cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Love story

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 51 ... 67  Volgende
AuteurBericht
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Love story  - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 35 Emptyvr jul 01 2016, 19:38

Love story  - Pagina 35 Ofy2l1
Alex Jenssen
Zijn pols werd vastgezet. Alex opende zijn ogen, en zag de rand van zijn bril omdat deze half over zijn gezicht stond.  Jake maakte naar 1 hand vast though. Alex’ vrije hand ging naar Jake’s bovenarm en greep hij vast. De zoen werd verbroken en Alex maakte een geluidje van distress toen Jake geen lichaamscontact meer maakte met zijn lippen. ‘Maybe I love being a bad kitty,’ fluisterde hij terug, en beet op zijn lip, zachtjes sabbelend omdat het naar Jake smaakte. Jake zette Alex’ bril recht en ging naast hem liggen. Alex’ ademhaling ging sneller toen Jake’s hand over zijn buik ging, naar onderen toe. Hij voelde alles tien keer zo goed door de desperation en de alcohol. Jake sloot zijn hand weer rond zijn member en Alex moande. Zijn ogen vielen dicht en een lichte frons van genot kwam op zijn gezicht te staan. Ook draaide hij zijn hoofd naar Jake toe. Zijn vrije hand greep de dekens zo hard dat zijn knokkels wit werden. ‘Dit is… inderdaad het .. mmhh lekkerste,’ bracht Alex met moeite uit. hij durfde niet te bewegen, bang dat Jake dan zou stoppen en dat wilde hij absoluut niet. Het voelde te goed.
De wartme vlagen gingen maar door, en Alex voelde zijn hartslag overal in zijn lichaam. Zijn ademhaling was snel en zwaar en hij spande zijn spieren aan. De moans werden luider en minder achter elkaar.
En toen stopte Jake. Alex opende zijn ogen nog niet, hij liet zijn hoofd nog even zo liggen. Ietsjes naar achteren geslagen en zijn spieren aangespand . Jake pakte zijn vrije hand en ging nog altijd niet door. Een verslagen en geirriteerde zucht kwam uit Alex en hij opende zijn ogen. ‘I don’t know.. waarom.. damn Jake het voelde zo goed..’ Hij ging dichter bij Jake liggen, zo ver als hij kon met zijn andere hand nog steeds vastgebonden. ‘Please,, sweetie, please go on?’ Smeekte hij zachtjes, en hij keek Jake met hoopvolle ogen aan.


Laatst aangepast door JeremiahTheJester op vr jul 01 2016, 19:43; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 35 Emptyvr jul 01 2016, 19:42

Love story  - Pagina 35 J6sfx2
Jake
'nee' zei ik droog. Ik keek hem strak aan me hand legde ik nu op zijn onderbuik net niet tegen zijn member aan. 'Wat wil je er tegen doen heh!.' ik had zijn vrij hand in me andere hand zodat hijdaar ook niks meer kon doen. ik vond het heerlijk om hem zo te zien.'denk dat we hier stoppen' Ik leunde iets naar voren keek hem met een grote grijns aan. na even zo gelegen te hebben pakte ik zjin hand en legde het aan de onderkant van zijn member neer. Stel houdend zodat hij ehm niet bewoog. Weer keek ik naar alex zijn gezicht. heerlijk dat hoofd van hem. Dei rode wangtjes
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Love story  - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 35 Emptyvr jul 01 2016, 19:55

Love story  - Pagina 35 Ofy2l1
Alex Jenssen
‘Nee’ had Jake gezegd en Alex begon zachtjes aan zijn hand te trekken die vastzat. Ook zijn benen kwamen tegen Jake’s lichaam aan omdat hij nu redelijk gedraaid was met zijn lichaam. Jake vroeg wat Alex er tegen wilde doen. Alex dacht even na. Zijn hersenen gingen op dit moment niet echt snel. langzaam kwam er een idee op, en hij keek even naar boven naar de handboei. Nee, daar zou hij zijn hand nooit doorheen kunnen krijgen. dan maar zijn hand uit Jake’s hand proberen te krijgen. hij probeerde het een paar keer, maar zijn lichaam had zowat geen kracht meer ofzo… door de alcohol waarschijnlijk, die voelde hij echt super goed.
‘Nee, nee nu niet stoppen! Please..’ hij keek Jake aan. ‘Vær så snill?’ hij beet op zijn lip. Dit was de eerste keer dat hij de Noorse taal had gesproken tijdens seks! Een grijns kwam op zijn gezicht te staan, die veranderde naar een verlegen lach, die veranderde in een echte lach. ‘Nee maar echt, Jake.. niet stoppen..’ nu klonk het weer smekend. Jake legde de hand die hij nog vasthad op Alex’ member, helemaal aan de onderkant. Alex hapte naar adem. Even probeerde hij met zijn vingers te bewegen zodat hij zichzelf kon stimuleren, maar dat lukte niet. Hij keek Jake aan met een lichtelijk schuin hoofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 35 Emptyvr jul 01 2016, 20:01

Love story  - Pagina 35 J6sfx2
Jake
ik fronste me wenkbrouwen. 'de watte?' ik tikte tegen zijn neus. 'Kan geen noors kitty.'

zelf hield ik het ook niet lang vol om zo te zijn. Ikliedzijn hand los deze gleed verder naar bende toen ik zijn member weer beet pakte. En het was waar. ik ging ook een regel over treden. En dat was het zoen gedeelte. ik miste het zo ergen drukte me mond op de zijne. 'Sorry I broke a rule' vol lust zoende ik hem terwijl me hand weer opnieuw zijn member bestreelde. ik pakte hem na even stevig beed en bewoog me hand best ruig en snel op en neer.
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Love story  - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 35 Emptyvr jul 01 2016, 20:14

Love story  - Pagina 35 Ofy2l1
Alex Jenssen
Alex lachte stilletjes toen hij Jake’s uitdrukking zag op het Noors. ‘I will teach you,’ zei hij. Er schoot een wave door hem heen, en zijn lichaam kreeg een shock beweging. Dit herhaalde zich toen Jake zijn member weer beetpakte. Hierna verbrak hij een regel, en gaf Alex een zoen. Alex was er zo blij mee however, dat hij meteen heftig terug zoende. ‘Je mag vaker regels verbreken, geen moeite mee, verbreek ze zo vaak je wilt.’ Ratelde hij toen Jake weer weg ging. Alex had hem gevolgd, zijn ogen dicht en zoekend. Wat hij absoluut niet verwacht had, was dat Jake ineens verder ging met de bewegingen. Ze waren snel, en ruig, en hij trok nogal. Alex hoofd viel acuut terug op het bed, en hij stopte met ademhalen voor even. Zijn lichaam begon meteen te trillen en het zweet brak hem lichtjes uit. De moans waren intense en hij wist niet wat hij met de rest van zijn lichaam moest doen. het voelde te goed! Zijn hoofd leek naar een andere wereld te gaan terwijl Jake doorging met de ruige bewegingen. Het duurde dan ook niet lang voordat Alex op een best wel spectaculaire manier klaar kwam. ‘Oh my.. god, ohh my god..’ zei hij toen het afgelopen was. zijn ademhaling was nog steeds snel en zijn lichaam rilde nog. ‘Holy fak Jake…’ Alex wilde nog meer zeggen, maar gaf op. hij ontspande en liet een voldane zcuht. ‘Je bent absoluut geweldig,’ Veel kon hij nu nog niet doen. met zijn arm vast en uitgeput.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 35 Emptyvr jul 01 2016, 20:22

Love story  - Pagina 35 J6sfx2
Jake
het feit dat alex.. letterlijk overal zat lied me lachen. Zelfs op me wang... en me mond... op alex zijn buik en nek. 'so!' lachte ik verlieft. 'Wat ben jij een lekker ding!' lachte ik verlieft. Ik sabbelde op me lip het er vanaf. Daarnaar leunde ik naar voren toe. zoende zijn nek en maakte het ook metee nwat schoner net als zijn kaak. Daarna lied ik me naast hem zakken me hoofd op zijn schouder ik kon gewoon in zijn schouder zijn hartslag voelen en het ging tot te keer!. ik lbeef zo liggen en lusiteren nar ijzn hartslag
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Love story  - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 35 Emptyvr jul 01 2016, 20:35

Love story  - Pagina 35 Ofy2l1
Alex Jenssen
Nog uitgeput genoot Alex van Jake die hem zoende en schoonmaakte. ‘Mmh,, als je me nu los maakt, dan kan ik het voor jou doen sweetie,’ Jake ging op zijjn schouder liggen en Alex haf hem een kus op zijn haar. Even bleven ze zo liggen.. even. Het gevoel bij Alex ging niet weg, en voorzichtig gign hij met zijn vrije hand naar Jake’s member toe. Deze was moeilijk vast te pakken though, omdat Jake half op zijn buik lag. ‘Hey, draait je eens iets om gekkie.’ Hij begon de bewegingen bij Jake te maken. Ze waren in het begin nog langzaam omdat de kracht in zijn arm ver te zoeken was, maar na een tijdje gingen ze steeds sneller. ‘Geniet voor me sweetie’ Alex legde zijn lippen weerr tegen Jake’s hoofd aan en sloot zijn ogen, luisterend naar zijn geweldige vriend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 35 Emptyvr jul 01 2016, 20:47

Love story  - Pagina 35 J6sfx2
Jake
ik verplaatste me iets maar ging niet van me zij af. Ik sloot me ogen en ademde op alex zijn handwerk. het was langzaam en da vind ik dan weer fijn. niet voor lange tijd. Maar had gewoon iest meer met slow. alex bleef door gaan en mijn ademhaling beogn steeds onregelmatiger te worden ik kneep me ogen dicht. Ik zag ineens jimmy's gezicht.. ik schudde me hoofd en pakte alex zijn hand beet. 'slower' hijgde ik zacht. ik opende me ogen en draaide me hoofd de kussens in. Ik beogn me hoofd te schudden. Ik kreeg Jimmy niet uit me hoofd en daarna kwamen jan en george er ook bij. Ik had me gisteren groot probere nte houden. maar lbijkbaar had het dieper in e gegraven dan ik dacht. Ik schudde me hoofd 'no' ik pakte alex hand beet ne lied hem stoppen. 'sorry' ik maakte alex niet los het sleutelde lag naast hem. Maar ik ging wle eht bed uit. Me hoofd zakkend zwaar bezweet. ik liep richting de douche..
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Love story  - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 35 Emptyvr jul 01 2016, 21:06

Love story  - Pagina 35 Ofy2l1
Alex Jenssen
Alex deed wat Jake vroeg, en ging langzamer met zijn bewegingen. ‘Zo beter sweetie?’ vroeg Alex zachtjes. Het was dat Alex Jake’s uitdrukking niet goed kon zien, maar alles leek erop dat Jake het niet beter vond. En inderdaad… hij pakte Alex’ hand vast en zei dat hij moest stoppen. ‘Wha..?’ Alex snapte het niet, daarnet ging alles nog goed! Was het weer iets wat hij gedaan had? Was het weer zijn schuld dat Jake het niet fijn vond? Moest wel, dat kon niet anders. Jake stond op van het bed, en Alex wilde omhoog komen… om erachter te komen dat hij nog steeds vastzat. ‘Jake wat doe je, ga alsjeblieft niet weg. het spijt me.. het spijt me als ik je weer niet goed behandeld heb.. ga alsjebleift niet weer weg,’ Alex smeekte weer, en nu op een héél andere manier dan net. Jake luisterde niet, hij ging de kamer uit. Alex had het gevoel alsof hij net naar de hemel gegaan was, om er daarna uitgekickt te worden, en op de grond geklapt was. ‘Jake!’ riep hij hard. Alex wist niet dat de sleutel naast hem lag dus hij begon aan de boei te trekken, wat zijn eigen gedachtes niet echt goed deed. ‘Fak!’ riep hij. Als een soort nood engel sprong Lucky op het bed. Hij snuffelde aan Alex’ lichaam aangezien de jongen nog steeds onder de plak zat. ‘Ik weet het Luuk, help me die sleutel te vinden…’ Lucky keek hem schuin aan, met zijn tong naar buiten. ‘Ugh, ik praat tegen een hond, ik moet naar Jake!’ Alsof Lucky het begreep, ging hij met zijn neus naar de sleutel. Alex was stil. ‘Thanks Luuk…’ Hij aaide Lucky even, en opende daarna zo snel mogelijk de boei. Meteen ging hij richting de badkamer. Hij hoorde de douch namelijk. ‘Jake, waarom ging je weg?’ vroeg Alex toen hij de deur dicht deed achter hem. Hij kon Jake zien door de glazen deur. ‘Was het iets wat ik deed? Het spijt me zo, zeg hoe ik het goed kan maken i don’t need this…’
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 35 Emptyvr jul 01 2016, 21:13

Love story  - Pagina 35 J6sfx2
Jake
me handen tot strakken vuisten gevouwen stond ik in de douche me hoofd tegen de muur aan. Het water was ijs maar ook ijs koud. Iest wat met me hoofd tot rust bracht. Ik negeerde alex nog even. Maar hij bleef door gaan. 'shut up! for just a secon....!' gromde ik. Elke spier in me lichaam spande zich aan. 'Just... shut up!' Het was half tegen alex maar ook tegen me gedachte. het ging te keer.. jimmy terug halend.. vertellend dat ik stom was en hem om had moeten leggen.. Want nu kon jimmy alleen maar bevestigen dat we hier woonde.. En konden jan ne george alex opnieuw te pakken krijgen.. Me hoofd stopte gewoon niet mer zeggen daarna hoe veel eht mijn schuld was dat alex het door had moeten maken.. Ik begon uiteindelijk me hoofd tegen de tegels aan te tikken niet hard. maar wel vaak. Me handen nog steeds tot vuisten.. zulke moment wilde ik zo graag... een spuit pakken.. Of een jiontje of iets. Iets slaan.. elk gevoel uit me krijgen.. Maar het lukte niet. 'go away..' snauwde k niet wetend of alex er nog stond. Met me hand tikte ik tegen me slaap aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Love story  - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 35 Emptyvr jul 01 2016, 21:22

Love story  - Pagina 35 Ofy2l1
Alex Jenssen
Alex was net met zijn zin klaar toen Jake zei dat hij zijn mond moest houden. Het klonk echt boos en Alex schrok. Alles in Alex was in enorme tweestrijd op het moment. Hij had het gevoel dat hij moest rennen, en zijn lichaam vertelde hem dat door zijn ribben pijn te laten doen, en de andere kant wilde zijn armen om Jake heenslaan, naar de grond gaan, en Jake laten huilen of iets.. zeggen dat het goed is.
Het tweede gevoel won… net. ‘Jake, nee ik ga niet weg! vertel me alsjeblieft wat er aan de hand is, je kan niet zomaar weggaan. Je bent in paniek. Komt dat door mij?’ Alex stapte iets dichterbij, en wilde eigenlijk bij Jake onder de douch gaan staan. Jake was duidelijk in een paniek aanval, Alex herkende het. ‘Jake, laat me je helpen, zeg wat er aan de hand is..’ ‘Go away..!’ snauwde Jake ineens en Alxe stapte snel achteruit, zijn hand naar zijn ketting uit reflex. Hij was letterlijk bang voor Jake op het moment. Zeker, het was zijn schuld toch? het was wéér zijn schuld dat Jake een paniek aanval kreeg. En als Jake een paniek aanval had.. betekende dat dat hij ging slaan. Ga naar hem toe Alex. Slaan kan je hebben, hij heeft je nu nodig. Alex bleef nog even staan. Jake was met zijn vingers tegen zijn slaap aan het tikken. ‘Sweetie..’ Alex raapte al zijn moed bij elkaar, en stapte de douch in. meteen legde hij zijn armen om Jake heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 35 Emptyvr jul 01 2016, 21:26

Love story  - Pagina 35 J6sfx2
Jake
ik dacht dat me lichaam al aangespannen was. Maar toen alex zijn arme rond me sloeg werk me lichaam nog gestresster. 'I told you to go way!' gromde ik maar bleef staan.. me hoofd nog steeds tegen de muur aan. Deze keer niet meer tikkend gewoon rusten. Me ogen dicht geknepen. oeeh you going yo hurt him~!.. 'alex please go..' deze keer meer in paniek dan net. het tikken tegen me hoofd werd meer en em lichaam begon hard te trillen. Vast door het koude water dat over ons heen stroomde. 'Alex go...' Me lichaam spande zich steeds meer aan. 'I dont want you here...' Ik raakte zo gespannen dat me spieren gingen branden.
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Love story  - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 35 Emptyvr jul 01 2016, 21:34

Love story  - Pagina 35 Ofy2l1
Alex Jenssen
De woorden van Jake leken te snijden in Alex. Hij liet hem niet los. ‘No.’ Zei hij. Jake was zo ontzettend gespannen, Alex kon zijn spieren voelen onder zijn handen. ‘I’m here for you, I will not go away’ Owh hoe Alex zijn moed bijeen moest houden. ‘Alex please go…’ de wanhoop en paniek in Jake’s stem was verschrikkelijk. Alex keek hem aan, en zag hem weer tikken. ‘Stop daarmee schat’ Hij pakte Jake’s hand vast en probeerde deze van zijn hoofd af te krijgen. maar Jake’s spieren waren niet ontspannen, en Alex was niet sterk genoeg. Nog een keer zei Jake dat Alex weg moest gaan. ‘Nee! Jake ik ga niet weg, geloof me.’ Alex liet Jake’s hand los, en verstevigde zijn grip rondom Jake’s middel. ‘Word alsjeblieft rustig sweetie, er is niks aan de hand. Het spijt me zo..’ Niks hielp, Jake bleef gespannen. Alex liet hem met een hand los en zette de warme kraan verder open zodat het niet alleen koud was wat over hun heen stroomde. ‘Zeg me wat je nodig hebt, ik doe alles. Maar weggaan zit er niet in dat zou ik mezelf nooit vergeven’
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 35 Emptyvr jul 01 2016, 21:40

Love story  - Pagina 35 J6sfx2
Jake
'alex ga!' DE hand die eerst tegen me hoofd aan het tikke nwas zette ik nu tegen de muur aan. 'I dont; want to hurt you'  Me lichaam ging steeds meer trillen en ik moest me zelf niet zo tegen houden. en dat.. terwijl ik het huis super fijn vond om zijn warmte rond me heen te voelen. Me hoofd was rustiger geworden. Maar me lichaam nog niet.. En ik wist niet hoe ik deze energie goed kon sturen. En als alex bleef zou ik het niet overleven e alex ook niet. 'Alex it's okey go..' de vuist die tegen de muur had ge staan begon ik nu kracht op te zetten. steeds harder en steeds verder van de muur af zodat de klap steeds meer werd.
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Love story  - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 35 Emptyvr jul 01 2016, 21:50

Love story  - Pagina 35 Ofy2l1
Alex Jenssen
Waarom kon Alex nooit bij Jake doordringen op dezelfde manier waarop Jake dat wel bij hem kon? Alex werd er alleen maar verdrietig en gefrustreerd van eigenlijk. Jake zei dat hij hem geen pijn wilde doen, en meteen beet Alex op zijn lip. ‘Denk je.. dat als ik blijf.. dat je me dan pijn gaat doen? Jake?’ hij kreeg geen antwoord. ‘Wat zegt het dat je me pijn moet doen?’ de angst was te horen want Alex’ stem was net een tikkeltje te hoog geworden. Hij stapte ietsjes weg, maar had zijn handen nog steeds op Jake’s lichaam. ‘Je hoeft me geen pijn te doen…’ Jake zei dat het okey was om weg te gaan, maar Alex schudde zijn hoofd. Alex was ontzettend koppig op het moment. Hij moest waarschijnlijk naar Jake luisteren. ‘Ik ga niet weg sweetie, dat heb ik je net gezegd.’ Hij slikte moeizaam. Zeker toen hij Jake’s vuist zag die steeds meer in aanvals positie ging. ‘Je hoeft me geen pijn te doen..!’ de angst werd heftiger, en Alex liet Jake nu eindelijk los. De douch was groot, en Alex deed een stap achteruit. Als het moest, hoefde hij alleen maar zijn arm uit te strekken en hij kon Jake weer raken met zijn vingers. ‘Is het oke als ik hier blijf staan? zo raak ik je niet aan. Ik wil niet dat je hier alleen doormoet… Jake praat alsjeblieft met me! al is het maar iets, al geef je maar iets aan buiten het hoofdtikken, je hoeft dit niet alleen te doen…’ Alex wilde dat het ophield. Dat Jake uit de paniek aanval kwam. Maar het leek echt alsof hij gewoon niet door kon dringen tot Jake. Hij zuchtte, en liet zijn hoofd zakken. ‘I don’t want to go…’ Alex was verslagen. Hij wist niet hoe hij Jake uit zijn aanval kon krijgen. hij kon hem niet aanraken en hij kreeg steeds te horen dat hij weg moest gaan. ‘Kom eruit Jake.. please,’ weer een stap naar achteren, en hij raakte de glazen wand met zijn billen en bovenrug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Love story  - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 35 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Love story
Terug naar boven 
Pagina 35 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 51 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Love story
» Samurai love
» A neko to love
» [story] the end of the world
» Nightwell story

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: