cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Onverwachte wending op onze vakantie

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 45 ... 60  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 30 Emptyma okt 12 2015, 16:10

Lennie:
Chen ging meteen naar de slaapkamer. ''ik neem eerst een douche'' zei ik zacht en na het douche  kwam ik terug en ging naast hem liggen ''bedankt dat je terug kwam, stupid idiot!'' zei ik zacht  en lied me naar achtere vallen niet controleren waar ik me lied vallen
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 30 Emptyma okt 12 2015, 16:18

Chen:

ze liet zich op bed vallen, naja op bed... eerder op mijn arm want ik lag languit en gespreid op bed.. 'zei toch dat ik je dit niet alleen zou laten doen, dit is way to much om voor 1 iemand te doen.' zei ik terug. 'let just get some sleep.. tomorrow is a new day' zei ik al half in slaap.

Marlon:

ik werd half dronken wakker voelde het... dat was een nadeel van die medicijnen.. maar he, ze werkten wel! ik keek rond door mn kamer en zag dat mn tas open was. die had ik gister avond dicht gedaan. dat wist ik zeker! Had lennie serieus gister avond door mn tas lopen rommelen! ook al had ze geen reden om me te vertrouwen.. dit ging me te ver. niet dat er wat in zat.. ik was niet helemaal dom. ik stond op en liep naar de keuken om iets van ontbijt te maken. had eigenlijk nergens zin in maar moest wel wat eten..
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 30 Emptyma okt 12 2015, 16:28

Lennie:
ik voelde zijn gespierde arm in mijn nek, schatjes begon ik te blozen. hij zei er gewoon niks van. met een knal rooie kop draaide ik me tegen chen aan en sloot me ogen. ik was binnen no time weg en sliep heel da avond door net als de ochtend ik glimlachte de hele tijd onbewust als een debiel terwijl ik in zijn arme lag. Zijn magere lichaam veolde zo grappig aan in begelijking met zijn gespierde armen. Ik werd dus ook niet wakker door me wekker die me wanhopig naar werk probeerde te sturen
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 30 Emptyma okt 12 2015, 16:34

Marlon:

ik zat al aan mn eigen ontbijt en bedacht me dat het wel lang duurde voordat lennie wakker werd. ik keek op de klok en zag dat ze over een half uur al op werk moest zijn. ik zuchtte, stond op en liep naar dr kamer toe. ik klopte hard op de deur en liep naar binnen 'yah Lennie! je komt zo nog te laat op je werk' zei ik en keek op. wat?... wat deed chen bij haar in bed! ik draaide me weer om.. not my business...

ik liep naar mn eigen kamer toe en kleedde me om. zou ik weer naar school toe gaan vandaag? nee.. ik ging wel weer helpen met engelse lessen geven. maar eerst, tijd voor een wel verdiende sigaret, ja nu al... kijk me neit zo aan!

Chen:

*te uitgeput en knort nog gewoon door *
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 30 Emptyma okt 12 2015, 16:38

Lennie:
toen de deur weer dicht viel vloog ik omhoog. ik keek verward om me heen ik keek opzei en zag chen liggen ik glimlachte even n daarna lied ik me weer zakken in bed. het duurde even voor het doordrong en ik weer overeind schoot CHEN!. ik keek op zei. ohjah natuurlijk.. gistere  avond en alles. toen ik me weer lied zakken scheen de zon op me bezicht. hmm heerlijk zo die zon naast chen. WAT ZON! weer schoot ik overeind deze keer sloeg ik chen perongelijk over op zijn borstkas. Ik vloor over hem heen naar me kleding kast ik ben te laat ik ben te laat omg nee dit kan er niet ook alweer bij!. ik smeet alles alle kanten op. dit ging echt mijn grens worden ik ging  me echt dood stressen op deze manier
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 30 Emptyma okt 12 2015, 16:44

Chen:

ik werd wakker door een knal tegen mn borst aan. met een hoop gehoest schoot ik omhoog. toen ik klaar was keek ik rond en zag lennie allemaal kleren rond smijten. 'je mag me ook wel gewoon wakker maken hoor ' lachte ik een beetje, wetend dat zei verantwoordelijk was voor die knal. 'vanwaar die haast?' vroeg ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 30 Emptyma okt 12 2015, 17:02

Lennie:
'sorry gotta go!'' zei ik in haast zonder na te denken gaf ik chen een kus op zijn wang en schoot de kamer uit naar me werk het was mara een halve ochtend. maar het was crusiaal dat ik aanwezig was. pas in de auto besefde ik me wat ik nou gedaan had. Ik sloeg hard met me hand stuur shit!... heel de tijd op werk dacht ik aan me actie. hoe kom ik dat nou doen! hoe kon ik zo dom zijn hoe kon ik dit... laten gebeuren!*sorry dat ik vanochtend zo overhaast weg moest. Moest nog een halve ochtend werken vanwegen mis geraakte files* stuurdei k chen in me pauze
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 30 Emptyma okt 12 2015, 17:11

Chen:

zelf nog zo slaap dronken als het maar kon registreerde ik pas laat was lennie gedaan had. pas toen ze weg was naar dr werk drong het door. ik werd een beetje rood maar schudde het snel van me af. ik stond zelf ook op en liep door het huis heen. ik zag Marlon op het balkon staan roken. het verband was van dr polsen af en ik zag geen nieuwe sneeen.. dus.. nergens om ons zorgen over te maken toch? * is okay, ik ga marlon confronteren.. ik moet het gewoon weten* stuurde ik nog naar dr toe. Lennie was misschien niet bereid om dr te confronteren... maar ik wel.. dus ik liep naar dr toe en ging naast dr staan maar keek dr niet aan. 'dacht je nou echt dat we er niet achter zouden komen dat je aan de zware slaap medicatie bent?' vroeg ik direct aan dr.  ' oh.. en er mist een mes.. enig idee waar die gebleven is?' er nog achter aan.

Marlon:

ik stond op het balkon te roken dus had niet echt door wat er allemaal gebeurt was. tot dat Chen naast me kwam staan en me allemaal vragen begon te stellen. 'ik heb insomnia, als in, een slaapstoornis. die medicijnen helpen me een fatsoenlijke 8 uur slaap te geven' antwoorde ik op zn vraag. ' vond het gewoon niet echt belangrijk om te vertellen.. lennie maakt zich al druk genoeg' maar toen ie over het mes begon, had ik gelukkig een legit excuus 'hendel was afgebroken dus hij ligt in de prullenbak. je mag zelf checken als je wilt' zei ik en liep weg. 'was dat alles? want dan kan ik naar school toe' vroeg ik aan hem

Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 30 Emptyma okt 12 2015, 17:18

Lennie:
toen ik thuis kwam zag ik marlon nog net weg gaan waarschijnlijk naar school toe. Nu moest ik naar binnen toe. waarom was ik zo nerveus.. ik wist niet dat ze net een gesprek gehad hadden en hoe het verlopen was. ''okeuy lenni gewoon naar binnen toe! geef newt te schuld of had hij had het niet door'' ik stopte naar binnen. laat hem anders naar de dorm zijn. heel awkward schuibelde ik naar binnen toe. normaal doen lenie noermaal doen!
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 30 Emptyma okt 12 2015, 17:28

Chen:

Dr antwoorden zouden voor elk ander persoon genoeg zijn geweest. Maar niet voor mij die haar 2 weken geleden half dood aantrof onder het bloed wat ze zelf veroorzaakt had. Ik besloot naar de prullenbak te gaan opzoek naar het mes waar ze het over had. En verdomt ze had gelijk..daar lag ie dan.. ip dat moment kwam lennie binnen. ' nou.. hwb het verlore mes ook gevonden' zei ik tegen de en wees naar de prullenbak.. ' this is going to be harder than i thought' zei ik met een zucht. Ik had gehoopt dat ze zich zo aangesproken zou voelen dat ik wel iets verdachts zou merken... maar.. nope..
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 30 Emptyma okt 12 2015, 18:00

Lennie:
okey hij begon inet over vanochtend! gelukkig maar hij begon over marlon en het mes ik haalde opgelucht adem dat hij eh mgevonden had. ''ooeh gelukkig!'' ik haalde opgelucht adem teon hij het aan wees. ''en wat zei ze'' vroeg ik ik wilde weten waarom die slaap pillen en zo. MAar ik dacht dat ze het sowieso niet ging zeggen
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 30 Emptyma okt 12 2015, 18:04

Chen:

Lennie haalde opgelucht adem toen ze het kapotte mes in de prullenbak zag liggen, maar ik was nog niet zo opgelucht. toen ze vroeg wat ze zei over de slaappillen was het mijn beurt om te zuchten. ' niet veel bijzonders.. alleen dat ze insomnia heeft en die pillen ervoor zorgt dat ze tenminste 8 uur slaap op een dag krijgt... maar.. het zit me niet goed.. ze is te verdedigend.. toen ik over het mes begon zag ik dr voor een miliseconden verstijven alsof ze betrapt was.' zei ik tegen dr. ik vertrouwde dr nog voor geen meter...
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 30 Emptyma okt 12 2015, 18:16

Lennie:
ik luisterde naar hem. ''ik weet het niet jongdae ik hoop echt dat ze het eerilijk tegen me zal vertellen'' zuchtte ik en lied me op de bank zakken newt kwam naa me toe en ging op schoot zitten. ''ik weet niet wat ik met haar aan moet. Ik zie eigenlijk geen vooruit gang alleen dat ze het niet meero phaar polsen doet waar wij het kunnen zien..'' zei ik zacht, ''mijn hart zegtdat ik haar moetvertrouwen maar mijn hersens vertelle nzo veel anders''
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 30 Emptyma okt 12 2015, 18:22

Chen:

ik kwam naast dr op de bank zitten met een zucht. ' het voelt wel alsof we de ouders zijn van een eigenwijze puber..' zei ik zacht met een klein lachje. 'she's becoming more sneaky... en om eerlijk te zijn.. vertrouw ik dr voor geen meter.. maar hoe bereiken we dr.. en zorgen we ervoor dat wij, vooral jij, niet zelf helemaal gek word' zei ik tegen dr. ik had werkelijk waar geen idee.. wie kon op dit moment nog tot haar door dringen..
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 30 Emptyma okt 12 2015, 18:34

Lennie:
hij praatte wat en mijn gedachte ging de andere kant op '' ik weet het niet daeDae ik weet het niet! ik weet het echt niet. Ik wouw dat het zo makkelijk was iets vinden om tot haar door te dringen maar het lukt gewoon niet! doe het al een jaar en niks helpt niks wel door dringen. Ik trek het gewoon niet. Als zou nou is dingen ging vertellen ofzo. GEwoon zo klein dingentje van die pillen en dat soort dingen dat zou toch zo veel beter zjin
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 30 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Onverwachte wending op onze vakantie
Terug naar boven 
Pagina 30 van 60Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 45 ... 60  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Onverwachte wending op onze vakantie
» Onverwachte wending op onze vakantie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: