cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Onverwachte wending op onze vakantie

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 42 ... 60  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 24 Emptyza okt 10 2015, 18:58

Lennie:
'oh en dan kijk je zo bezorgt van!'' lachte ik zachtjes en schudde me hoofd. 'het leek net of je slecht nieuws kreeg'' glimlachte ik en stond op. even strekte ik alles en daarna ging ik weer zotten. ''kom laat me je nu wel eerlijk inmaken dan''

Kai:
Ik stond buiten terwijl ik de frisse lucht me longen lied vullen. Nu was k terug bij haar maar nog steeds geen zin om te eten...Me jalousie was weer terug.. en me vertrouwe ver te zoeken.. waarom had ik haar toen gewon niet achter me gelaten.. Ik had nu echt kei ver kunnen zin met alles... Ik sloeg mezefl voor me hoofd. 'nee jongin you love her' 

Baekhyun:
''geef dat liter terug!'' piepte ik speels en greep naar me hofod. ''okey dit is best wel kut... de dokter zei al dat het zwaar ging worden.. maar het is net... of ik weer een herdeschudding heb.. min de hoofdpijn plus de duizeligheid'' lachte ik zachtjes en pakte het bord aan.. ''owwh ziekenhuis eten..'' ik keek haar sip aan
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 24 Emptyza okt 10 2015, 19:07

Chen:

Oke ik begon me nu al schuldig te voelen dat ik het niet vertelde... maar het is dr verjaardag! Ze mag wel een zorgeloos dagje hebben toch?.ze zou niet boos zijn als ze er later achter kwam toch? Kijk me noet zo aan! Na het afgelopen jaar verdient ze dit! 'Likenyou can beat me' lachte ik en pakte de controler weer

Marlon:

'Nope! Youre forever a part of me now' lachte ik. Ok dat klonk beter on mn hoofd. 'Veel suiker eten dat helpt' zei ik tegen hem. ' zodra we uit het ziekenhuis zijn mag je alles eten wat je wilt. My treat' zei ik zacht.

Finally! Ik was buiten. En duurde niet veel later en ik vond kai. 'Je moet wat eten... ook al hebbje geen honger.. just try' zei ik maar keek hem niet aan. Ik reikte hem het bord met eten. Ik plofte op het bankje die er stond. Fuck that waa exhausting...
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 24 Emptyza okt 10 2015, 19:15

Lennie:
*gaming*

Kai:
'Je moet wat eten... ook al hebbje geen honger.. just try' hoorde ik iemand achter me zeggen. ''Eet straks. we moeten toch in pakken enzo dan gaan we meestal uit eten daarna dus pak daar wel iets'' zei ik rustig en bleef weg kijken. Het bord dat ze probeerde aan te rijken pakte ik niet aan deed net of ik het niet zag.

In me oog hoeken zag ik dat ze neer plofte op de bank buiten. ''kon je niet beter in bed blijven liggen?'' vroeg ik toch licht bezorgt

Baekhyun:
''aaish had dat toch op een andere manier willen doen'' grapte ik terug op haar meest foute woordkeuze. ik bleef zacht lachen terwijl ik me eten op at. ''oeeh straks word ik nog verwent.! chen en lennie staan al bij me in het krijt en jij nu ook!'' ik wibbelde heen en weer. ''straks doen jullie alles voor mij! mijn slaafjes mwahahah''

Marlon schoot er vandoor en lied me achter. ''of... je laat me alleen'' zei ik zachtjes en zette het bord weg.. dat was echt smerig laat ik eten gan zoeken wat wel val te eten. Ik strompelde wat door het zeikenhuis heen en belande ikhet restaurant waar ik met fans ging kutten. tjah eens een Byun Always a Byun.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 24 Emptyza okt 10 2015, 19:20

Marlon:

Pas toen baekhyun dat terug zei, besefde ik me wat ik gezegt had. Ik werd knalrood en probeerde wat te zeggen wat niet lukte.

Toen hij het bord niet aanpakte zuchte ik em zetten het naast me neer. Hij keek me niet aan. Naja... ik keek hem ook niet aan dus.. ' yeah waarschijnlijk wel.. ' zei ik zacht. Ik voelde me zo awkward... 'i wanna go home...'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 24 Emptyza okt 10 2015, 19:30

Kai:

''daar had je dan eerder aan moeten denken'' zei ik terwijl ik de bord mee nam. ''Denk dat je het wel verder red'' zei ik zachtjes. Okey ik as terug bij haar maar het voelde slecht... misschien maar weer kijken zodra we terug uit china zijn.. een maandje weg.. chatte via mail ofzo.. want nu voelde ik me niet goed. misscehin ook de vermoeidheid en derpessie wat nog steeds mee speelde

LEnnie:

we gamede tot laat. ''Moet je niet naar huis?'' vroeg ik toen i knaar de klok wees. ''het is 8 uur en je moet morge naar china'' zei ik en stond op
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 24 Emptyza okt 10 2015, 19:35

Marlon:

Ik schrok van zn antwoord terug... it hurts dat ie dat zei.. maar hij had gelijk. Ik slikte een paar keer voordat ik weer naar mn kamer terug liep. 'Ill be fine' zei ik nors.

Eenmaal terug op de kamer ging ik op bed liggen en draaide me meteen om. Misschien was het fout geweest om hem te bellen... its been a year... en iets in me zei dat het nooit meer zoals eerst zou zijn.. if we could make it work again..

Chen:

We waren zo fanatiek aan het gamen dat ik de tijd vergat. 'Oh man! Ik moet nog inpakken!' Zei ik ligtelijk in paniek. ' will you be ok?' Vroeg ik serieus aan dr.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 24 Emptyza okt 10 2015, 19:43

baekhyun:
ze kwam terug naar binnen en ging meteen in bed liggen. '' was het zo vermoeiend heen en weer te lopen.'' maar daarna kwam kai binnen pakte zijn spullen en ging weer. ik zuchte. ''yeah okey zeg maar niks'' zei ik en stond ook op ik liep naar marlon toe. ''lat hem ff wennen aan het idee. hij heeft een jaar lang gewacht en treft je dan zo aan. hetm oet voor hem ook een shock zijn want we kunnen niet zeggen dat je op dit moment op je leukste bent''

Lennie:

''yeah natuurlijk red ik me'' lachte ik mar in me hoofd werd ik bang... Natuurlijk redde ik me niet! ''ga ga dan! dadelijk kom je te laat of heb je geen kleding! en je mag niet naakt gaan rond lopen hoor!'' lachte ik zachtjes
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 24 Emptyza okt 10 2015, 19:52

Marlon:

baekhyun begon het goed te praten over kai... ook al hoefde dat niet .. ik snapte het volkomen dat hij zo deed. 'baekkie.. pls.. dont.. ik snap het volkomen..echt waar.. maar.. misschien had ik hem niet moeten bellen.. dat was best egoistish van me' zei ik zacht. 'maar hoezo staan chen en lennie ook bij je in het krijt trouwens? ' vreog ik om het onderwerpt te veranderen. ik had natuurlijk geen idee wat er gebeurt was en hoe ik uberhaubt in het ziekenhuis beland was. waar was lennie trouwens? waarschijnlijk de tijd van dr leven hebben nu ze neit op me hoefde te letten.

Chen:

' bel me meteen als je me nodig bent ok? ' zei ik tegen dr. 'nog een happy birthday voor de laatste paar uurtjes' zei ik en ging terug naar de dorm

eenmaal terug in de dorm begon ik mn kleren in te pakken voor de maand trip naar china die morgen ging beginnen.. en opeens schoot het scenario door mn hoofd wat nou als Marlon het morgen pas gedaan had... dan was lennie helemaal alleen geweest! nee .. niet aan denken.. ze ligt in het ziekenhuis.. er kan nu niks met dr gebeuren... en dus ook niet met lennie..

Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 24 Emptyza okt 10 2015, 20:03

baekhyun:

ik werd meteen stil. okey ik moest echt minder bloed gaan af geven want ik bleef me mond voorbij praten. Ze vroeg naar chen en lennie. ''we zijn gistere naar dat we je gevonden hadden naar de dierentuing geweest en hb voor ze betaalt en daarna heb ik geregeld dat Chen eindelijk een keertje uit ging met lennie. duss wieweet hhebben ze nog een leuke verjaardag gehad'' lachte ik zachtjes en trots.  Chanyeol kwam binnen gelopen. ''Jap heb je goed gedaan chen heeft daar overnacht.'' meteen schoot ik omhoog.''echt echt echt!! oeeh! eindelijk! normaal kwam hij altijd terug.'' zei ik blij en hing half over marlon heen. ''maar daar kwam ik niet voor.. morge china.. en we kunnen je niet achterlaten baek...'' zei hij en keek vna mij naar marlon/ ik hing nog steeds over haar heen

Lennie:

''zal ik doen!'' ik stak me pink omhoog als een pinky promise. toen hij weg was zuchte ik en ging op de vank zitten. ''Waarom heb ik nog steeds niks van marlon gehoord?'' vroeg ik aan newt ''ik vond het zo lullig om over haar te beginnen toen chen zo zijn best deed het leuk voor me te maken. ik had wel door dat het het smsje niet alleen over china ging.. maar waarom verzwijgen ze het voor me newt?'' vroeg ik nogmaals en stond op ik lipe naar het raam ''zou het wel goed gaan?' newt nergeer me niet! of ik ga de flare op zoeken!'
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 24 Emptyza okt 10 2015, 20:12

Marlon:

oh ja... het was vandaag lennie's verjaardag... geen wonder dat ik dr nog niet gezien had. maar toen chanyeol binnen kwam gelopen en vertelde dat Chen de nacht bij lennie is gebleven, see .. told ya.. tijd van dr leven nu. opeens hing baekhyun over me heen. ik werd knalrood, en keek hem met grote ogen aan en hield mn adem even in. nee marlon... niet aan denken! you need to bury those feelings and quick!

Chen:

ik besloot nu lennie dan toch maar op zn minst te vertellen dat Marlon wakker was. dus ik stuurde dr een berichtje * hoor net dat Marlon wakker is trouwens. in case you are wondering* en pakte verder in. de rest waren al klaar en we zouden nog met zn allen gaan eten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 24 Emptyza okt 10 2015, 20:18

baekhyun:
Ik praatte nog even met Chanyeol terwijl ik zo bleef hangen. Sorry had het neit door geef het wel de schuld aan het bloedverlies!. er werd aan geklopt ik keek op een of andere manier betrapt naar de deur 

Lennie:

*die heeft haar nachtje wel goed doorgeslapen dan!* stuurde ik terug en keek naar newt ''we gaan maar is langs bij haar!'' zei ik en deed zijn tuigje om we liepen naar het ziekenhuis. ik vond newt vast en ging naar binnen toe ik vroeg de kamer en liep er heen ik haalde adem. ''asljeblieft laat het niet erg zijn please'' zei ik zacht en klopte aan
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 24 Emptyza okt 10 2015, 20:29

Marlon:

pls move pls move pls move. dat ging in mn gedachten rond, maar byunnie had het niet door volgens mij. hij bleef zo hangen terwijl hij met chanyeol praatte. er werd opeens aangeklopt maar mn zicht werd volledig geblokt door baekhyun. ik vroeg me af wie het was dus ik probeerde omhoog te zitten.ok just dont move your head now, dan is er niks aan de hand..
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 24 Emptyza okt 10 2015, 20:38

baekhyun:
oh het was lennie. Ik keek opzie en kon bijna marlons ademhaling voelen.. grapje... ik kon het voelen ''heheh'' zei ik en toen lennie vroeg of ze stoorde schoot ik overeind. ''nope!'' zei ik meteen. ''Maar ik denk.. dat wij maar is weg moeten en nog moet nog inpakken voor china!'' zei ik snel

Lennie:

ik stapte naar binnen en zag.. hmm baekhyun boven op marlon liggen,, en het zag echt hmm..... jah.... hoe moet ik het zeggen.. close uit.. heel close. echt hoe deed ze het.. eerst kei snel met kai. en nu is ze al weer close met baekhyun.. like really close.. ik kon het nog niet eens voor me kaar krijgen dat Chen niks voor me verzweeg.. want zo slaperig zag ze er niet uit... die was al langer wakker dan dat hij vertelde. Ik glimlachte. 'stoor ik?'' meteen schoot baekhyun omhoog. hij glimlachte breed maar zag er wit uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 24 Emptyza okt 10 2015, 20:45

Marlon:

Oh thank god hij ging weg. ' nee je stoort niet' glimlachte ik naar dr. ' succes in china, maar doe kalm aan ok?' Zei ik tegen baekhyun en chanyeol voor dat ze weg gingen.

Ik keek lennie weer aan ' happy birthday.. heb geen kadotje voor je' zei ik zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 24 Emptyza okt 10 2015, 20:50

LEnnie:

''Dat je terug praat is al een huge kado'' glimlachte ik blij toen ze wat meer emotie lied zien dan eerst en uberhaupt terug praatte. Ik ging naast haar zitten. ''hoe gaat eht?'' vroeg ik voorzichtig.

baekyeol:

in het vliegtuig hadden we chen in gesloten we grijnste beide en keken hem aan ''soo'' zeiden we in koor

Suho:
Kai at weer du dat was iets.. maar hij zag er niet gelukkig uit. Ik wistn iet wat ik gemist had en wat niet.. maar het ging nog niet helemaal lekker.. <aar het is weer een begin
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 24 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Onverwachte wending op onze vakantie
Terug naar boven 
Pagina 24 van 60Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 42 ... 60  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Onverwachte wending op onze vakantie
» Onverwachte wending op onze vakantie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: