cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 [Story-2] Is this trust? part 1

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 26 ... 50  Volgende
AuteurBericht
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 3 Emptyzo nov 15 2015, 12:09

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Rose WillowDreamer
ik keek bee aan en gniffelde toen hij over het bed heen moest leunen om het condoom verpakkingkje van de grond af te vissen. nadat hij het om had gedaan en over me heen leunde voelde ik een onaangename druk. het zou vast wel over gaan dacht ik.  maar ook bee bleek over iets na te denken. 'rose dogy?' vroeg hij. ik keek hem aan van moet dat nou... 'only the gentle dog.' fluisterde ik naar hem en gaf hem een kusje op zijn mond.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Angelina WhiteDreamer
lea kwam bij me zitten aan tafel en deed zijn hoedje af. 'wel so netjes he.' zei hij met een half engels accent. ik gniffelde kort. hoe hij sprak was altijd zo schattig en toch best sexy. de ober kwam de menu kaart brengen. ik bestelde een lekker broodje gezond met een warme tomaten chream soep er bij. leo had een goed gevulde salade en een pistoletje met capatjo er op. we spraken over photoshoots en andere dingen van vroeger. we lachte zo veel over het verkeert zeggen van een woord wat lea gewoon echt niet kon uit spreken met zijn engels accent. dat ik me echt in moest houden om niet te gieren van het lachen. ik hield een hand voor me mond. lea begon zig meer te schamen. 'hey! brobeer jij dat maar eens als je langer dan 10 jaar in engeland hebt gewoont!' zei hij en prikte in zijn salade maar toch ontsnapte er een grinnek uit zijn mond.


Laatst aangepast door Timeless op ma nov 23 2015, 22:15; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 3 Emptyzo nov 15 2015, 12:24

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Minseok - Bee
Ze vond het goed. toen ze eindelijk omgekeerd was...en haar goddelijke kont naarm e uit stak beet ik op me lip. Zachtjes wreef ik met me hand over haar kont zo mooi. Ik drukte mijn bijtje in de juiste ingang naarbinnen toe. okey dit was een stuk beter. Ik leunde voorover en sloeg me arme rond haar heen Ik leinde voorover terwijl ik me heupen bewoog. Toen ik me tanden zachtjes in haar vel zette gromde ik zachtjes.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Straatman A.K.A Yidae- - VIXX
De jongen maakte Angelina zo erg aan het lachen dat ik steeds jaloerser werd. Zo erg dat ik begon te trillen. Nee dit was niet jaloezie dit was het begin van een aanval.. Ik voelde me hart eerst een paar slagen overslaan en me lichaam begon warm aan te voelen. Okey nee niet nu!. ME handen begonnen steeds meer te trillen en nu begon me ademhaling mee te doen. Je krijg haar nooit. Het is over! JE hebt het verpest. wat heb ik verpest?? Er ging zo veel door mehoofd heen waar ik geen touw aan kon knopen. Het is over je blijft alleen over. Je bent haar kwijt. Ze is weg. JE maakt her nooit meer gelukkig. Het is over. Verpest! sukkel!. Zelfs een meid behouden kan je niet!.. Maar ze is mijn meid niet! ik herken haar niet eens1. Nee dat is je eigen schuld. En nu raak je haar kwijt aan die andere jongen. Ik slikte konden me hersens ophouden... Nee dat deden ze niet.. Het werd steds erger. En dat had effect op mijn lichaam. Ik begon langzaam de hyperventileren en het trillen werd met de seconden erger. Blowen hielp hier tegen.. Nee alleen die meid die je net verloren hebt kan je helpen en dat weet je ook!. ging het door me hersnes heen ''KAPPE!'' zei ik ineens hard op gericht naar me gedachtens. Nee, Je weet het donders goed dat je haar nodig hebt. Maar je hebt het verpest daarom wil je het vergeten. Ik pakte me haren beet. Kon me hart stoppen met zo oversnel kloppen en me ademhaling ook gewoon rustig worden!. Ik had setto niet mer door want ik wist niet wat ik moest doen. Het is over! je kan beter dood gaan gingen me hersens door. Verloren zoals vroeger, Je verliest alles waar je van houd, Alles! Ik stond op ik had nu echt frisse lucht nodig. Met trillende handen. De angst in me ogen. Een ademhaling die niet meer mee wilde werken en te snel was. Benen die wankelde. Een rechte weg naar buiten kon ik niet meer maken. Ik moest langs Angelinas tafel lopen wilde iknaarbuiten kunnen. 

Wanhopig zocht ik me peuke bakje met een joint. Die had ik echt nodig Nee die heb je niet nodig je hebt angelina nodig. En die krijg je niet!


Laatst aangepast door Evilian op zo nov 15 2015, 12:48; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 3 Emptyzo nov 15 2015, 12:31

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Rose WillowDreamer
ik ging half op me buik liggen en half op me zij als een soort van leeuwinetje lag ik daar op het bed en kon zelfs nog naar achteren kijken. toen bee hem er in begelijde onsnapte er een luchte kreun uit zowel zijn mond als uit die van mij. okee dit voelde 1000 keer beter dan die ruwe dogy versie. en dan nog dat gekus en getroetel er bij jap! hij was duidelijk lvl up in  gentle sex met meisjes. hoe langer hij bezig was hoe meer iik zachtjes begon te kreunen en onregelmatiger te ademhalen. 'mmmh so good!' zei ik met een hooge ademhaling. ik greep me kussen helemaal vast en legde me hoofd er op terwijl ik stiekempjes naar achteren keek naar het heerlijke koppie van mijn minseok.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Angelina WhiteDreamer
'kappe!' hoorde ik plots best hard. ik keek schuin achterom en zag tot me verbazing leo zitten met die knappe blonde jongen uit zijn groepje. ik trok een wenkbrouw op en staarde eventjes naar leo. het zou wel. hij was met die blonde aan tafel dan ga ik echt niet lopen stalken hoor. ik moet aan me fans denken. dadelijk kreeg papy weer een hart aanval als hij er achter kwam dat ik mweer met die leo om ging die me leven had verprutst en al zijn kansen had vergooit. en toch maakte ik me zorgen. ik probeerde leo te negeren en door te eten van mijn broodje en soep. lea leek ook even te kijken. 'djeeze. onrust stoker.' fluisterde hij en nam nog een hap van zijn salade. ik keek het lichaam van leo na hoe hij langs ons tafeltje liep. wat me nogal op viel was dat hij helemaal trilde en zelfs niet echt meer recht liep. 'hey girl, laten we genieten.' zei lea en blokeerde mijn zicht naar leo. 'eh ja,' antwoorde ik en glimlachte naar lea zijn glimlachende mond hoekjes.wat zou er zijn met leo? bleef er door me hoofd heen spoken. en kon me er niet van weerhouden om af en toe naar de deur te kijken.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto CrystalVixx
(reactie stukje op leo)
ik keek met lichte verbazing toe naar he leo er bij at en hoe vreemder hij steets deed. 'yidae? ben je wel okee? gaat het?' vroeg ik en keke naar hem met een schuin hoofd. 'hey als je wilt dat ik je niks laat proeven dan kun je dat gewoon zeggen hoor.' zei ik beschaamt. presies waneer ik een stukje van mijn eten in zijn mond probeerde te doen zei hij dat ik moest kappen wat me best lied schrikken. leo stond wankelend op en liep naar de itgang toe. ik keek rond me heen en stond ook op. 'pardon.' zei ik tegen de ober en liep achter leo aan.

Daar zat hij buiten. ik pakte zijn schouder vast en trok hem naar me toe. 'are you okee?' vroeg ik licht bezorgt niet wetend wat er uberhoud aan de hand was. 'je reageerde zo heftig. het spijd me.' zei ik als een soort van sorry dat ik hem wilde voeren. ik zag leo naar zijn broekzakken graaien. enkel zat er niks in zijn broek zakken. want wat ik niet wist was dat yu zijn bakje nog had. 'oh, die joints?' kon ik nu enkel alleen verzinnen. 'weet je nog. je kan altijd tegen me praten? is beter dan roken enzo.' zei ik toen ik het ontdekte wat hij zocht. ik bleef hem vast houden en aan kijken. 'probeer rustig te ademhalen. dit is neit goed voor je longen.' bekende ik en legde me hand op zijn borstkast. neus in mond uit.' zei ik rustig.


Laatst aangepast door Timeless op ma nov 23 2015, 22:16; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 3 Emptyzo nov 15 2015, 15:53

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Minseok - Bee
Ik genoot van elke slag jammer dat ze zelf iet veel meer deed. Maar het was goed. Ik bleef haar rug bijten tot ik gewoon binnen no time bezweet was en haar steefs steviger in mijn greep ging houdne. Ik had nog nooit zo slow sex gehad met iemand. En ook niet verwacht dat ik er van zou komen. Maar deze gedachtns waren dus verkeerd, Want na even voelde ik elke spier in me buik samen trekken, En niet snel daarna was het geweldige gevoel er van komen. Ik kreunde en begon te hijgen. Ik drukte een keer iets verder door en daarna bewoog ik nog een paar keer langzaam op en neer voor ik ehm er uit trok. Okey wat was ik blij dat we dit weer een keer gedaan hadden.  Ik opende me ogen. en gaf een kusje op haar rug, Nu weer ana het werk. Ik verwijderde de condoom kleedde me aan om terug naar de werk tafel. ik hijgde nog een beetje na


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Straatman A.K.A Yidae- - VIXX
Ik was net buiten de deur gaan staan en leunde tegen de post aan. Ik bleef naar adem happen. Setto was er bij komen staan en pakte me hoofd beet ik duwde hem van me af dat ik nu geen aanrakingen wilde. ''Nee niet aan raken!'' kermde ik, Want iemand op dit momment kon ik geen aanrakingen aan dan werd het alleen maar erger. Ik moest er uit stappen want anders kwam ik in een paniek anaval van 20 minuten en daar gign ik dan niet heel uit komen. Ik moest een jiontje hebben en wel nu. Ik hoorde wel dat ik alles tegen hem kon zeggen maar ik snapte mezelf niet eens. Je hebt haar nodig! maar je bent haar verloren Ik pakte na even me haren beet, Ik moest die jiont hebben dat was me enige manier. Nee ik ben niks verloren! Ja wel je kan niks, Je doet niks, Alleen mensne in de weg lopen. En als je dan van iemand houd verlies je haar toch of doe je haar alleen pijn Ik hapt naar ademn. Me hart deed zeer hij ging te keer en hij leek met de keer sneller te gaan. Steeds weer als de gedachtens opkwamen ging alles sneller admene hart trillen. Het hield gewoon niet op. NA even probeerde ik me focus op setto te leggen misschein hielde dat Stop dat heeft ook geen zin dje jongen gaat je niet helpen de enige van wie je hulp wilt is haar daar binnen maar die ben je kwijt! Door je eigen stomme acties. Je kan niks bent niks en you lost her Nee gedachtens ga weg! ga weg laat me met rust ik wil dit niet. Me beeld werds steeds waziger
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 3 Emptyzo nov 15 2015, 16:45


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Angelina WhiteDreamer
'ze blijven wel lang weg.' zei ik na een tijdje en keek nog een keer naar de deur. 'misschien vonden ze het eten niet lekker?' zei lea en glimlacht. 'nee, sorry maar ik maak me zorgen.' zei ik en stond van me stoel op. 'ben zo terug hoor.' zei ik zachtjes en liep richting de deur. lea pakte me pols vast. 'geen geintjes he.' zei hij duidelijk. 'ik hoopte dat hij een geintje maakte lea. het is ernsitg denk ik.' verduidelijkte ik het verhaal. lea lied zijn griep los glijden. 'okee.' zei hij. meteen liep ik de deur uit.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto CrystalVixx
ik begreep er geen shit van waarom deed hij nou zo. hij bleem maar graaien in zijn broekzakken opzoek naar die joints. ik pakte zijns chouders vast en duwde hem naar beneden toe naar de grond zodat hij op de trap kon zitten. 'yidae, doe rustig.' zei ik en bleef naast hem zitten. op dat moment kwam er een meisje naar buiten. ze duwde me aan de kant en pakte leo vast. tot me grote verbazing begon ze hem te slaan in zijn gezicht. 'leo! hou je hoofd er bij!' zei ze streng en begon hem spontaan te omarmen en te knuffelen. ze legde zijn hoofd tegen haar borstkast een en streelde met haar vingers door zijn zwarte haren heen. 'sssth het komt goed. i'm here now.' zei ze zachtjes. ik stond letterlijk met me handen in het haar. 'WTF?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 3 Emptyzo nov 15 2015, 17:00

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Straatman A.K.A Yidae- - VIXX
Setto drukte me op de trap. Hier door werd het ergen omdat hij ineens de macht had over me lichaam. En dat betekende dat ik niet meer on zoeken naar een joint. ineens voelde ik een harde hand tegen me aan ik keek op was dat nou? Word je nu ook wanhopig dat je haar gaat zien! klonk het weer in me hoofd. hij had gelijk ik verzon het. Ik begon nog erger naar adem te happen en werd nu echt misselijk. Ik haatte dit echt zo erg.. Na even voelde ik iets rond me lichaam twee armen trokke me tegen haar lichaam aan. Me ademhaling werd rustiger. Op me hart na. Maar die begon ook steeds meer tot rust te komen.

-Flashback
''Ik kon je niet een beschermen!'' Riep ik. Me handen trilde als een gek. De tranen liepen over me wangen. ''Ik kon je niet beschermen ik kon...'' Ik zakte inelkaar me hart ging zo snel dat ik dacht dat hij zo stopte. Ik zweette alles bij elkaar en ademhaling was heel onregelmatich. Ineens werd me lichaam door twee armen tegen een lichaam gedrukt. Ik klemde haar shirt in me armen. Me ademhaling werd rustiger en me gedachte iets helderde. ''Het spijt me zo'' zei ik zachtjes. Ik voelde twee arme door me haren gaan.  'sssth het komt goed. i'm here now.' zei ze zachtjes. Na even voelde ik me weer rustig worden ik keek omhoog rehct in de meest mooie ogen. Ze aren nu wel bloedrood van het huilen. Maar ze bleef beeld schoon. Ik drukte me lippen op de haren als bedank dat ze er voor me was. Terwijl ik degene was die er voor haar moest zijn na zo iets. De zoen bracht me volledig tot rust. Ik glimlachte even. Door haar zoen was ik echt tot rust gekomen en kon ik een beetje nadenken. Wat haatte ik paniek aanvallen.. Sinds die ene nacht was het alleen maar erger geworden. Lina was de enige die me tot rust kon krijgen me haar lichaam en goddelijke zoen.

-heden
Ik klemde me handen in haar shirt en drukte me gezicht dichter tegen haar aan Ik ademde langzaam haar geur op. Ik voelde me lichaam gewoon stukje bij beetje rustig worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 3 Emptyzo nov 15 2015, 17:32

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Angelina WhiteDreamer
'sssst.'suste ik en bleef leo aaien en knuffelen. leos handen verdwenen in me kleding hij greep me echt vast dat was best schattig maar ook best snue hoe hij er bij zat. 'leo? wat was er?' vroeg ik na een lange stilte zo gezeten te hebben.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Olivia Featherexgirlfriend Yu
'wat moet ik dan zeggen als je me pijn doet.' piepte ik zachtjes. samen liepen we naar drake zijn huis. niet dat we echt samen liepen. hij wandelde voot op n ik ver achter hem bibberend van de keu door me vochtige kleding. eenmaal binnen ontdekte ik dat zijn oma gelukkig sliep. dat hoorde je aan haar gensurk. ik slop naar drake zijn kamer en deed de deur dicht. in de kamer klede ik me zonder pardon uit en gooide me kleren over drake zijn bed of kaggel heen. het was zo verschrikkelijk koud buiten na een nachtje slapen in de regen. mijn mobiel deed ik in drake zijn oplader. vervolgens nam ik een warme korte douche in zijn badkamer. ik ging op de grond zitten en omarmde mijn benen. wat was warmte vijn. dacht ik en sloot me ogen eventjes. ik miste me moeder me vader en me vrienden. alles waar ik voor was weg gelopen nadat ik er achter kwam wat ze gedaan hadden met mijn vriendje. dat was echt onbetaalbaar hoe konden ze dat doen en waarom? alleen maar omdat hij... hij in zoon straatgroep zat? na even begon ik te snikken. af en toe hield ik me adem in. terug naar huis kon ik niet. en me kamer genoot mocht niet meer met me samen wonen van zijn vriendin. al mijnspullen stonden daar nog. niet dat ik met veel was gekomen. maar toch, het was van mij en ik wilde dat terug. en bij deze jongen kon ik toch niet blijven? hij had nouwelijks tot geen geld voorzegzelf dus waarom zou hij mij in huis blijven nemen. vroeg of laat moest ik toch weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 3 Emptyzo nov 15 2015, 18:03

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Straatman A.K.A Yidae- - VIXX
Toen ik tot rust gekomen was keek ik omhoog. Het was angelina die me tot rust gebracht had. ''Ik weet het niet.'' ik twijfelde even of ik het moest zeggne of niet. ''Ik denk dat ik net jaloers werd'' zei ik zachtjes .Ik lied lina los en begon te bibberen. okey dat zweten en warmte aanviel viel nu hard in met die kou. Ik keek naar setto ''Sorry van net Je deed niks fout, het waren mijn gedachtens die stom deden. Normaal ben ik er voor. En kan ik het tegenhouden'' ik zei maar niet dat het ging om jionts enzo. Ik probeerde uit linas arme te komen. Maar aan de andere kant wilde ik dat niet. Na even staarde ik naar Angelina. ''Hoe wist je wat werkte?''

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake: - VIXX
Ze sloot zich op in me kamer ik hoorde haar wel douche enzo. maar ik wachte af. ZE kwam daarna de kamer niet meer uit. Na even deed ik de deur zachtjes over en zag haar daar zitten huilen. Ik begon bezweette handjes te krijgen. moest ik haar nu troosten. Ging ik nu echt lief doen? als die 4 maanden had ik me best gedaan om haar weg te krijgen en boos te doen. Ik begon heel kleine rondjes te ijsberen. ineens voelde k een hand op me schouder het was me oma die me aan keek ''Ga dan doe wat je denk dat moet, Laat die oude drake weer binnen en geef om hoor'' Ik slikte. Maar als ik iemand binnen lied en haar ging accepteren.. ging ze hoe dan ook weg en lied ze ons weer alleen. ik kon beter afstand houden en zorgen dat ze me niet mog. Maar me oma gaf me een klein zetje en waggelde zelf naar de openhaart. 

Ik liep voorzichtig naar Plume toe en ging voor haar zitten. Met trillende klamme handjes pakte ik haar handen/schouders beed (waar hij bij kon) ''voel jeje niet goed?'' vroeg ik voorzichtig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 3 Emptyzo nov 15 2015, 18:26

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Olivia Featherexgirlfriend Yu
ik schrok toen ik iets op me lichaamvoelde wat anders was dan de warme regen stralen van de douche kop. ik keek recht in zijn ogen en begon spontaan te bibberen van zijn koude handen. 'heb het gewoon koud.'wilde ik snauwen maar dat lukte me niet inplaats daar van klonk het meer als pieptend gefluister. 'mis gewoon bepaalde mensen.' zei ik en draaide me hoofd van hem weg. 'maar wat kan jouw dat schelen.' zei ik er zachtjes achter aan. ik pakte me tenen vast waardoor me borsten nu zichtbaar werden. en speelde met me kleine teen. 'mis jij mensen?' vroeg ik zachtjes.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Angelina WhiteDreamer
ik keek hem met een drooge blik aan. 'jogie ik ken je langer dan vandaag. hoewel je je dat denk ik niet kan herineren net zoals de rest.' zei ik zachtjes en was dat vergeet achtigheid een klein beetje beu. ik lied hem langsaam los. zover dat me lukte want hij had me aaridg stefig vast. 'je hoeft niet jaloers te zijn leo, alleen... ik ga je niet meer dwingen om dingen te herineren. ik berijkte er niks mee en... als je het zelf niet wild dan ik er ook niks mee doen. en ooit moet ik verder met me leven. me vader is wakker geworden uit de koma van een hartaanval, dus moet daar ook weer rekening mee houden.' fluisterde ik zachtjes niet echt wetend wat ik presies moest doen met leo. aan de ene kand wilde ik zo graag dat hij me vriendje was maar aan de andere kant wilde ik het vergeten en verder gaan met andere mensen. maar wat ik moest kiezen? joost mocht het weten

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Simon - Boyfriend emi
we zijden me familie gedag en vertrokken naar mijn kamer. emi vroeg al snel of ze kon douche. 'eh, vooruit dan maar. ik wacht hier wel.' zei ik en ging op het bed zitten. 'of... moet ik je helpen met iets? oh wacht! laat me de douche voor je klaarzetten, he wat onbeleeft van me.' zei ik nerveus en liep gelijk richting de badkamer. daar legde ik wat douche seepjes en shampo klaar die emi graag had en een schone zachte handoek. met een washandje. 'so alles staat klaar' vertelde ik en liep de badkamer uit zodat zij naar binnen kon. ik vond dat vrouwen hun eigen privesie moest hebben dus lui zitten toe kijken was neit echt bij ding. tenzij de vrouw dat zelf deed en ik niet anders kon dan toe kijken. maar hey! dat is een ander verhaal. ik zat op het bed en las een boek totdat ik een naar geluid hoorde. ging het wel goed? dacht ik en klapte me boek dicht en liep naar de badkamer. ik klopte op de deur. 'gaat het?' vroeg ik bezorgt en bleef even luisteren.

ik was weer terug op me bed gaan zitten en las verder in mijn spannende boek. 'Hyung.' hoorde ik een hemels lief stemmetje zaggen. langsaam keek ik op van me boek en zag een beeld schoon meisje. '*brabbeld asiatische iets met jesus wat prachtig... XD ofzoiets.*' ik bleef echt te lang kijken. zo ang dat ik echt snel moest op staan en iets anders moest doen voordat ik een spontane boner kreeg. 'eh ja laat me even voor je kijken.' zei ik met lichte rode wangen. ik deed me la open en pakte een te klein shirt wat ik al jaren niet meer aan kon en een vest plus een skinnie jogiing broek met een nog al lage kruis. 'sorry heb echt niks anders.' eccuseerde ik me en gaf haar de kleding aan met twee handen. als een soort van beleeftheids vorm.


Laatst aangepast door Timeless op zo nov 15 2015, 19:45; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 3 Emptyzo nov 15 2015, 18:32

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake: - VIXX
okey, het kwartje viel.. Ik was net de douche in gestuurt door me oma.. Waar ze naakt aan het zijn was.! kut streek!. ik sloot me ogen en keek weg. Van schrik gleed ik op me knieen recht op de natte vloer. Maar ze deed niet boos en om nu uit paniek weg te rennen vond ik niet echt goed. noujah soweiso op kijken ging hem niet meer worden. Met me bleed naar ed grond gericht lied ik haar voorzichtig los. Wat een super stomme actie.. Teriwjl ik weg keek luisterde ik wel naar wat ze zei ze misten mensen. Ikboelde dat ze ging verzitten. Ik wilde even kijken of ze zo was gaan zitten dat ik niks meer zag. Daar in tegen viel em blik op haar mooien borsten. Me wnagne werden bijna net zo rood als me nu natte haren. Ik draaide me hoofd meteen weg. Ik voelde hoe me broek steeds natter werd. ineens werd het gesprek omgedraait en was zei de gene die iets vroeg. Ze vroeg of ik iemand miste. Ik knikte dat deed ik zeker. ''yeah'' antwoorde ik kortaf

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Straatman A.K.A Yidae- - VIXX
Ik voelde haar shirt uit me handen glijden. Ik keek met lichte paniek in me ogen hoe ze ging verzitten. Ik lied me handen zakken en probeerde haar handen te pakken. Ze zei dat ik niet jaloers hoefde te zijn. Ik lied me hoofd zakken, ''Maar ik wil het graag herrineren' zei ik mega zacht. Ik keek op. ''dat is moi nieuws'' zei ik over haar verder niet weten dat hij me niet bepaald mocht. ik begon op me lip te sabbelen. ''Je ziet er echt beeldschoon uit'' zei ik uit het niks. Ik meende het echt. ''Het spijt me dat ik de laatste tijd niet zo veel aandacht aan je besteed heb'' ik lied me hoofd zakken en besloot haar handen los te laten.''het spijt me ook dat ik net je date verpest hebt.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 3 Emptyzo nov 15 2015, 19:07

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Angelina WhiteDreamer
Toen Leo me een komplimentje gaf werd ik even stil en deed een kort plukje haar achter me oor wat er weer snel tussenuit gleed. Ik glimlachte verlegen naar hem.
'Denk niet dat je me papy wild ontmoeten. Zet dat maar alvast uit je hoofd voordat het er aan denkt.' Waarschuwde ik hem met op een rustig toon.
'Date?' Lachte ik. 'Mocht hij willen.' Lachte iets meer. 'Dus met elke iemand waarmee ik jets ga eten is gelijk een date? 'Dus jij hebt ook een date?' Vroeg ik grinnikend en wees naar de blonde jongen die er nu al helemaal niks van snapte. 'Geeft niet Yidae. Ik ik wist alleen niet zo goed wat ik moest doen.' Bekende de jongen onzeker. 'Agh joh je lied hem teminsten niet in zijn uppie.' Zei ik en glimlachte naar dd knappe blonde jongen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto CrystalVixx
'Oh okee, deed ik teminsten iets goed.' Glimlachte ik onzeker toen ze zei dat ik hem teminstne niet alleen lied. Ik luisterde naar het gesprek maar kon er wijnig touwtjes aan knopen. 'Waarom beginnen jullie niet gewoon opnieuw? Met elkaar leren kennen enzo. Zoals daten en dingen over jezelf vertellen? Klinkt misschien stom maar... You can try it.' Stelde ik voor ik streelde door mijn kuif heen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Simon - Boyfriend emi
we zijden me familie gedag en vertrokken naar mijn kamer. emi vroeg al snel of ze kon douche. 'eh, vooruit dan maar. ik wacht hier wel.' zei ik en ging op het bed zitten. 'of... moet ik je helpen met iets? oh wacht! laat me de douche voor je klaarzetten, he wat onbeleeft van me.' zei ik nerveus en liep gelijk richting de badkamer. daar legde ik wat douche seepjes en shampo klaar die emi graag had en een schone zachte handoek. met een washandje. 'so alles staat klaar' vertelde ik en liep de badkamer uit zodat zij naar binnen kon. ik vond dat vrouwen hun eigen privesie moest hebben dus lui zitten toe kijken was neit echt bij ding. tenzij de vrouw dat zelf deed en ik niet anders kon dan toe kijken. maar hey! dat is een ander verhaal. ik zat op het bed en las een boek totdat ik een naar geluid hoorde. ging het wel goed? dacht ik en klapte me boek dicht en liep naar de badkamer. ik klopte op de deur. 'gaat het?' vroeg ik bezorgt en bleef even luisteren.

ik was weer terug op me bed gaan zitten en las verder in mijn spannende boek. 'Hyung.' hoorde ik een hemels lief stemmetje zaggen. langsaam keek ik op van me boek en zag een beeld schoon meisje. '*brabbeld asiatische iets met jesus wat prachtig... XD ofzoiets.*' ik bleef echt te lang kijken. zo ang dat ik echt snel moest op staan en iets anders moest doen voordat ik een spontane boner kreeg. 'eh ja laat me even voor je kijken.' zei ik met lichte rode wangen. ik deed me la open en pakte een te klein shirt wat ik al jaren niet meer aan kon en een vest plus een skinnie jogiing broek met een nog al lage kruis. 'sorry heb echt niks anders.' eccuseerde ik me en gaf haar de kleding aan met twee handen. als een soort van beleeftheids vorm.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Rose WillowDreamer
bee begon te kreunen en te heigen. zijn dick gleed lekker iets dieper naar binnen toen hij weer wat langsamer ging begon ikt e jammere. 'awh, minseok, please just a little more and faster,' kreunde ik watn hij kwam net bij een plekje wat ik echt lekker vond. ik trok mijn heupen iets meer omhoog en kantelde ze op een andere manier. oh shit nu ging het er nog dieper in en nog beter langs dat plekje. 'awmmh.' kreunde ik genietend. neit dat ik kwam maar het voelde verdomt lekker. nu zijn dick iets kleiner werd kwam hij alleen maar nog meer tegen me plekje aan. 'dont go out.' kruende ik en maakte bij elke slag een klein genotend grommetje.

na de sex kuste ik bee nog een paar keer onder. en blokeerde hierdoor hem een beetje met het er af halen van zijn condoom. 'love u so mutch.' fluisterde ik en sabbelde aan zijn lib. ik lied me op het bed liggen en genoot nog even na van het lichaam van bee totdat hij voledig was ana gekleed. nog steets naakt trok ik de dekens over me heen en kruende van geluk hoe lekker het was. 'it was so~ so, great.' kreunde ik en legde me hoofd op me kussen.


Laatst aangepast door Timeless op ma nov 23 2015, 22:16; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 3 Emptyzo nov 15 2015, 19:22

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Straatman A.K.A Yidae- - VIXX
Toen ze haar haren goed deed werden me wanger iets roder. helemaa toen ze lief glimlachte. Waarom deed ze dit niet vaker. Waarom deed ze dit niet in het begin. Zag haar leuk zijn dan.! okey nee ze was aan het date met die jongen. Zaosl me hersnes zijden ik zal wel wat gedaan hebben...

wacht was het geen date? waren ze dan al samen. Ik wist het.. ze waren al samen. lichtjes jaloers keek ik toe. Toen ze over setto begon zuchte ik en nergeerde haar. Ik keek naar setto. ''Ik weet zelf ook niet hoe ik er uit moet komen.'' zei ik zachtjes ne glimlachte naar setto. ''Sorry dat ik je weg duwde'' na even keek ik terug naar angelina en toen naar binnen naar de jongen.

ineens zei Setto iets waar ik zelf nieteens overnagedacht had. hoe kon ik zo stom zijn dat niet zelf voor te stellen. oh nee dat kwam omdat ik har niet mog  als ze zo bitchy deed. Ik slikte. en keek naar de grond toe..Die jongen was toch haar vriend ze waren al over het date gedeelte heen. Dat zei ze net toch. Ik beet op me lip. Waarom zou ik een kans maken bij zun meisje. En met hoe ik tegen haar gedaan had afgelopen 4 maanden..

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Eameam: - Dreamer
*hoort simon niet als ze overgeeft en in de douche is*

Simons reactie was zo scahttig. Ik glimlachte verlegen en pakte met een hand de kleding stukken aan. ''Alles wat van jou komt is mooi'' zei ik zachtjes en draaide me om. Ik lied me handdoek naar benede zakken .Ik meost hem toch ee nbeetje opwarmen anders ging me plan om af te vallen niet door. Ik kleedde me aan. het shirtje  trok ik langzaam aan over me naakte bovenlichaam. Daarna trok ik de broek ook aan. Ik zwom in alles. HEt was veel te groot. maar voor mijn gevoel zat het  veel te strak. Kwam door me vetjes!. Met de kleren van Simon aan haalde ik diep adem. zelfs gewssen kleding rook nog naar hem. Ik draaide me op en wibbelede op me plek ik keek Simon verlieft aan. Daarna waggelde ik schattig nar het bed toe en gign zitten, okey ik was blij dat ik me string net voor ik hier heen kwam aangedaan had.. anders was het nu echt niet fijn zitten. ''weet je die serie nog die we vroeger keken?'' vroeg ik voorzichrig en pakte simon beet. ''Zullen we die verder kijken?''

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Minseok - Bee
okey dit voelde raar nu ik geen boner meer had.. Echt heel raar. Maar ze wilde zo graag. Dit had toch geen zin. God waarom moest ik zo snel komen..! Ik probeerde me best te doen maar het was vrij hopeloos. De boner was na even ver te zoeken. ''sorry'' zei ik zachtjes. Oeeh dat woord had ik ook geleerd om steeds vaker te zeggen. Rose had me echt langzaam tot een andere jongen gekneed. 

Ik was na even weer aangekleed wat moeilijk was. Dit gaf duidelijk aan dat ze nog niet geheel gekomen was. God damnt!. okey geef me een half uurtje en dan zou ik haar verwennen! als ik dan niet weer binnen no time zou komen.. meh. Ik begon het nummer te herschrijven toen me oren iets op cingen. ''But you didnt came!'' zei ik zachtjes en terleur gesteld. wacht ik maakte me zorgne om haar als ze niet kwam! ooeh! she is really changing me
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 3 Emptyzo nov 15 2015, 20:30

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Rose WillowDreamer
'maar jij was erg gentle bezig en dat is al erg lekker. en en en als ik gekomen was dan~ had ik misschien geen tweede keer kunnen doen.' zei ik en kroop stilletjes uit bed. ik sloeg me armen rond hem heen en legde me hoofd op zijn schouder terwijl hij met zijn werk bezig was. ik vriemelde aan zijn shirt en speelde met zijn buik haardjes en navel terwijl mijn borsten in zijn nek en rug lagen. 'maybe i need to say it more but, you are so sweet sinds you stayed here.' fluisterde ik en drukte een kusje op zijn wang.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Simon - Boyfriend emi
tot e grote verbazing lied ze haar handoekje naar beneden glijden. 'emi your, towel.' riep ik verbaast en wilde haar handoekje op pakken maar haar blote lichaam was echt te veel. gelukkig had ze wel een string aan maar kom op een string!! betekende dit dat ze iets wilde? of was dat een gebruikelijke gewoontje van de dreamers? nog voordat ik de handoek om haar heen kon slaan deed ze een shirt aan. daar stnd ik dan met de handoek in em handen. ik draaide me nerveus om en bracht de handoek naar de badkamer. toen ik terug kwam was ze aan gekleed. gelukkig lag ze niet naakt op bed! ik ging naast haar zitten op het bed. ze had het over een serie ik streelde door mijn haren heen en dacht na. ahs... was dat dat slaap verwekkende serie of? dacht ik vermoeit. 'dat is denk ik heel lang geleden.' zei ik. mijn ogen werden groot toen ze me plots vast bakte. ik kon zo haar shirtje in kijken naar haar borsten. was het hier zo warm of? mijn hart begon af en toe sneller te kloppen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Angelina WhiteDreamer
'denk niet dat je vriend daar geintresseert daar in is.' antwoorde ik naar de blonde jongen en draaide me met een hairflip om. 'me soep word koud. kimen jullie nog naar binnen anders word de kok boos.' zei ik en liep het restaurand weer in. daar gaf ik lea een aai over zijn bol heen. hij had zijn broodje en salade al op en dronk een kopje koffie. 'dat duurde lang.' zei hij

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Olivia Featherexgirlfriend Yu
ik mis iemand en ik heb er spijd van wat ik gezecht heb. zei ik in me hoofd ng voor dat ik het hard op wilde zeggen maar ik kreeg het niet uit me kil. weer schoot ik in ene lichte huil bui. nee ik wilde niet huilen!! ik moest stoer zijn! en sterk. zei ik tegen mezelf. 'sorry.' snikte ik en kroop iets meer naar hem toe. 'het spijd me dat ik je leven om gooi. ' zei ik zachtjes en beschermde me vrouwelijke delen.


Laatst aangepast door Timeless op ma nov 23 2015, 22:17; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 3 Emptyzo nov 15 2015, 20:36

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Minseok - Bee
Ze klom uit bed en knuffelde me. Ze begon over een tweede keer. yeas! ik maakte een klein dansje i mijn hoofd bij dat idee! perfect daar had ik dus echt zin in! Ik probeerde te werken maar Rose leed me af mat haar hande over me me lichaam. Ze begon over dat ik echt liever geworden was. Ik glimlachte zachtjes. ''You changed me'' zei ik en pakte haar handen beet. ''It is diffecult''' bekende ik. ik schoof de papieren naar voren toe en gooide me arme naar rose haar rug. ''I just love your smile and I want you happy I will change for that''

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Eameam: - Dreamer
''jij mag dan een film kiezen'' zei ik en kroop verder op Simon ik glimlachte en knipoogde naar hem ''I love you''

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Zijn ogen waren zo mooi. Heel voorzichrig gaf ik een kusje op zijn wang en drukte me lcihaam tegen de zijne. hij was zo heerlijk warm. En ik was zelf ook iets opgevrolijkt omdat ik net al het eten er uit gegooit had. Beter kon niet!  Ik had me zelf op zijn borstkas gelegt en luisterde naar zijn hartslag. Ik kroelde me gezicht tegen hem aan. Met me kontje omhoog. Aangezien ik op me knieen zat. Me shirtje gleed langzaam naar benede toe wat me een blote rug gaf met zicht op me rode string met kant.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Straatman A.K.A Yidae- - VIXX
''jawel!'' zei ik snel en schoot ook overind. oeh duizelig Ik pakte Setto beet om niet ete vallen. stomme actie om zo op te staan!. wacht zei ik nou net dat ik haar widle date. nee nee.. Ik sloeg me hand ovor me mond en keek weg. ''Na die kok is best aardig'' zei ik ne liep achter hun aan. ''Het is mijn baas'' Toen ze de jongen een aai over zijn bol gaf kneep ik me nagels bijna in me vel en liep er langs. Jaloezie level Leo.. Ik ging terug zitten en keek setto aan ''het spijt me van net. Ik maak het wel een keer goed''

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake: - VIXX
Ik voelde dat ze dichter bij kroop. Ik keek voorzichtig op en zag de tranen in me ogen. okey dat as sneu zo had ik haar nog nooit zien. Haar haren langs haar gezicht. water dat over haar gezicht drupte met de tranen in haar ogen. Zezei dat het haar speet dat ze mijn leven omgooide. Ik schudde me hoofd. ''Je gooide het de goede kant op'' zei ik en pakte haar beet. Ik trok haar in een knuffel die ze nu zeker nodig had. Okey dit ging ik me leven lang niet van mijn netvlies afkrijgen. De eerste meid die ik naakt zag en tegen me aangehad had. De eerste meid die me uit mezelf accepteerde dat ze er was. ''Je bent hier altijd welkom.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 3 Emptyzo nov 15 2015, 21:08

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Rose WillowDreamer
'ooowwh you are so sweeet!!' gilde ik en omarmde bee zijn nek stefig vast. totdat ik er achter kwam dat ik hem aan het wurgen was. 'oooh hihihi, sorry.' zei ik ontschuldig en gaf hem nog een kusje. 'ik ga wat drinken pakken.' zei ik en trok een badjes aan wanaar ik naar de keuken liep en chocolade melk warm maakte voor twee. god wat had ik plot zoo zin in een zuure haring. bedacht ik me en begon te ijsberen. ik schrijf het wel op het lijstje. en dit deed ik ook. met twee warme bekers met chocolade melk. 'sweety~ here.' zei ik en gaf hem de chocomelk aan nadat hij de paieren vijlig had gestelt.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Olivia Featherexgirlfriend Yu
de jongen trok me tegen zig aan in een soort van knuffel. dit voelde akward. ik sloeg me armen rond hem heen en legde me hoofd op zijn schouder. mijn naakte lichaam drukte zig stilletjes tegen hem aan. ik durfte nu echt niet meer te praten. ik kende die gozer amper en nu lag ik al naakt tegen hem aan.... shit... vroeger had ik er echt zo een one night stand van gemaakt maar sinds die ene dag in de toiletten op school veranderde kompleet me leven. hewel josh er meer van overstuur was dan ik. 'het spijd me zo.' fluisterde ik meer tegen josh dan tegen drake. 'kon ik maar wat voor je terug doen.' vroeg ik en probeerde me niet echt te bewegen. het enigste wat ik deed was af en toe snikken.

'okee someteen doe je je ogen dicht en doen we alsof dit niet gebeurt is.' fluisterde ik in zijn oor 'of heb jij ene beter idee.' zei ik lichtjes horny, niet dat het ook zo klonk. ik had het al zo lang niet meer gedaan en het zat gewoon in me genen dat zo snel aan sex dacht zoals josh dat ooit gezegt had uit paniek. hihi.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Simon - Boyfriend emi
ik stond op om uit haar sexynes uit te komen. ik liep naar beneden en kwam weer boven met wat spiderman films. 'deze heb je nog neit gezien.' zei ik zachtjes. ik begon maar bij deel een. deze stopte ik in de laptop en zette hem op een tafel tie die ik halv over me bed heen kon schuiven. ik ging op bed zitten en tikte naast me. emi kwam naast me zitten waarschijnlijk tegen me aan. we keken de film mijn hart begon echt gek de te worden van haar aanwezigheid. ik legde een hand op haar boven been en trok haar naar me toe. verlegen speelde ik met haar haren en deed alsof ik er een snorretje van maakte bij mezelf. vervoglens gniffelde ik eventjes en gaf haar een kus op haar mond hoek.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Angelina WhiteDreamer
'okee dan zie ik jouw om 21:10 bij de bioskoop.' zei ik flirty en keek naar hem met een elegante blik in me ogen. waarna ik naar binnen liep.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto CrystalVixx
'het is goed yidae. vanavond gaan we wel samen koken vind je dat goed? kun je me misschien nog wat bij leren in de keuken.' stelde ik voor en glimlachte toen de meid zij dat ze hem zag rond 21:10 bij de bioskoop. toen ze weg was sloeg ik ene arm rond hem heen. 'zeg heb jij nu wel mooi een deed. is mij nog niet gelukt hoor.' zei ik en glimlachte breed. 'kom voordat ze ons eten weg gooien.' zei ik en trok leo met me mee naar binnen toe. daar ad ik me eten verder op en babbelde met yidae over koken.


Laatst aangepast door Timeless op ma nov 23 2015, 22:17; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Story-2] Is this trust? part 1
Terug naar boven 
Pagina 3 van 50Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 26 ... 50  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2
» Is this real? part 1
» Is this real? part 2
» Is this real? part 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: