cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Onverwachte wending op onze vakantie

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 24 ... 45, 46, 47 ... 53 ... 60  Volgende
AuteurBericht
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 46 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 46 Emptydi nov 03 2015, 18:30

Chen:

aish... ik bedoelde het helemaal niet gemeen... maar.. elke keer als ik aan dr dacht en wat ze Lennie aangedaan had, werd ik gewoon boos. i couldnt help it ok.. 'we praten wel verder in de dorm... laten we nu niet nog meer onnodige negative aandacht trekken' zei ik tegen hem en we liepen door. ik had helemaal geen zin in de media.. maar het hoorde er eenmaal bij. dus kop op en smile on.

Marlon:

ik was een beetje in mn eigen gedachten verzonken over wat er de afgelope dagen allemaal gebeurt was... opeens voelde ik wat aan mn arm trekken.. naja.. trekken was een groot woord.. het was Lennie en het duurde even voordat ik door had wat ze nou precies wou. ik ging bij dr op bed zitten en zag hoe uitgeput ze was. 'ga maar slapen, ik ga niet weg' zei ik zacht
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 46 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 46 Emptydi nov 03 2015, 19:35

Lennie:

Toen ze op bed zat glimlacht ik even een viel vrij wel meteen in slaap. Deze slaap actie duurde echt lang. Ik sliep alles er uit. Heerlijk sorry marlon ik w was niet veenplassen je los te laten met mijn blubber armpjes.

Een aantal dagen lang mochten er geen jongens bij. vond ik eigenlijk wel fijn. Maar elke keer smeekte ik marlon bijna ook bij mee te blijven een dan het liefst mee in bed.

Het was de dag dat ik naar huid mocht. De dokter hadden FF geen rekening gehouden dat ik dan ineens met 12 jongens op geschept zou zitten.

Exo-k
Slapen veel ontwijken de media enzovoort. Langzaam bouwen ze hun werkdagen op
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 46 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 46 Emptydi nov 03 2015, 20:25

Marlon:

ze viel gelukkig vrij snel in slaap. en ze sliep ook echt heel lang. beter van... na alles wat ze door gegaan is .. heeft ze dit ook wel verdient. ik bleef bij dr, niet dat ik een keus had om weg te g aan... want ze hield me vrij stevig vast.

voor de eerste aantal dagen mochten de jongens niet komen. het was beter voor lennie zodat ze niet perongelijk nog een trigger kreeg. ik was elke dag bij dr en bleef bij dr als ze ging slapen. it was the least i could do for her.

toen kwam de dag dat we naar huis toe mochten, om een of andere reden gingen we naar de dorm van de jongens in plaats van gewoon naar huis. ik keek Lennie aan 'weet je het zeker? wil je niet gewoon naar je eigen huis?' vroeg ik aan dr
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 46 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 46 Emptydi nov 03 2015, 20:31

Lennie:

ik knikte. ''ik wil newt mee terug nemen enzo'' zei ik en keek naar de deur. 'Newt was in de dorm geweest zodat de een van de managers voor newt kon zorgen. Me handen trilde niet van spanning echt niet maar me lichaam was nog niet echt helemaal in orde. nog steeds erg moe en we hadden net toch echt van de auto naar de lift gelopen! en das wat wel 50 meter!  En toe nvan de lift naarde deur wat nog wel eens 10meter zou zijn geweest.. god ik dacht dat me engerie vroeger erg was.. ''En nu terug lopen is te vermoeiend''lachte ik zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 46 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 46 Emptydi nov 03 2015, 20:57

Marlon:

ik knikte 'oke dan laten we gaan' zei ik en we stapten de auto in. het was gelukkig geen lange rit en we waren binnen no time bij de dorm. we stapten uit en stonden voor de deur. ik keek dr nog een keer aan 'ready?' vroeg ik. ik hoopte dat het snel beter met dr zou gaan... want als dat niet het geval was, dan kon ik het ook niet maken om terug naar nederland te gaan voor hulp. en ook al ging het de afgelopen dagen goed... dat was voor al om dat ik veel met baekhyun was en hij me afleidde ervan.. nu ze weer langzaam aan het werk gaan weet ik niet hoe lang het zou duren voordat ik weer een terug val kreeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 46 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 46 Emptydi nov 03 2015, 21:09

Lennie:

we opende de deur en liepen naar binnen toe. Ik wachte af tot er wat gebeurde. Ik wilde newt zien maar wist niet of ik de blijheid ana kon. Ik wilde chen bedanken maar wist niet of ik dat wel aankon. Ik begon lichtjkes te trillen./ okey gewoon niet aan denken. als eerste kwam baekhyun aangerent maar gleefd uit over de gladde vloer met zijn sokken. hij ging blijkbaar in de rem omdat hij ons zag. ''Had je pizza verwacht?'' grapte ik zachtjes.

Baekhyun:
de deur ging open ik had vrwacht dat het kai was met de kip maar het waren de meiden. ik ging in de rem enbelande op me kont. ''naa kip!'' glimlachte ik en keek langs lennie heen. ''Heey bonbon'' lachte ik
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 46 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 46 Emptydi nov 03 2015, 21:15

Marlon:

wie liepen naar binnen toe en als eerste kwam er een puppy enthousiast aangerend. zo enthousiast dat hij uitgleed over de gladde vloer. ik lachte zachtjes 'hey baekkie' zei ik en liep naar hem toe. 'hoe is het met je hoofd? je doet het wel rustig aan toch? ' vroeg ik hem en op dat moment kwam newt aangelopen. die had Lennie vast gemist.. en andersom vast ook. 'eten jullie uberhaubt iets anders dan kip' lachte ik nog zachtjes.

Chen:

ik zat in de woonkamer met newt toen de deur open ging. ik hoorde baekhyun als eerst en daarna lennie. Newt hoorde het blijkbaar ook en liep meteen naar de deur toe. ik liep langzaam achter hem aan en zag Baekhyun op de grond zitten met marlon voor hem, en lennie bij de deur. 'iemand heeft je erg gemist' zei ik en wenkte naar newt. ik zelf ofcourse ook.. maar.. dat hoefde de rest niet te weten
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 46 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 46 Emptydi nov 03 2015, 21:29

Lennie:
newt kwam naar me toe toen hij me blijkbaar hoorde. Ik zakte op me knieen en begon hem te knuffelen. Wat vond i het fijn om het te voelen. Zijn vacht was zo zacht, Ik keek op chen recht aan in zijn ogen ''ik heb hem ook erg gemist'' zei ik bedoelend over Chen.. en newt. Maar datvan newt was obvisouse dat ik hem gemist had. Ik stond op. 

Baekhyun:
''ja hoor doe heel rustig aan! zag je dat net niet dan. Ik rende niet met me handen achter me lichaam dus zo snel ging ik niet!'' grapte ik en sprong omhoog. ''HEY! We hebben weken lang geen kip gezien! dus we moeten alles inhalen!.'' ik rende terug naar de kamer toe. ''GEEN KIP!'' riep ik dramatisch en hard maar lied me daarna op de bank vallen. Zo nu was ik moe... Ik tikte naast me op de bank zodat marlon mee kon kijken met de film die we eigenlijk wilde zien. Ik bestede geen aandacht aan lennie omdat ze op werd gevangne door chen en ze er nou niet echt zo hee lsecht meer uit zag.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 46 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 46 Emptydi nov 03 2015, 21:36

Marlon:

'oke oke geef je gelijk daarin, dat was voor jou doen erg rustig' lachte ik zacht en stond ook op. ik liep achter baekhyun aan naar de woonkamer toe 'wat moeten we zonder kip! dit overleven we niet hoor' riep ik dramatisch terug voordat ik naast hem op de bank ging zitten. ze wouden blijkbaar een film kijken 'hé wist je dat Kai een cameo maakt in een disney film' zei ik serieus tegen hem. 'en niet op een manier dat fans het alleen denken want heb het vriendinnen van me die geen kpopfans zijn ook horen zeggen' zei ik 'wil je zien?' vroeg ik daarna. Lennie werd wel opgevangen door Chen .. en zo niet .. hoorde ik dat vanzelf wel.

Chen:

Marlon en baekhyun liepen naar de woonkamer en ik liep naar Lennie en newt toe. 'hij was erg bezorgd... zeker omdat alleen marlon de kamer in mocht en voor de rest niemand. hij wou je beschermen maar maakte het alleen maar erger..' zei ik zacht terwijl ik newt aaide.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 46 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 46 Emptydi nov 03 2015, 21:43

Lennie:
ik glimlachte op zijn opmerking. 'ik denk dat katten een bepaalde geur bij dragen waar ik niet echt tegen kan' zei ik zen lied me hoofd zakken bij het idee alleen al hield mijn ademhaling op. Ik sloot me ogen en haalde diep adem voor wat het ging. Meteen werd ik duizelijk. nee niet weer. niks ana de hand. Het was het hotel dat is allemaal weg... zei ik tegen me zelf. Toen ik de TV hoorde en merkte dat het freaking inside out was nam ik Newt mee naar de woonkamer en wenkte dat chen ook mee moest komen. niet dat ik de engeri zou hebben om de film af te kunnen kijken maar heu het was iets en had wel ff zi om rustig te kijken

Baekhyun:
''oeeh yeah sure!'' lachte ik op haar kai cameo. En het bleek inside out te zijn. Ik zette hem aan en niet veel later kwam lennie de woonkamer in. Ze hield haar blik neit van de tv af.. Dat betekende dat ik dus moest opstaan om de kip te halen als kai zo binne kwam....
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 46 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 46 Emptydi nov 03 2015, 22:04

Marlon:

ik zette inside out op en kroop weer terug op de bank. ik was ook best wel moe.. maar was ondertussen al gewent om er mee om te gaan. de dagen dat ik bij lennie bleef in het ziekenhuis heb ikzelf weinig slaap te pakken gehad. maar nu lekker relaxed filmpje kijken. Blijkbaar had Lennie gehoord welke film we aan het kijken waren, want ze kwam best snel de woonkamer in en hield dr blik op de tv.

De main reason dat ik deze film wou kijken was omdat het stuk dat dr emoties niks meer kunnen, goed liet zien wat er met mij aan de hand was toen. het stuk van dr nieuwe school begon en ik wees naar het beeld 'kijk! daar is kai' lachte ik.

Chen:

oh dat was het ... ik had toen nog helemaal niet gedouched dus die geur van die gast had ik vast nog bij me ... dat was de trigger toen! het was nu allemaal duidelijk. ok die kleren die ik die dag aanhad ging de container in... er is noway dat ik die geur er volledig uit kreeg. 'dan zou ik ervoor zorgen dat ie weer helemaal school word' zei ik en liep achter dr aan naar de woonkamer en ging op de stoel naast dr zitten kijkend naar de film
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 46 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 46 Emptydi nov 03 2015, 22:14

Lennie:

Ik glimlacht. Toen we film zaten te kijken trok ik me benen op. okey dat deed allemaal best zeer. Ik zuchte en  probeeerde me zelf warm te houden in de stoel. Natuurlijk lag newt bij me maar dat was niet genoeg warmte. Toen kai langs kwam in beeld lachte ik om marlon. ''Jah hey dat zag je pas nadat ik het je 3 keer verteld had'' lachte ik. Toen sadness en Joy ruzie kregen viel ik in slaap. Me lichaam werd koud. Dit kwam meer omdat hij het zichzelf had aangeleerd om zo weinig mogelijk energie te verbruiken.

Baekhyun:
''peh shit die lijkt echt!'' en precies toen die in beeld was kwam kai binnen. Ik rende op en help met de kip. Deze zette ik voor de rest neer en at wat ik maar op kon. Wat niet veel was want eten kon ik niet echt meer.

Kai:

ik kwam binnen en zag al eerste lennie zitten ik keek verward. Wat deed die daar. toen ik verder liep zag ik marlon p de bank zitten. Ik had haar echt al heel lang niet gesproken. Ik sloop voor de tv langs en keek even naar de film niet snapppend waar ze over sproken.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 46 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 46 Emptydi nov 03 2015, 22:34

Marlon:

'we hadden toch al eerder geconstateerd dat ik traag van begrip ben' zei ik ' het heeft me dik anderhalf jaar geduurt voordat ik er achter kwam dat exo daadwerkelijk goed was' lachte ik nog op het eind. ik zette de film op pauze toen kai binnen kwam met de kip zodat we alles beetje neer konden zetten. Baekhyun hielp hem en mn warmte bronnetje was nu even weg. ik keek beetje nerveus tegen naar kai... ik had hem al zolang niet meer gesproken.. en had ook niet verwacht dat ik hem weer zou spreken omdat mn plan was als we uit het hotel waren meteen terug te gaan naar nederland.. ik wees weer naar het scherm 'we hadden het erover dat ie op jou leek' zei ik zien dat hij niet snapte waar we het over hadden.

Chen:

ik lette niet echt op de film. ik observeerde lennie om er voor te zorgen dat het goed ging en dat ik kon ingrijpen als er iets aan de hand was. ik zag een rilling over dr lichaam komen en stond meteen op om een deken te halen. ze had het vast koud, en ze was nog redelijk uitgeput dus dr lichaam stond op spaarstand. ik kwam terug en legde de deken over dr heen en veegde wat haar uit dr gezicht. im not letting you out of my sight again.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 46 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 46 Emptydi nov 03 2015, 22:50

Lennie:

*k.o tot na de film*

Kai:

ik ging zitten en keek naar het jongentje die omgedraaide op de stoel zat. ineens stond ik op en zette de stoel zo neer als op het scherm daarna ging ik het zelfde zitten en keek over de stoel naar achtere toe. ''vind je echt?'' vroeg ik. flauw. Ik wachte tot chanyeol en andere fotos genomen hadden. Dit ging online komen. Toen we de kip op hadden zette we de TV weer aan en ik keek mee. Ik beet heletijd op me lip omdat marlon meer tegen baekhyun aan zat dan bij mij in de buurt was. Ik wist niet echt meer wat er gebeurd was in het hotel dat was een zwaar zwart gat.

Suho:
na de film liep ik de kamr ook in. I kwas heel de tijd aan het werk geweest maar de jongens moesten nara hun kamers toe. ''kom naar julie kamers morgen moeten we weer werken en heb de dokter beloofd iederen de juiste rust te geven die ze behoren te hebben'' zei ik en wees naar de slaapkamers
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 46 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 46 Emptydi nov 03 2015, 22:58

Marlon:

ik maakte ook een foto toen kai precies hetzelfde ging zitten als die jongen in de film. 'jup! het is bijna eng hoe erg ie op je lijkt' zei ik en liet de foto zien. ik zette de film weer aan en kroop dichter tegen mn verwarming aan. aka baekhyun. ik lette niet helemaal meer op de film.. ik was in mn hoofd aan het bedenken wat mn volgende stappen zouden gaan worden.. ik moest zowiezo nog weer een keer met Kai gaan praten nu ie weer bij goede zinnen was... en opzoek naar een inrichting waar ik behandeling kon krijgen thuis.

de film was afgelopen en Suho stuurde iedereen naar bed toe. morgen moesten ze weer aan het werk en ze moeste nog voldoende rusten van de dokter. 'hebben jullie een bed over voor lennie?' vroeg ik aan ze 'ik kan wel op de bank.. maar zij verdient wel een echt bed' zei ik terwijl ik bleef zitten.

Chen:

er was wel een bed over van lay die naar china was gegaan voor nog iets van reclame shoot ofzo... hij had het neit zo erg te doen gehad in het hotel en kon praktisch meteen weer aan het werk.. maar... dan moet ze wel met Kris en Tao delen.. en weet neit of ze daar al sterk genoeg was. ik schudde dr voorzichtjes waskker zodat ik kon vragen
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 46 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 46 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Onverwachte wending op onze vakantie
Terug naar boven 
Pagina 46 van 60Ga naar pagina : Vorige  1 ... 24 ... 45, 46, 47 ... 53 ... 60  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Onverwachte wending op onze vakantie
» Onverwachte wending op onze vakantie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: