cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Onverwachte wending op onze vakantie

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 37 ... 60  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 14 Emptydi okt 06 2015, 20:58

Lennie:

''ja midde in het centerm en het huis is echt voor 100% jouw stile.. maar jah'' we liepen rond ik lachte toen ze vroeg wat ik er van vond' wil je eerlijk antwoord of een leif antwoord?'' lachte ik maar gaf ze beide ''haha ik kan me voorstellen dat je er gelukkig word! lekkere banken enzo! jij word wel gelukkig'' zei ik en keek rond. ''maar hey! geef mij maar een huisje wat verder uit de stad ingericht met houd natuur en beesten' lachte ik. ''hier zou ik gewoon smetvrees krijgen!'' ik hadm e mobiel niet meer gepakt dus toen we na een tijd terug naar haar huis gingen merkte ik pas dat luhan gereageerd had. 

*mooi, en okey wanneer?* stuurde ik terug niet dat ik nu de kracht had om aardig of lief te doen
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 14 Emptydi okt 06 2015, 21:10

Marlon:

ik liep echt als een klein kind rond te springen door het huis. ' oh ik ben zo verliefd hea! had eigenlijk nooit verwacht dat we deze zouden krijgen' lachte ik 'aish nee zo lekker strak mogelijk! kunt goed zien dat we in verschillende plaatsen zijn opgegroeid haha. ik in de stad en strak interieur, en jij compleet tegenovergestelde.' lachte ik. 'maar dit kalmeert de autist in me' zei ik en we gingen weer terug naar mijn eigen huis.

'Luhan gereageerd?' vroeg ik aan dr. ' moet ik met je mee als je hem gaat meeten?' vroeg ik

Luhan:

* ben nu vrij dus kan nu meteen* stuurde ik terug naar me * just say the time and place*
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 14 Emptydi okt 06 2015, 21:15

lennie:

Met een big smile verliet ik hun nieuwe huis. Bij de hare aangekomen zei luhan direct dat hij kon spreken. Ik zuchte en keek marlon aan toen ze voorstelde dat ze mee ging/ ''nee ik moet het zelf doen heh'' zei ik en zuchte. ik vraag wel of hij newton mee neem.. Dan heb ik straks nog iets om uit te laten enzo. kom je dan kijken? bij mij super sexy huis waar ik me niet thuis voel'' lachte ik awkward.

*mijn huis kan je newton mee nemen?* smste ik. '' dan ga ik'' ik keek sip. Dit was iets wat ik dus echt niet leuk ging vinden.. ik keek er zo erg tegen op.. Misschein had ik het meer kunnen accpeteren als ik hier langers was en het dan over zou gaan. Nu had ik echt het gevoe ldat het mijn schuld was omdat ik te lang in nederlands gebleven was..

ik stond bij de deur van me huis bah!.Ik deed het open en deze keer kwam de warmte me wel tegemoet inplaats van de kille kou
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 14 Emptydi okt 06 2015, 21:26

Marlon:

ik knikte 'meteen smsen als je me nodig bent ok' zei ik voordat ze weg ging. het zou geen leuk gesprek worden.. maar het moest gebeuren..  het ergste was, dat iedereen het aanzag komen behalve die twee zelf. ik zuchtte en liet me op bed vallen. ik besloot Kai een beetje te plagen. *ben jurken wezen kijken vandaag voor morgen, en ik kon het niet laten om deze aan te passen! Im ready for marrige Wink * stuurde ik hem met de foto.
Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 14 L_g0043965104

Luhan:

* ben er met een half uurtje* stuurde ik terug. ik nam Newton mee in zn reisbakje en voor dat ik het wist stond ik voor dr deur. ik nam diep adem. Ok now or never... you've put this off for to long already  zei ik tegen me zelf en klopte aan
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 14 Emptydi okt 06 2015, 21:31

Kai:

ik kreeg ene berichtje dat ze jurken was wezen kijkenen daarna een foto vna een trouw jurk *HEY NIET STUREN! DAT BRENGT ONGELUK!* stuurde ik meteen terug want als ze die dadelijk wilde want hij was zeker mooi.. dan ozu het ongeluk brengen omdat ik hem al geizen had. *dat moet geheim blijven!!! maar hij zal je zeker mooi staan! kan niet wachte om je er in te zien!* stuurde ik terug

lennie:

Okey daar was hij dan. Ik deed de deur open maar zei voor de rest niks ik lied hem binnen lopen en deed de tv uit en ging iztten. Ik staarde naar de grond nou kom maar op.. Ik had me die tijd thuis hier op voor bereid.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 14 Emptydi okt 06 2015, 21:40

Luhan:

we gingen op de bank zitten en ik liet Newt uit zn bakje zodat hij rond kon lopen en aan het huis kon wennen. ik nam diep adem en staarde naar de grond. 'aller eerst wil ik zeggen, dat ik echt nog steeds wel van je houd. Alleen... voelt het meer als liefde die je hebt voor je zusje. en.. ik heb eerlijk gezegd geen idee waarom dit nu opeens zo plotseling is..al die tijd dat je in nederland was kon ik niet wachten tot je hier weer bij me was' begon ik. ik was zelf ook nog zo in de war. 'het is gewoon niet eerlijk tegenover jou om je aan het lijntje te houden zeg maar' zuchtte ik op het eind.

Marlon:

Ik moest lachen om zn reactie maar ook weer niet ... ik maakte maar een grapje over trouwen, maar het leek wel dat Kai het serieus nam! * haha just kidding hunny! still a long way till marrige!* stuurde ik terug
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 14 Emptydi okt 06 2015, 21:47

Kai:

*ja maar dan nog! niet sturen! houd het geheim! meost spannend blijven!!!* ik kreeg steeds meer zin in morgen ik was echt benieuwt wat voor kleding ze had enzo. I kkeek naar de klok okey die tijd kroop voorbij


lennie:
ik luisterde naar wat hij zei. ''Han wees nu is duidelijk met wat je wil zeggen'' zei ik uiteindelijk. ''Zeg gewoon dat het over is en praat er niet om heen, het gevoel is gewoon weg of je me als zusje ziet of niet.'' zei ik ne moest me beste doe niet te huilen. want ik hield wel degelijk nog van hem. hem hier zien zitten zo was zo zwaar. MAar ik ging nie terug vallen in die depressie van de dag voor kerst. ''Morge moeten we gewoon naar dat gala ding gaan en daarna is het gewoon over'' zei ik voor hem omdat het er gewoon niet uit kwam. ''Ik snap het heb gewoon te lang gewacht met terug komen dus jah pech'' ik probeerde er zo kill mogelijk over te zijn want als ik nu echt over emotisch ging praten hoe ik me echt voelde zou ik de rest vna de nacht blijven huilen
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 14 Emptydi okt 06 2015, 21:56

Luhan:

ik bleef er maar een beetje omheen lullen tot Lennie de knoop opeens door hakte. morgen het gala en dan is het gewoon over. Ik zuchtte en stemde ermee in. 'yeah.. ' zei ik maar toen ze zei dat het kwam omdat ze te lang erover gedaan heeft om terug te komen stond ik op en keek dr aan. 'het heeft daar niks mee te maken! echt niet. ik ben degene die zn gevoelens niet meer op een rijtje heeft en er geen verklaring voor heeft' zei ik tegen dr. ik wou neit dat ze zichzelf hiervan de schuld zou geven.

Marlon:

* im so booorreeedd~! hoe gaat het op werk? * stuurde ik terug en was een beetje op internet aan het kijken voor meubels enzo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 14 Emptydi okt 06 2015, 21:59

kai:

*werk? weetje hoe laat hetis?* stuurde ik terug en lachte zachtjes. okey het was vroeg in de avond maar ik was dood moe en echt niet meer vna plan om te werken. ik glimlachte naar me mobiel. *ik zou toch niet reageren als ik aan het werk was liever <3*

Lennie:
''gentle man talk.'' zei ik droog en stond op. ''mooi dat dat er uit is nu kan je weer gaan bedankt dat je newton bracht.'' zei ik en liep naar de deur toe. Ik stond echt op het punt alles bij elkaar te janken en dat ging ik ook zeker doen zodra hij weg was. Waarom was ik zo dom om een relatie aan te gaan! ik riep al jaren dat ik geen relatie was en nu zat het levende bewijs dat ik nooit meer een relatie aan ging in de kamer. Relaties waren kut en verneukte je leven. ik wees naar de deur dat hij op moest schieten.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 14 Emptydi okt 06 2015, 22:09

Luhan:

'Waarom ben je ook zo verdomde eigenwijs!' zei ik en stond op. ik kon niet wachten tot morgen voorbij was.. 'take care of newt en zie je morgen' zei ik en liep de deur uit. ik liep langzaam terug naar de dorm. ik wou dat niet tegen dr zeggen... maar als ze mijn woorden niet wou aannemen en het op een vriendelijke manier afbreken, dan moest het maar hard...

Marlon:

ik keek op de klok en moest lachen * haha tijd vergeten! soooo whatcha doooiinngg~?* stuure ik terug. ik wachtte tot Lennie me zou bellen of smsen over hoe het met Luhan gegaan was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 14 Emptydi okt 06 2015, 22:13

Lennie:
Deze keer kon ik het niet op houden toen hij dat zei. ''Omdat ik je niet kwijt wil! En ik nog wel ziels veel van je houd!!'' schreeuwde ik en de tranen begonnen te lopen. ik bleef naar de deur wijzen dat hij nu echt weg moest. Toen hij weg ging lied ik me tegen de deur zakken en rolde me op newton kwam tegen me aan liggen. *heb newton weer hier das het enige positieve denk ik Q.Q. Herriner me er aan dat ik nooit meer een relatie aan ga met wie dan ook* stuurde ik naar marlon

Kai
*op bed liggen en muziek luisteren* stuurde ik terug ik draaidem e om en zette de muziek uit * grapje muziek is uit. Nu chat ik met de meeste perfecte en knapste meid op de wereld* stuurde ik er achteraan * wil je weten wie het is Razz?*
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 14 Emptydi okt 06 2015, 22:17

Marlon:

als eerste kreeg ik het berichtje van lennie binnen * Luhan was gewoon niet de beste match voor je.. maar je was so happy toen dat ik het niet over mn hart kon krijgen om je dat te zeggen. moet ik langs komen?*  stuurde ik naar haar toe. toen kwamen die van Kai binnen * Oh vertel! ik ben zelf ook met een zeer geweldige jongen aan het praten namelijk. wil je niet jaloers maken ofzo, maar hijs is echt perfect! ik smelt gewoon van zn stem*  stuurde ik terug.

Luhan:

'het spijt me! wat wil je dat ik doe... ik kan het niet gaan lopen faken of wat dan ook.. je raakt me niet kwijt ... ik wil je zelf ook niet kwijt, i still care about you' zei ik nog voordat ik de deur uit liep


Laatst aangepast door yumi2208 op di okt 06 2015, 22:28; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 14 Emptydi okt 06 2015, 22:21

Lennie:
Hij zei allemaal dingen voor hij weg ging maar ik duwde hem er letterlijk uit. De muur was weer terug. De muur rond me hart naar jongens toe. 
*nee hoeft niet, ga zo maar is dit nieuwe bed uit proberen.. Echt ik wist niet dat ik een huis zo door en door kon haten!* stuurde ik en ging uiteindelijk richting me bed.

Ik sliep slecht die nacht. Ik kon gewoon geen slaap vatten. En jongdae smse had ik geen zin in. Normaal zocht ik dan contact met hem maar op een of andere manier dacht ik dat hij boos op me was... Leuk heh meide hersens

 het was zo ver het gala... Ik keek er zo erg tegen op.. Ik was erg vroeg op de lokatie omdat ze dat gevraag hadden. Ik was te levenloos om tegen hun in te gaan en lied ze hun ding doen. Ik leid me overal in hijsen en ze mochten aan alles zitten. Ze verfde me haren ze stijlde het en heisde me in een jurk ik had me zelf nog niet gezien.. En dat wilde ik ook nie. Ik voelde me zo nep.. *Hoelaat sta jij hier?* stuurde ik naar marlon. Ik moest met luhan binnen lopen en shit... dus we moesten ook nog is samen gaan wachten in een kamer..... Wie had dit bedacht!.

na even stond ik op en keek in de spiegel.. Ik zag de meid die ik latijd wilde zijn. Ik zag er niet dik uit me blauwe ogen leken te stralen en ze wisten precies alles uit me gezicht te halen wat me ''knap'' zou maken. Me lichaam zag er ineens perfect uit. Ik zuchte.. Dat was de meid die ik wilde zijn maar niet wie ik was. Ik wilde niet nep zijn zoals die meid in de spiegel..

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 14 Red-and-black-wedding-dresses-with-regard-to-popular-red-gothic-wedding-dress-buy-cheap-red-gothic-wedding


Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 14 Scene-girls-with-bright-red-hair-tumblr-different-styles-16-on-home-gallery-hair-ideasmaar dan ingevlochten als dit:

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 14 Beautiful-prom-hairstyles-ideas

Kai
Nerveus ijsbeerde ik door de kamer heen. Nog een paar minuten en marlon zou kome..en dam zou i k haar izen..die beagle line was me aan het pesten... ''KOM OP  ZEG! JE ZOU MAAR JE MEID IN EEN GALA JURK ZIEN'' Riep ik nog gefrustreerd dat ze me met rust moesten laten. want ik vond het echt spannend.! bijna nog spannerde dan ons debute. En dat was al een hell

Chanyeol:

Ik liep door de kamer naar Kai gepest te hebben besloot ik naar luhan te gaan. ''succes straks'' zei ik en legde me hand op zijn schouder.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 14 Emptydi okt 06 2015, 22:43

Marlon:

* zeg gewoon tegen sbs dat je je niet prettig voelt in huis en het je werk kan beinvloeden daardoor! wie weet geven ze je wel een ander appartement*  stuurde ik nog terug voordat ik in slaap viel.

de volgende dag was het zo ver! ik maakte me thuis klaar voor het gala en nam een taxi naar het evenement toe. yeah i know! so classy! * ik kom nu die kant op. ben er met een kwartiertje*  stuurde ik nog naar  lennie. gelukkig leide iemand me naar de kamer waar Kai zat te wachten. ik kwam binnen en zag hem ijsberen ik moest lachen 'let it go, let it go' zong ik zachtjes en ging voor hem staan.
Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 14 Elsa%2BHair%2BSide%2BBraid%2BTutorial%2B%2B%2BFrench%2BBraid%2BTutorial%2Bfor%2BFrozen%2BElsa%2BHair
Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 14 1b72ae9726351e725d8527d4d6a3e3c2

Luhan:

Chanyeol kwam nog binnen en wenste me succes 'thanks' zuchtte ik. ik was klaar en liep naar de kamer toe waar Lennie was. toen ik binnen liep en dr zag, moest ik toegeven dat ze er prachtig uit zag... maar ... het was niet Lennie... 'hey..'
Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 14 Fp_lottedfs_140421_luhan
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 14 Emptydi okt 06 2015, 22:52

Kai:
Ik draaide mr om een staarde duik een paar minuten naar der. " je bent beeld schoon!! " wist ik er met moeite uit te brengen. Ik kon mee ogen niet van haar af krijgen een blijkbaar de beagle line ook niet." weer kennen haar straks wel even dat je dat weet " hoorde ik baekhyun zeggen ik keek geschrokken om met zijn blik daar ze van mij was. Daarna werden de andere exo leden onderverdeelt over de SMent meiden. Er waren veel van ships gebruikt bij het kiezen van de paartjes.

Lennie:
Luhan kwam binnen. Meteen begon me onderlip te trillen. " hey" zei ik met een trillende stem. Net als me steen begon o ook mr lichaam te trillen. Een me ogen liepen vol. Ik draaide weg van hem. Met alle kracht die ik nog bezat probeerde ik niet te gaan huilen. Wat zag hij er super uit!. Ik beet de binnen kant van me lip stuk een het werkte. Ik keek stil voor me uit de tijd leek wel voor bij te kruipen. Niet wetend wat ik moest kijken of East ik moest doen laat staan zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 14 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Onverwachte wending op onze vakantie
Terug naar boven 
Pagina 14 van 60Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 37 ... 60  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Onverwachte wending op onze vakantie
» Onverwachte wending op onze vakantie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: