cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Onverwachte wending op onze vakantie

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 37 ... 60  Volgende
AuteurBericht
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 15 Emptydi okt 06 2015, 22:58

Marlon:

zag hem staren dan! en niet alleen kai maar de beagle line stond me ook aan te staren. 'je mag er zelf ook wel wezen hoor!' zei ik en gaf hem een zoen. 'haha wie had ooit gedacht dat ik populair zou worden onder de jongens' lachte ik om Baekhyun zn reactie.

Luhan:

ik zat erg awkward in de kamer naast Lennie. 'als je liever hebt dat ik een rondje ga lopen ofzo, moet je dat zeggen' zei ik zacht tegen dr. ik keek dr weer aan. 'ik had veel liever je eigen style willen zien denk ik' zei ik nog 'je ziet er super uit, maar... het voelt niet als jou'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 15 Emptydi okt 06 2015, 23:09

Baekhyun
' oh nr ik wil je naast mr hebben zodat ik er alleen nog maar knapper uit zie" zei ik plagend een strak me tong uit. Laten we gaan feesten jongens! Zei ik terwijl ik de gang op liep met Suli aan mee zij.

Chanyeol:
" waar blijven luhan een Lennie dan? " vroeg ik toen ook ik de zal verliefd op weg naar het gala.

Kai:
Ik werd iets te jaloers een keek van baekhyun naar marlon een terug maar al snel liep baekhyun weg met zijn aanhang en had ik mijn meisje voor mezelf." laten we gaan schoonheid! " zei ik een nam haar mee.... Bij de ingang werd marlon weg bestuurd. Blijkbaar was ayden niet komen opdagen.. Waardoor onze bescherming ver te zoeken was.. Ik werd ineens gekoppeld aan een of andere trainee meid... Ze had de zelfde jurk een haar model.... Ik kerk wanhopig van marlon naast het meisje een terug. Ik wilde met marlon niet met dp
Die anderen.

Lennie:
Hij vroeg of hij weg moest. " naah. " was het enige wat ik uit kon brengen. Ineens begin hij onder mr uiterlijk. Het deed zeer... Wat hij zei. Want door was juist de persoon die ik wilde worden. Dat was mijn droom uiterlijk. Ook al had ik het niet zelf berijkt. En voelde het Nep aan. Zo wilde ik wel in het echt worden.. Ik glimlachte "oke" zei ik zacht. " zal het onthouden voor de volgende keer.... " zei ik rustig wetend dat er nooit met een volgende keer zou komen. "Laten we maar gezellig gaan doen" ik stond op een liep naar de deur toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 15 Emptydi okt 06 2015, 23:17

Marlon:

'love you too baekhyun!' zei ik terug en stak mn tong uit.

Kai en ik liepen richting de zaal toe, maar bij de ingang werd ik weg gestuurd en werd Kai gekoppeld aan een trainee meid die zelfde jurk en zelfde haarmodel had. ik was vergeten dat ayden er niet was... ik zag Kai wanhoping naar me kijken. ik glimlachte en seinde dat hij maar gewoon moest gaan. 'trek geen onnodige drama' zei ik zacht tegen hem en liep maar naar buiten toe. guess it was to good to be true... its so not fair.. ik hees mn knieen op en wikkelde mn armen erom heen en begon zachtjes te huilen.

Luhan:

'it just looks fake' zei ik zacht en stond ook op en hield mn arm uit om voor dr in te haken. 'laten we gaan. de rest staat vast al op ons te wachten' zei ik tegen dr en liep richting de zaal toe. my god wat veel mensen! en de pers niet te vergeten. dit werd nog een lange avond
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 15 Emptydi okt 06 2015, 23:26

kai:

ik liep mee naar binnen toe. waarom ik wilde dit biet. ze hadden markob dus gewoon gevolgt.. en alles na gedaan. dit was de meest zware grap die ze ooit hadden uitgehaalt... maar er was geen weg terug.. sment had me naar het bal gekregen zonder marlon..

Lennie
"vedankt Han.. doet mijn zelfvertrouwe veel goeds aan" zei ik en sloeg me arm terug houden in de zijne. meteen schoot me hart omhoog. het maakte niet uit wat hij zei... ik bleef zo veel van hem houden dat elke stap zeer deed om naast hem te lopen. we kwame. achter chen en een andere meid terecht. "nu ben ik groter dan jouw" was het eersre eat ik tegem hem zei. me hakken waren zo dat ik kleiner was dan luhan maar uiteindelijk wel groter dan chen. ik hoopte dat zijn reactie niet zo pijnlijk was.

na even dacht ik dat marlon en kai ook ruzie hadden wamt ze liepen er zo awkward bij.. maar toen ik dicgter bij kwam merkte ik dat het marlon niet was. " Waae is marlon!" vroeg ik aan luhan en pakte van spannimg zijn zachte handdn beet.

Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 15 Emptydi okt 06 2015, 23:37

Luhan:

misschien moet ik maar niks meer zeggen... op het moment kwam er niet veel goeds uit mn mond, niet dat ik het gemeen bedoelde! toen we in de zaal aankwamen vonden we al snel de andere jongens. Chen was met Luna van f(x) en we waren wat aan het praten. tot dat lennie op een gegeven moment vroeg waar Marlon was. ik keek rond en zag Kai een de meid waar hij mee liep leek misschien wel op marlon... maar dat was ze zeker niet! uit spanning pakte lennie mn handen vast. ik liet dr maar ff 'i dont know' zei ik ook beetje geschrokken.

Chen:

ik was blij dat ik met Luna gekoppeld was. ze is zo lekker chill en en geweldige zangeress, dus we hadden tenminste nog wat te praten deze avond. opeens stond lennie achter me met luhan. ik keek dr aan. ok she looks amazing! maar... teveel makeup... bijna fake.. 'wen er maar niet aan' zei ik en stak mn tong uit. ik wist ook niet waar Marlon was. 'ik dacht dat ze bij Kai was!' zei ik terug

Kris:

Ik was gekoppeld aan Nana en we waren zo geliefd bij de pers. blijkbaar waren we een populair koppel onder de fans. ze is amazing, dat zou ik echt niet ontkennen! ik hoorde Lennie vragen waar Marlon was en ik zuchtte 'ze lieten dr er niet in' zei ik tegen ze 'ze wou geen drama veroorzaken dus ze liet Kai gaan. ik weet eerlijk gezegt niet waar ze nu is' zei ik

Marlon:

ok naar buiten gaan in een gala jurk midden in de winter met sneeuw was geen slim idee. ik wou weer naar binnen gaan en dan gewoon in de kamer gaan zitten waar Kai en ik eerst waren, maar ik mocht eens het gebouw meer in! great! al mijn spullen lagen binnen! telefoon, sleutels van huis, geld... alles! ik liep maar beetje doelloos rond door de straten heen, proberen in beweging te blijven zodat ik niet onderkoeld raak. ik zag mensen naar me staren, maar het deed me niks meer... i was shutting down emotionally...

was this the final blow? hadden ze me gebroken... ik zat al ver over mn breaking point heen namelijk. na lang rond gelopen te hebben zag ik mn vingers blauw worden en ik voelde mn lichaam zwak worden. nee! kan niet veroorloven om nu hier in de sneeuw flauw te vallen. ik pushte mezelf om door te lopen, opzoek naar onderdak. na nog een paar minuten kwam ik bij een ziekenhuis terecht. ik liep naar binnen en voelde alle energie mn lichaam verlaten en het werd zwart voor mn ogen.

zuster:

het was een rustige avond dienst tot opeens een meid in gala kleding na nog geen stap flauwviel. ik rende naar dr toe en zag dr blauw vingers, lippen en neus. ik meette dr pols en dr hartslag was redelijk laag. 'eerste stadium onderkoeling' zei ik tegen mezelf. er kwamen nog wat zusters me helpen en we legden dr op een bed met een warme kruik en dekens om dr op te warmen. ze had geen enkele vorm van indentificering bij zich. 'we moeten maar wachten tot ze weer wakker word.. we kunnen nu niks anders doen' besloten we en hielden dr in de gaten
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 15 Emptywo okt 07 2015, 09:15

Kai.
Mij geluk was ver te zoeken.. Maar ik kon dat niet laten merken aan de pers. Dus elke keer als er maar een camera in de buurt was deed ik of ik het naar me zin had. Ik had hier willen lopen met marlon!!!!. Ik keek rond of ik een kans had weg te komen een haar op te zoeken een samen er tussen uit te gaan. Maar blijkbaar was er dubbele bewaking op mr gezet want ik nog niet eens alleen naar de wc!!.

Midden op de avond begonnen de optredens. Eerst de vocal line heerlijk ons nieuw kerst nummer. Ik kerk toe met dat trainee naast mee. Ik probeerde steeds afstond te houden maar ze kroop zo dicht bij... NS de vocal line waren we met zun alle aan de buurt. Eindelijk kon ik weg van haar.. Maar weg om naar marlon te komen lukte niet:

Lennie:
Chen zei dat ik er niet aan moest wennen. " wie weet beslis ik wel dat ik altijd op hakken ga lopen dus ik zou er maar aan wennen als ik jou was!!" grapte ik terug en stak mee tong uit. Nee ik zou nooit hakken aan trekken. Dan werd ik zo groot en was al niet de kleinste.

Beide wisten niet waar marlon was. Ik zuchtte. Waarom hadden ze de laatste tijd dan zo veel geluk?? Ineens kwam kris een nana aangelopen. Mr hart maakte een klein sprongetje. Ten eerste had ik geen vriendschappelijke relatie met kris een zag ik hem nog steeds als mr ultimate idool. Ten tweede. Hij zag er goddelijk uit. Fashion w
Was echt zijn ding hij had hoe dan ook heel het gala op hem met zijn uiterlijk zo ook mijn kleine fangirl hart. Een als laatste... Hij liep naast nana!. " jullie zijn zo perfect samen!!!. " Obrador mijn lippen. Dat wad iets te blij en enthousiast. Ik sloeg me hand voor me mond.. oeps... Ik kerk weg. Kon het nog erger worden.. I had luhan s handen nog steeds beet. Ik had het niet door omdat het zo goed voelde. Maar toen kris vertelde dat ze buiten was keek ik hem met het grote ogen aan. Alles blijheid zakte weg. Een nu merkte ik pas dat ik mee cast verleent had aan ligand handen. Meteen lied ik zeer los en probeerde me handen weg te stoppen.. Maar een jurk heeft geen zakken....

Helaas kon ik niet weg door de pers een moest zeker tot de helft naast luhan blijven. We kregen zo veel complimentjes dat we perfect en voor elkaar gemaakt waren.. Soms dacht ik dat ze het niet zien over mijn en Luhan want ze zien het alleen als Chen naast mee stond. Op dat moment kon ik er geen aandacht aan besteden . want ik moest doen alsof ik het naar mr zij had naast luhan een niet dat ik elk moment kon huilen.. Of dat ik mee doodse zorgde maakte over marlon.. Want aktes moest leuk zijn. Gelukkig was ik een held in het verbergen van mijn gevoelens. Maar dat konden weer niet zeggen over kai. Misschien omdat weer hem in de tussentijd best goed kende.

Toen de vocal line moest zingen ging ik naast hem staan. "Ik ga haar zo zoeken" zei ik zacht. Want aller ik hart in mijn jurk kon hijsen.. Kon ze op te minste naar binnen een ik kon weg. Kai keek me zonder enige hoop aan. Ik gaf hem snel een knuffel "houd je taai!." zei ik nog waarna ook hij backstage ging. Ik keek voor een paar seconden naar het optreden maar toen mijn ogen met die van luhan kruiste. Draaide ik mee om een Leo weg. Tijd om hier weg te gaan een marlon te zoeken. Ik schoot langs de pers hem een kon naar buiten komen. Maart geen marlon. De kleedkamers waren leeg. Het café. Alles nergens was leeg ze was negen te bekennen. Ik ging de kleedkamers in van leden in een vond al haar spullen... Ik slikte een paar keer. Oké de wc dan! Dat waar mee enige kans in rende door de gangen hen met de tranen in me ogen. Wat kon ik er aan doen zodat ik met haar te kunnen ruilen. Dat zei al het geluk had. Ik zou wel rustig gaan werken onder aan beginnen een mee zelf naar boven werken. Singel een wel want een vriendje ging ik nooit met aan beginnen. Luhan brak het laatste beetje liefde.

De wc waren leeg ik rende door de gangen een botste tegen Chen of luhan aan. Wie het was kon ik niet zien door mr betraande ogen heen. Ik begon meteen alles te vertellen dat ze nergens te vinden was.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 15 Emptywo okt 07 2015, 11:18

Luhan:

toen kris vertelde dat Marlon niet naar binnen mocht en weg gestuurd was, keek ik meteen bezorgd naar kai. ik begon me zo kut te voelen en het commetaar van de pers dat Lennie en ik zo perfect bij elkaar paste, hielpen ook niet echt. ze moeseten eens weten.. dat deze hele avond maar gefaked is.. ik deed mn best om het gezellig te laten lijken.

Het was tijd voor de vocal line om op te treden. ik draaide me nog even naar Lennie 'ga Marlon zoeken, nu is je kans om weg te komen' zei ik tegen dr en ging backstage.

Chen:

toen we klaar waren met optreden, liep ik even terug naar onze kleedkamer. ik kwam niet heel ver want iemand botste tegen me aan. het was Lennie, en ze was in tranen. ze begon meteen te vertellen dat marlon nergens te vinden was. dat ze overal gezocht had binnen, maar ze was nergens.

Ik pakte lennie vast in een hug 'rustig nu, je kent haar beter dan wie dan ook. waar zou ze heen gaan in zo'n situatie. try to think' zei ik tegen dr. ik wou zeggen probeerd dr te bellen, maar ze had me net verteld dat al haar spullen hier nog lagen.. dus dat was geen optie.

Zusters:

dr temperatuur ging maar niet omhoog. we konden maar niet vinden waarom dit niet gebeurde. we dede alles wat we konden. we hadden dr op een bed gelegd die speciaal voor zwaar onderkoelde patienten waren, dr kleren vervangen met droge warme kleren, en zelfs aan de warme vochtige beademing. er was constant iemand bij haar vanwege verhoogd risico op hartvalen. maar niks leek te helpen.. het was alsof ze het niet wou..
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 15 Emptywo okt 07 2015, 12:18

Kai:
*Weet nog van niks een kan nergens heen*

Ayden:
Ik was ontsnapt uit dat verdomde ziekenhuis bed. Wel een na deel ik had het infuus er uitgehaalt toen amber naar d wc was. Een door is mr nu dus bos aan het zoeken. Toen ik door de gangen liep ving Ik iets op over een meid gala jurk een shit. Ik besloot te gaan kijken. Ik slofte door de gangen hen een kwam uit bij d kamer. Eerst wilde ze me er niet in laten maar het ik ben ayden!! Niemand zegt nee als ik echt iets wil... Toen ik binnen kwam zag ik het meteen het was marlon. Ik zuchtte een ging bij jaar zitten. " oh girl! " zei ik terwijl ik haar haren uit jaar gezicht haalde. " I toughe that everything would go well for you... A new home, gala everything was going well. And now.."

Toen kan amber over bezorgt een verplichte me terug te gaan ik schudde me hoofd een wees naar marlon. "Lets stay here" zo gezegd zo gedaan ze regelde een rolstoel een haalde mr infuus op. Ik pakte er een boek bij een begon het dom weg voor te lezen. " ja hey jij stelde voor om kinderdingen te gaan doen " zei ik tegen de meid.

De verpleegster zeiden dat ze niet op wilde warmen. " meid je moet niet op geven anders zat ik kinderprogramma op... " zei ik flauw een getunneld mijn hand naar Harry ingepakte hand. Nee ik was niet verliefd ik had amber maart ik wilde dat ze wakker werd. SK die tijd dat ik haar in de gaten had gehouden was mr haar doorzettingsvermogen vermogen op gevallen. Daarom wilde ik haar helpen. " geef niet op.. Marlon laat zien wie je bent
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 15 Emptywo okt 07 2015, 13:16

zusters:

er kwam opeens een jongen de kamer in. we hadden nog zo gezegt dat er niemand op ziekenhuis personeel naar binnen mocht. maar toen we er achter kwamen wie het was, konden we hem niet weigeren. 1 voordeel was dat het leek dat hij haar kende, en aangezien we geen enkele mogelijk hadden om dr te indentifiseren, was hij onze enige hoop.

ik vertelde hem over dat we haar temperatuur niet omhoog kregen, ondanks alle middelen die we toepasten. 'heeft ze iets van familie hier? of iemand anders die als contact persoon geregistreed kan staan? ' vroeg ik aan hem.

Marlon mindscape:

ik liep rond te dwalen in de sneeuw. ik had het zo koud en deed er alles aan om warm te worden maar niks hielp. ik hoorde allemaal hate comments rond me heen. ik deed mn best om het te blocken, en met mn handen over mn oren begon ik ervan weg te rennen, maar ze bleven me achter volgen. 'just leave me alone! i havent done anything wrong! ' riep ik erna. het werd alleen maar erger daarna. ik viel op mn knieen in de sneeuw en begon te huilen. 'someone... please...' en opeens stopte alles. ik hoorde ze alles wel zeggen, maar niks kwam meer binnen. mn tranen stopte, en ik keek maar met een blank face vooruit. 'congratz, you've done it' zei ik zacht. emotional shutdown complete.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 15 Emptywo okt 07 2015, 13:32

Lennie:
Het was Chen die voor me stond. Dat merkte ik pas toen hij me in een knuffel trok en begon te praten. "Terug naar haar kleedkamer het is te koud om naar buiten te gaan.. Of huis maar haar sleutels liggen hier" somde ik op dat was het enige wat op kwam. Na even drukt ik mee van Chen af en keek rond.. "Buiten..." dit kon haar dood betekenen... "Ze is naar buiten... ," ik kerk naar de sneeuw storm die begonnen was.. Oké ik ging naar boten toe en geen exo lid kon me tegen houden. Ik rende naar mijn kleed kamer en trok mr jaar aan. Geen tijd om warme kleding aan te doen. Op me hakken liep ik naar buiten toe. Ik voelde de sneeuw tegen mr aan komen. Hierdoor waren de voetsporen van marlon ook niet meer volg baar. Ik kerk ook mee heen. " denk denk denk " zei ik herhalend tegen mezelf.

Ayden :

Ik bleef haar hand beet houden een maar dom weg tegen haar praten. Amber ging mee doen een we begonnen gesprekken te houden met haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 15 Emptywo okt 07 2015, 13:45

Chen:

ze begon dingen op te sommen waar Marlon kon zijn, en kwam erop uit dat ze daadwerkelijk naar buiten was gegaan. ik keek door het raam en zag dat er al een beste sneeuwstorm aan de gang was. opeens stond lennie op en rende met alleen een jas aan naar buiten toe. ik rende snel achter dr aan en pakte dr arm vast 'ben je gek! je kan niet in die kleren naar buiten! en zeker niet alleen' zei ik bezorgt tegen dr. ' zorg eerst voor warme kleren, ik ga Kai vertellen wat er aan de hand is, en dan meetten we hier weer ok?' zei ik streng tegen dr. 'je gaat echt niet alleen die storm in'

Ik liep naar Kai toe die nog backstage was. 'Jongin! Marlon is spoorloos.. ze is binnen nergens te bekennen. we vrezen dat ze naar buiten is gegaan en al haar spullen liggen in de kleedkamer dus ze kan nergens heen' zei ik tegen hem 'lennie en ik gaan dr zoeken'

zusters:

onze laatste hoop was een adrenaline shot toedienen zodat dr lichaam op die manier harder ging werken om warm te worden. we dienden het toe en bleven rustig wachten. ' dit moet werken, anders vrees ik het ergste' dit kon niet het eind zijn voor zo'n jonge meid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 15 Emptywo okt 07 2015, 13:58

Ayden
" bitch! Word wakker! Moet ik nu ook nog warm gaan houden! " zei ik licht gefrustreerd tegen het lichaam.. " kom 9 ik heb niet honderden euro's aan kerst uit gegeven om je nu hier zo te zien liggen!" ik was niet boos maar misschien luisterde ze dat na.

Kai:

Chen kan overhaast naar me toe toen er even geen pers was. Een vertelde mee dat ze haar gingen zoeken ik wilde mee ik kon hier niet blijven maar nog geen seconde nadat Chen het verteld had kwam de pers een bewaking. Door heel specefiek met mij gingen praten. " Chen vond haar!" zei ik terwijl ik weg genomen werd voor een interview of iets!.

Lennie:
" maar!" ging ik tegen Chen in toen hij mr tegen hield " als we te lang wachten!! " Chen meende wat hij zei. Ik zuchtte een Leo terug ik frummelde me jurk in een broek een dichte schoenen.. Daarna bleef ik buiten bij de deur staan.. Schiet op of ik ga echt zelf!! Want heb nu mijn ego een eigenwijsheid aan de kant gezet om te luisteren naar je..
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 15 Emptywo okt 07 2015, 14:09

Zuster:

ik hield alles in de gaten en 'Omo! het werkt! ' zei ik verrast blij. ' kom op meid, je kan het! nog maar een halve graad en je bent uit de gevaren zone' moedigde ik dr aan.

Chen:

'i will! dont worry' zei ik nog tegen kai voordat hij mee genomen werd voor een interview. ik rende snel naar mn kleedkamer en pakte mn jas, sjaal enzovoort en rende naar de uitgang toe en zag Lennie wat beter aangekleed staan. 'ok lets go' zei ik en we begonnen aan onze tocht naar buiten. maar waar beginnen we in hemelsnaam met zoeken... ze kan overal heen gelopen zijn..

Marlon:

ik begon opeens op te warmen en begon wakker te worden. ik keek in trans rond me heen en zag amber en Ayden naast mn bed zitten. ik was niet verbaast dat ik in het ziekenhuis lag.. het laatste dat ik me kon herinneren was dat ik het ziekenhuis in liep dus. 'moeten jullie niet op het gala zijn' vroeg ik met een blank face.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 15 Emptywo okt 07 2015, 14:36

Ayden:
" oh hehe!. " zei ik boos.. " waar dacht je ayden een amber zijn niet op het gala.. Laat ik hun maar een hartverwarmend geven!!! " ik keek hart aan. Toen ze vroeg of ik er niet moest zijn schudde ik mr hoofd een was naar het infuus een mijn eigen arm. " blij dat je weer reageerd!"

Lennie:
Chen kan aan een nu stonden we buiten. Het was echt ijs koud. " volgende keer verbitterd ik haar als werkstuk ergens heen te gaan!! " gromde ik om er toch een beetje sfeer in te houden. Ik staarde vooruit naar waar we hen zouden kunnen gaan. Ik begon rondjes te lopen. Kom op hersens werk mee denk welke kant op!!. Stad heeft warmte!. Ik begon te lopen in een bepaalde richtig met wat licht.. Oké ik zag echt geen hand voor ogen een mee wangen waren al bevroren. Hoe kon ze hier in over leven.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 15 Emptywo okt 07 2015, 14:47

Marlon:

ik keek ze gevoelloos aan. 'neah, had niks op dat gala te zoeken dus ben maar wat gaan rond lopen buiten. het was wat kouder dan ik had verwacht, en had al mn spullen in de kleedkamer laten liggen dus kon niet naar huis of wat dan ook. wat een geluk dat ik bij een ziekenhuis ben uitgekomen ' zei ik monotoon tegen ze. ik wou opstaan en naar de rook ruimte toe lopen. kon nu wel een peuk gebruiken zeg.

Chen:

het was echt ontzettend koud buiten. korean winter is not something to mess with. ik voelde me al tot het bot toe koud, ik begon het ergste te vrezen voor marlon. we liepen richting de stad toe met veel moeite. die storm begon nu echt wel heftig te worden. kom op waar kunnen we in hemelsnaam beginnen met zoeken! ik begon dichter tegen Lennie aan te lopen en wikkelde mn arm rond dr. zoveel mogelijk warmte behouden nu, anders hebben we een nog groter probleem. 'politie station proberen? misschien kunnen ze ons helpen' stelde ik voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 15 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Onverwachte wending op onze vakantie
Terug naar boven 
Pagina 15 van 60Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 37 ... 60  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Onverwachte wending op onze vakantie
» Onverwachte wending op onze vakantie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: