cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Love story

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 35 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 3 Emptyvr jun 17 2016, 09:15

Love story  - Pagina 3 J6sfx2
Jake
IK lachte ne haalde me schouders op. Zijn maagdelijkheid kon ik niet meer stelen. MAar zijn adem wel.! verlieft keek ik naar de jongen onder mij.

Alex die op me zat begon over vlinder in zijn buik. 'Pas maar op met die vlinders van je!. Wil niet dat ze je afschrikken' Ik legde me hand op zijn buik en begon er zacht in te knijpen en te prikken. Alex vingers deden het zelfde als ik deed bij hem over me huid heen gaan. EN ij merkte iets op. Dat ik minder trilde. Ik keek even raar bracht me andre hand naar me hoofd en legde het in me nek. Deze voelde ook minder gespannen aan. 'yeah I do. Komt door jouw' Ik begon hem opnieuw te kietelen met me vingers maar dat hield vrij snel op toen hij zijn heupen bewoog. Ik voelde ik zo goed door me broek heen dat mijn ademhaling even stopte. Het bloed naar benede begon te stromen ik ik daarna weer zwaar uit ademende.'ooh' bracht ik uit. Dat gevoel had ik flink gemist. Me hand ging naar Alex haar pakte het beet en draaide het iets meer om zodat ik me hoofd kon buigen en hem een kusj kon geven. 'No, Maar we zullen zien' bracht ik zacht uit me lippen naar de zijne brangen en me ene hand naar zijn heupe welke ik flink stevig beet pakte.

Het spel erna was veel lachen rustige sweef en onhandig uitkleden.Alex broek was de andere kant van de kamer op gevolgen bijna op lucky. Wie daarna weer op het bed spring en ons er even helemaal uit haalde. want ik was net bezig met alex zijn boxer randje naar buiten te trekken en weer los te laten toen me hand afgelikt werd en ik een zacht lachende gil gaf. Ik keek naar benede en zag het kleine beestje tussen de opzei geschoven dekens. Ons aan kijken met zijn grote kraal ogen en zijn mond open hijgend. 'Luuk!' jammerde ik terwijl lik alex los lied Lucky oppakte en hem terug naar zijn plekje p de stil zette. 'Blijf niet meer storen~!' mijn gedrag naar Lucky was zeker enorn veranderd. Mar nu ging ik niet lief ijzn hij stoorde ons!. Ik liep terug naar het bed en drukte me deze keer tussen zijn benen. Met ellebogen rustend in het matras keek i kde jongen met pret oogjes aan. Door dit gespeel was me hoofd echt rustig geworden. Voor hoelang dat wist ik nog niet. Zoalng het werkte ging ik niet op geven en alex zijn gedachte ook op nul laten komen. 'Waar waren we' fluisterde ik en bracht  me hand deze keer over zijn onderbuik naar de boxer. Me hand gleed er in. Me vingers raakte zijn member aan. Meteen keek ik naar alex zijn reactie
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Love story  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 3 Emptyvr jun 17 2016, 09:50

Love story  - Pagina 3 Ofy2l1
Alex
‘Owh Stop it,’ zei Alex met een grijns toen Jake zei dat hij moest oppassen voor de vlinders. Hij gaf er geen tik bij though, wat hij anders normaal altijd wel zou hebben gedaan. Toen begon Jake Alex te kietelen, en meteen begon Alex zich in allerlei bochten te wringen, om maar van Jake’s handen weg te komen. Al zo lang samen geweest, en Alex kon nog steeds absoluut niet tegen kietelen! Hij lachte, en sloeg nu soms wel heel lichtjes, of duwde Jake’s hand speels weg. Zijn heupen bewogen over die van Jake heen en Alex kon dit maar al te goed voelen. Meteen werden zijn wangen weer rood, en keek hij Jake verliefd aan. Het kietelen was opgehouden dus nu was Jake weer lief.
Jake pakte Alex’ haar beet, en voor een split second was de angst te zien. Die was razend snel weer weg toen Jake hem kusjes begon te geven. hij zei no, en Alex wist niet echt of dit een goed of een slecht antwoord is, maar dat het een eerlijk antwoord was, was wel zeker. Alex voelde hetzelfde namelijk.

Het leukste vond Alex nog wel dat zijn broek door de kamer ging, op Lucky viel, en het toen leek alsof zijn broek zelf weg aan het rennen was. Hij had op zijn knieen toegekeken en was daarna weer bovenop Jake gaan liggen, waarna ze weer snel omdraaide. Jake begon aan Alex’ boxer rand te zitten, en even schokte Alex’ adem. Ook dit werd verstoord though. Lucky sprong op bed. Jake ging van het bed af en am het hondje mee. acuut had Alex het koud, en keek toe hoe Jake weer terug kwam en weer over hem heen kwam hangen. Een kus volgde. Jake zat nu tussen Alex’ benen, waardoor Alex’ ademhaling sneller ging, van zowel de opwinding als de angst die er nog steeds zat. En dat terwijl hij wist dat hij niet in gevaar was. Zijn ademhaling werd nog iets sneller toen Jake’s hand in zijn boxer verdween. Alex ademde diep in door zijn neus, en liet deze weer langzaam via zijn mond gaan. Hij had dit gevoel niet meer gehad sinds… Hij keek Jake aan, een hint van een glimlach rond zijn lippen, en knikte dat het goed met hem ging. ‘Doe hem nog niet uit, ik wil eerst weer aan het gevoel wennen,’ zei hij zacht, en zijn handen onderzochten Jake’s lichaam. Uiteindelijk bracht hij Jake’s hoofd weer naar zijn lippen toe en gaf hem het meest lieve kusje ooit. Jake bleef met zijn hand in zijn boxer zitten, en Alex vond het gevoel steeds fijner worden, en Jake kon dat merken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 3 Emptyvr jun 17 2016, 10:00

Love story  - Pagina 3 J6sfx2
Jake
ik knikte toen hij vertelde dat zijn boxer aan moest blijven tot hij er aangewent was. En dat was voor mij op dit moment me meest logische ding ever. Ik had er tot nu toe zelf nog geen last van. Met na druk op tot nu toe. Me hand  ging over zijn member heen. Het leek eerst of hij zijn beginnende kracht verloor. gelijk met de snelle ademhaling van Alex. Maar i kging niet op geven. I kdeed me best om het zo  voorzichtig mogelijk te doen en het werkte. Ik voelde alex letterlijk groeien in mijn hand. hierdoor zakte me ademhaling enorm. Me lichaam begon deze keer vna opwinding lichte trillingen af te geven. 'can I' Vroeg ik waarna ik me hand iets omhoog haalde voor meer ruimte want zo met een boxer had ik niet vel ruimte. DE boxer gleed van me hand af meteen werden em ogen groter. Ik  verlaagde me hand en keek alex aan
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Love story  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 3 Emptyvr jun 17 2016, 10:15

Love story  - Pagina 3 Ofy2l1
Alex
Het voelde oprecht fijn. Alex had dat eigenlijk niet echt zo snel verwacht. Hij had in die 8 maanden niks bij zichzelf gedaan omdat hij bang was voor een eventuele paniek aanval. Maar dit voelde fijn, ondanks zijn ademhaling. Hij had zijn ogen nog niet dicht, en keek van Jake, naar het plafon. Jake’s getrainde handen wisten goed wat ze deden though, en Alex kon zijn lichaam nu ook voelen trillen dat het meer wilde. ‘Hah, nu trillen we allebei,’ zei hij en keek Jake met een glimlach aan. Nog een keer gaf zijn lichaam aan dat het meer wilde, en Alex hapte naar adem en keek weer naar het plafon.
Alex had geen antwoord gegeven op Jake’s vraag. Ook meer omdat hij daar geen kans voor kreeg. Jake had het nog geen seconden gevraagd, of hij had Alex’ boxer al uitgedaan. Meteen sloeg Alex zijn handen voor zijn gezicht, en stopte zijn ademhaling even. Hij wist dat hij nu geheel zonder kleren op het bed lag, en dat Jake hem helemaal kon zien. Even bleef zijn zo liggen, maar toen haalde hij zijn handen weg, eentje ging naar zijn buik, de andere richting zijn haar. ‘Dat waren andere vlinders,’ zei hij zacht. ‘De volgende keer wachten totdat ik antwoord gegeven heb please.’ Hij hief zijn hoofd op en legde deze tegen die van Jake aan. Zodat ze met hun voorhoofden tegen elkaar aan lagen. ‘Denk je.. dat jou kleren ook uit mogen?’ Het was dat zijn lip niet tijdens het praten tussen zijn tanden kon zitten, anders had hij dat nu gedaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 3 Emptyvr jun 17 2016, 10:30

Love story  - Pagina 3 J6sfx2
Jake
'sorry het  ging perongelijk' ik voelde me echt schuldig toen ik zijn gezicht zag.. Ik wilde het alleen maar aangeven en toen gleed hij er al vanaf.  Me neus vleugels ging eweer razend snel terwijl ik hem aan probeerde te kijken me hand stilhoudend. Ik leunde op me ellebogen met me voorhofod tegen die van alex aan. Hij vroeg of mijn kleding ook uit mocht.. Ik knikte waarna ik me hoofd wat meer lied zakken alex hand naar me riem. deze lied ik hem los maken waarna ik meer ik ging staan en me boek lied zakken. Ik trapte deze uit en kroop nieuw boven op alex. Me spieren trillend ik merkte nu op dat alex op zijn lip beet. 'Weet je het zeker?' nu wa ik het de gene die het vroeg. Met me buim ging ik over zijn ip zodat hij tussenzijn tanden door gleed. Daarna pakte ik zijn lip zachtjes beet met mijn tanden
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Love story  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 3 Emptyvr jun 17 2016, 10:42

Love story  - Pagina 3 Ofy2l1
Alex
Alex deed Jake’s riem los met trillende vingers. Waarom was hij zo gespannen!? Dit was Jake, dit hadden ze echt al super vaak gedaan. Alex zou hier goed doorkomen, dit zou alleen maar een enorme overwinning zijn voor hem en voor Jake.
Jake deed zelf zijn broek verder uit terwijl hij naast het bed stond. Alex deed zonder er echt bij na te denken zijn benen weer dicht, wel ontspannend. Een hand ging weer richting zijn haar, en zijn lip was niet van zijn tanden gekomen. ‘Weet je het zeker?’ vroeg Jake, en hij zorgde ervoor dat Alex zijn lip losliet. ‘Yeah, ik ben alleen zo nerveus… I’m sorry, laten we het gewoon proberen.’ Hij gaf Jake een glimlach waarna jake op Alex’ onderlip ging bijten. Meteen ademde Alex in, en dit keer in een goede manier. Hij trok zijn benen iets meer op en sloot zijn ogen. hij werd altijd gek als Jake dat deed. Hetzelfe als dat Jake dat had met zijn oor. ‘Mmhh, dat voelt zo goed,’ zei hij zacht toen Jake hem weer losliet. Zijn lip was nu aan het glinsteren, en was ietsjes roder. ‘I love you so much.’ Alex ging zachtjes met zijn handen door Jake’s haar heen, en liet zijn handen doorgaan naar Jake’s rug, heel voorzichtig, en legde zijn handen over de littekens. Met een lieve glimlach zei hij; ‘Let’s roll with it,’
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 3 Emptyvr jun 17 2016, 10:50

Love story  - Pagina 3 J6sfx2
Jake
Nog een zware zucht van mij en daar gingen we weer. me handen lied ik over alex heen glijden terug naar zijn member om hem te pleasure. Weer raakte in aan het rollen ik bovne hij boven op onze zij we hadden bijna elke houding gehad te hebben. Ik had alex zijn kont nog steeds ontweken. Normaal was ik er allang heen geweest en er mee aan het spele. Maar nu hield het gewoon op een afstandje.

Tot nu. Alex lag nu op zijn zij en ik ook. me hand ging over zijn huep heel langzaam naar zijn kont toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Love story  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 3 Emptyvr jun 17 2016, 11:04

Love story  - Pagina 3 Ofy2l1
Alex
Weer draaide ze om, waarschijnlijk omdat Jake het niet fijn vond dat Alex zijn handen op zijn rug had gelegd. Alex werd er een beetje onzeker door, hij wilde dat dit voor Jake ook weer een leuke ervaring was. hij voelde hoe zijn lichaam warm werd met hetzelfde gevoel als bij het piekeren. Snel schudde hij het weg. Hij kon dit, hij had het al zo vaak gedaan. Hij wist hoe hij Jake op hol kon krijgen, dus dat moest hij ook doen.
‘Lig stil, goed?’ Zei hij, met zijn hand op Jake’s borst. Hij keek even Jake’s lichaam over. Zonder verder nog iets te zeggen ging Alex op Jake’s bovenbenen zitten, nog steeds flink op zijn eigen knieen leunend zodat het bloed nog naar Jake’s benen kon. Een hand sloot Alex rondom Jake’s member, en begon hem in dezelfde bewegingen te bewegen zoals hij van Jake geleerd had. Na even ging Alex nu over Jake heen hangen, zijn ene hand nog steeds bij Jake’s kruis, zijn andere naast Jake’s hoofd. ‘You’re beautiful,’ fluisterde hij en hij gaf Jake een kusje op zijn neus, waarna hij door ging naar Jake’s oor. Deze pakte hij tussen zijn lippen en trok er zachtjes aan, steeds ietsjes harder. Alex kon Jake goed voelen in zijn andere hand, en voelde trots bij hem opkomen. Misschien was dit voor hem dan toch makkelijker dan dat hij dacht. Benen moesten iets meer naar boven aangezien Alex nog altijd kleiner was dan Jake, hierdoor zat hij nu met zijn heupen best ver de lucht in. Alex merkte dat niet echt though, hij was van Jake’s oor, naar Jake’s nek gegaan, en was daar kleine kusjes aan het geven. bijten durfde hij nog niet, dit was iets wat hij nog nooit gedaan had. Met oefening zou dat wel beter worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 3 Emptyvr jun 17 2016, 11:09

Love story  - Pagina 3 J6sfx2
Jake
Ik lag op me rug en alex zat ni op mijn benen zijn handen sloegen rond mijn member meteen hapte ik naar adem. Dit kwam zwaar uit me neus zetten tijdens het uitademen. Me ogen rolde weg toen zijn vingers over mijn member gingen. Ik spande me buikspieren aan en golven van warmte gingen door me lichaam heen.  Ik voelde gewoon hoe mijn gezicht steeds meer kleur kreeg. Helemaa otne alex naar mijn oor kwam. Met een handging ik door zijn haren heen.' aah oh god' bracht ik zacht uit licht ademend door me tanden heen. Ik begon me heupen onbewust mee te bewegen met alex zijn handen. Me rechter hand ging over zijn rug nara zijn kont waar ik zachtjes inkneep. Meteen stpte ik en keek alex aan. nog steeds happend naar adem. Het gevoel wsa te goed! Maar zelfs voor mij was alex zijn kont aan raken vrij heftig.
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Love story  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 3 Emptyvr jun 17 2016, 11:27

Love story  - Pagina 3 Ofy2l1
Alex
Jake’s reactie was geweldig! Alex was best trots op zichzelf dat hij het was die dit gevoel aan Jake kon geven. Hij had niet echt het idee dat iemand anders op de wereld net zo goed wist hoe je dit bij Jake sterren van genot kon laten zien als hij. Toen Jake begon te kreunen voelde Alex hoe bij hem de gevoelens ook heftiger werden. Hij wist zo goed hoe Jake zich nu voelde. Jake begon zijn heupen mee te bewegen waardoor zijn member beter door Alex’ hand ging, en Alex’ grotere bewegingen kon maken.
Zo ging het even door, Alex die nog steeds met zijn gezicht bij Jake’s nek te vinden was, en Jake’s hand in zijn haar en over zijn lichaam. Uiteindelijk kneep Jake in Alex’ kont, en Alex beet zachtjes in Jake’s nek uit reactie. ‘Sorry, sorry,’ zei hij en gaf een kus op de plek waar hij gebeten had. Hij wist niet of het pijn had gedaan of niet. De schrik van Jake’s hand was al weer weg, en Alex keek hem aan, zijn ogen groot maar met de bekende schittering erin. Een kus volgde, die lang duurde, en waarna Alex met nog zijn ogen dicht weer omhoog kwam. ‘Je mag me aanraken Jake, wees niet bang,’ verzekerde hij Jake, en bewoog zijn hand weer rond Jake’s member, en nu bewoog hij zijn eigen heupen ook mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 3 Emptyvr jun 17 2016, 11:32

Love story  - Pagina 3 J6sfx2
Jake
;oh oh oh' bracht ik uit toen zijn tanden in me nek beland waren. Me member begon gewoon letterlijk te branden en de aderen kwamen op zetten. Er onstanpte een moan uit me mond waarna ik me rug in eht matras ziet zakken. Die prikkelingen die die bijt gaf waren heerlijk!. 

We raakte in een zoen waarna alex mompelde dat ik hem aan mocht raken. En dat ging ik dus ook doen. Heel beheerst en voorzichtig lied ik me hand over zijn achterste glijden. Alex nog steeds zoenend me hand ging steeds verder tot ik bij zijn achterste kwam. Ik maakte kleine cirkeltjes rond zin uitgang. Me hart ging te keer. Alex moest is weten hoe wanhopig ik nu was naar maar van hem.. Me lichaam shaked opnieuw van opwinding. Ik drukte me vinger nog niet naar binnen maar er wel tegen aan..
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Love story  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 3 Emptyvr jun 17 2016, 11:45

Love story  - Pagina 3 Ofy2l1
Alex
Zijn lichaam gaf wel aan dat het misschien nog iets te snel ging, maar Alex schudde het weer weg. Langzamer dan dit kon haast niet dus zijn lichaam moest ophouden met zeuren en hij moest van het gevoel genieten. Zijn achterste was voor 100 % genezen, dus de verschrikkelijke pijn zou er niet meer zijn. ‘Ss, stop, Jake,’ zei hij toch maar toen hij voelde dat Jake tegen zijn ingang aan het drukken was met zijn vinger. ‘Hebben we lube?’ vroeg hij, en realisatie kwam bij hem binnen dat ze die waarschijnlijk niet hadden aangezien ze in een hotel waren! Alex lachte iets, maar was ook gefrustreerd. ‘Zijn we dat nou echt vergeten?’ Alex dacht na, zijn lip weer eens tussen zijn tanden. ‘Nee wacht! Pearl heeft iets gezegd over het voor vakje van mijn tas. Aawh, dan moet ik even weg.’ Hij keek Jake sip aan, en gaf hem ineens een mini likje op Jake’ neus. Hij stond op, met een zachte kreun aangezien zijn lichaam niet wilde, en stapte wankelend het bed uit. Het liep raar, zijn member stond nog steeds in alle pracht voor hem uit. maar hij liep naar zijn tas toe, en kwam ermee terug naar het bed. Daar ging hij zitten in de makkelijkste houding, en opende het voorste vakje. … niks..
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 3 Emptyvr jun 17 2016, 11:50

Love story  - Pagina 3 J6sfx2
Jake
MEteen stopte ik en hieldme handen omhoog volledig van Alex af. Alex begon over lube ne ik zuchte. 'Nee had niet verwacht dat we' im maakte me zin niet af omdat alex zich iets bedacht. Ik keek hem aan toen hij vertelde over pearl het meisje dat bij hem was. Het moment dat alex me onverwachts een lik gaf draaide me ogen naar binnen lied ik me naar achtere vallenmet een knal rood hoofd. alex verliedme lichaam meteen kwam de kou terug.DAarom was ik maar al te blij dat hij terug kwam. Ik ging achter hem zitten en sloeg me arme rond hem heen. 'Dat word haar bellen' fluisterde ik flauw pakte me mobiel en hield deze voor zijn neus.

Toen alex na even begon te bellen pakte ik zijn member beet en begon er mee te spelen. Me ander ehand ahd ik op zjin borst kas gelegt om hem zo dicht mogelijk bij me te houden. Zachtjes knijpend in zijn borstkas. Me mond was te vinden in zijn nek
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 3 Emptyvr jun 17 2016, 15:04

Love story  - Pagina 3 Ofy2l1
Alex
'wat!? Nee ze had aangegeven dat het hier in zou zitten!' Alex graafde heel de tas door maar Kon het niet vinden. ' dat word haar bellen!" Zei Jake en hield zijn mobiel voor Alex' gezicht bungelen. Alex keek ernaar en zuchtte, zijn mond in een halve glimlach. ' ik kan toch niet bellen met die vraag!" Maar zijn member begon flink te schreeuwen nu, waardoor Alex opgaf en de mobiel . Hij tikte Pearl's nummer en luisterde terwijl het overging. Jake was gemeen though en toen Pearl opnam begon Jake met zijn hand rondom hem te bewegen. "uuhm.. Ha..hay Pearl," begon Alex en sloot meteen zijn ogen uit schaamte. Jake vond het geweldig though, en ging gewoon door! " mmmhh.. Weet jij of, hah mmh.. Of je dat gene nog in mijn tas hebt gedaan of niet??" Hij klonk zo stom! En zijn stem was heftig aan het trillen. Pearl Kon waarschijnlijk Super goed horen Waarom Alex juist nu belde met de vraag of ZE wist waar de lube was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 3 Emptyvr jun 17 2016, 15:10

Love story  - Pagina 3 34q6zar
pearl

Ik nam op en er hing een hijgende Alex aan de andere lijn. Hij zei wat en ik wist meteen wath ij bedoelde. 'ALEX! ja dat zit in je tas' lachte ik en luisterde naar zijn stem. Wat eigenlijk. al moest ik het toe geven best wel sexy klonk. 'Linker kant! vond het te gevaarlijk om het voorin te laten zitten!' ik begon nu echt te lachen, 'Alex met ik een keer langs komen please!' lachte ik en luisterde naar zijn stem' Zeg nog iets. Jaah zeg nog iets! je klinkt echt super schattig!'

Love story  - Pagina 3 J6sfx2
Jake
Me handen bleven rond alex en ik moest echt op me lip bijten niet te lachen om zij nmanier vna praten. Als zijn zin klaar was stopte ik mara zodra hij weer wat zei speelde ik opnieuw met hem. Op deze moment stonden me gedachte heelrijk op nul.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Love story  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Love story
Terug naar boven 
Pagina 3 van 67Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 35 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Love story
» Samurai love
» A neko to love
» Story in beacon hill
» Nightwell story

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: