cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Is this real? Part 4

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 23 ... 43  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 3 Emptyma mei 11 2015, 21:09

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman A.K.A. Yi-dae YD

Ik probeerde respect te tonen voor haar lichaam en voor haar zelfs als vrouw zijne Maar haar shirtje bleef naar bnede kruipen. 'lig stil' zei ik en toen ze stil lag trok ik haar pyama weer goed zodat ze geen inkijk meer had. Daarna keek ik haar weer aan 'jah heb echt geen vetjes' zei ik triest. Ben blij dat ik eer spieren heb. Het was een half jaar echt erg. Was meer bot dan jongen' zei ik zacht. waarom moest k daar nou weer over beginnen.. Waarom vertelde k het uberhaupt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 3 Emptyma mei 11 2015, 21:35

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angel
'oeeeh.' zei ik zachtjes toen hij aan mijn shirtje zat.ik keek hem aan toen hij me shirtje om hoog schoof. mijn wangetjes gloeide lichtjes op. 'je moet gewoon dan meer eten, hamburgertjes enzo~ dan heeft een meisje iets om beed te pakken.' gniffelde ik en en prikte zachtjes in zijn naveltje. 'jij hebt zoon mooie navel als je een meisje was kon je er een mooie navel piersing in doen zoon vorm heeft het wel. ' vertelde ik en draaide rondjes om zijn naveltje heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 3 Emptydi mei 12 2015, 06:59

YD:

'Maar ik eet al best veel. Hmm nouwjah veel. Laatste oaar weken let ik er niet meer zo op.' Lachte ik zacht. Ik ging op me rug liggen. Toen Angel met me navel speelde voelde dat geinig. 'Meid dat kieteld!' Zei ik en bleef naar het plafon staren. Ik luisterde naar wat ze zei over een navel piercing. 'Als ik ooit van plan ben een genderbender te worden. Zal ik overwegen om een.navel.piercing te nemen!.' Ik sloot me ogen en viel nu vrij snel in slaap door de aanwezigheid van Angelina.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 3 Emptydi mei 12 2015, 07:46

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]angel
'Hihi dus dit kietelt wel?' Vroeg ik en streelde een beetje naar boven toe naar zijn tepels. Ik raakte het een keer aan en gniffelde zachtjes.
Toen ik merkte dat hij in slaap gevallen was trok ik me deken over hem heen en ging ik dicht bij hem lotgenoot lied me hand op zijn buik liggen en het liefst wilde ik me hoofd op zijn borstkast leggen. Ik luisterde naar zijn gelijk matige ademhaling hij sliep echt. Heel voor Zichtig legde ik me hoofd op zijn schouder neer. "Heb je zo gemist. Waarom kwam je niet opdagen?" Vroeg ik in mezelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 3 Emptydi mei 12 2015, 08:01

YD:

*slaapt*

Jay:
Ik nam afscheit van setto en zwaaide . 'Ik hoop et ook niet!' antwoorde ik op zijn glimlach opmerking.

ik schudde me hoofd 'Ik weet van niks' toen yu over de pup begon. 'Oh maar daar ehb ik bodyguards voor!' lachte ik

daarna ging ik terug aan eht werk. urrgh!

Drake:

'nee ik kan niet masseren!' zei ik en keek terug naar het scherm. het interseerde me neit dat geen butlers in huis mocht. Wat had dat met mij te maken. Na nog vaak gegamed te hebben en tayoni uitgezwaait was het ook tijd voor mij om te gaan. 'SEtto.. ik kom morge pas rond half 10' zei ik nors. We hebben pas les in de middag dus vond dat vroeg genoeg. Ik keke naar de meid 'Kan ik nog iets doen voor jouw?' vroeg ik aan haar. 'Ergens heen brengen ofzo?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 3 Emptydi mei 12 2015, 08:41

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
"Ah ja deze borden alvast af wassen." Zei ik en gaf nogal onhandig de borden aan drake. Ik struikelde een beetje voor over waardoor ik tegen drake aan kwam. 'Oh sorry.' Zei ik en streelde eventjes door me haren heen. Ik keek naar setto die nog een biertje opende ondanks dat hij het niet eens lekker vond dronk hij ze toch. 'Ooh Settoooo! Nee je hebt al 3 biertjes op!' Zei ik geschrokken. Ik rende naar hem toe en pakte het biertje vast dat hij in zijn hand had. En trok het bij hem vandaan. Vervolgens wankelde setto en viel haast naar achteren toe. 'Ik voel me zo gek?' Antwoorde hij al wankelend. 'Natuurlijk voel jij je gek! Je bent nog geen achttien en je drinkt al zoveel bier? Je bent dronken.' Vertelde ik. 'Dronken?' Herhaalde hij. Setto ging op de grond zitten en voelde aan zijn hoofd. Vermoeit zuchtte ik. Ik draaide me weer om naar drake. 'Awh wat moeten we nu doen?' Vroeg ik en liep naar drake toe. Ik keek hem licht flirty aan en glimlachte op me liefst.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto:
Drake en ik deden nog wat rondjes maar vaak won ik niet. 'Half tien pas? Het is een uur en zesenvijftig minuten en tweeëndertig seconden lopen voor mij om op school te komen. Dan kom ik nooit op tijd aan op school.' Antwoordde ik verast.

Toen drake aan Delle vroeg of hij hem ergens heen kon brengen vond ik dat best vreemt. "Dawh nu moet ik lopen..." Dacht ik en keek op de klok. "Mmh het is al zo laat dat word een nacht wandeling."

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
*laat rex uit.*

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]angel
*geniet van leo's lichaam*
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 3 Emptydi mei 12 2015, 10:19

drake:
ik keek setto aan 'denk je echt dat ik ga lopen? ik ehb een motor ik brengje wel gewoon'gromde ik op zijn loop opmerking.


Ik hielp Dianne mee, En zette haar weer recht toen ze viel. 'pas je op' zei ik bezorgt. toen ze Setto ging helpen met de bier glimlachte ik zachtes. tjah best schattig. Na dat alels schoon was keek ik anar buiten. 'Ik kan jullie 1 voor een afzetten. 'zei ik en keek toen naar mijn motor'kan er geen twee mee nemen
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 3 Emptydi mei 12 2015, 11:27

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
Ik huppelde weer naar drake toe om hem te helpen met de afwas. Ik pakte natuurlijk een theedoek om het af te drogen want dat water was veelste warm voor mij. Met de natte theedoek draaide ik een rondje en tikte ik tegen drake zijn kond aan. 'Ahahihihi.' Gniffelde ik ik pakte wat sop van zijn wasbak en blies het richting drake.

Toen drake voor stelde om ons om de beurt weg te brengen kwam yu binnen. 'Yo ik ga alvast naar het strand toe met rex. Zie je daar wel drake.' Zei hij en swaaide naar ons terwijl hij omdraaide om weer weg te gaan. 'Byeee.' Riep ik en swaaide heel eventjes.

Setto
Ik was op de grond gaan zitten en voelde aan me hoofd alles duizelde en draaide om me heen ook mijn maag werd niet goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 3 Emptydi mei 12 2015, 11:33

Drake:
Ik keek de meid nors aan. 'stop' zei ik kil toen ze met zeep begon te blazen.

'jap tot straks' zei ik en zwaaride naar yu, toen keek ik naar de twee. 'Ik breng setto eerst wel. Setto wat is je adres?' zei ik en tilde hem op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 3 Emptydi mei 12 2015, 11:41

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
'Waarom? Is het verboden om plezier te hebben?' Vroeg ik hem ik stapte dichterbijer en keek hem diep aan terwijl ik me hoofd ietsjes schuin kantelde. 'Ooh ik zie het al.' Zei ik toen ik heel diep in zijn ogen had gekeken en stapte wat naar achteren toe. Verder gaf ik nog geen reden.
Ik tikte weer met de theedoek op zijn kond. 'Hihihi.' Gniffelde ik.

'Ja lijkt wel wel beter dat je setto eerst naar huis brengt.' Stemde ik toe.

Setto
'Waar ik woon? In een huis.' Antwoorde ik snugger en glimlachte naar drake terwijl ik naar boven keek. 'Ah aderes... Ummh ergens in de hemel... Iets met engeltjes. Ik keek omhoog en ging op me rug liggen. 'Whah. Engeltjes zijn mooi, drake zijn angeltjes altijd vrouwen?' Vroeg ik. 'Yume woont ook bij de engelen.' Vertelde ik half dronken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 3 Emptydi mei 12 2015, 12:01

Drake:

'niet waar ik bij ben! no pleasure here..' zei ik terwijl ik verder afwaste. ik probeerde het zo geod mogelijk te nergeren zodat ik niet boos zou reageren of haar zou gaan afkatten wat ik echt graag wilde doen.


setto was totaal waisted. Hij zei iets dat Mellanie er ook woonde. Ikpakte me mobiel *Waarwoont Setto* smste ik en sleurde setto naar me motor toe. 'Jij moet mij zo heel stevuig beet houden..' zei ik maar ik hees hem er nog niet op moest eerst het adres weten
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 3 Emptydi mei 12 2015, 12:38

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
*waar setto woont? Tegen over mijn huis de engelenstraat (huisnummer) hoezo?* tiepte ik terug. *drake waarom is die jongen Yidae zo laat bij ons binnen gekomen? Was er wat gebeurt?* stuurde ik

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
'En wat nou alsof ik doe dat je er niet bent? Plezier hebben is leuk het maakt anderen mensen vrolijk en als anderen mensen vrolijk zijn dan maakt het je ook weer blij.' Vertelde ik. Ik pakte een hand sop en klapte in me handen drake zijn haren zaten nu onder het sop. 'Hahahahah.' Gniffelde ik. En hield een hand voor me mond.


Setto
Ik stond lomp op en struikelde richting drake. 'Maar we mochten elkaar niet aan raken toch?' Vroeg ik en waggelde half heen en weer. 'Er zitten wolkjes in je haar.' Zei ik en raakte drake zijn haren aan. Het was seep van de afwas.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 3 Emptydi mei 12 2015, 12:43

Drake:
Ik lied diane haar gang gaan.


*weet ik veel waarom, Zie ik er uit alsof het me enige shit boeit* smste ik terug.

Ik sloeg setto zijn hand weg toen hij in me haren probeerde te zitten. 'Ga op de motor zitten.' gromde ik. Ik tilde hem als hi er niet kwam gewoon op
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 3 Emptydi mei 12 2015, 12:52

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
*idk ik zie je gezicht niet. En hij zit in je groep hij is je vriend? Dus waarom zou het je niks schelen?* tikte ik terug.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
'Wat vind jij leuk om te doen? Vroeg ik geintreseert aan drake.
'Tot zoooo~' riep ik en swaaide ze uit.

Setto
Drake trok me mee naar een monsterlijk Aparaat. Lomp probeerde ok er op de klimmen niet wetend wat het ding was. 'Beid hij niet?' Vroeg ik. Als drake er op kwam zitten pakte ik zijn middel vast ik sloeg me handen verder over hem heen zo dat ik hem een soort van knuffelde. Na een tijdje reiden voelde ik me echt raar in me buik. 'Drake. I-ik ik voel me niet lekker.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 3 Emptydi mei 12 2015, 19:18

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake

*So? dat wil nie zeggen dat persee altijd alles van hem wil weten*

SEtto gaf aan dat hij zich niet goed voelde. Ik stopte de motor en hees hem er af. 'Kots dan... ik wil naar huis toe dus schiet een beetje op' ik wacht tot setto aan zou geven dat we verder konden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Is this real? Part 4 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Is this real? Part 4
Terug naar boven 
Pagina 3 van 43Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 23 ... 43  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Is this real? part 1
» Is this real? part 2
» Is this real? part 3
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: