cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Story in beacon hill

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Story in beacon hill  Empty
BerichtOnderwerp: Story in beacon hill    Story in beacon hill  Emptydo apr 07 2016, 19:22

Personen:
Story in beacon hill  2lwukg2
Jiang Hui - eerste jaars

Story in beacon hill  K203vd
Fox -Eerste jaars
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Story in beacon hill  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Story in beacon hill    Story in beacon hill  Emptydo apr 07 2016, 19:25

Story in beacon hill  2lwukg2
Jiang Hui - eerste jaar
Er heerse een stille kille sfeer in school. Natuurlijk was ik zoals gewoonlijk veel te vroeg. EN dat voor me eerste schooldag hier beaconhills high school. De zenuwen gierde door me lichaam heen. me handen trilde. Ging het hier net zo worden als op mijn vorige scholen? Of kon ik hier wel me plek vinden. Langzaam slofte ik door de gangen heen. Me oog viel op een jongen hij had zwart kort haar. Voorzichtig liep ik op hem af. 'hmm hey?' zei ik zacht
Terug naar boven Ga naar beneden
janne

janne


Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 06-04-16
Leeftijd : 73
Woonplaats : geen

Story in beacon hill  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Story in beacon hill    Story in beacon hill  Emptydo apr 07 2016, 19:51

Story in beacon hill  K203vd
Fox -Eerste jaars


Ik lag op bed. mijn wekker ging af. ik keek op mijn telefoon.
en zag dat ik al meerde keeren gebelt was. toen ik keek hoe laat het was dacht ik," Kut te laat".
ik kleed me snel aan, en in vijf minuten zit ik op mijn scooter naar school.
op school angekomen ren ik naar de klas. gelukkig net op tijd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Story in beacon hill  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Story in beacon hill    Story in beacon hill  Emptydo apr 07 2016, 19:57

Story in beacon hill  2lwukg2
Jiang Hui - eerste jaar
De jongen die ik aan porbeerde te spreken gaf me een zetje. 'Flikker op homo!; gromde hij boos. Ik balde me vuisten. Evne leek het of me ogen kleur flikkerde. Tel tot 20 Hui! dacht ik terwijl ik me ogen sloot. ME hand begon nog erger te trillen. Rustig blijven! beval ik mezelf in m gedachtens. Zo ging het eingelijk altijd.. niemand wilde met me omgaan. Ze duwde me allemaal weg of sloegen me.. En dan moest ik mezelf kalm houden... De tijd sloop voorbij. Toen het eindelijk half 9 was liep ik naar de les toe. Langs me rende een jongen. Zijn schouder botste tegen de mijne aan. Weer balde ik me vuisten en wilde roepen dat hij uit zijn doppen moest kijken.. Maar op die manier zou ik nooit vrienden maken.

Vriend Fox
'Yo fox! komt zitten' lachte ik toen Fox net p tijd de klas binnen kwam gerent. 'Je hebt geluk de docent is er ook nog niet!'
Terug naar boven Ga naar beneden
janne

janne


Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 06-04-16
Leeftijd : 73
Woonplaats : geen

Story in beacon hill  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Story in beacon hill    Story in beacon hill  Emptydo apr 07 2016, 20:10

Story in beacon hill  K203vd
Fox -Eerste jaars
''ow maakt niet uit ik wist toch wel dat ik op tijd zou komen.'' ik ging zitten en pakte mijn telefoon. ''bah geen wifi.'' na ongeveer 10 minuten was de docent er nog niet.
ik keek naar buiten maar zijn auto stond er wel al.
hmm vreemd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Story in beacon hill  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Story in beacon hill    Story in beacon hill  Emptydo apr 07 2016, 20:17

Story in beacon hill  2lwukg2
Jiang Hui - eerste jaar
Ik zat netjes bvoorin de klas maar er kwam gewoon geen docent binnen. NA 20 minuten werd het onrustig in de klas. mensen begonnen hard te praten. 

Vriend Fox
'haha meneer ego!' lachte ik hard. Meteen pakte fox weer zijn mobiel. 'Ja hallow! aandacht voor mij!' hij merkte op dat we geen wifi hadden. 'Ja dat was me ook al opgevallen!' gromde ik met hem mee. 'Maar des te meer aandacht voor mij zo vertel hoe was je weekend' Ik stond op van em stoel en gin voor hem op de tafel zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
janne

janne


Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 06-04-16
Leeftijd : 73
Woonplaats : geen

Story in beacon hill  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Story in beacon hill    Story in beacon hill  Emptydo apr 07 2016, 20:33

Story in beacon hill  K203vd
Fox -Eerste jaars


''ow gaat wel alleen duurt dit zoooo lang''. ik keek naar de jongen die vooraan in de klas zat en vroeg" wie is dat nouw weer hem heb ik hier nog nooit gezien".ik liep naar hem toe en zij" hey wie ben jij''.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Story in beacon hill  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Story in beacon hill    Story in beacon hill  Emptydo apr 07 2016, 20:46

Story in beacon hill  2lwukg2
Jiang Hui - eerste jaar
ineens stond er iemand naast me. hij vroeg wie ik was. Langzaam bekeek ik de jongen. hij was ook aziatisch. 'hey ik  ben Jiang hui' zei ik terwijl ik e hand naar hem uitstak. 'is het normaal dat er geen docent is?' vroeg ik terwijk ik naar de lege bureua wees.

Vriend Fox
fox lied me weer in de steek 'Hey!' riep ik terwijl ik achter hem aan rende naar de nieuwe jongne. 'nee ik ken hem niet!' lachte ik zachtjes terwijl ik naast hem ging staan. Fox vroeg aan de jongen wie hij was. 'Ja wie ben je!' bemoeide ik me met de twee.
Terug naar boven Ga naar beneden
janne

janne


Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 06-04-16
Leeftijd : 73
Woonplaats : geen

Story in beacon hill  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Story in beacon hill    Story in beacon hill  Emptydo apr 07 2016, 21:19

Story in beacon hill  K203vd
Fox -Eerste jaars
ow daat gaat james weer weet hij dan niks beter te doen dan mij achter na te lopen. ik ontwijk Jiangs hand en kijk hem afkeurend aan.'' ik ben fox en inderdaat het het is niet normaal dat de docent er nog niet is, maar waar kom jij eingelijk vandaan''.

Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Story in beacon hill  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Story in beacon hill    Story in beacon hill  Emptyvr apr 08 2016, 09:35

Story in beacon hill  2lwukg2
Jiang Hui - eerste jaar
De jongen ontweek me hand. Ik keek licht teleurgesteld naar de jongen. had ik iets fout gedaan? was mijn hand niet schoon genoeg? evne flikkerde me ogen razend snel tussen mijn oorspronkelijke blauwe kleur naar donker bruin. EHt was denk ik maar een miliseconde.. 'aangenaam fox' glimlachte ik breed. De jongen vertelde dat de docent normaal nooit zo laat waren. 'apart..' zei ik zacht terwijl ik naar de deur staarde. 

Ineens kwam er een tweede vraag.. Waar ik vandaan kwam. 'China' zei ik rustig.' Me ouders wilde hier heen verhuizen omdat e school blijkbaar zo goed is' vertelde ik. nou eigenlijk was dat allemaal gelogen maar niemand hoefde dat te weten.

Uit het niks kwam er een docent binnen gerent. 'is dat hem?' vroeg ik voorzichtig niet wetend dat de officiele docent niet ging komen
Terug naar boven Ga naar beneden
janne

janne


Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 06-04-16
Leeftijd : 73
Woonplaats : geen

Story in beacon hill  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Story in beacon hill    Story in beacon hill  Emptyvr apr 08 2016, 14:58

Story in beacon hill  K203vd
Fox -Eerste jaars
toen in met die jongen stond te praten zag ik opeens iets als een schim kwam het voorbij bruine ogen. maar ik had het waarschijnlijk gewoon verleerd gezien.toen ik verder ging met praten kwam er inderdaat een docent binnen .de nieuwe jongen vroeg of dat de docent was.en ik andwoorde ''nee dat is de docent niet''.
even werd het stil toen begon de docent te praten''ik heb hellaas slecht nieuw jullie docent kan vandaag niet bij de les aanwezig zijn''. iedereen begon hardop te praten
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Story in beacon hill  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Story in beacon hill    Story in beacon hill  Emptyvr apr 08 2016, 15:09

Story in beacon hill  2lwukg2
Jiang Hui - eerste jaar
Blijkbaar was het de docent niet. Ik lusiterde verbaast naar wat hij vertelde 'waarom niet' 'wat is er gebeurd dan' ' en zijn auto dan?' klonk het in de klas. Iedereen praatte als kippen zonderkop door elkaar heen.  Die jognen die Fox liep te stalken kwam weer aangelopen. 'Laten we op onderzoek uit gaan!' riep hij hard. Ik drukte me handen tegen me oren. 'gilt hij atijd zo erg?' kermde ik
Terug naar boven Ga naar beneden
janne

janne


Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 06-04-16
Leeftijd : 73
Woonplaats : geen

Story in beacon hill  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Story in beacon hill    Story in beacon hill  Emptyvr apr 08 2016, 15:35

Story in beacon hill  K203vd
Fox -Eerste jaars
toen Jiang dat vroeg zij ik''helaas doet hij dat altijd''.ik stopte met praten en liep de klas uit.
de docent schreeuwde nog wat maar het was te druk om te verstaan wat hij zei.toen ik evenlater op de gang liep zag ik meer mensen op de gang dan hoorde.ik vroeg aan iemand wat er aan de hand was.''onze docent was er vanochtend niet''zei zij.
toen ik omkeek het begon steet drukker op de gang te worden.ik ging weer terug naar de klas daar was het nu echt een gekkenhuis aan het worden.er waren een paar op gestaan en ook weggelopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Story in beacon hill  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Story in beacon hill    Story in beacon hill  Emptyvr apr 08 2016, 15:39

Story in beacon hill  2lwukg2
Jiang Hui - eerste jaar
'oooh'! jammerde ik super dramatisce toen Fox zei dat hij nooit ophield met gillen. Ik besloot ook maar mee te lopen met aangezien fox de enige jongen was die me voor het eerst uitzichtzelf aangesproken had. Bij de deuropening bleef ik staan. I kdrutke me handen tegen em oren aan. iedereen gilde en praatte zo hard door elkaar heen. Ik kon gewoon niks verstaan alles was zo hard. Fix kwam terug. 'Wat zeggen ze?' Vroeg ik hem in de hoop dat hij wist wat er aan de hand was.
Terug naar boven Ga naar beneden
janne

janne


Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 06-04-16
Leeftijd : 73
Woonplaats : geen

Story in beacon hill  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Story in beacon hill    Story in beacon hill  Emptyvr apr 08 2016, 16:10

Story in beacon hill  K203vd
Fox -Eerste jaars
toen hij dat vroeg andwoorde ik''weet ik veel ben net pas weer binnen gekomen maar op de gang is het ook erg druk.ik keek weer de gang op er rende een paar kinden voorbij.ik hield ze tegen en vroeg wat er aan de hand was. ze zijden dat er op de hele school geen docenten meer waren.toen ik op mijn telefoon keek hoe laat het was zag ik dat het al half elf was.terug in de klas ging ik op de eerste beste tafel zitten. de klas was nu half leeg.
toen kwan natuurijk james weeer bij me zitten en vroeg of ik wist wat er aan de hand was.ik zij nee'' en zou alsjebliefd even je bakkes kunnen houden het is al raar genoeg''.toen ik dat zei keek james me aan en  liep toen samen met een paar anderen de klas uit.er zaten nu bijna niemand meer in de klas. ik ging naast jiang zitten.en vroeg of hij al wat wijzer geworden was van wat iedereen zei.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Story in beacon hill  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Story in beacon hill    Story in beacon hill  Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Story in beacon hill
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [story] the end of the world
» Love story
» Love story
» Nightwell story
» [story] er was eens... - marvel

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: