cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Is this real? part 2

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 34 ... 65, 66, 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 66 Emptyma feb 02 2015, 22:49

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James
'aigh heb er nog meer hoor' grapte ik
ik sloot me ogen toen delle een foto maakte. ik opende ze weer toen ik een paar vingertje in mijn zei voelde. Binnen twee sec zat ik recht overeind. 'aah! die was raak!' lachte ik en wreef over mijn zei.. 'Me broek.... zit vol met zand!' zei ik toe ik me zelf begon uit te graven..' Thuis maar ff douche!'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lola -

alles was druk om mij heen dokter rende alle kante op en mobieltjes ging af. Ik was wakker geworden. Me eerst woorden waren.. TAYONII!!!. daarom probeerde ze hem ook te berijken. ze belde naar zijn mobielde nummer terijwl ze mij verzorgde. z vonden het raar hoe goed ik er uit gekomen was zonder niege porblemen,

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lay, SMe Traine, Bij hem is het 5 uur later
ik lachte om haar reacite over de jongens en het meisje voor de bood 'well thats true.' ik keek goed en zag duidelijk wie het wsa. die kom herken je overal 'isnt that bee?' vroeg ik verbaast. 'how does he do that every time!'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Bee

ik zoende rose terug maar eigenlijk had ik genoeg. maar dat kon ik niet maken. dus ik zoende gewoon terug. ik hielp overgerens niet met rose haar broekje aan te doen. 'lets go back before Jay finds out okay?' vroeg ik en gaf expres de schuld aan jay mar ik wildegewon terug
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 66 Emptyma feb 02 2015, 22:54

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
'dan moet je hem uit doen en uit schudden.' antwoorde ik speels terug. ik keek toe hij hij op stond nadat ik hem geholpen had met uit graven. ik keek toe hoe hij zijn broek uit schudde. 'hihi, waarom thuis als het ook hier kan.' zei ik en wilde bijna zijn broek naar beneden trekken.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Minako
'what?' vroeg ik.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] rose
ik struikelde haast over mijn zwembroek heen en kreeg hem gelukkig omhoog. ik holde achter bee aan en deed mijn bh weer goed. toen ik hem in haalde sprong ik op zijn rug waardoor bee mogelijk om viel.


Laatst aangepast door Timeless op ma feb 02 2015, 22:58; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 66 Emptyma feb 02 2015, 22:56

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James

ik stapte geschrokken achteruit 'hohw hohw girl that privee!' zei ik toe nze naar me broek greep.'dont touche it!' het was tijd om tayoni op te zoeen en te kijken hoe het met zijn balle ging ik zag hem staan met de slber i liep er heen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lay, SMe Traine, Bij hem is het 5 uur later

'oh nevermind' zei ik en schudde me hoofd. ' Just a guy we know, He loves te fuck everything with legs' ik keek minako aan 'so stay away from him!'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Bee

me benen waren nog steeds weak dus toen rose op me sprong belande ik voorover in het water en hapte een grote deel mee ik verdween onder water. Daarna kwam ik spartelend en proesten boven water. JAH HET IS ZOUT WATER SETTO HAD GELIJK ik tufte ene paar keer. me haar zat voor me ogen. ik deed een faboulse hair flip en keek naar rose
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 66 Emptyma feb 02 2015, 23:00

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Minako
'whay?' vroeg ik koppig toen hij zij dat ik bij hem vandaan moest blijven. 'you don't fuck me anyway.' zei ik flauw maar speels en gaf hem een duw in zijn zij.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] rose
ik belande met bee het water in maar hield mijn mond dicht. toen we weer boven kwamen lachte ik zachtjes nadat hij het water had uit gepspugt kuste ik bee op zijn mond.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
'hihi, privee? kijk maar eens op google. daar zie je genoeg.' fluisterde ik en draaide me om en liep richting anne. om haar weer te vragen over wat setto over mij vertelde.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] tayoni
de pijn in mijn ballen waren verholpen met ene ijspak in mijn broek. ze krompen helemaal in tot mini knikkers net zoals mijn willy. de zak haalde ik weer uit mijn broek en gaf hem weer terug. de leraar en ik liepen al terug naar de flag toe.
ik hoorde iets rinkelen. ik rende naar mijn tas en nam het op. 'hey, met tay.' zei ik rustig en besefte niet wie of wat er belde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 66 Emptyma feb 02 2015, 23:09

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James

verward keek ik naar mellanie 'how google had picture! i didnt see him for year with my own eyes how can google know that!' grapte ik en keek naar benede. ik wist wel dat de fan graag foto poste van mijn bobbel en dat haatte ik.. maar naked pictures that would be a miracle!

ik hoorde dat drake aan de telefoon was dus ik wachte netjes af.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake

*loopt naar tayoni toe*

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lola -

de dokter vertele alles ana tayoni die net op nam en dat hij onmiddelijk maar het zieken huis moest komen omdat lola ontwaakt was!

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Bee

weer zoende ze me. ik zoende terug maar kapte het snel af 'lets go back' zei ik en pakte toch maar haar hand beed zodat we niet weer onderuit zouden gaan
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 66 Emptyma feb 02 2015, 23:32

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] tayoni
mijn lichaam verstijfte en mijn ogen werden groot. 'WAt?' zij ik met ongeloof en lied me mobiel in het zand vallen. drake stond naast me net zoals jay. 'lo~la' kraamde ik zachtjes uit. en trilde nog even na. ik stond op in een beweging. 'DRAKE' gilde ik en pakte mijn tas en spullen. 'lets go home.' zei ik vlug mijn ogen prikte maar ik wilde niet huilen. ik schudde mijn hoofd en kneep mijn ogen dicht. ''niet huilen watje'' dacht ik en opende mijn ogen weer. 'sorry jay ik moet gaan.' zei ik en trilde nog giga na.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] rose
ik lied me mee trekken door bee en rende naar mellanie en anne toe om samen met hun ta babbelen. op de heen weg liep ik langs een mega cutey jongen. hij stond naast minako. een meisje uit mellanie's klas. ik keek een beetje te lang naar die jongen. ik plofte neer op mijn handoek. en keek naar mellanie met een bepaalde blik. 'neeeeh!!!' zei ze gelijk. 'jaaaaaah~' gilde ik terug. 'het was heerlijk.' fluisterde ik en glimlachte verlieft. 'mel ik wil hem.' fluisterde ik ookal zat anne er bij het maakte me niet uit we waren allemaal meiden. 'rose!' zei ze zachtjes maar vel. 'd-dat kun je niet maken, je weet wat jay heeft gezegt over bee. en en... en wilem dan?' vervolgde mellanie zachtjes.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
'hihi, wie zegt dat ik naar de jouwe keek?' voegte ik er aan toe en knipoogte uit dagend. vervolges ging ik op me kleedje liggen.
(kletst met rose en anne.) 'anneeee vertel nouw. wat zij setto over mij?' vroeg ik en keek haar dwingent aan.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
lucy kwam boven op me ligggen. het voelde even koud aan. 'khiaaah.' gilde ik even en schoot een klein beetje omhoog. maar al snel lied ik me weer langsaam achterover zakken en voelde de lippen op mijn mond gedrukt worden. mijn lichaam werd gelijk nat gemaakt door het water dat uit haar boobi bekini kwam. mijn borstkast werd nat. net als mijn zwembroek en de rest waar ze op lag. haar lippen voelde teder en zacht aan. ik proefte wat zout toen ik mijn lippen af likte. plots kwam er iets in mijn hoofd op. ''ik moet drake nog spreken!!'' ik rolde lucy zachtjes van mijn lichaam af. 'moet effe met iemand spreken voordat die genen uit verveling weg is.' zei ik vluch en rende naar drake toe die over het strand heen liep. ik legde een hand op zijn schouder. 'eey man, jij hat toch puppies? Teminsten dat vertelde yume.' vroeg ik geintreseert. 'zou ik een keertje mogen kijken?' ik keek drake best blij aan.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
jay zat bij tayoni ik zag bee aan lopen ik had mijn boekje uit mijn tas gegrist en rende met volle vaart naar big bee toe. 'BIG BEEEEEE~!!!!' gilde ik haast als een meisje. mijn riem was net te kort en al snel voelde ik tegen gewicht rond mijn middel ik keek achterom en zag jay. (op het zant liggen gevallen of iets wat dan ook xD) 'jaaaay~' riep ik beteuterd en probeerde naar bee toe te lopen met het gewicht aan mij. het zand onder mijn voeten duwde ik naar achteren toe totdat er een hoopje zant achter mijn hielen lagen van het geren zonder dat ik veel vooruit kwam. (mogelijk jay mee slepend.)
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 66 Emptydi feb 03 2015, 20:06

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lay, SMe Traine, Bij hem is het 5 uur later

'why would I?' ik snapte die opmerking niet echt, en wreef door me haren heen. Daarna lachte ik awkward, me dimpels kwamen te voorschijn. 'Lets get back too the group of something like that' zei ik om de awkward situatie te verbreken

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Anne

ik schudde me hoofd. 'Nee ik mag niks meer zeggen ik heb al te veel gezegt' ik drukte me hand tegen me mond en werd rood. 'het spijt me echt sorry' zei ik nogmaal en keek weg. Ik zou hiervoor ontslagen kunne worden. Gelukkig kwam er een ander meisje overblij bij ons zitten en prate over wat ze net gedaan had. ik lusiterde aandachtig. Zelf was ik nog maagd. Dat was een van de regels om te werken bij Setto ofzo. atans dat zieden me ouders. maar zelfs al zeiden ze het woordje niet ik kon gewoon zien aan heel het lichaam van het meisje met bruine haren dat ze het gedaan had.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James

ik voelde me mindfucked. 'whut wait je zat aan mijn broek toen zei ik privee toen zei jij niet op het internet. dat betekend toch dat je het.... aargh ik haat nederlands' ik keek verward voor me uit en uit frustratie maakte een een lichte warboel vna me haar.

Tayoni was zo blij at hij drake riep en weg moest. ik lied hem gewoon gaan. verveelt keek ik voor me uit tot ineens de riem straks stond. Deze was ik vergeten. Ik knapde achteruit in het zand. ik voelde hoe Delle me mee probeerde te slepen. het was heerlijk om te zien. Ik draaide me om en bouwde me voeten in met zand zodat Delle helemaal niet meer voor uit kon komen

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy

ik liep achter Yu aan naar de groep en ging op een handdoek zitten. ik kee kverveel voor me uit, tot ik zag he blij Yu naar de sjaggie kop van drake keek. ze hadden het over iets wat yu blijkbaar echt leuk vind.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake

halverwegen werd ik aangehouden door Yu. ik keek hem aan hij begon over de hondjes van mellanie 'yeah heb er 3 kom ze maar halen als het mag van mellanie' zei ik 'de politie heeft geen melding gedaan van vermiste hondjes of iets dus ze zijn nu van mij. zou het niet erg vindne als je me van hun verlost' zei ik . ineens hoorde ik TAyoni hard gillen dat we moesten gaa. het was iets met lola ik keek hem even aan maar al snel had i het door 'let go' zei ik en samen met Tayoni rende we naar mijn huis voor de motor deze was sneller bij het ziekenhuis dan wat dan ook. #roekeloos rijgedrag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 66 Emptydi feb 03 2015, 20:47

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Minako
'hihi, lay don't worry i was joking at you.'  zei ik vriendelijk en giegelde even, terwijl ik zachtjes met mijn wijsinger en duim zijn wang beed hield om hem speels te plagen. 'yea~ lets play beach ball!' zei ik en rende naar de bal toe. vervolgens schopte ik deze naar lay.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
'nouuuuuuw~' jammerde ik en keek weer achterom jay had zig helemaal als een anker in het zand geplant. 'gemeenert!' zei ik kinds ik probeerde aan de riem te trekken met me handen, helaas was ik niet zo sterk als yu. ik groef me ook in en probeerde jay mee te slepen. 'jaaaaaaaay!!!' jammerde ik weer. 'ik wil een hand tekening!! Van b-big beee~.' vertelde ik. 'en rose~.' jammerde ik verder. en trok een bruillipje op.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
'hahaha, zijn ze zo erg?' vroeg ik en lachte. 'ik kan het minstens eerst proberen met eentje.' drake keek steets weg richting tayoni. zo te zien moest drake gehaast weg. 'oi, app me maar als ik kan langs komen.' zei ik maar snel voordat hij weg was. ik 'ooh en drake. niets tegen lucy zeggen.' fluisterde ik. toen drake echt weg rende draaide ik me weer om naar lucy maar delle maakte een overheersend geluid. ik zag hem touwtje trekken met de riem die ze bijdne om hadden. even kek ik verrast naar de riem. ''he? maar ik heb hem toch aan dat andere jog vast gemaakt?'' dacht ik en streelde met mijn hand door mijn haar heen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
'hihi, misschien had je je school af moeten maken.' giegelde ik naar jay toen hij ploeterde met nederlands.

'nouw....' jammerde ik toen ze niets mog zeggen. 'was zo benieuwt wat jongens nou van mij vinden.' fluisterde ik teleurgestelt tegen anne. 'en mel waneer ga jij het doen?' vroeg rose. ik keke haar terug houdent aan. 'denk niet dat ik het zo snel doe zoal jij. me oom heeft nog al een paar regeltjes...' fluisterde ik teleurgestelt. 'zoon stom huwelijks ding.' vervolgde ik heel zachtjes zodat alleen anne en rose het konden horen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] tayoni
drake pakte zijn moter en hij reed erg hard en maakte rare bochten. ik omarmde drake iets stefiger dan normaal vast. ik wilde zeker gene ongeluk krijgen nu lola eindelijk uit bed kon komen, zeker niet dat ik met haar wilde wisselen op zoon dag. 'DRAKE, flitspaal.' riep ik hard. en kneep uit een beetje angst in zijn buik. na een paar minuten gereden te hebben stonden we voor het ziekenhuis op de parkeerplaats. ik trilde lichtjes en beed op mijn lip. ''gedraag je cool tay! wees cool en stoer. niet huilen wattje.'' zei ik tegen mezelf en probeerde steets verder naar de ingang van het ziekkenhuis lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 66 Emptydi feb 03 2015, 21:00

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James

ik trok Delle langzaam naar me toe. Hij kon gewoon niet in het zand blijven staan vanwegen zijn veel te lichte gewicht. hij ging steeds verder weg bij Rose en bee. toen hij dicht bij genoeg was keek ik hem aan 'Dude kom is' zei ik en lachte breed

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake

'yeah sure, Net of ik met lucy praat' schreeuwde ik terug tijdens het rennen naar min huis toe

De flist paal maakte me niet uit ik kon toch niet meer afremmen van de 200 naar de 70.. ik moest nu alleen nog maar hopen dat de flistpaal kapot wss anders was ik mijn motor kwijt. We kwamen aan bij het ziekenhuis. ik zag dat tayoni het moeilijk had ik sleog me arm rond hem heen 'kom lola wacht op je' zei ik en begeleide hem mee naar binnen. Zelf dacht ik niet aan mijn haat voor het ziekenhuis eerst tayoni afgeven bij lola

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Bee

ik zat op een verhoging en was aan het spelen met de muziek. gegeven moment kwam er en meide groep langs en kreeg ik de zin om te gaan dansen. (wacht too jay vrij is)

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Anne

'vast veel geod! je bent knap en schattig' lachte ik en toen ze begonnen over regelsn enzo 'geen seks voor het huwlijk?' vroeg ik aan der

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lay, SMe Traine, Bij hem is het 5 uur later

we speelde gezellig met de bal *speelt*
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 66 Emptydi feb 03 2015, 21:07

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
ik voelde me net ene speeltje dat je naar je toe moest trekken. en probeerde me te verzetten maar al snel viel ik om en werd een stuk over het zand heen gesleept.
verast keek ik op toen hij dat zij. 'wuuut?' fluisterde ik nieuwschierig terug. ik liep voor uit naar jay en wilde haast op zijn schoot zitten ik bukte voor over. 'waaat is er?' fluisterde ik ultra zachtjes met een kinds axent.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
lichtjes begon ik te blozen toen ze dat zij. 'hihi, oh echt waar. d-das zo lief van je.' zei ik zachtjes tegen anne.
ik zuchte lichtjes toen anne dat zij. het was wel de waarheid en erg ouderwets. 'ja, zo iets...' zei ik zachtjes en schaamde me een beetje,  een beetje erg. ik lied mijn hoofd op mijn armen liggen en staarde naar anne. 'maar mel dat kunnen ze toch nooit nachekken?' vroeg rose. 'dat dacht je. als me oom ooit ene jongen bij me in de buurt ziet laat hij het kontroleren hoor. stomme dokters.' fluisterde ik geergert en keek naar mijn handdoek.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Minako
*speelt met lay*

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] tayoni
drake deed een arm om mij heen en drukte me het ziekenhuis in. ik glimlachte bedankend naar hem en liep samen met drake verder naar de afdeling van lola. zachtjes en verlegen stapte ik net om de hoek van de deurpost heen. 'L-lola?' stotterde ik zachtjes. en keke naar haar bed waar ze nog plat in lag. mijn handen hadden de rand van de deur post vast, zelf bleef ik daar bangig staan, bang dat het iet goed gegaan was.


Laatst aangepast door Timeless op di feb 03 2015, 21:19; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 66 Emptydi feb 03 2015, 21:12

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James

'wat nou als jij mij op zaterdag komt helpen voor het concert? neem je boekje dan mee' zei ik en lachte breed toen hij zo nieuwschierig reageerde 'ik haal je wel op!' ik wist dat vele Kpop idolen zouden komen waaronder ook Gdragon. 'Kan je dna Bee om een handtekening vragen'


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Anne

'hoe oud van je dan?' vroeg k aan der toem ik haar verhaal aan hoorde 'als je voer de 18 bent heeft hij daar geen recht meer op en ben je over de 21 dan helemaal niet' zei ik wijs en keek haar aan. 'maar wat zou hij die jongen aan kunnen doen dan?'


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lola -

Ik draaide me om toen ik zijn stem hoorde ik schoot omhoog en wilde nar hm toe rennen. Maar de zuster naast me drukte me terug in bed 'kom maar verder jongen lola wilde jouw als eerst zien en kon niet stoppen met om je te vragen tot we je gebeld hadden' zei ze en keek naar de jongen. Ik vond het niet leuk. Der was bijna niks meer aan de hand ik wilde gewoon TAyoni beed houden. Ik wist gewoon dat ik bij hem bleef enzo.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake

*wacht op tayoni*
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 66 Emptydi feb 03 2015, 21:26

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
'kyuu~' zei ik en keek hem aan met een schuin hoofdje. 'jouw helpen?' vroeg ik voorzichtig. ik realiseerde me nog niet helemaal voor wat of waarom hij zo naar me grijnste. ik heb het boekje altijd bij me.' zei ik trots en sloeg met een digte hand op mijn hartje terwijl mijn pinkje en duim lichtjes uit staken. 'ik heb niets te doen zaterdag.' zei ik goed keurend dat ik hem best kon helpen. ik had onderzocht dat als ik vaak genoeg met jay gezien werd dat mijn populearitijd vanzelf omhoog ging. 'hoelaat haal je me op?' vroeg ik aan hem.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
'maar dat is het probleem juist, word dit jaar pas achtien....' vertelde ik en sabbelde op mijn lip. 'van adel zijn is niet altijd even leuk.' fluisterde ik verder. 'meeste mensen haten je alleen al zonder dat ze je ooit hebben gesproken of je goed kennen.' ik zuchte weer kort. 'ik zou echt niet weten wat een jongen kan doen. misschien slijmen bij me oom en een wit voetje halen.' legde ik uit

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] tayoni
ik kon niets meer zeggen en rende naar lola toe. ik ging boven haar bed hangen en omhelsde haar. 'miste je zo erg.' zei ik met ene brok in mijn kil. 'dacht dat je nooit meer zou ontwaken.' fluisterde ik en kreeg nu echt een brok in mijn kil. ik beed op mijn lip en porbeerde het binnen te houden.


Laatst aangepast door Timeless op di feb 03 2015, 21:41; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 66 Emptydi feb 03 2015, 21:36

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James

het concert begint om  3 uur moet om 2 uur klaar staan dus rond 12 uur?' somde ik op. zelf begon ik al om 8 uur met alles voorbereiden maar dan hoefde hij nie bij te zijn.

ineens kwam Bee naar me toe gerent en trok me het verhoging op. hij maakte delle los en keek me aan .daarna zette hij de muziek op. het was een complicatie van meide nummers en ik wist precies wat hij wilde. ik zuchte. 'bee... no' zei ik kill maar hij bleef me aan kijke met puppy ogen. 'grr' Bee danste rond me heen en uiteindelijk haalde i me schouders op. 'why not' we gingne klaar staan en begonnen onze optraiden. Bee zei dat het voor de training was voor het concert maar ik wist dat hij gewon wilde dansen klik

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Bee

Jay stopte niet met praten dus ik sleurde hem maar zelf mee. Ik maakte delle los en keek Jay vragen aan 'Dance!' gilde ik blij en trok hem mee het poduim op 'we need to train you know. lets train our girl dance!'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Anne

'waar houd je oom van dan?, En als hij er niet achter komt maakt het toch neit uit als je zelf maar wil' zei ik en dacht na. zelf heb ik nog nooi de neiging gehad om sex te hebben dus kende dat gevoel ook neit echt,


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lola -

'sorry' zei ik en sloeg me arme rond hem heen 'I tried every single moment you visit me' zei ik hij hing nog steeds over me heen. ik gaf hem een zacht kusje in zijn nek 'bedankt tayoni dat je hier elke dag was'


Laatst aangepast door Evilian op di feb 03 2015, 21:59; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 66 Emptydi feb 03 2015, 21:54

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
'okee, okee, 12 uur~' herhaalde ik hem. bee maakte mij los. 'FREEEEDOM~' schreeuwde ik en rende het hele strand op als een vogeltje. ik hoorde muziek en zag jay en big bee samen dansen. het was zeker weten een meisjes dans. ik bleef even kijken terwijl ik wat meisjes verzierde. als snel zag ik dat setto wel intressen had in de dans.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto:
eerst keke ik voor twee minuten lang naar jay en bee. en nog al met een verbaaste maar leergierige blik. toen ze hun tweede ronde wilde doen met dansen klom ik op het podium. ik ging in het midden staan en wilde het ook leren. ik keek goed naar jay en bee hoe ze het deden. met mijn genetishe skennings systeem in mijn hersenen kon ik de bewegingne al snel leren. niet dat het er pervect uit zag maar de basis was er wel. nu nog keuken hoe doe huepen werken. dacht ik.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] tayoni
hoe, hoe kon zij dat nou weten ze lag te slapen en diep ook. haar ogen waren dicht hoe? hoe kom ze zien dat ik elkedag was langs geweest!!! oh ahaha.... de gasten lijst ja tuurlijk. daar schrijven de doktoren op waneer wie gekomne was. dat moest het zijn. het kon niet anders. ik knuffelde lola nog iets steviger. 'oh lola.' zei ik enkel en een traantje rolde naar beneden toe. snel veegte ik deze weg ookal had ik lola nog stefig vast. ik voelde een klein kusje in mijn nek. dit was echt de eerste keer dat ze me ooit zelf kusten volgens mij. mijn ogen werden eventjes iets groter. wat moest ik doen als ik haar zou terug kussen zou ze weer bang worden en weg kuipen zoals gewoonlijk. dacht ik.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
'mensen die netjes zijn en respect tonen naar ouderen dan de persoon zelf en respect ook verwachten van een vrouw. verder van die stomme etiketten en andere zooi. netjes gekleed verzorgt uiterlijk, amerikaans, langer dan ik, niet te dik en ook niet te gespiert.... moet ik nog meer op noemen?' vroeg ik vermoeit en gaf de hoop al op bij het woordje amerikaans, engels of nederlands... ik keke op en zag jay en bee erg genant dansen. ik ging rechterovereind zitten en tikte rose aan. 'kijk!!' zei ik en wees naar de jongens. ik glimlachte en lachte jay eerder uit dan toe.


Laatst aangepast door Timeless op di feb 03 2015, 22:16; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 66 Emptydi feb 03 2015, 22:14

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy
Toen i muziek hoorde keek ik op. Shit Jay die een meide dans doet. Dit met ik filmen! ik pakte me mobiel. nee wacht waar was mijn mobiel! ik keek rond shit ben k die verloren op het strand? nou eerst ff genieten van een manly jay die bewoog al een meid! dit was de wens van vele fans aangezien Jay dat nooit zou doen. Bee natuurijk dat was normaal. Maar Setto ging ook mee doen het was echt ee ngeweldig gezicht. Setto nam het snel op en dat was sexy! ik mist ealleen de hogen hakken. en mijn mobiel!


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Bee

*danst*

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James

*danst*

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lola -

Tayoni werd van me afgehaalt door de zuster ' Ze mag mee naar huis. we laten een taxi komen. Zorg goed voor der als er enige dingen zijn bleod en zo vermeld het meteen!' zei de zuster en pakte me spullen 'kom meid je mag naar huis' zei ze. ik bleeft tayoni aanraken het maakte me niet uit hoe ik lied hem niet meer weglopen

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Anne
'dat zijn toch sexy jognens. je beschrijft net Setto' ik glimlachte en daarna keek ik mee toen setto op het poduim ging dansne sprong ik overeind. ik moest hem er afkrijgen het moest!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Is this real? part 2 - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 66 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Is this real? part 2
Terug naar boven 
Pagina 66 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 34 ... 65, 66, 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Is this real? part 1
» Is this real? part 3
» Is this real? Part 4
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: