cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Onverwachte wending op onze vakantie

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 25 ... 46, 47, 48 ... 53 ... 60  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 47 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 47 Emptydi nov 03 2015, 23:21

Kai:

" oh...ja" zei ik een begin e te lachen. "Die lijkt echt...."

Na de film was ik al op gestaan ook maar bed te gaan toen marlon voorstelde dat zei werk op de bank zou slapen. " je kan... Ook bij mij' ik begin die zin hard op te zeggen maar eindigde fluisterend. Meer omdat alle moet mee in de schoenen zakt terwijl ik het zei. Ik bij mr gezicht naar benede een probeerde zi snel mogelijk mijn kamer in te komen. Waarom zei ik het ze wil dat nooit..

Baekhyun:
Ik trend mee kamer in en uit en in en uit en in em uit en in en uit. Ik haalt naar adem. "Oké welterusten' hierdoor had ik niet gehoord dat marlon op de bank ging slakken. Ik sloot de douche in voor iemand anders kon. Daar hapt ik naar adem mee hoofd deed best werk zeer..

Lennie:
Iemand schudde me wakker ik trok de dekkend over me heen.

--Flashback:--
Twee handen schudde me wakker "daedae kappe" gromde ik terwijl ik zijn handen weg sloeg. Een geur van rit eten drong mee neus in. " kom op geen greintje ben echt moe! " maar Chen bleef me uit bed sleuren. Ik viel op mr komt een lachte even. Maar die lach verdween snel ik had mee ogen geopend een keek recht in de ogen van de gaat achter de balie. Zijn mond was zo close bij de mijne zijn lichaam had hij tussen mijn benen gedrukt. Ik welke gillen maar hij bond op tijd een doek voor me mond. Wild stribbelde ik tegen zijn handen ging onder mr nachtpon mijn ondergoed in. Ik was zo misselijk. Wat ik ook deed de kan stopte niet. Hij spreidde me benen. Zonder enig pardon of voorspel rand hij zich in mij. De tranen rolde mr wangen uit wild stribbelde ik tegen maar daar deed juist nog met pijn.

--heden--
Ik werd gillend wakker. Mr ogen stonden vol tranen en stond echt op het punt in een paniek aanval te raken. Gelukkig wist ik het onder controle te krijgen. Ik bleef in de ogen van Chen staten dat gaf mee wat rust. Hyperventileren kwam ik terug op adem. "Sorry" zei ik zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 47 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 47 Emptydi nov 03 2015, 23:29

Marlon:

did he really just say that?... voordat ik kon vragen of hij dat daadwerkelijk zei, liep hij al snel naar zn kamer toe. ik besloot achter hem aan te gaan.. ik moest beginnen met meer actie te ondernemen.. en niet wachten op anderen. ik liep zn kamer in en beet op mn lip. 'zei je daarnet wat ik denk dat je zei' begon ik zacht. ik was echt best wel nerveus... zeker omdat ik mezelf eigenlijk al had ingepraat dat het niet meer goed tussen ons zou komen.

Chen:

Lennie werd gillend wakker en dr ogen stonden vol met tranen. ik schrok en ewas bang dat ze weer een paniek aanval zou krijgen. gelukkig wist ze de controle te krijgen en kwam ze weer op adem. 'nee... ik moet sorry zeggen.. ik had je niet wakker moeten maken.. maar, we gaan allemaal naar bed en wou weten waar je wou gaan slapen..' vroeg ik voorzichtig aan dr. ' er is een bed over... alleen is in de kamer van Kris en Tao.. en marlon wil graag dat je in een bed slaapt. de keuze ligt bij jou. zeg het maar en ik regel het wel voor je ' zei ik tegen dr
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 47 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 47 Emptywo nov 04 2015, 09:42

Lennie:
Chen zei sorry dat hij mr niet wakker had moeten maken ik glimlachte even een wilde zeggen dat hij me wakker had moeten maken als hij iets had willen vragen. Een dat het niks uit maakte maar ineens telde hij voor om te blijven slapen bij... Tao en kris op de kamer... Ik slikte even. Ja slapen wil ik wel.. Maar niet alleen bij dit twee ik had bijna geen contract met hun.. Uiteindelijk knikte ik dat ik het goed vond. Ik moest niet bang zij of mr alleen voelen. Iedereen was hier een die jongens zien echt niks doen. (Je mag der naast bed brengen enzo tot de volgende ochtend en zo. Tenzij daar Chen nog een plan heeft)

Kai:
Marlon kwam mee achter na een vroeg of ze het goed gehoord had. Ik begon nerveus hen een weer te lopen. Aan mijn shirt te vriemelen. De kamer door te lopen een elk onzinnig ding beet te houden. Na even haalde ik die adem. ," ja " bracht ik met moeite uit. Ik mens wat ik gezegt had een dat ze bij mee mocht slapen. Ik hield nog steeds van haar. Ook al was het nu echt awkard en moeilijk. Een wist ik niet waar ik moet zeggen of doen
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 47 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 47 Emptywo nov 04 2015, 12:29

Chen:

toen ik dr vertelde dat het enige vrije bed in de kamer van Tao en Kris stond, aarzelde ze wel een beetje. uiteindelijk knikte ze dat ze goed vond. ik knikte ook en hielp dr naar de kamer toe. ik voelde me niet goed om dr hier te laten slapen... wat als er wat gebeurt en weer een paniek aanval krijgt... toen we naar binnen liepen zag ik dat Tao nog wakker was. ik zei tegen hem dat hij maar in mijn bed moest gaan slapen, en voordat hij kon tegenstribbelen zette ik een uitdrukking op mn gezicht dat ie dat beter niet kon doen. 'zo.. nu hoef je geen kamers te gaan lopen als je me nodig bent. ben gewoon hier' zei ik met een glimlach.

Marlon:

het was best schattig hoe nerveus hij heen en weer begon te lopen en aan zn shirt zat te vriemelen. na even haalde hij diep adem en zei dat ik het inderdaad goed gehoord had. ik glimlachte 'klinkt een heel stuk beter dan de bank' zei ik zacht 'ik ga mn spullen halen' en liep naar de gang waar mn koffer nog stond. ik zocht naar kleren waar ik in kon slapen.. maar.. de enige schone slaapkleding die ik nog had was geen lange broek.. ookal waren er in dagen geen nieuwe sneden bij gekomen.. de littekens waren nog steeds vers. ik haalde diep aden.. het is niet anders.. en .. het zou er toch wel van komen vroeger of later.. ik kleedde me snel om in de badkamer en liep weer terug. toen in weer naar binnen liep trok ik aan mn broekje om zoveel mogelijk te verstoppen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 47 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 47 Emptywo nov 04 2015, 13:04

Lennie:
Omg wil je weten hoe blij ik was dat hij Taos bed in beslag nam. Nou echt super bij ik wilde hem omarmen een zo meer mee lichaam had iets van. Key nope slaap nu. Binnen een paar minuten lag ik dus ook geheel plaat in bed. Het slakken e ging goed tot ik mr ineens mega eenzaam ging voelen. Ik denk dat het tegen 4 uur in de ochtend was. Normaal lag of zat marlon dan naast me maar nu was me bed leeg. Eerst rolde ook mee op een verplichte me zelf in bed te blijven. Maar als ik nu mr ogen sloot zag ik die gruwel van een vent voor me. Kijk daar ging hem dus niet worden.. Chen had gezegt als ik zijn hulp nodig had ik gewoon kon komen. Dus ik besloot dat dus ook te doen. Ik liep zo zacht mogelijk naar het bed toe. Chen sliep zo schattig dat ik het niet over mr hart kon verkrijgen hem wakker te maken. Daarom kroop ik hek stil bij hem in bed. Ik klemde mr vast aan zijn waarmee lichaam . ik plaatste me gezicht in zijn nek op zijn schouder. Ik ademde langzaam een diep uit. Okey toen viel er zo veel stress ineens van me schouders af. Dat zelf mijn hersens een moment rust hadden. Ik hield zo veel van hem.

Kai:
Ze zei ja.. Omg ze zei ja. Nu blijven ademen. Waarom vorige het alsof het de eerste keer was dat ze bij mr kwam liggen. Waarom was ik zo gespannen. Mr lichaam stond op springen. Ik besloot mr ook om te kleden een in bed te gaan zitten. Toen ze binnen kwam trok ze aan haar broekje. Ik tikte op bed dat ze nog komen liggen. Ik had mee zelf helemaal tegen de muur aan gedrukt

Zodra ze lag duurde het lang voor ik zelf de rust kreeg om comfortabel te liggen. Ik hoe daar ze sliep want ik legde mr hand over haar heen een trok haar tegen mr lichaam aan. Ik vond het zo fijn om bij haar te zijn.. NS even ging mee hand slapen een ik besloot hem te verleggen. Hierdoor legde ik mr hand op haar bovenbeen. Nu voelde ik de wondjes een litteken maar al te goed. Meteen liepen mee ogen vol met tranen. " het spijt mee zo dat ik niet het vriendje was die je nodig had" jammerde ik dood stil
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 47 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 47 Emptywo nov 04 2015, 13:22

Marlon:

ik ging naast hem liggen, en ik weet niet of het aan het feit lag dat ik de afgelopen paar dagen al bijna niet geslapen had, of omdat ik nu weer zo comfortabel voelde dat ik weer bij hem was.. maar ik sliep binnen no time. ik had hem echt gemist en het voelde zo goed om hier weer te liggen bij hem.

ik werd al snel wakker omdat ik iets hoorde. mn lichaam was zo getraind door die dagen met lennie in het ziekenhuis dat ik van elk klein geluidje al wakker werd. ik hoorde iemand zacht huilen en verontschuldigen. het duurde een paar seconden voordat ik door had wat er aan de handwas.. maar ik voelde een hand op mn bovenbeen en wist meteen wat er eaan de hand was. ik legde mn hand op de zijne ' het is niet jou schuld. ik had niet iedereen buiten moeten sluiten. maar zodra lennie weer op dr benen is ga ik hulp zoeken. dat beloof ik' zei ik tegen hem.

Chen:

ik voelde iets aan me vast klemmen midden in de nacht. ik was nog te diep in slaap om te weten wie of wat het was. ik vond het wel een fijn gevoel dus trok het nog dichter naar me toe om er nog meer van te genieten. ik nam diep adem en met een glimlach op mn gezicht sliep ik nog mooi verder
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 47 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 47 Emptywo nov 04 2015, 13:35

Kai:

Ik trok hart nog dicht tegen mee aan. Nee nee ik had het niet moeten accepteren ik had er voor moeten vechten een niet moeten wachten. Ik had de jongen moeten zijn waar ze op terug kon vallen. Dit alles dacht ik werk maar ik zei het niet ik drukte haar lichaam strakker tegen de mijne aan. Ik verborg mee gezicht een hoopte dat mee tranen konden stoppen. "I wel je helpen" zei ik zacht toen ze over hulp begon. Er waren hier in Korea ook genoeg psychologen.

Baekhyun:
Ik was als eerste wakker. Dat krijg jr er van.. Met een hersenschudding waren mijn wakker woord tijden best stipt. Dus het was vandaag ook mijn taak om iedereen wakker te maken. Ik rende eerst naar de andere kamers toe en als een na laatste(Chen Lennie een kruid heeft hij nog niet gewekt) naar de kamer van kai. Ik viel bijna met de deur in huis. Ik keek mee ogen uit. Zag ik dat nou echt goed!!.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 47 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 47 Emptywo nov 04 2015, 13:48

Marlon:

'ik weet dat je wilt helpen echt waar en ik waardeer het ook echt. alleen als ik hier hulp zou nemen, dan komt het op mn medisch dossier te staan en dat kan gevolgen hebben om een baan te vinden hier.. en dat wil ik niet riskeren.'begon ik 'en ik denk dat we beiden even ons leven weer op de rit moeten krijgen. ik had eerlijk gezegd al opgegeven dat we het nog tussen ons konden redden... maar dat kwam vooral door alles wat er gebeurt was in het hotel en niemand was zichzelf daar dus is ook niet meer echt relevant'

we praatte bijna de hele nacht zo door en voordat we door hadden dat het al ochtend was, viel baekhyun bijna met de deur in huis. ik voelde me op 1 of andere manier betrapt. ik slikte even en stond op. 'ik ga wel ontbijt maken' zei ik zacht en liep naar de keuken.

Chen:

ik werd wakker door geluid in de dorm dat de rest ook al wakker aan het worden waren. ik wou mezelf uitrekken maar iets hield me vast. ik keek met slaperige ogen naar beneden en meteen kreeg ik een kleur op mn wangen. het was Lennie. ze was vast bij me in bed gekropen vanacht na een nachtmerrie ofzo.. waarom had ze me niet gewoon wakker gemaakt.. ik keek nog een keer. ze sliep zo vredig. ik kreeg een glimlach op mn gezicht en veegde wat haar uit dr gezicht. 'he, time to wake up' zei i kzacht
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 47 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 47 Emptywo nov 04 2015, 14:11

Baekhyun:
Betrapt als het maar zijn kon stapte marlon het bed uit. Ik keek van marlon naar kai een terug. Okey ik had dus echt iets gemist een wat zagen ze er dood uit!!!. Ik rende achter marlon aan die lekker te laat was om te koken. Want onze kyungsoo stond aak in de keuken een jaagde marlon weg. "Jaar ik je bij kai weg... Jaagt kyungsoo je uit de keuken.." zei ik dramatisch een liet mee tegen haar aan vallen. " wat moet jij een kut ochtend hebben. " kermde ik terwijl ik stoet dramatisch aan haar hing. Eerder voor aandacht. Had geen zijn om te geen werken.


Kai:
Ik verteld haar dat ik haar keuzen begreep een al. Ze moest eens weten hoor lang ik nog op haar zou wachten.. Maar dat vertelde ik dan niet. Voor de rest was het een nachtje praten wat zeker fijn was!. Ik hoofd er alles uit een zo deed marlon het ook. Na even werd het onzin praten over school ayden exo een al. Tot baekhyun binnen kwam een marlon weg schoot. Ik draaide mr nog een keer om. Moest luhan toch nog even de maand geven mij uit bed te slaan

Lennie:
Ik lag net zo lekker!!!. "Nouhou!" zei ik vermoeid een drukte mr gezicht verder in het warme fijne lichaam van Chen. Ik rook wel dat het Chen was deze keer dus een paniek aanval kreeg ik niet. Maar dat wilde niet zeggen dat ik echt wakker wilde worden. Ik greep Chen nog steviger in een houd greep. Na even tegen gestribbeld te hebben hees ik mr zelf op. Nu hing ik boven Chen en merkte pas hoe ik tegen hem aangelegen had. Me hoofd werd rood. Meteen zat ik recht op in bed.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 47 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 47 Emptywo nov 04 2015, 14:29

Marlon:

ik liep de keuken in alleen was Kyungsoo al ontbijt aan het maken. great.. daar ging mn escape.. waarom voelde ik me zo betrapt. omdat ik de afgelopen dagen zo close geworden was met baekhyun? hij zag me toch niet meer als een zusje... dus geen reden om mezelf valse hoop te geven toch? opeens kwam baekhyun heel dramatisch aan me hangen. 'zo kut... en dan heb ik ook nog een puppy aan me hangen' zei ik dramatisch terug. 'en je jaagde me niet weg... heb mn gedachten en gevoelens gewoon niet helemaal op een rijtje' zei ik nog zacht daarna.

Chen:

ik verstijfde een beetje toen ze dr gezicht nog verder in mn lichaam drukte. she's just tired dae...niet te veel achter denken... de tijd komt nog wel om echt een move te maken.. toen ze zichzelf omhoog hees merkte ze pas wat ze deed en dr hoofd werd knal rood en zat meteen recht op in bed. ik lachte zachtjes 'kom, je hebt dyo zn kookkunsten vast gemist' zei ik terwijl ik opstond en kris een por gaf 'yo leader, time to wake up'

Luhan:

ik liep de keuken in en keek rond. bijna iedereen was al wakker en bezig met klaar maken voor de dag.. behalve... ik zuchtte hard. kai.. wat moest ik toch met hem. ik liep terug naar zijn slaapkamer en jahoor daar lag hij nog in zn bed te ronken... ik trok de dekens van hem af. 'k ben niet van plan om dit nog langer te doen. get yourself together man' zei ik streng
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 47 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 47 Emptywo nov 04 2015, 14:42

Lennie:
"Yeah werk nou niet zeggen dat ziekenhuis eten zo lekker of " ik deed mr kleding goed een liep naar de keuken toe dit was voor het eerst dat ik hek exo weer bij elkaar zag. Ik was zo blij om dit te zien. Iedereen zag er gewoon gelukkig uit. Zelf Kai zat al aan tafel. Ik ging er aan bij zitten een Benoit gewoon in stilte

We zwaaide de exo leden een voor een uit daarna ging ik naar huis. Ik stond bij de deur een keek nog een keert om naar marlon. Kwam ze mee?

Kai:
Okey ik had gehoopt.. Toch iets langer te kunnen slapen. Als een zombie KRO ik vrij wel direct uit bed toen luhan het me beval. " hyung je gaat het vast wil missen als je mij niet met wakker hoefde te maken. " zei ik terwijl ik mee omkleedde. Bij het eten zag ik niet veel. Erven alles laten zaken van de nacht.

Weer namen afscheid om te gaan werken.

Baekhyun:
" aan nee heh!! Deze puppy laat jr ook niet los. Nouja ik gleed langzaam weg op me sokken een moest haar nu toch echt lood laten.. Een nog iets eten!!!.

Ik kerk even op toen Lennie binnen kwam. Wat glimlachte ze schattig. Wilde weten wat er in haar hoofd speelde...

We moesten werken dus weer zeiden houdoe een gingen aan het werk.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 47 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 47 Emptywo nov 04 2015, 15:10

Chen:

echt wat moesten we zonder Dyo of Chanyeol.. .zonder hun zouden we echt alleen maar van kip en pizza leven denk ik. het was goed om met zn allen weer aan het ontbijt te zitten. we aten rustig en daarna moesten we toch dan wel weer aan het werk. we zwaaiden de meiden uit en gingen naar Sment toe. genoeg vrije tijd gehad. nu weer hard aan de bak!

Marlon:

we aten en de jongens moesten weer aan het werk. we namen afscheid en ik stond op het punt weer naar binnen te gaan toen ik lennie zag omkeren en me aan keek. ik wist niet wat ze wou. 'is er iets?' vroeg ik. ik was van plan om de dorm een beetje op te ruimen voor de jongens en dan opzoek te gaan naar een instelling in nederland voor hulp.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 47 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 47 Emptywo nov 04 2015, 15:15

Lennie:
Ik plukte aan me lip. Net stond onrustig naar me. Hij wilde ook dol graag weer naar huis. "Wat ga je doen? Vroeg ik zacht. Misschien vroeg ik het voor me eigen zekerheid oh gewoon omdat ik elke dat ze vertelde wat ze vallen was. Of omdat ik hoe dat ze mee naar mijn huis zou komen. Aahhh ik wist de reden niet precies.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 47 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 47 Emptywo nov 04 2015, 15:27

Marlon:

ze vroeg wat ik ging doen. 'ik wou de dorm voor de jongens opruimen... en daarna opzoek gaan naar een instelling die me kan helpen en vliegticket boeken enzo.. je weet wel.. dingen regelen' antwoordde ik. ' heb het lang genoeg uit gesteld.. en hoe graag ik ook hulp hier wil nemen.. is dat niet verstandig voor de toekomst als ik hier wil gaan werken. dus er is geen andere keuze.. en al deze dagen was baekhyun die me genoeg afleidde.. maar.. nu ie weer aan het werk moet, weet ik niet hoelang ik mezelf ervan kan weerhouden' zei ik eerlijk.. 'wat is jou plan?' vroeg ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 47 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 47 Emptywo nov 04 2015, 15:31

Lennie:

Ik knikte begrijpend. "Door wat je denk dat het beste voor jr is" zei ik. Ze vroeg wat ik ging doen. " naar huis een werken " zei ik een klopt tegen mr heup aan dat newt naar me moest blijven lopen. " nou door dan" zei ik zachtjes een draaide mr hoofd weg. Ik slenterde naar de lift toe


Het was leeg zonder marlon thuis. Pak was ik niet anders gewent dat ze niet reageerde of iets het bleef mega stil. Ik ging net als de exo leden ook weer aan het werk een alles leek zijn oude weg weer in te slaan. Ik had de eerste paar episode weten te monteren voor Showtime 2. Het was soms moeilijk maar er waren echt soort beelden geschoten. waarin jr duidelijk de vriendschap zag van de leden onderling. Wat me op was gevallen waren de dingen die de leden gefilmd hadden..

Buiten dat alles vrij normaal was. Was ik persoonlijk wel veranderd. Ik had laat van paniek aanvallen een hyperventileren. Niet alleen dat. Ik was echt een stuk agressiever naar mensen toe. Uitgaan deed ik niet meer. Damnt 6 maanden geen one night stand!. Grapje hoef komende 30 jaar geen sex... Bah!

Het was zo ver marlon zou terug komen. Ik had haar eigen huis opgeknapt een schoon gemaakt. En stond nu op het vliegveld te wachten...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 47 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 47 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Onverwachte wending op onze vakantie
Terug naar boven 
Pagina 47 van 60Ga naar pagina : Vorige  1 ... 25 ... 46, 47, 48 ... 53 ... 60  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Onverwachte wending op onze vakantie
» Onverwachte wending op onze vakantie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: