cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Is this real? part 2

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 33 ... 63, 64, 65, 66, 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 64 Emptyzo feb 01 2015, 22:12

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy

ik stond op en zuchte 'Ik zou het wel geweldig vinden! maar hij is ook mijn idool' zei ik. en keek naar de rest 'nu wil ik me ijsje, En je moet hem dankbaar zijn' ik kon er niet goed tegen als iemand slecht over mijn idool sprak 'Hij heeft meer in zijn levne berijkt dat jij ooit zal doen. En hij heeft we wel voorgezorgt dat je bij Lay kon zijn!' ik leip naar benede naar het ijskarrtje en bestelde een aardbeieen ijsje. 'Jay verdient respect als jeje ooit een keertje in hem wil verdiepen!' ik keek beledegent langs minako heen


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake

ik lied me naar achtere vallen en zuchte 'Ik wil gewoon geen realatie okay respecteer dat is' ik gooide een schelpje omhoog ne vind het weer. 'laten we gaan kloten met die standbal' zei ik terwijl ik het schelpje stees probeerde te vangen

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James

'ah das niet mijn mobiel Mell!!' zei i ktoen ze in mijn kruis greep. ik ging kopje onder en toen ik weer boven kwam zag ik hoe mellanie mijn mobiel probeerde leeg te schudde. ik ging op handen en knieen zitten,  en daarna op mijn knieen zodat k neit weer weg gleed. het ging niet al te soepel maar ik zat. 'noujah dat word in een bak met rijst leggen' zei ik en keek er naar. 'Ah nu geen asian joke maken eh over Asians en rijst' lachte ik en keek naar mijn mobiel die gewoon nog steds water verloor. ik zag dat ze me mobiel aan geklikt het tijdens het droog schudden 'oh hij gaat ngo aan?' zei ik verbaast en keek naar mijn lockscreen achtergrond 'owfuck. melmell geefm aar hier' zei ik snel en keek naar mijn lockscreen. dit was neit goed!

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Bee

de jongen nergeerde me opmerking. hij verstond het vast niet. agh het is een strandfeest van een school geen idolen party dacht ik en keek de jongen aan toen hij alle kante op sprong. En hij door had wie ik was 'yeah iam!' lacht ik blij om hoe hij me herkende. hij wist me idolen naam dus dan wist hij ook hoe oud ik was... en keek van Rose naar de jongen en weer terug ''beter zei hij niks tegen haar..''


Laatst aangepast door Evilian op zo feb 01 2015, 22:23; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 64 Emptyzo feb 01 2015, 22:16

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Minako
ik voelde me steets bozer worden toen ze weer over die jay begon. 'nu weet ik waarom yu niets met jouw ilt doen jij praat alleen maar over die jay alsof hij een god is!!' zei ik kwaat. ' weet je lay boeit me niet meer hij geeft toch niet som me dus hem hoefde ik ook neit te ontmoeten op het vliegtuig!!!' zei ik terug en liep al huilend van lucy vandaan. ik rende van de duinen af naar de groep toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 64 Emptyzo feb 01 2015, 22:21

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy

'JAH DAT IS HIJ OOK' gilde ik terug 'EN LEUK HOOR MINAKO DAT JE ALTIJD ALLES NAAR JE ZELF DRAAIT EN ER NOOIT VOOR ME BENT EN ALLEEN MAR KUT OPMERKING KAN MAKEN, Ik snap facking goed dat Lay jouw nergeerd! Je verdient het ook!' gilde ik boos terug en rende de duinen terug in. ik plofte op de grond en knufde me knieen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 64 Emptyzo feb 01 2015, 22:31

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Minako
ik rende over het strand heen en wilde op mijn handoekje gaan zitten maar ik wert tegen gehouden door delle hij omarmde mij alsof hij me uit de lucht geplukt had. ik leid mijn hoofd op zijn schouder zakken.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
ik wilde mijn boekje pakken uit mijn tas maar plots kwam minako al huilent voorbij lopen. 'miiii~ wats wrong?' vroeg ik en omarmde haar. 'Lucy doet gemeen en praat alleen maar over hoe fantasties jay is!' zei minako boos en huilde. 'whooeeh, bad jay bad lucy.' zei ik en schudde mijn hoofd terwijl ik haar aaide.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
'nouw ord het helemaal mooi. eerst negeert ze mij en nu doet ze vreemt tegen jouw.' zei ik geergert en maakte de riem va delle los en bond het aan bee zijn zwembroek vast. 'pas op mijn dogy.' zei ik omdat mijn engels bad as shit was. ik rende naar de plek waar ik lucy en minako heen had zien gaan. 'lucy? riep ik en keek om mijn heen de duinen sneden in mijn voeten. 'urg kot gras!!' schelde ik en zag het bloed.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
jay stond de een of andere manier op. ik stond ook op en keke naar het mobieltje. al met een vragende blik keek ik naar het schermpje. 'wie is dit?' vroeg ik verward en beed op mijn lip zo hard als ik kon. ik keek van het schermpje naar jay en terug en keek hem veradelijk aan.


Laatst aangepast door Timeless op zo feb 01 2015, 22:35; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 64 Emptyzo feb 01 2015, 22:34

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy

ik had me zelf opgerold en me handen tegen me oren geduwt. alles trilde. ik wlde nar huis toe en snel!


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Bee

ineen keer werd de jongen aan mijn zwembroek gebonden. ik keek naarde jogne die dat deedn ik verstond geen zak van wat hij allemaal zei. echt helemaal niks! maar ik snapte wel dat de jongen niet weg mocht ofzo. Agh danse aan een riem kan ook leuk zijn!

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James

'uuuhhh.......' zei ik en deed dat tot al mijn adem op was 'dat issss..... jah...' ik ademde door me neus uit. 'geef hier' zei ik en stond op ik tilde mellanie uit het water zodat ze neit weg kon rennen of zwemmen 'Give me the mobelephone back!' ik probeerde er naar te grijpen, en probeede in evenwicht te komen. met mellanie op een rare manier beethoudend grijpent naar een mobiel in stromment water met een jack die aan alle kante trekt omdat het leer is


Laatst aangepast door Evilian op zo feb 01 2015, 22:39; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 64 Emptyzo feb 01 2015, 22:37

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
'lucy? lucy?' riep ik en zag iets bruins in het groene bage gebied. ik liep er naar toe en sprong naar benden ik omarmde lucy. 'ssssst.' suste ik en legde mijn hoofd in haar nek. 'wat is er meisje?' vroeg ik en pakte lucy helemaal in met mijn lichaam. her kwam toch geen hond, laat staan een black wolf.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
'OMG OMG, OMG, OMG I'M BONDED WITH BIG BEEE~ NOW YOU CAN'T EXCAPE!' zei ik blij

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
ik keek bedrogen naar jay. 'vandaar dat je me nooit terug kuste!' zei ik en lied het mobieltje expres in het water vallen. ik kon niet weg en bleef staan waar ik was. om verduiding te krijgen van jay. ik wilde alles weten. en nu meteen ook. 'waarom heb je me nooit verteld dat je ook een ander had.' vroeg ik nieuwschierig en keke hem recht aan.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] tayoni
ik was op gestaan en schopte de lichtbal tegen drake zijn hoofd ana die op de grond was gana liggen. 'GOOOOOOAL 100 points!!' schreeuwde ik.


Laatst aangepast door Timeless op zo feb 01 2015, 22:47; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 64 Emptyzo feb 01 2015, 22:40

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy

ik voelde twee sterke arme rond me heen ik draaide me om en rook de heerlijke geur van Yu ik drukte me gezicht tegen hem aan begon hard te huilen.. 'yu' snikte ik hard en kneep hem bijna fijn.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Bee

'Oh we will see' zei ik uitdagend en trok hem mee richting Drake en tatyoni en setto, 'come lets play then!' zei ik blij en sprong heen en weer. het was grappig om te zien dat de jongen bijna het zelfde gedrag had als ik.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James

ik lachte betrapt. 'eeeuh..' zei ik en probeerde me mobiel te pakken.'dat eeh is ehm.. niet iemand anders' ik had eindeljik me mobiel in me handen en droogde hem af met mijn natte jacket. dat had geen zin,. 'dat is iemand die mij heel dierbaar is' lachte ik nog steeds niet vertellend wie het was

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake

een hap met zand kwam mee toen de bal tegen mijngezicht belande, 'Hey' ik srpong overeind (letterlijk niet op kris showtime manier maar tao xD) ik had de bal in mijn sprong omhoogd mee gepakt en gooide hem net een harde knal tussne de bene van tayoni! 'geen kindere meer!'


Laatst aangepast door Evilian op zo feb 01 2015, 22:50; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 64 Emptyzo feb 01 2015, 22:50

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
´jaaaaah playing with the balll!!´ zei ik blij en rende heen en weer maar kon gene bal vinden. de bal belande in het kruis van tayoni. ik keek pijnlijk naar zijn kruis. ´hooooooeeeh.´ zei ik mee levend en kneep een oogje dicht.
ik stuiterde alle kanten op en voelde me best heet worden. er liep een leuk stel meisjes voor bij ik keek itgebrijd naar hun/ ik swaaide de meisjes giegelde en swaaide terug ik rende naar zijn toe maar werd haast gekilt door de riem die om mijn buik heen zat. 'ugh!' kwam er uit mijn mond en ik veerde weer terug. met een plof kwam ik naar achteren zitten en belande tegen drake aan.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
'je kijkt anders wel mega verlieft naar dat meisje.' zei ik jaloers  en voelde dat mijn kond weer nat werd omdat jay zijn mobieltje weer uit het water viste. 'JAAAY, kom op vertel, je kunt geen twee meisjes hebben.' zei ik beteutert en trok een pruilipje. ''jay had een ander meisje. dat was dus de reden waarom hij altijd zo snel weg wilde voordat er uberhoud iets gebeurde tussen ons twee ik was gewoon een speeltje.'' dacht ik en voelde me aardig rot van binnen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] tayoni
ik dook in elkaar en krampeerde van de pijn. ik legde mijn hoofd in het zand neer en kreunde aardig hard. 'FACK YOU DRAKE!!!' schreeuwde ik hard. de leraar kwam aan gelopen en knielde bij me neer. 'gaat het jonge?' vroeg hij. 'ugh i-ik voel me lul niet meer en mijn ballen brande alsof ze te bakken staan in mega heet vuur!!!' gilde ik hoog en een traan rolde over mijn wang heen.


Laatst aangepast door Timeless op zo feb 01 2015, 23:10; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 64 Emptyzo feb 01 2015, 23:02

Jay

Ik zag dat ze teleur gestlt keek dus draaie me mobiel om. 'Das een foto van ons'. Zei ik en lied de foto goed zien. 'Told you she isnt someone els.' snel deed ik me mobiel en me naate broek en liep naar de kant toe
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 64 Emptyzo feb 01 2015, 23:08

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
toen hij dat zij voelde ik me erg voor schut. mijn wangen gloede rood aan ik durfte jay niet meer aan te kijken en schaamde mij kapot. ik keke naar het schermpje en zag hoe anders ik er uit zag dan normaal dat was toen we in de club zaten en jay harstike dronken was. ik legde mijn hoofd tegen jay's borstkast aan en voelde me net een gedragen prinsesje. 'jay...' zei ik zachtjes. 'Sorry. van je mobiel.' vervolgde ik en kroelde met mijn hand in zijn nek.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] rose
ik stond op en rende achter bee aan. ik sprong op zijn rug en omhelsde met mijn armen om zijn nek heen. ik drukte mijn lippen in zijn nek. '(engels) ik vind het leuk om naar je te kijken als je danst.' zei ik verlieft en gaf bee en zuigzoen die een rode vlek achter lied. 'when you are done playing with the ball, shall we go swimming together?' vroek ik in zijn oor en likte aan zijn oor lelletje. de jongen met het twee kleurige haar pakte zijn mobieltje en maakte een foto van ons samen. nu zag ik pas dat bee een riem om zijn broek had hangen met daar aan de jongen die een foto maakte. ''shitt....'' dacht ik balend.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
ik omarmde haar nog stefiger en ademde diep uit. 'wat is er nou meisje?' vroeg ik en drukte mijn lippen in haar nek. 'je bent jezelf niet de laatste tijd, en dat is niet bepaalt leuk.' zei ik en ging wat lager hurken. ik trok haar hoofdje omhoog tussen haar armen vandaan en keek haar aan. 'ik hou van je maar doe niet zo tegen me. okee? ik wil geen soionara tegen je zeggen.' zei ik en knuffelde lucy vijn. 'blijf bij me.' zei ik teder. en drukte mijn hoofd tegen die van haar aan. toen ik haar knuffelde pakte ik haar mobieltje dat half in het zand was gevallen uit haar zak. deze stopte ik in mijn zwembroek.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Minako
delle had me even getroost maar al snel werd hij vast geketent aan een andere jongen en was yu verdwenen. ik was op mijn handdoekje gaan zitten ik speelde met me mobieltje. ik hat nog net genoeg berijk. ''mmmmh, zal ikdan toch maar lay smsen...'' dacht ik en lied me naar achteren toe vallen op mijn rug. ik hield me mobieltje boven me en tikte zijn naam in de sms maar de tekst bleef leeg. *hey lay, i'm on the beach today if you like you can come here to join me.(aderes van strand) it's a little bored one my own. hugs from, minako*

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
´jaaaaah playing with the balll!!´ zei ik blij en rende heen en weer maar kon gene bal vinden. de bal belande in het kruis van tayoni. ik keek pijnlijk naar zijn kruis. ´hooooooeeeh.´ zei ik mee levend en kneep een oogje dicht.
ik stuiterde alle kanten op en voelde me best heet worden. er liep een leuk stel meisjes voor bij ik keek itgebrijd naar hun/ ik swaaide de meisjes giegelde en swaaide terug ik rende naar zijn toe maar werd haast gekilt door de riem die om mijn buik heen zat. 'ugh!' kwam er uit mijn mond en ik veerde weer terug. met een plof kwam ik naar achteren Zetten en knalde tegen bee op. '(engels, mag ik je handtekening big bee~' fluisterde ik naar hem en wilde naar mijn mijn tas toe lopen. ok hier kon ik net niet bij. ik begon te zuchten.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] tayoni
ik dook in elkaar en krampeerde van de pijn. ik legde mijn hoofd in het zand neer en kreunde aardig hard. 'FACK YOU DRAKE!!!' schreeuwde ik hard. de leraar kwam aan gelopen en knielde bij me neer. 'gaat het jonge?' vroeg hij. 'ugh i-ik voel me lul niet meer en mijn ballen brande alsof ze te bakken staan in mega heet vuur!!!' gilde ik hoog en een traan rolde over mijn wang heen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto:
ik bedankte anne en stond op voor een potje strandbal. 'ik wil mee doen!' zei ik en pakte de rolende bal op die tegen tayoni's kruis was aan gekomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 64 Emptyma feb 02 2015, 18:43


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake

Ik was net opgestaan en net achter mij zag ik delle onderuit gaan.  Ik lacht toen ik zag dat delles haar alle kante op zat en.hoe hij bee en rose mee trok in zijn val. Daarna draaide ik ma naar tayoni. Jay was er bij komen zitte. En keek bezorgt. Met een zucht keek ik naar hem toen naar mellanie en weet terug.  Daarna liep ik naar tayoni 'hehheken me kracht nie!' zei ik en bukte ook voor hem 'beter keol je af on.het water' glimlachte ik gemeen

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy

Ik huilde zeker voor 15 min als het niet meer was. Daarna snikte ik nog een beetje na. ' dunno' snikte ik'ben gewoon bang van alles wat er gebeurt.' snikte ik en dtukte me weer tegen.yu aan. Nee im wilde ook.geen afscheid nemen echt niet! 'ik.ben bang yu' ik begon weer te huilen

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Bee

De jonge hield vast van meide dat was jammer wilde hem wel wat trukjes leren!. Hij rende alle kante open ik werd letteeljjk mee getrokken. Ik ben zelf nog kleiner dab die jongen en ook niet de zwaarste. Ik.werd altijd aangezien.voor een jongen van 17 ofzo. Het moment dat hij richitn een meisje rende voelde ik twee arme rond me heen. Twee benen sloegen rond mij heupen ineensstond ik wel stevig.en vloog de jongen aan het lijntje naar achteren toe. Ik werd eeb stukje mee getrokken maar ik ben niet zwaar op.lang maar heb kracht in me bene van het vele dansen. Met gesprijde bene bleef ik rose op tille en ving de klap aan mijn zwembroek op. Dat hij dat houd en niet schuurt!. Ik voelde twee natte zaxhte lippen in me nek deze zogen zachtjes 'owshit!' zei ik en probeerde niet al te horney te worden. De jongen maakte een foto van ons. Ik lachte breed toen hij dat deed. Ze vroeg of we konden gaan zwemmen. Ik keek naar me riem.toen naar de jongen. Een Jongen of een meisje aan je broek hebben hangen.. Das een makkelijke keuze.. Want het antwoord was sex!. Ik keek naar jay die met zijn rug naar mij gehurkt stond en naar de riem aan mijn zwembroek. ' lets go swimming' zei ik en aaide door rose haar haren. Hier kon ik
Net bij.roseAkte van me rug af eb ik maakte se riem los en  snel bond ik die aan de voorovergebukte jay. 'lets go' ik pajte de hand van rose beed e. Trok der bij de rest vandaan.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James

Ik drukt der gentle me.lichaam aan. Toen we op.het strand terug waren lie ik haar voorzichtig op het zand zakken. 'aash die mobiel maakt niet uit! Hoop dat ik me nummers en fotos er af kan halen. Der staat nog een foto op van evylian.. I dont hope that one is gone forever!'  zei ik en we liepen baar de groep toe.  Ik zag de groep staan. Delle op zijn kont op achter drake die voor het eerst in labge tijd een glimlach had. Het was misschien.leedvermaak.maar hij lachte. Maar ik zag ook een rose die over bee heen hing. 'arme rose' zuchte ik maar gaf bee wel een boze blik dat hij zich moest gedragen. Toen zag ik minako zitten der mascara was uitgelopen (of still some tears on her face) 'minako' zei ik en wachte tot ze me aan keek. Met me duim wreef ik de uitgelopen make-up weg.(of tranen als ze geen make-up op.heeft). Daarna liep ik door naar de slber ik moest nog wat tegen hem zeggen. Deze stond hij voorover gebukte tayoni. Al snel wist ik waat de leesvermaak van drake vandaan.kwam' drake! Waarom neem je tayonis enige trots af' glimlachte ik naar hem. ' dude gaat het?' vroeg ik toen ik de kop van tayoni zag voelde ik gewoon zijn pijn 'drake bal kwam vast hard aan!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 64 Emptyma feb 02 2015, 19:29

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
jay drukte mij tegen zig aan ik keek hem verlegen aan en blooste. voorzichtig lied hij me op het strand neer zakken zodat ik weer kon lopen. ik luisterde naar zijn nummers en foto verhaaltje dat hij het er hopelijk nog af kon halen. 'heb je geen i-tunes dan? die maakt elkekeer een backup van je mobiel.' stelde ik voor maar zag al snel dat hij al geen i-phone had.  heheh, laat maar dat zou niet eens werken met dat ding.' giegelde ik en bekeek het verwaterde samsung mobieltje. toenjay naar de rest wilde lipen nam ik een klein sprintje om jay bijt e houden zachtjes tikte ik met me vingers tegen zijn vingers aan. ik kriebelde aan de binnenkand van zijn hand en glimlachte. vervolgens rende ik naar m handoek toe en trok daar mijn spagetie t-shirtje uit en ook mijn rokje. deze hing in ten droge aan de parasol die open stond. waarschijnlijk was deze van delle. ik keek naar hem en zijn haar stond alle kanten op zo snue. ik voelde gewoon zijn schaamte. ik pakte een kammetje uit me hand tasje en rende naar hem toe. ik ging naast hem zitten en haalde al giegelent een kammetje door zjn wilde haren heen. toen ik klaar was glimlachte ik met gesloten ogen en kantelde mijn hoofd ietsjes schuin. zonder iets te zeggen stond ik op en borg mijn kammetje weer in mijn tas op. ik prutste wat met het zant dat op mijn handoek gewaait was.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
'sssssst~' suste ik en wiegte lucy heen en weer. 'je bent niet de enigste die bang is. eigenlijk voel ik me banger dan jij.' fluisterde ik gevoelig. 'bang om jouw te verliezen of dat er iets gebeurt met je of iets overkomt.' flusiterde ik verder en drukte lucy steets meer tegne me aan.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Minako
ik keek op en voelde een duim onder mijn jeukbeenderen wrijven. ik keek boos naar jay en duwde hem weg. 'jij hebt lucy gehipnodiseet met je idol shit. ze kwijlt zelfs meer van jouw dan haar vriendje. en iedereen die niet van jouw houd als een freak is niets meer voor diegenen.' zei ik boos en verdrietig. ik omarmde mijn benen en legde mijn hoofd op mijn knieen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
setto schopte de bal naar mij toe tevergeefs miste ik de bal en rende ik als een gek langs jay en tayoni heen opweg naar de bal. niet wetend dat ik aan jay vast zat. 'BAL~ BAL~ bal, bal, bal' zei ik achter elkaar en keek emt kinderlijke oogjes naar de bal terwijl ik er achteraan rende. ik voelde wat aan mijn heupen treken. 'bleeeeegh ugh.' kraamde ik uit en voelde de riem in mijn maag trekken.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] tayoni
jay kwam bij me zitten. ' drake! Waarom neem je tayonis enige trots af' zei hij ik keek zo sneu en boos als ik kon tergelijkertijd. 'jah mijn enigste trots is voor goed weg.' piepte ik. 'volgens mij heb ik geen bal meer over.' piepte ik vevolgens. 'volgens mij zit er iets niet pluis.' zei ik en legde mijn kop weer in het zand. ik beed hart op mijn lip. de leraar zuchte. 'denk dat ik met hem naar de EHBO moet.' zei hij vermoeit. 'Drake ik zou jouw eens in het water laten af koelen zodra ik weer kan lopen!' gromde ik als wraak en probeerde op te staan.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] rose
toen ik hem een zuig zoentje gaf hoorde ik bee iets uit kramen. ik wist gelijk al wat hij daarmee bedoelde. ik was al lang blij dat bee trecht op kon blijven staan ondanks het heen en weer gerren van de jongen. 'you are zo strong bee~' zei ik flirty en kroelde met me handen naar beneden over zijn lichaam heen. ' lets go swimming' zei hij en aaide mij over mijn haren heen. speels deed ik mijn oogjes dicht toen hij dat deed. ik klom van zijn rug af en liep met hem mee. ik giegelde toen bee dat deed met die riem van waar die jongen aan zat. bee pakte me hand en trok me mee. 'oooh, hehehahaha.' lachte ik en rende met hem mee naar het water toe. ik rende tot aan mijn knieen en trok bee verder het water in. 'come come~' zei ik aanmoedigend.


Laatst aangepast door Timeless op ma feb 02 2015, 19:56; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 64 Emptyma feb 02 2015, 19:48

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lay, SMe Traine, Bij hem is het 5 uur later

heerlijk lag ik in mijn bed. ik draaide me om en me mobiel belande bij me onderbuik. Dus toen hij afging voelde i kdat heel goed. ik zat meteen recht overeind en keek naar me mobiel Oh het is 12 uur moet al lang aan het trainen zijn! dacht ik en gooide me mobiel in de stoel naast het bed. Ik kleede me aan en rende naar benede toe, twee minuten later rende ik weer naar boven en greep me mobiel.. waarom ging hi jeingelijk af. dacht ik en keek er naar. Oh hey minako.. Das lang geleden. Ik dacht dat ze boos was of iets. ik weet eigenlijk niet wat. Ze smste dat ze zicht verveelde op het strand. Ik haalde me schouders op 'Sure in my way' smste ik terug. ik ahd geen zwem kleding bij me dan maar gewoon in mijn joggings broek. Ik bestelde een taxi en reed nar het strand toe
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James

Ik keek bleef even voor Minako zitten nadat ze me hand weg geslagen had 'Sorry minako het spijt me echt.' ik keek naar de grond 'Ik wouw dat ik dat kon veranderen echt'

ik snapte niet waarom hij naar de EHBO zou moeten. Kom op het is maar een dick die breken niet of wat dan ook. 'pussy ga je nu echt naar de EHBO voor je enigste trots?' vroeg ik en schudde me hoofd
Ik had niet door dat Bee me blijkbaar vast gezet had aan Delle die naar de bal rende, Ik zat om me hurken en twee seconde later zat ik op me kant 'AAH' zei ik en keek rond ik volgde de touw en zag dat ik aan Delle vast zat. Ik stond op. 'wtf' lachte ik

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy

'wat zou mij kunnen overkomen dan!je vertelde me dat je me zou beschermen wie wil er dan nog aan me zitten' vroeg ik snikkend. ik was sterker dan ik me nu voordeed en dat wist ik zelf oo kwel maar ik had nog nooit zoiets voor iemand gevoelt en daarom gedraagde ik me veel weaker dan normaal


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Bee

'cold cold cold cold!' deze manier ik lied me vooruit trekken door Rose tot we bijna tot onze schouders in het water waren. We speelde best veel ik kietelde haar en zo dreven we steeds verder van de groep vandaan. toen we uit zicht waren trok ik Rose naar me toe en zette me lippen in haar nek ik drukte me hele lichaam tegen haar aan
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 64 Emptyma feb 02 2015, 20:04

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Minako
'heb je enige idee hoe!? of ben ik de enigste die voor jouw virus bestendig is?' zei ik en maakte een flauwe opmerking over zijn idol fangirls als een soort van virus. ik deed mijn armen over elkaar heen en keek naar jay zijn gezicht.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
ik klapte een beetje dicht en streelde nerveus door mijn haar heen. 'weet ik veel.....' zei ik ookal wist ik het dondersgoed, heel goed zelfs. 'somige guys zijn gewoon snel jaloers op wat ik heb en dan willen ze het van me af pakken.' zei ik als een vervormde waarheid. 'lucy ik hb iets met je pa afgesproken e-en i-ik kan het gewoon niet zeggen okee.' zei ik wanhopig en keek weg van lucy terwijl ik voor de tweede keer door mijn haar heen streelde. ik keek terug en pakte haar kin vast. snel en teder drukte ik mijn lippen op die van haar. 'als je iets van me wilt of iets met me wilt doen. gewoon naar me toe komen hoor.'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] tayoni
'jay, heb jij enigste verstand van balzakken? of zijn die van jouw al leeg?' vroeg ik. de branderige gevoel verdween heel langsaam. 'meestal zit er in een balzak een bal maar die kan er ook uit vliegen.' zei ik best serieus. eigenlijk was ik vroeger best geintresiert in biologie en hoe het mensen lichaam in elkaar zat en het was mogelijk met een harde klap. niet dat ik het zeker wist of ik het echt had maar het deed wel verdomt pijn. ik ging iets rechter staan en kreunde lichtjes. 'ooh damn, zoon pijn.' fluisterde ik zachtjes. ik ging nog wat rechterstaan en strekte mijn rug.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] rose
ik kietelde en pookte bee aan alle kanten terug, ik lachte en giegelde veel en probeerde steets dieper en verder in het water te rennen. ik stond met me boobs net in het water. bee pakte me beed en drukte zijn lippen in mijn nek. 'ummmmmh.' maakte ik als een geluidje van genot. en kuste bee terug met bijden armen om hem heen geslagen. mijn vingers prutste aan zijn broek randje. zachtjes streelde ik over zijn kond heen opweg naar zijn kruis. ik bestreelde mijn mijn handpalm zijn dick. ik ademde steets iets hoger. 'bee?' vroeg ik teder. en drukte mijn lippen op zijn wang en keek hem verlieft aan.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
samen anne lag ik lekker te zonnen op een handoekje. ik keek naar haar. ik had haar nog nooit eerder gezien. zou setto een andere maid hebben? dacht ik. 'anne? waar woon je?' vroeg ik aan haar. ik lag op mijn buik en keek richting anne.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
ik hoorde iets gillen ik keek achterom en zag dat ik vast was geketend aan jay. 'nooooooh were is big beee.' jammerde ik en keek met puppie oogjes om mij heen en keek als laaste weer naar jay. mijn hoofd tintelde en voelde erg heed aan. de zon brande op mijn huid en mijn benen voelde vermoeit aan. 'jaaaaay, zullen we wat drinken~' zong ik half kinds en slungelde naar jay die op het zand lag. 'mag ik je zo begraven onder het zand en een mirmaid van je maken?' vroeg ik speels en keek naar mijn schpje en emmertje die ik had mee genomen en bij mijn handoek en parasoel lagen. zo te zien had prinses haar handoek naast die van mij gelegt. ik wilde alweer naar mijn handoek renen en sleepte jay zowat over de grond mee. helaas was jay zwaarder dan big bee. ik begon te hijgen en zakte neer op de grond. 'pupy wild schaduw...' jammerde ik kinds.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 64 Emptyma feb 02 2015, 20:41

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James

'je gelooft het vast niet. But I tried everything. I hate it being a Idol it wasn't my choise' ik keek best wel sad want het was de waarheid. ik haatte het.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

ik lachte 'een gedraaide bal krijg je niet van een stand bal' lachte ik. Normaal zit het gewoon stevig anders zouden de mens al lang uitgestorven zijn, jouw trots kan wel een stootje hebben hoor!'

ik goed hoor Delle. we gaan wel wat drinken. Die arme jongen rende weg maar hij kreeg me niet vooruit. ik was zeker 13 cm groter maar echt veel zwaarder. De jongen begon te hijgen 'Gast laat me dan opstaan!' zei ik en stond op en volgde de jongen. Ik keek naar de auto daar lag drinken. ik ging naast bee zitten en wacht tot hij een zandmeermin van me zou gaan maken. Een zandmeermin met een lere jacket aan...


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake

ik ging ook zitten en lachte tayoni nog steeds uit neit te hard maar gewon leed vermaak


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lay, SMe Traine, Bij hem is het 5 uur later

*reist*

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Anne

Een meisje was naast me komen liggen het was mellanie ze vroeg waar ik woonde 'k woon bij here setto' zei ik. ik zei ze naam omdat hij dat vroeg! daarna keek ik maar mellanie, Je bent het meisje van tegenover toch? setto heeft wel eens over je verteld!

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Bee

Ik voelde haar handen over heel me lichaam. Ow yeah Rose ga maar door hoor! ik deed mijn hand in haar zwembroek je en de andere deed ik tegen haar borst aan. Ik kneep niet ik hield me hand gewoon daar. ineens zei ze me naam 'yeah' vroeg ik terijwl ik even adem haalde daarna zette ik mijn lippen terug in haar nek en beet haar zachtjes

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy

ik luisterde naar Yu 'Het spijt me zo dat ik je genergeerd heb!' de tranen rodle nog steeds over me wangne. ik luisterde aandachtig naar wat hij zei. Toen hij zijn mond op de mijne drukte voelde ik rust in mijn hart komen en gaf hem een klein kusje terug. 'please yu doe je zelf geen pijn en mij ook niet mee!' zei i ken drukte me zelf weer tegen yu aan


Laatst aangepast door Evilian op ma feb 02 2015, 21:04; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Is this real? part 2 - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 64 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Is this real? part 2
Terug naar boven 
Pagina 64 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 33 ... 63, 64, 65, 66, 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Is this real? part 1
» Is this real? part 3
» Is this real? Part 4
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: