cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Is this real? part 2

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 50 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 33 Emptydo dec 04 2014, 15:51

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Bee

Ik omarme Rose en luisterde naar wat ze zei. Ik schaamde me nog steeds maar dat ging ik niet laten merken. Met me hand ging ik door het haar van rose heen. 'I will give you a ride home' zei ik Teder. Ik draaide me zo om dat ik me arm rond rose haar schouders kon leggen en we samen naar ed deur konden lopen. bee pakte de jas van Rose (en anders zijn eigen) en sloeg het rond haar schouders. 'You will get you pizza next time okay' zei ik met een grote glimlach op mijn gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 33 Emptydo dec 04 2014, 16:48

Rose:
Bee omarmde mij gelukkig. Ik knuffelde hem stevig en dacht aan me ex die vlak voor me neus op het podium klom en zoende met een ander tijdens mijn eigen optrede. 'I will give you a ride home' zij bee en draaide zeg om. zijn arm lag nog altijd over mijn schouder heen. Ik keek naar hem en zag een ander soort gezicht. Even streelde ik met een hand over zijn wang heen. Ik liep mee naar de deur en kreeg een jas over me schouders heen ik keek hem aan en wilde de stilte verbreken. 'I'm starfing now, we stil can eat a pizza. In the restaurant. ' zei ik, glimlachte vriendelijk naar bee. Met een pinkie pakte ik zijn pink vast en trok hem ietsjes mee naar de deur. 'Ooh the letters!' Zei ik geschrokken. Ik liep van bee weg maar had nog altijd zijn pinkie vast. Ik liep naar de tavel toe en pakte de blaatjes op en stopte ze in me tas. Vervolgens liep ik weer terug naar de gang. 'Please eat a pizza with me.' zei ik bijna smekend met een vriendelijke glimlach. Ik wist dat die restaurant nog steets open was. Ik pakte de hand van bee nu volledig vast en keek hem lief aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 33 Emptydo dec 04 2014, 20:17

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Bee
'sorry rose I need too go back to daniël so fast as possible' zei ik. Ik lied me door de kamer trekken door Rose aan haar pinkie, Toenwe terug bij de deur stonden gaf ik voorzichtig een kusje op haar voorhoofd. Ik beleide haar naar de auto.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy
'nee hoor hoeft nuet. U kunt het hiuis bekijken als je wilt' riep ik vanuit de keuken. Snel zette ik een pan op het fornuis en maakte de melk warm.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 33 Emptydo dec 04 2014, 20:25

rose:
bee gaf me een beschijde kusje op mijn voorhoofd.
ik keek bezorgt naar bee. 'bee, i wanne knowe what you think of me. and what do you feel for me?' vroeg ik en keek hem diep in zijn ogen aan terwijl ik zijn hand vast hield. de wind waaide door mijn krullen heen.

yu:
ik zat op de bank en kon een beetje in de keuken kijken. ik pakte me krukken en hinkelde een beetje naar de keuken toe. daar stond een lekker ruikende pan. ik deed de deksel open en rook er beter aan vervolgens pakte ik de lepel en wilde me vinger er in stoppen om het te proeven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 33 Emptydo dec 04 2014, 20:45

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Bee

Ik liep naar de auto en bleef still op de vraag van rose. Ik wist zelf niet wat ik voelde helemaal nu ik wist dat ze een vriend had. ''Had ze gelogen. of is zwijgen niet liegen. had ik het ook gedaan als ik het wist,'' me hersens konden voor het eerst in lange tijd niet meer stil zijn ''wat als hij er achter komt, Jay had gelijk again, ik heb iemand laten cheaten, En iemands anders zijn leven verwoest..'' Ik hield Rose haar hand beed en trok haar nog steed sachter me aan. Bij de auto deed ik de deur open

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy

Ik was net even naar de WC gerent toen ik terug kwam stond Yu bij de pan. 'schatje das alleen nogmaar kokende melk' zei ik lachend. Ik gaf Yu voorzichtig een knuffel, ' Je moet nog even wachten hoor. ' zei ik. Ik pakte de spiullen die er nog in moesten en een voor een vulde ik de pap. 'Je bent de eerst ide mag proeven okay honey?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 33 Emptydo dec 04 2014, 21:18

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] rose
ik knuffelde bee nog even stefig. en legde mijn hoofd naast die van hem. 'bee, I really would't say a thing about whats happening today. really I can't tell hem... and.... if... you, fiel more for me than just one night... than maby....' ik keek hem liefjes aan. 'i wana be your girlfriend.' zei ik vlug en gaf hem een kusje op zijn mond. vervolgens keek ik hem vriendelijk aan en stapte langsaam de auto in. mijn deur was nog open ik stak speels me tong uit. 'bee, go danse a minut your look terrible.' zei ik plagerig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 33 Emptydo dec 04 2014, 21:29

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Bee

voordat ze instapte gaf ze me een kusje op mijn mond. 'i wana be your girlfriend.' zei ze nog. Ik schrok daar best wel van. Ik kende haar nog maar 3 dagen. En dan al dit. Het enige wat ik kon doen was lief lachen. Ze stak speel haar tong uit. 'becaurefull, or i will get that one' ik probeerde haar tong beed te pakken. 'bee, go danse a minut your look terrible.' zei ze plagerig. Ik maakte een rondje en daarna boog ik voor haar. Vervolgens stapte ik in de auto en zette de radio aan. Het was een engels nummer dat ik toevallig kende. Ik begon hard mee te zingen
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 33 Emptydo dec 04 2014, 21:40

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] rose
ik lachte van plezier en trok me tong snel terug voordat hij hem echt vast had. 'nooh, not ith your fingers. only with your....' ik durfte niet verter te spreken en lachte zachtjes. ik hield een hand voor me mond. een krul viel voor me gezicht. bee stapte de auto in. ik deed me gordel vast en keek naar hem toen hij de radio aan zette.
en natuurlijk kende ik het nummer ook. ik zong net als bee lekker hard mee. ik keek naar bee en droomde een beetje weg. 'do you alwase drive a car half nacked?' zei ik vervolgens.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
ik schrok toen ik lucy plots hoorde ik lied de lepel in de pan vallen. 'melk? zei ik vragent. lucy knuffelde me. ik wilde haar het liefste zoenen maar dat voelde zo akward met een gebroke been. 'lijkt me lekker om te proeven van jouw.' zei ik. ik schrok weer lichtjes. 'umh van jouw eten!' zei ik snel er achter aan. ik streelde door me haren heen. mijn kruk viel hierdoor op de grond. 'Fu~uk!!' zei ik toen ik dat ding zag vallen. ik leunde op een kruk en probeerde te bukken ik voelde me echthopeloos met die dingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 33 Emptyvr dec 05 2014, 16:50

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Bee

langzaam keek ik naar benede.'ow....... I think i forget someting' Zei ik en begon te lachen. 'I dont even feel cold next to you, but I better put some clothes on' ik wist dat er achter in de auto een vest van mij lag. Onhandig leunde ik naar achtere toe om me vest te pakken toen i kterug in me stoel plofte ging de toeter af. ik had perongelijk tijdens het terug zitten de hoorn aangeraakt. Ik keek geschrokken het raam uit of ik niet iemand wakker gemaakt had
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 33 Emptyza dec 06 2014, 20:26

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] rose
ik schrok lichtjes van de toeter. 'bee lets go home now.' zei ik, ik stak mijn auto sleutels naar hem uit voor zijn hoofd. tenslotten was ik met het busje gekomen en ik had gedronken dus bee moest in mijn autotje rijden. nouja het was meer een 6persoons bus dan een autotje. '(engels) bee ik was het even vergeten maar ik was met het busje gekomen. en we hebben hem morgen nodig dus je mag in mijn auto terug rijden.' zei ik. ik lied de sleutel in zijn handen vallen en stapte de auto weer uit ik liep naar mijn busje toe en leunde er tegen aan. ik wachte totdat bee ook uit stapte. vervolgens ging ik in de bijrijderstoel van het busje zitten.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]riven
mijn lichaam voelt raar aan. mijn pezen doen pijn. ik voel de naalt in me ader zitten. het prikt het steekt. het tinteld. het doet pijn. ik wil er van af. het moet weg, laat de pijn stoppen. ik knijp mijn hand stevig dicht totdat het trilt. langsaam probeer ik mijn arm gevrichten te draaen. (hand palm van boven naar beneden draaien) mijn hand tintelde steets heviger. het voelde net alsof mijn ader ontstoken was waar de naalt in zat. met een plots grof geweld sloeg ik de bovenkant van me hand tegen de plestike rand van het bed aan. de pijn ging niet weg het werd alleen maar erger.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
ik was in me bed gaan liggen en rolde mezelf op met een knuffel omarmt. allerlij oneliners van mensen danste door mijn hoofd heen. *Yuli: prinses laat het nou gaan op zoon manier is het niet eens wat waard. Angel: haha, je bent niet goed genoeg. Eam~eam: je kunt veel beter krijgen butterfly. waarom stop je niet daar mee en ga je lekker je eigen weg? Rose: volg je eigen hart mellanie, geef je hart niet aan een ander laat je je eigen hart beroven.*

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
ik schrok toen ik lucy plots hoorde ik lied de lepel in de pan vallen. 'melk? zei ik vragent. lucy knuffelde me. ik wilde haar het liefste zoenen maar dat voelde zo akward met een gebroke been. 'lijkt me lekker om te proeven van jouw.' zei ik. ik schrok weer lichtjes. 'umh van jouw eten!' zei ik snel er achter aan. ik streelde door me haren heen. mijn kruk viel hierdoor op de grond. 'Fu~uk!!' zei ik toen ik dat ding zag vallen. ik leunde op een kruk en probeerde te bukken ik voelde me echthopeloos met die dingen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]tayoni
ik zat naast het bed. drake had me af gezet bij het ziekenhuis met zijn moter. nogsteets baalde ik dat hij niet mee kwam. ik aaide over het hoofd heen van lola. en keek haar beteutert aan. mijn kin trilde lichtjes. ik balde mijn vuist. 'ik zal ze slopen lola. ik krijg ze wel.' zei ik zachtjes tegen haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 33 Emptyza dec 06 2014, 21:10

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Bee

'Ik keek op oh jouw auto natuurlijk(engels)' ik lachte en stapte ook de auto uit 'had je eerder mogen zeggen.. nee wacht dan adh ik naakt in jouw auto gezeten (engels)' ik stapte in en starte de moter. het was een wat oudere auto, zeker niet zo fijn als mijn eigen maar hey het reed.

We kwamen aan bij het huis en stapte uit.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lola -

Het leek alsof ik op mezelf neer keek, Ik Zag me zelf in een bed liggen. Een ziekenhuis bed om precies te zijn, Het was laat op de avond en ineens stapte er iemand binnnen. 'sta op lola' zei ik tegen het levenlozen lichaam die er lag. Maar ik kon niks bewegen. de persoon die binnen stapte kwam steeds dichter bij. Zijn blauwe haren weerspiegelde het licht 'Lolaa tayoni is er word wakker en zeg dat je van hem houd' Maar ng steeds deed me lichaam niks 'LOLA DOE IETS straks gaat hi jweer weg' Ik werd gewoon boos op me eigenlichaam dat ik niks kon doen. tayoni ging naast me bed zitten en aaide me over me hoofd 'LOLA DOE IETS' op dat moment voelde ik de spieren in me hand samen trekken. Meer kon ik niet doen maar het was iets 'tayoni blij' zei ik, Maar er kwam geen geluid uit mijn mond. 'ik zal ze slopen lola. ik krijg ze wel.' zei hij zachtjes tegen mijn lichaam ''wie krijg hij? waarom is hij boos? wat is er gebeurd.. waarom lig ik daar eigelijk''



[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy

'haha jah melk daar maak je pap van' zei ik blij en glimlachte lief.  toen ik bezig was met wat aftemeten hoorde ik iets op degrond vallen Ik draaide me gschrokken om. Ik zag ho yu zijn kruk op de grond had latne vallen en een pogin deed om het overeind te krijgen. Zachtjes en lief lachte ik 'Yu kom hier' ik hurkte en pakte de kruk op. 'Je leert er vanzelf mee omgaan' dat zei ik terwijl ik de kruk terug gaf.

snel maakte ik de pap klaar en dekte te tafel. op dat moment ging de deurbel en stonden me ouders op de stoep
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 33 Emptyza dec 06 2014, 23:15

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]riven
naaste mebegon het vervelende gepiep die ik al weekelijks hoorde. mijn borst begon te prikken. ik kneep mijn hand weer samen en voelde onhandig de weg naar mijn borst. ik voelde niet alles maar had het idee dat als ik ergens aan trok dat de prikkende gevoel steets minder hevig werd. met me tintelende pijnlijke hand maakte ik weer een onsoepele beweging nogmals kletste mijn hand tegen het bed aan en dit keer ging er nog meer piepjes af. het goede was de pijn op me borst was weg. (heeft plak stikkertje verwijdert van zij borst die stroom schokjes gaf) mijn pols voelde zwak aan en me hoofd werd ook steets vermoeider. net als of ik me bewust zijnde begon te verliezen. ik voelde dat me vingers in iets nats lagen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] rose
bee stapte uit ik ook en ging naast hem staan ik hield mijn hand op en gebaarde naar de sleutels.
de een of andere manier kreeg ik de sleutels van mijn auto. ik pakte zijn hand vast en trok hem mee richting de deur van de dorm. 'hihi, i think you need to walk back home.' zei ik en lachte beschijden. ik swaaide wat met de hand van mee en keek van zijn hand naar zijn ogen. 'soooo.... thx for today. you helped really well with the new love song. in english.' zei ik serieus maar vriendelijk. ik glimlachte liefjes naar hem en streelde even door me verwarde krullen heen. nogaltijd had ik zijn hand vast.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]tayoni
ik bukte voor over, boven lola en lied me hoofd zachtjes op haar neer komen. met een arm over haar lichaam heen kroelde ik door haar haren heen. ik snikte sachtjes. 'ik had drake gevraagt of hij mee kwam maar hij is nogsteets laf voor het ziekenhuis. wat heb je aan mensen als ze er nooit zijn.' fluisterde ik zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 33 Emptyza dec 06 2014, 23:21

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lola -

okau sla je arm rond hem lola, maar me lichaam werkte nog steeds niet mee. 'Wat zei hij drake?' zei ik tegen mezelf. 'Weet hij dat niet meer dat zijn opa zelfmoord heeft gepleeft in het ziekenhuis?' vertel hem lola vertel hem. Mara nog steeds deed me lichaam helemaal niks gewoon voorkomen niks.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Bee
Ze greep me hand vast en trok me mee naar de deur 'you need to walk' zei ze lachtend 'yeah i guess but i can call a taxi' zei ik en deed net of ik eits geniaals gezegt had. 'Rose welcome flower' zei ik. Ik keek van me hand naar rose haar gezicht 'I need to goo flower, Within 4 hours i need to train for the concert' zei ik en met me nadere hand legte ik op haar hand waarmee ze mij hand al beed had . Ik hees der hand van de mijne af en stapte achteruit 'byeybe flower'
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 33 Emptyza dec 06 2014, 23:58

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]tayoni
ik pakte lola steviger beed. haar lichaam was zo zacht. eindelijk kon ik haar beter knuffelen dan eerst. het voelde zo goed om iemand anders warmte vast te houden. 'hopelijk komtdrake weer eens bij mij langs. kunnen we weer gamen zoals vroeger en wie weet kan ik me zusje aan hem koppelen.' fluisterde ik. ik dacht aan het glas geslpinterde gezicht van me zusje. ik vroeg me echt af wie dat gedaan had. 'ik heb zoon zin in drank. maar me zusje heeft waarschijnlijk alles uit huis gehaalt. teminsten dat zij me mams toen ze mij de schult gaf dat ik waarschijnlijk alles had op gedronken. ik weet niet wat nou waar is en wie ik moet geloven. ik wil uit dat rot huis weg van die vervelende moeder die blijft zeuren over mijn slechte leven.' mompelde ik en snikte nog een keer ik beed op me lip en streelde per ongelijk langs de onderkant van haar borsten toen ik mijn hand verschoof. 'ik wil met jouw wonen. weg van school. kok worden en kindere krijgen misschien wel 3. ' vertelde ik en glimlachte sachtjes.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] rose
ik keek naar bee en glimlachte toen hij mijn hand los lied. ik wenkte me blik af van bee en keek naar iets anders dat ergens in de buurt stond. mijn blik veranderde naar iets gevoeligers. 'bye bee.' zei ik zachtjes. heel even keek ik naar bee en dan weer snel weg.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
'hopelijk voordat mijn been geheeld is.' mompelde ik geergert. ik nam de stok aan en probeerde met me hand in het steun gat te komen. 'urg vervloekt ding.' zei ik.
toen lucy zig weer richte tot het eten tikte ik met me stok tegen haar kondje aan. ik grinnekte en deed net alsof ik niets deed. 'zijn die dingen toch nog ergens handig voor.' lachte ik toen ik betrapt werd. ik hunkte naar de eet kamer en zag een staande tafel. 'wouw das weer wat anders dan eentje zonder pootjes.' grapste ik. lomp en onhandig ging ik zitten. ik pakte me mobieltje en appte met delle.

*Yu: Yo~ buddy,
wat doeee je~?
je raat het nooit... ik heb een eigen maid. maar ze heeft geen rokje aan. heb jij nog zoon paktje?
Delle: haaaaai, :C ik misss je waarom ben je zo lang weg???? huhuhuh heb jij het geld voor een maid dan?
Yu: vergoed gekregen uit het ziekenhuis. Razz
Delle: ziekenhuis....? yu heb je sex gehad met een suster!!!?
Yu: ......dude... no sex for me you knowe.
Delle: yeh.. sorry
maar wat dan?
Yu: me been is een soort van gebroken. en zit nu bij lucy thuis.
Delle: whuuuuuth!! damn Q.Q zo jaloers. als ik iets gebroken had. en ik was bij me vriendin thuis had ik zeker gevraagt of ze me wilde verwennen. huhuhu (a)
Yu:zullen we ruile? kan ik teminsten weer mee doen aan dat toernooi hoop echt dat dat rot been snel weer geneest.
Delle: nogsteets de zelfde doel? over dat ene meisje?
Yu: jup... maar del heb je nog zoon pakje?
Delle: ¬.¬ effe kijken... brb
.....
Delle: whooooh~ rolze of blauw? (stuurt foto)
Yu: hahaha, xD heb je ze echt?
Delle: jaaah duhhh. yuuuuu mag ik op je been tekenen? C:
Yu: =.= NEE, er word niet geklad op mijn donkerblauwe been.
Delle: Q.Q teken ik echt zo slecht?
waarom geen roze? je had roze moeten nemen!!
Yu: nee hoor buddy jij tekent goed maar dadelijk wild lucy ook een tekeningetje zetten met haar naam en dat mogen de jongens echt niet zien. en ik wil GEEN ROZE!! das een gay kleur.
Delle: das paars ook.
Yu: niet waar.
delle: yu <3 purple
Yu: paars is niet gay oke...
Delle: ik wil op je been schrijve :C
Yu: dat mag als het er af gaat oke?
Delle: Very Happy
maar...
maar dan ziet niemand mijn kunst?
Yu: dat is misschien ook het plot.
Delle: das gemeen! Yuuuu~ ik wil op zieke bezoek Very Happy
Yu: niet vandaag oke. lucy's zijn ouders komen thuis en me opa is er ook.
Delle:dawh....
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 33 Emptyma dec 08 2014, 08:39

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Bee

rose keek ergens naar en keek ineens serieus, Ik bestede er niet veel aandacht aan en liep naar de weg met mijn mobiel aan me oor om een taxi te bellen



[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy

Ik lachte toen ik steeds een tik tegen me kont aan kreeg. 'Busted' zei ik toen ik omdraaide bij een van de laatste tikken

Ik rende naar de deur en deed de deur ope, Me moeder en vader stonden er. Me ma wel leunend op me pa, 'We moetne ff hetbed naar benede brengen,' Zei me pa en begeleide het naar binnen. 'Oh een welkoms commite' zei me moeder blij en zag hoe de opa van Yu op de bank zat en hoe Yu achter zijn mobiel zat. Me moeder ging naast Yu zitten en probeerde op adem te komen 'Hey Yu welkom ik hoorde dat je hier blijft' zei ze blij en lachte

Zelf huppelde ik terug naar keuken om het eten uit de oven te halen.

'ETEN IS KLAAR' gilde ik door het huis heen



[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lola -

'hopelijk komtdrake weer eens bij mij langs. kunnen we weer gamen zoals vroeger en wie weet kan ik me zusje aan hem koppelen.' fluisterde hij, 'Ga dan' zei ik zonder dat mijn lippen bewogen, het was heel frustrerent dat mijn lichaam niet mee wilde werken. Ik luisterde naar tayoni, Ik kon niks anders doen maar ik vond het ook niet erg om te doen.  'ik wil met jouw wonen. weg van school. kok worden en kindere krijgen misschien wel 3. ' vertelde hij en glimlachte sachtjes. 'WHAT ECHT WAAR WAAROM HEB JE DAT NOOIT EERDER GEZEGT,' Ik schreeuwde gewoon maar tot mijn grote ergenis deed me lichaam niks. Me lichaam wrong ik elke kant op en elke spier in me lichaam probeerde ik te bewegen. Ineens verschoof me hand. Het wat niet veel maar het ws iets.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Is this real? part 2 - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 33 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Is this real? part 2
Terug naar boven 
Pagina 33 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 50 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Is this real? part 1
» Is this real? part 3
» Is this real? Part 4
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: