cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Is this real? Part 4

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 22 ... 43  Volgende
AuteurBericht
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 2 Emptyma mei 11 2015, 13:53

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
Ik huppelde achter Jay aan en had snel me tasje gepakt van de grond. en keek zo meisjes achtig mogelijk en flirty. 'Nou vertel me maar eens waar is het.' Vroeg ik terwijl ik met hem mee hupste. Toen we bij de deur aan kwamen keek ik hem uitdagend aan. 'Awh helaas mag je niet mee naar binnen toe.' Zei ik speels.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto:
'Docent?! I-ik mag nog lang geen meester zijn en wie zegt dat ik dat wilde. Jij vroeg toch wat het was huh?' Verdedigde ik mezelf. 'Oh tayoni ik doe mee. Ik zit in jouw team.' Zei ik en pakte ook een karakter als dat kon.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
*rookt*

Tayoni
'Hehehe okee' zei ik en pakte de kontroler. 'Als jij verliest ga je uit met mellanie.' Zei ik stoer en grijnste van hier tot Tokio. Ik koos snel me karakter om de battle te beginnen
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]angel
Ik voelde me steeds iets meer ontspannen. Ik brobeerde me voor te stellen hoe die man mij zou proberen te verleden. Oeh eerst een lokatie bedenken. Mmmmh umhh... In de badkamer? Gespiert genoeg is hij wel dus hij zou me kunnen dragen. Oeh nog beter in de geluids studio. En dan heb ik zoon heel net kort jurkje aan in het glimmend wit. Ooh en dan komt die heerlijke vent binnen terwijl ik aan het zingen was. Ik begon stiekem iets meer te glimlachen.


Laatst aangepast door Timeless op ma mei 11 2015, 14:07; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 2 Emptyma mei 11 2015, 14:06

Jay:

'Oh mnag ik echt niet mee?' zei ik zo geteleurgesteld mogen Ik leunde tegen de deurpost aan. Ik duwde Delle naar binnen toe en bleef hem aan kijken! Ik drukte hem tegen me muur aan en bleef hem aan kijken

Drake:

ik moest toch best glimlachen om setto die zich er onderuit probeerde te praten. toen tayoni dat zei over Mellanie legde ik de controler neer en stond op. 'Flikker tch een eind op met die mellanie van je. fuck der lekker zelf ofzo' Ik pakte me jas en wilde weg lopen
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 2 Emptyma mei 11 2015, 14:17

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
Jay duwde me verder het wc hokje in en drukte me tegen de muur aan. Ik keek hem terug aan en voelde me wangen lichtjes gloeien. "Shit moet die pil in nemen." Ik had thuis me horloge af gedaan en een pleister op de naald wond geplakt. Aangezien ik de enigste was die zoon ding had. Ik drukte me borstkast iets baar voren toe zodat me na gemaakte boobys tegen Jay zijn lichaam aan kwamen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto:
Ik begreep niet echt waarom drake inenen zo deed. Al die emoties je zou ze maar dagelijks hebben lijkt me vreselijk soms. Dacht ik en pakte nog een koekje van de schaal.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
Ik keek naar binnen en zag drake opstaan ik ging voor het raam staan en keek eventjes beter naar binnen toe. Verder hoorde ik niets.

Tayoni
'Het kom op drake. Ik heb jouw nooit naar een ander meisje zien kijken en naar haar keek je al heel zelde en dat is toch iets?' Zei ik flug ik stond op en pakte zijn arm vast. 'Dude doe eens rustig aan man. 'Was maar een Joke joh. Jesus met jouw kan je ook helemaal niet dollen...' Zei ik geergert en lied hem los. Ik pakte het lege blikje vast en vervormde hem in elkaar met mijn geergerdheid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 2 Emptyma mei 11 2015, 14:29

Jay:

ik keek hem aan en voelde hem warmer worden. Ik durkte me lichaam nog dichter tegen hem aan. Ik leunde met me hoofd dicht bij zijn oor en zei zacht'Slik die pillen nou maar delle' daarna stapte van hem af. Ik glimlachte. 'busted bro busted' Ik liep de wc uit en zwaaide naar hem.

Drake:

Ik draaide me om en keek hem aan. 'als je nou gewoon een keek kapot over meiden.' zei ik nors en liep terug. 'Gewoon je bek er over houden..' ik pakte de controler en wachte af

YD:

ik besloot toch maar te kijken. Ze glimlahte zo scahttig. .
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 2 Emptyma mei 11 2015, 15:20

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
Ik kreeg het aardig warm van Jay. Mijn prins begon zelfs bloed stroming te krijgen. Dat deed enorm pijn omdat hij naar achteren getapet was. Toen hij me naam zij werden me ogen groot. 'Noooouuuuw!!' Jammerde ik. Toen Jay weg liep rende ik achter hem aan en sprong ik achter op zijn rug. 'Dawwwh er zijn helemaal geen jongens die uberhoud intresse hadden in een meisje.' Jammerde ik en lied me hoofd op zijn schouder liggen. 'Niks tegen yu zeggen he.' Fluisterde ik. 'Stiekem vond je me wel sexy!!' Zei ik speels en streelde met me hand over zijn borstkast heen. ' urg met drake valt er niets mee te beginne en met tayoni wil je het niet en setto weet er al van.' Mompelde ik. Ik zat nogaltijd op zijn rug Jay liep door de gang heen naar de game ruimte toe.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto:
'Drake kan jij maseren?' Vroeg ik nieuwschierig. "Hoe zou het zijn als een mannelijk figuur me maseert inplaats van Anne?" Ik nomden het koekje verder op en pakte de kontroler 'ik ga wel tegen je.' Zei ik met me koekje in me mond en glimlachte met me oogjes naar drake.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
Drake leek weer terug op de bank te gaan zitten. Ik spilde nog wat met rexy en lied hem een rondje rond het grasveld lopen.

Tayoni
'Tsu.' Zei ik op zijn ijzen. 'Dan worden jij en setto vast beste vriendjes samen.' Zei ik en liep naar de andere tafel toe waar nog wat voetsel lag.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]angel
Mmmh en dan gaat de manager koffy pauze houden en drukt die stoere man het geluid opnamen uit. Oeeeewh! Ik glimlachte nog meer en keek naar het plafond ik zakte ietsjes meer onderuit en had niet door dat Leo mee keek. Wat zou hij dan doen. Me heupen pakken of eerst me borsten? Ik dacht hard na.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 2 Emptyma mei 11 2015, 15:32

YD:

*kijkt*

Jay:

ik lachte. 'als je mobiel niet afgegaan was had ik je niet door gehad!' zei ik en aaide Delle door zijn haren heen. 'Wil je Drake pakken? laat mij dan even' lachte ik en keek hem zo goed al mogelijk aan. 'en ja best wel maar ik val niet echt op uitelijk meer op karakter.. noujah dat ook niet.. ik weet niet wat ik nou echt aantrekkelijk vind' lachte ik nerveus.

Drake:

'Jaloers?' gromde ik naar hem. Setto wilde nog wel een potje en ik pakte alles aan om te game. deze keer won ik dus wel. IOk keek setto aan. 'wees blij! dat ik de vorige keer niet heb gewonnen!' ik glimlachte deze keer aardig


Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 2 Emptyma mei 11 2015, 15:56


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]angel
Ik sloot heel lichtjes me ogen niet dat ik moe was gewoon om te ontspannen. Langsaam gleed ik met me vingers naar benden toe. Ik glipte voorzichtig onder me onderbroekje door. Terwijl ik aan die jongen dacht die in het boekje stond. Mijn hand gleed steets verder naar beneden toe. Ik trok met me ander hand mijn dekentje meer over me heen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
'Dawwwh.' Jammerde ik dat het echt door mijn telefoon kwam. Maar dan dan dan heb ik me wel goed verkleed~' zei ik blij. 'Neee niet me haren.' Piepte ik zachtjes. En dook weg van Jay zijn hand. 'Ooh wel je dat echt doen!? Lijkt me lachen.' Fluisterde ik terug. Ik opend heet plukje uit me tas en nam een pilletje. Vervolgens legde ik het doosje weer terug en zette ik me mobiel op stil. En dat allemaal op Jay zijn rug.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto:
'Oh Oh wat had ik dan mogen doen bij jouw?' Vroeg ik nieuwschierig. 'Drake ik vroeg of je kon maseren of iets?' Vroeg ik nogmaals en koos mijn volgende poppetje uit om tegen drake te vechten. 'Aaah kom op!' Zei ik toe mijn ultra power mis was.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
*laat rex uit.*

Tayoni
'Moch je willen.' Zei ik terug. *nommmh nommmmh nommh*
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 2 Emptyma mei 11 2015, 18:44

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman A.K.A. Yi-dae YD

Ik hoopte met heel me hart.. dat ze nu niet aan het doen was wat ik dacht dat ze aan het doen was. en het gewooon mijn pervie gedachtens waren. anders zou ze echt op mijn respect nivo dalen tot benende pijl. Ik sloot me ogen. en probeerde het uit te bangen om toc hwat slaap te krijgen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake

'nee kan ik niet' antwoorde ik op zijn massage vraag. 'En ik ga niet aan je lichaam zitten' zei ik kil ne keek hem aan. 'Ik houd er niet van om in iemand priviced space te zitten en wil ook niet dat ze dat terug doen' zei ik en deze keer won ik weer. Waarom had ik dit geluk net ook niet!. Ik lied me hoofd zakken toen Jay naast me kwam zitten ik keke hem aan 'wat?' vroeg ik nors. Hij glimlachte, 'Je moet is naar die meid gaan. Ze is chiller dan je denkt' zei hij en wenkte naar die maid. 'Aangezien je er morge toch mee moet werken kan je net zo geod beter contact leggen' k keek naar de maid toe toen JAy dat zei en zuchte. Ik draaide met me ogen. 'Okay ik zal lief zijn' gromde ik. JAy aaide door me haren heen net of ik een puppy was. Ik sloeg zijn hand weg.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James

Ik deed alles zodat DElle zijn dingen kon doen en vlak voor we terug waren lied ik hem op de grond zakken. 'nou laat me even en zie wat ik voor hem kan doen.' ik liep naar drake toe en zei wat tegen hem. Daarna stond ik op. 'Setto ik moet weerwerken ben al weer 5 uur weg en me manager gaat me nu echt vermoorden als ik niet terug ga. BEn afgelopen dagen al te veel weg. Vond het echt super om weer eens te game!' ik wreef voor zijn haren heen 'dankzij jouw kon ik weer even game' ik glimlachte en deed me jas aan. 'Dianne werk se nog heh' ik knipoogde en keek naar tayoni 'Houd me op de hoogt van Lola' zei ik en wenkte naar mijn mobiel.'JE kan me altijd bellen.

daarna liep ik naar buiten toe en kwam Yu tegen Ik begon zin pup te aaien en glimlachte breed. 'Ik wil ook weer een pup aar vind deze honden soort eigenlijk niks' ik lachte toen het beestje me af likte. 'Ik ga naar huis zie je morge wel weer'
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 2 Emptyma mei 11 2015, 19:34

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]angel
Ik wilde mezelf dwingen maar zowel me lichaam als mijn gevoel had er geen zin in. Telkens dacht ik aan dat ene moment. Het wilde gewoon niet uit me hoofd. Ik hoorde iets weer bewegen ik keek snel opzij en gooide het boekje naar Leo toe. 'Wil je ook even kijken?' Vroeg ik. Vervolgens draaide ik me op me zij en trok ik met bijden handen mijn kussen weer plat op het matras. 'Staan alleen kleding modellen in hoor.' Zei ik flauw.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto:
'ik vroeg alleen maar of je het kon.' zei ik vriendelijk en glimlachte met mijn ogen dicht. 'jongens hebben in mijn huis een verbod om mijn lichaam aan te raken en ander som ook. maar me vader is al ene hele lange tijd niet thuis gekomen dus zo letterlijk hoeven we het niet te nemen.' vertelde ik. 'eigenlijk heeft hij alle mannelijke maids ontslagen sinds mijn negende.' dit zij ik iets meer balend.


toen james zij dat hij moest werken stond ik op en gaf hem een dikke knuffel. jah ik vond het ook gezellig. ik ga je zo missen als je weg bent.' zei ik zachtjes. ik lied hem los en glimlachte eventes naar hem toen hij door me haren heen wreef. 'wat is je lievelings dier?' vroeg ik. 'psst, james? vanwaar die smile de laatste tijd?' vroeg ik in het koreaans. en wees naar mijn eigen mondhoek.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
'heey jay, ik liep naar hem toe en gaf hem een box handdruk. ik keek toe hoe jay mijn liefe nieuwe beste maatje aaide. 'ik vind ze geweldig, die stoerheid die spieren en toch zijn ze heel trots en statig ookal zijn ze koppig als wat als je ze niet traint. 'had drake niet een puppy voor jouw dat hij zij?' vroeg ik licht verward toen hij zij dat hij ook een hondje wilde. 'tot morgen jay jay.' zei ik en gaf hem een schouder boxje.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] tayoni
'zal ik doen.' antwoorde ik en keek op naar jay. ik knikte naar hem. 'thx.' zei ik en zwaaide half. 'ik ga zo maar ook eens.' zei ik tegen jay. 'als deze schaal leeg is.' voegde ik er aan toe en hield een paar chippies omhoog.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
'heheh.' gniffelde ik en knipoogde naar jay. ik stapelde wat schalen en kommetjes op die leeg waren en verzwmelde de blikjes bier die over de tafel versprijd lagen.


Laatst aangepast door Timeless op ma mei 11 2015, 20:27; in totaal 5 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 2 Emptyma mei 11 2015, 19:44

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman A.K.A. Yi-dae YD

Ik kreeg na even het boekje tegen me hoofd' AISSH!!' ik vloeg overeind en keek haar aan. Ik stond nu recht op in de kamer en liep naar haar toe. MEt het boekje in me handen. Ik legde een hand op haar zij. Ik had van het boekje een soort knuppel gemaakt en zachtjes tikte ik tegen haar kont aan. 'Niet'*lichte tik* zomaar *lichte tik* Naakte *lichte tik* Jongens *tik* naar mij gooien' zei ik speels en daarna gaf ik een heel zacht speelt tikje met het blad op haar hoofd heel zacht

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James

'Lievelings dier? hond denk ik of een vos wolf. In iederval grootte hondsoorten' ik glimlachte en knikte. toen ik verder wilde lope nvroeg hij waarom ik ga veel glimlachte 'Ik vertel het je nog wel een ker als het zo ver is' zei ik en legde me hand op zijn schouders neer

Ik keek yu aan wetend van niks. Ik keek hem vragend aan. Maar ik haalde me schouders op. 'Ik heb lieverde de wat lievere rustige minder dominantie hondjes.' zei ik en glimlachte. 'mee een familie hondje.'

Ik zwaaide en reed naar huis
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 2 Emptyma mei 11 2015, 20:35

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angel
ik voelde plots ene hand op me zij en een tikje tegen me kond aan. ik deed me ogen open en keek naar wat leo deed. toen hij weer tikte gniffelde ik. 'aaaah hahahaha, neee!! geef mij geen straf!! hihihi, neee nee~.' zei ik speels en trappelde een beetje van plezier. 'naakt? ze hebben ondergoed aan!' zei ik. 'ik heb al heel lang geen naakte jongen meer gezien.' zei ik gespeelt snue net alsof ik het erg jammer vond. toen hij weer een paar keer een tik gaf met het boekje pakte ik het boekje uit zijn handen en trok hem zowat over me heen op het bed. zodat hij over me choot heen lag. vervolgens tikte ik op zijn kond met het boekje. 'jij!! *slaat niet zo zacht met boekje maar niet te hard.* niet, *slaat* zomaar gleuren!! *slaat.* zonder het te vragen.' vervolgens sloeg ik met mijn echte vlakke hand op zijn kond. maar dit keer wat zachter dan het boekje.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto:
'mmmmh en welke soort vos dan? woestijn vos? of een andere soort?' vroeg ik en noemde nog heel wat andere soorten vossen op. james vertelde dat hij het nog wel een keertje uit legde. 'zolang het glimlachje maar niet verdwijnt.' antwoorde ik en knipoogde naar james.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 2 Emptyma mei 11 2015, 20:38

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman A.K.A. Yi-dae YD

ZE trok me over zich heen. En begon me terug te slaan. k probeerde overeind de komen en lachte. Toen ze klaar was keek ik haar aan.'Sorry ik keek gewoon naar jouw mag dat niet?' zei ik flirtend en probeerde weer overeind te komen. Zeker dat ik nu ee nrode hand op me had staan!. Ik lachte en schudde me hoofd. Ik was weer naast haar gaan zitten en prikte haar in haar zij. Dit voelde zo vertrouwd en goed..
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 2 Emptyma mei 11 2015, 20:48

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angel
'oooh wil jij naar me kijken?' zei ik speels. 'dawh jammer zeg dat ik nou net me pyama aan heb getrokken of heb je toen ook gespiekt toen ik hem aan trok.' gniffelde ik en sloeg zachtjes met me hand op zijn kond. leo kroop verder van me af en lag nu naast me op het bed. plots voelde ik iets prikken in me zij. ik schoot lichtjes opzij. 'aaah?!' zachtjes tikte ik met het boekje op zijn hoofd. 'hiihih,' ik probeerde hem terug te prikken in zijn heup vedjes. (als hij die heeft maar je weet de plek.)

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
'wat? drake had het er telkens over? en jij weet van niks?' zei ik nu meer verwart.
'familie hondjes zijn ook heel lief. dat is waar. maar ik heb ook liever een hond die me familie kan beschermen.' antwoorde ik

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto:
'ik vroeg alleen maar of je het kon.' zei ik vriendelijk en glimlachte met mijn ogen dicht. 'jongens hebben in mijn huis een verbod om mijn lichaam aan te raken en ander som ook. maar me vader is al ene hele lange tijd niet thuis gekomen dus zo letterlijk hoeven we het niet te nemen.' vertelde ik. 'eigenlijk heeft hij alle mannelijke maids ontslagen sinds mijn negende.' dit zij ik iets meer balend.

'mmmmh en welke soort vos dan? woestijn vos? of een andere soort?' vroeg ik en noemde nog heel wat andere soorten vossen op. james vertelde dat hij het nog wel een keertje uit legde. 'zolang het glimlachje maar niet verdwijnt.' antwoorde ik en knipoogde naar james.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] tayoni
'zal ik doen.' antwoorde ik en keek op naar jay. ik knikte naar hem. 'thx.' zei ik en zwaaide half. 'ik ga zo maar ook eens.' zei ik tegen jay. 'als deze schaal leeg is.' voegde ik er aan toe en hield een paar chippies omhoog.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
'heheh.' gniffelde ik en knipoogde naar jay. ik stapelde wat schalen en kommetjes op die leeg waren en verzwmelde de blikjes bier die over de tafel versprijd lagen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 2 Emptyma mei 11 2015, 20:55

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman A.K.A. Yi-dae YD

'jij kleede je uit voor me neus! kan ik er wat aan doen dat ik dan kijk! zei ik en keek haar aan. ik glimalchte breed tot ze ook mij prikte in me zij ' Aahw!' kreunde ik zachtjes maar bleef glimlachen. 'Dat waren mijn darmen!' zei k en pakte haar beide polsen beed zodat ze neit nog een keer kon prikken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 2 Emptyma mei 11 2015, 21:06

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angel
'dus je geeft toe dat je naar min lichaam keek huh huh huh!' zei ik uitdagend en weerde hem weer prikken. 'aaaah! haha.' gilde ik speels toen hij bijden polsen vast pakte. ik trok terug maar werd weer naar hem toe geveerd door de kracht die ik uit oevende. mijn pyama schoot steets meer naar beneden toe waardoor ik langsamerhand steets meer inkijk kreeg. 'je darmen? dawh, magere jonge toch.' zei ik mee levend. 'hihi, sexy mager.' gniffelde ik zachtjes, ik bleef nog altijd proberen vrij te komen uit zijn handen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Is this real? Part 4 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Is this real? Part 4
Terug naar boven 
Pagina 2 van 43Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 22 ... 43  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Is this real? part 1
» Is this real? part 2
» Is this real? part 3
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: