cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Onverwachte wending op onze vakantie

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 38 ... 60  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 16 Emptywo okt 07 2015, 15:00

Ayden:
Ik drukke haar terug in bed. " liggen jij... Een wat Bedoel jr met niks te zoeken!. Een jongin dan! " zei ik terwijl ik mee hand op haar schouder hield. " is er iets tussen jullie gebeurd.. Omdat hij ineens geen rede met is? " amber keek me bezorgt aan i moest stoppen want er was iets dieptes gaande fan alleen het gala.

Lennie:
We waren bijna in de stad een dat binnen 10 minuten. Me handen waren al paars... Een mee ogen voelde bevroren aan.. Alles was wit.. Geen spoor niks. Hoor kon iemand hier in over leven. Ineens voelde ik Chen dichter tegen mee aan lopen. De warmte was fijn maar ook nou terug te knuffelen... Ik liep gewoon door een lied hem tegen mee aan lopen. We waren een propje sneeuw geworden. " let it snow let it snow... Like we wouldnt bother it!" zong ik zachtjes.. En het laatste zei ik kei bos net op ik het tegen de sneeuw zei. Ik hoorde Chen zeggen dat we naar het politie bureau moesten gaan. Ik kon hem niet aankijken wang mijn bril was aangeslagen. Maar mijn blok was echt van. Ik weet hier toch niks te vinden!.

We slofte naar het bureau. Dat kregen we te horen dat ze van niks wisten een dat het geen weer was om naast buiten te gaan. " no shit" gromde ik terug. " nee een helpen doen weer ook niet!! " zei ik gewoon in het Nederlands toen we weer naast buiten gingen. "Cafees door open zijn??? Winkels... Vrienden... Huizen... Open locaties?" somde ik op terwijl ik mee zelf niet eens op gewerkt had binnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 16 Emptywo okt 07 2015, 15:17

Marlon:

ik werd terug in bed geduwd door Ayden 'kom op ik wil gewoon even een sigaretje roken' zei ik tegen hem. toen hij vroeg wat ik bedoelde met dat ik niks op het gala te zoeken had, keek ik naar buiten toe. 'neah er is niks gebeurt. is me eindelijk door gedrongen dat ik niet in dat wereldje thuis hoor. het is beter voor hem om zonder me gezien te worden.' zei ik met een zucht.

Chen:

de politie vertikte het gewoon om ons te helpen! waar sloeg dat nou op! toen we weer naar buiten gingen begon lennie weer allemaal dingen op te sommen. 'cafees zou ze niet lang mogen blijven aangezien ze geen geld bij zich heeft, winkels.. i doubt it.. vrienden, heeft ze vrienden hier op jou en ons na? ' vroeg ik aan dr. we liepen langs een stel medische studenten en ik hoorde ze wat zeggen over een onderkoelde meid in gala kleding die opgenomen was. noway.. ik keek naar lennie in de hoop dat ze het ook gehoord had. 'Lennie... ziekenhuis! kom snel!' zei ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 16 Emptywo okt 07 2015, 15:28

Ayden:
" wat!" zei ik best wel boos.. "Wie ben je een wat heb je met marlon gedaan.." zei ik een ging boven haar handen ik kerk haar strak aan. " jij gaat nergens heen. Jij warmt eerst op. " ik bleef haar aan kijken of ze in een strans was of iets. " waarom zou het beter zijn heh!.. Daar hij niet met jou gezien word... "

Lennie:
Ik dwaalde weet af tot Chen ineens allemaal dingen ging zeggen ik draaide om. " wat?z" vroeg ik maar volgde hem toch. Blijkbaar bedoeld hij een ziekenhuis.. Want de geur van zwaar gereinigde gangen schoot mr neus in voor mr bril kon ontdooien. " waarom zijn we hier!" ik dacht meteen aan het ergste wat er maar kon zijn een liep achter Chen aan. We kwamen bij een volle kamer een dat lag ze. Ik bleef in de deur opening staan terwijl ik ontdooide. Ontdooide ook me ogen mee. Want de tranen liepen er uit zonder dat ik echt stond te huilen.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 16 Emptywo okt 07 2015, 15:36

Marlon:

'omdat hij veel beter verdient dan iemand die alleen maar problemen veroorzaakt.' begon ik. ' like i said.. i dont belong in that world.' ik duwde hem weer aan de kant en wou weer opstaan ' ik ben nog steeds marlon, dont like than leave' zei ik bot. leave.. just like everybody else in my life..

Chen:

ik nam dr mee richting het ziekenhuis. 'ik hoorde net wat medische studenten over een meid in gala kleding praten die op de afdeling gebracht was. dit is onze enige clue waar ze kan zijn dus lets go' zei ik. we kwamen bij het ziekenhuis aan en ik zocht meteen een zuster op en vroeg of ze daadwerkelijk hier lag. we werden naar de kamer gebracht waar ze lag, en thank god het was dr echt. ik keek naar Lennie 'thank god.. we found her'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 16 Emptywo okt 07 2015, 15:45

Lennie:
Ik bleef nog steeds naar haar staren een hoorde wat ze zei een deed. Maar het drong niet echt door. " ze leeft ze leeft ze leeft " was het enige dat door me hoofd hen ging. Dat Chen tegen mee praatte of iets leek een ver geroezemoes.

Ayden:
" hoe vaak hen jr mr al de deur gewezen.. Een hoor vaak beek ik weg gegaan.. Verwacht maar niet dat ik mee anders GS gedragen met als jij nu doet. Jongin heeft jou nodig niet iemand anders. Een meid die van hem houd om wie hij is zonder dat er alleen gekeken woord naar zijn bekendheid. Iemand wat hij op terug kan vallen. Kortom hij heeft jou nodig.. Niemand is in zijn ogen beter dan jij." ik drukte haar opnieuw terug het bed in.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 16 Emptywo okt 07 2015, 15:55

Chen:

de zusters vertelde me wat er precies gebeurt was. we waren dus net optijd want ze was net pas weer wakker geworden. hoeveelste keer was dit nou al voor haar dat ze in het ziekenhuis lag. eerst dat ongeluk, toen dr blindedarm, en nu onderkoeling. ik zuchtte en draaide me weer naar lennie toe. ik schudde dr lichtjes. 'she's okay, kom laten we naar dr toe gaan' zei ik zacht tegen dr.

Marlon:

ik ging niet eens meer tegen hem in. ik liet een geirriteerde zucht uit en ging weer op bed zitten. 'sure.. whatever' zei ik en keek naar buiten. en toen drong het tot me door waarom ik baekhyun gezoend had. ik probeerde toen al onbewust onze relatie te saboteren! ik kan het zelf niet afbreken met Kai, dus in de hoop dat hij zo boos zou worden en het met mij zou afbreken, deed ik dat. ik zat er toen al te ver door heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 16 Emptywo okt 07 2015, 16:07

Lennie:

Ineens schudde hij mr door elkaar. Ik knipperde een paar keer met mr ogen. Chen zij dat we naar haar toe moesten. Ik knikte een liep naast hart toe. Amber maakte plaats zodat ik kon zien. " hey meid " zei ik zacht een keek haar aan. " gaan weer deze actie ook er op jr strippenkaart bij het ziekenhuis zetten? " vroeg ik een pakte haar hand beet. " ik was zo bezorgt. " zei ik zacht ze voelde nog steeds koud aan. "Ik dacht dat ik je kwijt zou raken."

Ayden,:
Ik lied me in me Stoel vallen omdat had vriend kwamen.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 16 Emptywo okt 07 2015, 16:19

Marlon:

Ayden zei gelukkig niks meer, maar opeens zat Lennie voor me en pakte mn hand beet. ik hoorde dr poging tot grapje maken over een ziekenhuis strippenkaart, maar ging er niet op in. 'the cold never bothered me anyway. kom niet zomaar van me af' helaas dat laatste zei ik niet hard op. ik voelde dat mn handen begonnen te trillen, en het was niet van de kou. ik herkende dit maar al te goed. 1 was nicotine gebrek, en 2 was om mezelf iets aan te doen zodat ik weer wat voelde. want ik voelde op het moment echt niks gewoon.. ja irritatie.. thats it.. ' heb ik nog wat gemist van het gala? of was het niet zoveel aan'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 16 Emptywo okt 07 2015, 16:34

Lennie:
Ik hield haar hand stevig beet. " nee niet echt... Je hebt de pers gemist... Een de duizend camera's.. Voor de rest was het een hel.. Dat lopen is als een keuring voor vlees. Iedereen bekijkt elkaar een echt van top tot teen. Geef mij maar gewoon een feestje in gesloten kring. " zei ik. " de nummers die gezongen werden waren allemaal al bekent.. Een zelf op YouTube zou jr het in beter kwaliteit kunnen vinden. Een dan staat er niemand voor! " begon ik te lullen. Ik had wel door dat haar wat dwars zat of juist niks zag het aan haar ogen. Maar iets aan doen kon niet.

Ik bleef naast haar NS een uur dat gezeten te hebben moest die gast weg hij was echt lijk bleek geworden. " who the hell was that! " zei ik een wees hem na bijna smoorverliefd.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 16 Emptywo okt 07 2015, 16:44

Marlon:

Lennie vertelde over het gala, en ik deed mn best om er na te luisteren, maar ik was te afgezonderd. ik probeerde mn trillende handen onder controle te krijgen maar na even begon ik aan de binnenkant van mn pols te plukken. dat werkte voor nu even, maar wist uit ervaring dat dat niet lang zo bleef. ik beet ook aan de binnenkant van mn lip.

ik heb geen idee hoe lang we hier al zaten, maar Ayden ging er weer vandoor. was vergeten dat hij hier ook in het ziekenhuis lag, waarvoor had ik geen idee. Lennie vroeg wie dat was 'Ayden. zit bij mij op school' zei ik tegen dr, en vertelde niet dat hij ook bij sment zat en wie zn vader was. 'mag ik nu alsjeblieft een sigaret roken' smeekte ik bijna
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 16 Emptywo okt 07 2015, 17:26

Lennie:

Ik pakte steeds haar handen Berry zodat ze zich zelf geen lijn kon doen. Maar toen die ayden weg was vroeg ze of ze mocht toen. " als je kan lopen houd ik je niet tegen! " zei ik met nadruk op lopen. Ik lief haar roken een bleef achter in de kamer. Ik was blij dat ik giet nog niet bekend was. Ik haatte ziekenhuizen... Ik keek van toe hoe ze rookte. Ik zuchtte een lied na even mr hoofd op het bed zakken. Waarom hadden we pot verzonnen op vakantie te gaan.. Weer hadden nr moeten zeggen toen ze zeiden dat onze vlucht gecanceld was.

Na even kerk ik op naar Chen. " waarom ga je niet terug... Vertrek kai alles maar een de gala is nog niet over dus je kan nog mee feesten "
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 16 Emptywo okt 07 2015, 17:37

Marlon:

Lennie hield mn handen zo vast dat ik niks kon doen, en dat gaf als resultaat dat ik alleen maar harder op mn lip en wang ging bijten. toen ze zei dat als ik kon lopen dat ik dan mocht roken, schoot ik meteen uit bed naar het balkon toe om te gaan roken. met trillende handen pakte ik een sigaret en stak hem aan. met de eerste vlaag nicotine die in mn systeem kwam, voelde ik me meteen weer wat rustiger.

Chen:

ik keek naar hoe die twee communiceerden, of naja, hoe lennie tegen dr praatte en marlon maar voor zich uit liep te staren. ze leek wel niet meer op deze wereld. en het was me ook niet on opgemerkt gegaan dat ze aan dr polsen liep te plukken, en lennie haar daar van weer hield. something is really wrong with her.

Toen marlon naar buiten ging om te roken keek lennie me weer aan. ' kun je het alleen af?' vroeg ik aan dr. ' je weet dat zodra ik kai alles verteld heb hij hier binnen no time staat hea.' zei ik tegen dr en stond op. 'bel me zodra er iets gebeurt ok?' en liep de kamer uit.

Eenmaal terug op het gala zocht ik kai op en nam hem prive. 'jongin.. we hebben dr gevonden. ze ligt in het ziekenhuis met onderkoeling symptomen. maar... daar maak ik me niet druk om... ze .. ze lijkt wel compleet van de wereld af. geen emotie of iets op haar gezicht... its was scary to see' zei ik tegen hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 16 Emptywo okt 07 2015, 17:44

Lennie
Ik keek van Chen naar marlon. " nr ik kan het hier niet alleen aan. Heb je haar gezien... Haar gezicht .. Haar lichaam.. Ze luistert niet ze toont helemaal geen emoties niks. Maar jongin moet het weten.. Dus ga gewoon. " dat mens ik maar ik kon niet zeggen dat ik er gewoon geen jongen bij wilde hebben.. Maar dat was een persoonlijk ding. Ik kon de exo leden gewoon niet meer uitstaan. Of uberhaupt een jongen.

Chen ging weg een niet veel later stond kai er.. Kon die gaat nu echt teleporteren want damnt. Ik stond op om ze met rust te laten. Buiten ging ik zitten een staarde voor me uit.

Kai:
Chen kwam binnen een vertelde alles. Deze keer ging niemand mee tegen houden. Het was allemaal hun schild. Ik reageerde niet meer op Chen en schoot weg. Weg van SMent weg van het gala op naar marlon.

Ik liep heel voorzichtig naar binnen. " schat? "
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 16 Emptywo okt 07 2015, 18:03

Chen:

wat Lennie allemaal zei was waar. en het was gewoon eng om te zien. ik knikte en legde mn hand nog even op dr schouder als support. 'laten we hopen dat ze er snel uit snapt' zei ik zacht en ging er vandoor.

Toen Kai weg schoot naar het ziekenhuis toe, liep ik naar de andere members en legde uit wat er gebeurt was. 'im scared she wont pull through this one' bekende ik.

Marlon:

Ik liep weer terug de kamer in en ging weer op bed zitten. ik haalde mn haar uit mn vlecht en begon een beetje mn makeup weg te vegen. ik moest mezelf bezig houden anders zouden mn handen weer gaan trillen. het was me niet eens opgevallen dat Chen er niet meer was. maar opeens ging de deur open en hoorde ik een bekende stem. ik draaide me naar hem toe. 'gala voorbij?' vroeg ik aan hem en begon onbewust alweer aan mn polsen te pulken en te krabben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 16 Emptywo okt 07 2015, 18:25

Kai

Ik snapte nu wat Chen bedoelde. Me hart zakte toen ik haar zag. Ze vroeg of het gala klaar was. Ik schudde me hoofd. " nee maar dat gala kan mr gestolen worden." ik zag dat ze bezig was meer haar polsen een pakte deze beet. " waarom liep je weg" zei ik zacht. Toen ze vertelde dat je weg was dacht ik dat ik je verloren was ". Ik keek haar aan. Er was gewoon geen greintje emotie te zien. " schat! Gaat het wel. "
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 16 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Onverwachte wending op onze vakantie
Terug naar boven 
Pagina 16 van 60Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 38 ... 60  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Onverwachte wending op onze vakantie
» Onverwachte wending op onze vakantie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: