cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Onverwachte wending op onze vakantie

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 43 ... 60  Volgende
AuteurBericht
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 27 Emptyzo okt 11 2015, 19:43

Marlon:

Ik keek even naar wat ze allemaal aan het doen waren. Maar voor mij leek het echt alsof ze met kip zonder kop aan het rond rennen waren. Waren ze natuurlijk niet, maar zo leek het. Ik verveelde me.. and i started thinking again. Ik stond weer op en liep naar buiten voor een sigaret hope dat dat nog even zou helpen voor nu.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 27 Emptyzo okt 11 2015, 19:51

LEnnie:

Ik sprong overeind en meteen het meest slechte dingen schoten door me hoofd heen ze zou toch niet nee!!. Ik duwde de jongen en begon te zoeken. Ik kon haar maar niet vinden niet na denkent dat ze zou gaan roken'' waarom had i der mee genomen ik had haar bij iemand moeten achter laten die haar in de gaten kon houden en als ik thuis kwam gingen die messen weer weg! als het neit al te laat was. Had ik de messen geteld voor i kweg ging.. Nee! hoe kom ik zo dom... oh ze stond buiten te roken. e hersens werder rustig toen ik haar buiten zag staan. niet precues weten wat ze deed ''oh man ik was je kwijt'' zei ik zachtjes
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 27 Emptyzo okt 11 2015, 20:02

Marlon:

Ik stond buiten te roken en fuck het was nog best koud. Dus ik liep wat rondjes om warmer te worden. Uit eindelijk bleef ik weer voor de ingang staan met mn rug erna toe. En trok mn mouw omhoog om naar de sneeen te kijken van vanmiddag. Opeens hoorde ik lennie achter me en trok hem meteen weer naar beneden en draaide me om ' sorry, moest ff roken' zei ik zacht
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 27 Emptyzo okt 11 2015, 20:08

LEnnie:

ze deed zo schiechtig dat het gewoon verdacht werd. ''genezen zegoed'' vroeg ik zo on jugding mogelijk. Ik wilde niet gaan denken dat ze weer iets gedaan had.  want ik moest haar weer een kans geven mara me lichaam sprak da zo tegen.. want ze kon het toch ook gewoon uitleggen en vragen en zo. Maar nee ''jah kan ik me voorstellen heti s best hecties binnen'' glimlachte ik en ging verder naar buiten toe ik leinde voor over. ''zin om als exo leden erug zijn met zun alle op vakantie te gaan? '' vroeg ik na ee nstilte
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 27 Emptyzo okt 11 2015, 20:16

Marlon:

zag haar judgen dan.. ik slikte hem even maar probeerde het zo normaal mogelijk te doen. 'yeah, sommige wat minder dan de anderen' zei ik zacht. ze had alle reden om te judgen, maar dat betekent niet dat het niet pijn deed. ze kon echt niet van me verwachten dat het van 1 op het andere moment over was.. dat kon gewoon echt niet .. maar .. ik durfde het niet te zeggen. ze vroeg of ik zin had om als exo terug was met zn allen op vakantie te gaan. 'hmm.. i dont know... het voelt een beetje te snel' zei ik eerlijk
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 27 Emptyzo okt 11 2015, 20:21

LEnnie:

''aaish'' zei ik zachtjes weten dat het eigenlijk al geplant stond. ''noujah dan heb je waarschijnlijk het huis voor 2 weken voor jezelf'' zei ik zachtjes. Het stond al gepland omdat het een deel was van mijn nieuwe serie er gingen vele camera's mee enzo selfcams en alles om exo echt op hun meest privee te pakken. Ik draaide me om.''laat maar weten of je mee wilt regel ik iets voor je''
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 27 Emptyzo okt 11 2015, 20:31

Marlon:

ze had het dus al geplant? zonder het uberhaubt met me te overleggen? 2 weken alleen thuis. iets in me zegt dat ze het niet eens toe zou laten als ik zou zeggen dat ik niet mee wou. ze draaide zich weer om om naar binnen te gaan en zei dat ik het maar moest laten weten. 'yeah.. ik... ik ga naar huis ok? je bent zo druk bezig en ik heb toch niks te doen' zei ik. en ik was nog steeds best moe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 27 Emptyzo okt 11 2015, 20:34

LEnnie:

'k breng je wel even thuis' zei ik toen ze aangaf dat ze naar huis wilde. dan zal i k straks wel regelen dat ik thuis kon blijven zodat ik haar niet uit het oog zou laten.  Ik pakte me jas en vertlde egenlijk de mensne dat ik naar huis ging.

ook al zou ze tegen stribbeleen ik brengde haar gewoon naar huis toe
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 27 Emptyzo okt 11 2015, 20:39

Marlon:

ze zei dat ze me naar huis zou brengen. ik wou zeggen dat dat niet hoefde, maar ik zag die blik en wist dat ik niks te zeggen had. eenmaal thuis ging ik meteen naar mn slaapkamer toe en plofte op bed neer. its going to be another long night... ik zat er serieus aan te denken om slaappillen aan te schaffen zodat ik meten in slaap viel inplaats van nog uren wakker te liggen, alleen met mn gedachten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 27 Emptyzo okt 11 2015, 20:42

LEnnie:
ze ging meteen de kamer in ik ook met newt natuurlijk. I staarde naar het plafon. *DaeDae ik ben bang* stuurde ik nar chen toe hij had gezegt dat ik hem moest laten weten als er iets was.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 27 Emptyzo okt 11 2015, 20:44

Chen:

we waren terug in het hotel en we waren uitgeput... we maakten ons allemaal beetje zorgen om baekhyun.. die liter bloed dat ie nu mist hakte er echt wel in nu. ik lag op bed en mn telefoon ging af. het was lennie. * whats the matter? waarom ben je bang? * stuurde ik terug. wist niet dat marlon al uit het ziekenhuis was en dat lennie dr toch weer in huis had genomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 27 Emptyzo okt 11 2015, 20:47

LEnnie:
chen reageerde echt snel en daar was ik echt blij om. *marlon is weer in huis.. En ze reageerde zo raar toen ik de keuken in kwam terwijl ze met messen bezig was.. en savonds schrok ze en deed ze haar shirt naar benede.. Ik kan haar gewoon niet alleen laten. Zelfs hier in bed liggen met haar een kamer naast me... Q.Q* stuurde ik. misschei nwas het smsjes warrig maar dat waren me hersens ook. *hoe gaat het met baekhyun* stuurde ik er achter aan
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 27 Emptyzo okt 11 2015, 20:53

Chen:

ik las het berichtje, en ik kon nu goed inkomen dat ze bang was. Marlon haar acties waren wel verdacht wat ze vertelde. * ik wou dat we je konden helpen.. haar gedrag is wel verdacht wat je me verteld. is ze ook weer zo afstandelijk als eerst?* stuurde ik en ging rechter op zitten. waarom waren we nu in china... dit kan ze niet alleen aan .. * uitgeput... extreem uitgeput. maar het is baekhyun dus die lacht wel gewoon door* stuurde ik nog
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 27 Emptyzo okt 11 2015, 21:02

LEnnie:
*ze reageerd op mijn lange zeur verhalen over werk. Das al iets meer dan anders. En ze antworde toen ik vroeg of ze mee naar werk ging. So it is something.. Maar nog steeds niet veel. En loopt heletijd weg* ik zuchte terwijl ik dit stuurde. * ze is er nog maar een dag en ben mentaal al echt dood TT.TT* ik glimlachte nu wel naar me mobiel ik was zo blij dat hij reageerde *oh ja das typisch baekhyun!* ik lachte even, Die pup hield nooit op. *heb trouwens  nog kunnen regelen dat ik showtime 2 mag regelen! ^.^*
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 27 Emptyzo okt 11 2015, 21:06

Chen:

ze reageerde tenminste weer dus het was een soort van vooruitgang... toch? op het feit na dat ze nog steeds wel constant weg loopt dan.. * als je het niet aankan... misschien moet ze dan toch terug onder begeleiding van het ziekenhuis... je moet ook aan jezelf denken * stuurde ik bezorgt terug. allemaal leuk en aardig... maar je moet ook voor je zelf zorgen. * woah srsly! awesome! dat gaat echt super worden*
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 27 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Onverwachte wending op onze vakantie
Terug naar boven 
Pagina 27 van 60Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 43 ... 60  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Onverwachte wending op onze vakantie
» Onverwachte wending op onze vakantie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: