cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 A neko to love

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Lupus_arctos
Admin
Lupus_arctos


Aantal berichten : 546
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : A den in the snowy white fields of canada.

A neko to love Empty
BerichtOnderwerp: A neko to love   A neko to love Emptyza jan 04 2014, 02:28

Dit is een mv tussen mij en mellodey.

Zess (My neko guy X3)

Meet Zess
Zess is een neko jongen die ook kan veranderen in een lieve kleine paarse kitten. Zess is brutaal en luistert heel slecht. Hij kan soms een beetje argwanend zijn tegenover gewone mensen. Verder durft hij zijn ware uiterlijk niet snel te laten zien aan mensen omdat hij bang is hoe ze reageren. Als iemand hem goed verzorgt of hij mag je dan is hij de meest trouwste persoon die je kan hebben. Hij zal niet snel van je zij wijken zolang je hem goed behandelt. Hij kan soms wel asociaal doen maar dit is eerder omdat hij dan zenuwachtig of nerveus is. Verder heeft hij natuurlijk ook veel dierlijke trekjes. Hij miauwt, geeft kopjes en spint maar soms bijt of krabt hij ook. Het is alleen niet altijd als hij bijt of krabt dat hij dan een hekel aan je heeft. Zess heeft nooit geleerd om te lezen of te schrijven en dit kan hij dan ook niet. Wel kan hij mensentaal spreken. Ook kan hij andere katten verstaan. Zess is trouwens een neko die heel veel van aandacht houd. Hij flirt/speelt graag met mannen en vrouwen en hij zal ook een relatie aangaan met beide zolang hij aandacht krijgt (of als hij natuurlijk echt van iemand houd.). Zijn voorkeur ligt alleen wel bij mannen. Zess is 19 jaar oud 


We beginnen dat Zess door zijn vorige eigenaar is gedropt bij de schoolcampus waar jouw personen wonen. Zijn vorige eigenaar kan door omstandigheden niet meer voor hem zorgen en laat hem dus in de handen van anderen.

Het is een donkere en stormachtige nacht. Het regent heel hard en er is onweer. Buiten de deur van de schoolcampus staat een klein mandje met daarin onze lieve Zess. Zess ligt als klein paars kitten in het mandje onder een deken. Op de bodem van het mandje ligt een briefje.

Geachte lezer,

Het spijt me zeer dat ik u hiermee overval en hem in uw schoenen schuif. Het lot heeft alleen bepaald dat ik niet meer voor hem mag zorgen. Ik hoop dat u goed voor hem zal zorgen en dat hij een goed thuis krijgt.
Als u hem goed behandelt dan zal hij een vriend voor het leven zijn.

Veel succes met hem. Dat het bij u beter mag gaan dan bij mij.

Groeten,
De vreemde.


De vreemdeling belt aan bij de campus en rent meteen de donkerte in weg.

Je mag dus zelf bepalen wie hem komt halen en hem (in ieder geval voor nu) gaat verzorgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://cursedsoul.forumaction.net
Lupus_arctos
Admin
Lupus_arctos


Aantal berichten : 546
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : A den in the snowy white fields of canada.

A neko to love Empty
BerichtOnderwerp: Re: A neko to love   A neko to love Emptyzo jan 05 2014, 13:54

A neko to love Tumblr_mblccnxxkF1r164gpo1_1280
Zess ~ Kitten ~ buiten de schoolcampus

Ik zit in het mandje en lig helemaal onder de deken gekrompen van de kou. "Waarom moet het nou onweer zijn.." dacht ik. Ik kroop verder onder de deken en probeer aan andere dingen te denken. "Please laat iemand me nou snel komen halen.. Ik wil niet nog langer hierbuiten doorbrengen.." dacht ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://cursedsoul.forumaction.net
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

A neko to love Empty
BerichtOnderwerp: Re: A neko to love   A neko to love Emptyzo jan 05 2014, 17:30

Lea - elf (geheim) - schoolcampus
Het is laat in de avond, de regen klettert hard tegen de ramen aan. de takken en bladeren van bomen die naast mijn raam staan krassen tegen de koude ruit aan. de sterren zijn nouwelijks te zien met al die donkere wolken. ik zie een silhouet van een man buiten lopen met een gewaad aan. het draagt iets in zijn handen en legt dit neer bij de ingang van het grauwe gebouw. net als dat de man aankwam verdween het ook weer snel in de storm.

Het was stil, iedereen lag te slapen en het was ook al heel laat. maar ik... ik kon niet slapen niet in deze harde storm. ik sloop naar de deur en deed hem zachtjes open. ik keek door een keertje naar de donkere gang die niet of nauwelijks verlicht was. de stroom was uitgevallen door een boom die omviel tijdens de onweer.

ik sluipend loop ik door de gang heen hier en daar waren er kaarsjes aan gestoken. om de duistere gang te verlichten. ik hoor geroezemoes op de kruising naar een andere gang. ''shit waarschijnlijk de leraren'' ik verberg me achter 1 van de pilaren die in de duistere gang staan. de leraren stoppen bij de kruising in praten over de zware storm. even later lopen ze nog pratend weer verder. ze gaan langs mij maar zien mij god al danks niet staan. wanneer ze uit het zicht zijn sluip ik snel weer verder naar de ingang van de campus.

de grote hard hout deur is vergrendeld met ijzeren schuif sloten. ik probeer de sloten open te schuiven ze zijn ijs kout. en ik begin een beetje te rillen. De sloten zijn nu open. de deur is licht maar toch stevig. ik maak hem voor een kiertje open en kijk er doorheen. de harde snijdende wind blaast door mijn haren heen. deze wapperen met de wind mee. ik kijk naar beneden en zie een mandje liggen op de grijze saaie stenen dat een opstapje moest voorstellen. ik doe de deur wijder open door het naar me toe te trekken. er waait nog meer wind door mijn haren heen en ook mijn t-shirt beweegt stevig heen en weer. ik buk en pak het mandje op. er licht een paarse sierlijke doek met leuke fleurige kantjes in het mandje met daaronder een bobbel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lupus_arctos
Admin
Lupus_arctos


Aantal berichten : 546
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : A den in the snowy white fields of canada.

A neko to love Empty
BerichtOnderwerp: Re: A neko to love   A neko to love Emptyzo jan 05 2014, 17:54

A neko to love Tumblr_mblccnxxkF1r164gpo1_1280
Zess ~ Kitten ~ buiten de schoolcampus

ik voel dat de mand word opgepakt. "Hebben ze me eindelijk gevonden?" dacht ik. Ik kruip een stukje onder het dekentje vandaan zodat mijn hoofd te zien is. Ik kijk omhoog en zie een jongen met lang haar die het mandje vast houd. "yeeeyyy mijn redder!" dacht ik blij. 'miauw?' zeg ik en ik houd mijn hoofdje een beetje schuin. Bij het voelen van de koude wind door mijn donkere, bijna zwarte met een paarse tint, vacht begin ik weer te rillen. 'mia~uw? miauw auw..' zei ik. "wil je me alsjeblieft mee naar binnen nemen? Ik heb het zo koud...." dacht ik. Het was nogal moeilijk om iemand iets in deze vorm wat duidelijk te maken aangezien ik niet meteen kon laten zien dat ik menselijk was. Als ik meteen zou beginnen met praten dan was de kans nog kleiner dat ik naar binnen kon.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://cursedsoul.forumaction.net
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

A neko to love Empty
BerichtOnderwerp: Re: A neko to love   A neko to love Emptyzo jan 05 2014, 19:30

Lea - elf (geheim) - schoolcampus
er komt een klein zwart paarsig kopje onder de dekentjes vandaan. het kijkt mij aan en mieaauwt wat in katten taal. er komt weer een stevige wind en het poesje schrikt en beetje en kruipt daarna snel onder zijn sierlijk beklede dekentje. ''ik had nog nooit een paars kleurige kat gezien. misschien is hij wel in de verf gesprongen?''ik draai me om met het mandje en doe de deur achter mij dicht. de ijzere schuiven krijg ik weer moeilijk op het slot. van de hard houten deur. ik sluip door de gangen heen die inmiddels verlicht zijn met waxinelichtjes.

deze school campus is echt veroudert en ziet er heel middeleeuws uit. wie weet wat er hier allemaal op school rond gedwaald heeft. in de verte hoor ik weer een paar leraren, volgens mij maken ze om de zoveel minuten het zelfde rondje. dat word dadelijk nog oppassen ook. ik verschuil me weer bij een pilaar en hou het mandje met het poesje er in dicht tegen me aan. de stemmen worden steeds luider. plots hoor ik een deur naast mij opengaan.

een vrouwelijke stem fluistert: kom snel! snel naar binnen voordat ze je zien. ze trekt mij mee aan mijn arm naar binnen. snel maar zacht sluit ze de deur weer. het is een jong meisje met een verlegen uitstraling maar toch heeft ze wat wilds in zich. haar haren zijn glimmend lichtgoud. ik weet nouw niet of het bruin of blond is maar ze is in ingeval mooi. ze kijkt me aan met haar groen diamant kleurige ogen. 'wauw' fluister ik zacht. meisje: 'is er iets? wacht! wat moet jij zo laat nog op de gangen? iedereen slaapt al. en en en... w..wat heb jij in je handen.' het meisje komt dichter bij het mandje en probeert er in te kijken. verlegen komt ze nog dichter beier. ik voel aan haar dat ze het dekentje wilt optillen maar dan draai ik me verlegen een kwartslag om. zodat wat er in het mandje zit verborgen blijft. ''want tja je mag helemaal geen huisdieren hier hebben in deze ouderwetse campus.'' beschermt zeg ik: 'als iedereen slaapt waarom ben jij dan nog wakker? niemand mag weten wat er in zit zeg ik zacht.'
meisje: 'umh umh.... dat klopt... i..ik k..kon niet slapen. die leraren komen om het halfuur langs en praten knoert hard. wanneer ik bijna in slaap val word ik weer gewekt door hun gepraat over de storm.' het meisje stapt snel mijn kant op ik probeer naar achteren te gaan maar ze is sneller dan mij. ze haalt met 1 beweging het sierlijk beklede dekentje van het katje af. meisje: 'AAAWWWWWWH ZOOO SCHATTIG!!!!!' ze gilde bijna bij het zien van het jonge poesje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lupus_arctos
Admin
Lupus_arctos


Aantal berichten : 546
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : A den in the snowy white fields of canada.

A neko to love Empty
BerichtOnderwerp: Re: A neko to love   A neko to love Emptyzo jan 05 2014, 19:52

A neko to love Tumblr_mblccnxxkF1r164gpo1_1280
Zess ~ Kitten ~ buiten de schoolcampus

Ik blijf rustig onder het dekentje zitten wanneer de jongen mij mee naar binnen neemt. Ik hoor op een gegeven moment wat gepraat en uiteindelijk hoor ik ook de jongen praten maar blijf lekker zitten. Ik weet niet wie er allemaal zijn en wil de jongen zelf ook niet in problemen brengen. Toen het dekentje ineens van me af werd getrokken en ik een meisje hoorde gillen schrok ik me zowat dood. "Jezus! laat me niet zo schrikken mens!" dacht ik. 'MI~AAUUWWW!!!!!' Gilde ik uit. ik sprong tegen de jongen zijn borst aan en probeerde me aan hem vast te houden. Mijn ogen waren groot van de schrik. Ik keek de jongen met mijn grote ogen aan. Ik was allang blij dat hij me niet zo had laten schrikken toen hij me vond.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://cursedsoul.forumaction.net
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

A neko to love Empty
BerichtOnderwerp: Re: A neko to love   A neko to love Emptyzo jan 05 2014, 21:12

Lea - elf (geheim) - schoolcampus
'sssssst!! niemand mag weten dat het hier is oke!? dit is ons geheim. ertel het aan niemand.'
meisje: 'maar...maar w..waar heb je het vandaan dat liefje poesje?' het meisje aaide het poesje over zijn kopje heen. 'lea: ik heb hem gevonden voor de deur, de ingang bedoel ik. ik keek uit het raam en zag een man iets weg leggen voor de deur.' meisje: 'wie was het dan? waar kwam hij vandaan?' 'lea: dat weet ik niet ik kon de man niet herkennen. ik moet nu gaan.' ik stop het poesje weer in zijn mandje en leg het dekentje er overheen. ik open de deur en hou het op een kiertje er komt niemand aan, dus ik kan snel doorlopen. ik ren naar mijn kamer toe en stap naar binnen. de deur doe ik achter mij dicht.

mijn kamer is ook vrij donker ondanks dat de volle maan mijn kamer nog een beetje verlicht. de gordijnen heb ik opengelaten zodat ik naar buiten kon kijken. ik zet het mandje op mijn bed. ik buk naast mijn bed en schuif het bovenste laatje van mijn nachtkastje open. ik haal de spulletjes er uit en leg ze op mijn bureau. ik pak een handdoek uit de ladekast van mijn kleren en leg deze in de bovenste open lade van mijn nachtkastje. ik kijk naar het poesje. 'kijk eens je nieuwe bed!!' ik kijk nog eens naar het poesje en wacht even op wat hij allemaal doet. 'maar...maar eerst moet jij in bad!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Lupus_arctos
Admin
Lupus_arctos


Aantal berichten : 546
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : A den in the snowy white fields of canada.

A neko to love Empty
BerichtOnderwerp: Re: A neko to love   A neko to love Emptyzo jan 05 2014, 21:30

A neko to love Tumblr_mblccnxxkF1r164gpo1_1280
Zess ~ Kitten ~ buiten de schoolcampus

Ik bleef aan de jongen zijn kleding hangen en blies zachtjes naar het meisje totdat ze me aaide. Toen ze me aaide begon ik langzaam te spinnen en ik bewoog mijn kop langs haar hand. 'prrrhh, miauw.' zei ik. Ik kon het gesprek niet meer volgen omdat ik veel te gefixeerd was op de aandacht die ik kreeg. Ik gromde daarom ook wat teleurgesteld toen de jongen me weer in het mandje legde. Ik voelde door het schudden van de mand dat de jongen ergens heen rende. Toen het mandje stil stond kwam ik onder het dekentje vandaan en zag dat we in een andere kamer waren. Waarschijnlijk was dit de kamer van de jongen. Het mandje het hij op het bed gezet dus ik klom het mandje uit zodat ik op het bed belandde.

Ik keek toe hoe de jongen een van de laden van zijn nachtkastje verbouwde tot een bedje voor mij. Ik liep net een paar stappen in de richting van de jongen om hem wat kopjes te geven tot hij het B-woord zegt. Ineens sta ik even stokstijf stil totdat het tot mij doordringt. "Hij wilt mij in bad krijgen! No way!!!" dacht ik. 'MAUW! ggrrrrr.' zei ik tegen de jongen waarna ik snel van het bed sprong en wegrende. Ik rende onder een kast zodat de jongen mij niet snel te pakken kon krijgen. Ik gromde en blies vanonder de kast naar de jongen. "Ik ga niet in bad!" Dacht ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://cursedsoul.forumaction.net
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

A neko to love Empty
BerichtOnderwerp: Re: A neko to love   A neko to love Emptyzo jan 05 2014, 21:47

Lea - elf (geheim) - schoolcampus
ik zie hoe hoe het poesje verstijft en inenen lomp weg sprinkt het bed is hoog dus belande hij niet helemaal op zijn pootjes. ik ren achter het katje aan en stop bij een kast. ik probeer het te grijpen maar hij is sneller dan ik. en kruipt onder de kast. 'kom nouw poesje kom...' ik ga op de grond liggen. het haar valt voor mijn gezicht. ik kijk onder de kast en zie het zwart paarse poesje zitten. met mijn hand rijk ik naar het poesje toe. nog net voordat het wilt weg rennen grijp ik zijn staartje vast. zodat het niet weg kom. 'sorry katje maar je moet echt in bad met al die paarse verf op je vacht.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Lupus_arctos
Admin
Lupus_arctos


Aantal berichten : 546
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : A den in the snowy white fields of canada.

A neko to love Empty
BerichtOnderwerp: Re: A neko to love   A neko to love Emptyzo jan 05 2014, 21:53

A neko to love Tumblr_mblccnxxkF1r164gpo1_1280
Zess ~ Kitten ~ buiten de schoolcampus

'MAUW MA~UW!!!' grom ik naar de jongen toen hij me vast had. Ik spartelde hevig en probeerde weg te komen totdat ik doorhad dat het niet werkte. "Verdomme... dan moet ik wel.." dacht ik. Ik bleef stil liggen op de grond zodat de jongen mij vast kon pakken en mij in bad kon doen. "please laat het snel over zijn.. dan kan ik tenminste gaan slapen."dacht ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://cursedsoul.forumaction.net
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

A neko to love Empty
BerichtOnderwerp: Re: A neko to love   A neko to love Emptyzo jan 05 2014, 22:08

Lea - elf (geheim) - schoolcampus
ik pak het poesje stevig vast en draag het naar de badkamer ik laat de was tavel vol met warm water lopen. tot mijn verbazing kwam ik er achter dat het warme water niet werkte en dus kout water uti de kraan kwam.... ik zeg maar niets tegen het poesje dacht ik bij mezelf. ik stop wat zeep in het water en leg het poesje in het water. (reaktie tijd) ik pak een spons en borstel en ik schrop ermee op zijn kop en rug. waarom gaat de verf er niet uit? 'grrr...' na een tijd hard schrobben, geef ik het op. oke... er is geen andere mogelijkheid dat deze kat gewoon paars is. 'poesje? heb jij in de permanente verf gespeeld?' vraag ik lullig en hopeloos. (reactie tijd) ik laat de wasbak leeg lopen en pak een handdoek, ik wrijf en droog het poesje. totdat het pluizig en bollig is. (reactie tijd) ik kijk en een laatje en haal er een roze lintje uit. ik pak het poesje vast en maak een strikje om zijn hals met de dikke roze lint.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lupus_arctos
Admin
Lupus_arctos


Aantal berichten : 546
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : A den in the snowy white fields of canada.

A neko to love Empty
BerichtOnderwerp: Re: A neko to love   A neko to love Emptyzo jan 05 2014, 22:25

A neko to love Tumblr_mblccnxxkF1r164gpo1_1280
Zess ~ Kitten ~ buiten de schoolcampus

Ik schrok dat het water zo koud was en wou er bijna uitspringen. Ik besloot alleen om te blijven zitten zodat het snel over zou zijn. 'Ma~uw....' mopperde ik alleen.
Ik schud mijn kop toen de jongen vroeg of ik in de permanente verf had gespeeld. "Nee geen verf! begrijp dat dan jongen.. Misschien moet ik maar praten? naaah ik gedraag me nog even als kat.' Dacht ik.
Ik schrok toen de jongen een roze lint tevoorschijn haalde en ik spartelde hevig toen die het lint om mij vastmaakte. 'ggrrrrrrrrrr kssssssstt' zei ik tegen hem terwijl hij het lint omdeed.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://cursedsoul.forumaction.net
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

A neko to love Empty
BerichtOnderwerp: Re: A neko to love   A neko to love Emptyvr jan 17 2014, 11:51

Lea - elf (geheim) - schoolcampus
'kom op niet zeuren!! het is een mooie roze strik toch? en de kleur past goed bij jouw paarse geverfde vacht!' zei ik vrolijk en licht opgewonden. ik til het poesje, ik hou hem dicht tegen mijn borstkas aan. het stopje van de wastafel trek ik uit het gaatje zodat het water weg kan lopen. de handdoek waar mee ik hem gedroogd heb leg ik over de kachel heen. ik loop door de badkamer heen en stap over de hoge drempel. hier zou dat kleine poesje moeilijk overheen kunnen dacht ik bij mezelf. de deur liet ik open. ik legde het poesje in het bovenste laatje die ik bedekt had met een handdoek. zelf ging ik op het bed zetten met me benen als een vrouwelijke zij zit houding. ik tilde me kussen lichtjes op en pakte er 2 knuffels onder vandaan. de linker is een roze hondje en de rechter is een wit schaapje. ik keek naar het poesje die in de bovenste la ligt. 'welke wil jij?' vroeg ik droog aan hem. ik hou ze omhoog zodat hij ze kon zien. 'eigenlijk moet ik nog een naam voor jouw hebben...'
Terug naar boven Ga naar beneden
Lupus_arctos
Admin
Lupus_arctos


Aantal berichten : 546
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : A den in the snowy white fields of canada.

A neko to love Empty
BerichtOnderwerp: Re: A neko to love   A neko to love Emptyvr jan 17 2014, 12:24

A neko to love Tumblr_mblccnxxkF1r164gpo1_1280
Zess ~ Kitten ~ buiten de schoolcampus

Ik mopperde nog wat na toen de jongen zei dat ik niet moest zeuren. "Ik ben een jongen... kom op zeg. dan doe je me toch niet een roze lint om?" Dacht ik. Wanneer de jongen mij optilt en tegen ze borstkas aanhoud begin ik zacht te spinnen en ik geef de jongen kopjes. Hij nam me mee terug de slaapkamer in en legde me in de la die hij als bedje had klaargemaakt. Ik keek toe hoe de jongen twee knuffels te voorschijn haalde. Mijn hoofdje hield ik een beetje schuin toen hij vroeg welke ik wou hebben. "dat maakt me echt niet uit.." dacht ik. Ik kantelde mijn hoofd naar de andere kant en keek naar de jongen. Om toch maar een keuze te maken wees ik met mijn pootje naar de hond. Ik keek verbaasd naar de jongen toen hij zei dat hij nog een naam voor mij moest hebben. Met mijn pootje ging ik naar mijn hals waar een klein kettinkje hing. Ik sloeg met mijn pootje tegen een hangertje aan die aan de ketting hing. Op het hangertje stond: "Zess". 'Mauw.' zei ik. "Dat is mijn naam." dacht ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://cursedsoul.forumaction.net
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

A neko to love Empty
BerichtOnderwerp: Re: A neko to love   A neko to love Emptyma jan 20 2014, 16:46

Lea - elf (geheim) - schoolcampus
ik legde de roze hond bij het katje neer in zijn bedje ik legde een dekentje over het knuffeltje heen. het paarse poesje wijst naar zijn hals. 'nee, ik die je mooie roze strikje niet af!' zeg ik flauw. er glimde iets toen ik beter naar het glimende ding keek zag ik dat het een rond hangertje was met waarschijnlijk daarin wie zijn baasje is of iets vergelijkbaars. met mijn hand rijk ik naar het glimmende ronde hangertje. ik draaide het hangertje om en zag dit er op staan: Zess
'zess?' das een rare naam... 'heet jouw baasje zo?' vroeg ik verlegen aan het paarse poesje.

ik luisterde naar zijn antwoord.
'Zullen we maar gaan slapen het is al bijna ochtend? En morgen hebben we school...' ik gav het poesje een kusje op zijn voorhoofd en legde hem op zijn zij. ik stopte hem in met de dekentjes die er in lagen de knuffel legde ik bij hem in de dekens. 'slaap lekker poesje/zess'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





A neko to love Empty
BerichtOnderwerp: Re: A neko to love   A neko to love Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
A neko to love
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Samurai love
» Love story
» Love story

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: