cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Onverwachte wending op onze vakantie

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 44 ... 60  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 28 Emptyzo okt 11 2015, 21:11

LEnnie:
*maar ik wil niet opgeven op haar. T.T* ik zuchte even en beet op me lip het was waar ik wilde niet op geven. maar het ging echt te kosten van alles. zijn reactie was leuk op mijn bericht * goed heh ben je nu trots po mij?* ik bloosde even omg nee lennie nee!
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 28 Emptyzo okt 11 2015, 21:15

Chen:

* snap ik.. maar als je zelf er zo kapot aan gaat... kun je dr niet helpen. sometimes the best way to help someone is to think of yourself first * stuurde ik. ik zou het echt niet aan kunnen als we terug waren dr mentaal helemaal uitgeput te zien, en marlon nog steeds in dezelfde situatie.. * ik ben altijd al trots op je geweest, je hebt me nog geen reden gegeven om dat niet te zijn*
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 28 Emptyzo okt 11 2015, 21:19

LEnnie:
hij had gelijk maar ik ging dat niet doen. *#eigenwijs Razz* stuurde ik terug, Ik glimlachte even en toen ik het smsje binnen kregen dat hij altijd trots was kon ik me glimlach niet meer vna me gezicht af krijgen. ik bleef de tekst luistere het was zo lied, zou ik een hartje terug sturen,,,, *omo das zo lief <3* stuurde ik en besefde het pas toen ik op verzenden had gedrukt
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 28 Emptyzo okt 11 2015, 21:25

chen:

jup... so eigenwijs als de pest. wat moesten we toch met die twee.. ze eigenwijs als de pest en vertikken het om hulp te vragen. ik schudde mn hoofd maar voordat ik daarop kon reageren, kreeg ik een 2de bericht binnen. ik keek er even naar... nee chen ... niks achter denken... is vast .. gewoon... vriendelijk.. meiden doen dat wel vaker toch? * tuurlijk is dat lief! hello youre talking to jongdae hier' stuurde ik maar terug
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 28 Emptyzo okt 11 2015, 21:30

LEnnie:
*hahaha idiot! * stuurde ik terug en begon me mobiel te knuffelen. ah god ik miste hem. *hoe lang nog voor je.... nee dat stuurde ik niet dat kon ik niet sturen.. *hoe lang nog voor jullie terug zijn?* stuurde ik maar want dat andere zou te... jah nou jah..

Ik viel in slaap en werd de voglende dag pas. ik kon nu niet naar marlon toe of iets want kreeg een telefoontje van werk dat ik veel moest werken. k schoot overhaast en vol in stress naar werk toe. Zou dit ook zo ijn komende dagen of komt er nog iets tussen door marlon?
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 28 Emptyzo okt 11 2015, 21:38

Chen:

ok.. het betekende dus echt niks. ze vroeg wanneer we weer terug zouden komen. * met beetje geluk over anderhalve week. of eerder als baekhyun niet beter word en het daadwerkelijk aangeeft,.. maar dat betwijfel ik*  stuurde ik nog terug en viel daarna ook in slaap.

Marlon:

Lennie was vet druk bezig met werk. en ik zei dat ik wel weer terug naar school zou gaan.. maar to be honest... zonder ayden durfde ik dat nog niet aan. dus om mezelf toch bezig te houden, hielp ik vrijwillig mee met engelse bijlessen voor highschool studenten. ik zorgde altijd op tijd thuis te zijn en extra voorzichtig rond lennie te doen... als ik echt de neiging had, dan deed ik dat onder de douche.. en ook niet meer op mn polsen.. maar op mn bovenbenen.. op die manier zou ze er nooit achter komen
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 28 Emptyzo okt 11 2015, 21:41

LEnnie:
de week vloog voorbij *ooeh nog maar een week en je komt weer terug!* appte ik iets te vrolijk naar Chen toe. Ik liep de badkamer in zonder te koppen of iets en deed me haren. ''nog een week voor de jongens terug komen'' zei ik wetend dat marlon hier was. ''weet je al of je mee gaat op vakantie?'' ik had het gevoel dat alles goed zou gaan dus als ik er achter zou kome nzou het zun shock izjn
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 28 Emptyzo okt 11 2015, 21:45

Marlon:

ik stond onder de douche en was weer bezig, toen opeens lennie binnen kwam! ik schrok me kapot maar gelukkig was het een niet doorzichtbaar douche gordijn. hoe defuq kwam ze binnen! ik had de deur toch opslot gedaan?! ok calm down.. just calm down. ze vroeg of ik al wist of ik mee ging op vakantie. ik zuchtte .. ' fine ill go.. maar... dont blame me als het awkward word ok..' zei ik zacht op het eind.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 28 Emptyzo okt 11 2015, 21:49

LEnnie:
ik kon de shock wel in haar stem horen en lachte zachtjes. ''niet schrikken het blijft mijn huis!'' lachte ik zachtjes ''Nee nee het is ene hotel dus genoeg ruimte om alleen te zijn'' zei ik en draaide me om. ''eet je zo mee? of?'' vroeg ik terwijl ik weg liep de badkamer uit. ik had maar 2 minuten want dan moest ik al weer terug
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 28 Emptyzo okt 11 2015, 21:53

Marlon:

'je kunt me het niet kwalijk nemen dat ik schrok.. ik dacht dat de deur opslot zat' zei ik terug. 'ik moet mn haar nog wassen dus eet maar alvast... je moet zo weer terug naar werk toch' antwoorde ik op dr vraag. ik keek ondertussen naar mn benen... het ging weer compleet de verkeerde kant op.. om eerlijk te zijn.. wou ik het tegen dr zeggen.. maar ik was bang voor de afwijzing en dat ze me weg zou sturen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 28 Emptyzo okt 11 2015, 22:13

Lennie:
"Hahaha Buster girl! Geen privéleven here mee grapje moest mr haar doen heb er zo geen tijd met voor," met mee haren in een staart Leo ik weg., " dan et ik wel alleen!! Met al mr vrienden!!.ik ben zo alleen!! Heb niemand aan mijn zeiden. Problemen heb ik niet maar wie kan ik verblijden. Hah had ik nu maar een vriend " zong ik ezel na uit Shrek terwijl ik naar beneden liep. Ik bleef op me mobiel kijken. Meh c Chen had nog niet gereageerd!.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 28 Emptyzo okt 11 2015, 22:19

marlon:

busted... nou nee gelukkig niet! ik zakte langzaam tegen de muur naar de grond en zat onder de sproeier. calm down, calm down. bleef ik tegen mezelf zeggen. you just did it.. no reason to do it again so soon.. im so sorry everyone...

Chen:

we hadden het zo druk! dus toen we weer bij het hotel waren zag ik pas het berichtje van lennie. * yeah! kan niet wachten... is zo hectisch hier.. we zijn allemaal uitgeput..*
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 28 Emptyzo okt 11 2015, 22:24

Lennie:
Pad in de auto op de terug weg van werk kreeg ik een berichtje van Chen. Ik kon pad thuis reageren East ja regels in de auto!!. Thuis lied ik mee op de bank ploffen. ,*massages jongen!! Of sauna! Voor als je terug komt!*stuurde ik hem. Ik glimlachte even als een debiel naar me mobiel. Toen pas ging ik mee afvragen waar marlon was
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 28 Emptyzo okt 11 2015, 22:28

marlon:

ik zorgde ervoor dat ik altijd lange of 3kwarts broeken aan had. na het douchen liep ik naar de keuken om nog wat te gaan eten. daarna nog even naar de winkel om nieuwe sigaretten te halen, en toen ik terug was besloot ik maar meteen naar bed te gaan. ik nam mn slaappillen in en binnen no time was ik K.O die dingen waren echt geweldig.

Chen:

* we gaan met zn allen nu naar de spa van het hotel... hebben we wel verdient! en dan kunnen we het laatste weekje nog aan* stuurde ik terug naar dr terwijl ik op de andere jongens wachtte * hoe staat het daar trouwens?*
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 28 Emptyma okt 12 2015, 13:07

Lennie:
*aish jaloers!! Waarom kan ik niet mee q.q* stuurde ik nog na voor ik besloot marlon toe zoeken. Eerst haar slaapkamer. Een maar goed ook dat ook daar heen ging. Want ze lag gewoon in bed vredig te slapen. *aawh marlon slaap* stuurde ik nog naar Chen ik haalde op gelucht adem. Maar tien ik haar kamer uit wilde lopen stootte i ik tegen een tas aan. Ik kerk naar benede toe. De drang om alles te checkte was zo groot. " nee je vertrouwd haar! "Zei ik zacht tegen mezelf " ze had gezet dat ze om hulp zou vragen als het ging! " maar me geweten was me sterk aan het over halen. Even naam ik een snelle kijk maar zag niks ik glimlachte trots. Terwijl ik de kamer bij uit liep boek mee oog op iets? Het waren medicijnen.. Heel zware slaap medicijnen. Hier schrik ik echt erg van. Ging ze het nou p nu op die manier proberen.? Mee handen begonnen te trillen. Dat kon ze niet menen!! Iets zijn me dat ik ook de messen moest gaan tellen en dit deed ik dus ook. Ik trok de la open een telde ze. Er misten er eentje. " die is gewoon kwijt die is gewoon kwijt.. Je haalt je weer banale in je hoofd.. Je kan haar vertrokken.. Je haar gewoon vertrouwen dat ze heer aangeeft.. " bleef ik zeggen maar de tranen liepen al onder mr wang. Wie was ik nou eigenlijk voor de bak aan het houden. Toen ik weer een klein beetje uit de paniek aanval gekomen was appte ik Chen.* ik ga dingen zien t.t*
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 28 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Onverwachte wending op onze vakantie
Terug naar boven 
Pagina 28 van 60Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 44 ... 60  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Onverwachte wending op onze vakantie
» Onverwachte wending op onze vakantie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: