet goed' ik held me handen omhoog die glommen van de lube. 'It turned to blood' Piepte ik. Me handen hard trillend waarna ik ze afsmeerde aan het bed nog steeds trillend, Ik zag het nog overal en maakte het alleen maar erger door het af te smeren.
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Love story  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 4 Emptyvr jun 17 2016, 17:37

Love story  - Pagina 4 Ofy2l1
Alex
Het duurde lang, en Alex sloot zijn ogen, met zijn lip tussen zijn tanden. Hij vond het te lang duren en keek daarom achterom. Juist op dat moment legde Jake zijn hoofd op Alex’ rug, en zei hij dat hij het niet kon. De trilling in Jake’s stem was zo erg dat Alex’ hart brak van bezorgdheid. Alex wilde bewegen, maar Jake viel al naast hem, nog steeds duidelijk in paniek. Alex ging op zijn knieen zitten, en leunde naar voren om zijn hand op Jake’s voorhoofd te leggen.
‘I can hear you scream, make it stop,’ Alex’ ogen warden groot. ‘Jake, sssshh, alles is goed,’ probeerde hij, maar Jake bleef in zijn paniek toestand. Jake vertelde dat de lube bloed was geworden, en hij begon het uit alle macht aan het bed af te smeren. ‘Jake!’ Alex greep Jake’s hand vast, en hield hem stevig tegen zijn borstkas aan. Seks was nu niet meer belangrijk, Jake was veel belangrijker op dit moment. Alex moest hem rustig krijgen, hij vond het verschrikkelijk om Jake zo te zien. ‘Ik ben niet meer aan het schreeuwen schat, alles is goed, we zijn vrij.’ Hij ging met zijn andere hand over Jake’s wang heen, en wreef met zijn duim over zijn jukbeen heen. ‘Ssshh, niemand schreeuwt,’
Niks lukte, Jake bleef in paniek, en bleef duidelijk Alex’ geschreeuw horen. ‘Kom eens hier,’ Alex greep Jake’s schouders, en tilde hem op. Met Jake ging hij iets meer naar achteren, zodat hij nu met zijn rug tegen de bed post aanzat, en Jake tegen hem aanlag, ook met zijn rug. Jake’s hoofd lag achterover op Alex’ schouder. Door de bezorgdheid was ook Alex’ member flink kleiner geworden, dus Jake voelde die niet poken nu. Alex begon lieve woordjes te zeggen, en hem kusjes te geven. het lukte niet. ‘Owh Jake, wat kan ik voor je doen?’ tranen stonden nu bij Alex in zijn ogen. toen wist hij het. Zachtjes ging hij met zijn hand door Jake’s haar, en hij begon voor Jake zachtjes te zingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 4 Emptyvr jun 17 2016, 17:47

Love story  - Pagina 4 J6sfx2
Jake
Het lukte niet ik kreeg het niet weg!. uiteindelijk kneep ik em ogen dicht. Alex had me verplaats wat eerst niet goed viel maar toen hij begon te zingen. nu begon ik daadwerkelijk rustiger te worden. Me spieren ontspande zich. 'Ik wil douche' zei ik zacht toen ik weer wat adem kon halen. Ik draaide me nui wat meer om zodat ik alex zijn hartslag kon horen.. 'That wasn't funny!' Ik ging meer naast hem liggen zodat ik me arm achter zijn rug kon doen de andere er overheen. Nu lag ik een keertje tegen zijn zij aan met me hoofd op zijn schouder. Nog steeds zwaar hijgend. maar wel meer tot rust gekomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Love story  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 4 Emptyvr jun 17 2016, 18:03

Love story  - Pagina 4 Ofy2l1
Alex
Het zingen hielp, en Alex voelde hoe Jake steeds meer ontspande in zijn armen. Ineens hoorde Alex Jake iets zeggen, en Alex stopte met het nummer. Het was een lullaby geweest van de band die hij ontdekt had in Finland, Sleep. Was wel een toepasselijk nummer om iemand rustig mee te krijgen. Hij liet zijn eigen hoofd nu naar achteren vallen, tegen de muur aan, en zuchtte. ‘Welcome back sweetie,’ zei hij zachtjes. Zijn hand ging nog steeds door Jake’s haar heen, ook toen Jake naast hem kwam zitten. ‘I know it wasn’t.’ Alex’ stem trilde lichtjes toen hij Jake’s gebroken stem hoorde. ‘Ik hoop dat mijn zingen geholpen heeft, hoor je me nog steeds schreeuwen?’ Alex verplaatste zijn hand naar Jake’s bovenarm, en begon daar zachtjes overheen te wrijven. Hij wist niet goed wat hij moest zeggen though. Ze bleven zo lang zitten, niks zeggend. De sfeer was weg, dat was duidelijk. Ergends had Alex het kunnen verwachten dat ze het nog niet konden, hij had het aan zichzelf gemerkt, dus het was een mogelijke uitkomst. Maar Jake’s reactie had hem echt angst aangejaagd, en hij wilde graag weten wat er nog meer speelde. ‘Wil je alleen douchen dit keer?’ vroeg hij zachtjes, zijn hoofd iets draaiend om hem aan te kijken, wat niet lukte. ‘Misschien even alleen tijd?’ Wist Alex veel dat Jake juist altijd flipte als hij er niet bij was.

Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 4 Emptyvr jun 17 2016, 18:38

Love story  - Pagina 4 J6sfx2
Jake
'het hield, heel goed zelfs thanks' flstuierde ik zacht als hij er niet gewest was had ik mezelf misscehin weer ene overdose gegeven.. Toen hij vroeg of ik alleen wilde douche knikte ik. 'Ja even snel al de lube van me af krijgen' ik stond op half wankelend Me handen voor me uit vies er naar kijkend. Daar meost ik echt nog aan wennen. In de douche ging het weer even helemaal fout. Dit verzweeg ik voor alex hij keek net al zo bezorgt en in paniek.

uit de douche snel aankleden en terug nar alex. Ik had me joggings broek aangedaan en ging op de bed zitten. 'Wil je nog iets doen of nachtrust pakken.' Eigenlijk zag i kzwaar hard op tegen morgen
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Love story  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 4 Emptyvr jun 17 2016, 19:04

Love story  - Pagina 4 Ofy2l1
Alex
Alex kreeg een kleine glimlach op zijn gezicht toen hij hoorde dat het zingen goed geholpen had. ‘Ik wil altijd voor je zingen als je het nodig hebt.’ Hij gaf Jake een kus op zijn haar, en liet hem toen los want Jake wilde inderdaad alleen gaan douchen. Alex bleef op het bed zitten, die nu helemaal vies was… morgen maar snel het hotel uit en nooit meer terug kijken waarschijnlijk. De lube zat overal! Ook waar Alex zat, want hij had natuurlijk ook onder gezeten. Jake ging naar de badkamer, en Alex ging het bed verschonen. Ze konden er zo niet in slapen. Schone lakens waren moeilijk te vinden, maar ze hadden ze wel. Alex dacht dat het hotel misschien wel vaker dit soort dingen meemaakte.
Het was vermoeiend om het twee persoons bed te verschonen, maar hij was al klaar voordat Jake terug was. Hij pakte een schone boxer uit zijn tas en een slaapshirt, en ging terug op het schone bed zitten, zijn armen rondom zijn benen. Zijn achterste voelde weer als op een van die avonden.. het brandde iets, en Alex had het gevoel dat zijn keel dicht geknepen werd. Zijn mond lag tussen zijn knieen, en hij keek de kamer rond.
Jake kwam uiteindelijk terug, in een joggingsbroek en ging naast Alex op bed zitten. ‘Ik denk dat het geen goed idee is om nu nog dingen te gaan doen. Dat net heeft ons beide uitgeput volgens mij.’ Alex kroop tegen Jake aan, ondertussen ging hij liggen. Toen Jake ook lag keken ze naar elkaar, ze lagen op dezelfde ooghoogtes. ‘Je hebt het goed gedaan vandaag Jake, het is niet erg dat je het niet kon.’ Alex legde zijn hand op de zijkant van Jake’s gezicht. ‘We blijven het proberen, goed? Het gaat ons uiteindelijk lukken.’ Weer ging hij iets dichterbij, en zijn hand ging van Jake’s gezicht, naar Jake’s middel om zijn arm om hem heen te slaan. ‘Laten we gaan slapen, morgen lekker terug naar ons huisje,’ Alex was totaal vergeten dat hij te horen had gekregen dat Jake’s huis een totale puinhoop was.

Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 4 Emptyvr jun 17 2016, 20:53

Love story  - Pagina 4 J6sfx2
Jake
'ook als het niet nodig is want jouw stem is echt het meest mooie wat er is. En dat zeg ik niet omdat ik zo veel van je houd.' 

Na even gesproken te hebben lagen we weer naast elkaar en opnieuw kon ik de glimlach niet van me gezicht krijgen. tot hij begon over het huis. Ik zuchte maar wilde er niet meer over beginnen. Ik lied me op me rug zakkentrok de jongen dicht bij me.

Ik sliep best goed zo met Alex naast maar zoals alles afgelopen maanden werd me geluk flink verpest. Ik werd zoals altijd eerder wakker dan Alex. Deze keer niet door me biolische wekker nee door de gigantische drang naar drugs.. Me handen trilde en ik zweette veel. Me hoofd kon alleen maar denken aan rust. Want het gegil, zelfverwijten en alles kwam hard terug zetten. Ik strompelde naar me tas zocht in bijna blinde paniek naar tas pakte er de laatste spuit uiten verdween de badkamer in. Ik friste mezelf op nadat ik weer volledig onder de drugs zat.

Terug de kamer in alex wakker maken en met zware tegenzin ontbijten en naar het huis. We stonden voor de deur. 'Alex...' ik keek hem aan. 'Ik weet niet of..' Ik hield de deurklink beet.'het is...' Ik kwam niet uit me woorden maar het moest maar...
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Love story  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 4 Emptyvr jun 17 2016, 21:16

Love story  - Pagina 4 Ofy2l1
Alex
De volgende ochtend werd Alex uit een hele diepe slaap gewekt. Hij had zo vast geslapen dat zijn hele lichaam vast zat en zijn ogen enorm zwaar waren. Hij strompelde wat door de kamer, op zoek waar Lucky met zijn broek gebleven was. Hij was in alle haast vergeten om andere broeken mee te nemen. Ook het shirt van gisteren deed hij opnieuw aan. De rest van zijn kleren stopte hij in zijn tas, samen met de lube fles, dus eigenlijk al te ver leeg was nu om er nog een keer iets mee te doen.
Dat hij nu voor de tweede keer wakker werd met Jake bij hem was erg fijn though, en daarom was Alex dan ook met een glimlach wakker geworden.

Nu stonden ze bij de deur van hun appartement. De reis ernaar toe was vreemd. Jake zag eruit alsof hij niet echt op de wereld was, en hij reageerde ook trager dan normaal. Alex kon de punt op zijn arm nog steeds niet zien omdat Jake altijd mouwen erover heen droeg. Lucky was gewoon Lucky, altijd blij.
‘Jake, waarom ben je zo nerveus? Wat zal ik aantreffen aan de andere kant van die deur?’ Alex had Lucky vast, en keek Jake aan. Hij was een beetje gefrustreerd. Al sinds ze weer samen waren had Jake nog níks losgelaten over waarom hij zo raar deed elke keer als Alex het over het appartement had. Daarom pakte Alex Jake’s sleutels over, en deed het slot eraf. Alex had zijn eigen sleutels nooit meer gehad, aangezien hij met force weg was gehaald van deze plek.

Het slot ging eraf, en Alex deed de deur open. Meteen zag hij alle rotzooi. Lucky sprong erover heen alsof die er al aan gewent was. letterlijk overal lag troep, en het stonk er enorm. Alex liep langzaam naar binnen, zijn tas tegen de muur zettend waar het niet vol lag. hij zei helemaal niks though, hij keek alleen maar. Zijn gezicht stond iets verdrietig. Hoe verder hij de hal doorliep, die in zijn gedachten altijd zo schoon was geweest, zonk zijn hart steeds meer. Toen kwam hij in de woonkamer, en sloeg hij zijn hand voor zijn mond. Snel haalde hij die weer weg though, niet wetend wat hij ermee moest doen. Er lagen overal kleren, papier, rotzooi. ‘Owh..’ Alex’ ogen waren op de grote berg gevallen met zijn spullen. Zijn kleren lagen er, en zijn boeken… zijn viool lag onder de piano. ‘Jake, what happened..’ vroeg hij, nog steeds de verdrietige uitdrukking op zijn gezicht. Zo kende hij Jake helemaal niet, Jake was altijd zo schoon en netjes geweest, en Alex had dat altijd geweldig gevonden.. maar dit… en al zijn spullen op een berg alsof ze niks meer waren. Wat hem nog niet opgevallen was, was dat het balkon niet veranderd was. maar dat was op dit moment gewoon niet te zien. ‘What happened?’
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 4 Emptyvr jun 17 2016, 22:36

Love story  - Pagina 4 J6sfx2
Jake
Verslagen lied ik me tegen de muur naar benede vallen ik ging niet eens mee naar binnen..ik hoorde alex steeds vragen stellen en kon zijn verdriet gewoon buiten voelen. 'Heb hier bijna niet geleeft. En elke keer als ik hier kwam. Hadi k het gevoel dat ik doordraaide. Ik had gewoon de energie niet meer om het op te ruimen. Het spijt me echt.. Kom hier ook niet graag meer.' zo dat was fucking moeilijk om te zeggen. Ik verborg me handen in me harne. 'im so sorry. I you want to go. I...' Ik dacht dat alex me nu zou haten walgenlijk zou vinden of wat dan ook. ik schaamde me dood
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Love story  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 4 Emptyvr jun 17 2016, 22:48

Love story  - Pagina 4 Ofy2l1
Alex
Alex luisterde naar wat Jake zei, en ondertussen ging hij met zijn handen over de verschillende meubels die hij zo goed kende, en ze nu niet meer terug kón herkennen. Het feit dat al zijn zooi in een hoek was gegooid was voor hem nog niet eens her pijnlijkste, het pijnlijkste voor Alex nu was het feit dat Jake hier in geleerd had. Langzaam keek hij nog een keer de kamer rond, en eindige met het aankijken van Jake, die buiten tegen de muur aanzat. Alex zuchtte. Jake zei dat als hij wilde gaan.. ‘Nee.’ Zei Alex meteen. Zijn stem was vastberaden. Meteen, en met grote passen liep hij naar Jake toe en hurkte voor hem, zodat hij hem goed kon aankijken. ‘Ik ga nooit meer weg. Niet nu, niet over een honderd jaar.’ Jake keek hem niet aan, dus Alex pakte zachtjes zijn kin en tilde deze op, zodat Jake hem wel móest aankijken. ‘Ik ga nergens heen. Het is.. moeilijk, maar we komen hier doorheen, goed?’ Hij slikte een keer, Jake zag er niet goed uit. Zijn ogen waren rood en ingevallen..

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Love story  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Love story
Terug naar boven 
Pagina 4 van 67Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 35 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Love story
» Samurai love
» A neko to love
» Story in beacon hill
» Nightwell story

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: