cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Onverwachte wending op onze vakantie

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 24 ... 44, 45, 46 ... 52 ... 60  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 45 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 45 Emptyma nov 02 2015, 22:25

Lennie:

Ik keek marlon boos aan toen ze net deed of het goed was... NOU JE MOEST EENS WETEN HOE KUT HET WAS!..En dat dus echt niet goed was! ik ging dus echt niet haar het zelfde laten over komen never... Ik beet op me lip en bleef marlon echt boos aan kijken en chen eigenlijk ook. tot hij de vent in een houdgreep nam. want chen geen rekening mee gehouden had was dat die vent mentaal niet in orde was maar lichamelijk ok niet bepaald. hij was zwaar onhandig waardoor ze samen vrijwel omvielen. Die vent trok Chen en marlon mee in zijn val.

Baekhyun/dyo:
Zwaar K.O
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 45 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 45 Emptyma nov 02 2015, 22:35

Chen:

ok deze gast was lichaamelijk dus ook neit helemaal in orde... maar het was dit keer redelijk in mijn voordeel want we vielen met zn allen om wat marlon de tijd gaf om weg te komen. ik kroop snel onder die gast weg en draaide hem op zn buik zodat ik op zn rug kon zitten en zn arm in een pijnlijke houdgreep kon houden. ok... en nu?

Marlon:

ik zag lennie dr boze blik wel.. maar het deed me op het moment niet zoveel... als ik pijn moet leiden inplaats van haar... dan zou ik dat met alle liefde doen. opeens vielen we achterover en liet die gast me los. chen had blijkbaar zn acteer kunsten in de strijd gegooit net en was terug gekomen. ik rende snel naar lennie toe en zocht iets waarmee ik dr handboeien los kon maken maar kon niks vinden...
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 45 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 45 Emptyma nov 02 2015, 22:47

Lennie:

Oke dat had ik niet zien aan komen. Marlon zat voor me en probeerde nr Lloyd te krijgen. Ik kneep me ogen dicht. elke aanraking deed zeer maakte niet uit waar. Ik schudde mr hoofd dit kreeg ze niet los zonder de sleutel. Zonder mee ogen open te doen wenkte ik naar de vent hij had de sleutels.

Na even kroop baekhyun van zij plek. Heel langzaam reikte hij met zijn vingers naar de sleutel bos aan de riem van de vent. Hij wist ze los te krijgen een gooide deze naar marlon toe. Met veel moeite wenkte hij naar de handboeien een toen naar Chen. Vervolgens rode hij zich op en greep zijn hoofd beet. Hersenschudding nummer twee..
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 45 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 45 Emptydi nov 03 2015, 13:13

Marlon:

Ik kreeg dr handboeien met geen mogelijkheid los.. en ik zag aan dr gezicht dat elke aanraking dr pijn deed. Ze wenkte naar die gast . Hij had vast de sleutels maar voordat ik kon opstaan om er naar te zoeken, werd baekhyun wakker em wist de sleutels te pakken en naar me toe te gooien. Ik maakte de handboeien los en liep er mee naar chen en deed hem om de polsen van de vent achter zn rug.

Ok denk goed na.. waar zat dat drukpunt ook al weer in je nek dat je meteen flauw valt. Het duurde even maar had hem gevonden. Ik liet een diepe zucht uit en liet mezelf op de grond vallen. Ik wad uitgeput.

Chen:

Toen die gast eindelijk vast zat en bewusteloos was, rende ik meteen naar lennie toe. Ik wou dr meteen in een hug trekken maar was bang dat ik dr pijn ging doen. Voorzichtig legde ik mn hand op dr schouder ' its over. Kom.. laten we weg gaan' zei ik zacht
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 45 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 45 Emptydi nov 03 2015, 14:06

Lennie:
Toen eindelijk door handboeien los waren en me handen terug naar benede zakte vielen ze in slaap. Al het bloed was er uit gelopen. Ja er uit. Lang de wonden in me polsen. Maar ook terug naar benede. Ze voelde aan alsof ze bevroren waren. Steenkoud. De rest van mr lichaam zakte ook steeds verder in. Die houding was echt zeer gaan doen. Chen kwam aan gerend een stelde om te gaan Yeah. Goed plan. Als jr op kon staan!! De energie had om te geloven dat dit geen droom was.. Genoeg gegeten had afgelopen dagen om niet direct flauw te vallen Alf ik op stond. Dat laatste gebeurde dus ook. Ik stond gewoon op maar mr lichaam had iets van. " fuck you bitch denk je nu echt na die rape actie dagen bijna niks eten en in de zelfde positie liggen je nu prins heerlijk weg kan lopen!! Niet dus ga maar lekker slapen!. K.O"

Baekhyun:
Ik strompelde op me knieën maar marlon. " you did it" zei ik zacht maar trots. Ik legde mr hand op haar schouders. Ik merkte dat er wat bloed aan zat. Waar had die gaat ons knock out me geslagen????. " laten we gaan. Kan je helpen met kyungsoo te verplaatsen." Met trillende vingers wees ik naar hem. Ik ging hem nooit van mr leven alleen kunnen tillen. Een wilde hier nu meteen weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 45 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 45 Emptydi nov 03 2015, 14:30

Chen:

ze viel flauw en ik wist dr nog net optijd op te vangen voor dat ze met dr hoofd op de betonnen vloer terecht kwam. ik had nog zoveel adrenaline dat door mn lichaam heen gierde, dat ik dr in 1 keer op pakte en naar de rest keek. 'laten we gaan.. ik breng dr naar dr kamer toe' zei ik en begon te lopen. eenmaal bij dr kamer aangekomen legde ik dr op bed. ik moest iets vinden waarmee ik dr polsen kon verbinden.. want die bloede nog behoorlijk.. ik wou het niet toegeven... maar.. ik had marlon dr hulp nu nodig. ik pakte eerst maar een nat washandje en begon het voorzichtig schoon te maken.

waarom zijn we niet eerder gaan zoeken...

Marlon:

ik kreeg een klein glimlachje op mn gezicht toen ik baekhyun weer zag. maar werd al snel bezorgt doent ik zag dat ie bloed aan zn handen had... dat kwam van zn hoofd af no doubt... Chen liep met Lennie in zn armen al richting haar kamer. 'doe jij maar rustig aan.. ik til kyungsoo wel terug naar zn kamer' zei ik en stond op en liep naar hem toe. thank god was dyo klein en licht. ik hees hem op mn rug en begon langzaam te lopen. voor mezelf, en voor baekhyun.. dat was een behoorlijke klap die ze gekregen hadden en zodra we op de kamer waren, moest ik daar maar na kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 45 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 45 Emptydi nov 03 2015, 14:53

Chanyeol:
Toen ik dit de gangen liep en de andere tegen kwam keek ik ze aan.. Wtf did just happend .. Lennie zag er uit alsof ze binnen nu een twee uur dood zou gaan als er niet snel een ziekenhuis in de buurt zou zijn. Chen bracht Lennie eigenlijk zelf dit naar haar slaapkamer ik gaf hem groot gelijk.

Baekhyun zag lijk bleek een marlon leek in trans. Ik pakte  kyungsoo over van de twee een begeleidde ze mee naar de lobby. Waarom deze plek. Omdat hier de rest was die konden vast helpen.Toen we hier allemaal verzameld waren om te bespreken dat we hier echt weg moesten ging me mobiel af. We hadden ineens bereik.... de zon ging schijnen en er stonden taxi's voor de deur. Ik keek ze en voor een aan. " laten weer nu gaan " zei ik terwijl ik kyungsoo me sleurde. Naar de taxi's.

Baekhyun:
Chen liep met Lennie weg. Ik liep. Wat jr lopen kon noemen met kyungsoo een marlon mee. Ik had haar shirt in mr handen gelekt een liep als een kleine verwarde pup mee. Chanyeol verloste ons van kyungsoo. Hierdoor kon ik me meer aan Marlon vast klemmen. " ik wil hier weg" piepte ik zachtjes. "Bedankt dat je helpt" ik bleef haar shirt vast houden. Terwijl ik achter chanyeol aan liep. " bedankt dat jr mee kwam naar dit hotel " ik bleef maar aan een stuk door praten tot mijn mobiel mr de mond snoerde. Hij trilde als een gek. Zoals elk mobiel in de buurt.

Suho:
We vinden marlon baelhyun en kyungsoo op. Maar Lennie een Chen hadden we niet zien komen. Maar lang de tijd hadden we niet om daar over na te denken. Want blijkbaar gingen we naar huis. Ik kerk marlon een luhan aan dat hun twee Chen een Lennie moeten halen. Dit vooral omdat ik et van uit ging dat ze nu marlon nodig had. Een waarom luhan. Die ging voor Chen.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 45 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 45 Emptydi nov 03 2015, 15:12

Marlon:

onderweg kwamen we chanyeol tegen die Dyo van me overnam en ons naar de lobby begeleide. iedereen was hier al verzameld op Chen en Lennie na dan. de zon scheen weer en we hadden weer bereik. ook stonden er allemaal taxi's voor de deur. we konden naar huis! eindelijk! ik was zo opgelucht. ik draaide me naar baekhyun toe en glimlachte 'en we gaan ook weg. jij en dyo zijn een dokter nodig en lennie ook. ' zei ik terwijl ik voorzichtig zn hoofd bekeek. het was niet zo erg als het leek. een hoofd wond bloed altijd erg snel en veel omdat daar de meeste bloedvaten liepen. 'ga jij maar rustig in de taxi zitten. ik ga lennie en chen wel halen met luhan' zei ik en draaide me naar luhan toe. 'lets go' zei ik

eenmaal bij lennie dr kamer aangekomen liepen we naar binnen. ik wel achter luhan aan.. was nog steeds bang voor chen zn reactie.. ik zag dat ie lennie dr polsen aan het schoonmaken was. voor het eerst in tijden was ik blij dat ik altijd een rol verband bij me had. ik liep zonder wat te zeggen naar dr toe en verbond dr polsen. 'we gaan naar huis lennie.. we gaan hulp voor je regelen. het komt allemaal wel goed.. het spijt me zo... het is allemaal mijn schuld... ik.. ik had gewoon alles meoten vertellen.. maar.. ik was bang weet je..' zei ik zacht tegen dr.

Luhan:

samen met Marlon liep ik de kamer van Lennie binnen en zag dr voor het eerst weer en schrok me kapot.. ik had geen idee wat er gebeurt was maar het was geen licht geval geweest.. chen was er ook kapot van.. ik kon het aan alles zien. ik legde mn hand op zn schouder 'er staan taxi's voor. we gaan naar huis. weg van hier' zei ik tegen hem ' lennie heeft een dokter nodig. dus dat is onze eerste prioriteit' zei ik.

Chen:

Ik reageerde niet op marlon. het was niet mijn plaats. ik was nog steeds boos op dr ofcourse... maar dat was vooral om dat ze Lennie pijn gedaan had... en als lennie dr zou vergeven, zou ik dat ook doen. ik knikte naar Luhan toe. eindelijk weg van deze plek. ik tilde lennie weer op en liepen naar de taxi's toe. 'time to go home' zei ik tegen dr ookal hoorde ze et niet
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 45 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 45 Emptydi nov 03 2015, 15:32

Baekhyun:
De uren daarna sliepen de meeste in de auto.  Dyo Chen Lennie gingen naar het ziekenhuis. Ik ook maar ik sleurde marlon met me mee. Had haar shirt niet los gelaten. " geen hotels met voor mij!. Krijg er alleen maar hoofdpijn van! " grapte ik. Bij het Ziekenhuis aangekomen. Bleken we geslagen te zijn met een honkbal knuppel. Iemand door vent met een honkbal knuppel zien lopen. Nou ik niet! Maar er waren wel met rare dingen gebeurt waar geen touw aan vast te knopen waren..

Kyungsoo een ik hadden beide een hersenschudding. Fak Yeah... Alweer.. Super leuk.!!.. Not.. Maar daar betekende dat we eigenlijk niet echt om het ziekenhuis hoefde te blijven zolang we om de zo veel tijd wakker werden gemaakt. Nou daar ging wel goed komen.

Ik keek marlon aan. " langs Lennie of naar huis? "

Lennie
Blijkbaar reden we naar het ziekenhuis. Hier merkte ik niet veel van. Net als de kleine operatie een onderzoeken. Ze vinden het raar. Ik bleek er echt uit te zien als iemand die zwaar geleden had. Maar binnen in was alles opzichte netjes. Op de vermagering na. Ik had gelijk zooi gekregen niet zwanger te raken enzo.. Voor de rest zou ik er lichtelijk niet zo veel laat meer van hebben. . maar me mentale toestand maar dat konden ze nu niet meten.

Na alles werd ik wakker in een witte kamer. Wat ik was geen idee. Ik zag niemand cast omdat Chen een de rest buiten stond bij de dokter die hun alles vertelde. Ik begin te trillen. Was ik weet alleen nee!!. Ik sloot me ogen een de tranen begonnen te stromen. Wuaw had weer vocht om te kunnen huilen dat voelde best wel goed eigenlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 45 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 45 Emptydi nov 03 2015, 15:57

Marlon:

we kwamen na een paar uur rijden bij het ziekenhuis aan. Chen dyo en Lennie gingen naar binnen. ik werd meegesleurd door baekhyun die me al die tijd nog niet los gelaten had. Baekhyun en Dyo hadden een hersenschudding en hoefde daarvoor gelukkig niet in het ziekenhuis te blijven. alleen weer paar keer per nacht wakker gemaakt worden voor een paar dagen. ik was opgelucht dat het niks ernstigs was.. niet dat ik dat verwacht had.. maar toch.

Baekhyun keek me aan of ik langs lennie wou of naar huis. 'im scared..' zei ik zacht.. 'ik wil wel langs.. maar.. wat als ze nog steeds boos is op me.. en chen is er geheid ook bij.. en heb nu al 2 snauwen van hem gehad vandaag.. denk niet dat ik er nog 1 aan kan' zei ik tegen hem.

Chen:

we stonden met zn allen op dyo, baekhyun en marlon na, buiten de kamer van lennie. de dokter vertelde alles wat er aan de hand was en dat ze alleen dr lichamelijke klachten op het moment konden behandelen.. dat ze geen idee hadden hoe dr mentale toestand was. die konden ze pas meten en behandelen als ze wakker was. toen hij alles verteld had was iedereen het er mee eens dat ik als eerste naar binnen zou gaan.

toen ik binnen liep zag ik dr helemaal trillen en de tranen stroomden over dr wangen heen. ik liep snel naar dr bed toe en pakte dr hand 'rustig maar. alles is ok. niemand gaat je nog pijn doen. daar zorg ik persoonlijk voor. je bent veilig hier' begon ik dr te vertellen
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 45 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 45 Emptydi nov 03 2015, 16:26

Baekhyun:
Ik pasje haar hand beet. Ze bedoelde het allemaal zo goed zeker de laatste tijd. "Daar kom je maar op een manier achter een dat is langs gaan. Een als je nu lieverd naar huis gaat een morgen langs werk gaan doen weer dat. Ik ga wel mee" zei ik. Ik pakte me spullen een liep voor marlon uit richting de plek die ze wilde. Huid marlon misschien eten.

Lennie:
Ik opende de me ogen half toen ik Chens stem hoorde. hij raakte me hand aan een begon allemaal dingen te zeggen. Ik volgde niks. Ik wilde naar huis weg hier gewoon thuis zijn. Newt.. Eigen bed verwarming. Terug naar normaal. Okey die wens ging vast niet uitkomen. Want ik begin te hyperventileren op de geur die Chen onbewust nog mee droeg. Een zware paniek aanval naam het over. Niet dat ik dat had door Chen begon die geur.. Ik trok mr dekens op. Wat eigenlijk best wel lekker zacht was.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 45 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 45 Emptydi nov 03 2015, 16:48

Marlon:

baekhyun pakte mn hand vast en glimlachte. 'je hebt gelijk... ik moet stoppen met het weglopen van mn problemen... so... lets find out' zei ik en we liepen richting Lennie's kamer. ik had gelijk dat Chen er was. maar wat ik ook zag was dat Lennie niet zo rustig werd van het feit dat Chen bij dr was. ze was aan het hyperventileren en kreeg een zware paniek aanval. we liepen naar binnen toe en ik ging meteen naast dr zitten en pakte dr hand vast. 'Lennie, snap out of it. neem diep adem en kijk rond. er is niks aan de hand. je bent veilig' probeerde ik dr uit te krijgen. i was scared... so scared...

Chen:

ze begon te hyperventileren en kreeg een paniek aanval. ik wist niet wat ik moest doen! wat was de trigger? opeens kwamen marlon en baekhyun binnen. ik stond op het punt om boos te worden want de dokter had gezegd dat we niet met meer dan tegelijk naar binnen mochten in het begin. en waarom was baekhyun hier nog steeds? moest hij niet naar huis om te rusten?
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 45 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 45 Emptydi nov 03 2015, 17:11

Lennie:
Oh god dit was zo dubbel op. Ik wilde daar de geur vertrok. Maar Chen moet blijven... Urgh... Na even hoorde i marlons stem. Boos zijn kon ik op dit moment niet. Dus deed maar waar ze vroeg. Het duurde voor mijn gevoel een eeuwigheid. Voor ik weer een beetje adem kon halen. Hoe goed ik ook me best deed. Het bleef de geur... na even moest een dokter mr kalmeringsmiddel geven en stuurde alles wat mannelijk was weg. Ze dachten dat het daar aan lag. Ik was verder in bed gezakt met de dekens over mer heen op een hand na. Deze hang ik vast geklemd rond die van marlon.

Baekhyun.
Okey misschien was het niet zun goed plan om te komen. Ik stond op een afstandje te kijken.. Ik had haar nog nooit zo slak gezien. Maar daar in tegen kwam marlon sterk over ze deed het maar weer. Lennie leek rustiger te worden nu marlon er was. Maar het hield niet op. Daarom werden wij jongens.. Weg gestuurd. Op de gang keek ik Chen aan. "Misschien moeten we ons maar even op frissen een aan de media laten zien dat we nog bestaan" zei ik terwijl ik Chens aan beet pakte
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 45 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 45 Emptydi nov 03 2015, 18:13

Chen:

De dokter kwam op een gegeven moment binnen en gaf Lennie een kalmeeringsmiddel. Daarna stuurde ze mij en baekhyun de kamer uit, denkent dat het aan aan ons lag als mannen zijnde. Ik wou dr niet alleen laten.. zeker niet met alleen Marlon.. maar we hadden geen keuze

Eenmaal buiten op de gang besloot ik maar aan baekhyun te vragen wat ik me nu al een tijd afvroeg ' sins wanneer zijn jij en Marlon zo close?' Vroeg iets vuiler dan de bedoeling was

Marlon:

Ze kalmeerde ietjes maar niet genoeg. De dikter kwam binnen en gaf de een kalmeeringsmiddel en stuurde jongens weg. Lennie zakte verder in bed en onder de dekens. Ik bleef dr hand vast houden. Ik wist niet zo goed wat ik moest zeggen.. dus ik bleef maar even stil voordat ik iets verkeerds zei
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 45 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 45 Emptydi nov 03 2015, 18:20

Baekhyun:
Ineens vroeg Chen hek gemeen Waarom ik ze close was met marlon. Ik blies mr wangen op. "Misschien omdat ik dankzij haar nog leef!". Ik sloeg mr arme over elkaar. " een omdat er iemand moet zijn door laat zien dat er wel mensen voor haar zijn. Een die haar bier zo kleineren als jij doet!. " ik werd langzaam boos. Maar toen ik merkte daar er mensen stonden te luisterde kon ik mee zelf wel voor me hoofd slaan. Waarom verdween mee filter nu helemaal als ik hoofdpijn had..

Lennie:
Na even was het dood stil in de ruimte. Alleen marlon was er nog. Ik wilde slapen maar durfde niet alleen daarom trok ik marlon op bed met mee kipt kracht. Ik sjorde wat aan haar arm. Zeggen waar ik wilde kon ik niet mij keek was droog een was gewoon te mooie om iets te zeggen. Ik wilde daar ze o bed kwam zodat ik niet alleen hoefde te slapen
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 45 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 45 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Onverwachte wending op onze vakantie
Terug naar boven 
Pagina 45 van 60Ga naar pagina : Vorige  1 ... 24 ... 44, 45, 46 ... 52 ... 60  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Onverwachte wending op onze vakantie
» Onverwachte wending op onze vakantie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: