cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Onverwachte wending op onze vakantie

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 44 ... 60  Volgende
AuteurBericht
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 29 Emptyma okt 12 2015, 13:19

Chen:

de rest van de jongens kwamen ook uit eindelijk en we begonnen aan onze relax avond. sauna's, massages, hot springs, het hele pakket! ik hield mn telefoon bij me voor het geval dat. ik had lennie gezegd me te bellen/appen als er iets aan de hand was, dus zou er ook zoveel mogelijk voor zorgen dat ik hem bij me had om te reageren. en dat was blijkbaar maar goed ook, want het duurde niet lang voordat ik weer allemaal berichtjes van dr kreeg. eerst was er nog niet echt wat aan de hand. ze appte dat Marlon gewoon lag te slapen, maar daarna kwam er 1 die zei dat ze dingen ging zien... * hoe bedoel je? wat is er aan de hand?* stuurde ik bezorgt terug
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 29 Emptyma okt 12 2015, 13:24

*er missen messen en marlon slikt zware slaappillen.. Ze schrik elke keer als ik in de buurt kom. Ze kijkt weer een stuk onzekerder uit haar ogen.. Een gedraagt zich zo verdacht. Maar wie weet zie ik dat werk omdat ik bang ben dat er dingen gebeuren. Ik weet het gewoon niet meer* op dat moment besefte ik me dat ze aan het uitrusten waren. * sorry nu hoofd ik jr van je ontspanning af* stuurde ik er snel achteraan
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 29 Emptyma okt 12 2015, 13:31

Chen:

toen ik dr berichtje las over dat er messen misten en dat Marlon zware slaap medicijnen slikt, was het eerlijk gezegd voor mij al genoeg. ik kon dr dit niet alleen langer laten doen. en toen schoot me wat in gedachten... de managers houden van Lennie! als ik zegt dat ze per direct hulp nodig heeft, dan zou ik vast terug mogen om dr te helpen. meteen sprong ik op om naar de managers te gaan. ik legde uit dat ze de OST van haar serie, die ik gezongen had, kwijt waren geraakt en dat ze voor de seizoensfinale die nodig hadden. Dat ze me gevraagd had of ik terug kon komen voor de opnames. and thank god ze geloofden het! * Ik kom vanavond terug naar Korea, ik laat je dit niet langer alleen doen!* stuurde ik naar dr terwijl ik mn spullen pakte. ik legde alles uit aan de jongens en ging naar het vliegveld toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 29 Emptyma okt 12 2015, 14:51

LEnnie:
*WAT NEE je kan je groep niet zomaar achter laten! wieweet verbeeld ik het met wel!* stuurde ik licht overstuur terug. maar ik wist dat ik eigenlijk niks tegen hem kon doen als hij iets in zijn hoofd haalde. Want hij was net zo eigenwijs als wij.. ik bleef was beren niet weten wanneer hij aan zou komen. *moet ik je ophalen op het vliegveld?* stuurde ik uiteindelijk toen ik niet langer meer kon wachten
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 29 Emptyma okt 12 2015, 15:00

Chen:

ik las dr berichtje dat ik niet zomaar de groep moest achterlaten. * rustig! ik heb ze alles uitgelegd naja... chanyeol en kris waren de enige die ik kon vinden.. maar ze zeiden dat ik per direct moest gaan!* stuurde ik terug. het was al bijna tijd om te landen, thank god waren we in china.. dat was gelukkig maar kort vliegen. * dont worry, 1 van de managers staat me op te wachten, en dat is 1 van de beste en snelste chauffeurs die we hebben* stuurde ik nog terug toen we landde.

binnen notime stond ik voor dr deur. ik klopte aan, en had eerlijk gezegd geen idee in wat voor een toestand ik dr zou aantreffen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 29 Emptyma okt 12 2015, 15:06

LEnnie:
 toen er iemand op de deur klopte vloog ik er heen en opende hem meteen sloeg ik op zijn borst kast ''waarom bleef je net in china! blijf bij je groep!'' zei ik en bleef slaan ik was zo dol gelukkig dat hij er was dat zijn shirt beet trok en verborg me gezicht tegen zijn borst kast de tranen liepen er iut ''k heb je gemist piepte ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 29 Emptyma okt 12 2015, 15:10

Chen:

toen ze de deur open deed sloeg ze me meteen tegen mn borstkas aan. maar dat was van korte duur toen ze mn shirt beet trok en ze in tranen uitbarstte tegen me aan. Ik trok dr in een stevige hug 'omdat ik je dit niet langer alleen kan laten doen, je zei het zelf al dat je helemaal gek word' zei ik zacht. 'heb jou ook gemist. nu maar hopen dat het meevalt wat je me verteld hebt' zei ik maar diep wist ik dat het niet meeviel... het klonk misschien overdreven wat ze me vertelde... maar .. met wat marlon 2 weken geleden geflikt heeft, kunnen we geen risico's nemen
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 29 Emptyma okt 12 2015, 15:17

LEnnie:
hij zei dat het mee viel wat ik zou zeggen atans dat hoopte hij. Ik probeerde te glimlachen maar schudde me hoofd ik trok hem mee naar binnen en wees naar de medicatie en toen nara de keuken naar de messen. ik bleef chen beet houden ik was zo blij dat hij er was.ik vertelde hem alles nog een keer en nu alles er uit was begon ik moe te worden. ik was nog steeds aan het huilen en dat was zo vermoeeind
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 29 Emptyma okt 12 2015, 15:25

Chen:

ze liet me de medicijnen zien die Marlon slikte en toen mee naar de keuken en er mistte inderdaad een mes. ik snapte dr paniek nu echt volkomen... zover wij wisten, had ze daadwerkelijk zelfmoord proberen te plegen.. de enigen die wisten dat dit niet het geval was waren ayden en baekhyun. ze bleef me beethouden en vertelde me alles nog een keer. toen ze klaar was zag ik dat ze echt totaal uitgeput was. 'kom het is al laat, laten we morgen verder gaan... en .. misschien moeten we dr ermee confronteren' zei ik voorzichtig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 29 Emptyma okt 12 2015, 15:33

LEnnie:
ik wilde niet alleen zijn. want toen ik klaar was zei hij dat het tijd was om uit te rusten mara nu alleen blijven.. lukte me niet meer om hier alleen te blijven. Bij izjn voorstel had ik me schouders op gehaald en wist niet of ik dat zelf kon. het haar vertellen dan. 

maar dat was zaak vor morgen. nu de nacht door komen k keek chen bang aan dat hij weer weg ging. Dat kon niet hij mocht niet weg hij mocht niet gaan hij moest hier blijven ik wilde he niet weer kwijt raken of zonder hm zijn
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 29 Emptyma okt 12 2015, 15:39

Chen:

confronteren was natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan... wie weet hoe ze zou reageren als we het daadwerkelijk deden.. maar, dat was een zorg voor morgen. nu is het tijd voor rust.. hoeveel we daar ook maar van zouden krijgen.

ik zag dr lichte paniek toen ik zei dat het tijd voor bed was. 'rustig maar, ik ga nergens heen. alleen in de dorm is ook zo saai, en ik ben niet hals over kop terug gevlogen om je een half uurtje te troosten en dan weer weg te gaan. ik ben gewoon hier op de bank' zei ik en wees erna
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 29 Emptyma okt 12 2015, 15:47

LEnnie:
Toen hij zei dat hij wel op de bank zou slapen schudde ik me hoofd. ''dat zou newt nooit goed vinden, dat hij op de bank slaapt;; zei i zacht noujah ik hoopte dat hij weer bij mij in bed kwam liggne. Had toch een tweepersoons bed! dus dus... en newt zou hem toch wel weer mee slepen naar me kamer want hey het was newt dat beest veranderede neit binnen. ik keek chen niet meer aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 29 Emptyma okt 12 2015, 15:50

Chen:

ik besloot dr uiteindelijk een beetje te pesten toen ze zei dat newt het nooit goed vond dat ik op de bank zou gaan slapen. 'oh... ja dan heb ik geen andere keuze dan terug gaan naar de dorm' zei ik. come on lennie, je kunt niet verwachten dat ik altijd verwoord wat je graag wilt. 'tenzij jij een andere idee hebt waar ik kan slapen' vroeg ik dr
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 29 Emptyma okt 12 2015, 15:57

LEnnie:
Ik blies me wang op toen hij zei dat hij weg zou gaan ik pakte in lichte paniek zijn pink beet. ''bl bll blijf hier'' stotterde ik ineens als een gek en wees naar mijn kamer ''r r r  re uimte genoeg'' ik kon mezelf wel voor me hoofd slaan kom op zeg ik kon toch wel praten! kom op! het was chen zo moeilijk vind je het niet om bij iemand te zijn en vragen over hij komt logeren hoe vaak had je dat al we niet gedaan
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 29 Emptyma okt 12 2015, 16:05

Chen:

ik moest best wel lachen om dr. dit was de eerste keer dat ze zo deed, what happend to my fellow troll! 'waarom zei je dat niet meteen!' lachte ik en ging naar dr slaapkamer toe. ik staarde even naar het bed... hoeveel jongens hadden het bed al met dr gedeeld... kon nog steeds niet geloven dat ze al meerdere one night stands had gehad. ok nu niet aan denken! ik ging alvast liggen 'kom, mn dag was veel te lang, en ik weet zeker die van jou ook. tijd voor wat wel verdiende rust' zei ik tegen dr.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 29 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Onverwachte wending op onze vakantie
Terug naar boven 
Pagina 29 van 60Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 44 ... 60  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Onverwachte wending op onze vakantie
» Onverwachte wending op onze vakantie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: