cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Love story

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 34 ... 67  Volgende
AuteurBericht
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Love story  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 2 Emptydo jun 16 2016, 21:43

Love story  - Pagina 2 Ofy2l1
Alex
Alex luisterde naar wat Jake zei. Het deed hem veel pijn om hem zo te horen, maar hield wel zijn mond dicht. Jake zei morgen, dus dan deed Alex dat ook. Hij wist hoe moeilijk het was om het zomaar ineens te moeten vertellen. Alex zou het ook niet fijn vinden als iemand bij hem zou lopen pooshen om over zijn trauma’s te gaan vertellen. Hij lachte toen hij het zelfvoldane hoofdje van Lucky zag. Dat hondje was altijd zo ontzettend blij! Alex bleef glimlachen, half, terwijl zijn wenkbrauwen verdrietig stonden. Lucky was voor hem laatst nog dood geweest…

Terug in het hotel, en Jake ging meteen naar het bed. Ze hadden geregeld dat ze een twee persoons bed zouden hebben. De man had niet eens raar gekeken! Alex vond dat zo fijn, om te zien dat er ook nog mensen waren die het niet erg vonden dat ze homo seksueel waren. Tegenwoordig had hij alleen maar andere dingen gezien. Behalve Pearl dan.. Oh god Pearl! Die moet ik morgen bellen.. dacht Alex. Hij voelde zich best schuldig. Pearl was al die maanden bij hem gebleven en Alex ging gewoon ineens weg!
‘Come.’ Zei Jake, en Alex bleef even in de deuropening staan. Maar de adem die hij in aan het houden was ontsnapte al snel en hij lachte een keer, vanwege zijn eigen stommiteit. Hij deed zijn shirt niet uit, alleen zijn schoenen, en ging naast Jake liggen. Ze lagen op dezelfde manier als in hun oude bed, Jake aan Alex’ rechter zijde. Alex keek Jake in zijn ogen aan. ‘Dit voelt vertrouwd,’ zei Alex zacht, en legde zijn handen tegen die van Jake aan. ‘Laat me je hand eens zien, en zag dat je er pijn aan had vandaag.’ Hij pakte Jake’s linker hand, en bekeek hem. De littekens waren goed te zien, en Alex fronste even. Daarna gaf hij er een kusje op, Jake aankijkend. ‘Dat zijn een hoop verhalen.’ Zei hij en hij ging er met zijn duim overheen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 2 Emptydo jun 16 2016, 22:02

Love story  - Pagina 2 J6sfx2
Jake
toen alex naast me kwam liggen knikte ik. 'en heel rustegevend' Maar de rust ging snel over toen alex zmijn hand pakte. Ik kroop iets meer tegen hem aan. hij had voornamelijk me hand bekeken... Daarom draaide ik ehm om misschien toch wel om hem te laten zien dat ik het niet bepaald gered had afgelopen weken. Meer het echt hard op zggen kon ik dan weer net niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Love story  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 2 Emptydo jun 16 2016, 22:10

Love story  - Pagina 2 Ofy2l1
Alex
Jake draaide zijn hand om, en Alex snapte eerst niet waarom. Hij keek Jake even aan met zijn grote bruine puppy ogen, en bekeek toen Jake’s handpalm. Niks raars op te zien toch, Jake trilde gewoon ontzettend veel. Alex gaf hem een kusje op de binnenkant van zijn hand. Maar terwijl hij terug ging met zijn hoofd zag hij de littekens. Ze waren wit op Jake’s al te witte huid, en het waren er best veel. Perfects lijntjes, naast elkaar en soms over elkaar, dat het grote kruisjes werden. Alex moest meteen slikken. Hij had dit op internet gezien. Hij wist wat het betekende.
‘Jake..’ zei hij, en hij pakte Jake’s pols vast terwijl hij iets rechter op ging zitten. ‘Owh no.. Jake…’ Alex ging met zijn vingers over de littekens heen. Het waren er zo veel! ‘Waarom heb je dit gedaan? Waarom heb je jezelf pijn gedaan?’ Hij keek Jake niet aan, maar bleef naar Jake’s pols kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 2 Emptydo jun 16 2016, 22:16

Love story  - Pagina 2 J6sfx2
Jake
Mag ik zeggen dat ik opgelucht was dat hij het niet zag. Ik wilde me hand om draaie nen het achter wegen laten maar toen zag Alex het.  Ik beet op me lip terwijl alex me aan keek. 'I coudn't handle being alone' me stem was opnieuw hees zacht en vooral zwak. Me oge nwaren klein. Ik lied me hoofd in de dekens vallen het licht verbergen achter een huiveltje dekens. Ik zag even de badkamer voor me die ik nog niet eens schoon gemaakt had aangezien ik er toch bijan niet kwam. 'I tried it again Alex.. I even tried to forget you. But I couldn't' Dit was zo veel voor mij om te zeggen dat ik me arme rond alex heen sloeg en hem in een grote knuffel sloeg. Me lichaam geheel over stuur
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Love story  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 2 Emptydo jun 16 2016, 22:27

Love story  - Pagina 2 Ofy2l1
Alex
Jake’s stem was super hees, en Alex voelde tranen bij hemzelf opkomen, prikkend achter zijn ogen. hij kreeg er hoofdpijn van. ‘Owh Jake, het spijt me zo.’ Alex bracht Jake’s hand naar zijn hart toe, waarna hij zijn lippen erop legde. ‘Je mocht nooit alleen zijn, I’m so sorry.’ Onbewust, en tegen Alex’ wil in, viel er een traan, en hij schudde met zijn hoofd.
Hij werd door Jake in een knuffel gelegd, en Alex ging zo dicht mogelijk tegen hem aan liggen. Hij wilde Jake’s hartslag horen. Die ging snel, en ietsjes onregelmatig. ‘Je zal nooit meer alleen zijn,’ zei Alex, en hij legde zijn arm rond Jake heen voor zover hij deze kon bewegen tussen Jake’s sterke knuffel door.
Het was even stil, Alex luisterde naar Jake’s hartslag, en probeerde die van zichzelf ook rustig te krijgen. ‘Ik word op dit moment behandeld voor ptsd..’ zei Alex zacht. ‘Het is een van de ergste gevallen die ze ooit hebben gezien.’ Hij beet op zijn lip. ‘De sessies.. zijn nogal moeilijk. Ze laten me de gebeurtenissen tot in de detail herbeleven.’ Zijn stem schokte, en hij fronste. Nog meer tegen Jake aan komen liggen ging niet. ‘I think we are both facked up then.’ Nu keek hij omhoog, naar Jake.
‘Do you think we can be facked up together?’
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 2 Emptydo jun 16 2016, 22:33

Love story  - Pagina 2 J6sfx2
Jake
Zo veel moeite om niet et huilen, maar het lukte. Ik lsuiterde naar Alex. Hij kreeg ptsd en maar goed ook. Toen hij vertelde ging mijn vraag naar een knuffel over naar het geven van een knuffel me hand in zijn haren. 'Wel bljven volgen nu heh' zei ik zorgzaam. Hoe langer we lagen hoe meer mijn rug ging zuren dat hij dit niet meer gewent was. Op zun zacht bed. Na even zei hij dat we dus beide fackup waren. 'Yes i think. we just living in or own little world' ik ging nu op me rug liggen en hees alex op me. ik pakte zijn hoofd beed en draaide het zodat hij lekker lag. 'Alles op nieuw meemaken.' Ik kneep m ogen dicht ne me hart sloeg weer een paar mooie slagen over. 'laten we er over stoppen' Het ging me nu allemaal iets te veel worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Love story  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 2 Emptydo jun 16 2016, 22:51

Love story  - Pagina 2 Ofy2l1
Alex
Alex lag best lekker op Jake. Misschien een beetje te lekker. Nou had hij altijd al goed op Jake kunnen liggen. Een arm lag naast hem op Jake’s borst, zijn andere op het bed. Zijn benen lagen verwikkeld met die van Jake, en het was goed.
‘Laten we er over stoppen.’ Alex gaf hem een glimlach en knikte. ‘Goed idee,’ Hij gaf Jake een kusje net voor zijn nek, nog steeds Jake aankijkend zodat hij helemaal naar boven keek. ‘Hey, als ik een ander onderwerp mag kiezen, wat vind je ervan als ik je ga vertellen hoe ik ons nieuwe huis voor me zien?’ de lach op Alex’ gezicht vertelde dat wat Jake ook zou zeggen, Alex ging het vertellen. ‘Ik zie me een huisje voor me, niet al te groot, groot genoeg voor ons tweetjes en Lucky.’ De schittering was terug in zijn ogen. ‘Veel hout! En met een soort bos er rondom heen. Afgelegen van de grote stad, waar niemand ons kan vinden.’ Hij legde zijn hoofd weer terug op Jake’s borst. ‘Met een grote slaapkamer met veel leuke hoekjes en een grote lounge bank waar we blanket forts op kunnen maken. Een grote keuken voor jou om je kookkunsten te kunnen doen en een muziekkamer! Oeh een muziekkamer!’ Alex ging los met zijn verbeelding, en werd enthousiast erover. ‘What do you think? Klinkt goed toch,’ Nog steeds de schittering, en een grote glimlach zodat hij lichte kuiltjes in zijn wangen kreeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 2 Emptydo jun 16 2016, 22:55

Love story  - Pagina 2 J6sfx2
Jake
me hart werd rustiger toen alex vertelde over het huisje.  Ik sloot me ogen. zjn stem tot me door laten dringen. Zijn beschrijving van het huisje was mooi maar niet zo mooi als zijn stem.' ik vind het goed~!' ik opende me ogen weer en beogn met alex zijn shirt te spelen. 'Je neemt het huisje boomje beesje wel heel letterlijk!' glimlachte ik precies op dat moment sprong Lucky op het bed. hij liep naar onze gezichte toe. Maar ineplaats van naast ons te komen liggen besloot het met zjn voorpootjes op mijn gezicht te gaa nstaan en half te liggen. Zijn gezicht in die van alex te drukken eh me voleldig af te likken. Lucky ging steeds meer liggen waardoor ik begon te stikken in zijn vachtje. Ik begon te lachen. 'Lcuky!' hikte ik
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Love story  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 2 Emptydo jun 16 2016, 23:02

Love story  - Pagina 2 Ofy2l1
Alex
Alex lachte zacht toen Jake zei dat het huisje boompje beestje lekkerlijk nam, en stak zijn tong lichtjes uit. Hij schrok toen Lucky ineens op het bed sprong. De grote pluizenbol dat het was, zijn oogjes o zo blij en zijn tongetje naar buiten. Hij had moeite met het over de dekens lopen en Alex vond het ontzettend schattig. ‘Kijk hem nou!’ zei hij, en werd toen helemaal afgelikt. Alex lachte een genuine lach, en het klonk geweldig. ‘Lucky stop! Hahaha, en ik heb nog wel gedoucht vandaag.’ Alex kreeg Lucky onder controle, die nog steeds heftig aan het bewegen wat met zijn mini staartje. ‘Nou ga eens van Jake af hey, mmh, nog steeds weinig respect he kleintje.’ Hij gaf Lucky een speelse tik op zijn neus, en haalde hem van Jake af. ‘Je bent rood,’ zei Alex tegen Jake toen hij Jake’s hoofd zag. Lucky draaide naast hen rondjes op de dekens, het grappig vindend hoe de deken onder hem bewoog. Alex had meer oog voor Jake though. hij was zo mooi, en Alex had hem zo gemist. Hij leunde naar voren, veegde eerst zijn lippen af aan zijn shirt, waarna hij Jake weer lichtjes zoende.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 2 Emptydo jun 16 2016, 23:10

Love story  - Pagina 2 J6sfx2
Jake
Alex zag er weer zo mooi uit met zjn blije gezicht dat ik even alles vergat. helemaal toen hij me begon te zoenen. Ik draaide me hofod zo dat hij zijn lippen op de mijne drukte pakte ik zijn hoofd beed en zoende hem met de grootste liefde terug. Ik trok hem opnieuw dichter naar mij deze keer niet los laten. Me hadne gledne over zijn lichaam terwijl ik nu echt tot rust kwam. Ik vergat echt even alles.

Ik draaide me meer op alex nu lag ik af op hem een hand bij zijn hoofd de andere over zijn lichaam. Zachtje zoened en langzaam om meet bijten op zijn onderlip
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Love story  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 2 Emptydo jun 16 2016, 23:23

Love story  - Pagina 2 Ofy2l1
Alex
Lucky was nog niet van het bed af, maar Jake draaide Alex gewoon om. Jake hing nu half boven hem, en Alex zoende hem nog steeds. Alex’ handen lagen op Jake’s borst, en zijn vingers bewogen licht. Jake beet uiteindelijk op Alex’ onderlip, en Alex stopte de zoen. Als Jake dat vaker zou doen zou er meer gebeuren bij Alex dan alleen zoenen. Zijn lip was super sensitive. Hij verlegde zijn handen naar de zijkanten van Jake’s gezicht, en verplaatste zijn lichaam iets om beter te gaan liggen. Sinds de gebeurtenissen deden zijn ribben meer pijn als hij lag. dit was een vervelende herinnering, maar Alex kon er na 8 maanden mee leven. Soms voelde hij het nog gewoon. ‘Je lippen zijn nog zacht,’ zei hij, en hij likte zijn eigen lippen af, zelf bijtend op zijn onderlip. Lucky legde zijn pootjes op Alex’ schouder, en Alex moest lachen. ‘Luuk, baasjes zijn bezig, go play somewhere else.’ Zachtjes blief Alex in het gezichtje van Lucky. Hij wist dat Lucky dan even de lucht zou happen, en daarna weg zou gaan. Daar was hij achter gekomen in de eerste paar dagen dat ze Lucky hadden. Alex keek hem na, nog steeds lachend. ‘It’s home,’ zei hij, en keek Jake weer aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 2 Emptydo jun 16 2016, 23:29

Love story  - Pagina 2 J6sfx2
Jake
me ogen werden iets groter toen alex de zoen verbrak. ik voelde een klein zwart randje rond em hart komen bang ik iets gedaan had. Maar die verdween al snel toen ahij ging verliggen en lache met Lucy dat we bezig waren. Met me vlakke hand gaf ik Lucky een klein zetje het bed af. Ik keerde terug naar alex die maar al te breed lachend onder met lach. Ik lied me hoofd in zijn nek zakken en lachte zachtjes mee. waarna me lachen over ging in serieus zoentjes geven. Ik moest me heupen iets verleggen. Anders ging ik hem poke.. Het wa gewoon zo lang geleden dat ik me oprecht gelukkig gevoeld had. Dat ik niet wist wat ik met me lichaam aan moest. 'Ogh I love you' mompelde ik tegen zijn huid aan waarna ik uitademnde. Ik hees me hoofd op en keek alex recht aan. 'nee darling het is een hotel~! niet ons huisje!' Speels gaf ik hem een kus op zijn neus. 'I missed you so much kitty!' dit kon ik niet vaak genoeg zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Love story  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 2 Emptydo jun 16 2016, 23:42

Love story  - Pagina 2 Ofy2l1
Alex
Alex grijnsde toen Jake zei at het een hotel was, en niet hun huisje. Alex wist precies hoe hij hier op zou gaan reageren. Hij hief zijn wijsvinger op, probeerde serieus te kijken, wat natuurlijk helemaal fout ging omdat hij moest grinniken, en zei met een vervormde stem ‘Home is where the heart is, my dear Watson.’ Meteen daarna sloeg Alex zijn hoofd naar achteren in het kussen, lachend om zijn eigen kunsten. ‘Mmh, I love you to!’ Hij zoende Jake weer nadat het gelach over was, en ademde tegelijkertijd diep in. De zoen was nu ook niet meer rustig. Zijn hoofd kwam iets van het kussen af, en zijn handen gingen door Jake’s haar. ‘Let’s make up fort he 8 months,’ Hij keek Jake recht in zijn ogen aan. Hij herkende de blauwe irissen, kon precies zeggen dat er een hint van groen tussen zat in zijn linker oog, en in zijn rechter oog niet. Alleen Alex wist dit, hij had het opgemerkt toen ze een keer intiem waren geweest, en had het zijn eigen kleine geheimpje gelaten. ‘Je ogen stralen weer!’
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 2 Emptydo jun 16 2016, 23:48

Love story  - Pagina 2 J6sfx2
Jake
ik lied me hoofd zakken en lachte zachtjes o mde jonge onder me die de slappe lach kreeg op zijn eigen opmerking. Toen alex me opnieuw aan keek en begon over het goed maken van de 8 mannde duwde ik meteen me mond weer op de zijne me hand ging onder zijn shirt. zachtjes ginge me vingers over zijn lichama heen naar boven toe. Ik opende ze weer ne keek alex recht aan. Toen hij zei dat me ogen weer straalde kneep ik ze half dicht. 'Het reflecteerd gewoon mijn liefde voor jouw'  Daarna keek ik hem aan met een smolder blik van rapunzel. Weer kwam de zacht grinkik opzetten.

Opnieuw begon ik de jongen te zoenen tot ik zijn shirt uit trok deze ging over zijn hoofd en al zijn haren stonde omhoog. Met ee ngrote grijns pakte ik alex beet en draaide hem om zodat hij boven op me zou liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Love story  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 2 Emptyvr jun 17 2016, 00:03

Love story  - Pagina 2 Ofy2l1
Alex
Een verdrongen lach kwam uit Alex’ mond toen hij met de grootste lach, en met zijn lip tussen zijn tanden toekeek hoe Jake Tangled nadeed. ‘Ben jij mijn mooie thief vanavond?’ vroeg hij speels. Jake deed zijn shirt uit, waardoor Alex met beide armen naar boven lagen. Hier hield hij ze, totdat Jake hem omdraaide. Alex lag nu weer bovenop hem, met zijn benen weer eens in de knoop. De lach was veranderd naar een verliefde glimlach. ‘Ik heb vlinders in mijn buik Jake,’ zei hij terwijl hij een plukje haar van Jake vastpakte. ‘Góede vlinders dit keer.’ Zei hij er snel achteraan. ‘Deze vlinders mogen blijven.’
Voorzichtig liet Alex zijn hand over Jake’s buik gaan, alleen met zijn vingertoppen zodat Jake kippenvel kreeg. Alex merkte iets op though, ‘Schat, je trilt minder.’ Hij keek Jake met een kleine grijns aan. ‘Mooi,’ Hij gaf Jake nu een kusje op zijn neus, en bewoog een beetje met zijn heupen om Jake te plagen. Hopelijk lukte dat, Jake zo onder hem en alle kusjes hadden Alex’ hoofd laten draaien. ‘Weet je dit zeker Jake?’ vroeg hij toch voor de zekerheid. Voor Alex was dit de eerste keer na alle gebeurtenissen dat hij weer seksueel actief was, en hij voelde de lichte gevoelens van angst bij zichzelf, dus hij wilde zeker weten dat Jake die niet had, dan zou het bij Alex ook beter gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Love story  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Love story
Terug naar boven 
Pagina 2 van 67Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 34 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Love story
» Samurai love
» A neko to love
» Story in beacon hill
» Nightwell story

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: