cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Onverwachte wending op onze vakantie

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 34 ... 60  Volgende
AuteurBericht
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 9 Emptyzo okt 04 2015, 15:50

Marlon:

ik glimlachte en pakte de bos bloemen van hem over en liep naar binnen. ' lijkt er op dat er eindelijk iemand aan onze kant staat' zei ik tegen hem terwijl ik de bloemen op een vaas zette. ik liep weer terug en op dat moment draaide Kai zich om lachend om mn haar ' he ik verwachtte geen bezoek meer' lachte ik terug en liep naar hem toe. ik wikkelde mn armen om zn nek en gaf hem een zoen ' so how is my hard working man doing?' vroeg ik aan hem

Chen:

ik stond voor dr kamer deur en klopte erop. 'ik hoorde dat er een zielig katje was die nodig mijn aandacht nodig had!' zei ik bloed serieus. 'this is a state of emerancy so if you dont open the door right now i will have to break it down' zei ik ' you have till the count of 3! ' en begon af te tellen
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 9 Emptyzo okt 04 2015, 16:00

kai:
ze omarmde me en vroeg hoe het ging. ;;eignelijk best wel goed!'' zei k terwijl ik haar beet pakte en haar begon te knufflene. ''ben blij dat ik bij je kan zijn zonder enige stress en het gevoel te hebben dat ik ineenso pgeroepen werd.'' zei ik en dacht aan het moent dat ayden me mobiel in beslag nam omdat ik die nu niet nodig had. en keek haar aan. Ayden had ook marlons mobiel te pakken gehad hoe weet ik niet.. Maar dat hoesje herken je overal. Ik keek der aan en gaf haar een heel voorzichtig kusje op haar wang

Lennie:
Toen ik chen aan de deur hoorde schoot ik als een gek overeind en opende de deur ik vloog hem in zijn arme en gaf hem een grote knuffel.. Maar in me oog hoeken zag ik de kat het hotel in renene. ''NEEE!!!!!'' Ik keek chen aan .''ik denk dat we meoten renne....'' zei ik en wees de kat na..''het is een hotel zonder dieren...'' ik glimlachte ne pakte zijn hand beet zodat hij wel mee moest rennene. '' I kdacht aan Newton als naaam! zie hem nu rennen dan!'' riep ik nog tussen het rennen door en schoot de kat achter aan/
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 9 Emptyzo okt 04 2015, 16:09

Marlon:

kon ayden niet genoeg bedanken op het moment. Misschien worden dingen nu eindelijk beter voor ons. Kai gaf me erg voorzichtig een kus op de wang en ik moest lachen. 'kom ik wil je iets laten zien' zei ik en trok hem mee naar de slaapkamer. of beter gezegd, niet laten zien, maar dat was nog een verassing. de radio stond zacht aan en de lampen waren geschemerd. ik zette hem op bed en pakte stiekem een stropdas voor later.

Chen:

ze deed de deur open en vloog meteen naar me toe en gaf me een grote knuffel. ik knuffelde terug maar blijkbaar was de kat ontsnapt. ' snel rennen dan! 'zei ik en ging samen met dr achter hem aan. ze zei dat ze aan Newton dacht als naam 'NEEEEWWTT!! kom terug! ' riep ik achter hem aan 'klinkt goed, makkelijk roepen zo ' lachte ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 9 Emptyzo okt 04 2015, 16:18

kai:
Ik zat op het bed en glimlachte. nee dit ging ze neit weer proberen.. ik was zo bagng okey blijven lachen. Ik glimlachte en keek rond wat ik niet lang meer zou kunene doen. ''dacht dat kje geen verzoek meer verwacht had'' zei ik flauw en wachte af wat ze ging doen

Lennie:
We rende door het hotel heen. zoo rennen in een 5 sterren hotel! dit ging ons duur staan. Ik lachte en was even alles vergeten. ineens kwam ik bij een hotel mederwerker Ik remde hard en stond net stil ik draaide me om en keek chen ana.. please lul ons er uit! ik glimlachte voorzichtig.! Ik zag de kat het trappen huis in schieten..
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 9 Emptyzo okt 04 2015, 16:25

Marlon:

ik ging op zn schoot zitten met mn gezicht naar hem toe en glimlachte 'wie denk je die er mede voor gezorgd heeft dat je weg mocht' zei ik tegen hem en gaf hem een zoen. ik pakte de stropdas en knoopte deze voor zn ogen. ' ik heb er veel over na gedacht, en als je visueel niet meer opgewonden kan raken, dan moet het maar puur op gevoel' fluisterde ik in zn oor en drukte hem zachtjes naar achteren.

Chen:

we renden door het hotel heen achter newt aan. Lennie moest lachen en ze leek even vergeten te zijn wat er tussen haar en Luhan gebeurt was. ik had natuurlijk geen idee wat dat was, maar er was zeker iets gebeurt. ineens kwamen we een hotel medewerker tegen. we stonden stil en ze keek me aan met een blik dat ik iets moest verzinnen. ' Hidden camara! we moeten binnen bepaalde tijd opdrachten uitvoeren! sorry dat de staff niet geinformeerd is erover, maar dat was deel van het plan om het zo geloofwaardig mogelijk te maken' bedacht ik snel. ik gaf dr een glimlach 'ons geheimpje ok?' zei ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 9 Emptyzo okt 04 2015, 16:33

kai:
ze ging op schoot zitten, ik legde mijn handen op haar onder rug en keek haar aan. Me ogen verdwenen in de haren maar al snel werd het zwart me hard slag schoot omhoog. nee dit kon ze niet menen!. Ik belande in het zachte bed. Ik wilde haar.. ik wilde haar plezier doen.. Zo kon ik niks terug doen.. 

ik lag stil en wachte af want ik voelde helemaal niks. Ik... ik vond het eigenlijk best wel spannend. Me buik trilde van spanning en het bloed gierde overal heen. ik wachte in zware spanning af wat ging ze precies doen!

Lennie:
ik glimlachte beleeft naar de vrouw knikte ne lied ons door. Ze was blijkbaar exofan want ze keek chen echt aan alsof ze een god zag. Ik glimlachte en trok chen nee het trappen huis in ''hij ging dez ekant op!'' ik wees naar benende toe. we rende de trappen af. ''Dat was zo slim vna je!;; lachte ik terwijl ik nu achterop raakte.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 9 Emptyzo okt 04 2015, 16:42

Marlon:

ik deed expres nog niks om de spanning voor hem wat hoger te laten stijgen. na even boog ik voorover en begon ik zachtjes in zn nek te bijten, en 1 van mn handen ging onder zn shirt. niet veel later ging mn andere hand erbij en ging ik lichtjes met mn nagels over zn spieren heen. ik was zelf ook erg zenuwachtig, ik hoopte maar dat dit zou werken

Chen:

ze liet ons er langs en lennie trok me het trappenhuis in. blijkbaar ws Newt hier naar binnen geglipt. we renden te trappen af en ze zei dat het zo slim van me bedacht was. ' als je dat al snel en slim gedacht vond, moet je Chanyeol of Baekhyun in zo'n actie zien joh! die waren nog sneller geweest' lachte ik 'NEEEWWTTT' riep ik door het trappenhuis heen en het galmde alle kanten op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 9 Emptyzo okt 04 2015, 16:52

kai:
daar kwam ze. Ze beet me nek en haar nagels gingen over me buik heen. Ik gooide me hoofd naar achtere het bed in. me spieren spande zich aan. zachtjes ademde ik uit en probeerde goed me in controlte te houden. Me hart begon in me nek te slaan inplaats vna in op zijn juiste plek. Ik greep de dekens beet en trok ze naar me toe. oeeh! okey I liked it! maar ik was nog steeds gespannen

Lennie:
We kwamen benede aan ik moest chen gebruiken om niet door me knieen te gaan van het hijgen. Newt was nergens te vinden. Ik keek hem aan Ik wilde vandaag niet ook newton verliezen!. eerst luhan nu newton. Ik keek rond. ''NEwt!'' achterons hoorde ik een piepje. opgelucht haalde ik adem. ''hahah dan wil ik wel eens weten wat hun verzonnen hadden'' lachte ik en wilde naar newt lopen. Maar achter ons ging er een deur open en newt schoot langs ons heen de keuken in... k slkte. en keek chen aan.. (denk aan de titanic als jack en die meid door het schip rennen)
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 9 Emptyzo okt 04 2015, 17:09

Marlon:

Hij gooide zn hoofd naar achteren en ik voelde zn spieren aanspannen. ok dat was een goed teken. man het voelde wel alsof het mn eerste keer weer was, zo nerveus was ik! uit mn ooghoeken zag ik dat hij de dekens vast beet om kalm te blijven. ik ging wat rechter op zitten en trok zn shirt uit. ik begon hem langzaam te zoenen en mn heupen tegen de zijne aan te rollen.

Chen:

toen we beneden aan gekomen waren, leunde lennie zwaar hijgend tegen me aan. ik lachte zacht en keek rond of ik newt kon vinden. ze riep hem weer en achter ons hoorde ik iets piepen. ik draaide me om en zag hem daar zitten. Lennie wilde naar Newt toe lopen maar achter ons ging er een deur open en hij schoot weer langs ons heen. 'AISH! het is echt net een hond.... waar is Kai als je hem nodig hebt' zei ik en keek lennie aan. great en nu?
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 9 Emptyzo okt 04 2015, 17:21

kai:
ik lied me uit kleden. door haar en me ademhaling zakte. omg wat ging me lichaam te keer... En het bloed begon nu toch echt naar ene bepaalde plek te stromen. ik hapte naar daen toen ze meer begon te zoenen en haar heuepn begon te bewegen. Ik kneep me ogen verder dicht niet dat ik iets kon zien maar  ik deed het wel zwaar hijgend pakte ik haar haren beet.

Lennie:
''nou ik heb liever niet dat we straks een maaltijd hebben die 6 duizend euro waard is dus ren~!'' lachte ik en pakte chens hand beet ne trok ehm gewoon de keuken in. ''sorry sorry sorry'' riep ik terwijl i overal tussen door rende. ''newt!'' riep ik en lied chens hand niet los tenzij hij vooruit ging rennen dan moest het wel. Ik lachte veel en bleef me verontschuldigen.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 9 Emptyzo okt 04 2015, 17:35

Marlon:

Hij begon zwaarder te hijgen en pakte mn haren beet. Ik zoende hem nog even terug maar ging langzaam verder naar beneden. Ik deed langzaam zn riem open en zn broek naar beneden en streelde hem langzaam door zn boxer heen.

Chen:

Ik wou lachen en zeggen dat het maar een stereotyp was en dat er hier practish geen kat of hond meer gegeten werd. Maar ze trok me al mee de keuken in en liepen tussen iedereen door. ' opnames! Niks aan de hand gewoon door gaan met werken' zei ik nog
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 9 Emptyzo okt 04 2015, 17:39

kai:
het bloed stroomde nu als een gek nar benede toe en little kai was niet meer zo little bij elke aanraking die ze deed. ik kneep in de dekens en lied een heel zachte moan ontsnappen. ik rolde met me ogen en drukte me hoofd nog verder het bed in. oh plese laat haar verder gaan!. I kbegon gewoon bijna te kwijlen. en dat terwijl ze nog niks deed.! okey dit was een vrij goed planhaar geweest!

Lennie:
Ik lachte alles bij elkaar we waren de keuekn uit en vonden NEwt uiteindelijk die ons echt aan keek met zun kop van Ik deed niks fout!. ''hij zou bij jullie beaggle line passen!'' lachte ik toen ik  hij uiteindelijk terug in me arme sprong. Ik lied me tegen chen aan vallen me enen waren echt pudding van het rennen, MAar op dat moment kwam de baas aangelopen ik keek chen aan..
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 9 Emptyzo okt 04 2015, 18:51

Marlon:

Ik was zo blij dat het werkte. Hij begon zachtjes te moanen en hij begon al een boner te krijgen. Ik deed zn boxer naar beneden en haf hem een handjob om volledig stijf te worden. Toen hij zover was ging ik verder met een BJ. Ik nam hem in mn mond en begon te zuigen.

Chen:

We waren de keuken uit en vonden newt. 'Haha zou zeggen word onze mascotte maar dat moet toch een echte beagle worden!' Lachte ik. Lennie liet zich tegen me aan vallen en ik ondersteunde dr. Op dat moment kwam de baas aan gelopen. Ik keek lennie aan ' snel terug naar de kamer! Ik leid hem wel af' zei ik zacht tegen dr.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 9 Emptyzo okt 04 2015, 18:58

kai:
haar hande rond little kai maakte me gek. als ze omlaag ging begon ik zachtjes te kreunen. Me spieren spande zich aan net als me buik. Na even voelde ik hoe haar lippen zich er omhoog vouwde... ''ooh god!'' greunde ik uit en bracht me hand naar me haren toe nen trok ze er bijna uit. Dit was zo goddelijke ne ik kon niks terug doen!. wik lag daar als een hulpelose jongen die zo hard genoot dat alles van haar genoot..

Lennie:
Ik verborg newton in me jas die ik nog niet uitgedaan had want chen was er eerder dan ik dacht en had ds geen tijd  gehad om die uit te doen. Ik rende naar de hotel kamer en wachte af in spanning.. zou ik straks het hotel uit moeten! of niet? ik staarde naar de deur in spanning met newt in me armen
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 9 Emptyzo okt 04 2015, 19:16

Marlon:

oh hoorde hem kreunen dan! dat deed me echt goed! hij bracht zn handen door mn haren en trok er best hard aan. ik ging langzaam verder en schraapte mn nagels over zn buikspieren heen. ik was zo blij dat dit werkte!

Chen:

ik wist me er uit te lullen bij de baas van het hotel. dat we geen onrust wilde veroorzaken en nog meer smooth praat. toen ik weer weg mocht liep ik meteen terug naar de hotel kamer. ik wou nog een grap met dr uithalen. ik zette een zware stem op en bonkte op dr deur ' Open up right now! you have broken the hotel rules'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 9 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Onverwachte wending op onze vakantie
Terug naar boven 
Pagina 9 van 60Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 34 ... 60  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Onverwachte wending op onze vakantie
» Onverwachte wending op onze vakantie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: