cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Onverwachte wending op onze vakantie

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 34 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie Empty
BerichtOnderwerp: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie Emptydi jun 23 2015, 21:16

deze RP is tussen mijn schatje en mij! <3

na veel gespaart te hebben kunnen yumi/marlon en lennie eindelijk op vakantie naar korea. Hier hadden ze zo naar uit gekeken. Maar door een fout moesten ze via londen naar korea vliegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie Emptydi jun 23 2015, 21:24

Ok baby im here! lets go!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie Emptydi jun 23 2015, 21:30

Lennie:

Eindelijk was het zo ver WE GINGEN NAAR KOREA!. Maar jah.. Het zou ons niet zijn als er dingne fout gingen. OP shiphol vloog onze vlucht niet meer. Daarom zouden we naar engeland vliegen en daar dan op het vliegtuig naar korea stappen. Jah goh het verbaasde me ook niet! hoe dna ook zou ik me koffers verliezen of me ticket kwijt raken. Of een sexy jongen tegen komen en me dik voor schut zetten. Maar daar was ik lennie voor!.

Nu stonden we in de rij voor het in checke in het officele vliegtuig naar korea. MAar wat was het stervens druk!. ' Marlonnn!! waarom is het zo druk' zeurde ik aan haar hoofd.

baekhyun:
'Jongens we moeten opschieten straks missen we het vliegtuig' Ik probeerde achter Chanyeol te blijven. maar het was zo lastig. De fans werde gek! we werden weer eens tegen elkaar gedrukt. of juist weg getrokken. het was zo heckisch

Kai:

Ik voelde eme echt niet goed. Ik had van het concert echt een zere rug over gehouden. en niet alleen dat het was door geschoten naar me nek. Met een mondkapje voor en me haren voor me ogen sjockte ik tussen suho en kris door de hallen

Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie Emptydi jun 23 2015, 21:38

Marlon:

*zucht*.... ik haat drukte.. waarom is het zo druk... ' ik weet het niet Lennie.... hoop dat we snel door de douane zijn en de drukte uit zijn.. ik word helemaal gek' Mn social anxiety speelde weer op.... Nadat Lennie en ik ingecheckt waren liepen we naar de douane, de drukte bleef maar... ' wat is er toch aan de hand... het lijkt wel op van die fucked op fans die geen grenzen kennen' zei ik tegen Lennie

Kris:
'Kom op jongens snel als we achter de douane zijn hebben we meer rust' zei ik terwijl ik Kai probeerde te leiden. Hij was weer door zn rug gegaan en was net zoals de rest ook hartstikke moe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie Emptydi jun 23 2015, 21:47

Lennie:

'hahahaah zie je het al voor je! dadelijk zijn het exo fans en zitten we bij exo in het vliegtuig!' ik kon me lach niet meer inhouden. Tot i kde drukte bij de douane zeg... 'YUMMIII WTF!.. zal ik me arme omhoog deon dan jaag ik ze weg met me sexy smooth oskels!' grapte ik terwijl ik met me handtas door de menigte heen probeerde te drukken.

Kai:
Ik hield kris izjn jacket beet zodat we niet gesplits zouden worden. na veel geploeter waren we door de duoane heen daar plofte ik op een bankje met me rug naar de fans toe. Ik hield echt van dit werk en deze fans zo blij zien. Maar soms even wat rust was wel fijn! normale mensen om mee om te gaan niet eiemand die je voor het eerst ziet en meteen je kleding van je lijf aftrekt.

Suho
Ik liep naar Lay toe die zijn arm blijkbaar aan iets open gehaalt had. ' yixing gaat het?' zei ik en pakte zijn arm beet.

Baekhyun:

Chanyeol en ik waren als een van de laattse bij de douane en hier stonden we dus lekker vast! great!. Het viel me op dat ook xiumin nog aan deze kant van de douane stond.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie Emptydi jun 23 2015, 21:54

Marlon:
' haha Ja doe maar misschien jaag je ze dan weg' zei ik lachend tegen Lennie. Eindelijk waren we door de douane heen. met een zucht plofte ik op de eerste te beste bankje die ik zag. ik moest ff tot rust komen. nu merk ik pas hoe dichtbij ik tegen een paniek aanval zat.

Kris:
Ok head count! 1 2 3 ... 9... wie missen we nog. Chanyeol, Baekhyun en Xiumin zijn nergens te bekennen... die zitten vast nog bij de douane..

Lay:
Tijdens de drukte bij het inchecken en het geduw en getrek heb ik mn arm ergens aan open gehaalt. niks ernstigs. Suho hielp me al, exo leader door en door, met zn ehbo koffer

Xiumin:
fijn.... Baekhyun Chanyeol en ik staan vast bij de douane.. kom op pls ga wat sneller. we moeten niet te lang gesplits zijn. Ik zie Kris en 1 van onze managers al aan komen en met de douane praten zodat we sneller er door heen kunnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie Emptydi jun 23 2015, 22:12

lennie:

Ik ging voor marlon staan. Met me.gezicht naar de menigte. Ik zag hoe een kind geslpits werd van haar moedere un de menigte. Het meisje wist door de duoane.heen te komen maar de moeder bleef achter.

ik Zuchte waarom had ik niet de lef om in actie te komen. Mat hangend.hoofd bekeek ik de grond. Lag daar nouw een.boardings ticket??. 'yum.. Kijk' ik wees naar de ticket.

Kai:

We hadden nog maar tien minuten. ' Kris ik ga alvast het vliegtuig in okey' Ik opende me tas om nog voor het laast me.boardings pas te laten zien met me.stoel nummer er op. Maar tot me verbazing zat deze niet meer in me.tas. Nee nee dit kon niet!!.

Suho:
Ik verzorgde lay. en stuurde hemdaarna samen met luhan het vliegtuig in. Daarna liep ik naar kris. ' Zie je de andere?' Vroeg ik . Me vraag werd al snel beantwoord.

chanyeol:

Ik kon over al.de kopjes heen kijken en zag kris staan. Ikz waaide naar hem om te laten weten waar we ongeveer waren. Maar ik schrok me dood toen een grote groep meode zich door de duoane heen drukte nar kris en suho. We werden in de sleur mee getrokken Uit alle mcht proveerde ik bij xiumin en beakhyun te bleven. Maar alles werd een chaos.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie Emptydi jun 23 2015, 22:20

Marlon:
ik ben zo moe... wil het vliegtuig in en slapen... 'Yumi kijk' hoor ik Lennie zeggen, Yumi, ze is de enige die me zo noemt. Ik keek naar de grond en zag daar een boarding ticket liggen. ik pakte em op en zag dat het voor onze vlucht was. 'Kim Jongin' las ik zacht voor.... ik keek naar Lennie ' Hij is van iemand die Kim Jongin heet, haha straks is het Kai van Exo' zei ik lachend tegen Lennie

Luhan:
Ik ging samen met Lay alvast naar het vliegtuig toen ik Kai in paniek door zn tas zag zoeken. ' kai is alles goed? ben je wat kwijt?' zei ik beetje lacherig. Kai raakt altijd wel wat kwijt... hoe krijgt ie het voor elkaar.

Xiumin:
Een grote groep meiden drukte zich door de douane heen toen ze Kris en Suho zagen. In de drukte, geduw en getrek, raakte Baekhyun en ik Chanyeol kwijt.. fijn dit kon er ook nog wel bij...
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie Emptydi jun 23 2015, 22:36

lennie:

Ik pakte de ticket aan. 'dat zou lache zijm man! En ook veel verklaren.' Ik weed naar de binnen stormende fans. En he tmeiske dat me tgrote ogen naar de aankomende menigte stond. ik las het een paar keer over. ' Whut hahahahaha !! Eh wacht! Het zit naast je!. ' Lacht eik en wees naar de stoel nummer. ' Nou als het een leklere jongen is meteen flirte heb jeke eigen kim jongin!' Lachtr ik. op dat moment.hoorde ik het meisje huilen. okey dat was de druppel.wat een kut mensen. ik was misshien niet iemamd die direct op iemamd af stapt.aar als her gsat om kindern en dieren. pad je maar oo want de duivel him self komt er dsn bij. met een boos gezicht stapte ok tussen de.aan stormende menigte in en het kind. ' Back off!' riep ik streng. ' I dont care!! The reason of your behaviors!But go back... Dont think about getting close!!' Ik keek de kiddos aan. Gelukkig waren ze maar tussen de 15-18 anders had ik dit nooit gedurft. Maar bljjkbaar schrokken ze en werden de eerste paar meidne rustig. Well.. Ze keken me pissed of aan..

KAI:
Luhan!! Me boardingpas!' Piepte ik wanhopig. Ik me kieperde me tas op de grond. 'Deze keer is hij echt weg!'.

Chanyeol.:

Ik voelde hoe xiumin weg glipte. Snel.zorgde ik er voor dat baekhyun bij kris kwam. Daarna ging ik terug. ' Minseok min seok. Waar was die kleine opdonder!
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie Emptydi jun 23 2015, 22:52

marlon:

Ik keek naar de stoelnummer ' hahah ja man mn eigen Kim jongin! dat zou lachen zijn' maar zag al dat lennie niet meer bij me stond. opeens hoorde ik haar schreeuwen. ik keek op en zag dr bij een klein meisje staan. De groep meiden keken Lennie boos aan.. oh nee.. ok social anxiety.. tijd om je te onderdrukken. ik stond op en liep naar lennie toe. ' Look i dont know whats going on here but your behaviour is not acceptable! you pushing and pulling made this girl lose her mother and she is scared! behave and have some respect!' riep ik naar de meiden. Leek erop dat ze er niet veel baat bij hadden want ze keken alleen maar bozer... oh shit...

Luhan:
'srsly kai... hoe krijg je het voor elkaar... je raakt altijd wel iets kwijt als we op weg zijn..' zei ik met een zucht. ik keek rond, misschien is ie wel uit zn tas gevallen.. Toen zag ik 2 meiden die tegen de horde fans in gingen.

Xiumin:
Aish! ik kan niemand zien! opeens voelde ik een hand om mn pols die me mee trok. Ik keek geschrokken op maar gelukkig was het Chanyeol die me mee door de menigte trok door de douane heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie Emptywo jun 24 2015, 07:16

Lennie:

Omg! wat was ik blij dat marlon er bij.kwam staan. Io stond hem net echt bijna in em broek te zeiken van de spanning. Ik glimlachte. toen marlon praatte... Maar blijkbaar dachte de meiden er anders over. Wat keken ze boos! Ik slikte een paar keer maar lied niet merken dat ik echt stervens nerveus was. Kom op het zijn maat jongere. Voor ik iets kon zeggen voelde ik en mini.handje rond me pink. Het meisje had va onze beide de pink beet gegrepen.

Chanyeol:

Daar is hij!. Ik herkende het aan de fans.die ineens met hun rugge naar ons stondne en duidelijk naar iet anders keken. Ik greep zijn pols en trok hem door de menigte heen. Omdat ik over de fans heen kon kijken had ik de duoane poste snel gevonden. Ik trok xiumin door de menigte die nu ook binnen de buoane poorten stonden. Daar keek ik om en zag dat eindelijk onze bodygaurda en beveiliging van dit vliegveld in actie kwamen. Ze sloten een ketting rond de fans en duwde ze naar buiten toe.


kai:

' Jah als ik dat zou weten waarom ik alles vergeet kon ik er iets aan doen!' lachte ik nerveus. Ik keek op naar luhan maar zag zijn blik naar iets gericht. De fans waren een stuk stiller geworden. Langzaan stond ik op. 'Wauw.' Zei ik zacht. ' Dat zie je niet vaak dat meiden het op nemen voor andere!' Zei ik zacht. Daarna schudde ik me hoofd. ' Boardingspas waar ben je!' Ik hurkte weer bij me tas. Ik had me paspoort in me mond gestopt zodat ik die teminste niet kwijt kon raken.

Suho:

ik had kris naar achtere getrokken toen de fans door de duoane heen kwamen zette. Waarom brengen die meidne toch altijd andere in gevaar!. Nog voor ik dat kon denken zag ik een meisje staan. Deze werd ineens geholpen door twee meiden. ik trok aan kris zijn mouw en wees naar meiden. Toen de fans blijkbaar bood werden op e meiden waren ze stil gaan staan en hadden chanyeol en xiumin de mogelijkheid naar ons toe te komen. Kortom. De meidne.hielpen het meisje maar ze hadden ons ook geholpen.!.

Sehun:

Wat duurde het lang voor mijn hyungs kwamen. Geirriteerd liep ik door de tunnel. naar de wacht ruimte ik mocht de tunnel nie uit wat ook.logich was. ' Hyungs kom op schiet op!' Griep ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie Emptywo jun 24 2015, 13:44

Marlon:
ok.. misschien was dit geen slim idee... maar iemand moest die meiden even een reality check geven!
' ok shit wat doen we nu.....' zei ik tegen Lennie

Kris:
Ik werd door Suho aan de kant getrokken om de fans die zich door de douane stormde uit de weg te gaan. Opeens zie ik 2 meiden tegen de fans ingaan. 'Suho, kijk, dat heb ik nog nooit zien gebeuren'

Luhan:
Ik stond met interesse te kijken. dit zie je nooit! dit zou onze uitweg wel kunnen zijn nu! ik keek naar de rest en zei ' laten we dit gebruiken om weg te komen! kom het vliegtuig in'

Chen:
ookal was ik het eens met wat Luhan voorstelde, het voelde niet goed om de meiden als afleiding te gebruiken.

Lay:
'Luhan heeft gelijk, het voelt misschien niet goed maar het is wel onze enige kans' zei ik beetje somber. waarom moet het nou op deze manier...

Xiumin:
dankzij Chanyeol was ik ook eindelijk door de menigte heen en door de douane. ' Chanyeol laten we meteen vliegtuig in gaan! '
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie Emptywo jun 24 2015, 13:49

suho:

met de jongns mee liep ik anar binnen toe kai bleef staan zuchte ik. Gebruik die mail die ik gestuurt heb je ne mag naar binnen toe.' zei ik en trok iederen mee naar binnen. Ik de lucht tunnel keek ik nog even terug. misschein hadden ze het zelfde vliegtuig en konde we ze bedanken. dacht ik.

Lennie:

Jah jongens houd die meiden tegen!; dacht ik toen ik de beveiling zag. Ik trilde echt al gekken. maar blijkbaar was de reden dat de meiden hier waren weg en dropen ze allemaal af. Ik hapte naar adem en keek naar marlon. 'Jesus dat was eng.' Ik pakte het kinde op en zette het op de bank neer. Daar pakte ik me mobiel en smste marlon

*omg ik hoop zp nie dat dat kind in ons vliegtuig zit en straks hee lde reis gaat janken! dan ga ik hoe dna ook spijt krgijen dat we dit gedaan ehbben!'*

dit zei ik niet hard op aat ze sneu zijn voor het kindje. 'Yumi me tas!'merkte ik ineens op
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie Emptywo jun 24 2015, 14:03

Kris:
met zn allen lopen we door de tunnel. Kai, was natuurlijk zn boardingpass weer kwijt.. ik zweer het je die jongen verliest zn hoofd nog eens als ie niet vast zat. Ik zag dat Suho achter bleef om hem te helpen naar binnen te komen met de online boardingpass die we altijd op de mail hebben staan. Ik liep met de rest mee naar binnen.

Marlon:
gelukkig! de beveiliging kwam in actie, en het leek erop dat de reden dat ze zo fucked up waren weg was. Langzaam liep de hal leeg. Ik voelde m'n telefoon trillen en zag het appje van Lennie. Ik lachte, ja dat zou wat zijn indd.. 'hé, dat was ff schrikken hea. hoe heet je?' vroeg ik aan het meisje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie Emptywo jun 24 2015, 14:09

meisje:

'sasja' antwoordde ik de meid met de mooie lange zwarte haren.. 'waar is mama?' vroeg ik en tikte met me vingers tegen elkaar aan. 'bedankt dat julie mijn gered hebben!' stotterde ik ik keek af en toe naar het meisje met 3 kleuren haar. bruin rood en wit hoe kon dat?

Lennie:

Ik zoht me tas en vond hem gelukkig. Ook de mama kwam aangelopen van het meisje ik zwaaide dat ze hier was.

Kai:

nou daar zaten w dan in eht vliegtuig. 'wat was dat voor een chaos!' zei ik en keek uit het raampje. 'Ik dacht dat fans rustiger geworden waren door de jaren heen. MAar sons kris, luhan en tao weer terug zijn is allse weer bij het begin!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Onverwachte wending op onze vakantie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Onverwachte wending op onze vakantie
Terug naar boven 
Pagina 1 van 67Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 34 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Onverwachte wending op onze vakantie
» Onverwachte wending op onze vakantie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: