cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Onverwachte wending op onze vakantie

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 36 ... 60  Volgende
AuteurBericht
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 13 Emptydi okt 06 2015, 17:26

Marlon:

* haha natuurlijk moet ik alles zelf regelen. maar heb een mooie credit card gekregen van meneer kim jongin himself. Maar moet wel hulp met een jurk uitzoeken!* stuurde ik terug

ik wist dat Ayden me niet voor altijd kon helpen. maar ik maakte me toch zorgen toen hij dat zei... ging het allemaal wel goed komen? het ging juist zo super door hem.. maar hij had nu zn eigen groep waar hij voor moest uitkijken. 'thanks voor alles, kan je echt niet genoeg bedanken. good luck met je eigen group en alvast gelukkig nieuw jaar'zei ik voordat hij weg liep.

De klok sloeg 12 uur en de camara's gingen uit. meteen stond kai voor me en tilde me op 'gelukkig nieuw jaar!' zei ik terug en gaf hem een kus. 'kan niet wachten om aan ons huisje te beginnen' zei ik verliefd tegen hem.

Luhan:

Happy new year! filmen zat erop voor nu. chanyeol kwam naar me toe en zei dat ik ervoor moest zorgen dat het voor iedereen een gelukkig nieuw jaar werd, dus dat ik moest kiezen wat ik wou. hij had gelijk ... ik moest nu echt duidelijk zijn met Lennie. 'ik ga met dr praten als ze weer terug is ... zo over de telefoon is ook zo kut' zei ik tegen hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 13 Emptydi okt 06 2015, 17:34

Kai:
"Ik ook " ik glimlachte een keek om me heen. Ik pasje haar hand en seinde naar suho dat ik er van door ging. Met een duim omhoog van heen trok ik marlon mee. " kom kom kom! Zei ik. Het was pikke donker toen we in de taxi stapte. We reden een stukje een toen stopte we voor een huis. " heb je die sleutels bij die ik gegeven heb voor kerst? " vroeg ik ik pakte haar hand beet een trok haar mee. " ogen dicht " zei i nog voor we door hoek om gingen. Het was al aarde donker maar ik had het huis op een super manier late verlichten. Toen we er voor stonden lied ik haar haar ogen open doen. Er stond nog niks in dat kwam na het gala een zo. Maar ik kon gewoon niet langer wachten met het te laten zien.

Chanyeol:
Ik schudde mr hoofd. " net of het in rwal life niet erg is.. Laat je alles achter. Voor iets wat binnen 3 dagen dood liep.. " zei ik een draaide om om te gaan feesten. "En d at zorgt er ook nog is voor dat ze er nog weken aan vast zit.. Het is bijna net als het geven van een dood huisdier wat jr niet mag graven" dat laatst mompelde ik meer tegen me zelf daarna zocht ik de rest op een werd het party Hardy!.

Lennie:
* ik zal je helpen. Nog mals sorry*
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 13 Emptydi okt 06 2015, 17:48

Marlon:

Kai nam me mee de taxi in en stopten bij een huis. Ik pakte de sleutels die hij aan me had gegeven voor kerst. Ik maakte de deur open maar moest mn ogen dicht doen. Toen we naar binnen liepen en ik mn ogen weer open mocht doen, zag ik dat het appartement was die ik graag wou. 'Ah noway! We got it?!' Gilde ik zachtjes. Ik draaide me om en gaf hem een dikke zoen.

Luhan:

Ik hoorde chanyeol wel mompelen, maar wat moest ik dan! 'Easier said than done chanyeol' zei ik terug. Ik had geen zin meer in feesten en ging terug naar de dorm.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 13 Emptydi okt 06 2015, 18:24

Kai:

Had reactie was onbetaalbaar. Kon ik altijd maar een huid voor het regelen. " me zuur heeft het eigenlijk geregeld. Toen ik de eerste keer hier kwam waren er meteen fans. Dus heb mee zus er achteraan gestuurd. Een zelf haar herkende ze.. Dus dat is het enige probleem.. " zei ik zachtjes. We bleven nog even waarna we naar marlons huidige huid gingen voor onze eerste nacht samen in het nieuwe jaar een wat deden weer!! Slapen..... ....... -.-"...

Lennie:
Het was 10 januari tijd om terug te gaan naar die macht merrie. Gelukkig was ik niet meer ongesteeld een zou dat verdomde kut huis verwarming hebben!!. Ik kwam de volgende ochtend aan een reed meteen door naast marlons huis.. Dat ging het dan.. Ik beeld aan en mee handen trilde als een gek.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 13 Emptydi okt 06 2015, 18:40

Marlon:

Toen hij vertelde dat zn zus het heeft moeten regelen vanwege fans, keek ik hem bezorgd aan. 'we kunnen wel een ander huis zoeken dan, als we nu al last hebben van fans' zei ik tegen hem. we bleven nog even en daarna gingen we weer terug naar mn eigen huis.

de dagen daarna was weer het gewone leven. op school werd ik wel beter behandeld omdat ik close met Ayden was, dus dat was een plus. was helaas nog wel steeds erg gestrest en zonder ayden die me sigaretten aan kon bieden, moest ik zelf maar weer pakjes kopen. Ik begon weer wat aan te komen en woog nu 62 kilo.

het was 10 januari en dat betekent dat Lennie weer terug zou zijn! ik ging eerst nog naar school voor wat training en liep daarna terug naar huis. onderweg stak ik een sigaret op en toen ik bijna thuis was, zag ik dat Lennie er al stond. 'Yo! Lennie!! ben net optijd zie ik haha' lachte ik. 'kom snel naar binnen! heb warme chocomelk van starbucks meegenomen' zei ik en drukte mn sigaret uit in de asbak naast mn deur.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 13 Emptydi okt 06 2015, 18:50

Lennie:
Ik schrik mee dood. .. Wanneer is me begraving?....







Hehe.. Ik keek geschrokken om. " oh hey!. " zei ik een keek voor ze haar peuk doofde. " wat!! Je rookt weer!" riep ik meteen overbezorgd ik keek haar bezorgt aan. Ik liep achter haar aan naar binnen toe en zette me neer in de bank. Ik wachtte tot zij ook zat een besloot naar als eerste te beginnen. " het spijt me zo!!. *verteld alles weer over nieuw maar deze keer met vele details. Ik lied niks weg een gooide alles er uit. Vanaf het contract tot aan luhan een het huid dat ik bijna dood gebruiken was in het huis..* een dat tegelijk ik ongesteld was " zei ik er extreem dramatisch op Lennie manier achter aan. " en je weet hoor ik dan ben!!.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 13 Emptydi okt 06 2015, 18:57

Marlon:

haha zag dr schrikken dan! ik knikte 'jup... keeps the stress away' zei ik en liep naar binnen toe. we gingen op de bank zitten en ze vertelde meteen alles. ik luisterde naar alles wat ze vertelde. 'oke laten we nu gewoon alles in het verleden laten ok? nu heb ik iemand nodig die me helpt met een jurk uitzoeken voor het gala overmorgen!' zei ik en stond op. 'so weird.. over paar dagen ga ik alweer verhuizen' zei ik zacht
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 13 Emptydi okt 06 2015, 19:49

Lennie:

Ik knikte laten we dat maar oden! we fgingen de stad in en hadden al wat winkel gehad. Ik keek haar aan okey laat me die foto's nog maals zien die we net gemaakt hebben dan leggen de we jurken naast elkaar en aan we terug naar de winkel waar we hem zagen'' zei ik ik terwijl we bij een cafeetje zeten om uit te rusten
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 13 Emptydi okt 06 2015, 19:59

Marlon:

we gingen allemaal winkels bij langs maar kon gewoon geen keuze maken. toen we bij een cafetje gingen zitten stak ik weer een sigaret op en pakte de foto's erbij.
Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 13 Black-and-white-grad-dress Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 13 1b72ae9726351e725d8527d4d6a3e3c2 Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 13 Aqua-dress-LF-18049-d
'ok de top 3, welke gaat het em worden' vroeg ik aan dr. ' ze zijn alle 3 zo mooii... kan ik ze niet gewoon alle 3 kopen' lachte ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 13 Emptydi okt 06 2015, 20:10

lennie:

ik legde ze naast elkaar en bekeek ze... ik denk... ik denk ''Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 13 1b72ae9726351e725d8527d4d6a3e3c2 deze! zei ik en wees hem aan. ''maar dan moet je wel je zwarte plekken wat meer in de achtergrond doen als jeje haren doet!'' zei ik terwijl ik de foto lied zien. ''deze stond je echt het beste. Het maakte je elegant maar toch sexy!'' ik glimlachte. '' deze moet het echt worden!''' ik bleef de foto onder haar neus drukke

ik dronk me drinken op.''ben benieuwt wat ik aan krijg. zie er echt tegen op.. tegen alles'' zuchte ik na evn
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 13 Emptydi okt 06 2015, 20:15

Marlon:

ze koos voor de blauwe jurk ' ik ga we weer helemaal blond, en dan in een invlecht aan de zeikant en BAM! ik ben elsa hahah' lachte ik. ik rookte mn sigaret op en dronk mn drinken op. 'heb je alweer met Luhan gepraat?' vroeg ik voorzichtig en stond weer op om terug naar de winkel te lopen waar die jurk te koop was
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 13 Emptydi okt 06 2015, 20:22

Lennie:

''LET IT GOOO LET IT GOOO!'' zong ik En keek rond. toen ze om luhan vroeg voelde ik de tranen op komen. ''nee maar ik kan alles wel raden wat er gaat gebeuren'' zei ik en begon me lip te bijten. ''laten we er neit over denken. want ik verwacht niet dat ik nog iets van hem hoor voor morgen'' ik stond op en rekende af deze keer omdat ik toch niks hoefde te betalen om hier te zijn. ''laten we die jurk halen en langs de kapper.'' zei ik en keek in de spiegel. Ik had mijn haar ook al maanden niet meer gedaan waar door er een dikke uitgroei was. '' ik wil ook naar de kapper maar ze gaan het morgen doen dis mocht er niks mee doen'' zuchte ik. ik haatte he als mensen dingen voor me deden.

We kochten de winkel en daarna liep ik achter malron aan naar huis of kapper of winkel of waar dna ook
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 13 Emptydi okt 06 2015, 20:31

Marlon:

'weet Luhan wel dat je er al bent trouwens? en je moet het echt met hem uit gaan praten.. het vreet je zo alleen maar op. en dat is niet goed voor jullie beiden.' zei ik tegen dr terwijl we de jurk gingen halen. 'ik heb gezegd dat ik een suho in mn leven wou, maar een jongin is ook wel goed hoor' lachte ik en gaf zijn credit card voor het afrekenen. 'dan ga je overmorgen toch lekker naar de kapper! dan is alles achter de rug en kun je weer doen en latenw at je wilt' zei ik toen we bij de kapper aan kwamen. mn haar werd platinum blond geverfd en weer beetje bij geknipt.

toen we klaar waren liepen we weer terug. 'oh! wil je ons nieuwe huis zien? we zijn nu toch in de buurt ' vroeg ik aan dr. 'ik kan echt niet wachten om te verhuizen!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 13 Emptydi okt 06 2015, 20:43

Lennie:

'maar ik ben slecht in praten met mensen'' zuchte ik terwijl ze bij de kapper zat. *ben terug in korea fijne jaarwisseling gehad?* appte ik luhan maar. Ik moest gewoon naar andere gaan leren luisteren dat zou vast wel helpen om niet altijd zo kut te moeten voelen om shit dingen. Ik keek toe hoe ze het verfde. ''damnt sexy elsa!'' grapte ik maar het sexy gedeelte meende ik

we liepen door de straten heen en ze stelde voor om naar haar huisje te gaan ik knikte laten we dat doen! we liepen er heen en ik bekeek de straat. NA evne wees ik naar ed overkant. van de straat. ''kijk das dat verdomde huis'' zei ik en wees naar min huis aan de andere kant van de straten. lopend was het wel wat straten maar omdat het beide op de zelfde hoogte zat kon je ze zien
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 13 Emptydi okt 06 2015, 20:53

Marlon:

we liepen door een paar straten heen naar mn nieuwe huis. na even wees Lennie naar de overkant van de straat zeggend dat dr huis daar was 'woah! in het centrum! come on zo erg kan het toch niet zijn' zei ik tegen dr. srsly.. had dat huis wel willen hebben, maar ging niet door omdat we nu al last hadden van fans, laat staan in het centrum. we liepen nog even verder en kwamen bij het nieuwe huis aan. ik deed de deur open. er waren al wat kleine dingetjes gebeurt
Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 13 Image16
er was een donkere houten vloer gelegd, en de muur van de trap was een donkerpaarse kleur geverfd. 'oh ik kan niet wachten om in te richten! ' zei ik en liep enthousiast door het huis heen. 'ik weet niet jou style, maar wat vind je?' vroeg ik.

Luhan:

ik kreeg een berichtje van Lennie dat ze weer terug was in Korea. * great! ja was gezellig, en de jouwe?* stuurde ik naar dr. * ik wil graag met je praten, to clear somethings up* stuurde ik er nog achter aan... niet meer langer uitstellen dit... had ik al lang genoeg gedaan
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 13 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Onverwachte wending op onze vakantie
Terug naar boven 
Pagina 13 van 60Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 36 ... 60  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Onverwachte wending op onze vakantie
» Onverwachte wending op onze vakantie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: