cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Onverwachte wending op onze vakantie

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38 ... 48 ... 60  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 37 Emptyvr okt 16 2015, 20:46

Lennie/:

ik lachte ff blij. ''WAT! alleen maar oldies!''maakt ik er van. ''god had ik toch je noona moeten zijn!! grapte ik en kroop in bed. ''Your turn'' zeii k en lied me in de dekens vallen. niet dat ik had verwacht dat chen wat zou doen. anagezien ik net als voor luhan als een zusje was voor hem
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 37 Emptyvr okt 16 2015, 20:53

Chen:

ik kleedde me ook uit ' noona's zijn leuk, maar ik heb liever toch iemand jonger dan mij. i like being the oppa' lachte ik zacht en plofte naast dr op bed en onder de dekens. 'he... wie past er eigenlijk op newt? ' vroeg ik aan dr voor dat ik in slaap zou vallen
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 37 Emptyvr okt 16 2015, 20:58

Lennie:

hij vroeg naar newt. ''ayden zorgt voor hem'' zei ik en rolde me naar chen toe ik keek toe hoe hij in slaap viel. ''kon ik die iemand maar zijn'' zei ik mega zacht. en sloot me ogen
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 37 Emptyvr okt 16 2015, 21:08

Chen:

ah Ayden. had ik zelf ook wel kunnen bedenken. ik sliep praktisch toen ik dr nog wat hoorde zeggen over dat zei wel die gene wou zijn. nah dat had ik vast niet goed gehoord... ik sliep eigenlijk al. Chen.. your mind is playing tricks on you.

marlon:

Ik had voor het eerst in tijden weer nachtmerries... dat was ook 1 van de redenen dat ik die slaap pillen gebruikte. ik woelde wat in mn bed maar kon niet wakker worden...
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 37 Emptyvr okt 16 2015, 21:11

baekhun:

ik kreeg een trap in me been.. noujah derde been. Ik kermde even ''Kijkuit!'' gromde ik maar ze bleef maar woelen en duidelijk iet wakker. Ik hees me zelf vermoeit op ''marlon wakie wakie!'' zei ik en deed nog pakte haar schouders beet het werkte niet. OIk wa niet iemand die dat kon maar pas werd ze rustig van mijn zang zoo... uit wanhoop begon ik rustig tegen haar te zingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 37 Emptyvr okt 16 2015, 21:18

Marlon:

ik haat nachtmerries, naja iedereen haat nachtmerries... maar ik haatte ze vooral omdat ik er niet uit kon komen.. meeste mensen worden gewoon wakker op een gegeven moment.. ik niet.. het gaat de hele nacht door. maar opeens hoorde ik gezang. het was prachtig en ik voelde mezelf kalmeren en de nachtmerrie verdween. ik klemde me vast aan de bron van het gezang en liet niet meer los. ik liet een opgeluchte zucht uit en sliep rustig verder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 37 Emptyvr okt 16 2015, 21:23

baekhun:
ze klamde zich volledig  aan me vast ik kon geen kant meer op. Maar ze was teminste rustig. Ik sliep de rest van de nacht niet omdat ik me vrij probeerde te krijgen
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 37 Emptyvr okt 16 2015, 21:30

Marlon:

na even werd ik dan toch wakker en keek slaperig rond. ik knuffelde nog wat dieper in mn kussen, maar mn kusssen was hard en warm. ik keek op en zag dat ik me helemaal vast geklemd had aan baekhyun. ik schoot omhoog met een rood gezicht. 'sorry...' zei ik zacht en keek hem neit aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 37 Emptyvr okt 16 2015, 21:36

baekhun:
ze werd wakker. ''its okey'' zei ik zacht toen ze me los lied. viel ik achter over in het bed. ''hmm dan ga ik nog even probeerde te slapen'' zei ik zacht en draaide me om van haar weg. nope echt niet! dit was te close.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 37 Emptyvr okt 16 2015, 21:42

Marlon:

Baekhyun liet zich weer naar achteren vallen op bed en zei dat hij nog weer ging proberen om te gaan slapen. 'sorry als ik je wakker gehouden heb' zei ik nog zacht en draaide me ook weer om. ik probeerde ook weer te gaan slapen maar was ook niet echt een succes.. gister was ik te moe maar nu drong het pas echt door... ik lag in bed met baekhyun..
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 37 Emptyvr okt 16 2015, 21:47

Baekhyun:

de volgende dag probeerde ik zo vroeg mogelijk weg te komen. ik liep over de gangen terug naar me kamer en lied me in het bed vallen. hell.... Dat ga ik niet meer doen!. ik draiade me een paar keer om maar kon niet meer in slaap komen.

Lennie:

ik werd wakker en keekrond. okey nieuwe dag. zonder enige script dus het werd een lekker dag niks doenen het hotel bekijken. oh en werkers zoeken. Ik kleedde me gewoon om waar chen bij was en hij zou letterlijk me naked rug kunnen izne
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 37 Emptyvr okt 16 2015, 21:53

Marlon:

toen ik weer wakker werd was baekhyun er vandoor.. en to be honest... dat deed best zeer. ik stond op en liep naar de douche. ik zag mn scheermesje liggen, en was geneigd hem te pakken. Nee! you have to stop doing this! ik stapte de douche weer uit en kleedde me om en ging naar buiten om te roken.

Chen:

ik werd half wakker en zag vaag dat lennie zich aan het omkleden was. ik sloot mn ogen en gaf haar dr privacy. maar dat betekent niet dat ik niet liet merken dat ik al wakker was 'dus... wat is het plan voor vandaag' vroeg ik met nog steeds mn ogen gesloten
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 37 Emptyvr okt 16 2015, 22:00

Lennie:

Ik draaide me schrokken om met alleen mijn shirtje voor mijn borsten ei keek chen even aan. shit. meten draiide ik me terug om en kleedde me verder aan. ''nah hotel bekijken en zo'' zei ik en haalde een borstel door me haar. ''maar hoofd doel marlon ontwijken.'' zei ik  terwijl ik naar de deur liep. ''ben eten.'' k liep door de gangen en lied chen achter. afstand houden hij doet toch nooit iets..
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 37 Emptyvr okt 16 2015, 22:12

Xiumin:

ik was best vroeg wakker en zag dat baekhyun ook weer terug was. en hij zag eruit alsof hij niet veel slaap gehad had. 'man wat heb jij de hele nacht gedaan.. wat zie je eruit.' zei ik tegen hem terwijl ik me ging omkleden voor het ontbijt.

Chen:

ik opende pas mn ogen toen ik de deur dicht hoorde gaan. ik ging uit bed en begon me ook aan te kleden. ik had het met dr te doen... om er op zo'n manier achter te komen wat je beste vriendin al die tijd voor je verzwegen heeft.. ik ging ook maar richting het ontbijt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 37 Emptyvr okt 16 2015, 22:18

baekhyun:

'marlon' antwoorde ik rustig. ''ze had kai om hulp gevraag maar die leek in trans in zijn dans.. dus ik stelde voor dat ik wel wilde luistre en toen vertelde ze alles en jankte enzo en wilde niet dat ik weg ging. En jah dus daar gebleven. Werd ik savonds wakker getrapt.'' Ik wees naar mijn edelen baekhyun delen. ''daar dus.. En was marlon maar aan het woelen in bed dus ik voor der zingen om haar kalm te krijgen... klemt ze me vast voor de rest can de nacht!'' ik haalde me hand door me haren heen. ''Dat was te dichtbij!, ik gaf misschein bloed.. maar ik zie het niet anders dan gewoon een vriend of iets'' zei ik en begon me ook aan te kleden.

Lennie:
Blijkbaar hadden chanyeol en lay was gefilmt want ze kwamen meteen naar me toe om de beelden te latne zien. Ik bekeek alles en knikte ''kkunnen we zeker gebruiken jongens'' glimlachte ik trots ik verborg alles wat marlon gedaan had. atans niet gedaan had. ze moest het zelf maar vertellen aan de rest.. ik ga me er niet meer mee bemoeien ze zoekt het zelf maar uit
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 37 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Onverwachte wending op onze vakantie
Terug naar boven 
Pagina 37 van 60Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38 ... 48 ... 60  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Onverwachte wending op onze vakantie
» Onverwachte wending op onze vakantie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: