cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Onverwachte wending op onze vakantie

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 34 ... 67  Volgende
AuteurBericht
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie Empty
BerichtOnderwerp: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie Emptydi jul 28 2015, 18:47

Marlon:

ik zag dat hij niet wist waar ik het overhad. looks like im dealing with jongin tonight hahha. Kai zoende rustig en terughouden terug, en legde voorzichtig zn handen op mn onderrug. Ik moet de leiding dus maar nemen dit keer, ok no problem. 1 van mn handen ging door zn haar heen en de andere onder zn shirt. ik beet voorzichtig op zn onderlip en drukte mn tong naar binnen. voorzichtig drukte ik hem naar bed toe, en duwde hem erop. ik brak de zoen en zat boven op hem, mn beide knieen naast zn heupen en recht op zn kruis. 'weet je al waar ik het overheb?' vroeg ik ontschuldig
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie Emptydi jul 28 2015, 19:15

Kai:
ME adem haling werd zwaarder; En langzaam begon ik te snappen wat ze bedoelde. Nerveus beet ik op me lip en lied me handen naast me zakken. Waarom kon ik nu niks doen. De eerste keer ging het wel goed. waarom nu niet waar was me lief. lomp ging ik verzitten en glimlachte. zeker wist ik wat ze wilde maar ik drufde niet veel te doen
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie Emptydi jul 28 2015, 19:23

Marlon:

Ik glimlachte naar hem, en zette mn lippen op zn nek en begon er te spelen. langzaam deed ik beide handen onder zn shirt en begon ik zn spieren te strelen. af en toe schraapte ik mn nagels over zn huid heen. ik begon mn eigen heupen langzaam te bewegen tegen de zijne.

na even stopte ik en ging rechtop zitten. ik deed mn shirt uit en mn haar los, en glimlachte naar hem. 'ik zei gister dat je me later maar moest bedanken, word dat vandaag?' zei ik tegen hem
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie Emptydi jul 28 2015, 19:35

Kai:

Haar handen over mijn buik en haar nagels. omo <3. Ik deed me ogen dicht en genoot er van. tot ze haar mond open deed. oownee nu moet ik haar vermaken maar hoe.. Ik keek haar onzeker aan. ''ik..''' stotterde ik. maar toen ik haar lcihaam zag. begon de boner die al aanwezig was door haar bewegingen met haar heupen alleen maar erger. Ik strok me shirt verder naar beneden toe. Ik schaamde me er ect dood om!. Mar ik wilde der wel bedanken!
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie Emptydi jul 28 2015, 20:14

marlon:

ik vond het wel schattig hoe onzeker hij opeens was, maar toen hij zn shirt weer verder naar beneden trok tuitte ik mn lippen. ok dat was niet de bedoeling. 'jongin~ dit moet uit voor wat we mee bezig zijn...'en deed zn shirt weer omhoog 'zelfde geld voor dit' zei ik en begon met zn broek los te maken, en streelde expres over zn boner heen. was alleen maar eerlijk dat ie ook wat uit deed nu, ik had alleen een lang shirt aan dus zat al alleen in mn ondergoed at the moment
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie Emptydi jul 28 2015, 20:22

Kai:

''aah'' zei ik zacht en bleef op me lip sabbelen. Toen ze aan me broek zak schoot ik overeind en keek toe. Wilde ze nu echt dat ik uit me broek ging? omg ze moest echt stoppen met wrijven dit ging niet geod komen!. Me buik tintelde als een gek. Ik plante mijn handen in het matras en kneep er hard in. Ik slikte vaak. Maar begon nu toch echt opgewonden te raken. Wat kon ik doen? waar was me lef heen?
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie Emptydi jul 28 2015, 20:39

Marlon:

Kai schoot overeind toen ik aan zn broek zat. ik zuchtte 'jongin, als je niet wilt moet je het gewoon zeggen' zei ik en klom van hem af. Ok ik had mezelf er nu ook echt mega mee... want ik was horny as fuck! ik moest echt ff afkoelen nu 'ik spring ff snel onder de douche' zei ik zacht, gaf hem een snelle kus, en liep naar de badkamer toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie Emptydi jul 28 2015, 20:48

Kai:

Onverwachte wending op onze vakantie Tumblr_nrp8jtIWFs1sdr1xpo2_400 ^ die blik


opeens ging ze weg. Daar zat ik dan met me broek open en een flinke boner. was ze nu boos? ik slikt eene paar keer. Ik keek haar na toe nze weg ging.

Onverwachte wending op onze vakantie Tumblr_n9twb3NkIJ1qivtw0o1_500 ik wachte op het bed tot ze terug zou komen
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie Emptydi jul 28 2015, 21:21

Marlon:

ik zette de douche aan en sprong eronder. meteen vlogen de rillingen over mn rug, god dit was koud! maar het hielp wel~! na een paar minuten was ik afgekoeld en droogde me af. Ik deed mn kleren weer aan en liep terug de kamer in. Ik zag kai beetje verward op bed zitten. ik ging naast hem zitten en legde mn hoofd op zn schouder. ' ik ben niet boos ofzo, dacht alleen dat je erna hintte daarnet toen je je hand op mn been legde en er zachtjes in kneep.' zei ik tegen hem en sloot mn ogen
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie Emptydi jul 28 2015, 21:28

kai:

Ik keek marlon niet meer aan. Okay niet meer in bovenbenen knijpen. Ik hees me knieen op en bleed op me onderlip sabbelen. "Ehm" Ik deed me mond open maar niet veel.zinnigs kwam er uit. "uhm" Nope snel deed ik hem weer dicht. Waarom kon ik niet gewoon haar een plezietje doen en voelde ik me onzeker. Ik leunde tegem de koude muur en dacht na. Was ze echt niet boos? Ik wilde haar echt wel vermaken!!! Maar dadelijk deed ik haar pijn! Nee dat had ik nu al gedaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie Emptydi jul 28 2015, 21:37

Marlon:

ik beet op mn lip... had ik hem nu boos gemaakt? i guess dat het best gemeen was, om zo bezig te zijn, en het niet af te maken... maar hij leek er geen zin in te hebben. ik ging weer recht zitten en pakte zn wangen vast zodat ie me aan keek. 'hé, vertel, wat is er aan de hand' vroeg ik zacht aan hem en glimlachte. 'i told you, im not mad, we'll just talk if you want to'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie Emptydi jul 28 2015, 21:44

kai:

ze pakte me wangen beet en.draaide megezicht naar haar toe. Nu kon ik nisk anders dan haar aan kijken." ik.wist niet wat ik moest doen" Zei ik zacht bijna stotterend in her koreaans. "Ik had een blackout" Zei ik nog zachter.. Had??? Nee heb!!. Ik probeerde haar ogen te ontwijken. Ze was misschien niet boos maar doen dan ook was ze terleurgesteld kon nie anders!! Ik had haar niet gegeven wat ze wilde!. Ik blies en wangen op en keek naar het raam. atans deed een poging
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie Emptydi jul 28 2015, 21:58

Marlon:

'he dat kan gebeuren' zei ik in het koreaans terug, wilde hem zo rustig mogelijk houden. ' en he, weet dat het enige wat me boos of teleurgesteld in je zou maken is als je het weer flikt om met een zware rug blessure een concert te houden ok ' zei ik lacherig op het eind. ' maar dit lucht me op, ik dacht dat ik wat deed wat je niet wou...' zei ik zacht. 'so,...' zei ik awkward..' second chance?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie Emptydi jul 28 2015, 22:05

kai:

tweede kans!. Je kan het jongin!. Ik wreef met de achterkant van me handen in me ogen. Ik kon niet eens ja zeggen of iets!! Wat was er mis met me. Zachtjed knikte ik instemmemd ja zeker dat ik wilde. Okey kom op laat dit nie lopen!!. Ik haalde diep adem en hield me buik in. Ooeeh het lukte niet!. she really needed to help me!!. ik moest er uit komen!. Ik keek haar aan smekend om hulp. Ik moest me zelfvertrouwe vinden ik silde het zo graag!
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie Emptydi jul 28 2015, 22:13

Marlon:

Awwhh wat was ie toch ook schattig zo!! maar ok focus, hij stemde in met de tweede kans, nu moet ik er ook voor gaan ook. ik nam diep adem em ging weer op hem zitten, legde beide handen op zn wangen en trok zn hoofd zachtjes naar me toe en gaf hem een rustige liefdevolle zoen. ik pakte zijn handen en legde deze op mn heupen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Onverwachte wending op onze vakantie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Onverwachte wending op onze vakantie
Terug naar boven 
Pagina 1 van 67Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 34 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Onverwachte wending op onze vakantie
» Onverwachte wending op onze vakantie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: