cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Onverwachte wending op onze vakantie

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 42 ... 60  Volgende
AuteurBericht
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 25 Emptyza okt 10 2015, 21:00

Marlon:

Ze kwam naast me zitten en vroeg hoe het met me ging. ' could be better. Maar voel me al stuk beter door baekhyun's bloed donatie' vertelde ik dr. Was nog steeds beetje vanslag door baekhyun zn actie van net. ' beetje leuke verjaardag nog gehad?'

Chen:

Eenmaal in het vliegtuig had ik mn 2 mede beagles alweer voor mn neus. Ze wouden wat van me maar wist niet wat. 'Sooo??.. what? Waar hebben jullie het over' vroeg ik ze
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 25 Emptyza okt 10 2015, 21:08

Lennie:
Ik glimlachte ''yeah wel leuk Jongdae kookte voor mij en daarna hebben we gegamed enzo;'' zei ik zachtjes en keek op. ''bloed? je je was veel verloren'' zei ik en voelde meteen kippevel op kopen.. okey dat beeld krijg iker dus niet meer uit... ''nu kan je zeggen dat je baekhyun in je hebt!'' zei ik zachtjes het was voor het eerst dat ik weer een 'normaal' gesprek met haar te voeren. ''maar ik ga straks wel weer naar huis morge opnamens zonder Kyungsoo en moet zo veel monteren'' zei ik

baekyeol:

'jij'' zei baekhyun ''en'' zei chanyeol. '' Lennie'' zei baekhyun. Byun ging verder over chen heen hangen. hij keek chen aan met zun blik van winky winky we know it al!.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 25 Emptyza okt 10 2015, 21:20

Marlon:

Was blij dat ze nog wel een leuke verjaardag had gehad. Toen ze vroeg of ik veel bloed kwijt geraakt was knikte ik ' yeah.. baekhyun moest een liter afgeven.. en was nog niet echt genoeg om me op de been te krijgen.' Bekende ik. Ik vertelde niet dat ik kai gebelt had. 'Hard day at work tomorrow' zei ik tegen dr. To be honest.. ik was bang om alleen de nacht door te brengen..

Chen:

Oh..dat bedoelde ze.. ik zuchtte ' nothing happend. Ik kon dr moeilijk alleem laten na wat er gister gebeurt was. Dr beste vriendin die zelfmoord probeerd te plegen is nou niet echt een leuke ervaring' zei ik ' en besides.. maakt ze het duidelijk dat ze geem relatie meer wilt na die breuk met luhan' zuchtte ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 25 Emptyza okt 10 2015, 21:25

Lennie:
''yeah maar het is leuk so hey!'' glimlachte ik. voor de rest wist ik niet wat ik moest doen....''newt is hier? wil je hem zien?''

baekyeol:

''aaish dude!'' zuchte baekhyun.'Cute chenchen blijft single! hij ziet niet eens hoe ze naar hem kijkt'' zei hij terwijl hij onderuit zakte in de stoel. ''Wanneer zou hij het nou toch is leren!'' ik lachte zachtjes ''zelfs die cat ziet meer dan hij'' lachte chantyeol en zette ook zijn muziek op
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 25 Emptyza okt 10 2015, 21:35

Marlon:

' heb je serieus newt mee gesmokkeld?' Vroeg ik aan dr. 'Newt mag me niet zo... hij bijt en krapt me altijd' zei ik zacht. Het was echt niet mijn soort kat... ik wilde mn eigen kat.. die kat die je gewoon negeerd tenzij hij aandacht wilt. ' maar hoe was je avond met chen! ' vroeg ik nog aan dr. Eens kijken of chanyeol en baekhyin gelijk hadden.

Chen:

Ik negeerde wat ze voor de rest zeiden. To be honest..ik had geen zin om 1 van dr one night stands te worden. Misschien niet de slimste.. maar ze moest de eerste stap zetten om me te laten zien dat ze weer voor een relatie open stond
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 25 Emptyza okt 10 2015, 21:40

Lennie:
''haha nee man die zit buiten het ziekenhuis!'' lachte ik om haar smokkel opmerking. Mar echt over hem praten ging niet want ze ging vragne naar chen ik haalde me schouders op'' agh  ja niks anders dan normaal.'' zuchte ik ''op het ontbijt na dan dat was echt schattig'' glimlachte ik

ik keek op de klok ''maar ik ben naar huis toe.''
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 25 Emptyza okt 10 2015, 21:48

Marlon:

Toen ze zei dat er niks gebeurt was tussen haar en chen keek ik dr weer aan ' misschien moet je duidelijker zijn dat je misschien weer klaar bent voor een relatie..als je teleurgesteld bent dat er niks gebeurt is. As far as he knows.. wil je niks meer na luhan' zei ik tegen dr.

Toen ze zei dat ze qeer naar huis toe moest knikte ik. ' yeah, get some sleep'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 25 Emptyza okt 10 2015, 21:54

Lennie:
ze zei dat ik misschien duidelijk moest zijn. Best wel comisch vna iemand die nooit iets vertelde en alles verzweeg voor langer dna een jaar en iederens leven eerder een gevangenis maakte.. ik glimlachte .''naah,gebeurd toch niet en wil geen relatie.. Gaat toch fout. En die gast heeft zijn oog anderen hij zal me nooit zien staan dus ga er ook de moeite niet voor doen. en dan nog maals wil geen relatie'' okey dat laatset loog ik... dat loog ik al bijna... Okey toen rond luhan wilde ik het echt niet meer.. Maar het is chen..
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 25 Emptyza okt 10 2015, 22:00

Marlon:

Ik luisterde naar alles wat ze zei. Yeah sure lennie.. keep telling yourself that. Ik wist wel beter.. ze wilde echt wel een relatie met chen. Zie mij dan relatie advies geven terwijl ze dr eigen omzeep heeft geholpen.

Its going to be a long night..
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 25 Emptyza okt 10 2015, 22:04

Lennie:
Ik glimlachte daarna ging ik naar huis toe. thuis sliep ik met newt noujah slapen. het huis was stil en leeg en... meh.

de volgende dag ging ik voor dat ik ging werke nog evenl angs marlon ''stoor ik?'' vroeg ik terwijl ik naar binnen liep met wat fatsoenlijk eten. gemaakt door lennie maar jah naar 1 jaar zorgen voor marlon en vele kook curssens te volgen.. was het niet verkeerd meer!.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 25 Emptyza okt 10 2015, 22:13

Marlon:

Ik voelde me zo kut.. zo alleen.. zo schuldig om alles.. het was dat ik uitgeput was van het bloedverlies dat ik uiteindelijk toch in slaap viel.

De volgende ochtend probeerde ik een sigaretje te sneaken door het raam toen opeens lennie binnen kwam. Ik gooide hem naar buiten en draaide me om. ' normaal eten!' Zei ik blij
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 25 Emptyza okt 10 2015, 22:36

Lennie:
Ik zette haar eten neer. " ik heb met meer de dokter gesproken je mag PaS weg over minimaal ,5 dagen iets met bloed virussen of zo" zei ik een lied mr in een stoel va vallen. " wist je dat ayden en amber nu officeel aan het date zijn. En revolution exo dik in maakt! "Ik lachte zachtjes. Nooit verwachtte dat er nog een groep zou komen die exo aan kan".

" trouwens. Byun i is veilig aangekomen. De afdaling werd hij ziek. Hij vertelde dat hij nog nooit zo duizelig was. " ik Luke maar SM een stuk dit want moest haar zo er achter laten. Werk gaat gewoon door. Dat kan je niet makkelijk af zeggen zoals mijn verjaardag wat ik echt maanden naar had uit gekeken.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 25 Emptyza okt 10 2015, 22:42

Marlon:

ik begon te eten terwijl ze vertelde dat ik pas over minimaal 5 dagen weg mocht. youve got to be kidding me... great.. daarna vertelde ze over dat ayden en amber officieel aan het daten waren, wat niet echt als een verassing kwam, en dat revolution exo dik aan het inmaken is. dat.. deed mn gemoedstoestand niet echt goed... wetend dat het mijn schuld was... door mijn acties was kai zwaar deprest geworden.. en de anderen probeerden zo goed mogelijk voor hem te zorgen, maar het nam zn tol op hun carriere...

'good to hear' zei ik over dat baekkie veilig aangekomen was. 'als ik had geweten dat ze naar china toe moesten had ik die transfusie nooit toegestaan' zei ik zacht... ik weet hoe hij zich voelt... dan kun je bijna niks.. ik wist neit waarvoor ze in china waren.. maar ik had er geen goed gevoel bij
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 25 Emptyzo okt 11 2015, 10:16

Lennie:
we praatte nog even en toen vertelde ze dat ze baekhyun en de transfusie niet had toe gestaan. ''Je had hem toch niet tegen kunnen houden je kent hem toch'' zei ik terwijl ik glimlachte ''Heel exo is stubborn.! en dan zeggen ze het van ons!. Maar hey ze moeten wel stubborn blijven om al die shit over te komen'' op dat moment kwam de verpleger binnen. ''JE moet weergaan meid. je taxi staat er'' zei hij tegen mij ik keek hem verbaast aan waren die 15 minuten al weer voorbij? ''zal na werk nog even komen;; zei ik en dat ded ik ook 5 dagen lang voor werk. in me pauze en na werk. het was vermoeind.. werken en hier langs komen
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 25 Emptyzo okt 11 2015, 11:41

Marlon:

de volgende 5 dagen dat ik nog in het ziekenhuis moest blijven waren moeilijk.. lennie kwam voor dr werk, in haar pauze en na werk langs. maar in de tussentijd was ik altijd alleen... en dan gaan mn gedachten op de hobbel. ik dacht aan alles wat er gebeurd was het afgelopen jaar, en hoe dat effect heeft gehad op de rest. ik voelde me zo schuldig, dat ik van in paniek raakte omdat ik mezelf niet kon kalmeren. ik deed mn best om mezelf er van te weerhouden maar ik kon het gewoon niet.. dus elke keer dat het gebeurde, zette ik mn nagels in mn bovenbenen. en ook al hielp het, meteen daarna was ik weer zo teleurgesteld in mezelf dat ik dat nodig was om rustig te worden. it was going to be a long hard road to recovery
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 25 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Onverwachte wending op onze vakantie
Terug naar boven 
Pagina 25 van 60Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 42 ... 60  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Onverwachte wending op onze vakantie
» Onverwachte wending op onze vakantie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: